Partyflock

Forumonderwerp · 721544
DANCE INTO 2005

GroenoordPlaza Leiden

- 22:00-.....
- 4 area's
- 25 artiesten
- 30 euro ex. fee o.a. vvk bij www.beep.nl

met o.a.:

Techno (Vincent & Stephan de Wit / Size / DPI live)
Tech House (All Hands on Decks)
Electro (Herr Arter vs Terry Toner)
MNML (Mono Crew)

Check vanaf 12-11-04: www.dance.nl voor gehele line up en overige info.
Lizz Ouwe mazzelaar!
hmz... heb een pb-tje gestuurd
ik wil die kaarten!
Fietser overleden in Leiderdorp Leiderdorp - In Leiderdorp is woensdagochtend een fietser omgekomen bij een verkeersongeluk. De fietser kwam door nog onbekende oorzaak op de kruising Spanjaardslaan - Zijldijk onder een vrachtwagen terecht en overleed ter plaatse. Over de identiteit van het slachtoffer is niets bekend. Het ongeval vond rond 08.45 uur plaats.

Helaas gaat het hier om Paul Diehl, één van de leden van All Hands On Deck. :(

www.tecshack.tk

Damian Keane :respect:

Dave Miller :respect:

Erg jammer dat ik er niet bij kan zijn..
Want deze mannen zijn erg goed !
laatste aanpassing
All Hands On Deck heb ik een keer in de LVC gezien, was niet helemaal mijn smaak..
maar.....vervelend om te horen gecondoleerd (f)

p.s: hoe staat het eigenlijk met de kaartverkoop?
laatste aanpassing
Er staat op beep.nl dat het is uitverkocht.. lijkt me niet dat dat het geval is..
hoorde net dat er nog maar 25 kaarten waren, maar weet niet bij welk verkooppunt :/
ik ga morgen kaarten halen, misschien vanavond nog
Uitverkocht?? Als het waar is: puik werk jongens!
laatste aanpassing

Beep kan maar een max. aantal kaarten verkopen, de rest ligt nog bij de VVK punten. Die kaarten zullen nu wat harder verkopen totdat die ook op zijn...
er zijn nog zat kaarten bij de losse verkoop adressen!! Alleen Beep doet geen verkoop meer dus!
Vreselijk... ik hoorde al van het ongeluk en een kennis van mij zag het gebeuren :(
Ik wist niet dat het om Paul ging, heb hem meerdere malen horen draaien in het LVC. Echt vreselijk en dat net na de kerst. Ik kan alleen maar zeggen dat 2004 een HEEL slecht jaar was... ook voor mezelf, ontzettend veel emtioneel/geestelijk zware gebeurtenissen geweest waar ik nu nog onder lijd.

Ik hoop voor allen dat 2005 een beter jaar wordt!
:)
laatste aanpassing
Nou al met al een geslaagd feestje :yes:
Vertrok om 1.30 richting leiden, eerst naar incasa (schaam) wat was uitverkocht toen bij het minerva feest een poging gewaagd (schaam schaam) maar dat was ook uitverkocht. Toen hebben we besloten om naar de Groenoordhallen te gaan voor dit feest. Daar aangekomen eerst eventjes stiekem door het raam gekeken of er wel mensen waren en toen besloten om naar binnen te gaan.
Binnen was het niet al te druk maar de mensen die er waren waren over het algemeen (y) lekker staan lullen met wat onbekende, wel 1 klein opstootje gezien tussen 2 gasten en de beveiliging. Had alleen het idee dat niet echt iedereen die er was vol los ging.
Muziek was top ! In elke zaal werd er geile muziek gedraait :) Geluid vond ik ook wel redelijk. Locatie vond ik ook zeer mooi/apart. Vloeren waren wel erg glad, maar daar had ik zelf niet zo'n moeite mee. Wat ik wel erg vervelend vond waren de rookmachines, soms zag je gewoon echt helemaal nix meer :O
Om 5.45 had ik het wel gehad, was ook nog zwaar gaar van de nacht ervoor. Voor het eerst na zo'n feest naar huis kunnen fietsen ! Heerlyk :D

In mijn ogen ben ik 2005 iig goed begonnen ! :D hoop jullie ook !
Het beste heb je gemist zo te zien. Van 05.00 - 07.00 draaiden de broertjes De Wit en dat was helemaal top. Eindelijk de beuk erin na al die slappe hap van de dj's ervoor.

Jammer dat het zo rustig was en dat de vloeren zo glad waren idd. Twee minpuntjes, verder top feessie. Ik was om 08.00 uur thuis.

(Ow, en 35 euro aan de deur was ook wel een beetje duur dacht ik zo).
Sow hehe ben nog steeds aan t bijkomen..
Helemaal heerlijk topfeestje moet ik zeggen, heb echt genoten en onwijs veel gedanst (en lekker niet onderuit gegaan :P)
Ben met allemaal lieve mensen om me heen 2005 in gegaan, hopelijk betekent dat een beter jaar dan het vorige...
Voor iedereen graag.
was vet!!

lokatie top! mensen top! muziek ubergeilll

tot volgend jaar ;) :D
veel gezellige mensen :jaja:
lekker staan lullen met wat onbekende

De Wit ook lekker (y) top avondje gehad
Ik vond het ook een geslaagde avond, weer veel oude bekenden gezien erg gezellig :)
wel jammer dat je nergens iets te eten kon halen, had een behoorlijke dip om 4 uur toen ik na al die alchohol weer een b-tje nuchter werd en had echt trek!
Ja dat ben ik met je eens. Ik had op een gegeven ogenblik ook best wel een versnapering willen hebben.. Nou ja, ik vond verder echt top op wat vervelende rookmachines, gladde vloeren, en wat akkefietjes na hehe..
Artiest {SHOWLIST artist 44587, 8866}
Ik heb toch echt ergens een A4-tje gezien met daarop geschreven broodjes?! Maar ik weet niet of ze ook daadwerkelijk zijn verkocht....

Ik vond het iig geslaagd feest. Was apart aangezien de locatie niet echt leids aanvoelde...Maar zeker een mooie locatie moet ik zeggen.

Gelukkig 2005!

Locatie voelde behoorlijk Leids hoor :) Ik hoop echt dat er meer feesten komen daar! Waar anders ook trouwens, zoveel leuke locaties zijn er niet...
Browser had wel trek in een versnapering whahahahaha!
wat mij eigenlijk verbaaste dat die 2 zalen waarvan 1 de garderobe was niet gebruikt werden. nu wel duidelijk dat die 2 zalen te groot zijn.

je kan zeker grote feesten geven daar, zonder de groenoordhallen te gebruiken!
wat mij eigenlijk verbaaste dat die 2 zalen waarvan 1 de garderobe was niet gebruikt werden. nu wel duidelijk dat die 2 zalen te groot zijn.

je kan zeker grote feesten geven daar, zonder de groenoordhallen te gebruiken!

Zeker, volgens mij passen er in die groenoordplaza heel wat meer dan 2000 mensen!
groenoordplazza met die 2 grote zallen erbij! 4000 :D denk
Goed om te lezen dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad ondanks de toch wat tegenvallende opkomst.
Ik hoop dat de smet die op de locatie zat na het feest van vorig jaar er toch af is en dat men nu weet dat er een duidelijk verschil is tussen Groenoord Plaza en de Groenoordhallen als locatie.

Broodjes waren er wel bij de barren boven, alleen door de wat rommelige voorbereiding is dit niet goed van de grond gekomen. De vloeren waren inderdada erg glad, hier gaan we een volgend feest zeker wat aan doen.

Helaas hebben we de grote zalen niet kunnen gebruiken en inderdaad dan passen er makkelijk meer dan 2000 mensen in de locatie.

Tot een volgend feest?
Zeker weten tot een volgend feest :)

helaas heb ik zelf gemerkt dat veel mensen dit feest met vorig jaar associeerde, heb natuurlijk wel uitgelegd dat de locatie en organisatie totaal anders was, daarnaast was december 2004 voor vele partyorganisaties een zeer tegenvallende maand, trouwens niet alleen partyorganisaties...

Ik hoop trouwens dat Leiden ooit een vergunning gaat geven voor een groot feest in de groenoordhallen en groenoordplaza. Kunnen volgens mij makkelijk 20.000 man in. En je hebt veel parkeergelegenheid, vlakbij het station etc.
laatste aanpassing
Hoop echt niet dat er ooit een groot feest gaat komen. Vond de max capaciteit van 2000 man echt een heel mooi aantal. Kleine feestje Rocken!
Ik wel in de Groenoord, ipv Utrecht Jaarbeurs dus ;) bedoel het ook niet voor EE
Tot een volgend feest?

Wanneer start de voorverkoop??? ;P
laatste aanpassing

helaas heb ik zelf gemerkt dat veel mensen dit feest met vorig jaar associeerde

En nu associeren ze het met 31-12-2004 dus dat zit wel goed in de toekomst!

Ik hoop écht dat hier meer feesten komen, het is wat mij betreft de mooiste partylocatie van Leiden! Maar dan wel alléén Groenoordplaza, 2000 max. en niet die hallen erbij. Voor massale feesten hebben we de RAI, Jaarbeurs en andere gare complexen al.
Mee eens!
Broodjes waren er wel bij de barren boven,

:o ik heb beneden gevraagd bij de bonnenverkoop of er ergens iets te eten was, maar ik kreeg een ''nee'' als antwoord :/
jammer

Ben het ook met Frank-NL eens :jaja:

Artiest Search
Leuk wint er hier iemand kaarten.... gaat ie niet :S leuk hoor, ik had namelijk in dat geval wel gegaan.
hmmm....je had sowieso moeten komen

ja idd, wilde ook heel graag.. bob gezeik en zo.. maar had ook nog een heel leuk tekno feestje hier, een aantal dj's komen binnenkort weer naar mijn woonplaats dus naja.