Partyflock

Forumonderwerp · 721544
DANCE INTO 2005

GroenoordPlaza Leiden

- 22:00-.....
- 4 area's
- 25 artiesten
- 30 euro ex. fee o.a. vvk bij www.beep.nl

met o.a.:

Techno (Vincent & Stephan de Wit / Size / DPI live)
Tech House (All Hands on Decks)
Electro (Herr Arter vs Terry Toner)
MNML (Mono Crew)

Check vanaf 12-11-04: www.dance.nl voor gehele line up en overige info.
Hmm nee, ik ga denk toch voor Awakenings

Tis dichtbij, maar ook ik vind het te duur voor de dj's die er komen.. En omdat het in leiden is zullen er veel mensen uit leiden komen, en dat is nou niet het volk waar ik mijn O&N mee wil vieren Ik wil niet zeggen dat ze allemaal slecht of onaardig zijn, maar het stappen in leiden is ook stukken minder geworden hierdoor, voor mij dan

Het stappen is volgens jou minder geworden. Ben wel benieuwd waar je dit dan op baseert. Volgens mij is het stappen in Leiden nog nooit een hol aan geweest namelijk.

Begrijp je geklaag over het Leids publiek ook niet zo goed. Denk niet dat de gemiddelde Leidenaar zich verheugd op een avondje techno namelijk.

Voor mij word het gewoon AWAKENINGS

Lekker interessant klamie, dit topic gaat over een ander feest.
Idd. mensen snappen het geloof ik niet echt ;)
Juist supertop dat er weer een feest komt in Leiden... voor de rest is er geen HOL te beleven in Leiden en zeker niet met Oud&Nieuw ;)

Ik moet er niet aan denken om 1.5 uur buiten in de rij te wachten om 1 of andere kroeg in te mogen die OVERvol is, je constant peuken tegen je aangedrukt krijgt, muziek A La Frans Bauwer en bij de bar kom je nooit aan evenals de toiletten die toch al ondergekotst zijn.

Nee, dit is absoluut top dus niet zo zeiken mensen ;)
Ik heb er in ieder geval zin in en volgens mij zijn er genoeg mensen die een geweldige avond gaan beleven aldaar :)
Ik ben het er mee eens dat €30 een gemiddelde prijs is voor een feest met oud en nieuw maar denk er aan de andere kant wel aan dat de rest van de grotere feesten die zo'n prijs vragen wel zich door de jaren heen bewezen hebben en je dus een stuk dichter bij zekerheid bent dat het een leuk en druk feest wordt.. Zeker op O&N zijn mensen denk ik ook een stuk minder makkelijk in risico's nemen op dit vlak.. het is maar 1 keer per jaar oud en nieuw en het is best klote als je avond tegenvalt.

Ik denk persoonlijk dat 4 zalen en 2000 man voor €30 net iets te hoog gegrepen is voor een eerste keer.. Het risico op Tomorrow/Technova taferelen is erg groot denk ik. Tuurlijk is Electronic Entertainment een begrip in Leiden maar om dit een beetje vol te krijgen heb je veeeel publiek van buiten Leiden nodig.

Ik hoop dat ik ongelijk krijg want ik ben zelf wel aanwezig!

Wel even belangrijk is om te weten tot hoe laat je naar binnen mag.. In Leiden is het vaak regel dat je tot 2 uur ergens naar binnen mag en daarna niet meer.. Ik ben van plan eerst thuis met wat vrienden te beginnen en later naar de groenoordhallen te komen.. geld de 2 uur regel hier ook??
2000 man... dat is zo vol. Vorig jaar waren er ongeveer 3000-3500 man als ik mij niet vergis.

Zodra er een beetje reclame voor gemaakt zal worden, zal je zien dat 't echt wel gaat lopen (de kaartverkoop)
2000 man... dat is zo vol. Vorig jaar waren er ongeveer 3000-3500 man als ik mij niet vergis.

Zodra er een beetje reclame voor gemaakt zal worden, zal je zien dat 't echt wel gaat lopen (de kaartverkoop)

Je vergist je.. Ik heb vorig jaar met de opbouw van Welcome 2004 in de Groenoord rondgelopen om wat posters te plakken.. heb toen met de organisatoren gepraat en weet dat er tot die dag slechts een paar honderd kaarten waren verkocht. totale opkomst was onder de 1000 met deurverkoop erbij heb ik later gehoord.

Je verkijkt je echt op hoeveel 2000 man is hoor..

Zal je een voorbeeld geven.. vorig jaar Januari met de eerste Dial T for Techno had iedereen het erover.. een nieuw feest een spannende act die al een hele poos niet in NL had gedraaid en de rest van de line-up log er ook niet om EN het was het eerste goeie feest sinds oud en nieuw EN het enige feest dat weekend.. het was een kleine hype te noemen.. ik en m'n partner zagen de tent met gemak uiverkopen (1000 man) maar uiteindelijk MET die hele hype EN de vette line-up EN alles wat meezat was de opkomt toch nog (maar) 750 man.. zeker niet verkeerd en we waren toch dik tevreden maar het is maar om aan te geven hoe moeilijk het is om zo'n groot aantal mensen naar een feest te krijgen.. zelfs als alle factoren mee zitten.

Ik denk dat dit jaar zeker beter gaat lopen dan vorig jaar hoor.. maar ik denk dat 2000 man te hoog gegrepen is.. ik gok op rond de 1000!
Vraag maar aan Sjoerd er waren absoluut veel meer mensen dan onder de 1000 wat jij beweert.

Ik heb zelf met de orginisator toen ook gesproken die avond en was er zelf. Ik kan denk ik zelf toch wel goed inschatten hoeveel personen ergens zijn. En dit waren er absoluut meer dan 1000
Ben het met Marqx eens. de ophef over de 1e dial T editie was ontzettend groot weleenswaar op internet dan. dat achteraf soms vies kan tegenvallen qua aantal bezoekers, PF moet je dan ook niet echt als een graadmeter zien! ik vind dat er echt meer promotie plaats moet vinden, en dan vooral in en rondom Leiden!

wat doet de organisatie als er maar 200 kaarten in de voorverkoop worden verkocht? (wel al van een aantal mensen gehoord dat ze hun kaarten pas in de laatste dagen ze kopen)
Daar ben ik het ook mee eens, meer reclame. Dan vond ik persoonlijk met Welcome 2004 ook te weinig.
De kaartverkoop ging toen ook niet goed, ik had zelf ook geopperd (maarja wie ben ik :p ) om de prijzen van de kaarten te verlagen en eventueel wat wedstrijden er tegenaan te gooien om kaarten te winnen. Die personen nemen dan ook weer vrienden etc mee en het is weer een stuk marketing.

Daarnaast beter een volle tent met 70% gratis kaarten dan 30% betaald. Die 100% mensen zorgt ook voor een goede drankomzet! en dat is toch altijd een belangrijke inkomstenpost.

Maar we zullen zien :) ik wil in ieder geval graag helpen voor reclame waar ik kan ;)
uiteraard doe ik ook de benodigde mond op mond reclame! tis tenslotte wel mijn O&N :D

je hebt 2 billboards bij de Groenoordhallen, idee misschien?

topfeest heb je niet bij 30% bezetting! dat moet minimaal 70% zijn.
Nee, maar dat bedoelde ik niet...
Vorig jaar werd maar iets van 30% van de kaarten verkocht... (naar mijn schatting) dan kan je beter die andere 70% opvullen door gratis kaarten weg te geven of door wedstrijden dan deze leegte niet op te vullen, omdat die 70% hoe dan ook zorgt voor meer afgenomen consumpties en meer gezelligheid natuurlijk
Dat is tegenwoordig voor promotors een groot probleem.. mensen kopen hun kaarten niet meer zoals vroeger maanden van tevoren maar doen dat, met de huidige verzadiging van de markt, op het allerlaatste moment.. vaak zelfs op de laatste dag. Feesten verkopen toch zelden uit.. en dat weten mensen.

De organisatoren van dit feest gaan hier mogelijk nog behoorlijk wat stress over krijgen.. "Het laatste dag dubio": wat doen we..? gaan we gokken dat de laatste 1 of 2 dagen oppeens nog 600 man een kaartje gaan kopen in voorverkoop en aan de deur of knallen we de gastenlijst vol..

Promotie is natuurlijk een belangrijk ding! Ik ga mijn mailinglist waar een paar honderd man op staan uiteraard ook nog even aanschrijven over deze fuif.. SUPPORT YOUR OWN SCENE!!
Goed bezig Mark! :D

Gratis kaarten weggeven komt de sfeer op een feest zeker NIET ten goede (uitzondering is misschien Technova, maar dat is een heel apart geval... wel een vet feest ;) )

De mensen die gratis komen hebben toch zoiets van 'tis gratis, als het niks is ben ik weer weg' en gaan er gewoon niet 100% voor!
Gratis kaarten weggeven komt de sfeer op een feest zeker NIET ten goede (uitzondering is misschien Technova, maar dat is een heel apart geval... wel een vet feest )

De mensen die gratis komen hebben toch zoiets van 'tis gratis, als het niks is ben ik weer weg' en gaan er gewoon niet 100% voor!

Het kwam Technova ook niet ten goede.. die hadden maar 200 van de 2000 kaarten verkocht en zelfs met gratis toegang kwamen ze niet aan de 1000 man..

Op O&N gaan mensen niet naar een feest onder het mom van "als het nix is ga ik wel weer weg" Oud en nieuw is maar 1 keer per jaar.. daar gaat iedereen zorgvuldig mee om over het algemeen.. niemand wil het risico lopen dat ze een kut avond hebben.
je hoeft niet bang te zijn dat het in de verkeerde handen komt Frank, remember Riel the man behind ape :D komt allemaal wel goed hoor
Marqx en anderen; dank voor je support!

Voor wat betreft dit feest met oud en nieuw;
Er zal niet met vrijkaarten gestrooid gaan worden.
Dit vanwege de redenen die Frank en Marqx aangeven en het feit dat de locatie eenvoudig qua oppervlakte aangepast kan worden aan het aantal bezoekers zodat er nooit sprake zal zijn van te weinig bezoekers tov de beschikbare ruimte.
Dit moeten we sowieso doen daar er in Groenoordplaza veel meer dan 2000 man kunnen.
2 Browser--> Toen ik 14 was vond ik Leiden wel leuk O:) ;p
En tsjah, ik weet idd ook niet of r echt techno minded people komen :/
Iedereen uit Leiden en omstreken die zeiken dat er in Leiden niks te doen is/niet leuk is en dat er geen leuke mensen zijn, doe er dan zelf wat aan en Support Your Own Scene! Door altijd zo te blijven zeiken zal het idd in jullie ogen nooit wat worden. Ben blij dat jullie zeikerds lekker wegblijven de 31ste! Jullie komen idd de sfeer niet ten goede! Leiden is vooral in 2004 erg goed bezig op het gebied van Leuke feestjes en Respect voor alle organisaties en mensen die er wél wat van proberen te maken!! De kroon op 2004 is dan het grootste feest met de meeste dj's van het jaar op oudejaarsavond nog wel! Mijn steun hebben jullie en ik ben er 200% van overtuigd dat het een gezellig en knallend feestje gaat worden! Tot de 31ste...
Artiest {SHOWLIST artist 44587, 8866}
Ik heb er iig geval veel zin in en ik denk nog velen met mij...Ik denk dat iedere techno/techhouse/mnml/electro liefhebber hier een hele goede avond/nacht kan hebben, ook zonder buitenlandse namen en ook met deze prijs. Het is een gevoel, geen namen, geen prijs maar een gevoel en stel nou dat jij dat gevoel hebt, dan moet je zeker komen....

Dit feest wordt niet alleen de afsluiter van Leidsch technojaar 2004, het wordt ook zeker de opener van Leidsch technojaar 2005! :D
Artiest {SHOWLIST artist 53284, 21748}
Nou, gezeik of niet, ik ben erbij. Ik ben het eens dat 2004 een goed jaar is wat Leiden en Techno betreft, dus blijven we lekker doorknallen !! En zit mekaar niet zo af te zeiken. Leiden is eigenlijk niet de place to be als er geen feestje georganiseerd is,da;s volgens mij wel een begrip tegenwoordig.. Maar gelukkig wordt er wat aan gedaan door o.a. al de LVC feestjes, De Dial T fot Techno's en (m'n eigen feestje met n paar maten) Intensive,dan wel niet in Leiden, maar het initiatief Techno wordt groter en Groenoordhallen is toch wel DE hal in Leiden om te knallen,dus ik heb er zeker 30 euries voor over,want ik weet wat dat allemaal wel kost ongeveer, Dus mijn 30 euries heb je!! Haha!

Shag
:)
laatste aanpassing
Echt een hoofdpijnflyer :)
Ik vind hem wel lekker spacy :p
Spacey hoofdpijnflyer!
Kijk maar eens goed naar dat rode balletje in het midden :D
Ik vind 't wel cool, soort van "spacey drug" als je er een tijd naar staart :D
Eerste posters ook reeds gesignaleerd!
deze week ook voor het eerst zien hangen :)
Wel echt vreselijk slecht vastgemaakt met een stukkie tape. de helft is er alweer afgewaaid of getrokken. Amateur plakkers daar!
In het centrum van Rotterdam?
Nee man Leijuhhh
ohw tja prutsers waarschijnlijk ;)
Zullen vast nog veel meer posters komen (is pas net begonnen he)
Ik ga zwaar uit m'n pan van die flyer :-)

En ZEKER ook op dit feest, want ik heb met EE alleen nog maar top feestjes meegemaakt! Hét bewijs dat je voor een goeie avond dakken niet naar een andere stad uit hoeft te wijken, waar in mijn optiek té vaak gewoon maar een paar dj's in een ruimte gezet worden... Nee, ik ben hier ABSOLUUT bij!
In welke zalen draaien die DJ's die erbij waren gekomen?
electro dacht ik.....
Als dat zeker is, dan kunnen ze nog toegevoegd worden aan de Agenda ;)
Carlos Valdes & Sandrien zijn idd toegevoegd in de electro zaal :)
Oeh lekker hoor! Nog twee binnelandse sterren erbij!!
Zullen vast nog veel meer posters komen

die gasten van 'koekeroe radio is back' flikken het gewoon om over elke poster van dance into 2005 over te plakken... doen ze zeker express! vuiluh honduh
Echt waar dan? dan sloop ik die posters eraf, steek ze in de fik en doe er een vreugdedans op :p
Plakoorlog!
Inderdaad en wel dit weekend! :P
Hoe gaat de voorverkoop Fin??
o ja kaartje halen :D niet vergeten...

en geluid en licht gaat hopelijk toch niet via wb ;)