Ik wil er ook nog 1!
,die heb ik nog niet
ik heb mijn tatoo nu ruim 1,5 jaar net boven mijn kont zlaten zetten,en krijg er nog steeds leuke reacties op !
heb hem zeker nie laten zetten omdat iedereen het al had maar omdat ik het zelf een mooi en sexy plekkie vind om hem daar te hebben !!!
heb hem expres aardig laag laten zetten ,zodat je later als ik ouder ben dat je hem dan nie meer zo erg ziet,aangezien je als je een stuk ouder bent nie constant in lage heupbroeken blijft lopen !! dus dat scheelt weer !!!
heb hem zeker nie laten zetten omdat iedereen het al had maar omdat ik het zelf een mooi en sexy plekkie vind om hem daar te hebben !!!
heb hem expres aardig laag laten zetten ,zodat je later als ik ouder ben dat je hem dan nie meer zo erg ziet,aangezien je als je een stuk ouder bent nie constant in lage heupbroeken blijft lopen !! dus dat scheelt weer !!!
ieder zo z'n mening....
en ieder mag plaatsen wat i wil toch...
en ieder mag plaatsen wat i wil toch...
Ben ik helemaal met je eens
Je mag wel praten over tepelpiercings (dat je ze hebt)
Maar foei foei laat ze in godsnaam niet zien hoor
Niemand hier zeker die topless ligt te zonnen zeker??
ziet toch ook iedereen t.
Preuts gedoe.
Meisje heeft trouwens mooie tieten
Vind het wel een mooie plaats 
Niet bijster origineel meer maar hell wat is nog wel origineel tegenwoordig?
Wat ik alleen een beetje jammer vind is dat ik vaak meisjes/vrouwen zie die hem ook op die plaats hebben en die een beetje gezet zijn maar omdat ze perse hun tattoo willen showen een strakke lage heupbroek aantrekken zodat er vanalles overheen blubt
Niet bijster origineel meer maar hell wat is nog wel origineel tegenwoordig?
Wat ik alleen een beetje jammer vind is dat ik vaak meisjes/vrouwen zie die hem ook op die plaats hebben en die een beetje gezet zijn maar omdat ze perse hun tattoo willen showen een strakke lage heupbroek aantrekken zodat er vanalles overheen blubt
Go crazy girl:
nou durf je wel he!

nou durf je wel he!
laatste aanpassing