Ik heb er ook 1 !
Ik ben er blij mee en ik vind et niet dat et kuddegedrag is zoals hierboven gezegt!
Je zet em omdat je et mooi vind, tenminste dat was mijn reden! En ja die van mij zit er al weer bijna 2 jaar op, en dat was volgens mij dus ook al voor dat iedereen hem zette! Maar ja ieder zijn eigen mening, maar ik ben er blij mee , en al zet de hele wereld hem daar, kan er niet wakker van liggen!
!
Ik ben er blij mee en ik vind et niet dat et kuddegedrag is zoals hierboven gezegt!
Je zet em omdat je et mooi vind, tenminste dat was mijn reden! En ja die van mij zit er al weer bijna 2 jaar op, en dat was volgens mij dus ook al voor dat iedereen hem zette! Maar ja ieder zijn eigen mening, maar ik ben er blij mee , en al zet de hele wereld hem daar, kan er niet wakker van liggen!
Die van m'n vriendin is wel mooi!

gruwelijk! mits ze niet te groot zijn..
het is zoooo standaard, dat je er niet eens meer op let
en ......... "idereen heeft het" doe dan ook maar geen oorbellen en piercings meer want die heeft ook iedereen.
Dat is toch wat anders
Oorbellen of piercings haal je deruit als je het zat bent of als je vind dat iedereen het heeft en hoppa (misschien) klein littekentje en niemand ziet het meer.
En van een tattoo kom je niet zo makkelijk af...
mwaah kleintje is wel mooi