Partyflock

Forumonderwerp · 721844

wat vind jij ervan?

wel leuk?

onwijs geil?

de hele wereld loopt ermee!?

ordinair?!

sexy?!

niet het allermooiste ma het gaat wel vind iik

vind ik echt wel mooi zo net boven je kont:yes:

Kuddegedrag.. :no:

Nou, ik vind het wel veeeeeeeels te standaard....al die saaaaaie tribels!:gaap:
Maar hierboven staat dan wel weer iemand met een vlindertje en dat vind ik dan wel weer grappig....moet'ie niet te groot zijn, anders is 't weer zo ordinair!
Maar zou er zelf geen eentje nemen nee.....

ik vind het heel mooi bij een meisje

gewoon top.erg sexy.uitdagend.:bounce:

noo(K)ie er ook 1?

zal je zeker staan op dat mooie lichaam van je :bloos:

;)

ik vind ut echt kei mooi en zekerzz sexy!!!
maar ik sou ut nooit doen dan heb je later als je verrimpelt bent nog soown tattoo boven je kont nou neej da hoefk niej ...
maar da wil niej segge da ik ut niej mooi vin op jongere leeftijd!!!
sommige zijn zeker mooi, maar ik zou em daar nooit laten zetten want iedereen heeft em daar al...
doe mij maar een ander plekje :yes:

Ja inderdaad voor even is het wel leuk, maarja helaas is een normale tattoo niet voor even.

En je moet er ook een beetje gebruinde onderrug voor hebben, zo wit ziet ook niet zo uit met een zwarte tattoo
Erg afgezaagd :gaap:
Als je een tattoo neemt, neem dan een originele, eentje wwarvan je weet dat je er nooit iemand anders mee zal zien lopen!
EN voor wie neem je zo;n tattoo nou...?
Zodat je vriendje nog wat boeiends te zien heeft tijdens het neuken? :9
ik vond het een hele mooie plek om een tatoeage te zetten,maar zoals zo vele zeggen..je ziet nu niks anders meer dat het een overkill is. toch heb ik hier boven wel een paar mooie gezien.

heerlijk :p
Vind het soms wel mooi, maar jammer dat al zooo veel mensen het hebben..
laatste aanpassing

Ik heb er zelf ook één boven de kont, maar heb geen trible uitgezocht... de hele wereld loopt daar al mee. Mn schoonzus heeft ook spijt dat ze een trible gekozen had toen ze nog jonger was, maar goed je houdt um je hele leven...
laatste aanpassing
Ik heb er ook 1 !
Ik ben er blij mee en ik vind et niet dat et kuddegedrag is zoals hierboven gezegt! :nee:

Je zet em omdat je et mooi vind, tenminste dat was mijn reden! En ja die van mij zit er al weer bijna 2 jaar op, en dat was volgens mij dus ook al voor dat iedereen hem zette! Maar ja ieder zijn eigen mening, maar ik ben er blij mee , en al zet de hele wereld hem daar, kan er niet wakker van liggen! :D:D!

Ik hou niet zo van tattoo's... :p

maaruh... een tattoo op de onderrug van een vrouw is echt wel vet, alleen als ze er t figuur voor heeft...

laatste aanpassing

Nou ben in ieder geval super blij met die van mij op mn onderrug (van mn vriend voor mn verjaardag gekregen (L) )
Vind het sexier bij een vrouw op dr onderrug dan bijv. bij een vrouw een tattoo op dr arm of schouderblad :S

Dit is de mijne:

laatste aanpassing

mooie zeg!!! Naty!!!
Ik heb er ook een een klein beertjeO:) , is toch sexie , ieder zijn eigen smaak

Thanx 'NAF'(Marc) APC

2 Belinda --> Sorry daar hou ik dus echt niet van :(
Idd heeft gelukkig ieder zijn eigen smaak anders wordt t ook zo saai heh :D

ieder zijn eigen smaak gelukkig (k)
...bijna elk meisje heeft er daar wel 1! Is niet echt origineel meer
ja het hoort een beetje bij deze generatie
vind het wel sexy, ook al heeft iedere vrouw er 1, en is het nietr origineel meer, blijft toch zo :jaja: Mijn mening veranderd niet omdat "iedereen" er al 1 heeft
Mensen zijn net dieren...koeien worden gebrandmerkt in de VS, dat vinden wij zielig. En wat doen wij zelf ;-) Heerlijk ;-P
laatste aanpassing

wie heb er nu geen toto daar lekker orgineel hoor 1 vond ik wel leuk maar iedreen heb er 1 dus kaas schaave die handel maagdelijk wit mense das mooi en zie ook noch snachts goet
Ik vind het mooi :) :yes:
en ......... "idereen heeft het" doe dan ook maar geen oorbellen en piercings meer want die heeft ook iedereen.

Tattoo's, je vindt het mooi of niet :)
het is zoooo standaard, dat je er niet eens meer op let
wie heb er nu geen toto daar lekker orgineel hoor 1 vond ik wel leuk maar iedreen heb er 1 dus kaas schaave die handel maagdelijk wit mense das mooi en zie ook noch snachts goet

wat?
MOOI :jaja:

kheb t zelluf ook :D
Werkzaam bij One-Music
ja kan heel sexy zijn!

niet echt origineel nee maar vind het wel mooi..

Bij vrouw op de arm vind ik het niet mooi..

Schouderblad dan weer wel..

bah, te standaard, en tegenwoordig ook erg aso als je t mij vraagt..
Vind et ckr wel mans..(Y)

Alleen je ziet et de laaste tijd zo vaak vind ik nou weer jammur! maar mijn zou je der echt nie meej hebbe als mijn meisie dat zou doen :jaja:
en ......... "idereen heeft het" doe dan ook maar geen oorbellen en piercings meer want die heeft ook iedereen.

Dat is toch wat anders :S
Oorbellen of piercings haal je deruit als je het zat bent of als je vind dat iedereen het heeft en hoppa (misschien) klein littekentje en niemand ziet het meer.
En van een tattoo kom je niet zo makkelijk af...
Komt toch op het zelfde neer??
"Iedereen heeft het" ...... dus is het niet meer mooi??

Een tattoo vindt je mooi, of niet.
En als je een tattoo laat zetten doe je dat heel bewust.

vrouwen en tatoo,t geil:yes:lekekr hoor onder rug erg nice:yes:
mwaah kleintje is wel mooi :)
een kleintje is wel mooi ! maar niet je hele onder rug groen !:$

idd vind ik ooke

hoe groter, hoe beter vind ik :)