Partyflock

Forumonderwerp · 721920
1 volger · 50222x bekeken
Waarschuw beheerder
Voor al die onzin die dus niet in het Intensive topic hoort te komen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op donderdag 7 september 2006 om 11:23:
nutteloze beesten eigenlijk

:o :(

Ze zijn leuk om mee te spelen en te knuffelen! :knuffel:
Katten zijn gewoon gezellig!

Hier nog een paar foto's van het katje datnog over is
[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto=7OIMUH8P[/img]
[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto=LVGIEDNZ[/img]
[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto=HDZDHIQX[/img]
de middelste op deze foto

dus als je nog een lief iemand weet voor deze poes :)
Waarschuw beheerder
donateur
Aaaaaaaaaah Yas (L) *Krijgt kriebels* (L) Ik ben verliefd, sjucht :$ Helaas krijgt mijn vent hier echt jeuk van, hij is nl. allergisch :/ :nocheer: Is ook weer zo wat he O:) Gelukkig heb ik mijn 2 goudvissen Sugarlee en Stanley om me door deze moeilijke tijd heen te slepen ;)

Ik heb zin in het schuurfeest :cheer: tering zeg, oma gaat weer een keer op stap :/ :$ Maar dat gaat vanaf nu eindelijk weer vaker gebeuren :) Volgende week ladiesnight en de week daarop naar Roger Sanchez :bounce: Het moet niet gekker worden ;)
En niet te vergeten in oktober naar Jan Nick & Simon! :cheer:
Ik ga morgen met Marissa mee een hamster + hokkie etc. kopen. Ze gaat dit weekend in dr kamertje wonen hier in het dorp :)
Ik heb wel gezegd dat ik alleen mee ga voor die hamster als ze 'm Jan Smit noemt 8) Maar zij vond Jannes leuker :jaja:
Sugarlee en stanley zijn ook leuke namen! Sven zn bijnaam is Stanley :cheer: Misschien toch nog jeugdige liefdesgedachten erbij gehaald Pien? 8)

Waarschuw beheerder
Aaaahhhhhhh... wat een moppen!!

Hard.. misschien Buf! :O

Gister piratenfeest gehad in bloemendaal, ben beetje brak nu :S

Nou ladies, tot vanaaf -> en werkse!!

(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op zaterdag 9 september 2006 om 09:31:
Zo dat was weer gezellig avondje Altijd maar al dat lekkers bij Kim

Sollie :)

Vanaaf schuurfeest, gezellig hoor! Rick zou mee gaan, maar haakt toch maar af. Dus slaap ik bij mams :zuipen:
Waarschuw beheerder
Dus slaap ik bij mams

DUS ga je mee fietsen :DDUS mag je
één of twee of 23 :beer: drinken! :woop:

Ik vond het errug gezellig gister, alleen
jammer dat de hele familie nu een eigen rol
heeft in die serie :| van mij hadden ze die stinkende
garnalen-pellers :dood: wel mogen skippen! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gezellig meisjes, ik heb er zin in :D

Heb geen last van mijn buikje, dus voel me eigenlijk ubergoed :cheer:

Vanaaf lekker los :D
Heb geen last van mijn buikje, dus voel me eigenlijk ubergoed

Dus toch geen galstenen waarschijnlijk?
Das wel beter :jaja:

Ik kom net bij sweetvibes vandaan, dat was ook wel hiel gezellig op de kar! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op zaterdag 9 september 2006 om 14:55:
Gezellig meisjes, ik heb er zin in

ik kan niet wachten:cheer:
Uitspraak van Pien :cheer: op zaterdag 9 september 2006 om 14:55:
Vanaaf lekker los

en lekker veel wijntjes drinken:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *N@OMI* op zaterdag 9 september 2006 om 14:26:
DUS mag je
één of twee of 23

23 heb ik net niet gehaald :p Was een gezellig feesie :yes:

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op zaterdag 9 september 2006 om 19:07:
Ik kom net bij sweetvibes vandaan, dat was ook wel hiel gezellig op de kar!

Echt vaag, ik ging om 20.45 de deur uit en ik hoorde echt keihard die muziek, kan toch bijna niet?! Was toch gewoon weer bij Silverdome?!
Waarschuw beheerder
was echt weer een super avond:cheer:

echt vaag fiets ik naar huis val ik van mijn fiets af zit mijn voorwiel ook gewoon helemaal los:jaja:
dus mijn voorwiel lag ergens anders komt er een busje aanrijden een bekend iemand (geen idee wie) maar die nam mijn fiets mee en ik kreeg stephan zijn fiets en ben thuis gekomen en daar stond mijn fiets zonder wiel hahahaha

Ik heb er volgens mij ook een uur over gedaan om thuis te komen:jaja:

Mona wat deed jij trouwens met een stoel op straat?ha ha ha
Waarschuw beheerder
Haha klinkt weer alsof het hiel gezellig is geweest!

Kim, het was niet bij Silverdome, het was hiel dicht bij jouw huis --> het terein bij snowworld! Je hebt daar voetbalvelden, en daarnaast was de afterparty (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Martine!! Jij kon echt niet meer recht fietsen hahaha

En die stoel die had rik gepikt ergens en daar weer neergezet en wij moesten op de taxi wachten dus ik dacht Mooi! Ff lekker zitten haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mona Boordevol op zondag 10 september 2006 om 16:41:
Martine!! Jij kon echt niet meer recht fietsen hahaha

hahahaha het fietsen duurde ook heel lang

ik ben echt zo brak vandaag en dan te bedenken dat ik al mijn energie moet sparen voor morgen met de voetbal:cheer:
Oja rik was bij jullie ik zat al te dneken volgens mij stond jij met meerder mensjes daar
Waarschuw beheerder
nee helaas:s

ik ben echt te brak om nog wat te kunnen doen echt erg:jaja: maar komt goed.
En morgen heb ik ochtenddienst. Het is wel gezellig volgende keer weer:woop:
Waarschuw beheerder
donateur
Joe :gaap:

Zo het was zeker gezellig :D Haha wat een verhaal weer Martine 8)

Pascal was brak joh vanmorgen haha :D Bij mij viel het nog wel mee gelukkig :)

Hang nu op de bank, ben niet echt tot meer in staat O:) Nu al zin in zaterdag :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m@rtine op zondag 10 september 2006 om 14:55:
echt vaag fiets ik naar huis val ik van mijn fiets af zit mijn voorwiel ook gewoon helemaal los. dus mijn voorwiel lag ergens anders komt er een busje aanrijden een bekend iemand (geen idee wie) maar die nam mijn fiets mee en ik kreeg stephan zijn fiets en ben thuis gekomen en daar stond mijn fiets zonder wiel hahahaha

:no: ow ow ow ow Als moeder gans er niet bij is :p

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op zondag 10 september 2006 om 15:57:
Kim, het was niet bij Silverdomen, het was hiel dicht bij jouw huis --> het terein bij snowworld! Je hebt daar voetbalvelden, en daarnaast was de afterparty

Aaah, vandaar :D

Uitspraak van m@rtine op zondag 10 september 2006 om 16:50:
al mijn energie moet sparen voor morgen met de voetbal

STIL!! Ik wil er nog niet teveel aan denken, dat ik vanavond met een zuurstof fles naar het Rijnland vervoerd moet worden :s

Uitspraak van Pien :cheer: op zondag 10 september 2006 om 21:37:
Pascal was brak joh vanmorgen haha Bij mij viel het nog wel mee gelukkig

Ik was alleen een beetje moe, was om 09.45 alweer wakker :@
Waarschuw beheerder
Ik heb net mn sollicitatie bij Endemol gehad :)
Weet alleen niet echt hoe het gesprek verliep :/
Beetje vaag, hij vroeg niet echt onwijze dingen, terwijl ik heel die lijst met + en - punten van Kim uit mn hoofd had geleerd!!
Ze zochten eigenlijk iemand met meer ervaring :nocheer:
Ik zie het dus niet meer zo zitten eigenlijk :/
Maaaaaaarrrrrrr ik heb wel gezegd: 'jullie kunnen mij wel kneden tot hoe jullie het willen!' en toen zei hij: dát is zeker waar en dat zullen we dan ook zeker doen!!

Haha, ik zat vanochtend ATWT te kijken, en tussendoor heb je altijd die irritante belspellen. Daar is zo'n hele gezellige en leuke jongen die dat presenteert 8) Ik loop van de parkeergarage van Endemol naar de hoofdingang, staat hij daar en vraagt ie om een vuurtje!! Dat is leuk! :cheer:

Had vanmiddag naar de tandarts gemoeten om mijn verstandskies eruit te laten halen, maar dat hoeft niet meer :cheer: Lekkah genieten van het mooie weer dus!!
Zometeen eerst 'Jannes' (Marissa dr nieuwe hamster) halen, dat zouden we vrijdag al doen maar toen ging het niet door. Daarna lekkah in de zon liggen B)

Istie lekkah?! :p

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd Luus 8)

Wij hebben een klein beetje verloren gister, en ik heb knallende spierpijn en pijn in mn rug van het keepen :s Kreeg gewoon een penalty tegen toen ik in het goal stond :s Dat geloof je toch niet :O
Waarschuw beheerder
Wat een wedstrijd gister! haha mooi gedaan meiden 8)
Jullie hebben het in elk geval volgehouden tot de laatste zoemer :) Ik dacht stiekem dat er eerder een ambulance zou moeten komen!

Schuurfeest was gezellig, heb een paar leuke foto's gekregen van Bas :devil: maar die mag ik denk ik niet laten zien van martine? haha
Eentje kan wel dies gezellig:
[img width=600 height=450 cacheid=0000003600251305fa6fc6131a019172e3]http://i5.tinypic.com/3y6vm9e.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Haha die is leuk :)

Balen van jullie verlies dames, maar ik vind de cijfers nog meevallen voor zo'n eerste wedstrijd van het seizoen (Y)

Woei het is weer lekker weer :D Pascal is vroeg thuis vandaag dus we gaan lekker naar het strandje B) Moet alleen om 5 uur alweer sporten maar dat mag de pret niet drukken O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yassie op dinsdag 12 september 2006 om 09:03:
maar die mag ik denk ik niet laten zien van martine? haha

ik zal hem is laten zien die foto:jaja:
hahahahahaha

[img width=90 height=90]http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto=XL8G36XD[/img]

:cheer: ik had gelukkig niet zoveel wijn op
Waarschuw beheerder
Zo te zien was het wel hiel gezellig op dat schuurfeest! :cheer:
Ik neem aanstaande zaterdag mn fototoestel mee, kunnen we daar ook wat gezellige foto's mee maken! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yassie op dinsdag 12 september 2006 om 09:03:
Ik dacht stiekem dat er eerder een ambulance zou moeten komen!

Ik denk dat ik er vandaag één laat komen.. gisteraaf kon ik al niet meer lopen van de speirpijn, vandaag is het mogelijk nog erger :O Ik kan me niet heugen dat ik eerder zooooo veel pijn heb gehad, keb zelfs een Ibuprofen ervoor genomen :$

Keb al zin om op m'n werk aan te komen, staan er vast 500 mailtjes op me te wachten over onze ladiesnight :)

Vanaaf denk ik even naar Ikea :cheer:

Waarschuw beheerder
Morgen gezellig met mn vader de stad in! Een vervroegd verjaardag cadeautje uitzieken! Ik krijg een nieuwe auto radio/CD/MP3 speler van mijn paps!!!:cheer: Mijn paps is zo :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat wist ik niet Nies :O Dat is gezellig :cheer: Ohja jij bent al over minder dan een maand jarig :O Woehoe en ik ook bijna :O *Word spontaan zenuwachtig* :$ Maar het lijkt me beter dat je hem uitzoekt ipv uitziekt ;)
Waarschuw beheerder
nieuwe auto radio/CD/MP3 speler van mijn paps!!!

Jij bofkont! ;)

Jemig, ben eindelijk door al die mailtjes heen!
*veegt het zweet van dr voorhoof*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op woensdag 13 september 2006 om 12:23:
Ohja jij bent al over minder dan een maand jarig

8) 8) 8) IK OOK!!! 8) 8) 8)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 10:46:
Ik krijg een nieuwe auto radio/CD/MP3 speler van mijn paps!!!

Toe maar (y) Moet je ook een mp3 spelertje kopen om de nieuwste hits op je autoradio af te kunnen spelen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Kif daar moet ik jou nog over hebben, ik pb je wel ff (Y)

Ik heb hier nog wel een mp3 speler liggen anders Nies :)

Ik ga zo een appeltaart bakken :D Ik vind bakken zo leuk, maar ik eet het zelf niet omdat ik aan de lijn ben, dus prop ik Pascal vol O:) Hij heeft het zo slecht bij mij ;)

En jeah, vandaag komen ze eindelijk de schuifpui maken bij Buf en mij :cheer:
Waarschuw beheerder
Is die supersonische mp3 radio cd speler niet gewoon dat je daarop mp3 cd's kunt afspelen? Dat heeft die van mij namelijk :jaja: Is wel lekkah als je cd's hebt met ongeveer 140 nummers erop 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op donderdag 14 september 2006 om 10:28:
Ja Kif daar moet ik jou nog over hebben, ik pb je wel ff

Zie nog nix :no:

Uitspraak van Pien :cheer: op donderdag 14 september 2006 om 10:28:
Ik ga zo een appeltaart bakken

Ik ben dol op appeltaart, en op mijn nieuwe smiley :honger:

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op donderdag 14 september 2006 om 12:02:
Is die supersonische mp3 radio cd speler niet gewoon dat je daarop mp3 cd's kunt afspelen? Dat heeft die van mij namelijk

Ow, dat weet ik niet.. Gyselle heeft er een waar je een stekkertje in moet steken.. :/ .. uuh.. tja wie niet :roflol: Hihi, nee maar daar gaat een stekkertje in d'r MP3 speler en de andere kant in d'r autoradio :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een ochtendje zeg :gaap: Moest om 8 uur bij de tandarts zijn, dus ben net terug, gellukkig had ik werderom niks :cheer:

En nu moet ik om half 10 in het ziekenhuis zijn voor mijn echo O:) Wat klinkt dat spannend he :9 Maar nee, het is alleen voor een galstenen check :s Dus ben benieuwd, moet helemaal nuchter zijn dus heb nu hongerrrr als een gek :frusty:

Kif, de appeltaart was lekker he :9 Heb trouwens niet eens spierpijn :s Maar ik juich niet te vroeg, want meestal is het de tweede dag het ergst 8)

Oeh nog 1 nachtje en dan ladiesnight :bounce:
Waarschuw beheerder
Hoe waren de foto's dames?

Kif, de appeltaart was lekker he

Pien! Jij hebt toch niet van die taart gegeten?! :o

Jeej! Vandaag is de nieuwe CD van Jan uit :cheer:
Nog 1 nachtje slapen, en dan lekkah alleen maar eten! :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik niet nee, maar Kif wel :) Ik mag dat niet, 1 appelpunt is 6 punten :O :(

Jaaa ik ga zometeen de cd kopen denk ik :yes: Hebben we morgen een gezellig deuntje :9

Ik heb er zin in, ga zo dronkemanscake maken 8)
Waarschuw beheerder
Ik ben dol op appeltaart, en op mijn nieuwe smiley

IK ben ook FAN van die smiley! :roflol:
Dat is er echt eentje die perfect bij
morgen-schranz-avond past :honger:

En nu moet ik om half 10 in het ziekenhuis zijn voor mijn echo

Voor de baabiee zeker! ;)

ZIN ZIN ZIN in morgen! :woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op vrijdag 15 september 2006 om 08:34:
voor een galstenen check

En?! Weet je al wat het is/was ?!

Uitspraak van Pien :cheer: op vrijdag 15 september 2006 om 08:34:
Kif, de appeltaart was lekker he

Zekah lekkah!! :P :honger:

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op vrijdag 15 september 2006 om 10:23:
Hoe waren de foto's dames?

Echt heel cool, heel futuristisch B)

Uitspraak van m@rtine op vrijdag 15 september 2006 om 12:12:
Jeej! Vandaag is de nieuwe CD van Jan uit jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh

Ik hoop dat ik hem vandaag krijg.. alleen komt de post altijd rond 15.00 uur hier :(

Uitspraak van m@rtine op vrijdag 15 september 2006 om 12:12:
ik ben al zenuwachtig

Echt erg, maar ik lag al te trappelen in m'n bedje net, heb er echt zo'n zin in :yes: Kga zo ff 3 pond Aioli maken :D

Waarschuw beheerder
Zoooo, mijn koelkast meurt naar de knoflook :O :O

Dames, neem de smintjes/menthos/sportlifes maar mee :D

Keb er zin in :honger:

Ik ga nog ff een gezellig CD-tje branden :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zoooooooooooooooooooooo het :honger: was lekker!!

ik ruik nu nog knoflook echt niet normaal:jaja:
Ik xie jullie vanaaf allemaal weer bij buffie gezellig:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Oei het was zeker LEKKERRRR :kwijl: :honger:
Pascal heeft voor zometeen nog een bordje dus spreek hem maar niet aan vanavond ;p

Was hiel gezellig dametjes, snel weer (L)

Tot vanaaf 8)
Waarschuw beheerder
Ik vond het ook hiel gezellig :jaja:
Jammer dat ik eerder weg moest en dat ik dus niet van Naomi dr heerlijke fruitsalade kon genieten, dus we moeten het zeker nog een keer over doen :cheer:

Ik ben gisteravond wel 20 minuten op het schuurfeest geweest :/ Voelde me ineens zoooo beroerd! Dus maar weer die 35 km naar huis toe gefietst :@

Veel plezier allemaal bij Britt vanavond, ik ga naar het pannenkoekenhuis, en lust geen pannenkoeken 8)
Waarschuw beheerder
Jammer dat ik eerder weg moest en dat ik dus niet van Naomi dr heerlijke fruitsalade kon genieten

Mijn fruitsalade is het enige voedsel :D dat
tot op de BODEM toe helemaal leeg
is geschranzt :honger:

Tot straks @ Beff! :woop:
laatste aanpassing