Klinkt wel weer gezellig!
Oei ik heb ook echt zin in een schuurfeest
oja en 9 september is er ook een schuurfeest in die hele leuke schuur en dan ben ik vrij en ik heb kaartjes van mijn broertje gekregen daar gaan wij ladys ook heen
Ik heb daar hiele leuke kleertjes met mona gekocht winter kleertjes
Ik ga zaterdag ook eerst even naar den haag even kleertjes kopen en schoenen.
Ik ben vandaag even naar ikea met ruben geweest. leuke nieuwe hebbedingetjes gekocht voor in huis ik vond het zo saai
Ik ga in oktober naar Turkije
Das niet zo best Kim
Hoop dat je je een beetje beter voelde door naar mijn Jan-foto's te kijken
Gaat er nog iemand naar de Volendamse kermis?
Meurning.. ik ben ziek
Hoop dat je je een beetje beter voelde door naar mijn Jan-foto's te kijken
En ik ben even naar de kapper geweest mijn plukjes haar laten knippen
Meurning.. ik ben ziek
jeetje meid snel beter worden hoor
een schuurfeest zonder jouw is hiel saai
Jan stond ook in de veronica gids, vanaf volgende week is die weer wekelijks op de tv
Het heeft iets met afvallen te maken
Ben jij je er nog wel van bewust dat je 25 oktober naar zijn concert gaat?
Uhm nee ik ga niet mee, mijn cocaine is helaas op en zonder dat kan je je gewoon niet in Volendam vertonen, dat zou een blamerende vertoning zijn
En nee ik weiger naar Volendam te gaan
En ooohja helemaal vergeten te vertellen Ik heb een nieuwe baan Per 1 oktober ga ik werken bij De Leeuw Makelaar 34 uur in de week ideaal, ene week een hele dag vrij en de andere week een halve dag vrij
Ik ga denk wel mee naar het schuurfeest
We gaan lekker gezellig met zijn allen biertjes en wijntjes drinken
Life's like a box of chocolate, you never know what you're gonna get!! Heb de film echt al 100 keer gezien maar hij blijft geweldig!
Dat probleem heb ik dus ook
Schuurfeest was weer errug gezellig!!
Maar om 3 uur s'nachts stond Denise voor de deur dat we naar het ziekenhuis moesten omdat het heel erg slecht ging met opa Dus daar heb ik tot half 7 s'morgens gezeten
Gister naar sixflags geweest, was weer leuk maar ben er nu wel te vaak geweest hoor
wie gaan er zaterdag mee naar het laatste schuurfeest?
Gaat het al weer een beetje met je buikie kim?
wie gaan er zaterdag mee naar het laatste schuurfeest?
Dat wist ik helemaal niet joh!!
Dus, voor wie er ff flink wil lachen
Ben zowiezo helemaal blij, werd net uitgenodigd voor een gesprek aanstaande maandag... bij ENDEMOL!! Woehoe! Ze zoeken een nieuwe visagiste voor GTST en ik heb heel snel gereageerd op die vacature Keep your fingers crossed please!
Ben zowiezo helemaal blij, werd net uitgenodigd voor een gesprek aanstaande maandag... bij ENDEMOL!! Woehoe! Ze zoeken een nieuwe visagiste voor GTST en ik heb heel snel gereageerd op
Ik heb vandaag echt de ultieme cake gebakken