2000 man... dat is zo vol. Vorig jaar waren er ongeveer 3000-3500 man als ik mij niet vergis.
Zodra er een beetje reclame voor gemaakt zal worden, zal je zien dat 't echt wel gaat lopen (de kaartverkoop)
Je vergist je.. Ik heb vorig jaar met de opbouw van Welcome 2004 in de Groenoord rondgelopen om wat posters te plakken.. heb toen met de organisatoren gepraat en weet dat er tot die dag slechts een paar honderd kaarten waren verkocht. totale opkomst was onder de 1000 met deurverkoop erbij heb ik later gehoord.
Je verkijkt je echt op hoeveel 2000 man is hoor..
Zal je een voorbeeld geven.. vorig jaar Januari met de eerste Dial T for Techno had iedereen het erover.. een nieuw feest een spannende act die al een hele poos niet in NL had gedraaid en de rest van de line-up log er ook niet om EN het was het eerste goeie feest sinds oud en nieuw EN het enige feest dat weekend.. het was een kleine hype te noemen.. ik en m'n partner zagen de tent met gemak uiverkopen (1000 man) maar uiteindelijk MET die hele hype EN de vette line-up EN alles wat meezat was de opkomt toch nog (maar) 750 man.. zeker niet verkeerd en we waren toch dik tevreden maar het is maar om aan te geven hoe moeilijk het is om zo'n groot aantal mensen naar een feest te krijgen.. zelfs als alle factoren mee zitten.
Ik denk dat dit jaar zeker beter gaat lopen dan vorig jaar hoor.. maar ik denk dat 2000 man te hoog gegrepen is.. ik gok op rond de 1000!