Partyflock

Forumonderwerp · 722095

Waarschuw beheerder
donateur
.
[img]http://stuff.gijs-weeber.nl/pics/Dear%20God%20Please%20Make%20It%20Stop.jpg[/img]

aansluiten bij een van de andere topics alsjeblieft alsjeblieft?

(F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

follow the leader leader

Waarschuw beheerder
donateur
*kuche* *hoest *kucheeen het liefst met onderbouwinguche* *kuche*

;P

Waarschuw beheerder
goed plan (y)

ben benieuwd wat er in dit topic dan weer voor discussies ontstaan...
Waarschuw beheerder
donateur
Ahhhh 1?? Toe??? Alsjeblieeeeeeeeeeft?? *kijkt lief naar DSW* O:)

Waarschuw beheerder
Oke, maar we zullen deze toch ook een beetje op moeten vullen, staat wel zo gezellig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is er ook 1 O:)

Waarschuw beheerder
donateur
ik had er nog dat "Dear God, please make it stop" plaatje bij willen zetten, maar ik kon t ff niet vinden :bloos:

*edit*

met dank aan Daantjuh voor t plaatjuh! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kunnen we niet gewoon al die extremisten doodzwijgen?
Misschien werkt het wel...
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm..ok ik beloof bij deze: ik zal het niet meer doen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0005c6ea0014a51a325b24e21a007472e2]http://www.eekthecatworld.com/images/bill.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Dubbel? :p
Waarschuw beheerder
goed bezig :jaja:
Waarschuw beheerder
Algemeen forum :yes: (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://stuff.gijs-weeber.nl/pics/Dear%20God%20Please%20Make%20It%20Stop.jpg[/img]

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
nu alweer een islamitische school in de fik gestoken

dit gaat fout :S

Waarschuw beheerder
Islamistische school in brand

AMSTERDAM, 09-11-2004 - Bij de islamitische basisschool Bedir in het Brabantse Uden is dinsdagavond rond kwart voor negen brand uitgebroken. De vlammen slaan uit het dak van de school aan de van Bronkhorstlaan.

Mogelijk heeft de brand te maken met de moord op Theo van Gogh. Volgens Omroep Brabant zijn er leuzen op het gebouw geklad, maar politiewoordvoerder Nicole Geerts wilde dit niet bevestigen.

Er is een crisisteam geformeerd van politie, brandweer en de burgemeester. Later op de avond zal er een persconferentie worden gegeven

© Zon/Novum

Waarschuw beheerder
Kan iemand my misschien uitleggen waarom er überhaupt islamitische scholen in Nederland zyn? Ik begrijp het namelyk niet. Dat komt de integratie bepaald niet ten goede lijkt me.

Wat is er mis met het Nederlandse onderwijs?

aub alleen normale reacties
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom niet?

er zijn toch ook christelijke, protestante en katholieke scholen?
Waarschuw beheerder
donateur
Kan iemand my misschien uitleggen waarom er überhaupt islamitische scholen in Nederland zyn?

Omdat er ook katholieke, christelijke en gereformeerde scholen in Nederland zijn :S ??

Waarschuw beheerder
zoals ik al zei, het komt de integratie niet ten goede... dat blykt maar weer eens

nederland is een fantastisch land, die aan iedereen alle kansen bied, fantastische scholen heeft, waarom deze kansen dan niet gewoon aanpakken..?

Waarschuw beheerder
hoezo?

volgens mij krijgen ze er dezelfde les als op een normale school

je hebt er alleen meer "buitenlandse" mensen

ik zit zelf op een donkere algemene school

dus dat zegt niks

Waarschuw beheerder
islamitische scholen zyn er niet voor niets, dus ongetwyfeld zullen ze een 'iets' ander lespakket hebben als het nederlands onderwys...

maar goed, ik zie het al, ik sta alleen in myn mening

:bier:

Waarschuw beheerder
hmm ja ik weet het niet hoor

de leraren en directeuren zijn over het algemeen op die scholen gewoon nederlands
Waarschuw beheerder
islamitische scholen krijg je hooguit 1 uur NL :S

Van mij mogen ze allemaal de fik in :jaja: Wordt toch gedaan als niemand aanwezig is.

We denken aan de kinderen (B)

Waarschuw beheerder
donateur
islamitische scholen zyn er niet voor niets, dus ongetwyfeld zullen ze een 'iets' ander lespakket hebben als het nederlands onderwys...

Ja, in plaats van de Bijbel pakken ze de Koran.

islamitische scholen krijg je hooguit 1 uur NL

Ze krijgen ook gewoon les in het Nederlands hoor...

Waarschuw beheerder
Ze krijgen ook gewoon les in het Nederlands hoor...

en wel meer dan 1 uurtje denk ik

Waarschuw beheerder
met een paar jaar ben ik hier ook gelukkig weg ;)
Waarschuw beheerder
Dat is nog reden om scholen in de fik te zetten, of elke andere actie tegen onze islamitische medenburger te plegen.

MENSEN NIET ELKE MOSLIM IS EEN TERRORIST...

Waarschuw beheerder
dat hoor je my ook niet zeggen maat, ik stel alleen een kritische vraag

als je daar geen normaal antwoord op kan geven, ga je toch lekker 'kussen met je voorganger' ofzo? :)

ik ben weg :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de goede mensen moet lijden onder de SLECHTE. DUS
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
t is trwns weer tijd voor ons speciale Partyflock Zelfonderzoekje zie ik! :D

Geef voordat U verder gaat met deelname aan deze topic bondig voor uzelf een definitie van de volgende termen: (U hoeft t niet op te schrijven, alleen maar te formuleren.)

- buitenlander
- allochtoon
- moslim
- kleurling
- illegaal
- immigrant
- terrorist
- asielzoeker

Indien U meer dan één maal ergens dezelfde definitie hebt gegeven, is het niet meer toegestaan verder aan deze diskussie deel te nemen. Indien u acht maal dezelfde definitie hebt gegeven, dient U Uw Partyflock-profiel te verwijderen en uzelf bij de politie aan te geven.

:P
Waarschuw beheerder
ok en jij zegt dat mensen moeten afbranden. ben je in mijn ogen ook niet echt lekker bezig. Dus zullen we jou maar verbannen naar Corsica dan ofzo??

Waarschuw beheerder
hahaha die test :P

sommige mensen zijn nou eenmaal simpel Sixt :/

Waarschuw beheerder
donateur
...van die simpele mensjes die hier al tijden lopen te roepen dat alle moskeeën in de fik moeten en nu heel verbaasd zijn dat er dan wat wordt teruggedaan :/

hmmmz... misschien moeten we maar eens in de diverse topics gaan graven wie dat ook al weer waren? lijkt me wel handig voor de politie... :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
denk je dat die mensen dat dan gedaan hebben?

Waarschuw beheerder
van alles wat ik gehoord gelezen en gezien heb ...

is er maar een beeld op mijn netvlies gebrand ...

tijdens het kabaal protest op de dam ... was opeens een shot te zien van madame Tussauds dat grote ronde raam dat ze daar hebben ...

met het beeld van Pim ... met zijn handen naar voor gestrekt alsof hij zegt ... zie je nou wel ...

dat beeld blijft hangen zeg maar in mijn hoofd :vaag:

en vraag mij ondertussen af .. what is next :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
...van die simpele mensjes die hier al tijden lopen te roepen dat alle moskeeën in de fik moeten en nu heel verbaasd zijn dat er dan wat wordt teruggedaan
hmmmz... misschien moeten we maar eens in de diverse topics gaan graven wie dat ook al weer waren? lijkt me wel handig voor de politie...

Ach, dat zit vaak redelijk goed, de écht gevaarlijke mensen denken het alleen en zullen het never roepen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
the story so far...

VRIJDAG 5 NOVEMBER: In een moskee in de Utrechtse wijk Zuilen woedt korte tijd brand. De moskee, die nog in aanbouw is, liep behoorlijke rook- en roetschade op. Vermoedelijk gaat het om brandstichting met brandbare vloeistof.

ZONDAG 7 NOVEMBER: Medewerkers van het bestuur van de An Nasr-moskee in Huizen betrappen drie personen die terpentine, papier, wasbenzine en spiritus bij zich hadden. Een 19-jarige en 25-jarige verdachte zijn direct aan de politie overgedragen, de 26-jarige derde persoon werd later in Almere aangehouden.

ZONDAG 7 NOVEMBER: Achter een islamitisch gebedshuis aan de Archimedesstraat in Breda wordt isolatiemateriaal in brand gestoken. Het vuur is al uit als de brandweer arriveert.

ZONDAG 7 NOVEMBER: De Mevlana-moskee in Rotterdam-West raakt beschadigd, doordat een brandend pallet tegen de deur wordt gezet. In verband hiermee hield de politie een 24-jarige man uit Capelle aan den IJssel aan als verdachte.

ZONDAG 7 NOVEMBER: In Rotterdam-Oost blijkt zondagochtend een moskee te zijn beplakt met tientallen A4-tjes. Op de pamfletten staan afbeeldingen van varkenskoppen en leuzen die beledigend zijn voor moslims.

ZONDAG 7 NOVEMBER: Het Euro- Mediterraan Centrum voor Migratie en Ontwikkeling (EMCEMO) wordt beklad met rode verf. De Stedelijk Marokkaanse Raad in Amsterdam heeft aangifte gedaan.

MAANDAG 8 NOVEMBER: De politie maakt bekend dat ze een 21-jarige man uit IJsselstein heeft aangehouden die ervan wordt verdacht dat hij vrijdagavond molotovcocktails heeft gegooid naar een moskee. Moskeebezoekers blusten zelf de brandjes die daardoor op het parkeerterrein ontstonden.

MAANDAG 8 NOVEMBER: De gemeente Groningen maakt bekend dat een moskee dat op zaterdag een moskee doelwit was van brandstichters. Dat werd met molotovcocktails geprobeerd. Een andere gebedsruimte werd beklad.

MAANDAG 8 NOVEMBER: Om ongeveer half vier 's morgens vindt een explosie plaats in de islamitische school Tarieq Ibnoe Ziyad in Eindhoven. Er is veel materiele schade, geen persoonlijke ongelukken. Burgemeester Sakkers vermoedt een verband met de moord op Theo van Gogh, maar precieze oorzaak en motief zijn nog niet bekend. De daders zijn vooralsnog spoorloos.

MAANDAG 8 NOVEMBER: Bij twee kerken, in Utrecht en Amersfoort, wordt brand gesticht door brandbaar materiaal naar binnen te gooien. In het gebouw van de Amersfoortse Pinkstergemeente zou het om molotovcocktails gaan. Van de Triumfatorkerk in Utrecht is dat nog niet bekend.

DINSDAG 9 NOVEMBER: In de Islamitische Basisschool Bedir in Uden wordt brand gesticht. Ook staan er leuzen op het gebouw waarvan er een zou zijn: " Theo R.I.P.".

Zo te zien meer "Hollanders" dan "Marokkanen" die aan de gang zijn he? :/
Waarschuw beheerder
TRIEST

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb t al eens eerder gezegd... àls er ooit een burgeroorlog komt in Nederland, dan wordt die niet begonnen door Moslims maar door extreemrechts :S

maar goed, die hebben ook altijd t hardst geroepen dat er oorlog zou komen...
Waarschuw beheerder
Moskee's en Kerken in de fik steken!! Dan zijn we echt goed bezig, dus laat staan scholen!
Opzich ben ik niet bang voor deze gekken maar ik maak me vooral druk om die terroristische cellen uit het buitenland die er zich gaan mee bemoeien! omdat ze zich uitgedaagd voelen,Want als die er eenmaal zijn.. Dan wordt het pas een hel voor elke inwoner van Nederland:(
Waarschuw beheerder
shure
Waarschuw beheerder
mensen vergeten dat een bepaald groepering mensen het normaal vindt om een paar vliegtoestels een gebouw in te laten crashen tijdens de spits in een van de grootste steden ter wereld... dat vind ik dus meer extreem dan een paar scholen en moskeen in de fik te steken, s'nachts als er niemand in zit.
Waarschuw beheerder
mensen vergeten dat een bepaald groepering mensen het normaal vindt om een paar vliegtoestels een gebouw in te laten crashen tijdens de spits in een van de grootste steden ter wereld... dat vind ik dus meer extreem dan een paar scholen en moskeen in de fik te steken, s'nachts als er niemand in zit.

Dus het is normaal dat er kerken en moskee in fik gaan??

Extreem is extreem!!
En het is geen groepering mensen maar terroristen :jaja:
Waarschuw beheerder
(oud nieuws,maar geeft wel andwoord op een vraag,denk ik)

Islamitische school kan juist helpen bij integratie

DEN HAAG - Premier Balkenende concludeert te vroeg dat islamitische scholen de integratie van moslims in de Nederlandse samenleving in de weg staan. Volgens de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid kunnen zij net als scholen op openbare of christelijke grondslag, een voorname rol spelen in de overdracht van waarden en normen.

De WRR concludeert dat in het gisteren verschenen rapport Waarden, normen en de last van het gedrag. Op verzoek van premier Balkenende geeft de raad adviezen hoe het kabinet een waarden- en normenbeleid kan voeren.

WRR-lid prof. Kees Schuyt, schrijver van het rapport, keerde zich bij de presentatie tegen de opvatting van Balkenende dat eigen scholen en organisaties van moslims 'een gevangenis van achterstand' kunnen zijn. Met die uitspraak nam de premier onlangs, op het CDA-congres, afstand van het idee dat een eigen zuil moslims in Nederland zal helpen bij hun integratie.

Schuyt zei dat het te vroeg is om zuilvorming in islamitische kring af te wijzen. Eigen scholen kunnen volgens hem ook een goed middel tot emancipatie zijn. ,,Het is geen gevangenis als kinderen in de veilige omgeving van de eigen gemeenschap kunnen opgroeien'', zei hij.

Schuyt hield tegenstanders van bijzonder onderwijs voor dat scholen waarop alle gezindten bij elkaar worden gebracht, een averechts effect op de integratie van moslims kunnen hebben. ,,Als je vanaf je vierde alleen hoort dat je in kleur afwijkt, een achterstand hebt en het Nederlands onvoldoende beheerst, ben je op je 14de gefrustreerd en word je misschien een gewelddadige jongere.''

Hij is het met Balkenende eens dat de nuttige bijdrage die eigen scholen en maatschappelijke organisaties leverden aan de emancipatie van katholieken en protestanten, niet vanzelf betekent dat een eigen zuil ook nu de beste garantie is voor integratie. Onder de moslims ontbreekt nu de economische en intellectuele elite die voor katholieken en protestanten een voortrekkersrol vervulde. Maar volgens Schuyt gaat Balkenende te ver door vanwege dat verschil in omstandigheden de conclusie te trekken dat een eigen zuil geen middel tot emancipatie van moslims kan zijn.

De WRR kiest hiermee positie in de politieke discussie over islamitische scholen. De VVD wil nieuwe moslimscholen tegengaan, omdat ze slecht zouden zijn voor de integratie. Dat stuit op tegenstand bij het CDA. Naar aanleiding hiervan komt het kabinet binnenkort met een notitie over de vrijheid van onderwijs.

In het waarden- en normenrapport bepleit de WRR meer ruimte en vrijheid voor scholen en particuliere maatschappelijke instellingen om waarden en normen over te dragen. Naast het meten van leerprestaties zou de onderwijsinspectie daarom de prestaties van scholen op dit terrein moeten beoordelen. De WRR wil dat de 'kernwaarden van de open samenleving' op alle niveaus van het onderwijs 'een vanzelfsprekende plaats' innemen. Tot de waarden rekent de raad geloof in de toekomst, rede en redelijkheid, persoonlijke vrijheid en autonomie, gelijkheid en universaliteit, rechtvaardigheid.

© Trouw 09-12-2003

Waarschuw beheerder
Kan iemand my misschien uitleggen waarom er überhaupt islamitische scholen in Nederland zyn? Ik begrijp het namelyk niet. Dat komt de integratie bepaald niet ten goede lijkt me.

Ik snap dat ook niet,het is beter als ze tussen de Nederlanders zitten.Ze moeten juist verspreid worden.
Niet in 1 school

Dat komt de integratie bepaald niet ten goede lijkt me.

:no:
Waarschuw beheerder
Ik snap dat ook niet,het is beter als ze tussen de Nederlanders zitten.Ze moeten juist verspreid worden.
Niet in 1 school

Lees boven!!

Waarschuw beheerder
Als je vanaf je vierde alleen hoort dat je in kleur afwijkt, een achterstand hebt en het Nederlands onvoldoende beheerst, ben je op je 14de gefrustreerd en word je misschien een gewelddadige jongere.''

Daarom juist tussen de Nederlanders

Waarschuw beheerder
Lees boven!!

Heb ik gedaan!!!!
Moet ik er dan opeens mee eens zijn?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik d8 dat er geen topics meer over Theo geopend mochten worden

;)

Waarschuw beheerder
donateur
zet dan ook ff de linkjes naar die algemene topics ;)

Waarschuw beheerder
Weet iemand toevallig hoe het zit met de inval van Den Haag.
Me vriend belde me wakker, want het is vlakbij mijn school.
er zijn granaten gegooit en er zijn 3 agenten gewond geraakt waarvan 1 ernstig. Het gaat om noord afrikaanse mannen.

Waarschuw beheerder
Gewonden bij politieactie in Den Haag

Uitgegeven: 10 november 2004 07:25
Laatst gewijzigd: 10 november 2004 07:45

DEN HAAG - Bij een actie van een arrestatieteam in Den Haag zijn drie agenten gewond geraakt door een ontploffing. Het incident had plaats in de Antheunisstraat. Het arrestatieteam kwam in actie op verzoek van de Nationale Recherche. De politie heeft de wijde omgeving rond het pand afgezet. Het is niet bekend of zij aanhoudingen heeft verricht. Justitiële bronnen zeggen dat de operatie nog niet voorbij is.

Volgens buurtbewoners begon de actie van de politie iets na half drie. "We werden wakker van een flits en een harde knal", aldus J. Trijsselaar die in een straat achter de Antheunisstraat woont. "Om 03.00 uur volgde er nog een knal en er werd geschreeuwd. Rond half vier hoorden we ook schoten."

De straat ligt in de wijk Laakkwartier. De politie heeft de wijk grotendeels afgesloten. Politieagenten in kogelvrije vesten leiden het verkeer bij de afgezette straten om. Alle tramverkeer door de wijk wordt omgeleid.

Buurtbewoners mogen de wijk wel verlaten maar van buiten mag niemand de buurt meer in. In de Goeverneurlaan, die evenwijdig loopt aan de Antheunisstraat, is veel politie op de been waaronder arrestatie-eenheden. Ook is een antiterreureenheid van het Korps Mariniers gearriveerd.

Waarschuw beheerder
Ze gaan zometeen met grof geschut binnenvallen, werd al gemeld op de radio.. ;)
Waarschuw beheerder
Je zegt
Het gaat om noord afrikaanse mannen.

Maar kan dat nergens lezen! :S
Waarschuw beheerder
donateur
mijn pa werkt op het politie bureau daar in de buurt en hij vertelde me net dat het marokanen zijn die gister het politie bureua al hebben bestookd..!!
Waarschuw beheerder
donateur
het zijn geen noord afrikaanse
Waarschuw beheerder
het zijn geen noord afrikaanse

Weet jij uit welk werelddeel Marokanen komen?? Zoja weet je dan ook waar precies in dat wereld deel Marokko zit??
Als je dat hebt uitgezocht mag je terugkomen :jaja:

Waarschuw beheerder
het zijn wel noord Afrikaanse mannen. Heb ik op het nieuws gehoord :)
Waarschuw beheerder
Miss innocent kan jij dan DH*Unite and Fight *DH* uitleggen waar marokko ligt?? 8)

Waarschuw beheerder
Noord Afrika...

maar ze zeggen het expres, zodat de helft van Nederland het niet begrijpt ;)
Waarschuw beheerder
Bron: www.fok.nl

nmiddels mag niemand de buurt meer in. Een antiterreureenheid van het Korps Mariniers is ook gearriveerd.

Update 07:33
Het NOS Journaal meldt dat betrouwbare bronnen hebben gezegd dat de actie in verband staat met een onderzoek naar terrorisme. De hele buurt is nu afgezet. Alle tramverkeer door de wijk wordt omgeleid. Buurtbewoners mogen de wijk wel verlaten maar van buiten mag niemand de buurt meer in. In de Goeverneurlaan, die evenwijdig loopt aan de Antheunisstraat, is veel politie op de been.

Intussen is een politieonderhandelaar gearriveerd, wat er op duidt dat de gezochte mensen nog in het pand aanwezig zijn. Eerder vannacht is er ook geschoten melden buurtbewoners.
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha rafa ind;)
whahahah
maar me pa is zelf een agent miss inocent en die zegt da het marokane zijn

Waarschuw beheerder
ja hehe, dat had ik ook wel begrepen. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ze hebben er eentje opgepakt :d
Waarschuw beheerder
Maar heeft je vader hun paspoorten gezien dan??
Want het kunnen ook algerijnen ,Tunesiers,libiers,egyptenaren of Malinezen zijn!!

Vandaar dat ze dus zeggen noord afrikanen :jaja:

Maar weet iemand nou eigenlijks wat meer???
Waarschuw beheerder
donateur
hij zag eruit als een chinees
Waarschuw beheerder
donateur
he rafa er is al een tijdje in de schilderswijk laak en al die achterbuurten een soort van strijd tussen de politie en marokanen

Waarschuw beheerder
Ik weet alleen dat ik niet de tram kan nemen naar school ;)
Het is zo dat iedereen die een Noord Afrikaans uiterlijk heeft zich moet legitimeren anders worden ze gelijk opgepakt. *hoorde ik dan*
Waarschuw beheerder
donateur
jah dat hoorde ik ook maar degene die in het pand zitten zijn marokanen en mischien dna ook wel noord afrikaanse
Waarschuw beheerder
Maar je weet niet wat er precies gebeurd is???

Waarschuw beheerder
marokanen zijn noord afrikaans....
jeejtje ben je nou echt zo blonT ;p

nee geen id...

Waarschuw beheerder
wordt niks gezegd over marokkanen

http://212.129.237.28:8210/

calamiteiten scanner politie haaglanden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nee van8 niet nee maar gister hebben ze ook al het bureau bekogeld met van alles stenen flesjes enz
Waarschuw beheerder
donateur
die scanner werkt niet hej maah ik wil um wel horen hebbie een tip parawaus

Waarschuw beheerder
nu doet ie het wel

ik woon op de hoek gouverneurlaan
weet alleen dat niemand in de buurt van de antheunisstraat mag komen zonder kogelvrij vest

en iedereen die de wijk uit wil moet zich legitimeren
de wijk in mag niet

Waarschuw beheerder
En laten we dit nu niet meer verwarren met in de fik steken van kerken, moskeeen & scholen. Dat er 'mogelijke' terroristen worden opgepakt is goed, maar de rest wat er nu gebeurd in NL dus niet.

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
he inge ga ff je huiswerk doen er is al verschillende x eren gezegd dat het over terroristen gaat

Waarschuw beheerder
ze heb der huiswerk toch gedaan hehehehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik heb het vanacht ook gehoord... Nah maar hopen dat ze er snel klaar mee zijn.

Waarschuw beheerder
ze weten hier niet of het terroristen zijn
misschien is het wel een afrekening in een of ander circuit
Waarschuw beheerder
Laat maar inge want Unite bedoelt het goed ;)
Waarschuw beheerder
donateur
waarom moeten er dan 40 arrestatie teams zijn? Vast niet voor een afrekening smahs;)
Waarschuw beheerder
donateur
die scanner is kk bruut he je hoort alles live:D hehehe

Waarschuw beheerder
ging net over de scanner fem dat er een melding was dat er wat afgerekent zou worden

toen is er geschoten 2 explosies en daarom zijn er zoveel agenten
waarvan er 3 gewond zijn
Waarschuw beheerder
donateur
o sorry hoor:(;)

Hey ze gaan allemaal naar mijn school! Misschien gaan mijn tentamens vanmiddag niet door:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoorde alleen over de pers ofzo dat ze alle journalisten naar het persvak moesten sturen

Waarschuw beheerder
Nou ja, speculeren heeft geen zin. We horen het in de loop van de dag wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de scanner aan staan maar al die codes zijn een beetje verwarrend;)
Waarschuw beheerder
donateur
maar het is wel leuk;) hehehe

Waarschuw beheerder
ik hoop wel dat ze me vuilnis wel ophalen vandaag :[
Waarschuw beheerder
donateur
die codes zijn alleen oproepen aan de agenten.. elke agent heeft zoon ander nummer zodat iedereen op de hoogte blijft als ze die freqeuntie luisteren maar het tog aan een bepaalde agent gericht is

Waarschuw beheerder
geweld lijd alleen tot meer geweld, is een dood lopende weg
laten we ons eens bezinnen op wat wel waarde heeft in dit leven en laat een ieder lekker zijn eigen weg volgen.

leven en laten leven en ieder gewoon zijn ding

respect people

Waarschuw beheerder
:respect: voor elkaar...

:yes: :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
is makkelijker gezegd als gedaan, het blijkt wel dat sommige mensen dit niet kunnen...

Waarschuw beheerder
dan moet je ze dat leren

Waarschuw beheerder
:lief:

Waarschuw beheerder
Femtastic: naar welke school gaan ze?

Waarschuw beheerder
de haagsche hele hoge school? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou ik vind t wel een beetje eng worden allemaal
nu is t een klein bommetje straks blazen ze heel nederland weg
Waarschuw beheerder
donateur
hehe ja naar de HHS

Waarschuw beheerder
:O

Waarschuw beheerder
ik moet daar op de computers

Waarschuw beheerder
als je je legitimatie bewijs maar meeneemt :P
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet jezelf niet bang maken... En er niet meer van maken dan dat t is. Anders zou ik me ook grote zorgen moeten maken hier op de 20e;)
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha nah kenne julie weer een dagje extra leren;)

Waarschuw beheerder
hehe fam ken je zien wat er in de antheunisstraat gebeurt nu?zo hoog in de lucht

hehe maar idd geen paniek
Waarschuw beheerder
donateur
nah ik neem aan dat je wel de school binnenkomt! Anders kan ik geen tentamens maken... :devil::D:D:D

Waarschuw beheerder
ik moet vandaag een project inleveren...
Waarschuw beheerder
donateur
nee ik kijk alleen maar uit op scheveningen:s anders erg leuk maar nu mis ik alles;). Ik ga zo wel ff bij de buren kijken;)

Waarschuw beheerder
er komt ME uit amsterdam aan
staan nu op de snelweg

word nog gesellig
Waarschuw beheerder
donateur
Nah ik moet zo toch ff naar school (woon er toch naast;)) dan zal ik wel ff kijken of we naar binnen kunnen.

Waarschuw beheerder
ja wel paniek...
Ik moet een project inleveren...!!

Waarschuw beheerder
hehe fem kijk je uit bij het oversteken :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoef toch niet over te steken;) ga gewoon binnendoor door de fietsenhokken;) gebeurt me niks!

Waarschuw beheerder
hendig :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
moe je wel je legititmatie meeneme

Waarschuw beheerder
Hoezo we hebben toch geen Noord Afrikaans uiterlijk>???

er is op het journaal gemeld dat het om terreur gaat..
Waarschuw beheerder
donateur
heheh ja he;)

Miss innocent> ik laat t je zo wel ff weten of je naar school kan.

ik ben ff doesje en dan naar school;)(k)
Waarschuw beheerder
donateur
jah maah iedereen moet zich legitimeren zeggen ze

Waarschuw beheerder
suc6..
ik hoor het wel van je :D

(K)

Waarschuw beheerder
tja als de BBE er ook al bij betrokken is dan zal het wel niet fris zijn allemaal.. die gasten komen pas als er echt stront aan de knikker is.
Waarschuw beheerder
zo blijf t aan de gang, reactie op reactie!!
wat een kutzooi zeg!!

dit gaat een x goed fout,
dit duurt niet lang meer dan hebben we oorlog hiero.

Waarschuw beheerder
wat ik nu allemaal op het nieuws hoor :S
sjongejonge je gaat toch geen fuckin' basisschool in de fik steken met kinderen???
je kan sowiezo niet iedereen over een kam scheren, maar hoor je dan weer een paar moslims zeggen dat 'JULLIE' moeten ophouden met deze dingen, terwijl wij ook niet over een kam te scheren zijn :S wat een zooitje zeg!
Waarschuw beheerder
donateur
het luchtruim boven den haag is afgesloten
Waarschuw beheerder
donateur
en de ME uit amsterdam is ook geaariveerd

Waarschuw beheerder
waar is daar precies gaande??
Waarschuw beheerder
je kan sowiezo niet iedereen over een kam scheren, maar hoor je dan weer een paar moslims zeggen dat 'JULLIE' moeten ophouden met deze dingen, terwijl wij ook niet over een kam te scheren zijn wat een zooitje zeg!

Je moet het wel precies citeren he wat dat meisje op het nieuws heeft gezegd!!
Zij zei jullie moeten maar ook is wat doen tegen tegen die extremisten aan jullie kant!! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
kijk het nieuws eens of teletekst pagina 109 ( ned 1 )

Waarschuw beheerder
Alleen maar goed als die extremisten worden aangepakt, Nederland moet z'n tanden maar eens laten zien. :[

En idd die klotelui die scholen in de fik steken ook hard aanpakken. :jaja:

Inge

Waarschuw beheerder
ach denk dat het in Tilburg wel rustig blijft :yes:
maar tis toch te gek aan het worden....

Waarschuw beheerder
Idd Nederlandse extremisten is net zo fout als moslim extremisten!!!

Ik snap niet dat je als Nederlander andere landgenoten in gevaar brengt, ik zie het nut er niet van in.
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen, mensen. Het is weer een mooie tering boel aan het worden in Nederland ! Ik denk eerlijk gezegd dat dit precies de bedoeling is van die extremisten (mensen tegen elkaar op zetten) dus eigenlijk krijgen ze nu nog gewoon wat ze willen ook :S
Waarschuw beheerder
donateur
nederlandse extremisten komen tenminste op voor het land... die moslim extremisten blazen zichzelf alleen maar op en dwarsbomen dit land

Waarschuw beheerder
idd ik denk ook dat de tijd gekomen is om keihard in te grijpen. aan beide kanten wel te verstaan
Waarschuw beheerder
donateur
< RestleSs > SC ©:
ach denk dat het in Tilburg wel rustig blijft

Moskee op de ringbaan staat er ook nog vredig bij, staat wel in de steigers maar dat was al zo geloof ik. Ook geen politiebewaking te zien of iets.

Waarschuw beheerder
nederlandse extremisten komen tenminste op voor het land... die moslim extremisten blazen zichzelf alleen maar op en dwarsbomen dit land

praat niet zo dom, door dit soort acties breng je Nederland alleen maar in gevaar, moslim extremisten zijn veel gevaarlijker als de Nederlandse extremisten.
Waarschuw beheerder
donateur
ze zijn zich aan het klaarmaken voor een nieuwe inval..!!
Waarschuw beheerder
donateur
miss inocent hier ga ik nog wel een x met je over in discussie buiten pf
Waarschuw beheerder
ach denk dat het in Tilburg wel rustig blijft

Dachten ze in Amersfoort,Utrecht,Huizen,Eindhoven,Ijselstein en Uden ook

Moskee op de ringbaan staat er ook nog vredig bij, staat wel in de steigers maar dat was al zo geloof ik. Ook geen politiebewaking te zien of iets.

Dus??

Waarschuw beheerder

die staat zowat naast mijn school :o

gister bom-melding oefening op school, t moet niet gekker worden
Waarschuw beheerder
donateur
goed bezig he allemaal hier in NL .. en hoe komt dat.,.......................

Waarschuw beheerder
dus is daar nog niks gebeurd :[
Waarschuw beheerder
donateur
Rafa> dus ? dus is het hier nog rustig, nog geen dreiging enzo

Weet niet wat jij allemaal weer in je hoofd haalt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Heb jij weleens gehoord van een moslim die hier in nederland zich zelf opblies?? :no:

Ik zou zeggen laat beide extremisten mekaar maar opblazen want dan heeft dit land het een stuk rustiger :jaja:
Waarschuw beheerder
ik vroeg mij gewoon af waarom jij dat vertelde meer niet :no:
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk daar compleet anders over:jaja:
maar ieder zijn eigen mening he
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
een of andere Tawheed brigade uit Dubai heeft laten weten dat als er nog meer aanslagen om islamitische doelen worden gepleegd, dan zullen hun even wat aanslagen gaan plegen...

Nou.... daar zit ik niet echt op te wachten :no:

Wat gebeurd hier in Godsnaam?????

Onschuldige mensen zijn steeds de dupe van terreur, en dat is het ergste!!!
Waarom basisscholen van KINDEREN in de fik steken... doe toch asjeblieft normaal!!!!
Strax worden er grote massale aanslagen gepleegd hier in nederland, net als in de VS of Madrid en dan zullen er heel veel onschuldige mensen sterven, en dan groeit de haat nog veel sneller en dan is de beer helemaal los!!! dat zal een burgeroorlog ontketenen!!

stelletje mongolen!!!!

Waarschuw beheerder
die steigers zijn van een brand trouwens van blikseminslag
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640]http://mirror.ghostfield.com/fotos.zapguide.nl/img/09-20.jpg[/img]
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
gezellig daar

Waarschuw beheerder
donateur
goed bezig he allemaal hier in NL .. en hoe komt dat.,.......................

nu je t vraagt...

VRIJDAG 5 NOVEMBER: In een moskee in de Utrechtse wijk Zuilen woedt korte tijd brand. De moskee, die nog in aanbouw is, liep behoorlijke rook- en roetschade op. Vermoedelijk gaat het om brandstichting met brandbare vloeistof. Door "Hollanders."

ZONDAG 7 NOVEMBER: Medewerkers van het bestuur van de An Nasr-moskee in Huizen betrappen drie personen die terpentine, papier, wasbenzine en spiritus bij zich hadden. Een 19-jarige en 25-jarige verdachte zijn direct aan de politie overgedragen, de 26-jarige derde persoon werd later in Almere aangehouden. Door "Hollanders."

ZONDAG 7 NOVEMBER: Achter een islamitisch gebedshuis aan de Archimedesstraat in Breda wordt isolatiemateriaal in brand gestoken. Het vuur is al uit als de brandweer arriveert. Door "Hollanders."

ZONDAG 7 NOVEMBER: De Mevlana-moskee in Rotterdam-West raakt beschadigd, doordat een brandend pallet tegen de deur wordt gezet. In verband hiermee hield de politie een 24-jarige man uit Capelle aan den IJssel aan als verdachte. Door "Hollanders."

ZONDAG 7 NOVEMBER: In Rotterdam-Oost blijkt zondagochtend een moskee te zijn beplakt met tientallen A4-tjes. Op de pamfletten staan afbeeldingen van varkenskoppen en leuzen die beledigend zijn voor moslims. Door "Hollanders."

ZONDAG 7 NOVEMBER: Het Euro- Mediterraan Centrum voor Migratie en Ontwikkeling (EMCEMO) wordt beklad met rode verf. De Stedelijk Marokkaanse Raad in Amsterdam heeft aangifte gedaan. Door "Hollanders."

MAANDAG 8 NOVEMBER: De politie maakt bekend dat ze een 21-jarige man uit IJsselstein heeft aangehouden die ervan wordt verdacht dat hij vrijdagavond molotovcocktails heeft gegooid naar een moskee. Moskeebezoekers blusten zelf de brandjes die daardoor op het parkeerterrein ontstonden. Door "Hollanders."

MAANDAG 8 NOVEMBER: De gemeente Groningen maakt bekend dat een moskee dat op zaterdag een moskee doelwit was van brandstichters. Dat werd met molotovcocktails geprobeerd. Een andere gebedsruimte werd beklad. Door "Hollanders."

MAANDAG 8 NOVEMBER: Om ongeveer half vier 's morgens vindt een explosie plaats in de islamitische school Tarieq Ibnoe Ziyad in Eindhoven. Er is veel materiele schade, geen persoonlijke ongelukken. Burgemeester Sakkers vermoedt een verband met de moord op Theo van Gogh, maar precieze oorzaak en motief zijn nog niet bekend. De daders zijn vooralsnog spoorloos. Door "Hollanders."

MAANDAG 8 NOVEMBER: Bij twee kerken, in Utrecht en Amersfoort, wordt brand gesticht door brandbaar materiaal naar binnen te gooien. In het gebouw van de Amersfoortse Pinkstergemeente zou het om molotovcocktails gaan. Van de Triumfatorkerk in Utrecht is dat nog niet bekend.

DINSDAG 9 NOVEMBER: In de Islamitische Basisschool Bedir in Uden wordt brand gesticht. Ook staan er leuzen op het gebouw waarvan er een zou zijn: " Theo R.I.P.". Door "Hollanders."

Wie durft er nou nog te zeggen dat de moslims hier de aanstichters zijn?

nederlandse extremisten komen tenminste op voor het land...

Ja, dat blijkt wel he? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is da afgelopen dinsdag? amsterdam? (die foto..)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tijd voor rassenrellen? O:)

Waarschuw beheerder
donateur
En dan heeft extreemrechts eindelijk het door hen zo gewenste burgeroorlogje... ook al zijn ze m zelf begonnen :/
Waarschuw beheerder
ja sorry hoor.. maare.. nu zijn opeens nederlanders de aanstichters? huh WTF? ik zag geen nederlanders ronddansen toen van gogh doodwas. ik zag geen nederlanders juichen en voor de camera vertellen dat het terecht is. ik zie geen nederlandse fora's zeggen dat homo's en alle ongelovigen en opstandigen tegen de islam maar dood moeten enzo. ik zie geen nederlanders de meest extreme abnormale niet lieve briefjes op lijken plakken. ik keur het niet goed, maar de ' kaalkopjes' zijn dit zeker niet begonnen.

Waarschuw beheerder
donateur
Wie zijn er dan met die serie aanslagen begonnen? Tuinkabouters? :/

zie geen nederlanders de meest extreme abnormale niet lieve briefjes op lijken plakken.

Ik zie ook geen MarokkanEN dat doen... hooguit één die niet helemaal goed bij zijn hoofd was
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
DarkSkywise (live from Chicago):
Wie durft er nou nog te zeggen dat de moslims hier de aanstichters zijn?

Plaats ook even zo'n lijstje dan van:
- Moord op Theo.
- alle kerken die de fik in zijn gegaan.
- Alle mensen die daar vervolgens om stonden te juichen op radio/TV
- internet sites met mensen die de moord geweldig vonden
- bedreigingen Cohen, Wilders, Hirsi, etc
- alle allochtonen die de laatste tijd buurten onveilig hebben gemaakt

etc etc

Denk dat het aardig in evenwicht is hoor. En ik vind een paar brandjes nog altijd wat anders dan een moord. Maar dat zal wel aan mij liggen.

De aanstichters zijn overigens moeilijk aan te wijzen, in mijn ogen is het telkens weer een reacite op.. en zo blijf je bezig. Totdat de overheid een keer goed ingrijpt. Zijn aardig op weg al denk ik maar hebben het wat druk ineens.

Waarschuw beheerder
er is nu ook een bommelding op een ROC in drachten

Waarschuw beheerder
En ik vind een paar brandjes nog altijd wat anders dan een moord. Maar dat zal wel aan mij liggen.

van kwaad tot erger...
Waarschuw beheerder
Wie zijn er dan met die serie aanslagen begonnen? Tuinkabouters?

het mag toch duidelijk zijn dat we in ons eigen land niet meer veilig zijn?...
zijn de nederlanders begonnen met een serie aanslagen? men sprak op 06-05 in die regionen van de samenleving al van een verlossing toen pim werd vermoord, en nu voegen ze zelf theo toe aan die lijst...
en zo denken ze invloed te krijgen en iets te zeggen hebben, nou ik geloof niet dat het nou de schuld van de NL'ers is!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd. al die kaalkopjesacties is een reactie op (het is nog steeds verschrikkelijk verkeerd hoor). en nu gaan al die extreme moskeen heel schijnheilig om bescherming vragen. ja sorry hoor, maare wil het blauw dan ook ff mijn school komen beschermen ivm aanslagen van extremisten. wij hebben namelijk een paar homos op school en die zie ik niet graag van het dak af vallen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
- Moord op Theo.
Door één gek

Na drie dagen van aanslagen DOOR HOLLANDERS

Daar ga je nog geen aanslagen om plegen of een burgeroorlog om beginnen.

Waarvan de meesten nep zijn.

Praat t maar goed hoor... leg de schuld maar weer voornamelijk bij de "buitenlanders"...
Waarschuw beheerder
dan kun je er ook nog bijvermelden in het lijstje:

- Persoon wordt doodgeslagen met helm op parkeerplaats van supermarkt omdat hij/zij iets zegt van het gevaarlijke rijgedrag van buitenlandse jongens.
- Lerraar wordt in koele bloede door z`n hoofdgeschoten door buitenlandse jongen en dat gewoon midden in de school met ik weet niet hoeveel ooggetuigen.

Tja oude koeien uit de sloot halen, maar dit zijn wel zekers factoren die ook meespelen... :yes:

Waarschuw beheerder
alle kerken die de fik in zijn gegaan.

niet allemaal

Waarschuw beheerder
alle dingen stapelen zich op
Waarschuw beheerder
ja nick, laat ze inderdaad hier dan ook maar eens langs komen...
ik begrijp echt niet dat de overheid zoveel aandacht besteed aan de veiligheid van de moslims in moskeen en andere gelegenheden waar zij samen komen, terwijl mensen als hirsi ali en geert wilders met de dood bedreigd worden.
rijd dan ook maar een paar rondjes door hun wijken en langs hun huizen, als het vrije woord je lief is!

Waarschuw beheerder
altijd weer die buitenlanders...:/
Waarschuw beheerder
@ darkskywise

kerel waar lees jij dat dat 1 gek was? een terroristische cel in nederland. hier is dus die ene gek lid van, en vele anderen waaronder die kerel die de 2ekamer en de kerncentrale wilde opblazen. lees jij eens snel een krant ofzo. 1 gek.. serieus ga eens snel info verzamelen want wat je nu uitstamelt is onzin. ik mag dan ook aannemen dat die ene gek (die nu in de bak zit) in zijn eentje waar gaat maken wat in zijn briefje stond? nl: dat hij alle ongelovigen, hirsi ali ed in zijn EENTJE om gaat brengen? kerel..

en dus de buurt onveilig maken is niet erg genoeg? da gezinnen uit hun huizen worden verdreven doet er niet toe? dat hoeft namelijk niet aangepakt te worden. ow en idd.. het is puur stoerdoenerij als je op tv zegt dat het goed is dat theo dood is. het gaat juist om die mentaliteit die aangepakt moet worden.

ow en kerel. ik praat helemaal niets goed! iedereen die mij goed kent weet dat ik vind dat al die kaalkopjes net zo hard aangepakt moeten worden. je leest mij nergens typen dat al die aanslagen op moskeen ed terecht zijn. dus hou ff snel ne bakkes met waar je mij van beschuldigd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:[ gaat lekker terug schoppen :[

dark remember venlo waar marokanen een jongen doodsloegen omdat ze op een scooter rondreden en een oud vrouwtje lastig vielen

remember marokanen die feestvierde op 11 september in ede
remember marokanen die met dodenherdenking kranzen voetbalde in amsterdam
remember marokanen die een gezin de wijk uit terroriseerde

zal ik effe een uurtje doorgaan?
Waarschuw beheerder
probeer marokkanen ;)

Waarschuw beheerder
marokkanen dit, marokkanen dat etc...NL'ers hebben een grote bek, maar wat tegen die gasten zeggen etc durven ze niet...grote bek hier, daar etc...maar als er een marokkaan voor de neus staat is iedereen ineens muisstil...
Waarschuw beheerder
donateur
donateur! - Moord op Theo.

Door één gek

Daarom hebben ze ook 8 mensen opgepakt en zijn ze nog steeds naar mensen op zoek waaronder een Syrische imam ??

Ontken de realiteit maar weer. Lang leven de oogkleppen.

Dus dan mag het wel ? Maar als er een moord wordt gepleegd is een moskee in brand steken daar geen reacite op ?

Lang leven de kromme logica.

Waarvan de meesten nep zijn.

Maar iemand doodschieten + doodsteken om een column in een ochtendblad is wel normaal ?

Praat t maar goed hoor... leg de schuld maar weer voornamelijk bij de "buitenlanders"...

Ik praat niks goed maar de schuld bij de Nederlanders leggen slaat echt compleet nergens op.

Waarschuw beheerder
nee hoor
Waarschuw beheerder
doden die zijn gevallen in nederland voor de vrede en de bevrijding van de duitsers...
kransen die uit respect worden gelegd voor deze mensen...
als je daar mee gaat voetballen, dan ben je wel echt ziek in je hoofd...
en verdien je zelf zoon krans, en wel op je graf
en dan maakt het verder niet uit waar je vandaan komt, ook als nederlander heb je dat resoect...
Waarschuw beheerder
de hele marokaanse gemeenschap doet geen ene flikker om hun irritante klote kindertjes in het gareel te houden en nu nederlanders zelf wat terug gaan doen (wat volkomen fout is je pakt nu oudere moslims aan) moeten we het zielig vinden voor de geitenneukers? :[ :[ :[

marokkanen dit, marokkanen dat etc...NL'ers hebben een grote bek, maar wat tegen die gasten zeggen etc durven ze niet...grote bek hier, daar etc...maar als er een marokkaan voor de neus staat is iedereen ineens muisstil...

ja duh ik wil geen mes door me ribben door dat tuig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
rollie, ik zie ineens een woeste kant van je de ik nog nooit heb gezien :o
Waarschuw beheerder
ow en kerel, uhm.. owja.. hehe was t ff vergeten.

al dat gezeik nu weer dat die mohammed b een product is van de nederlandse maatschappij.. ja hahaha komnou zeg.. die kerel is een product van adam-west. en niets anders. het is belachelijk dat onze maatschappij die lieve jongen tot een koelbloedige moordenaar heeft gemaakt. misschien heeft die syrier dat gedaan? omdat hij al die lui extreme ideen bijbrengt?
Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat er hier toch helemaal niet om wie gelijk heeft? Of wie wat heeft gedaan? Want daar kun je wel uren over door praten, je komt er toch niet uit!!!!

Het moet gewoon ophouden en iedereen moet maar eens nadenken over wat zijn bijdrage kan zijn tot de oplossing van dit alles.

Waarschuw beheerder
gewoon moet ophouden, lukt denk ik niet :/
Waarschuw beheerder
donateur
nee maar weet je ik word gek van al die discussies, iedereen wil zijn gelijk maar halen. Steek die energie in iets nuttigs denk ik dan;)
Waarschuw beheerder
idd... niemand van die ouders die hun vervelende kuinderen ff tot de orde roept. belachelijk.. die ouders zijn zo mogelijk nog erger.

DUH DAT IS JUIST HET PUNT. iedereen is BANG VOOR ZE, omdat er vele zijn die juist zo verschrikkelijk agressief zijn, en aan zinloos geweld doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar wat vooral zo jammer is, is dat er zoveel mesnen zijn die inderdaad de realiteit ontkennen en het opnemen voor de allochtooon...
men vind dus dat deze mensen gewoon in onze samenleving mogen blijven wonen en doen wat ze willen?
indirect breng je dan de nederlandse burger, [B] DE OERHOLLANDSE KAASKOP[/b], in levensgevaar...
als iets door de islam niet goed gevonden wordt, dan wordt dit bestraft met de dood....
Waarschuw beheerder
femtastic: wat doe je hier dan? ga bloemetjes plukken ofzo. uhm dit gaat iedereen in nederland aan, en is dus zeker wel een discussie waard. ga aub ff weg ofzo.

Waarschuw beheerder
jeetje dat slaat neregns op in mijn klas zitten ook moslimse meisjes waar ik het vaak niet mee eens ben, en dan gaan ze meteen dreigen terwijl ik gewoon een discudssie met ze heb, maar kommop daar ben je toch nie bang voor??

Waarschuw beheerder
maar wat vooral zo jammer is, is dat er zoveel mesnen zijn die inderdaad de realiteit ontkennen en het opnemen voor de allochtooon...

alle kleurlingen?
Waarschuw beheerder
donateur
Tijdlijn actie Den Haag 10-11-'04

9.45 De Haagse driehoek van burgemeester, politie en justitie geeft een persconferentie. Ze bevestigt dat de inval deel uitmaak van een lopend onderzoek naar terrorisme, dat er een handgranaat naar de politie is gegooid, dat er is geschoten en dat zich nog twee verdachten in het pand bevinden. Volgens de driehoek is het luchtruim gesloten om te voorkomen dat de pers de actie uit de lucht volgt.

09.37 Er worden mannen met blauwe pakken gesignaleerd op een plat dak in de buurt.

08.40 Het luchtruim boven Den Haag is tot een hoogte van tweeduizend voet gesloten (iets minder dan zevenhonderd meter). Het vliegverkeer van en naar Schiphol zal daarvan geen hinder ondervinden.

08.37 Een woordvoerder van minister Donner van Justitie maakt bekend dat de minister op de hoogte is gesteld van de actie, en dat dat de normale procedure is als het om een actie gaat die van nationaal belang kan zijn. Ook de nationale driehoek is op de hoogte gesteld. Die bestaat uit de directeuren-generaal van Binnenlandse Zaken en Justitie en de Coördinator Bewaking en Veiligheid die onder beide ministeries valt.

08.27 Er arriveren diverse ambulances en brandweervoertuigen in het Laakkwartier. De hulpdiensten stellen zich op in de Goeverneurslaan, die evenwijding aan de Antheunisstraat loopt.

08.00 Een man met een Aziatisch uiterlijk, die slechts in een onderbroek is gekleed, wordt afgevoerd naa een busje op het Lorentzplein. Het is onduidelijk of het om een arrestant gaat.

07.47 Stadsdeelkantoor Laak wordt opengesteld om buurtbewoners op te vangen.

06.56 Er is een Bijzondere Bijstands Eenheid de mariniers gearriveerd. BBE'ers zijn zwaar bewapend en worden ingezet bij kapingen, gijzelingen en terroristische acties. In de Goeverneurlaan, die evenwijdig loopt aan de Antheunisstraat is veel politie op de been.

5.54 Drie agenten worden gewond afgevoerd. De wijde omgeving wordt afgezet. Politieagenten in kogelvrije vesten leiden auto's om. Bewoners mogen de wijk wel uit, maar niemand mag erin. Mensen die de wijk uitgaan moeten hun naam en adres achterlaten. Van automobilisten wordt het nummerbord genoteerd.

3.30 Er worden schoten gehoord vanuit het pand aan de Antheunisstraat.

3.00 Buurtbewoners horen een tweede explosie.

2.45 De politie doet een inval in een pand aan de Antheunisstraat in het Haagse Laakkwartier. Buurtbewoners horen een luide knal

Waarschuw beheerder
donateur
maar wat vooral zo jammer is, is dat er zoveel mesnen zijn die inderdaad de realiteit ontkennen

ik heb het lijstje van aanslagen sinds de dood van van Gogh gewoon uit de Telegraaf :/

dus die ontkennen de realiteit ook?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja het is toch bizar dat dit allemaal vlakbij mijn huis gebeurd.. Maar niet te veel over nadenken.

Waarschuw beheerder
nouja de telegraaf :p

geef nou maar gewoon toe, het komt van beide kanten...
Waarschuw beheerder
ff darkie pesten :[

sinds wanneer lees jij de telegraaf :p :P:P
Waarschuw beheerder
neey niet alle kleurlingen...
ik ontken echt niet dat er best kleurlingen zijn waar ik het mee kan vinden en waar ik mee kan praten, NORMAAL praten
maar er zijn er zoveel die gelijk agressief reageren, of zich aangevallen voelen en zich menen te moeten verdedigen... geweld is dan blijkbaar toegestaan in hun godsdienst, maar we leven hier in een christelijk land, dus die godsdienst is hier de maatstaaf...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat ze dit in de telegraaf zetten is juist bekennen van de realiteit, zie jij dat als ontkennen? dan klopt er met jou iets niet.
de realiteit ontkennen bedoel ik mee:
opkomen voor deze mensen en zeggen dat het niet alle zijn (TUURLIJK NIET MAAR...), en dat ze hier thuis zijn bla bla bla...
dat geloof ik best, er zitten heus aardige mensen tussen, ik denk aan de demonstratie van moslims vorige week een tijdje na de moord... daar moet ook respect voor zijn...
maar de meesten VEROORDELEN DE MOORD OP THEO NIET!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm het is wel echt ernstig aan het worden nu, gaat de foute kant op:

Telegraaf:
'Sfeer van pogrom dreigt in Nederland'

RIJSWIJK - Nederland loopt na de moord op filmmaker Theo van Gogh het gevaar in dezelfde logica te vervallen die in 1938 leidde tot de Kristallnacht, het begin van de jodenvervolging door de nazi's. Dat schrijft het Deense dagblad Politiken woensdag in zijn commentaar.

Destijds werd de aanslag door een Poolse jood op een Duitse diplomaat aangegrepen om pogroms tegen Duitse en Oostenrijkse joden te beginnen. " Wij Europeanen moeten van de geschiedenis geleerd hebben dat we tegen zulke opvattingen in verzet moeten komen", aldus het liberale dagblad.

Ook het Spaanse dagblad El Mundo signaleert een spiraal van fanatisme in Nederland, nu als reactie op de moord moskeeën en koranscholen in brand zijn gestoken. De krant noemt de toestand "zeer ernstig", omdat " de spiraal van actie en reactie het fanatisme middenin 'geciviliseerd' Europa naar het hart van de samenleving dreigt te verplaatsen".

Het ergste van de moord op Van Gogh is volgens El Mundo dat die een tegenovergestelde reactie kan oproepen, die de samenleving bedreigt. " Heel Europa moet naar Holland kijken om een kwaad te voorkomen dat zich nog verder zou kunnen uitbreiden."

Mensen, laten we vooral de overheid zijn werk laten doen en niet zélf in gaan grijpen! Ze kunnen het best, zie Den Haag vandaag.
Waarschuw beheerder
nou een agent is weer thuis er liggen nog 2 in het ziekenhuis, gewond in benen en buik door granaatscherven

bron : rtl 5

premier Balkende spreekt nu
Waarschuw beheerder
neeuuh je snapt et nie :P

telegraaf is een rechtse krant en darkie is links

Waarschuw beheerder
ga dr geen woorden meer aan vuil maken...Time will Tell..en het zal niet goed zijn als het zo doorgaat

Waarschuw beheerder
donateur
sinds wanneer lees jij de telegraaf :p :P:P

dat had hier een hele goede reden! :yes:

ik nam expres de Telegraaf, omdat die toch altijd het snelst de schuld op "buitenlanders" zal schuiven (denk maar aan dat "geterroriseerde gezin" die de helft bij elkaar gelogen bleken te hebben)

maar ook de Telegraaf kwam met een lijst van aanslagen die voor 80% door "Hollanders" waren gepleegd terwijl Marokkanen(?) pas na 3 dagen van aanslagen iets "terugdeden"

De Telegrááf, ja. :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Balkende brengt ook alleen maar fucking elende, dwaas... kut intervieuw hij loopt er gewoon voor weg :no:
Waarschuw beheerder
kan iemand het interview zo snel mogelijk hier of elders publiceren, zit op school nu dus kan het niet volgen
Waarschuw beheerder
donateur
Nederland is langzaam aan zijn verstand aan het verliezen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en wat betreft de balkenende, das het probleem van nederland op dit moment: we bulken van ellende!
Waarschuw beheerder
donateur
en femstatic kan je naar je naar je school
Waarschuw beheerder
femtastic > moeilijke stoelgang? :( <-- :P
Waarschuw beheerder
als iets door de islam niet goed gevonden wordt, dan wordt dit bestraft met de dood....

haha omdat theo van Gogh dood is gemaakt door een Islamiet??

ER WORDEN MENSEN OM MINDER DOOD GEMAAKT!!!!!!!!!

"kappen nou"
Waarschuw beheerder
donateur
s@mple> nee vandaag ff niet gelukkig;)
Waarschuw beheerder
Plaats ook even zo'n lijstje dan van:
- Moord op Theo.

etc etc

Denk dat het aardig in evenwicht is hoor. En ik vind een paar brandjes nog altijd wat anders dan een moord. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Zie jij dit soms als en wedstrijd?

dan kun je er ook nog bijvermelden in het lijstje:

- Persoon wordt doodgeslagen met helm op parkeerplaats van supermarkt omdat hij/zij iets zegt van het gevaarlijke rijgedrag van buitenlandse jongens.
- Lerraar wordt in koele bloede door z`n hoofdgeschoten door buitenlandse jongen en dat gewoon midden in de school met ik weet niet hoeveel ooggetuigen.

Tja oude koeien uit de sloot halen, maar dit zijn wel zekers factoren die ook meespelen...

En door wie zijn meindert tjoelker en Joes kloppenburg vermoord dan??
Waarschuw beheerder
donateur
Het is idd geen wedstrijd dus probeer er dan ook maar niet op in te gaan rafa.;)
Waarschuw beheerder
mijn vraag is alleen, waarom sommige van jullie zo pro zijn dat er islamitische scholen enzo in de fik gestoken worden?? ik heb zoiets van, wat hebben kinderen gedaan?? daar schieten we toch geen reet mee op??

wel vind ik dat de rotte appels aangepakt moeten worden, voor dat soort mensen is er idd geen plaats in nl....

gisteren was er ook een discussi op een ander forum en een gast was zooo blij dat die scholen enzo afgebrand werden, maar een goede rede waarom hij dat vind kon hij niet geven... ik vraag me gewoon af :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
op die manier pak je ze wel aan.,..
en leren ze het voor later
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En door wie zijn meindert tjoelker en Joes kloppenburg vermoord dan??

waneer een Nederlander een Nederlander voor de lol vermoord melden we de godsdienst van de dader er meestal niet bij.... dat hoort bij onze normen en waarden..

zie je het al voor je??

"christenjongere schopt andere christenjongere dood"

of

"extremistische christen verdacht van pedofilie"

Waarschuw beheerder
waneer een Nederlander een Nederlander voor de lol vermoord melden we de godsdienst van de dader er meestal niet bij.... dat hoort bij onze normen en waarden..

maar als het een buitenlander is, iemand van andere afkomst, ander huidskleur...dan moet dat wel vermeld worden...hoe bedoel je dat mensen een ander beeld gaan krijgen..:/
Waarschuw beheerder
9 van de 10 moslimkinderen word opgevoed met haat elke dag.. die kinderen lopen tot 12 uur savonds buiten.. ze leven op straat bijna :S

er is gewoon een cultuursverschil in nederland...
Waarschuw beheerder

dus ik mag een brandbom bij mijn nederlandse buren naar binnen gooien (als wraak voor de hollandse moord op Fortuyn) en als lesje voor later?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat snap ik ook niet... Gelukkig was de school dicht!

En laten we het eens hebben over het geld wat dit allemaal gaat kosten! Weet jullie wel hoe duur schoolmateriaal is!
Waarschuw beheerder
neey niet alle kleurlingen...
ik ontken echt niet dat er best kleurlingen zijn waar ik het mee kan vinden en waar ik mee kan praten, NORMAAL praten
maar er zijn er zoveel die gelijk agressief reageren, of zich aangevallen voelen en zich menen te moeten verdedigen... geweld is dan blijkbaar toegestaan in hun godsdienst, maar we leven hier in een christelijk land, dus die godsdienst is hier de maatstaaf...

Hoe weet jij nou dat het door hun goedsdienst komt??
en hoe kom je erbij dat nederland een christelijk land is??
Waarschuw beheerder
donateur
Rafa> Nee geen wedstrijd, zie ook daarop volgende postings. Het slaat gewoon nergens op om nu 'de Hollanders' als aanstichters aan te wijzen.

Waarom post je je tekst vetgedrukt eigenlijk ?
Waarschuw beheerder
franky waarom zou je niet mogen zeggen wat voor een persoon iets gedaan heeft?

als iemand met lonsdale iets gedaan heeft staat er ook
skinhead slaat....
Waarschuw beheerder
donateur
ik vraa me tog steeds af waarom sommige mensen het voor de allechtonen opneme... en niet voor hun eigen volk...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

wat moeten ze hier in hemelsnaam van leren?? sorry maar vind het een suf antwoord....
:yes:

wat leren jou kids als ze vermoord worden?? of hun school in de fik staat?

het blijft toch een nutteloze cirkel?? waarom gewoon niet al die 150 of meer extremisten oppakken en ze een eenmalige ticket op een roeiboot zetten??
Waarschuw beheerder
we hebben de duivel wakker gemaakt(6)

en nou moeten we voor de gevolgen opdraaien en bij burgers zijn dik de pizza als we hier nix aan doen:(:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Het slaat gewoon nergens op om nu 'de Hollanders' als aanstichters aan te wijzen.

Nogmaals, ik heb t lijstje gewoon uit de Telegraaf... :P

ik vraa me tog steeds af waarom sommige mensen het voor de allechtonen opneme... en niet voor hun eigen volk...

Met "eigen volk" bedoel je toch hopelijk niet "blanken" he? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 sweetvanilla, ik snap je wel hoor, serieus, maar vind wel dat de gene die de scholen inbrand gestoken hebben, ok ze zijn achterlijk, maar ze hebben toch rekening gehouden met het feit dat er op de momenten van de brandsticting geen leerlingen of personeelsleden aanwezig waren.........
Waarschuw beheerder
9 van de 10 moslimkinderen word opgevoed met haat elke dag.. die kinderen lopen tot 12 uur savonds buiten.. ze leven op straat bijna

haha :respect:
blijft lachen hier :D
Waarschuw beheerder
die extremisten hadden al veel langer opgepakt moeten worden

opeens kan politie overal mensen arresteren?

als ze dat eerder hadden gedaan had van gogh nog geleefd...
Waarschuw beheerder
kattivo in mijn wijk wel hoor.... lopen gasdtjes van 13 tot 12 uur snachts buiten

Waarschuw beheerder
rollie...omdat het een bevestigend beeld kan gaan worden voor mensen..."Marokkaan slaat iemand neer" ...op een gegeven moment gaan veel mensen denken dat alle marokkanen slecht zijn..

en dat is met alles zo...ik vind dat de media een teveel negatieve invloed heeft voor zulke dingen...
Waarschuw beheerder
2 *DH*Unite and Fight *DH*

antwoord mijn vraag es :

dus ik mag een brandbom bij mijn nederlandse buren naar binnen gooien (als wraak voor de hollandse moord op Fortuyn) en als lesje voor later?

is dat normaal?
Waarschuw beheerder
Waarom post je je tekst vetgedrukt eigenlijk ?

waarom post jij je tekst niet vetgedrukt uit? 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
rollie heeft wel een beetje gelijk, als wij van een party trugkomen, rond 7 uur s`ochtens in het weekend lopen er nog turkse jongens van 12/13 bij ons in appingedam rond... nou toen ik zo oud was , wouden mijn ouders dat echt nie :no:
Waarschuw beheerder
kattivo in mijn wijk wel hoor.... lopen gasdtjes van 13 tot 12 uur snachts buiten

ja dat geloof ik best... hier zijn het "lonsdale jongeren" die tot 12 uur rondhangen en lawaai schoppen.. die worden toch ook niet met haat opgevoed?
Waarschuw beheerder
donateur
Grappig dat mensen altijd doen alsof ze het IQ van een dropveter hebben om sommige dingen maar niet in te hoeven zien.

Iemands afkomst of geloof wordt vermeld als men denkt dat het van belang is. Als blijkt dat er vooral groepen Marokkaanse jongeren in Amsterdam problemen veroorzaken wordt dat dus op een gegeven moment hun afkomst vermeld in het nieuws. Als iemand een moord pleegt vanwege geloofsovertuigingen wordt dus zijn geloof vermeld. Als iemand een moord pleegt omdat hij opkomt voor zwakken/dieren wordt erbij vermeld dat hij lid is van Millieu Offensief. Etcetera.

Volgens mij is dat niet zo vreemd, hoewel sommige mensen hier niet goed mee om kunnen gaan en er door in generalisering/stigmatisering vervallen.
Waarschuw beheerder
geen leerlingen of personeelsleden aanwezig waren.........

gelukkig niet

ik kom niet voor alleen de allochtonen op, maar voor gezond verstand!!!

kijk ik heb ook ervaringen met allochtonen die niet tof zijn, en die een grote bek hebben... die ik ook liever niet zie..... maar dat zijn gewoon zielige figuurtjes die niet zonder hun vriendjes dit doen....

maar niet iedereen is zo! daarom zeg ik de rotte appels aanpakken...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Groenlinks wil dat koning Beatrix een oproep doet aan de bevolking om de burgers te verzoenen

maar niet iedereen is zo! daarom zeg ik de rotte appels aanpakken...

(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Net alsof er iemand naar haar luistert...

Waarschuw beheerder
donateur
ik kom niet voor alleen de allochtonen op, maar voor gezond verstand!!!

:respect:

t zou al heel wat helpen als mensen die denken dat de schuld misschien wel ergens in het midden ligt niet meteen als "landverraders" en "moslimneukers" worden gezien

(ja heerlijk, zulke PBtjes :S )

Waarschuw beheerder
heheh.. oeee de grote bea spreekt..:/ word um niet..
denk dat een verzoening niet zo makkelijk zal gaan..
Waarschuw beheerder
Vind juist dat de famillie van Theo van Gogh wat moet zeggen want om nou te zeggen dat Theo van Gogh dit had gewild omwille van hem!! denk het niet.
Waarschuw beheerder
Net alsof er iemand naar haar luistert...

ben bang dat het daar een beetje te laat voor is....

maar even over de zooi die nu bezig is....de extremisten hebben nu ook bedreigt dat ze doelen gaan bombaderen hier in nl... hoe denken de mensen daarover die nu de scholen enzo in de fik steken...
een bom in de kernreactor is toch echt niet goed voor onze gezondheid!! heb geen zin om licht te gaan geven in het donker :)
Waarschuw beheerder
moslimneukers

ik zeg geen nee tegen een moooie mediterraanse schoonheid :)
Waarschuw beheerder

tja dat vraag k me eigenlijk ook af :s

Waarschuw beheerder
donateur
En zelfs de nieuwe grote held van extreemrechts keurt de aanslagen scherp af...

Nu heeft Wilders zich er openlijk van gedistantieerd EN hij heeft verklaard dat het maar om een klein groepje moslims gaat en dat niet alle moslims een gevaar zijn.

(uit t Wilders-topic)
Waarschuw beheerder
donateur
Rafa:
Vind juist dat de famillie van Theo van Gogh wat moet zeggen want om nou te zeggen dat Theo van Gogh dit had gewild omwille van hem!! denk het niet.

Weet wel zeker van niet idd. Zijn zus heeft op de crematie nog een dergelijke opmerking gemaakt (dat Theo dit allemaal nooit had gewild / nergens op zou vinden slaan).
Maar dat is een beetje langs iedereen heen gegaan geloof ik :S
Waarschuw beheerder
hoor jij bij "de nederlanders" rooiuh?

Waarschuw beheerder
donateur
tja dat vraag k me eigenlijk ook af :s

Waar zien jullie dan mensen die "voor de allechtonen" en "tegen hun eigen volk" zijn?
Waarschuw beheerder

iedereen hoort bij de nederlanders :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen met een NL paspoort :yes:

Waarschuw beheerder
:D

ik heb een NL-paspoort :D

:9

Waarschuw beheerder
ondanks dat ik een kleur heb, ben ik dan ook Nederlander?

O:)
Waarschuw beheerder
Iedereen met een NL paspoort

en de gene met een dubbel paspoort dan ????
Waarschuw beheerder
ondanks dat ik een kleur heb, ben ik dan ook Nederlander?

nou??? ;p vooruit dan maar weer :yes:
Waarschuw beheerder
Franky is een Wederlander ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:$ :$ :$

Waarschuw beheerder
Ik heb 3 paspoorten :jaja:
Waarschuw beheerder
GEINTJE ;p
Waarschuw beheerder
wat lees ik nu weer op nu, brand in de pauluskerk boxmeer, was dat al bekend ???

Brand in Pauluskerk Boxmeer

Uitgegeven: 10 november 2004 07:15

BOXMEER - In de Pauluskerk aan de Jan Tooropstraat in Boxmeer heeft dinsdagavond brand gewoed. Dat heeft de politie bevestigd. De brand is inmiddels geblust.

Volgens een politiewoordvoerder is de brand, die in het voorportaal woedde, vermoedelijk aangestoken. Over de schade is nog niets bekend. De politie wil geen verdere mededelingen doen.

bron: www.nu.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een stuk of 8 .NET paspoorten :)
Waarschuw beheerder
Volgens mij is er in nederland niet veel aan de hand maar juist in Brabant breekt de hel los!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik veel meer net paspoorten
Waarschuw beheerder
Volgens mij is er in nederland niet veel aan de hand maar juist in Brabant breekt de hel los!!

Goh is Brabant geen nederland meer, shit he ...

Waarschuw beheerder
hehehe :respect:
Waarschuw beheerder
godverdomme bij mij in de straat woont ook een Brabander... vannacht even een bezoekje brengen dan... op advies van DH Unite and Fight DH

Waarschuw beheerder
Vind jij brabant wel nederlands??

Het was ironisch bedoeld maar snap het wel hoor dat jij dat niet ziet ;) *kijk vol medelijden*
Waarschuw beheerder
tja vind eerder Friesland geen nederland....

en tja ik zag het wel rafa, maar het was een inkoppertje:yes:

Waarschuw beheerder
donateur

Dat is altijd zo geweest.

Die school in eindhoven is nu voor de 3de keer dit jaar in brand gestoken, dus was op zich niet nieuws

Het ligt vooral aan de media hoe erg ze dit allemaal opblazen natuurlijk.

Er is wel wat aan de hand, maar het is niet nieuw

Waarschuw beheerder
donateur
Het ligt vooral aan de media hoe erg ze dit allemaal opblazen natuurlijk.

"Opblazen"? :|

op t.v vroegen ze aan een marrokaan wat hij er van vond wat er gebeurt was: hij zei....eigen schuld:@...hij heeft met vuur gespeeld......ik denk dat de nederlanders nu doorgaan met vuur spelen.....alleen dan op die scholen en moskees......nu zeg ik....eigen schuld:D

!!!dit heeft niks te maken met racisme!!!
Waarschuw beheerder
hij heeft met vuur gespeeld......ik denk dat de nederlanders nu doorgaan met vuur spelen.....alleen dan op die scholen en moskees......nu zeg ik....eigen schuld

van Gogh heeft toch ook met vuur gespeeld (hoe erg het ook is)

hebben die kinderen op die moslimscholen ook met vuur gespeeld dan?
Waarschuw beheerder
op t.v vroegen ze aan een marrokaan wat hij er van vond wat er gebeurt was: hij zei....eigen schuld ...hij heeft met vuur gespeeld......ik denk dat de nederlanders nu doorgaan met vuur spelen.....alleen dan op die scholen en moskees......nu zeg ik....eigen schuld

!!!dit heeft niks te maken met racisme!!!

Jij bewijst nu alleen maar dat je net zo dom en achterlijk bent als die marokkaan :jaja:
Waarschuw beheerder
hebben die kinderen op die moslimscholen ook met vuur gespeeld dan?

deed ik altijd wel op die leeftijd vuurtje stoken :yes:
Waarschuw beheerder
waarom zou ik zo dom als die marrokaan zijn....ik pleeg geen moord!!!de nederlanders zijn het gewoon zat.....punt uit!!!

haha "de nederlanders"? hoort Volkert daar ook bij?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha "de nederlanders"? hoort Volkert daar ook bij?

ja nederland paspoort he, maar ja zo zijn er ook seriemoordernaars in NL dat hou je toch.....

Waarschuw beheerder
we kunnen wel steeds proberen schuldigen aan te wijzen schiet niemand wat mee op he, gewoon zoals Wilders zegt al dat soort tuig het land uit werken.
Waarschuw beheerder
ja nederland paspoort he,

net als Mohammed B :)

die jongen IS Nederland ... een product van de maatschappij... net als alle wazi's, psycho's, pedo's, moordenaars, verkrachters etc etc....

Mohammed B... made in holland

Waarschuw beheerder
de nederlanders zijn het gewoon zat.....punt uit!!!

:gaap:

"de nederlanders" zijn het altijd zat...O:)
Waarschuw beheerder
Jij bewijst nu alleen maar dat je net zo dom en achterlijk bent als die marokkaan

we kunnen wel steeds proberen schuldigen aan te wijzen schiet niemand wat mee op he, gewoon zoals Wilders zegt al dat soort tuig het land uit werken

daar ben ik het zekers mee eens :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Van Aartsen: Remkes' lot hangt af van brief

Uitgegeven: 10 november 2004 11:40
Laatst gewijzigd: 10 november 2004 11:40

DEN HAAG - Het lot van VVD-minister Remkes (Binnenlandse Zaken) hangt af van de brief die hij samen met zijn collega Donner (Justitie) naar de Tweede Kamer stuurt. Dat moet een "hele goede, sterke brief" zijn waarin duidelijke urgentie blijkt bij de aanpak van moslimterrorisme, aldus VVD-fractieleider Van Aartsen woensdag via zijn woordvoerder.

De oproep is met name gericht aan Remkes. De VVD in de Tweede Kamer heeft al langere tijd kritiek op de minister uit de eigen partij. Hij zou zich onvoldoende laten zien en niet genoeg daadkracht tonen.

Remkes en Donner zullen in de brief antwoord geven op een reeks van vragen die de Tweede Kamer heeft gesteld over de gang van zaken rondom de moord op Theo van Gogh

[img cacheid=001335e20014ab9d278fe2cc1a00749d40]http://www.nu.nl/img.db?362934+s(120!x120!)[/img]
Waarschuw beheerder
oprotten met die spook (y)
Waarschuw beheerder
Kativo ben het niet met je eens Mohammed B had 2 paspoorten en Volkert 1 de Nederlandse....
Waarschuw beheerder
oprotten met die spook

ik mis denk ik ff wat.... ???
Waarschuw beheerder
maar dat maakt verder toch niet uit??... ze zijn hier beiden geboren, opgegroeid.. en geworden wat ze geworden zijn... :(

(had het wat uitgemaakt als MB zijn marokkaanse paspoort had ingeleverd?)
Waarschuw beheerder
maarre hoe denken jullie erover als straks hier de extremisten de boel gaan bombaderen???

en er veel onnodige slachtoffers vallen?? denkt iemand daar bij na???? het kan een gevolg zijn van de `aanvallen` die ze doen op de moslim gebouwen....
Waarschuw beheerder
ik had het over Remkes... ;) ik kan die gozer niet aanzien (of horen).... met zijn spookbrieven van Al Qaeda :(
Waarschuw beheerder
WTF moet een Nederlander met 2 paspoorten, heb je daar wel eens over na gedacht, had mohammed B een indentiteitscrisis ofsow, dat hij niet wist bij welk land hij wil horen....:yes:
Waarschuw beheerder
oprotten met die spook

ik mis denk ik ff wat.... ???

Ze doelde op Remkes!! 8) vind het ook lullig hoor dat ze een spook met Remkes vergelijkt!

Wat moet die spook nou wel denken ;p
Waarschuw beheerder
maarre hoe denken jullie erover als straks hier de extremisten de boel gaan bombaderen???

en er veel onnodige slachtoffers vallen?? denkt iemand daar bij na???? het kan een gevolg zijn van de `aanvallen` die ze doen op de moslim gebouwen....

dezelfde groep had ook gedreigd met aanslagen als Balkenende zijn steun, aan Christen Fundamentalist George Bush in zijn foute oorlog tegen het iraakse volk, niet zou intrekken.

daar zat wat in..

ik denk dat ze nu nu weer een "goede" reden hebben om toch aanslagen te plegen (helemaal na Remkes domme uitspraken over oorlog)

Hebben we mooi aan onszelf te danken dan :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
WTF moet een Nederlander met 2 paspoorten, heb je daar wel eens over na gedacht, had mohammed B een indentiteitscrisis ofsow, dat hij niet wist bij welk land hij wil horen....

Ik maak het ook mee hoor want hier in NL ben ik gewoon in jou ogen een Marokaan en als ik op vakantie ga naar Marokko zien zij mij als een Hollander :S :jaja: is echt zo hoor geen geintje!
Waarschuw beheerder
WTF moet een Nederlander met 2 paspoorten?

dat recht heb je :)
Waarschuw beheerder
spookjes zijn lief.... kijk maar naar casper het spookje :)
Waarschuw beheerder
was iedereen maar zoals casper :(
Waarschuw beheerder

iedereen hoort bij de nederlanders

jep ik hoor bij de nederlanders... en ik ben er trots op :D
Waarschuw beheerder
Ik maak het ook mee hoor want hier in NL ben ik gewoon in jou ogen een Marokaan en als ik op vakantie ga naar Marokko zien zij mij als een Hollander is echt zo hoor geen geintje!

ja maar hier lijd ik nog steeds nie uit waarom er sommige moslims in Nederland 2 verschillende paspoorten hebben, dit moeten ze verbieden, wil de moslim dit niet ... ok, doeg ...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben wel blij dat er nu na alles wat er gebeurd is in Nederland, eindelijk moslimgroepen zijn die van zich laten horen, en die acties zoals de moord op Theo van Gogh afkeuren.

Na bijvoorbeeld de aanslag op het WTC, liep ik op het station, er er zaten een paar mocro`s in de trein uit het raam te bleren, dat Osama ons allemaal wel zou pakken en afmaken :s heel belachelijk.

Ook op internet verschijnen regelmatig anti-westerse uitspraken, kijk maar naar de reacties op die marrokaanse forum site na de moord op de conrector in Den Haag.

Volgens mij als de Marrokaanse samenleving in Nederland ook eens laat merken dat ze het afkeuren wat die extremisten doen, (wat nu ook gebeurd, want er zijn al protest-demonstraties geweest door moslims) komt t allemaal wel goed :)
Waarschuw beheerder
Ik voel mij wel een beetje Casper!!

Ben marokaans maar ben ook erg lief :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
er is een bommelding op de noordwal in den haag bij paleis noordeinde:S:S
Waarschuw beheerder
donateur
KK HEJ gaat lekkker hierrr
Waarschuw beheerder
Brandstichting bij moskee Heerenveen

Uitgegeven: 10 november 2004 11:48
Laatst gewijzigd: 10 november 2004 12:07

HEERENVEEN - Bij de Sefaatmoskee in Heerenveen is in de nacht van dinsdag op woensdag brand gesticht. De politie kon de twee brandhaardjes met handblussers blussen.

"De schade is dan ook niet zo groot", aldus een woordvoerder van de politie woensdag. De brand werd rond 02.30 uur ontdekt. Hoe de brand precies is gesticht, weet de politie nog niet. De politie doet sporenonderzoek.

Bommelding Drachten

De vestiging van Regionaal Opleidingscentrum De Friese Poort aan de Leidijk in Drachten is woensdagochtend ontruimd geweest na een bommelding. Rond 11:00 uur bleek dat de bommelding vals was en kon het gebouw worden vrijgegeven. Dat liet de politie woensdag weten.

De duizend leerlingen zijn woensdagochtend naar huis gestuurd en krijgen de rest van de dag vrij. Ongeveer 150 docenten gaan wel weer aan het werk. Omdat het schoolgebouw negentig lokalen telt, heeft de politie de docenten ingezet om te controleren of er iets verdachts in de school was te zien.

Bommelding rechtbank

De rechtbank in Groningen is woensdagochtend twee uur ontruimd geweest in verband met een bommelding. In de rechtbank is een brief aangetroffen, meldde de politie. Aan de zijkant van het gebouw werd bovendien een stuk vuurwerk gevonden, dat door de Explosieven Opruimingsdienst is verwijderd.

Over de inhoud van de brief doet de politie geen mededelingen. De relatie tussen de tekst en het vuurwerk is onderwerp van onderzoek. De hele rechtbank is op explosieven onderzocht. Daarbij zijn geen verdachte zaken aangetroffen.

mensen nederland is in rep en roer....
Waarschuw beheerder
ja maar hier lijd ik nog steeds nie uit waarom er sommige moslims in Nederland 2 verschillende paspoorten hebben, dit moeten ze verbieden, wil de moslim dit niet ... ok, doeg

Je bedoelt allochtoon en geen moslim neem ik aan??

Nee is niet hetzelfde!!
Waarschuw beheerder
ja maar hier lijd ik nog steeds nie uit waarom er sommige moslims in Nederland 2 verschillende paspoorten hebben, dit moeten ze verbieden, wil de moslim dit niet ... ok, doeg ...

surinamers dan? en grieken, polen, duitsers, amerikanen, spanjaarden etc etc..

ok, doeg

je kan iemand die hier al 2 of 3 generaties is toch niet wegsturen?
Sommige nakomelingen van gastarbeiders zijn hier al langer als nakomelingen van Duisters waaruit 3/4 van de nederlandse bevolking uit bestaat.
Waarschuw beheerder
ow sorry rafa & KaTTivo, nie boos worden hoor ;p

typfoutje : gebeuren ook zo veel dingen op het moment...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ok ook weer een bommelding in Den Haag....

Waarschuw beheerder
(f)

gaat echt goed mis nu :(

Waarschuw beheerder
ja:S
Waarschuw beheerder
bin laden zal ons land ook wel relax vinden voor een paar aanslagen
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik kwam dit nu net tegen:

"Ik weet zeker dat jij, O Amerika, ten onder gaat."
"Ik weet zeker dat jij, O Europa, ten onder gaat."
"Ik weet zeker dat jij, O Nederland, ten onder gaat."
"Ik weet zeker dat jij, O Hirshi Ali, ten onder gaat."
"Ik weet zeker dat jij, O ongelovige fundamentalist, ten onder gaat."

:vaag: :vaag:
Waarschuw beheerder
Je kan beter Bin Laden als vijand hebben als Bush.. (zie irak)
Waarschuw beheerder

Als ik de domme reacties hier lees kan ik me dat wel voorstellen...

We moeten gewoon zoals Spanje doen... Troepen uit Irak halen, laat de VS het zelf maar uitzoeken, die zitten daar toch alleen voor de olie...

En dat geld gebruiken voor betere en strengere wetgeving en integratiemogelijkheden...
Waarschuw beheerder
inderdaad troepen weg uit irak en laat ze mekaar maar afslachten en over een half jaar zit er in irak een fundamentalistische regering oftewel toegeven aan terrorisme
Waarschuw beheerder
ik kwam dit nu net tegen:

Je meent het! :o

Moet ik nu bang worden?

Moet ik nu zo gaan denken zoals jij?

Dahag! :z
Waarschuw beheerder
blaat... Irak heeft nooit een fundamentalistische regering gehad... en irak heeft nooit iets met terrorisme tegen Amerika of het Westen te maken gehad.

dat is nu wel anders...

je praat poep :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
inderdaad troepen weg uit irak en laat ze mekaar maar afslachten en over een half jaar zit er in irak een fundamentalistische regering oftewel toegeven aan terrorisme

Als er straks een fundamentalistische regering zit komt dat omdat de VS Saddam hebben weggejaagd. Dat was namelijk geen fundamentalist...

Irak en Saddam waren namelijk een grote vijand van Iran, en dat is fundamentalistisch land NR.1... Iran heeft zelfs verkondigd terroristen geld te geven...

Maar geloof jij rustig in de sprookjes van Bush hoor...! :D
Waarschuw beheerder
"Ik weet zeker dat jij, O Amerika, ten onder gaat."
"Ik weet zeker dat jij, O Europa, ten onder gaat."
"Ik weet zeker dat jij, O Nederland, ten onder gaat."
"Ik weet zeker dat jij, O Hirshi Ali, ten onder gaat."
"Ik weet zeker dat jij, O ongelovige fundamentalist, ten onder gaat."

Stond in de brief van mohammed B en heel nederland weet het inmiddels al!!:jaja:

Ben je net onder een steen vandaan gekomen??
Waarschuw beheerder
hahah ik zat in het verre Australie en ik wist zelfs wat op die brief stond :P:D
Waarschuw beheerder
he crush volgens mij ben je al een paar keer gebanned he :jaja:

Waarschuw beheerder

Nederland is het meest onveilige Europese land op dit moment...
Laat hier een eind aankomen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hey, rafa, weer een nieuwe gevonden om de hele tijd "ben jij al niet, bla blabla" tegen te roepen.

Doe nou niet zo flauw en ga gewoon eens in discussie/gesprek en leg uit waarom jou een anders mening niet deelt. Daar kan je nakelijk wat mee bereiken, met schelgen en schreeuwen geef je iemand alleen maar gelijk, en maak je jezelf alleen maar zwakker.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
JI roept hier ook van alles, maar blijkbaar mogen sommigen ALLES hier roepen en sommigen HELEMAAL niks. Sommigen mogen niet eens "serieus" genomen worden. Nee maar wel gelijk een ban. Is toch erg slap, of niet?
Waarschuw beheerder
.... want "Crush" heeft altijd goeie discussies gevoerd of niet?
Waarschuw beheerder
Hey, rafa, weer een nieuwe gevonden om de hele tijd "ben jij al niet, bla blabla" tegen te roepen.

Doe nou niet zo flauw en ga gewoon eens in discussie/gesprek en leg uit waarom jou een anders mening niet deelt. Daar kan je nakelijk wat mee bereiken, met schelgen en schreeuwen geef je iemand alleen maar gelijk, en maak je jezelf alleen maar zwakker.

Op jouw beurt zou je datzelfde kunnen zeggen tegen elke pipo die generaliserende op vooroordelen berustende uitspraken doet...

Of meet je altijd met twee maten?
Waarschuw beheerder
Even een vraag voor de mensen die aan dit topic meedoen:

Welek Scenario is te verwachten bij de politie inval van het pand in Den haag, wordt dit vreedzaam opgelost of wordt dit iets waar nog lang over na gepraat zal worden......
Waarschuw beheerder
Newmonster, er zijn regels op ieder forum. Op het overtreden van die regels staan sancties. Diegene die geband worden, hebben de regels overtreden.

Kom dus niet met een slappe smoes van "zij worden niet geband en zij worden wel geband", oh oh wat oneerlijk.
Waarschuw beheerder
Nou die gasten kunnen niet ontkomen. Ze hebben al een granaat gegooid, ik denk persoonlijk dat ze zich niet levend willen laten vangen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Door iemand altijd gelijk maar aan te vallen, creeer je alleen dat die persoon NOG extremer gaat roepen. Ga nou gewoon eens een gesprek/discussie aan. Iemand HAAT niet zomaar een ander. Iedereen haat wel eens iemand een ander. Erover praten/discussieren zonder gelijk te schelden brengt je alleen maar dichter bij elkaar. Laat een iemand met een andere mening OOK eens aan het woord. En vel een oordeel op wat je weet/ziet. En niet op vooroordelen. Er zitten vaak "begrijpelijke" verhalen achter. Het onbegrip haal je niet weg door iemand de mond te snoeren. Maar door te PRATEN/DISCUSSIEEREN.
Waarschuw beheerder
denk het ook... dat gaat niet goed aflopen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Op jouw beurt zou je datzelfde kunnen zeggen tegen elke pipo die generaliserende op vooroordelen berustende uitspraken doet...

Of meet je altijd met twee maten

dAT IS ALLEMAAL zo GEMAKKELIJK, Waar doe ik dat dan?????
quote mij dan eens, of is het weer een vooroordeel???

Zo vraag ik MIJ af of JIJ niet met 2 maten meet!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Cotin noemt MIJ gevaarlijk en een HITLER, heb ik mijn beklag over gedaan, maar HIJ is nog steeds actief. Hij baseerd het op enkel en alleen vooroordelen. Alleen ik moet me niet zo aanstellen krijg ik te horen. Dus voor dat je iemand VEROORDEELD kijk eerst eens of deze persoon het wel verdient en kom met bewijzen.
Waarschuw beheerder
Door iemand altijd gelijk maar aan te vallen, creeer je alleen dat die persoon NOG extremer gaat roepen. Ga nou gewoon eens een gesprek/discussie aan. Iemand HAAT niet zomaar een ander. Iedereen haat wel eens iemand een ander. Erover praten/discussieren zonder gelijk te schelden brengt je alleen maar dichter bij elkaar. Laat een iemand met een andere mening OOK eens aan het woord. En vel een oordeel op wat je weet/ziet. En niet op vooroordelen. Er zitten vaak "begrijpelijke" verhalen achter. Het onbegrip haal je niet weg door iemand de mond te snoeren. Maar door te PRATEN/DISCUSSIEEREN

Ben het min of meer met je verhaaltje eens, ware het niet dat dat TOTAAL niks met het bannen te maken heeft.

Overtreding is overtreding = sanctie.

Jij hebt het over "praten/discussieren", maar degene die geband zijn hebben iets gedaan wat tegen de regels ingaat. Veelal rascistische/discriminerende uitlatingen of andere overtredingen van het beleid.

Laat een iemand met een andere mening OOK eens aan het woord

Een ander krijgt het woord ook, ZOLANG DIEGENE ZICH AAN DE REGELS HOUDT EN NETJES DISCUSSIEERT.
Waarschuw beheerder
Door iemand altijd gelijk maar aan te vallen, creeer je alleen dat die persoon NOG extremer gaat roepen. Ga nou gewoon eens een gesprek/discussie aan. Iemand HAAT niet zomaar een ander. Iedereen haat wel eens iemand een ander. Erover praten/discussieren zonder gelijk te schelden brengt je alleen maar dichter bij elkaar. Laat een iemand met een andere mening OOK eens aan het woord. En vel een oordeel op wat je weet/ziet. En niet op vooroordelen. Er zitten vaak "begrijpelijke" verhalen achter. Het onbegrip haal je niet weg door iemand de mond te snoeren. Maar door te PRATEN/DISCUSSIEEREN.

Je kan iemand niet haten als je diegene niet kent!
Waarschuw beheerder

Ik vind jou echt grappig hahahaha en dat meen ik! :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hassanova, dat is niet waar, ik krijg een ban omdat ik een stukje had gekoopieerd waar scheldwoorden in stonden> Enkel en alleen om erop te reageren. En iemand maakt MIJ uit voor HITLER(wat echt nergens op slaat) En is nog steeds actief. Is wel een erg scheve verhouding, of niet???

Als iemand een mening heeft (die op wat voor manier) anders is dan van die van sommigen hier. Komt er ineens een massale scheld/vooroordelen/waarschuwings sessie. Er zijn hier legio voorbeelden van.
Waarschuw beheerder

Daar geef ik je helemaal gelijk in. Voor zover ik kan beoordelen zou jij ook geen ban hoeven hebben, maar dat is basis van je laatste posts...

En wat betreft je antwoord. Waarom richt jij je reactie of Rafa en niet op willekeurige welk figuur dat komt met uitspraken als 'ze motte gewoon alle moskeen in de fik steke!'

2 Koning Hardcore: ik denk dat een paar flinke traangasgranaten door het raam al een hoop oplossen...

Verder vind ik het plan van GroenLinks om de Koningin op televisie een oproep te laten doen heel erg verstandig. Laat haar in plaats van lintjes doorknippen en naar kinderliedjes luisteren maar eens wat nuttigs doen voor het geld dat ze ook van mijn belastingcenten ontvangen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je kan iemand niet haten als je diegene niet kent!

O, rafa. Dus daarom roep je dat ik dan maar moet sterven in een ander topic. En maak je mij voor leugenaar uit, dat ik JOU niet al menige "uitnodiging" heb gedaan een "normale" discussie/gesprek aan te gaan. Waar je dan ook weer niet op reageerd. Ik heb zelfs een quote gedaan waarin ik dat doe. Maar ook geen reactie, Rafa????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Daar geef ik je helemaal gelijk in. Voor zover ik kan beoordelen zou jij ook geen ban hoeven hebben, maar dat is basis van je laatste posts...

Kijk maar eens of je Überhaupt wel iets kan vinden in 1 van mijn posts. Errst BLUEMONSTER(waar ik eerste ban op heb gekregen) Omdat ik even (een pissig bericht had gestuurd aan een te snel oordelende moderator) waarvoor ik OOK mijn excuses heb gedaan. Maar ik werd er DOODZIEK van door iedereen maar voor van alles UITGEMAAKT te worden. Heb ik ook uitgelegd. Daarna newmonster 1,2,3,4,5 en nu 6.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En wat betreft je antwoord. Waarom richt jij je reactie of Rafa en niet op willekeurige welk figuur dat komt met uitspraken als 'ze motte gewoon alle moskeen in de fik steke!'

Omdat Rafa heel snel OORDEELD over een ander. En mij incluis, maar alleen vanalles ropet en me voor leugenaar uitmaakt. Wanneer ik dat ontkracht geeft HIJ geen reactie.Rafa wil alleen op een normale manier praten/discussieren, als je hem naar de mond praat ofzo.
Waarschuw beheerder
Gast, beter bewaar je je energie voor iets zinnigs in plaats van hier je prive-conflictje te gaan uitvoeren. Stuur hem een PM als je iets wilt weten maar doe dat niet in dit topic...

Waarschuw beheerder
en weer is ie gebanned..O:)
Waarschuw beheerder
O, rafa. Dus daarom roep je dat ik dan maar moet sterven in een ander topic. En maak je mij voor leugenaar uit, dat ik JOU niet al menige "uitnodiging" heb gedaan een "normale" discussie/gesprek aan te gaan. Waar je dan ook weer niet op reageerd. Ik heb zelfs een quote gedaan waarin ik dat doe. Maar ook geen reactie, Rafa????

Ik neem jou allang niet meer serieus sinds jij toen Bluemonster was want toen kwam je alleen maar met domme uitspraken (jaaaa dat weet jij wel) en dat ik jou leugenaar heb genoemd wil nog niet zeggen dat ik je haat :no: en dat sterf was niet naar jou maar dat weet je wel
Waarschuw beheerder
Ik mis m nu al:(
Waarschuw beheerder
goh die balkenende zegt zoveel nieuwe dingen , so???????????????????????????????
Waarschuw beheerder
who gives a fuck about een basisschool er branden wel meer scholen uit :[

toen mijn basisschool uitbrande die ook was aangestoken kwam er ook geen president :[
Waarschuw beheerder
newmonster alsjeblieft zeg...je wordt echt triest nu.

Een ban is een ban. Als je die paar dagen gewoon had uitgezeten was er niets aan de hand. Nu heb je al 5 (!!) keer ene nieuw account aangemaakt en de crew wordt echt strontziek van je op deze manier. Daarom wordt je steeds gebanned. Als je nou eens eerst je "straf" uitzit en dan op ene normale manier (dus zonder al die hoofdletters en dat geschreeuw) zegt wat je te zeggen ehbt is er niets aan de hand.

Dat is nu al 100x uitgelegd en je blijft janken dat het hier allemala niet goed zit.

Donder dan gewoon een eind op. Als PF je niet aanstaat heb je hier niets te zoeken lijkt me.

Verder ga ik me een week terugtrekken van het forum en eens HEEL hard nadenken of ik nog wel actief ga blijven op deze site. Wellicht helemaal stop met het forum, misschien ook wel met Admin-werk. het is hier vechten tegen de bierkaai en ik kan mn tijd eigenlijk wel beter besteden dan het urenlang op Hidden zetten van racistische opmerkingen en het uitdelen van waarschuwingen.

Dit lijkt in geen enkel opzicht nog op de gezellige partysite die het ooit was en als daar geen verandering in gaat komen hou ik het voor gezien. Ik ben daar al lang tegen aan het vechten maar als je daarmee in de minderheid blijkt, tja. Het houdt een keer op natuurlijk.

Ik wil wel het gevoel hebben dat er nog meer mensen zijn die kunnen relativeren en dat er mensen zijn die wat aan mn posts hebben. If not, laat t hier dan maar lekker PolitiFlock blijven, laat mensen elkaar maar lekker afzeiken onder foto's, laat de admins het maar druk hebben met t urenlang uitzoeken van fotoshoots om er rechterhandjes, keltische kruisjes en middelvingers uit te halen en laat mensen maar lekker zeiken op PF.

Ik heb dr iig effe genoeg van en ik ga me eens een weekje richten op nuttige zaken en daadwerkelijk wat DOEN.

Complete gekte hier. Dr zijn zelfs al voorstellen ingediend het forum eens een tijdje dicht tegooien zodat mensen weer effe nuchter kunnen worden maar dat helpt ws. geen reet.

Helaas.

Discussieer ze.

Waarschuw beheerder
ip-bans uitdelen dan maar...O:)
Waarschuw beheerder
Nieuwe geruchten in de zaak Den haag...

er zouden tanks aankomen en helikopters ....

Waarschuw beheerder
den haag wordt plat gebombardeerd...O:)
Waarschuw beheerder
oohw dan pak ik mijn tuinstoelen > op naar de haag .. valt er dus eindelijk weer eens wat te beleven ..donders

Waarschuw beheerder
gelukkig nieuwjaar vandaag? O:)

vuurwerk? O:)
Waarschuw beheerder
Daar blijven onenigheden over bestaan Moeilukker. Ik ben daar ook absoluut voor en dr wordt van alels besproken binnen de crew. Het is nu een beetje vechten tegen de bierkaai maar dat is niet mijn instelling snap je.

Maar goed, denk dat t voor veel mensen geen gek idee zou zijn een weekje geen nieuwste kijken of te PFen ofzo.

Want het valt allemaal wel mee. Op straat loopt nog iedereen door elkaar heen en het zijn alleen de ceht exremen die nu uin elke neger ene potentiele moordenar zien. Jammer dat die extremen hier nunet allemaal samen moeten klitten op PF.

Ik ga iig verder met mijn ideeen en me effe niet laten opnaaien door die randdebieletjes. Weer effe een weekje op de Universiteit vertoeven, wordt godzijdank heel anders over deze dingen geproken als op dit forum. Je gaat bijna denken dat PF een afspiegeling van de maatschappij is. Godzijdank is dat niet zo.

Tijd voor ene leven. Djeez zeg. Ik ben goddomme een Hollander, die behoren toch altijd zo nuchter te zijn? Kun je zien wat voor invloed internet kan hebben, mensen draaien compleet door hier. :D

Ciao Moeiluker, ik spreek je wel weer over een weekje. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jacky, ik heb een ban voor altijd. Moeilijk uit te zitten dus. Maar had ik je al eerder verteld. JIJ vind het vergelijk van Cotin die MIJ met HITLER vergelijkt normaal. Maar klaagt dat er niet normaal gesproken meer kan worden hier???????

En RAFA, JIJ vind dat JIJ MIJ niet serieus moet nemen(is je goed recht) Maar voor de zoveelste keer loop je te roepen dat IK DOMME uitspraken gedaan zou hebben. Vreemd genoeg moet je EERSTE quote van mij nog komen die dat bevestigd(ondank de vele verzoeken van MIJ aan JOU dit te doen) Nee alleen maar roepen hoe dom een ander is. Nou op die manier zet je je natuurlijk wel op een "intelligente" manier hier neer he?????

En helaas is er een groep hier van mensen, die DOELBEWUST mensen eruit pikt die een iets verschillende mening hebben en ze massaal gaat uitschelden, en allerlei woorden in de mond gaat leggen. Tot de MEEST walgelijke vergelijkingen aan toe> En NEE ik ben niet de enige die deze twijfelachtige eer is toegekomen. Net zo lang treiteren tot de betreffende persoon OOK en keer iets "doms" zegt en ja, gelijk een ban. En daarna maar ropen met z'n allen JIJ ZAL WEL NIET VOOR NIETS GEBAANED ZIJN dus jij moet je mond houden.

Nou op die manier zie ik wel heel veel toekomst voor nederland(voor de gene die het sarcasme in deze laatste zin niet ziet) DIT WAS SARCASTISCH BEDOELD:-)

de groeten

Waarschuw beheerder
succes Wackie (f) ;)

PRO-IP BAN!!!! :respect:
Waarschuw beheerder
klote media nu zeggen ze dat er geen tanks komen, dus dat gerucht is nie waar

Waarschuw beheerder
op het moment dat geloof waarheid wordt stopt de humor. Humor relativeert namelijk en zet aan tot twijfel. En daar houden extremisten niet van. Ze hebben aan een boek genoeg.
Waarschuw beheerder
Ik heb dat van die tanks ook nergens zien staan. De media is zoiezo niet alles al helemaal niet als je het via internet moet volgen. Lees hier veel meer nieuws (al of niet op waarheid berust!!!)
Waarschuw beheerder
ok patries , deze info gaven ze op rtlz , daar hebben ze het de hele dag al over den haag
Waarschuw beheerder
Ik heb net RTLZ bekeken, oke ben blond, maar zag het toch echt nergens staan.
Waarschuw beheerder
niet in dat balkje, dat vrouwtje die daar live in den haag staat zei dat........
Waarschuw beheerder
Aha heb geen geluid op deze pc (werk) Dus vandaar dat ik dat heb gemist.
Waarschuw beheerder
ik wil mijn steun betuigen aan de moderators hier. Die hebben het wel heel druk met schreeuwlui,wazi's en ander ongenuanceerd volk eraf gooien.

Waarschuw beheerder
donateur
Thank you. (F)
Waarschuw beheerder
het begint in den haag......er zijn schoten geweest...

voor meer info : zet de tv maar aan op rtl 5

actueel : klein relletje tussen ADO supporters en moslims vlakbij de plek waar het pand zich bevind :yes:

geen skinheads maar moslims..... tjonge jonge die mediapipo`s zeggen steeds foute dingen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
KIJK DIE BEELDEN NOU DAN OP TV!!

moslims waren erbij geen skinheads

:cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jah het zijn extreem rechtse tegen marokane.. ik hoor het over de politie scan
Waarschuw beheerder
jajaja je hebt gelijk geen ado`s

Onder het publiek bij de Antheunisstraat in Den Haag zijn relletjes uitgebroken tussen ADO supporters en moslim buurtbewoners. De politie probeert deze, onder andere met de inzet van honden, de kop in te drukken, aldus ooggetuigen.

De politie heeft minstens één arrestatie verricht bij de relletjes rond de Antheunisstraat. Een woordvoerder van de politie heeft dat gezegd. Het zou gaan om iemand met het uiterlijk van een skinhead. Rond kwart voor vijf leek de rust weergekeerd. Bij de relletjes zou volgens onbevestigde bronnen ook een gewonde zijn gevallen

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jah op tv zag je een kaal getinte huid met een fette wond op ze hoofd
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
nouja...vette wond...alleen een klap op ze wenkbrauw gehad...lijkt altijd erger...

maar idd, je zag misschien een paar DenHaagsjaaltjes...maar of dat dan gelijk hooligans moeten zijn...er lopen zat mensen in den haag met DenHaagsjaaltjes rond....
Waarschuw beheerder
donateur
jah joh er loop 1 kale bij en het zijn gelijk rechts extremisten

Waarschuw beheerder
tegewoordig ben je met alles al racist... :no:
Waarschuw beheerder
Wilders is een eppo
Waarschuw beheerder
precies heppie de peppie als je al zegt dat je van je land houd ben je een rasicsct

Nee, als je jezelf beter voelt omdat je blank bent dan iemand met een andere huidskleur. Dan ben je een racist. Als je van eigen land houdt ben je een nationalist...

Wat jij precies bent weet ik niet. Ja dom, maar dat is een ander verhaal...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
12-15 JAAR willen ze doen he voor mensen die bom-meldingen melden.
ik dacht dat ze maanden ging zeggen

zo zie je wat er moet gebeuren voor mensen stappen ondernemen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd wat er morgen ochtend is afgebrand als ik wakker word.

Waarschuw beheerder
als dit zo doorgaat kan de hel nog wel eens losbreken...... :S

Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd wat er morgen ochtend is afgebrand als ik wakker word

Idd daar zat ik vandaag ook al aan te denken :/
Waarschuw beheerder
er is hier nou een stille tocht aan de gang of dat iets helpt was maar een grimmig sfeertje gisteren by het vuurtje
en dat word steeds erger met of zonder stille tocht

Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd wat er morgen ochtend is afgebrand als ik wakker word

Idd. En of het in het weekend misschien helemaal feest wordt. :S

Inge

Waarschuw beheerder
1 van deze dagen gaat het nog echt fout

dit kan nooit lang zo doorsudderen :no:
Waarschuw beheerder
Woning Amersfoort doorzocht op explosieven

Uitgegeven: 10 november 2004 22:25
Laatst gewijzigd: 10 november 2004 22:29

AMERSFOORT - Een speciaal onderzoeksteam onder leiding van het landelijk parket doorzoekt woensdagavond een woning aan de Sagenlaan in de Amersfoortse wijk Schothorst-Noord op aanwezigheid van explosieven. Uit voorzorg zijn negen woonhuizen in de direct omgeving ontruimd, zo deelde een woordvoerder van het landelijk parket woensdagavond mee.

De woning behoort toe aan een man die eerder op de dag in Amersfoort is aangehouden door de nationale recherche. Deze arrestatie heeft te maken met de politieactie in de Antheunisstaat in Den Haag en een lopend terrorismeonderzoek.

De woordvoerder kan niets zeggen over de identiteit van de man. De Brigade Speciale Beveiligingen (BSB) van de Koninklijke Marechaussee heeft assistentie verleend bij de aanhouding, meldde een woordvoerder van de marechaussee.

Volgens een politiewoordvoerder hebben tien bewoners uit de Sagenlijn elders onderdak gevonden. Een ruime omgeving is afgezet.

Waarschuw beheerder
wat ik ben Tjeerdo iemand die het een beetje heeft gehad met de laksheid van nederlanders... word gewoon me eige wijk uitgegkeken.. dat gaat mij TE ver... altijd maar opkomen voor de ''minderheden''.. kijk waar dit land heen gaat..

Dat scholen afgebrand worden ben ik het niet mee eens maar dat de ''minderheden'' hier de baas uit gaan hangen.. NOOIT !!!

Waarschuw beheerder
dat is heel dicht bij mij school :|
Waarschuw beheerder
ik woon vlakbij schothorst!!!!!!

aaaaaaaaaargh fuckin vlakbij.... ik woon 2 straten van die kerk die met molotov cocktails was bekogeld en nu dit... jezus :S

limo tis nog dichterbijer voor mij!!! ik woon daar!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog vijf terreurverdachten aangehouden

Uitgegeven: 10 november 2004 22:25
Laatst gewijzigd: 10 november 2004 23:34

AMERSFOORT/DEN HAAG - Naast de politieactie in Den Haag, zijn woensdag nog vijf aanhoudingen verricht, vier in Amsterdam en een in Amersfoort. Dat zei hoofdofficier van het landelijk parket M. van Erve woensdagavond tijdens een persconferentie in Den Haag. De aanhoudingen zijn gedaan in het kader van het onderzoek dat zich richt op een netwerk van radicale moslims.

dit is dan wel weer gunstig :yes:

Kabinet pakt gewelddadig radicalisme aan

Uitgegeven: 11 november 2004 00:06

DEN HAAG - Het kabinet gaat de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) uitbreiden. Ook komt er extra geld voor persoons- en objectbeveiliging. Van personen met een dubbele nationaliteit kan in de toekomst de Nederlandse nationaliteit worden afgenomen. Moskeeën die in strijd handelen met de openbare orde kunnen worden verboden.

Het kabinet heeft deze maatregelen aangekondigd in een brief over de moord op Theo van Gogh, die het woensdagavond laat naar de Tweede Kamer heeft gestuurd

eindelijk een beetje harder optreden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Goed zo. (y)

Extremisme hard aanpakken.

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
Van personen met een dubbele nationaliteit kan in de toekomst de Nederlandse nationaliteit worden afgenomen.

Dit gaat internationaal-juridisch nog héél lastig worden vrees ik :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit gaat internationaal-juridisch nog héél lastig worden vrees ik

daar gaat deze man morgen even over nadenken ben nu veel te stoned, zoek alleen nou nog ff nieuwtjes voor jullie :yes:

Waarschuw beheerder
Als ik een van die gasten zou zijn zou ik het er gewoon op gooien(als er explosive gevonden worden)dat het gewoon wat illegale knallers uit belgie zijn, bestemd voor de 31ste van december.
40 uurtjes werken 500 euro boete en klaar zijn ze

Waarschuw beheerder
donateur
waar we iig voor moeten uitkijken is dat we in NL niet in een constante angstsfeer gaan leven (zoals in grote delen van de VS bijvoorbeeld)

t echte doel van terroristen is niet het doden van mensen, maar het aanjagen van angst... de beste bestrijding is dus je leven er niet door te laten bepalen (dus óók niet steeds lopen praten over wraakakties etc etc)

zodra je jezelf toestaat om in angst te leven (of vol haat), hebben de terroristen eigenlijk gewonnen he?
Waarschuw beheerder
waar we iig voor moeten uitkijken is dat we in NL niet in een constante angstsfeer gaan leven (zoals in grote delen van de VS bijvoorbeeld)

Zoals sommige NL-ers die in Chicago op vakantie zijn he, die niet alleen op stap durven te gaan (Jeroen) ;P
haha, nee ff een dolletje...

Maarehh... Tis btw ook hier op tv!! Mensen praten er zelfs over tegen mij.. Sta je wel ff van te kijken, ineens weten de Amerikanen wat The Netherlands is ;)

Waarschuw beheerder
donateur
t is ook wat lastig om hier te gaan stappen zonder auto of zoinder iemand die hier de echt leuke adresjes weet (van die toeristengidsen en -sites word je echt geen fuck wijzer)

een aantal van mijn (Democratische) kennissen hier was overigens helemaal niet verbaasd dat de anti-Islam akties van Bush ook gevolgen in andere landen hebben gekregen... die dingen kun je idd zeker niet los van elkaar zien :(
Waarschuw beheerder
de discussie kan wel voort blijven duren, maar duidelijk is dat iedereen toch wel van mening verschilt.
als je gaat denken op de manier van de islam, ben je dus eigenlijk een verrader als je niet opkomt voor je eigen land...

Waarschuw beheerder
donateur
Moskeeën die in strijd handelen met de openbare orde kunnen worden verboden.

Eindelijk!
Maar niet vergaand genoeg, want wat gebeurd er met buurthuizen waar de grijze wolven nieuw vlees zoeken op onze kosten? (subsidie)

Nou ja, ik vraag me iets af, stel :
Marokkaan word gepakt voor een zwaar delict en de Nederlandse nationaliteit word afgenomen, nu heeft hij alleen nog de Marokkaanse nationaliteit.
Hij word op het vliegtuig naar Marokko gezet en komt daar aan, dan vraag ik me af of Marokko hier wel op zit te wachten???

Waarschuw beheerder
donateur
als je gaat denken op de manier van de islam, ben je dus eigenlijk een verrader als je niet opkomt voor je eigen land...

Waar is opeens het recht op vrije meningsuiting gebleven??
Waarschuw beheerder
Twee arrestaties bij inval woning Baexem

Uitgegeven: 11 november 2004 06:55

BAEXEM - Een arrestatieteam heeft woensdagavond twee mensen opgepakt bij een inval in een woning aan de Van Breestraat in het Midden-Limburgse Baexem. Direct daarna kamde een aantal rechercheurs en agenten gedurende enkele uren de woning uit.

Een woordvoerder van het Landelijk Parket van het Openbaar Ministerie liet desgevraagd weten dat de arrestaties geen verband houden met het onderzoek dat zich richt op een netwerk van radicale moslims. Binnen dat onderzoek werden woensdag zeven personen aangehouden in Den Haag, Amsterdam en Amersfoort.

Na afloop van de actie in Baexem liet de politie een auto, die voor de woning geparkeerd stond, wegslepen. Bij de actie was de politie Flevoland betrokken. De politie Limburg Noord was ondersteunend aanwezig.

De agenten wilden niet zeggen wat er gaande was. Ook de voorlichting van de politie Limburg Noord wil niets zeggen.

Weer brandstichting in Rotterdamse kerk

Uitgegeven: 11 november 2004 09:53

ROTTERDAM - De gereformeerde kerk aan het Breeplein in Rotterdam-zuid is woensdagavond doelwit geweest van een poging tot brandstichting. Rond kwart over acht gooiden onbekenden twee molotovcocktails naar de kerk.

Eén benzinebom werd aan de zijkant van de kerk dwars door een ruit gegooid en belandde in een vergaderruimte waar op dat moment werd vergaderd. De molotovcocktail ontbrandde niet en niemand raakte gewond. De politie trof op de stoep resten van een andere molotovcocktail aan.

De politie verrichtte geen aanhoudingen.

het gaat weer gewoon door :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het gaat weer gewoon door

Ja, ben benieuwd wat in het weekend allemaal weer in vlammen opgaat. :(

En arrestatie's hadden NIET te maken met radicale moslims? Misschien brandstichters te pakken genomen.

Inge

Waarschuw beheerder

Marokkaan word gepakt voor een zwaar delict en de Nederlandse nationaliteit word afgenomen, nu heeft hij alleen nog de Marokkaanse nationaliteit.
Hij word op het vliegtuig naar Marokko gezet en komt daar aan, dan vraag ik me af of Marokko hier wel op zit te wachten???

WHO F$CKING CARES??????

Waarschuw beheerder
Net of wij op die rommel van hen zitten te wachten...

Waarschuw beheerder
donateur
WHO F$CKING CARES??????

Lekker kortzichtig :s :s :s

Als Marokko ze niet accepteert is het onze verantwoordelijkheid, dus is die wet niet mogelijk.
Waarschuw beheerder
12-15 JAAR willen ze doen he voor mensen die bom-meldingen melden.

dan kun je nog beter een dikke columnist doodsteken :(
Waarschuw beheerder
RESPECT VOOR THEO VAN GOGH!

als je een bommelding doet die vals is, hoef je echt niet de bak in, maar 'theo van gogh vermoorden is beter' is een uitspraak die echt te ver gaat...
dat weet je zelf ook maar je bent nu eenmaal gefrustreerd...
Waarschuw beheerder
Weer brandstichting in Rotterdamse kerk

Uitgegeven: 11 november 2004 09:53

ROTTERDAM - De gereformeerde kerk aan het Breeplein in Rotterdam-zuid is woensdagavond doelwit geweest van een poging tot brandstichting. Rond kwart over acht gooiden onbekenden twee molotovcocktails naar de kerk.

Eén benzinebom werd aan de zijkant van de kerk dwars door een ruit gegooid en belandde in een vergaderruimte waar op dat moment werd vergaderd. De molotovcocktail ontbrandde niet en niemand raakte gewond. De politie trof op de stoep resten van een andere molotovcocktail aan.

ben benieuwd hoe deze 'tot nu toe meest gevaarlijke aanslag ivm aanwezigheid mensen' in de pers en media behandeld wordt
Waarschuw beheerder

WHO F$CKING CARES??????

Hiermee bewijs je dus dat je erg dom bent!!

Hij is dan een vrij man want de misdaad is gepleegd in nederland en niet in marokko en aangezien nederland hem niet wil berechten vervalt dus de plicht voor marokko dus is hij een vrije man en zorgt wel dat ie illegaal in nederland komt en weer een misdaad begaat en dan zegt iedereen daarna Wat een kutregering het is hun fout want ze hadden deze man moeten berechten en omdat ze dat niet gedaan hebben heeft hij dus weer een misdaad gepleegd en dus heeft de regering weer schuld zoals altijd!!

Maar idd who give's a Fuck!!
Waarschuw beheerder
als je een bommelding doet die vals is, hoef je echt niet de bak in, maar 'theo van gogh vermoorden is beter' is een uitspraak die echt te ver gaat...
dat weet je zelf ook maar je bent nu eenmaal gefrustreerd...

ik heb ook respect voor theo

"je kan beter iemand vermoorden als een bommelding plegen" is iets anders als: "theo van gogh vermoorden is beter"

je kan ook ook beter iemand doodtrappen als fraude plegen.. dat is nou eenmaal voordeliger
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Wat is er mis met het Nederlandse onderwijs?

aub alleen normale reactieslaatste aanpassing: 9 november 2004 23:06

ben het met je eens dat deze scholen weg kunnen, maar dan ook de katholieke, protestantse etc. scholen. gewoon alleen openbare scholen!!
bij ons op de (openbare) basischool kwamen in de jaren 80 kinderen uit Iran. zij kregen wel apart les na schooltijd om ook hun eigen taal te leren. verder deden ze gewoon mee aan de 'gewone' les. een aantal van hen zie ik nog wel eens en ze zijn allemaal goed geintregeerd. ze hebben normale banen en zijn bijv. bezig met hun mbo diploma. eentje is fitness instructrice. en zij zijn allemaal moslims!
maar ik vind niet dat je islamitische scholen af kunt schaffen en die van onze 'eigen' geloven kunt laten bestaan!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Alle "geloofsscholen" weg zou idd ook niet slecht zijn.
Ik zat vroeger op een Openbare school(bewust). Maar iedereen werd elke vrij WEL verplicht tot bijbelles.
Zouden ze dan ook op vrijdag op een"christelijke school verplicht een heidencursus krijgen???????????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar qua integratie is er niet echt een probleem onder christelijke mensen, volgens mij.

Waarschuw beheerder
nou en, ik zat ook op een katholieke school :S

stond je wat elke morgen gebedjes op te zeggen met heel de klas en kwam die ouwe pastoor ook nog eens met zijn saaie geklets over die bijbel en het vormsel blablablabla

gewoon inderdaad openbare scholen,gebedjes doen ma g je lekker in je eigen tijd doen,kan later ook niet op je werk.
alsof kinderen überhoubt zin hebben om te bidden :/

Waarschuw beheerder
dr moet een wet komen dat als iemand verdacht wordt dat ie gewoon vastgehouden kan worden en dat dr dan verder onderzoek gedaan wordt,..en dat diegene pas vrijkomt als echt alles veilig en uitgesloten is
==================================================­=============
Dan zullen er veel Kampers opgepakt gaan worden bijv.
Net als megamang en de ufo bende met z'n 9mm supersoaker :yes: :P

Waarschuw beheerder
donateur
Hij is dan een vrij man want de misdaad is gepleegd in nederland en niet in marokko en aangezien nederland hem niet wil berechten vervalt dus de plicht voor marokko

Vrijwel ieder land kent de bepaling dat ze geen mensen binnen hoeven te laten die in andere landen een strafblad hebben, of ze nu ooit de Nederlandse nationaliteit hebben gehad of niet. Ze zullen dus bij het binnenlaten in bv Marokko of Turkije heus wel eerst kijken of ze het figuur in kwestie wel binnen willen laten en zo niet, dan sturen ze hem/haar gewoon weer terug naar NL

dr moet een wet komen dat als iemand verdacht wordt dat ie gewoon vastgehouden kan worden en dat dr dan verder onderzoek gedaan wordt,..en dat diegene pas vrijkomt als echt alles veilig en uitgesloten is

Zoals Guantanamo Bay? O:)

klinkt leuk, tot je zelf ergens van verdacht wordt en ze de eerste twee, drie jaar nog geen tijd hebben om uit te zoeken of je schuldig bent of niet...

en dan heb ik t nog niet eens over de schade die jij en de staat oplopen als je ergens een paar weken / maanden / jaren onschuldig voor hebt vastgezeten... "sorry baas, maar ik werd onschuldig verdacht, mag ik nou mn baan weer terug"?

of je gezin dat opeens geen inkomen meer heeft want "pappa wordt ergens van verdacht"

nope, werkt niet :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Precies. Die inlichtingendiensten leggen ook linken die niet altijd even zinnig zijn.

Stel dat 2 terroristen jou naam noemen in een telefoongesprek, terwijl je geen ene reet met hun activiteiten te maken hebt, dan kun je als verdachte worden opgepakt :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vraag me af wanneer onze zwakzinnige kale wannabe gabber lonsdale vriendjes doorkrijgen dat het in de fik steken van een school
- kansloos is, kidneren doen niks kwaad, en je kweekt alleen maar haat
- vizueuze cirkel is, want kerken gaan ook weer de hens in..... maar dat boeit ze natuurlijk niks

zoals de extreem rechtse opper kneusjes zeggen.. het is inderdaad tijd voor een kristalnacht..
alle extreme moslims, terroristen en extreem rechtse racistische figuren oppakken.. en op de trein naar siberie zetten (y)

als dit gebeurt, komt het helemaal goed met de integratie

zelfs de onderkant van de samenleving ziet inmiddels in dat een marokkaan ook maar een mens is en verdriet wordt met elkaar gedeeld.. helaas was hier een moord, een aanslag en vele branden voro nodig :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ach, mensen die denken dat een moord een geldig excuus is om scholen en heilige gebouwen in de fik te steken, moeten sowieso hun hersencel eens laten bijstellen...

Waarschuw beheerder
het is inderdaad tijd voor een kristalnacht..
alle extreme moslims, terroristen en extreem rechtse racistische figuren oppakken.. en op de trein naar siberie zetten
:respect: (Y)
Waarschuw beheerder
Ik ben nu 2Vandaag aan het kijken. Het gaat over die zeer intelligente LoNsDe3L jeugd uit Uden met hun wazi opvattingen.

Ik wil toch even die jongeren complimenteren met hun zeer brede, intelligente inzichten over de integratie in Nederland. Ze hebben ook zeer sterke argumenten! (y) Respekt voor die jeugd, dat wordt de toekomst! (y)
Wat een opleiding hebben zij genoten. Ik ga later ook in Uden wonen en mijn toekomstige kinderen op diezelfde school plaatsen als die jeugd nu.

Ja, zo komen we er wel (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DSW.. in de wereld..

lopen teveel verkrachters
moordenaars
dierenbeulen
dieven
pedofielen
te domme mensen
etc.
etc.
etc

dus sommige gebeurtenissen zijn helaas een logisch gevolg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nico... ik zag ze ook

vreemd dat er niemand in dat gore gehucht opstaat om ze de kanker in te slaan.....

eigelijk moeten zit soort zieltjes gewoon dood, maar dat mag niet.
Waarschuw beheerder
Ja, het schijnt al jaren zo te gaan daar in dat boerengat.

LoNsDe3L = Stoer (y)

Waarschuw beheerder
donateur
het hek is van de dam......nu de schapen nog

Waarschuw beheerder
donateur
zo fijne gasten daar in Venray.

ik zou zeggen eilandje in de waddenzee, een lading kamera's er op.
En dumpen dit type personen, samen met dezelfde type ,moslim mongolen.
Zou best een fijn vervolg zijn op bigbrother, en bobo's in th bush

Waarschuw beheerder
check rtl 4 nieuws..
Waarschuw beheerder
donateur
Het is niet erg dat er mensen zijn met rascistische gedachten. Moeten ze zelf weten.
Het is ook niet er dat deze mensen zich profieleren door bepaalde merkkleding te dragen, maar
Wat deze wannabee`s niet schijnen te weten is dat het van oorsprong een zwart boksers merk is, Die Mohamed Ali en Mike Tyson sponserde en van alle kleding die Lonsdale verkoopt er een percentage aan anti racisme organisatie`s wordt afgestaan. Afijn het is tijd voor een nieuwe merk zie het plaatje hier onder

[img]http://www.demmer.nl/weblog/images/large_copy2.jpg[/img]
Bron: http://www.demmer.nl/weblog/pivot/entry.php?uid=standard-1156

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou zeggen eilandje in de waddenzee, een lading kamera's er op.
En dumpen dit type personen, samen met dezelfde type ,moslim mongolen.
Zou best een fijn vervolg zijn op bigbrother, en bobo's in th bush

En dan noemen we het: "Extreme Makeover" ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Viptweak.. of..

'Be Yourself' :D
Waarschuw beheerder
Ik ging zaterdag naar Londen. Had de dagen ervoor vrij en heb het hele gebeuren rondom de moord op Van Gogh gevolgd. Had het in Londen nog over hoe het allemaal maar kut werd met de mentaliteit in Nederland enzo. Wat denk je? Kom ik dinsdag avond terug, hoor ik dat er 1 bom op een school is ontploft, 5 pogingen tot brandstichting in Moskée's, 2 pogingen tot brandstichting in kerken, 1 brand op een islamitische school met whitepower tekens en alles, zie ik de volgende dag ook nog eens dat terroritische dudes handgranaten tieven op de politie!!!! Staat daar ^%#%@%&@*^$#@ half de politie en legermacht op straat en de daken om die gasten op te pakken.... WHAT THE FUCK!!!! Halen een stel van die mongoolse ADO supporters het nog in hun hoofd nog een rel te schoppen ook!! Als of het nu nog niet genoeg is geweest!!! Alles stapelt zich op. Ik hoor steeds meer mensen roepen dat "ze gelijk hadden en ze dood moeten", waarom vraag ik me dan af...?? Waar sluit je je bij aan man?
Ik ben totaal niet rasicistisch ingesteld, maar ik heb wel een gruwelijke hekel aan al die mensen die niet normaal schijnen te kunnen nadenken... Welke kleur je ook hebt, je bent echt een loser als je aggresief gaat zitten doen en mensen en de dingen die ze dierbaar zijn nog dingen aan doet ook...

Kunnen we niet gewoon even allemaal relaxt doen, een dikke joint roken voor mijn part (die we dan de vredespijp noemen), maar gewoon ff kappen met elkaar dood te slaan op straat om een of andere mentaal-sociaal gehandicapte reden!?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, alle terroristen, rascisten en geweldenaren verplichte cannabis-therapie! :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
beter een verplicht spuitje.. ook goed voor de overbevolking in NL
Waarschuw beheerder
donateur
verplicht spuitje..

Dat is ook geweld! :frusty:
Ook verplichte therapie voor permanent verbannen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
probeer jij maar te leven met een stel geesteszieken...

sommige mensen zijn nou eenmaal verrot

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ohnee, Nederland is een tolerant land

terrorsten krijgen en 2e kans
en extreem rechtse figuren krijgen 3 dagen tbs en dan hebben ze opeens respect voor anderen
Waarschuw beheerder
donateur
Okee. 3 dagen TBS is te weinig, mischien is 3 jaar beter, maar 'verplicht spuitje' gaat mij wat te ver.
Als die terrorsten hun 2e kans krijgen na 20 jaar cel en wat TBS en het is overtuigend bewezen dat ze zijn veranderd vind ik t goed.

Waarschuw beheerder
Venray :$
Waarschuw beheerder
Heeft iemand nog gehoord van die lpf'er in R'dam die een dreigbrief naar zichzelf en naar één of andere politicus had gestuurd.

Had die lul ondertekend met de naam van een islamitische organistie.

Wat hoopt tie daarmee te bereiken........

*het antwoord mag duidelijk zijn natuurlijk*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha te schandalig ja.. zulke mensen moet je OOK het paspoort afpakken.. zn voornaam klinkt niet echt Nederland dus hij kan mooi weer terug naar het oostblok (y)
Waarschuw beheerder
Dan komt ie net zo hard weer terug met die open grenzen!
(trouwens lekker bekkie korfbalmeister)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wil je mijn uiterlijk er buiten laten? :$

Waarschuw beheerder
ben benieuwd hoe t verders in Nederland gaat :yes:
Waarschuw beheerder
Sorry Korfbalkampioen, maar je ziet er echt goed uit ..no offense!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja hoor ik wel vaker tnx :D maar wist niet of je het serieus bedoelde

Waarschuw beheerder
(en hij wilt nog 3o met mij en chris :9)

maarreeeeee ik heb trouwens nog niks gemerkt hier in Tilburg van vreemde hatelijke ontwikkelingen :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er onderweg naar huis nog een paar gesprekjes over gehad, maar eigenlijk staan we in t buitenland een btje voor gek, schijnt t :P

eerst wordt er een "controversieel filmmaker" vermoord die tegen nét iets te veel schenen heeft geschopt, vervolgens wordt dit als excuus aangegrepen om maar gelijk scholen en moskeeën in de fik te steken en dat schijnt dus nu allemaal weer de schuld van POLITIEK LINKS te zijn... :/

daarna wordt er met 400 man politie een tot de tanden bewapend roedel vol explosieven hangende Marokkaanse al-Qaida strijders omsingeld, die later twee blanke Nederlanders blijken te zijn met één reeds verbruikte handgranaat (misschien loop ik hier een btje achter, want t laatste nieuws dat ik gehoord/gezien heb is van 9 uur geleden)

nou, ik ben weer terug in NL hoor... kunnen we nu weer rustig gaan doen?

Waarschuw beheerder
die later twee blanke Nederlanders blijken te zijn

Huh?

Inge

Waarschuw beheerder
die later twee blanke Nederlanders blijken te zijn

idd HUH???

verklaar u nader meneer DarkSkywise
Waarschuw beheerder
lees de spits maar.

Waarschuw beheerder
De twee mannen die woensdag na een lange belegering in het Haagse Laakkwartier werden aangehouden, bezitten de Nederlandse nationaliteit. Eén van de twee verdachten is de 19-jarige Jason W. Hij is een zoon van een Amerikaanse vader en een Nederlandse moeder. Vijf jaar geleden bekeerde hij zich tot de radicale islam.

In Amersfoort werd zijn 17-jarige broer Jermaine gearresteerd. Beide broers zouden zich in kringen rond Samir A. hebben begeven, de zogenaamde Hofstadgroep. A. wordt verdacht van het voorbereiden van terreuraanslagen. Mohammed B., de verdachte van de moord op Theo van Gogh, was eveneens in deze kringen te vinden

Jason W. is geen onbekende van de politie. In dezelfde woning in Den Haag werd hij vorig jaar al gearresteerd. W. bekeerde enkele jaren geleden tot de islam en werd al snel radicaal. Zo bezocht hij vaak de Fourqaan moskee in Eindhoven. Deze moskee in Eindhoven raakte eerder al in opspraak, omdat er jonge mensen voor de jihad zouden worden gerekruteerd. Daarbij gaat het onder meer om de recrutering van twee Nederlandse Marokkanen, die in december 2001 om het leven kwamen in de Indiase deelstaat Kashmir.

Update 06:31
De Telegraaf meldt vandaag dat de andere verdachte die in Den Haag werd opgepakt de 22-jarige Ahmed Ismail A. is. Ook hij heeft, net als Jason W., de Nederlandse identiteit en was bij de AIVD bekend als een kopstuk van de zogenaamde 'Hofstadgroep'.

Verder werd in Amsterdam nog een lid van de groep aangehouden, de 23-jarige Mohammed Fahmi B. Opvallend is dat dit trio in oktober 2003 samen met Samir A. en hun geestelijk leider, koranleraar Mohammed al-Issar, opgepakt zijn op verdenking van het beramen van een aanslag. Het vijftal kwam toen weer snel vrij wegens gebrek aan bewijs. Naar Al-Issar is justitie nog steeds op zoek.

Met de grootscheepse antiterreuractie van afgelopen woensdag in Den Haag, Amsterdam en Amersfoort is volgens minister Remkes van Binnenlandse Zaken op de valreep een nieuwe aanslag in Nederland voorkomen.

Martelaar
De 19-jarige Jason W. blijkt overigens helemaal voorbereid te zijn geweest op een martelaarsdood. Dat blijkt uit een schokkende afscheidsbrief die hij aan zijn moeder schreef. Jason gebruikt de strijdnaam 'Abu Mujahied Amrikie'. Het weblog GeenStijl

Pfft. :x :vaag:

Mafketels.

Inge
Waarschuw beheerder
ff over die rellen met Ado supporters....het waren GEEN ado supporters. Blijft ook triest dat ADO steeds weer de pispaal is. Maar goed dat was een eigen mening, mijn excuus.
Maar goed feiten zijn:

Rellen Rond om de anti terreur aanval van A.I.V.D in Het laakkwartier

In het nieuws op sbs rtl 5 en nederland 2 wordt weer verteld dat FC Den Haag Supporters De confrontatie zoeken met allochtonen ZOEK OP DEZE FOTO DE SUPPORTERS

De HARDE KERN van FC Den Haag Bestaat uit allerlei soorten culturen dus weer lariekoek van de sensatie beluste media.

[IMG]http://img23.exs.cx/img23/6359/rel.jpg[/IMG]

dit was even als toevoeging op het nieuws.
Waarschuw beheerder
het enigste wat er is gebeurd,is dat het nu allemaal uitgemolken wordt op het nieuws,het is nu allemaal te zien,in elke huiskamer, het is nu allemaal bekend.ook al is het al jaren bekend..ik denk dat ik ook voor veel nederlanders spreek als ik zeg dat we ons al jaren ergeren aan de manier waarop veel marokkaanse mensen hier "integreren". op hun manier dus.. ze hebben zich nooit echt aangepast en 2 culturen die zo verschillend zijn van elkaar kunnen niet op die manier vredig met elkaar samenleven..en dan wordt theo van gogh vermoord, nee dat zeg ik verkeerd, afgetuigd.. wie is de volgende die durft te zeggen wat hij denkt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Parruk, Natuurlijk waren het "ado" supporters of extreem rechtse jongeren. "Normaal" volk doet zoiets toch niet?????

Als er een protest of wat dan ook komt zijn die mensen ineens "extreem rechts", het word tijd dat mensen de feiten eens onder ogen gaan zien, ik denk gewoon dat veel Nederlanders(links, midden of rechts) het gewoon zat zijn.
En als dat inhoud dan die mensen gelijk maar extreem rechts of ado hooligans te noemen, vind ik het wel heel zielig. Deze mensen hebben vaak zelf de grootste mond over "het in hokjes plaatsen" maar doen er zelf net zohard aan mee, alleen willen ze dat absoluut niet weten of toegeven.
Waarschuw beheerder
:gaap: ze liepen met witte veters... :gaap:
Waarschuw beheerder
Huh?

Inge

idd HUH???

verklaar u nader meneer DarkSkywise

Trieste zaak dat men het raar vindt dat de opgepakte terroristen geen marokkanen waren maar nederlanders. Blijkbaar is het voor veel mensen dan toch (bewust of onbewust): terrorist = arabier.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die gast in amersfoort heeft op het hoogland college gezeten... heeft vwo gedaan. was een goeie leerling tot hij zich 5 jaar geleden tot de islam heeft bekeerd....

is wel vaak zo dat mensen die zich tot iets bekeren meteen doorslaan... de ergste anti rokers zijn vaak ook mensen die eerst hebben gerookt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind het niet "vreemd" dat het geen marokanen waren (moet wel eerlijk zeggen dat ik ook niet had verwacht dat het bekeerde nederlanders waren). Is misschien ook wel begrijpelijk, en dan kom ik weer met een "minderheidsvergelijking". Die "bekeerde nederlanders/amerikanen" hadden"waarschijnlijk"(natuurlijk) het idee zich meer te moeten bewijzen binnen die "scene". Maar een ieder die zoiets doet om zich te "bewijzen" moet maar eens nadenken of hij het voor een "god"doet of dat het misschien wel een "duivel" is die dat van hem zou vragen.
Waarschuw beheerder
Je maakt nu een veronderstelling, je zou er helemaal naast kunnen zitten.

Misschien waren die lui gewoon superfanatiek en "geloofden" ze in waar ze mee bezig waren.Lijkt mij aannemelijker dan de "drang om zich te bewijzen-theorie". Je moet namelijk echt er helemaal voor gaan wil je in staat zijn om dit soort zieke shit te doen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hassanova, ik zeg toch ook niet dat mijn veronderstelling waar is. Ik kan het simpelweg via deze "optiek" begrijpen. Maar begrijpen is een groot woord. verklaren is isschien beter.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat ik echter niet begrijp, hoe kan iemand nou geloven dat z'n "god" er een van "liefde en goedheid" is, als HIJ zoiets van je zou verlangen??????
Waarschuw beheerder
Ik zeg ook helemaal niet dat jou veronderstelling waar is :)

Ik zeg dat die van mij aannemelijker is (correctie: ik vind die van mij aannemelijker)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ik niet(correctie: ik vind van niet):-)
Waarschuw beheerder
ik heb geen mening :no:
Waarschuw beheerder
Ojee, zaterdag intocht van Sinterklaas.

Zal daar ook iets gaan gebeuren?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als sint maar geen bommen in z'n heeft:-)

Waarschuw beheerder
Hassanova: er zijn niet veel blanke nederlanders die zich tot de Islam bekeren en dan ook nog eens terrorist zijn!

Dat heeft niks met arabieren te maken, het is gewoon raar.

Inge

Waarschuw beheerder
17 Jaar oud? :vaag:
Waarschuw beheerder
Wat ik echter niet begrijp, hoe kan iemand nou geloven dat z'n "god" er een van "liefde en goedheid" is, als HIJ zoiets van je zou verlangen??????

Probeer ik ook de hele tijd uit leggen.
Radicalen laten zich raadplegen door een geestelijke en die vertelt ze wat ze moeten doen!!
Een moslim gaat gewoon naar de Moskee om te bidden weet wat ie moet doen middels de koran en daar staat duidelijk in Het leven si een geschenk die je hebt gekregen en je hebt eht recht niet om dat leven te ontnemen ongeacht die van jou of van een ander!
Vandaar dat zelfmoord een zonde is in het Islam! en bij een radicale wordt verteld dat ie als ie dat en dit doet hij naar de hemel gaat!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hassanova: er zijn niet veel blanke nederlanders die zich tot de Islam bekeren en dan ook nog eens terrorist zijn!

Dat heeft niks met arabieren te maken, het is gewoon raar.

Inge

Vind je dat raar? Volgensmij is de Islam het snelst-groeiende geloof. En dat komt echt niet alleen maar door voortplanting, komt ook door bekeringen, ook hier in NL.

Ik ga er nu echt vandoor, houd de discussies netjes, ajuus!

Waarschuw beheerder
Ik vind eht wel vreemd dat sommige nederlanders Islamitisch radicaal worden. Ik bedoel, hoeveel Moslims zullen zich tot Jehova bekeren ofzo? Snap je? :P
Waarschuw beheerder
Mischien dat die jongens gewoon spanning zochten (17jaar en dan met granaten gaan gooien :vaag:) en het islam saai vonden dus ze iets radicaler wouden??? 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vandaar dat zelfmoord een zonde is en het Islam!

Rafa, ik zal je hier niet op pakken, maar ik vind het wel grappig:-)
Waarschuw beheerder
heheheh :bloos: heb m al veranderd maar thanx dat je die inkoppertje niet hebt gekopt zeg maar!!

Waarschuw beheerder
DAT inkoppertje! :[

Waarschuw beheerder
GVD!!! begin jij nou ook alweer!!!
wat moeten jullie van mij laat mij met rust

met jullie dit en dat en zo en zus en broer en boer en boerin en holiday inn en en holiday out en time out en down en up en tupperware en&%^%$^*&*^^* ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat we nou allemaal is in opstand komen tegen die probleemgroep mensen die het hier in Nederland gewoon verpesten en ik het terecht vind dat die aangpakt worden en Hard !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niemand heeft het recht om iemand te vermoorden.

Maar komop, iedereen heeft er last van en ik heb dingen meegemaakt met een turkse jongen en mn broer word nu nog steeds berooft door een marrokaanse jongen en de politie doet godverdomme geen fuck!!!

Ik ben geen rascist maar ik vind wel dat die mensen aangepakt moeten worden en als dat niet helpt dan ga je maar terug naar je eigen land om het daar te verzieken en moet je kijken hoe ze daar dan worden aangepakt!

Zo....!!
Dat wilde ik even kwijt @@##^&$@#%^**(%^#$@#$&(

En dit wil trouwens niet zeggen dat er geen goede buitenlanders zijn want die zijn er ook. Maar voor die mensen word het verpest

En steek nou geen school in de fik, kinderen hebben er geen fuck mee te maken!

Waarschuw beheerder
*edit* Foutje. :P

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Inge in het topic :o

Waarschuw beheerder
Ingrid, wa moe juh? :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kijk ik denk dat mensen vooroordelen en rascisme heel erg met elkaar verwarren. Als je namelijk veel ellende mee maakt door/met mensen uit een "bepaalde" stroming ga je uit zelfbescherming voorzichtig zijn met "zulke" mensen.
Dit is gebaseerd op vooroordelen/zelfbescherming, en heeft niets, maar dan ook niets met rascisme te maken. Het word tijd dat er "open" over gepraat gaat worden zonder elkaar gelijk voor alles uit te maken. Daardoor word alles alleen maar erger. Iemand die "moslim" is is niet een terrorist, maar iemand die een moslim als een "bedreiging" ziet is ook niet per se een rascist. Is eigenlijk onmogelijk want een moslim is GEEN ras, maar een geloofsovertuiging.Meestal veroordelen mensen elkaar puur op vooroordelen, en niet uit rascistische "oogpunten", maar simpelweg uit "zelfbescherming". Maar door elkaar gelijk in het "hokje" rascist of terrorist te duwen, veranderd de discussie. En komt er alleen maar meer onbegrip en boosheid. Iemand die bepaalde "vooroordelen" heeft over een ander moet maar eens met die "ander" gaan praten, misschien kan je elkaars vooroordelen op die manier weg nemen en elkaar begrijpen.
Waarschuw beheerder
Ja ingrid wat mot je van inge!! ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik kom je flat in de hens zitten, want dat is hip om te doen nu :yes:
Waarschuw beheerder
ze woont niet een flat he inge??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
MIsschien bedoelt ie met ""flat" d'r visie op de samenleving:-)

Waarschuw beheerder
welles, of is het een apartement?
nouja het is op 10 of 12 hoog zoiets ;)
moslims, moslim-extremisten.nederlanders, rechtsextremisten, kommop als je daar geen verschil tegenwoordig tussen kan maken begin dan ook niet over flat of appartement :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:-)

Waarschuw beheerder
ik ga in bad, lekker met een internetliefdesroman, een lavendel bruisbal en geen gezeik..
(K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee, zeiken moet je ook niet in bad doen:-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En zeker niet als er een bruisbal in ligt, voordat je het weet.............

Waarschuw beheerder
:/ *zucht eens diep*
Waarschuw beheerder
donateur
permanent verbannen
Iemand die "moslim" is is niet een terrorist, maar iemand die een moslim als een "bedreiging" ziet is ook niet per se een rascist.

Daar zit wel wat in, ja. :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:-)

Waarschuw beheerder
donateur
Ojee, zaterdag intocht van Sinterklaas.

Zal daar ook iets gaan gebeuren?

Dat zit er natuurlijk dik in... vooral die Hoofdpiet vertrouw ik al jaaaaren niet meer. :no:

Je moet tenslotte niet vergeten dat Zwarte Pieten (een zeer verdachte naam overigens) eigenlijk Moren-slaven zijn en de Moren waren... euh... moslims :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
iemand die een moslim als een "bedreiging" ziet is ook niet per se een rascist.

Nee, want moslims zijn geen "ras"

Maar t valt wél onder "onverantwoorde generalisaties" :p
Waarschuw beheerder
ik ga in bad, lekker met een internetliefdesroman, een lavendel bruisbal en geen gezeik..

Is er nog een plekkie vrij?? :bloos:

Waarschuw beheerder
ben er alweer uit :o ;)
Waarschuw beheerder
Ik ga er net in!!

En bij mij is er wel plek! :jaja: P

Waarschuw beheerder
heb je een bubbelbad?

(en nee nu geen flauwe scheet grapjes)

want dan ga ik wel mee..
Waarschuw beheerder
een jacuzzi ook goed?? (is een toch ook een bubbelbad? en zoniet wat is het verschil?)

Waarschuw beheerder
donateur
Toch valt t wel op... ik vertrek naar de VS en de volgende dag breekt in NL meteen de pleuris uit, ik ben terug en t is meteen weer een stuk rustiger :/

Waarschuw beheerder
Trieste zaak dat men het raar vindt dat de opgepakte terroristen geen marokkanen waren maar nederlanders. Blijkbaar is het voor veel mensen dan toch (bewust of onbewust): terrorist = arabier

*beetje late reactie van mij*

Als je hoort dat het om Noord Afrikaanse/Marokaanse mannen gaat, en ineens leest dat het om blanke mensen gaat, vind ik dat raar.
Maar ik betrap jou op het vooroordeel dat jij denkt, dat wij denken dat een terrorist automatisch een arabier is.
Ik vind het triest dat je gelijk denkt, dat wij dat denken.
Waarschuw beheerder
Mohammed B. belde vaak met Spanje
http://goedzo.com
[img cacheid=0007a29c0014ccf323719c8c1a0075920b]http://www.goedzo.com/media/mohammedb.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik betrap jou op het vooroordeel dat jij denkt, dat wij denken dat een terrorist automatisch een arabier is.
Ik vind het triest dat je gelijk denkt, dat wij dat denken.

Dat werd niet alleen gedacht, maar zelfs breed in de diverse topics uitgemeten. En vind je t ook niet raar dat er HELEMAAL geen topics zijn geopend over het feit dat t gewoon NEDERLANDERS bleken te zijn? :/

(ik weet wel zeker dat we er minstens 20 hadden gehad als t Marokkanen of Turken waren geweest)
Waarschuw beheerder
Ik ben het volledig met DSW eens!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook! :@
Waarschuw beheerder
donateur
verwijderd
En vind je t ook niet raar dat er HELEMAAL geen topics zijn geopend over het feit dat t gewoon NEDERLANDERS bleken te zijn? :/

(ik weet wel zeker dat we er minstens 20 hadden gehad als t Marokkanen of Turken waren geweest)

Nou bij deze wordt n nieuw topic geopend door ondergetekende. Of is t boven?
Extremisten bleken gewoon NEDERLANDERS te zijn!
Waarschuw beheerder
Als je hoort dat het om Noord Afrikaanse/Marokaanse mannen gaat, en ineens leest dat het om blanke mensen gaat, vind ik dat raar.

Datis dus het hele punt. Er was helemaal NIETS bekend over de verdachten, men ging er automatisch vanuit dat het om Noord-Afrikaanse/Marokkaanse mannen ging....

Ik weet dus niet waar jij "gehoord" heb dat het om Noord-Afrikanen/Marokkanen ging, maar die bron is dus hardstikke fout, er was niks bekend omtrent de daders....... (en achteraf bleek het dus niet om noord-afrikanen/marokkanen te gaan)
Waarschuw beheerder
In het Limburgse Helden hebben onbekenden afgelopen nacht een moskee in brand gestoken. Hoewel de brandweer snel ter plaatse was met enkele wagens, kon niet worden voorkomen dat het gebouw grotendeels uitbrandde. Niemand raakte gewond bij de brand aan de Ruijsstraat.

In het verleden is de moskee ook al het doelwit van een aanslag geweest. Zo werd er vorig jaar een brandbom de kleine moskee ingegooid.

Sinds de moord op Theo van Gogh, elf dagen geleden, zijn er minstens twintig pogingen geweest om brand te stichten in religieuze gebouwen. Het gaat hierbij zowel om zowel om moskeeën als kerken als scholen.

Bron: fok.nl

Hmm ik geloof dat er ooit wel eens topics over de kaalkopjes uit Helden zijn geweest waar een zekere WackyJacky heel erg veel last had van plaatsvervangende schaamte.
Waarschuw beheerder
om niet te stigmatiseren is het voor de pers belangrijk om ook ´´nederlanders´´ aan te merken als´terroristen
in mijn ogen waren dit geen nederlanders maar gewoon mengelmoezen van verschillende nationaliteiten waaronder de nederlandse
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
om niet te stigmatiseren is het voor de pers belangrijk om ook ´´nederlanders´´ aan te merken als´terroristen

Jason W. , nederlandse moeder en amerikaanse vader,
woonachtig in nederland.

Ik denk dat je dan wel kunt stellen dat het een nederlander is (niet dat dat wat voor mij uitmaakt, wil alleen maar aantonen dat het niets met niet-stigmatiseren door de pers te maken heeft).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ok,daarom zei ik ook ..in mijn ogen
een landverrader dus
Waarschuw beheerder
Ik ging ook niet op je 2e zin in, maar meer op je eerste zin over de pers. Ik zal het voor de duidelijkheid aanpassen door er een quote aan toe te voegen.

Waarschuw beheerder
donateur
Man bekent brandstichting moskee Heerenveen

Uitgegeven: 12 november 2004 17:34
Laatst gewijzigd: 12 november 2004 17:34

HEERENVEEN - Een 25-jarige man uit Joure heeft vrijdag bekend dat hij woensdag brand heeft gesticht bij de Sefaatmoskee in Heerenveen. De politie heeft dat vrijdag laten weten. Zij hield de man vrijdagochtend aan.

De brandstichter belde vlak na zijn daad zelf het alarmnummer 112. Een politieagent die de band later beluisterde, herkende diens stem. De man was eerder met de politie in aanraking geweest in verband met onder andere inbraak en bedreiging. In zijn woning vond de politie rechts-extremistische posters en vlaggen.

De schade aan de moskee viel mee. De politie kon woensdag de twee brandhaardjes met handblussers blussen.

Zo, dan ben je met recht een domme *******laatste aanpassing: 13 november 2004 12:53

Waarschuw beheerder
donateur
Net een examen inburgeringscursus gemaakt, uitslag :
Meer dan de helft goed. Maar in onze ogen toch nog onvoldoende!

uw score: 16 goed

Hier kan je hem doen
Als je geen abbonement hebt, kan je je gratis inschrijven bij AD om deze te doen.

Waarschuw beheerder
Dat werd niet alleen gedacht, maar zelfs breed in de diverse topics uitgemeten. En vind je t ook niet raar dat er HELEMAAL geen topics zijn geopend over het feit dat t gewoon NEDERLANDERS bleken te zijn?

Op dit punt heb je uiteraard gelijk, maar dat is een fout van de media, de media heeft ons laten geloven dat het om Noord Afrikaanse mannen ging. En het is zeker raar dat er geen topic over geopend is toen bleek dat het om Nederlanders ging. Maar ik wist niet dat het om Nederlanders ging.

Datis dus het hele punt. Er was helemaal NIETS bekend over de verdachten, men ging er automatisch vanuit dat het om Noord-Afrikaanse/Marokkaanse mannen ging....

Ik weet dus niet waar jij "gehoord" heb dat het om Noord-Afrikanen/Marokkanen ging, maar die bron is dus hardstikke fout, er was niks bekend omtrent de daders....... (en achteraf bleek het dus niet om noord-afrikanen/marokkanen te gaan)

Dat heb ik gehoord op het moment dat ik de televisie aanzette en de verschillende nieuwsstations verkondigden dat het om Noord Afrikaanse mannen ging.
Vandaar dat ik het raar vond dat het ineens Nederlanders zijn. Maar goed misschien mijn fout om ergens van uit te gaan wat de media zegt.
Maar dat wil weer niet zeggen dat ik denk dat een terrorist gelijk een arabier is en dat, dat dan weer een vooroordeel is.
Waarschuw beheerder
ff dubbel, staat namelijk ook in andere Topic maarre:

maare het blijft vaag dat mensen twee paspoorten/nationaliteiten kunnen krijgen. Zelfde als de afslachter van Van Gogh, die was in de eerste instantie ook in het nieuws een NEDERLANDSE MARROKAAN

Mijn man is van Molukse afkomst, maar die mag toch ook niet die nationaliteit erbij behouden omdat die HIER geboren is?! Nee volgens zijn geboorteregister is hij GEWOON Nederlander.
Ooit eens een noodgedwongen uitkering moeten aanvragen, kreeg hij wel weer een nummer achter zijn NEDERLANDSE afkomst, toen was die ineens wel een Molukker....

Snapt iemand nog waar NEDERLAND mee bezig is??
Waarschuw beheerder
Net een examen inburgeringscursus gemaakt, uitslag :

Meer dan de helft goed. Maar in onze ogen toch nog onvoldoende!

uw score: 16 goed

Voldoende. U bent geslaagd!

uw score: 21 goed
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zozo, gefeliciteerd!! :D

Maar wat een domme vragen :s
Waarschuw beheerder
Zozo, gefeliciteerd!!

Maar wat een domme vragen

Slaat inderdaad nergens op :)

Waarschuw beheerder
Het is allemaal heel simpel, maar erg lastig om uit te voeren. Een van beiden moet stoppen.

En de lonsdalers (iedereen snapt wel welke lonsdalers ik bedoel, de neonazis) al helemaal want die zorgen ervoor dat er zoveel haat wordt gekweekt tegen het westen, en in dit geval dus blanke nederlanders.

Die Lonsdalers kunnen gewoon echt niet, maar dan ook echt niet een beetje die mensen leren kennen en snappen dat het gewoon gaat om een klein kutgroepje marokkanen. (plus nog wat andere jeugd die gewoon de verkeerde mentaliteit hebben)

Maar al met al ben ik wel optimistisch... ik denk dat de marokkaanse moeders en vaders hun kinderen des te meer het belang van normaal gedrag zullen vertellen. En dat uiteindelijk blijkt dat de marokkkanen het wel cool doen.. ja en dan de stugge lonsdalenazis nog aanpakken.
Waarschuw beheerder
Vet teken van Lab4 :bounce:

Waarschuw beheerder
wees mijn slachtoffer! ;)