Partyflock

Forumonderwerp · 721844

wat vind jij ervan?

wel leuk?

onwijs geil?

de hele wereld loopt ermee!?

ordinair?!

sexy?!

tja maar dat hou je altijd toch wel!
je moet geen tatoo zetten om de eerste te zijn waar niemand m heeft...Dan ben je de eerste, en dan na een jaar of langer hebben er meerdere die dus ja......

:kwijl:

Helemaal (Y)

ik vind het echt wel mooi.. (Y) laat er over een paar jaar ckr één zetten.. :)
egt ckerz wel mooi!! :D

die van muh vriendin blijft tog de mooiste diek gezien heb ghehe :P:P

teminste een apparte en goeie :D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Sommige zien er zeker mooi uit (Y)
zeker wel mooi (Y)

nog even terugkomen op berichtje van 9 november 2004 10:58

zulke foto's wil ik wel vaker zien hoor ;) heerlijke borsten :9

tja, heb net zelf een tattoo laten zetten. wou hem al jaren. hij zit op mn stuitje, dus is meer mn ass dan mn rug. verder loopt ie in mn bilnaad weg, hij is speciaal voor mij ontworpen, dus opzich vind ik hem wel origineel. zal er eens een foto van maken en hem plaatsen.

(K)

net zelf een tattoo laten zetten. wou hem al jaren. hij zit op mn stuitje, dus is meer mn ass dan mn rug. verder loopt ie in mn bilnaad weg, hij is speciaal voor mij ontworpen, dus opzich vind ik hem wel origineel. zal er eens een foto van maken en hem plaatsen

:jaja: :jaja:

(y) :D
ik snap inderdaad niet waarom iedereen toch hetzelfde wil
het is wel mooi, maar ben je liever niet origineel ipv die eeeeuwige v-tribal?
laatste aanpassing
de hele wereld loopt er tegenwoordig mee...
ik vind het persoonlijk niet boeiend dus

Tribals kunnen ook orgineel zijn.. kheb dr ook een op me onderrug en ben die van mij nog nooit ergens tegen gekomen
Sommige zien er erg mooi uit (y)
Soms wel sexy :kwijl:,Maar soms kan het echt niet. :no:

En het is ook niet echt meer orgineel :no:

Nou als ik eerlijk moet zijn vind ik die tattoos nix aan iedereen die zich bukt heeft zon ding op de kont:S:S nou joepie dan hoef ik het neit meer hoor!!
xxx!!

volgens mij zijn er tegenwoordig meer vrouwen met als zonder een ''netbovendebillentatoo''

dus doe mij maar een dame zonder :kwijl:

als ze het dan echt wil kunnen we er altijd eenzijdig over discusieren:P

ps ik ben toch niet zo van de tatoos
laatste aanpassing

Ik vind het eigenlijk best mooi. Een klein zonnetje ofzo.. Grote tattoes kunnen ook mooi zijn, maar ik zou er niet voor kiezen. Het is alleen zo jammer dat zodra het een beetje 'in' komt, IEDEREEN er meteen één heeft, inclusief de 13 en 14 jarigen onder ons.
Ik heb er ook ene :)

Jammer alleen dat toen ik hem liet zetten, dik 2 jaar geleden, dat toen nog niet iedereen ermee rondliep en nu dus wel :( maja, gelukkig heb ik er een die zelf ontworpen is :) + 2 kleuren, zwart en rood (Y) en ik heb die tattoo omdat IK hem mooi vind, en daar gaat het om!

Juist :D
Mijn tattoo komt ook net boven m'n broek uit (voor de helft), maar het is geen tribal...
Ik heb een konijn, en als ik dan een broek aan heb, steekt net z'n koppie er boven uit :D

dit is mijn tattoo, heb m nu al 2 jaar en ben r nog steeds heel happy mee...
Jah heerlijk...
Ken er van houden :yes:

inderdaad wel mooi
Mijn tattoo komt ook net boven m'n broek uit (voor de helft), maar het is geen tribal...
Ik heb een konijn, en als ik dan een broek aan heb, steekt net z'n koppie er boven uit

kijk....dit vind ik dus echt leuk! :D

Om eerlijk te zijn vind ik het maar lelijk... Heb het ook wel gezien nadat idd de halve wereld er eentje had. Maar als iemand het leuk vindt, moet ie het ook zeker doen :D

als je een mooi ontwerp heb niet zo`n standaart tribal die iedereen heeft vind ik het nog steeds vet (Y)
ik vraag me af hoe die tattoo er uit zal zien als de dame in kwestie een jaar of 70 is.....
Ik ben er niet weg van. Die bovenste ziet er wel geil uit. Het is even leuk maar het gaat toch vervelen op den duur. Je wil trouwens niet weten hou het er uit ziet als je flink bent aangekomen daarna :vaag:

Ach vind het opzich wel leuk staan,.maar zooooooveeeeel meiden hebben dat al...
Zou het zelf nooit doen :)

Mijn vriendin Danielle heeft deze :p

ik vind hem strak,....

sexy ook ;)

Ik vond die tribels op de onderrug altijd wel mooi. Maar tegenwoordig heeft iedereen zo'n ding. Ook vind ik het nu een beetje dellerig staan. Maar dat is mijn mening:)

het is wel leuk maar zo standaard..
iedereen heeft het nu

vind et niet mooi, eerst wel maar de hele wereld loopt ermee en vind er niks meer aan

Ik vind een tattoo sowieso niet mooi. Vind het gewoon zonde. Maarja iedereen heeft een eigen smaak.

mijne zit ook zo laag, wel handig je ziet um niet altijd
Bij een heel klein strak kontje vind ik het misschien wel leuk staan :p

En anders dus totaal niet! :d

Haha heeft dus meer met mijn smaak voor het kontje te maken dan voor de tattoo :p

Maar zo'n hele grote tattoo vind ik lelijk, een kleintje gaat wel.

Heb er zelf ook 1 dus vind het wel een mooie plaats natuurlijk :)! In de tijd dat ik die tattoo liet zetten liepen er nog niet zoveel mensen mee, nu heel veel ,dat is wel jammer maja bij mij zit ie erg laag dus kan em altijd wegstoppen.

lijp hoor haha

Wel leuk als het niet zo'n meeeegaaaaa grote tattoo is.

afgezaagd..

;)
Net boven je broekrand vind ik mooi.. lager niet !

Marc, zijn dat niet Sky Lopez en Krystal Steal..?! ;P :kwijl: :bloos:

Over die tattoo's:............ (n) (doodzonde)