Partyflock

Forumonderwerp · 721544
Waarschuw beheerder
DANCE INTO 2005

GroenoordPlaza Leiden

- 22:00-.....
- 4 area's
- 25 artiesten
- 30 euro ex. fee o.a. vvk bij www.beep.nl

met o.a.:

Techno (Vincent & Stephan de Wit / Size / DPI live)
Tech House (All Hands on Decks)
Electro (Herr Arter vs Terry Toner)
MNML (Mono Crew)

Check vanaf 12-11-04: www.dance.nl voor gehele line up en overige info.
Waarschuw beheerder
Oja Harm Rhebergen draait er ook plaatjes... :P
Waarschuw beheerder
Wie? :S

Waarschuw beheerder
donateur
Is dit in de Groenoordhallen?? :|

hoeveel kans zit er dan in dat et weer afgelast word?? ;p

maar et klinkt wel leuk! niet te ver.....
wel vrij prijzig moet ik zeggen.....

*edit* zie dat de line up nog niet compleet is :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Groenoordplaza is toch dat nieuwe zalencentrum wat ze eraan hebben gebouwd?

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb geeeeeeeen idee hahaha.....

maar et zijn sowieso zeikerds daaro in Leiden.....
Waarschuw beheerder
GroenoordPlaza is het.. Niet in de grote hallen..

Waarschuw beheerder
donateur
Hoeveel kaarten zijn er beschikbaar?
Waarschuw beheerder
Harm, je kent 'm wel volgens mij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Present! met de Leidse technogarde (Y)

ik vind het echt super relax dat er eindelijk wat te doen is in Leiden met O&N! maar er moet nog een hoop gebeuren omdit feest tot een succes te laten worden! waar blijven die flyers, posters, pf agenda?? etc...
Waarschuw beheerder
- 4 area's
- 25 artiesten
- 2000 man max

Area 1:
Size
Jozo
DPI live
Jerome live
Vincent & Stephan de Wit
Damian Keane
Dave Miller

Area 2:
100% Isis
All Hands On Decks
Eric de man

Area 3:
Aron Friedman
Harm Rhebergen
Laurus Lauhaus
Boris Werner

Area 4:
Herr Arter
Terry Toner
Frank Farell
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mwah is misschien wel de moete waard...ik denk er nog over.

Waarschuw beheerder
vorig jaar was het in de grote zaal toen was het niet zo.
Wel goede muziek maar weinig mensen.
Dat het nu in groenoordplaza is is beter daar is het kleiner dus eerder gevuld.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Waarschuw beheerder
Tsja het klinkt wel aantrekkelijk omdat het zo ontzettend dichtbij is, maar ik heb Awakenings ook al een tijdje in mn hoofd... :S
Ik vind de line up niet echt geweldig...
Ik denk er nog over na...
Waarschuw beheerder
ben 2X geweest met O&N @ awake. vond het niet zo denderend hoor.... liever lekker dichtbij huis met veel bekenden.
Waarschuw beheerder
Interessante optie...
Waarschuw beheerder
donateur
klnkt wel aardig
Waarschuw beheerder
[img]http://www.mnml.nl/~mnmlvin/danceinto2005.gif[/img]

31-12-04 Groenoordplaza leiden 22.00-07.00

Line Up:

Area 1
Damian Keane
Dave Miller
DPI (live)
Jerome (live)
Jozo
Sicco Bosscher
Size
Stephan de Wit
Vincent de Wit

Area 2
100% Isis
All Hands On Decks
Eric de Man

Area 3 MONO
Aron Friedman
Boris Werner
Harm Rhebergen
Lauhaus
Miss Fitz

Area 4
Frank Farell
Herr Arter
Terry Toner

- 22:00-07:00
- 4 area's (2000 bezoekers max.)
- 25 artiesten
- 30 euro ex. fee o.a. vvk bij www.beep.nl

For more info check www.dance.nl
Waarschuw beheerder
donateur
Net als vorig jaar vind ik de prijs/kwaliteitverhouding weer erg twijfelachtig...

Ik zit in Belgie met Oud&Nieuw 8)
Waarschuw beheerder
Jezus, zeikwijven! Zoek eens iets fatsoenlijks met oud en nieuw wat wel aan de prijs is... Wordt moeilijk hoor.. En kom niet aan met Awakenings wat een tientje duurder is waar je bekendere dj's krijgt... Da's 1 zaal, als je het niet leuk vind heb je dus pech. Hier is keus zat, verschillende stijlen..

Ja, met oud en nieuw is alles duurder, ook de prijzen voor de huur, personeel, bewaking, etc.. Dusch! Ik heb gesproken!
Waarschuw beheerder
Net als vorig jaar vind ik de prijs/kwaliteitverhouding weer erg twijfelachtig...

Dit feest is 25% goedkoper, vier keer zo klein, heeft 3 keer zoveel artiesten en twee zaaltjes meer dan vorig jaar.

En jij vindt de prijs/kwaliteitverhouding hetzelfde? :|

Veel plezier in België he!
Waarschuw beheerder
Tsja... het maakt mij verder niet uit hoor!!
Ik vind 30 euro voor deze artiesten gewoon erg duur, of je het er nou mee eens bent of niet!
Vorig jaar was er ook een feest in de Groenoordhallen met Johan Cyber, Don Diablo en nog een paar...
Mn vrienden en ik wilde een kaartje kopen aan de deur... Of we even bijna 40 euro wilde neerdokken.. ja Daaaaahaaag!!
Dat de huur enzo allemaal duurder is op oud en nieuw geloof ik niet, waarom worden er anders zoieso geen feesten gegeven in de groenoordhallen, maar alleen op Oud en Nieuw?
Hardcore 2 da bone is destijds afgelast omdat onwonenden het er niet mee eens waren...
Met oud en nieuw maken ze de enige uitzondering!
a) Het trekt jongeren uit de stad (minder overlast)
b) Zoieso overal al herrie, dus kan het nu wel!

Beetje raar als de gemeente dan de huur extra duur gaat maken voor de organisator terwijl die de gemeente alleen maar helpt! :no:

Het initiatief is heel leuk, en misschien kom ik ook wel, maar ik mag toch best zeggen dat ik de entreeprijs erg hoog vindt? Reken is ff 2000 keer 30 euro uit dan!!!
Voor dat geld hadden best wat grotere namen geboekt kunnen worden...
Waarschuw beheerder
ik vind het een normale prijs hoor...

4 zalen met O&N 25 artiesten voor 30euri (Y)
Waarschuw beheerder
ik vind het een normale prijs hoor...

4 zalen met O&N 25 artiesten voor 30euri

Idd! Dat gezeik.

Waarschuw beheerder
Je kán dit feest ook niet vergelijken met vorig jaar, dat was totaal iets anders.

En de gemeente heeft helemaal niets te maken met de huur van Groenoordplaza, er zit gewoon een commerciële instelling achter:

Sinds een aantal jaren maakt Groenoordhallen deel uit van de Libémagroep, net zoals onder andere de Brabanthallen, IJsselhallen en Autotron Expo.

30 euro is een normale prijs voor zo'n avond, dat er alleen maar DJ's uit eigen land komen doet niets af hieraan, denk ook eens aan de vierdubbele kosten voor licht/geluid/deco etc!
Artiest {SHOWLIST artist 44587, 8866}
Waarschuw beheerder
Nu al zin in, gaat echt vett worden! Bovendien vind ik de line up helemaal niet zo slecht, zeker voor dat geld :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee zou ik ook zeggen ;)
Werkzaam bij Future Clubbing
Artiest {SHOWLIST artist 38906, 3188, 48919}
Waarschuw beheerder
zeker vet mensen!!!

ALLEMAAL KOMEN EN DRONKEN JE BED IN ROLLEN!!!!

C*H*A*M*P*A*G*N*E
Waarschuw beheerder
Zeker relaxed, hoop dat de kaartverkoop snel en goed zal gaan ;) zodat mogelijk de opzet iets groter kan :p

Waarschuw beheerder
lekker dicht bij!! misschien ga ik wel!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wel lekker dichtbij idd. En herr arter en terry toner en DPI zijn altijd chill. Alleen wordt het toch maar Awakenings gewoon
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jep Awake it will be :)
wel erg leuke line up
Waarschuw beheerder
Sandrien en Carlos Valdez zijn erbij gekomen!
Waarschuw beheerder
donateur
Zoek eens iets fatsoenlijks met oud en nieuw wat wel aan de prijs is...

Voorbeeld?
Pro-Jekt

Supervette lokatie en een strakke line-up voor een normale prijs...

Zoals je kunt zien aan de InnerCity-actie willen consumenten niet langer zoveel geld neerleggen voor een feest waarvan ze niet zeker zijn dat het goed geregeld is (daar ben ik er dus ook 1 van; je bent Nederlander of je bent het niet ;p)

Ik vind dit feest veel te prijzig voor een oninspirerende lokatie in combinatie met een line-up met wat lokale helden; niets ten afgunste van hen, maar ik wil voor dat geld zeker zijn van een goed feestje

Waarschuw beheerder
Alweer zo'n appels met peren vergelijking :(
Waarschuw beheerder
Met stip het leukste en gezelligste feest op 31-12!
Waarschuw beheerder
Hak 23 november 2004 09:58

Ik vind dit feest veel te prijzig voor een oninspirerende lokatie in combinatie met een line-up met wat lokale helden; niets ten afgunste van hen, maar ik wil voor dat geld zeker zijn van een goed feestje

Lekker tegenstrijdig.. :S Je wilt voor dat geld een goed feestje? Dus je concludeert bij voorbaat al dat dit geen goed feest wordt? Dan ben ik blij dat jij hier niet rond huppelt met een sjaggo hoofd.. :D

Zoals je kunt zien aan de InnerCity-actie willen consumenten niet langer zoveel geld neerleggen voor een feest waarvan ze niet zeker zijn dat het goed geregeld is (daar ben ik er dus ook 1 van; je bent Nederlander of je bent het niet )

Da's ook niet waar hoor.. IC heeft gewoon te maken met zware concurrentie van Dance Valley Indoor. Hierdoor valt de VVK tegen waardoor ID&T zich genoodzaakt ziet om de boel te verlagen. Verklaar anders eens waarom feesten als Awake, Sensation, Qlimax, TIC, etc wel uitverkocht raken (die zijn ook niet goedkoop)... :P
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker tegenstijdig.. :S

Ik zei: maar ik wil voor dat geld zeker zijn van een goed feestje

Ik hoop voor iedereen dat het een zeer geslaagd feest wordt :jaja:

IC heeft gewoon met zware concurrentie van Dance Valley Indoor

Ik ben op allebei aanwezig, dus zal eens even vergelijken ;)

Voor iedereen die wel naar Dance into 2005 gaat: have fun (Y)
Waarschuw beheerder
Je bent nooit zeker van een goed feestje.. ;)

Ook al draaien Vath, Hawtin, Cox, Garnier (doorhalen wat niet van toepassing is), dan nog weet je op voorhand niet of het leuk wordt..
Waarschuw beheerder
soooow vette shit ...gewoon in m'n eigen stad....nou maar hopen dat het niet afgelast wordt ow hoop ook dat er ook nog wel mensen komen......vorig jaar was ook zo'n feest ...toen was er geen ene hond te bekken ....maar ja WE SHALL SEE :D
Waarschuw beheerder
Luek, gaan we doen!
Waarschuw beheerder
Ben al twee keer de stad in geweest voor kaarten en hoorde gister dat ze er pas zaterdag zijn. Misschien wel handig om te weten..

Werkzaam bij Rough Creations
Artiest Viqtor
Waarschuw beheerder
Duur, als je bedenkt dat je ook vaak voor 30 euro in de HMH terecht kan.....MAAR...PResenT! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm nee, ik ga denk toch voor Awakenings :)

Tis dichtbij, maar ook ik vind het te duur voor de dj's die er komen.. En omdat het in leiden is zullen er veel mensen uit leiden komen, en dat is nou niet het volk waar ik mijn O&N mee wil vieren 8) Ik wil niet zeggen dat ze allemaal slecht of onaardig zijn, maar het stappen in leiden is ook stukken minder geworden hierdoor, voor mij dan :)
Waarschuw beheerder
Hmm nee, ik ga denk toch voor Awakenings

Tis dichtbij, maar ook ik vind het te duur voor de dj's die er komen.. En omdat het in leiden is zullen er veel mensen uit leiden komen, en dat is nou niet het volk waar ik mijn O&N mee wil vieren Ik wil niet zeggen dat ze allemaal slecht of onaardig zijn, maar het stappen in leiden is ook stukken minder geworden hierdoor, voor mij dan

Het stappen is volgens jou minder geworden. Ben wel benieuwd waar je dit dan op baseert. Volgens mij is het stappen in Leiden nog nooit een hol aan geweest namelijk.

Begrijp je geklaag over het Leids publiek ook niet zo goed. Denk niet dat de gemiddelde Leidenaar zich verheugd op een avondje techno namelijk.

Waarschuw beheerder
Voor mij word het gewoon AWAKENINGS

Waarschuw beheerder
Lekker interessant klamie, dit topic gaat over een ander feest.
Waarschuw beheerder
Idd. mensen snappen het geloof ik niet echt ;)
Juist supertop dat er weer een feest komt in Leiden... voor de rest is er geen HOL te beleven in Leiden en zeker niet met Oud&Nieuw ;)

Ik moet er niet aan denken om 1.5 uur buiten in de rij te wachten om 1 of andere kroeg in te mogen die OVERvol is, je constant peuken tegen je aangedrukt krijgt, muziek A La Frans Bauwer en bij de bar kom je nooit aan evenals de toiletten die toch al ondergekotst zijn.

Nee, dit is absoluut top dus niet zo zeiken mensen ;)
Waarschuw beheerder
Jij snapt het Alexander.. ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb er in ieder geval zin in en volgens mij zijn er genoeg mensen die een geweldige avond gaan beleven aldaar :)
Waarschuw beheerder
Ik ben het er mee eens dat €30 een gemiddelde prijs is voor een feest met oud en nieuw maar denk er aan de andere kant wel aan dat de rest van de grotere feesten die zo'n prijs vragen wel zich door de jaren heen bewezen hebben en je dus een stuk dichter bij zekerheid bent dat het een leuk en druk feest wordt.. Zeker op O&N zijn mensen denk ik ook een stuk minder makkelijk in risico's nemen op dit vlak.. het is maar 1 keer per jaar oud en nieuw en het is best klote als je avond tegenvalt.

Ik denk persoonlijk dat 4 zalen en 2000 man voor €30 net iets te hoog gegrepen is voor een eerste keer.. Het risico op Tomorrow/Technova taferelen is erg groot denk ik. Tuurlijk is Electronic Entertainment een begrip in Leiden maar om dit een beetje vol te krijgen heb je veeeel publiek van buiten Leiden nodig.

Ik hoop dat ik ongelijk krijg want ik ben zelf wel aanwezig!

Wel even belangrijk is om te weten tot hoe laat je naar binnen mag.. In Leiden is het vaak regel dat je tot 2 uur ergens naar binnen mag en daarna niet meer.. Ik ben van plan eerst thuis met wat vrienden te beginnen en later naar de groenoordhallen te komen.. geld de 2 uur regel hier ook??
Waarschuw beheerder
2000 man... dat is zo vol. Vorig jaar waren er ongeveer 3000-3500 man als ik mij niet vergis.

Zodra er een beetje reclame voor gemaakt zal worden, zal je zien dat 't echt wel gaat lopen (de kaartverkoop)
Waarschuw beheerder
2000 man... dat is zo vol. Vorig jaar waren er ongeveer 3000-3500 man als ik mij niet vergis.

Zodra er een beetje reclame voor gemaakt zal worden, zal je zien dat 't echt wel gaat lopen (de kaartverkoop)

Je vergist je.. Ik heb vorig jaar met de opbouw van Welcome 2004 in de Groenoord rondgelopen om wat posters te plakken.. heb toen met de organisatoren gepraat en weet dat er tot die dag slechts een paar honderd kaarten waren verkocht. totale opkomst was onder de 1000 met deurverkoop erbij heb ik later gehoord.

Je verkijkt je echt op hoeveel 2000 man is hoor..

Zal je een voorbeeld geven.. vorig jaar Januari met de eerste Dial T for Techno had iedereen het erover.. een nieuw feest een spannende act die al een hele poos niet in NL had gedraaid en de rest van de line-up log er ook niet om EN het was het eerste goeie feest sinds oud en nieuw EN het enige feest dat weekend.. het was een kleine hype te noemen.. ik en m'n partner zagen de tent met gemak uiverkopen (1000 man) maar uiteindelijk MET die hele hype EN de vette line-up EN alles wat meezat was de opkomt toch nog (maar) 750 man.. zeker niet verkeerd en we waren toch dik tevreden maar het is maar om aan te geven hoe moeilijk het is om zo'n groot aantal mensen naar een feest te krijgen.. zelfs als alle factoren mee zitten.

Ik denk dat dit jaar zeker beter gaat lopen dan vorig jaar hoor.. maar ik denk dat 2000 man te hoog gegrepen is.. ik gok op rond de 1000!
Waarschuw beheerder
Vraag maar aan Sjoerd er waren absoluut veel meer mensen dan onder de 1000 wat jij beweert.

Ik heb zelf met de orginisator toen ook gesproken die avond en was er zelf. Ik kan denk ik zelf toch wel goed inschatten hoeveel personen ergens zijn. En dit waren er absoluut meer dan 1000
Waarschuw beheerder
Ben het met Marqx eens. de ophef over de 1e dial T editie was ontzettend groot weleenswaar op internet dan. dat achteraf soms vies kan tegenvallen qua aantal bezoekers, PF moet je dan ook niet echt als een graadmeter zien! ik vind dat er echt meer promotie plaats moet vinden, en dan vooral in en rondom Leiden!

wat doet de organisatie als er maar 200 kaarten in de voorverkoop worden verkocht? (wel al van een aantal mensen gehoord dat ze hun kaarten pas in de laatste dagen ze kopen)
Waarschuw beheerder
Daar ben ik het ook mee eens, meer reclame. Dan vond ik persoonlijk met Welcome 2004 ook te weinig.
De kaartverkoop ging toen ook niet goed, ik had zelf ook geopperd (maarja wie ben ik :p ) om de prijzen van de kaarten te verlagen en eventueel wat wedstrijden er tegenaan te gooien om kaarten te winnen. Die personen nemen dan ook weer vrienden etc mee en het is weer een stuk marketing.

Daarnaast beter een volle tent met 70% gratis kaarten dan 30% betaald. Die 100% mensen zorgt ook voor een goede drankomzet! en dat is toch altijd een belangrijke inkomstenpost.

Maar we zullen zien :) ik wil in ieder geval graag helpen voor reclame waar ik kan ;)
Waarschuw beheerder
uiteraard doe ik ook de benodigde mond op mond reclame! tis tenslotte wel mijn O&N :D

je hebt 2 billboards bij de Groenoordhallen, idee misschien?

topfeest heb je niet bij 30% bezetting! dat moet minimaal 70% zijn.
Waarschuw beheerder
Nee, maar dat bedoelde ik niet...
Vorig jaar werd maar iets van 30% van de kaarten verkocht... (naar mijn schatting) dan kan je beter die andere 70% opvullen door gratis kaarten weg te geven of door wedstrijden dan deze leegte niet op te vullen, omdat die 70% hoe dan ook zorgt voor meer afgenomen consumpties en meer gezelligheid natuurlijk
Waarschuw beheerder
Dat is tegenwoordig voor promotors een groot probleem.. mensen kopen hun kaarten niet meer zoals vroeger maanden van tevoren maar doen dat, met de huidige verzadiging van de markt, op het allerlaatste moment.. vaak zelfs op de laatste dag. Feesten verkopen toch zelden uit.. en dat weten mensen.

De organisatoren van dit feest gaan hier mogelijk nog behoorlijk wat stress over krijgen.. "Het laatste dag dubio": wat doen we..? gaan we gokken dat de laatste 1 of 2 dagen oppeens nog 600 man een kaartje gaan kopen in voorverkoop en aan de deur of knallen we de gastenlijst vol..

Promotie is natuurlijk een belangrijk ding! Ik ga mijn mailinglist waar een paar honderd man op staan uiteraard ook nog even aanschrijven over deze fuif.. SUPPORT YOUR OWN SCENE!!
Waarschuw beheerder
Goed bezig Mark! :D

Waarschuw beheerder
Gratis kaarten weggeven komt de sfeer op een feest zeker NIET ten goede (uitzondering is misschien Technova, maar dat is een heel apart geval... wel een vet feest ;) )

De mensen die gratis komen hebben toch zoiets van 'tis gratis, als het niks is ben ik weer weg' en gaan er gewoon niet 100% voor!
Waarschuw beheerder
Gratis kaarten weggeven komt de sfeer op een feest zeker NIET ten goede (uitzondering is misschien Technova, maar dat is een heel apart geval... wel een vet feest )

De mensen die gratis komen hebben toch zoiets van 'tis gratis, als het niks is ben ik weer weg' en gaan er gewoon niet 100% voor!

Het kwam Technova ook niet ten goede.. die hadden maar 200 van de 2000 kaarten verkocht en zelfs met gratis toegang kwamen ze niet aan de 1000 man..

Op O&N gaan mensen niet naar een feest onder het mom van "als het nix is ga ik wel weer weg" Oud en nieuw is maar 1 keer per jaar.. daar gaat iedereen zorgvuldig mee om over het algemeen.. niemand wil het risico lopen dat ze een kut avond hebben.
Waarschuw beheerder
je hoeft niet bang te zijn dat het in de verkeerde handen komt Frank, remember Riel the man behind ape :D komt allemaal wel goed hoor
Waarschuw beheerder
Marqx en anderen; dank voor je support!

Voor wat betreft dit feest met oud en nieuw;
Er zal niet met vrijkaarten gestrooid gaan worden.
Dit vanwege de redenen die Frank en Marqx aangeven en het feit dat de locatie eenvoudig qua oppervlakte aangepast kan worden aan het aantal bezoekers zodat er nooit sprake zal zijn van te weinig bezoekers tov de beschikbare ruimte.
Dit moeten we sowieso doen daar er in Groenoordplaza veel meer dan 2000 man kunnen.
Waarschuw beheerder
donateur
2 Browser--> Toen ik 14 was vond ik Leiden wel leuk O:) ;p
En tsjah, ik weet idd ook niet of r echt techno minded people komen :/
Waarschuw beheerder
Iedereen uit Leiden en omstreken die zeiken dat er in Leiden niks te doen is/niet leuk is en dat er geen leuke mensen zijn, doe er dan zelf wat aan en Support Your Own Scene! Door altijd zo te blijven zeiken zal het idd in jullie ogen nooit wat worden. Ben blij dat jullie zeikerds lekker wegblijven de 31ste! Jullie komen idd de sfeer niet ten goede! Leiden is vooral in 2004 erg goed bezig op het gebied van Leuke feestjes en Respect voor alle organisaties en mensen die er wél wat van proberen te maken!! De kroon op 2004 is dan het grootste feest met de meeste dj's van het jaar op oudejaarsavond nog wel! Mijn steun hebben jullie en ik ben er 200% van overtuigd dat het een gezellig en knallend feestje gaat worden! Tot de 31ste...
Waarschuw beheerder
Ik heb er iig geval veel zin in en ik denk nog velen met mij...Ik denk dat iedere techno/techhouse/mnml/electro liefhebber hier een hele goede avond/nacht kan hebben, ook zonder buitenlandse namen en ook met deze prijs. Het is een gevoel, geen namen, geen prijs maar een gevoel en stel nou dat jij dat gevoel hebt, dan moet je zeker komen....

Waarschuw beheerder
Dit feest wordt niet alleen de afsluiter van Leidsch technojaar 2004, het wordt ook zeker de opener van Leidsch technojaar 2005! :D
Artiest {SHOWLIST artist 53284, 21748}
Waarschuw beheerder
Nou, gezeik of niet, ik ben erbij. Ik ben het eens dat 2004 een goed jaar is wat Leiden en Techno betreft, dus blijven we lekker doorknallen !! En zit mekaar niet zo af te zeiken. Leiden is eigenlijk niet de place to be als er geen feestje georganiseerd is,da;s volgens mij wel een begrip tegenwoordig.. Maar gelukkig wordt er wat aan gedaan door o.a. al de LVC feestjes, De Dial T fot Techno's en (m'n eigen feestje met n paar maten) Intensive,dan wel niet in Leiden, maar het initiatief Techno wordt groter en Groenoordhallen is toch wel DE hal in Leiden om te knallen,dus ik heb er zeker 30 euries voor over,want ik weet wat dat allemaal wel kost ongeveer, Dus mijn 30 euries heb je!! Haha!

Shag
Waarschuw beheerder
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Echt een hoofdpijnflyer :)
Waarschuw beheerder
Ik vind hem wel lekker spacy :p
Waarschuw beheerder
Spacey hoofdpijnflyer!
Waarschuw beheerder
Kijk maar eens goed naar dat rode balletje in het midden :D
Waarschuw beheerder
Ik vind 't wel cool, soort van "spacey drug" als je er een tijd naar staart :D
Waarschuw beheerder
Eerste posters ook reeds gesignaleerd!
Waarschuw beheerder
deze week ook voor het eerst zien hangen :)
Waarschuw beheerder
Wel echt vreselijk slecht vastgemaakt met een stukkie tape. de helft is er alweer afgewaaid of getrokken. Amateur plakkers daar!
Waarschuw beheerder
In het centrum van Rotterdam?
Waarschuw beheerder
Nee man Leijuhhh
Waarschuw beheerder
ohw tja prutsers waarschijnlijk ;)
Zullen vast nog veel meer posters komen (is pas net begonnen he)
Waarschuw beheerder
Ik ga zwaar uit m'n pan van die flyer :-)

En ZEKER ook op dit feest, want ik heb met EE alleen nog maar top feestjes meegemaakt! Hét bewijs dat je voor een goeie avond dakken niet naar een andere stad uit hoeft te wijken, waar in mijn optiek té vaak gewoon maar een paar dj's in een ruimte gezet worden... Nee, ik ben hier ABSOLUUT bij!
Waarschuw beheerder
In welke zalen draaien die DJ's die erbij waren gekomen?
Waarschuw beheerder
electro dacht ik.....
Waarschuw beheerder
Als dat zeker is, dan kunnen ze nog toegevoegd worden aan de Agenda ;)
Waarschuw beheerder
Carlos Valdes & Sandrien zijn idd toegevoegd in de electro zaal :)
Waarschuw beheerder
Oeh lekker hoor! Nog twee binnelandse sterren erbij!!
Waarschuw beheerder
Zullen vast nog veel meer posters komen

die gasten van 'koekeroe radio is back' flikken het gewoon om over elke poster van dance into 2005 over te plakken... doen ze zeker express! vuiluh honduh
Waarschuw beheerder
Echt waar dan? dan sloop ik die posters eraf, steek ze in de fik en doe er een vreugdedans op :p
Waarschuw beheerder
Plakoorlog!
Waarschuw beheerder
Inderdaad en wel dit weekend! :P
Waarschuw beheerder
Hoe gaat de voorverkoop Fin??
Waarschuw beheerder
o ja kaartje halen :D niet vergeten...

en geluid en licht gaat hopelijk toch niet via wb ;)
Waarschuw beheerder
Nee man, dat halen ze bij kijkshop heb je niet gezien hoe vette DJ spul ze daar hebben!
[img]http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS100690k.gif[/img]
VET mengpaneel[img]http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS100691k.gif[/img]
En natuurlijk een rookmachine
[img]http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS100948k.gif[/img]
:p
Waarschuw beheerder
Laat ze wat zien Fin! Dat gaat helemaal goed komen!
Waarschuw beheerder
MONO meel zegt dat Secret cinema ook komt ??
Waarschuw beheerder
Mag ik ook meedoen??
Heb zin in oorlog!!!
Zal mn krijgspak vast tevoorschijn halen :P
Waarschuw beheerder
Alleen Miss Fitz, de enige internationale dj van de line up ( :D ) ontbreekt nog.

Dit wordt haar debuutoptreden in Nederland;

Miss Fitz

maayan nidam aka miss fitz, dj/producer, tel-aviv - berlin.
plays minimal house n techno.

in TA, teaching at the contemporary music school, and managing the label and dj agency.
She also had a weekly house music program on national radio (Galatz).

Music manager and advisor for bars and clubs round the city Berlin.

In the past year works as a dj in berlin clubs such as : Globus-Tresor, Water-gate, Goldengate, Trend,King Kong Klub, Schonwetter, Kinzo n Cookies n keeps residancy in places like Ambulance , klub der republik, Astro bar n the infamous Ponylounge parties n events.

also performed at TwenFM, NBI, beriln.nachtagenten.de events, and founded derschmuck- an audio-visual group.
Waarschuw beheerder
Welke zaal draait zij ?
Waarschuw beheerder
In de Mono minimal area!

Waarschuw beheerder
Nog 2 weken! Heb er zin in mensen. Eerst een zuipen bij Dre op de marnixstraat en dan rol ik zo het feest binnen. Daarna helemaal lam op mijn fiets naar huis. Haha een unicum, vanaf een party op je fiets naar huis te mooi!.

Of het nou helemaal uitverkocht is of niet intersseert me geen moer. Als al me vriendjes en vrienindinnetjes er maar zijn!

Oja als je uit Leiden komt en toch naar Awakenings gaat, succes er mee! Is er godver eindelijk iets georganiseerd is het nog niet goed!

Tot dan mensen
Waarschuw beheerder
idd. mensen moeten kappen met zeiken :p

Wat is er nou beter dan thuis lekker een vuurwerkshow kunnen geven met 12 uur en daarna rustig op je gemak met champagne in je hand naar de groenoord fietsen :p en daar lekker op techno flink uit je plaat gaan!!!
Waarschuw beheerder
hehe ik kan lekker aan t einde naar huis rollen.. twee keer struikelen en ik lig in bed.
heeeeeerlijk wat wil je nog meer??
Waarschuw beheerder
kan je op oudejaarsnacht ook nog aan de deur kaarten kopen? en tot wanneer kan je naar binnen? wil zelf mega graag maar ja, anderen zitten nog beetje te mieten maar die zullen als het wat later wordt op de avond wel bij draaien, dus hoop dat je dan gewoon kaarten aan de deur kan kopen!
Waarschuw beheerder
Als de kaarten op zijn is het op ;)
2000 kaarten max. zo ver ik het heb begrepen en ik zou niet weten hoeveel er al verkocht zijn.
Haal ze gewoon zo snel mogelijk over :)
Waarschuw beheerder
De locatie wordt qua grootte aangepast aan het aantal verkochte kaarten. Het kan dus zijn dat er geen mensen naar binnen kunnen, ook al zijn er maar 1000 karten verkocht.

Gewoon overhalen die maten!
Waarschuw beheerder
Hoe dan ook, het wordt sowieso gezellig dus!
Waarschuw beheerder
lekker dichtbij huis, waarschijnlijk een hoop bekenden... misschien wel een goed idee :jaja:

Waarschuw beheerder
Misschien?
Waarschuw beheerder
Heeft iedereen al zijn kaarten gehaald ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als yassie gaat, dan ga ik ook :D

Edit: Als ik die kaarten win, neem ik yassie wel me ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Denk wel dat ik ga.... ff kijken wie er nou wel/niet meegaan en kaarten halen!?
Hoe loopt het met de kaartverkoop?

*edit: ik ga die kaarten winnen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben idd ook wel nieuwsgierig hoe het met de kaartverkoop loopt !
Waarschuw beheerder
Kaartverkoop schijnt goed te gaan. Als je er zeker van wil zijn dat je naar binnen kan gewoon een kaartje in de voorverkoop halen!
Waarschuw beheerder
Het is in ieder geval wel makkelijker ;)
Waarschuw beheerder
Neem mijn Schlagerneef uit Duitsland ook ff mee, die gast denkt dat hier alleen maar Rudi Carells wonen... %)
Waarschuw beheerder
jaja heb eindelijk een kaartje. 3 maten gaan ook mee. wordt MEGA!!!!!! lekker gek doen in de groenoordplaza. wil alleen ff weten tot hoe laat je naar binnen kan? en wanneer wordt timetable bekend gemaakt? zie jullie allemaal vrijdag. heb er zin an
Waarschuw beheerder
we want timetable :D
Waarschuw beheerder
kaartjes gekocht!
Waarschuw beheerder
Je kan tot 02:00 naar binnen (staat op de flyer ;) )
Waarschuw beheerder
Ik lees net dat je nu tot 03:00 naar binnen kan. Mgoed, waarom zou je zo laat pas gaan?
Waarschuw beheerder
Ik vind 03:00 ook erg laat. Maar vergeet niet dat sommigen misschien met OV komt...
Waarschuw beheerder
vind het wel makkelijk, ik ga zelf ook laat maar woon wel in de buurt
Ik wil om 12 uur gewoon bij de familly zijn :)
Waarschuw beheerder
Timetable

TECHNO
22:00 – 23:00 – Size
23:00 – 24:00 – Jerome (live)
00:00 – 01:00 – Jozo
01:00 – 02:00 – DPI (live)
02:00 – 03:00 – Dave Miller
03:00 – 04:00 – Damian Keane
04:00 – 05:00 – Sicco Bosscher
05:00 – 07:00 – Stephan en Vincent de Wit

TECH HOUSE
00:00 – 01:30 – 100 % Isis
01:30 – 03:00 – Eric de Man
03:00 – 06:00 – All Hands on Decks

ELECTRO
23:30 – 01:30 – Herr Arter & Terry Toner
01:30 – 03:00 – Frank Farrell
03:00 – 06:00 – Carlos Valdes % Sandrien

MINIMAL
22:00 – 24:00 – Harm Rhebergen
00:00 – 07:00 – Mono Minimal Mix
Waarschuw beheerder
jou ga ik dus niet zien draaien daar Size... maar goed veel plezier/succes in elk geval (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb het elders ook al gezegd.. ben het het met de programmering niet helemaal eens maar da's persoonlijk.. ik gad graag Jerome en zeker Size liever op een mooie tijd gehad.. omdat ik ze gaag hoor/zie maar ook omdat ik denk dat juist deze twee jongens een stuk meer voor het publiek betekenen dan bijv. de DJ's die van 2 tot 5 staan in de technozaal.. maarja wie ben ik.. ;)

Dat wordt dus om 1 uur binnenvallen (eerst thuis feestje bouwen).. DPI ff meepakken en de rest van avond de minimal zaal onveilig maken :P

Waarschuw beheerder
Ik ga lekker bij m'n favoriete 150kg+ DJ staan :)
Waarschuw beheerder
idd vind het ook jammer dat ik Hans(size) niet kan horen. zal er ook pas op zijn vroegst om 1 uur zijn. wordt wel leuk feesie denk ik zo
Waarschuw beheerder
Lekker aan de MMM!

Waarschuw beheerder
MarqX schreef:

Heb het elders ook al gezegd.. ben het het met de programmering niet helemaal eens maar da's persoonlijk.. ik gad graag Jerome en zeker Size liever op een mooie tijd gehad.. omdat ik ze gaag hoor/zie maar ook omdat ik denk dat juist deze twee jongens een stuk meer voor het publiek betekenen dan bijv. de DJ's die van 2 tot 5 staan in de technozaal.. maarja wie ben ik..

----------

Idd wie ben jij dat vraag ik me ook af dude ?
What the fuck is mis met Damian Keane en Dave Miller ?
Ik kom speciaal voor hun naar Leiden , om hun weer is samen te zien ik heb ook meer dan respect voor de organisatie ze die jongens op die tijdstip laten horen want ik weet wel cker dat ze kunnen knallen .
(niet dat Jerome dat niet kan , want dat kan die ook cker hoor daar-niet-van) maar vind die opmerking van jou errug bekrompen .

Ciao
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Da's niet bekrompen, da's een mening. En die heb je maar te respecteren in dit land :D

Trouwens, jij zegt precies hetzelfde maar dan met 2 andere namen ;)

Waarschuw beheerder
Ja dat klopt van Luna en Alias , maar dat was gewoon een mening over een ''DJ SET'' die ze hadden gegeven , is wel ff wat anders . die kameraad van je gaat al mauwen voordat ie hun (Miller & Keane) nog nooit volgens mij heeft gehoord .

Nu jij weer .
Waarschuw beheerder
Hey ff relax allemaal ;) gaat toch niet discussieren om zoiets doms :s terwijl paar 1000KM hier vandaag 77.000 mensen zijn omgekomen en zich druk maken over vers water!!!

ga lekker feesten daar, hoe I don't care, wat je leuk vindt... I don't care. Ieder zijn eigen muziek/dj's etc etc

Piece :)
Waarschuw beheerder
nu jij weer? je bent toch geen klein kind?

Waarschuw beheerder
ow ik maak me ook niet druk om (& houser) , gaf net zoals MarqX en Frank NL gewoon mijn mening ik ga me cker niet druk over maken , het gaat uiteindelijk om een goed feest , en dat komt gewoon goed! I rest my case !

On-Topic ..

Waarschuw beheerder
nog nooit volgens mij heeft gehoord

En wat geeft jou die wijsheid? De pot verwijt de ketel, maargoed ik heb er zin in :)
Waarschuw beheerder
doe eens :lief:

maargoed ik heb er zin in

:jaja:
Waarschuw beheerder
Idd wie ben jij dat vraag ik me ook af dude ?
What the fuck is mis met Damian Keane en Dave Miller ?
Ik kom speciaal voor hun naar Leiden , om hun weer is samen te zien ik heb ook meer dan respect voor de organisatie ze die jongens op die tijdstip laten horen want ik weet wel cker dat ze kunnen knallen .
(niet dat Jerome dat niet kan , want dat kan die ook cker hoor daar-niet-van) maar vind die opmerking van jou errug bekrompen .

Hoe smaakt ie?
Waarschuw beheerder
Vrede op aarde enzo... :D

Tot morgen!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
iemand had mij een pf-je gestuurd of ik kaarten wilde kopen maar nu kan ik m niet meer vinden....
nou ja als je dit lees: ik wil ze wel kopen! ;)
Waarschuw beheerder
dat was ebeatz en die heb ik lekker gewonnen :D
Waarschuw beheerder
Lizz Ouwe mazzelaar!
Waarschuw beheerder
hmz... heb een pb-tje gestuurd
ik wil die kaarten!
Waarschuw beheerder
Fietser overleden in Leiderdorp Leiderdorp - In Leiderdorp is woensdagochtend een fietser omgekomen bij een verkeersongeluk. De fietser kwam door nog onbekende oorzaak op de kruising Spanjaardslaan - Zijldijk onder een vrachtwagen terecht en overleed ter plaatse. Over de identiteit van het slachtoffer is niets bekend. Het ongeval vond rond 08.45 uur plaats.

Helaas gaat het hier om Paul Diehl, één van de leden van All Hands On Deck. :(

www.tecshack.tk

Waarschuw beheerder
Damian Keane :respect:

Dave Miller :respect:

Erg jammer dat ik er niet bij kan zijn..
Want deze mannen zijn erg goed !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
All Hands On Deck heb ik een keer in de LVC gezien, was niet helemaal mijn smaak..
maar.....vervelend om te horen gecondoleerd (f)

p.s: hoe staat het eigenlijk met de kaartverkoop?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er staat op beep.nl dat het is uitverkocht.. lijkt me niet dat dat het geval is..
Waarschuw beheerder
hoorde net dat er nog maar 25 kaarten waren, maar weet niet bij welk verkooppunt :/
ik ga morgen kaarten halen, misschien vanavond nog
Waarschuw beheerder
Uitverkocht?? Als het waar is: puik werk jongens!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Beep kan maar een max. aantal kaarten verkopen, de rest ligt nog bij de VVK punten. Die kaarten zullen nu wat harder verkopen totdat die ook op zijn...
Waarschuw beheerder
er zijn nog zat kaarten bij de losse verkoop adressen!! Alleen Beep doet geen verkoop meer dus!
Waarschuw beheerder
Vreselijk... ik hoorde al van het ongeluk en een kennis van mij zag het gebeuren :(
Ik wist niet dat het om Paul ging, heb hem meerdere malen horen draaien in het LVC. Echt vreselijk en dat net na de kerst. Ik kan alleen maar zeggen dat 2004 een HEEL slecht jaar was... ook voor mezelf, ontzettend veel emtioneel/geestelijk zware gebeurtenissen geweest waar ik nu nog onder lijd.

Ik hoop voor allen dat 2005 een beter jaar wordt!
Waarschuw beheerder
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou al met al een geslaagd feestje :yes:
Vertrok om 1.30 richting leiden, eerst naar incasa (schaam) wat was uitverkocht toen bij het minerva feest een poging gewaagd (schaam schaam) maar dat was ook uitverkocht. Toen hebben we besloten om naar de Groenoordhallen te gaan voor dit feest. Daar aangekomen eerst eventjes stiekem door het raam gekeken of er wel mensen waren en toen besloten om naar binnen te gaan.
Binnen was het niet al te druk maar de mensen die er waren waren over het algemeen (y) lekker staan lullen met wat onbekende, wel 1 klein opstootje gezien tussen 2 gasten en de beveiliging. Had alleen het idee dat niet echt iedereen die er was vol los ging.
Muziek was top ! In elke zaal werd er geile muziek gedraait :) Geluid vond ik ook wel redelijk. Locatie vond ik ook zeer mooi/apart. Vloeren waren wel erg glad, maar daar had ik zelf niet zo'n moeite mee. Wat ik wel erg vervelend vond waren de rookmachines, soms zag je gewoon echt helemaal nix meer :O
Om 5.45 had ik het wel gehad, was ook nog zwaar gaar van de nacht ervoor. Voor het eerst na zo'n feest naar huis kunnen fietsen ! Heerlyk :D

In mijn ogen ben ik 2005 iig goed begonnen ! :D hoop jullie ook !
Waarschuw beheerder
Het beste heb je gemist zo te zien. Van 05.00 - 07.00 draaiden de broertjes De Wit en dat was helemaal top. Eindelijk de beuk erin na al die slappe hap van de dj's ervoor.

Jammer dat het zo rustig was en dat de vloeren zo glad waren idd. Twee minpuntjes, verder top feessie. Ik was om 08.00 uur thuis.

(Ow, en 35 euro aan de deur was ook wel een beetje duur dacht ik zo).
Waarschuw beheerder
Sow hehe ben nog steeds aan t bijkomen..
Helemaal heerlijk topfeestje moet ik zeggen, heb echt genoten en onwijs veel gedanst (en lekker niet onderuit gegaan :P)
Ben met allemaal lieve mensen om me heen 2005 in gegaan, hopelijk betekent dat een beter jaar dan het vorige...
Voor iedereen graag.
Waarschuw beheerder
was vet!!

lokatie top! mensen top! muziek ubergeilll

tot volgend jaar ;) :D
Waarschuw beheerder
veel gezellige mensen :jaja:
lekker staan lullen met wat onbekende

De Wit ook lekker (y) top avondje gehad
Waarschuw beheerder
Ik vond het ook een geslaagde avond, weer veel oude bekenden gezien erg gezellig :)
Waarschuw beheerder
wel jammer dat je nergens iets te eten kon halen, had een behoorlijke dip om 4 uur toen ik na al die alchohol weer een b-tje nuchter werd en had echt trek!
Waarschuw beheerder
Ja dat ben ik met je eens. Ik had op een gegeven ogenblik ook best wel een versnapering willen hebben.. Nou ja, ik vond verder echt top op wat vervelende rookmachines, gladde vloeren, en wat akkefietjes na hehe..
Waarschuw beheerder
Ik heb toch echt ergens een A4-tje gezien met daarop geschreven broodjes?! Maar ik weet niet of ze ook daadwerkelijk zijn verkocht....

Ik vond het iig geslaagd feest. Was apart aangezien de locatie niet echt leids aanvoelde...Maar zeker een mooie locatie moet ik zeggen.

Gelukkig 2005!

Waarschuw beheerder
Locatie voelde behoorlijk Leids hoor :) Ik hoop echt dat er meer feesten komen daar! Waar anders ook trouwens, zoveel leuke locaties zijn er niet...
Waarschuw beheerder
Browser had wel trek in een versnapering whahahahaha!
Waarschuw beheerder
wat mij eigenlijk verbaaste dat die 2 zalen waarvan 1 de garderobe was niet gebruikt werden. nu wel duidelijk dat die 2 zalen te groot zijn.

je kan zeker grote feesten geven daar, zonder de groenoordhallen te gebruiken!
Waarschuw beheerder
wat mij eigenlijk verbaaste dat die 2 zalen waarvan 1 de garderobe was niet gebruikt werden. nu wel duidelijk dat die 2 zalen te groot zijn.

je kan zeker grote feesten geven daar, zonder de groenoordhallen te gebruiken!

Zeker, volgens mij passen er in die groenoordplaza heel wat meer dan 2000 mensen!
Waarschuw beheerder
groenoordplazza met die 2 grote zallen erbij! 4000 :D denk
Waarschuw beheerder
Goed om te lezen dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad ondanks de toch wat tegenvallende opkomst.
Ik hoop dat de smet die op de locatie zat na het feest van vorig jaar er toch af is en dat men nu weet dat er een duidelijk verschil is tussen Groenoord Plaza en de Groenoordhallen als locatie.

Broodjes waren er wel bij de barren boven, alleen door de wat rommelige voorbereiding is dit niet goed van de grond gekomen. De vloeren waren inderdada erg glad, hier gaan we een volgend feest zeker wat aan doen.

Helaas hebben we de grote zalen niet kunnen gebruiken en inderdaad dan passen er makkelijk meer dan 2000 mensen in de locatie.

Tot een volgend feest?
Waarschuw beheerder
Zeker weten tot een volgend feest :)

helaas heb ik zelf gemerkt dat veel mensen dit feest met vorig jaar associeerde, heb natuurlijk wel uitgelegd dat de locatie en organisatie totaal anders was, daarnaast was december 2004 voor vele partyorganisaties een zeer tegenvallende maand, trouwens niet alleen partyorganisaties...

Ik hoop trouwens dat Leiden ooit een vergunning gaat geven voor een groot feest in de groenoordhallen en groenoordplaza. Kunnen volgens mij makkelijk 20.000 man in. En je hebt veel parkeergelegenheid, vlakbij het station etc.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoop echt niet dat er ooit een groot feest gaat komen. Vond de max capaciteit van 2000 man echt een heel mooi aantal. Kleine feestje Rocken!
Waarschuw beheerder
Ik wel in de Groenoord, ipv Utrecht Jaarbeurs dus ;) bedoel het ook niet voor EE
Waarschuw beheerder
Tot een volgend feest?

Wanneer start de voorverkoop??? ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
helaas heb ik zelf gemerkt dat veel mensen dit feest met vorig jaar associeerde

En nu associeren ze het met 31-12-2004 dus dat zit wel goed in de toekomst!

Ik hoop écht dat hier meer feesten komen, het is wat mij betreft de mooiste partylocatie van Leiden! Maar dan wel alléén Groenoordplaza, 2000 max. en niet die hallen erbij. Voor massale feesten hebben we de RAI, Jaarbeurs en andere gare complexen al.
Waarschuw beheerder
Mee eens!
Waarschuw beheerder
Broodjes waren er wel bij de barren boven,

:o ik heb beneden gevraagd bij de bonnenverkoop of er ergens iets te eten was, maar ik kreeg een ''nee'' als antwoord :/
jammer

Ben het ook met Frank-NL eens :jaja:

Artiest Search
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk wint er hier iemand kaarten.... gaat ie niet :S leuk hoor, ik had namelijk in dat geval wel gegaan.
Waarschuw beheerder
hmmm....je had sowieso moeten komen

Waarschuw beheerder
donateur
ja idd, wilde ook heel graag.. bob gezeik en zo.. maar had ook nog een heel leuk tekno feestje hier, een aantal dj's komen binnenkort weer naar mijn woonplaats dus naja.