Partyflock

Forumonderwerp · 721920
1 volger · 50337x bekeken
Waarschuw beheerder
Voor al die onzin die dus niet in het Intensive topic hoort te komen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Joehoe 8)

Tering het is hier idd rustig zeg :gaap:

Beetje bij beetje wordt het steeds meer ons huisje, het is nu al supermooi geworden (L)

Zometeen komen Kees en Naomi langs, hebben de hele week al bezoek gepland, drukbezette huisvrouw 8)
Aaaah gezellig! :cheer:
Hebben jullie allebei nog wel vakantie?
Zou wel lekkah zijn B)

Ik ben er in ieder geval de 19e bij op jullie party! :cheer:

Waarschuw beheerder
Zo, zal ik hier maar weereens komen kieken :)

Ik ben nu furieus :@ Al 6 weken geen internet. Ik heb dagelijks Rick Kroon onder mijn buro zitten, is geen onprettige bijzaak bij the way :p Maar helaas, nog zonder resultaat.. Wanadoo sucks :[

Nu ff bij mams op de koffie en snel achter de comp :)

Pien & Hakmans, wijkomen ook snel eens ff kieken hoor, ben echt benieuwd 8) Kijk ff wanneer jullie een gaatje hebbe, wij als uber-burgertrutten kunnen namelijk altijd! :s

Luus, respect for tha man in tha kilt :respect: Ik wil ook zo'n tasje voor m'n string :p

Liefies, hopelijk tot snel vanaf mijn huisadres!

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op woensdag 9 augustus 2006 om 18:33:
Beetje bij beetje wordt het steeds meer ons huisje, het is nu al supermooi geworden

pien wij komen zeker een keer langs
Ik denk dat het na onze vakantie wordt:cheer:

En hebben jullie het nieuwe liedje van jan smit gehoord hij is gezellig:jaja:

Waarschuw beheerder
Pien, je cottage is echt hiiieel leuk :yes: Ben dol op je slaapkamer, en vooral jullie bed :respect:

Ik heb (THX 2 my computer-goeroe Rikie Kroon) eeeeeindelijk weer internet thuis :cheer:

Net het hele huis van boven naar beneden gesopt :s Wat een butklus is dat zeg, maar ik had gelukkig hulp van man-lief, dus we waren in 2 uurtje klaar :gaap: Mijn raampjes glimmen weer (y)

Zo maar ff lekker op de bank liggen met een filmpie O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Thanx Kiffie (L) Ben er ook hiel blij mee :9

Wij hebben ook grote schoonmaak gehad vandaag, tis even klote maar altijd weer lekker als je klaar bent :) Daarna ook film gekeken, en nu de tv-makelaar :)

Voor de rest nog steeds druk :S Morgen weer aan het werk, en as weekend druk met open huis en verjaardag van Pascal :)

Waarschuw beheerder
Zoooo, de werkweek is weer begonnen :[ Ik heb echt totaal geen kracht meer om mijn huidige werk te doen, terwijl ik weet dat ieder de moment de stekker eruit getrokken kan worden :frusty: Mja, we bijten maar ff door en hopelijk snel iets anders..

Ben op werk wel druk bezig met het plannen van mijn honeymoon :cheer: Das dan weer wel leuk, en nu krijg ik nog vette kortingen en/of gratis 8)

Nou meides, werkse vandaag allemaal! :kots:
Waarschuw beheerder
Hoe is het eigenlijk met de recherche Kim?

Nou ik heb al meer dan week vakantie met dit fuckweer :/ Ben blij dat ik woensdag lekker op vakantie ga..
Waarschuw beheerder
Pien je huisje is echt MOOOOOI!!! :yes:
En in die BAROK-STOEL ga ik een keer slapen O:)

Ben blij dat ik woensdag lekker op vakantie ga..

YOU LUCKY BASTARD! ggrr :[ Onze vakantie zit
er alweer op :cry:
GENIET ervan :cheer:, want in
Nederland is het balzakken-weer!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *N@OMI* op maandag 14 augustus 2006 om 17:00:
YOU LUCKY BASTARD! ggrr Onze vakantie zit
er alweer op

Wij zijn helemaal niet geweest so shut up :[ Ik ben zo jaloers, ben zo aan vakantie toe :gaap: Maar binnekort waarschijnlijk een weekendje weg, toch even eruit :) En natuurlijk in oktober naar Gent, I (L) Techno weekendje :9

Mona :lol: Jouw naam :9 Was me nog niet eerder opgevallen :$ Wanneer kom je in mijn huisje gluren mop (F) Hmm dat kan best raar klinken O:) :lol:

Ik ga zo maar is koken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op maandag 14 augustus 2006 om 18:09:
Wanneer kom je in mijn huisje gluren mop

Ik kom na de vakantie snel je huissie checken!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mona Boordevol op maandag 14 augustus 2006 om 11:58:
Hoe is het eigenlijk met de recherche Kim?

24/8 een gesprek voor een selectie van 3 man 8)

Uitspraak van Pien :cheer: op maandag 14 augustus 2006 om 18:09:
Wij zijn helemaal niet geweest so shut up

Mee eens :[
Waarschuw beheerder
hallo liefjes

Uitspraak van Mona Boordevol op maandag 14 augustus 2006 om 23:07:
Ik kom na de vakantie snel je huissie checken!!

ja pien ru en komen ook na de vakantie in jouw nieuwe huisje gluren:cheer:

Nederland is het balzakken-weer!

ja echt niet normaal meer. Ik zocht nog zomer kleertjes in de stad maar ik heb alleen maar winter kleding gezien trouwens wel een leuke winterjas gezien:jaja:

liefjes ik spreek jullie over 11 daagjes weer en dan gaan we gauw weer even een ladys night plannen:cheer:
(k)

Waarschuw beheerder
Vandaag wordt het best aardig weer :yes:

Volgende ladiesnight is al geplanned.. en laat ik voorop stellen dat ik niet de bedenker was.. :9

Na het schuurfeest in Stompwijk gaan we in Denise d'r tent in de tuin van Debbie d'r oom in Stompwijk slapen 8)

Er komt vandaag een kunstenaar bij ons op werk, en dan moeten we allemaal een of ander puzzelstuk gaan beschilderen. Ze hebben een puzzel van 600 stukjes en iedereen binnen Airtrade schildert, en dat wordt één puzzel %) En dan zeggen ze dat ze met ons geen winst maken %)

Tientje & Moon -> hiiiiiieeeeeel viel plezier op vakantie!!

(k)

Ow ja, beetje vroeg maareh:

[img width=161 height=161]http://www.the-imagefactory.nl/images/zagen.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Fijne vakantie moppies, geniet ervan (F)

Nee hoor dat is niet te vroeg Kif, ik ben nl vrijdagmiddag vrij dus ik mag al zagen O:)

Whaha wat is dat dan weer voor een idee 8) Sukkels :p

Ik ga weer aan het werk O:)
Waarschuw beheerder
Nee hoor dat is niet te vroeg Kif, ik ben nl vrijdagmiddag vrij dus ik mag al zagen

Het mag idd al kif, want ik ben vrijdag ook
al vrij O:)
Hola :)

Pien! Ik ben zoooo benieuwd naar je house!
Hoop dat ik voor zaterdag beter ben, ben nu
doodziek :´( Ben sinds zondag al 4 kg lichter 8) ;)
Ik hou dus niks binnen, maar krijg ook niks naar binnen.
En dat allemaal door een weekendje kamperen :@

Veel plezier op vakantie dames!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op woensdag 16 augustus 2006 om 08:29:
Whaha wat is dat dan weer voor een idee Sukkels

Zoals ik al zei: ik heb het niet bedacht :p

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op woensdag 16 augustus 2006 om 12:48:
Hoop dat ik voor zaterdag beter ben, ben nu
doodziek

Hoop ik ook voor je :yes: Zaterdag middag namelijk iets ubergezelligs in Gyselle d'r hometown 8) Je raadt het al he....
[img width=400 height=225]http://www.rtvnoord.nl/pics/draaischijf/ds_nicksimon_bannergroot.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Zaterdag middag namelijk iets ubergezelligs in Gyselle d'r hometown

De buurvrouw van Kees kwam dinsdag helemaal
debiel binnen ;) want ze was naar
de Kermis geweest en stond VOORAAN bij het
optreden van Nick en Simon! :cheer:

Alleen noemde ze Nick --> Rick :vaag: haha!
Nu is ze FAN :woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op donderdag 17 augustus 2006 om 11:57:
Ik kan niet 1 nummer meezingen van Nick en Simon

Tuurlijk wel, "steeds weer" toch wel?! Ben je al wel beter dan?! :kots:

Uitspraak van *N@OMI* op donderdag 17 augustus 2006 om 17:00:
ze was naar
de Kermis geweest en stond VOORAAN bij het
optreden van Nick en Simon!

Ik ga ook wederom voor die positie dit keer O:)

Zo mensjes, laastste dagje :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo lieve mensen, werk ze vandaag (F) Ik heb vrij want Pascal is jarig :cheer: Al is hij nu wel werken, maar alleen de ochtend ;)

Vanavond lekker naar de Argentijn :kwijl: En dan snel naar huis want dan is de dubbele aflevering van Baantjes :cheer:

Waarschuw beheerder
Ik heb gister "sterren dansen op het ijs" gekeken, echt de B-versie van wat RTL4 gaat brengen volgens mij :s

Zo ff naar Nick & Simon :kwijl: en vanaaf house warmen bij Pien & Hak, gezellie heur :yes:

Ow trouwens, klein weetje: ( -> ik schijn er tegenwoordig niks meer over te mogen zeggen) De nieuwe serie "Gewoon Jan" begint op 8/9 om 21.30!! :[ :[
Ik kan niet komen naar Pien en Hak :(
Ben nog steeds zo ziek :/ Ben het nou wel een keer zat hoor :@ Al ziek sinds vorige week zondag :no: Bah!
Pien en Hak! Ik kom heel snel een keertje bij jullie kijken :jaja:

De nieuwe serie "Gewoon Jan" begint op 8/9 om 21.30!!
:jaja: :cheer: :lief:
I can't wait! 8)

Vanavond in mn bedje naar CSI kijken :)

Oh! 1 voordeel! 5 kg lichter :jaja:

Waarschuw beheerder
Wat een vreemde avond :x maar wel hiel gezellig :yes:
Je verwacht het bij een hoop mensen thuis, maar bij Pien & Hak :no:

.. :p :p

Ik heb alleen wel het gevoel alsof al m'n tanden uit m'n mond liggen van de Flugel :s

Zo naar een verjaardag.. geen zin.. wil lekker in m'n poezepak door m'n huisje banjeren :(
Ik hoor alweer dat ik wat gemist heb :/

Jeempie, ik word maar niet beter :(
Krijg vrijdag de uitslag van de onderzoeken, ben benieuwd!

Morgen ook maar weer werken, niet werken = geen centjes ---> Fuck het uitzendbureau :[
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest {SHOWLIST artist 65572, 30089}
Waarschuw beheerder
Hier een berichtje uit zonovergoten Gran Canaria.

Na 3 dagen een heerlijke vakantie te hebben genoten besloten wij het grote ´place to be Casbah´ te bezoeken.

Na wat drankjes en terasjes besloten wij om naar club ZigZag te gaan. Leuke muziek een prima sfeertje zorgde op dat moment voor een topavond.Helaas werden de voetjes moe en besloten we met zijn vieren richting huis te keren. We liepen de welbekende grote trap op napratend over hoe geweldig de avond was. Helaas werden we door menig lokale bewoners verrast met agressief geweld, kortom mijn maat en ik zijn ongeveer door een man of 10 in elkaar gerost.
De gezellige avond viel in duigen!

Jammer is dat ik dit bericht niet zelf kan schrijven aangezien ik met een mitella, een paar fikse kneuzingen en een vertekend beeld van het mooie Gran Canaria zit.

Een lokale barman wist ons achteraf te vertellen dat het niet verstandig was voor buitenlanders om deze uitgaansgelegenheden op zaterdag te bezoeken. Dit omdat de lokale bewoners dan vrij zijn en ook gaan ´stappen´

Een groot deel van onze vakantie is verpest!!
Waarschuw beheerder
Dit klinkt niet gezellig , erg zuur voor jullie :( , Beterschap !

Waarschuw beheerder
Jezus Tom :O Echt zuur!! Nou ik hoop dat de rest van de vakantie wel hielemaal toppie wordt!! :yes:

[img width=664 height=462 cacheid=00001ef40024d7801b0671521a018a0bf1]http://framboise781.chez-alice.fr/Plages/parasol.jpg[/img]

Keb me gister onder die verjaardag uitgelult :$ Rick heeft gebeld dat ik ziek was.. :) Echt ernstig, maar daardoor wel lekker de hele zondag in m'n poezepak kunnen lopen (y)

'S Avonds wezen wokken met Chris & Denies, was erg gemütlich, ondanks de sfeerloze toko :) En wat zijn die mannen van ons toch raarrrr :$

Werkse vandaag! :aai:
Waarschuw beheerder
Zo ik kom ook maar weer ff kieken op mijn topic Heb het erg druk! Elke avond laat thuis en zit niet veel meer achter de pc, maar mijn nieuwe baan bevalt nog steeds super! erg leuke collega's

En in die BAROK-STOEL ga ik een keer slapen

Barok stoel!!?? ge-wel-dig! :lief: ben ik echt helemaal weg van!

Wat een verhaal van Ru en Tom!
Ik had het verhaal al gehoord van Mona dr vader en we schrokken er echt van... Ik hoorde dat Ru ook aardige klappen gevangen heeft :/
Echt wat een mongolen zeg :@
Martine en Mona zullen ook wel bang zijn geweest :nosmile:
Ik hoop voor jullie dat de rest van de vakantie wel zonder problemen verloopt en dat jullie daardoor toch nog een leuke herinnering overhouden aan de vakantie!

(k)
Jeempie :/

Denk je lekker op vakantie te zijn.. :[
Nooit geweten dat Grancanarianen ( ofzo ) zulke
onaardige mensen zijn :no:

Ik ben nog steeds erg ziek, en mn baan kwijt :'(
Omdat ik al meer dan een week ziek ben, hebben ze iemand
anders van het uitzendbureau ingezet op mijn werkplek.
Ik kwam er toevallig achter via het uitzendbureau :/
Bedankt :@ Denk je leuke collega's etc. te hebben, naaien ze je verschrikkelijk achter je rug om, terwijl je doodziek thuis op de bank zit :(
Vandaag weer bloed geprikt in het ziekenhuis, heb een stijve arm :[
Waarschuw beheerder
Echt sielug :( denk je effe gezellig
op vakantie te gaan! Maak er nog wat
van met z'n 4-tjes! :flower:

Nooit geweten dat Grancanarianen ( ofzo ) zulke
onaardige mensen zijn

Of...Crancaniers O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Damn Tom, en we hebben het hier nog de dag voordat je wegging over gehad.. :S

Zijn jij en Ruben er erg aan toe? Hou je een beetje gedeisd daar, en kom nog een beetje heelhuids terug zaterdag. Ik trek je gewoon mee naar VOLTT hoor zondag, al moet ik je duwen in een rolstoel! :)

Toch nog een fijne vakantie jullie 4en!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op maandag 21 augustus 2006 om 17:52:
Grancanarianen ( ofzo )

Uitspraak van *N@OMI* op maandag 21 augustus 2006 om 22:29:
Of...Crancaniers

Of gewoon Spanjaarden?! O:)
Dit vond ik trouwens op NU:

'Knokploegen mishandelen toeristen Gran Canaria'

Uitgegeven: 8 augustus 2006 07:02
Laatst gewijzigd: 8 augustus 2006 07:09

AMSTERDAM - Toeristen op het Spaanse eiland Gran Canaria worden met enige regelmaat mishandeld door lokale knokploegen. Dat zegt de Nederlandse Vereniging Canarias (NVC) dinsdag in De Telegraaf.

De politie heeft toeristen volgens de krant inmiddels gewaarschuwde 's avonds niet alleen op pad te gaan.

De 27-jarige David Flipse uit het Noord-Hollandse Assendelft werd zondag op het Spaanse eiland door een groep van zes Spanjaarden in elkaar geslagen, meldt de krant. De man moest voor zijn verwondingen worden behandeld in het ziekenhuis en heeft aangifte gedaan bij de Spaanse politie.

Echt bizar, en aangifte doen bij de Spaanse politie is ook niet het makkelijkst wat er is, spreken geen worrd Engels :S

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op maandag 21 augustus 2006 om 17:52:
Omdat ik al meer dan een week ziek ben, hebben ze iemand
anders van het uitzendbureau ingezet op mijn werkplek.

:O De bastards!! :[ Echt lullig Luus, weten ze nu al een keer wat meer over je aandoening?! Begin het een beetje scary te vinden :|

Ik begin nu een beetje zenuwwappig te worden 8) Heb donderdag mijn sollicitatie gesprek bij de recherche... tegenover een selectie van 3 man :s *OEPS* 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus zeg wat een verhaal Tom :O :O :[ Dat is toch niet normaal, en dan dat verhaal van nu.nl erbij, klotevolk :[ Kijken jullie uit mupskes? Viel plezier nog :knuffel:

Nou Luus ik kan je de hand schudden, ik ben ook ziek :( Koorts, hoofdpijn, spierpijn, koud/warm bah :( Echt de griep dus (N) Ik hoop dat ze bij jou snel weten wat het is mupwant dit is ook kut! En wat een kutactie zeg van je werk :O Dat geloof je toch niet :@

Ja Kif we baalden echt dat we niet mee konden maar zie het resultaat, ik lag zondagavond al op bed met koorts :( En 3 man, dat is toch niks 8) Behalve als daar Vledder tussen zit offcourse O:) ;p Ik begin alvast te duimen (Y)

Ik ga zo even boodcshappen doen, dan hoef ik verder de deur niet meer uit en duik ik snel mijn bed weer in met een kruik :(
Nou Luus ik kan je de hand schudden, ik ben ook ziek
Kijk, nou ben ik niet meer de enige :)
Beterschap! (F)

Begin het een beetje scary te vinden

Ik ook :( Kan elk moment weer de uitslag van mijn
bloedtesten krijgen. Hoop dat daar wat uitkomt!
En anders krijg ik op zn vroegst vrijdag de resultaten
van de verdere testen.
Al zeggen ze nou gewoon dat het blinde darm ontsteking is ofzo, dan rukken ze dat ding eruit ben ik er tenminste vanaf
en weet ik wat er mis is! :[
Maarja, zo simpel is het niet :no:

En wat een kutactie zeg van je werk Dat geloof je toch niet

Ik begrijp er ook echt niks van :no:
Ik stuur ze van de week denk gewoon een kaartje om ze te bedanken voor de gezellige tijd, en dat ik het een beetje jammer van ze vindt dat het zo moest gaan 8)

Kim! Wat spannend dat je donderdag moet solliciteren! 3 mensen :/ Das minder 8)

Werkse allemaal vandaag (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik begin nu een beetje zenuwwappig te worden Heb donderdag mijn sollicitatie gesprek bij de recherche... tegenover een selectie van 3 man *OEPS*

KIF..effe tussendoor :D wil je bij de
POLICE gaan werken???? :woop:

Kort rokje aan :p dan hebben die mannen geen eens
aandacht voor wat je zegt ;) tenminste als
het allemaal MANNEN zijn offcourse O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt bizar, en aangifte doen bij de Spaanse politie is ook niet het makkelijkst wat er is, spreken geen worrd Engels

vanmorgen aangifte wezen doen met ru ! gelukkig hadden we een tolk erbij dus het viel allemaal mee.

jammer dat we geen foto´s konden herkennen !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op dinsdag 22 augustus 2006 om 08:29:
En 3 man, dat is toch niks

Ik heb weleens voor hetere vuren gestaan :p Haha, mijn collega had er vandaag een gedachtengang over die ikzelf nog niet had bedacht: Als ze direct met 3 man gesprekken voeren hebben ze de losers er al uitgefilterd.. anders gaan ze niet zoveel moeite doen om dat allemaal te regelen O:) Hope so!! Werd vanaaf al gebeld door iemand van de recherche, of ik misschien een uurtje eerder kon komen.. Flexibel als ik ben heb ik nauurlijk ja gezegd.. Was echt een hele aardige vrouw, zit vast niet bij het gesprek :frusty:

Uitspraak van Pien :cheer: op dinsdag 22 augustus 2006 om 08:29:
duik ik snel mijn bed weer in met een kruik

:aai: Beterschap mops!!

Uitspraak van *N@OMI* op dinsdag 22 augustus 2006 om 17:37:
KIF..effe tussendoor wil je bij de POLICE gaan werken????

Ja ja, bij de tactische recherche wel te verstaan O:)

Uitspraak van Tom Noah op dinsdag 22 augustus 2006 om 20:11:
vanmorgen aangifte wezen doen met ru ! gelukkig hadden we een tolk erbij dus het viel allemaal mee. jammer dat we geen foto´s konden herkennen !

Was ik er nou maar bij, met 10 bier op, dan spreek ik vloeiend Spaans :9 , en met mijn lopende sollicitatie bij de recherche had ik vast wat bewijsmateriaal kunnen vinden :p Hihi, nee hoor, is een geintje - ik vind het echt zuur voor jullie. Sprak net trouwens je moeder op MSN :) Die werd gek van al die mensen die dachten dat jij het was.. moest ze steeds terug gaan praten :)

Waarschuw beheerder
Weertje ziet er aardig uit vandaag 8) Heb vanaaf een BBQ namelijk :kwijl: Alleen wel hielemaal in Haarlem, maar heb vrij morgen :cheer:
Haarlem

En ik zit nu nog met je te mailen, en dat doe je vanuit Rotterdam :/ Dat duurt dus nog wel even voordat jij zo'n lekkere steak naar binnen kan werken!! :devil:

Ik werd gebeld door de dokter: Ik heb salmonella/voedselvergiftiging :[ Damn nigga! Daar kan je dus de rest van je leven nog last van hebben kreeg ik er achteraan te horen :/ Heb een zware antibioticakuur gekregen voor een week, hopen dat ik dan weer het vrouwtje ben 8)

Woehoe! Het is kermis bij mij in het dorp! Het weekend dat iedereen altijd stomdronken is! Ikke niet :no: Mag niet met antibiotica he?! :[ Maarja, ik bekijk het van een positieve kant: zo kan ik met mijn nuchtere kop iedereen eens goed observeren terwijl ze dronken zijn 8) Dat is leuk! :cheer:

Pienus, ben jij al een beetje betah? Hoop t wel! (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op woensdag 23 augustus 2006 om 18:00:
En ik zit nu nog met je te mailen, en dat doe je vanuit Rotterdam Dat duurt dus nog wel even voordat jij zo'n lekkere steak naar binnen kan werken!!

Ja, was een uurtje of zeven geloof ik, maar daardoor smaaktie ze des te lekker :)

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op woensdag 23 augustus 2006 om 18:00:
Ik werd gebeld door de dokter: Ik heb salmonella/voedselvergiftiging Damn nigga! Daar kan je dus de rest van je leven nog last van hebben kreeg ik er achteraan te horen Heb een zware antibioticakuur gekregen voor een week, hopen dat ik dan weer het vrouwtje ben

Echt zuur :o dat krijg je toch van fout kippevlees?!

Woehoe! Het is kermis bij mij in het dorp! Het weekend dat iedereen altijd stomdronken is! Ikke niet Mag niet met antibiotica he?! Maarja, ik bekijk het van een positieve kant: zo kan ik met mijn nuchtere kop iedereen eens goed observeren terwijl ze dronken zijn

Ik kom misschien ook een biertje halen :zuipen: Is wel lachen inderdaad, vink ook altijd wel als ik de BOB bent.. Maar op een gegeven moment vind ik iedereen irritant worden -> vooral m'n eigen vent :[

Gaan jullie voor me duimen?! over 3 uurtjes is het zover 8)

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ben nog niet helemaal beter Luus, maar het gaat de goeie kant op :) Morgen weer werken :)

Nou Luus, ik ben de bob naar de kermis dus ik nuchter met je mee 8) Ik zou 2 dagen gaan maar ga toch alleen vrijdag, vorig jaar vond ik dat de leukste dag :yes: En we gaan zaterdag naar sixflags :cheer:

Kiffie de duimen draaien hoor, laat je gelijk wat horen hier (F)
dat krijg je toch van fout kippevlees?!
Waarschijnlijk is het een broodje filet americain van de verswinkel in Leiden geweest :/ Het woord vers kunnen ze dus wel voor het woord winkel weg laten :[

Ben gister aan mn antibioticakuur begonnen, voel me nu al een stukkie beter (Y) :)

Kif en Pien! Echt wel gezellig als jullie komen! :cheer:
Hoop trouwens dat t een beetje lekkerder weer wordt als je naar six flags gaat Pien :/ Want met weer zoals dit zou ik niet graag gaan denk :no:

Kif! Hiel veel succes met je sol!! (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Aaaah KIF laat eens horen hoe het ging :[ (F)

Nee ik ga ook even op knmi.nl kijken of het wel een beetje goed weer wordt, hoop het wel want ik heb er zin in :D

Waarschuw beheerder
:(

Ben niet de 1e keuze geworden.. maar wel de 2e :D
Er had iemand intern gesolliciteerd, en kende dus alle systemen bla die bla die bla.. Het hoofd van die afdeling zei zelf al dat het eigenlijk geen strijd was.. maar hij was wel enthousiast.. vond me een "lach-grage doorbijter" en dat is raar, want ik lach anders nooit :p Hihi, maar daardoor wilde hij met mij doorgaan als ze er met die 1e niet uitkomen en anders gaan voordragen aan andere functies. Dus niet helemaal negatief, maar ik had het zoooo gehoopt :)
Nou, dat klinkt toch allemaal helemaal niet zo negatief Kif? :) Ik hoop dat ze dan misschien toch nog een andere leuke functie voor je hebben! :cheer:

Nog ziek Pien? Bij mij is alle ellende geloof ik al een beetje over :) EINDELIJK!!

Vanavond nog naar Hazermaribo Pienus en Kif? B)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb vandaag wel gewerkt maar voel me nog steeds niet top :no:

Ik weet nog steeds niet of we vanavond naar Hazerswoude gaan, maar als we gaan moet ik rijden want Pascal heeft borrel van zijn werk nu, heeft hij mooi uitgekiend :[ ;p Kif gaat vanaaf zeker niet want die gaat stappen met Nies :)

Maar wij gaan zo als Pascal terug is nog gourmetten dus denk niet dat het wat wordt :no: Dan morgen toch maar even kijken, sixflags word niks helaas :(

Waarschuw beheerder
Ik heb de hele dag Jan gekeken & geluisterd :D De nieuwe singel is echt leuk :yes: Vandaag de big-promotion tour begonnen.. dus lekker veel Jan :) Maandagavond zit hij trouwens in Onderweg naar Morgen.. voor de liefhebbers :p

Kga vanavond inderdaad op stap met Nies, we zouden eerst met uberlekkere Jack gaan stappen, maar dat lukte niet helemaal. Nu gaan we allebei voor het eerst naar Spetters :cheer: Keb een leuk nieuw shirtje gekocht, dus ben d'r klaar voor!

Sollie Luus, maar xie je woensdag :kots:
laatste aanpassing