Partyflock

Forumonderwerp · 720080
2 volgers · 23151x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Echt te erg :(

Waar moet het heen met NL ?

R.I.P

Hetgeen vandaag is gebeurt overtreft alle verwachtingen.. ECHTER dit is geen reden om het beleid te overtreden en hier enkel racistische uitlatingen te doen. Hiervoor worden gewoon waarschuwingen cq bans voor uitgedeelt.
Laten we met zijn alleen het tegenovergestelde van deze daad doen, en dat is juist NIET verdrinken in haat
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 65349, 27253}
Waarschuw beheerder
is goed maar vertel je dan aan jou landgenoten dat ze moetn ophouden met pedofillie???

en dat ze op moeten houden met het vermoorden van Pim Fortuyn dat was ook altijd nog een blanke NL..
alle NL zijn het zelfde bla bla...

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
theo rust in vrede kerel! :flower:
waren er maar meer mensen in de wereld zoals hem!
Waarschuw beheerder
... weet je hoe we deze haat gaan bestrijden ....

met liefde we knuffelen ze gewoon dood met liefde... zodat er geen haat meer is
Waarschuw beheerder
't is belachelijk dat als je je mening geeft, maar kapot wordt geschoten :x.. BahBah..

Veel mense zegge 'waar gaat t heen met ons land.. BlaBla..' maar we accepteren 't gewoon.. :(:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee niet oprotten ik wil van mijn pizza,bami,loempia etc blijven genieten!!!!!!!!

gewoon aanpassen,als we daar gaan wonen moeten we ons ook aanpassen,andersom net zo(y)

Waarschuw beheerder
met liefde we knuffelen ze gewoon dood met liefde... zodat er geen haat meer is

omg :o

Waarschuw beheerder
maar heleboel willen zich niet aanpassen
nee niet oprotten ik wil van mijn pizza,bami,loempia etc blijven genieten!!!!!!!!

gewoon aanpassen,als we daar gaan wonen moeten we ons ook aanpassen,andersom net zo
Waarschuw beheerder
Wanneer je in dat land geboren bent en bent blijven wonen, verkrijg je die nationaliteit.

dat zie ik dus anders;)
Waarschuw beheerder
Behandel een ander net zoals jezelf behandelt wilt worden!

Als iedereen daar eens mee begint komen we al een heel eind!
simpeler kan gewoon niet (Y)

dat slaat nergens op

Juist!! en dat bedoelde ik als antwoord op dit
Rafa

Vertel die shit dan maar aan je marrokaanse landgenoten die het voor jou verpest hebben dan.

Maar dat doet er geen een!!!

Waarschuw beheerder
maja wat is aanpassen ook weer groot begrip dat voor iedereen anders is
Waarschuw beheerder
It's like focking America here!! ...bahbah
Waarschuw beheerder
Idd M.C :x..
ze willen niet, en ze doen 't niet.. :x
Waarschuw beheerder
is goed maar vertel je dan aan jou landgenoten dat ze moetn ophouden met pedofillie???

Dit is een heel fout antwoord van je, wat nergens op slaat. Maar ik begrijp je punt.

En reken maar dat ik mijn medemens aanspreek op zijn daden. Groot of klein, blank of zwart!!

Maar het gaat erom dat de marrokanen die claimen zo braaf te zijn, ook wel eens het heft in hand mogen nemen door HUN landgenoten op hun daden aan te spreken. Maar dat doet er schijnbaar geen een. Die gemeenschappen zijn zogenaamd zo'n hechte kliek, maar iets van elkaar zeggen ho maar.

Waarschuw beheerder
Nou mensen dit is toch een eindeloze dicussie! Ik duik mn bedje in...

Truste allemaal :flower:

Waarschuw beheerder
tjah tis indd net amerika, binnekort gaan gepeste kinderen ook met hun gun de school afslachten :/ kijk er nieteens meer van op
Waarschuw beheerder
`
Wanneer je in dat land geboren bent en bent blijven wonen, verkrijg je die nationaliteit.

wat raar zeg want ik be hier niet geboren maar heb wel een nedrlands paspoort!!
Waarschuw beheerder
donateur
melv
en dat ze op moeten houden met het vermoorden van Pim Fortuyn dat was ook altijd nog een blanke NL..
alle NL zijn het zelfde bla bla...

Niet alle Nederlanders maar wel alle extreem linkse millieuactivisten.

Heerlijk, die hokjes !!! ;)

Overigens kun je elke groep als groep aanspreken, maar dan enkel op juist die kenmerken die de groep tot 'groep' maakt.
Waarschuw beheerder
kap ens ff met generaliseren, ik ken zat moslims die dit net zo schandalig vinden als niet moslims, dus je opmerking slaat gewoon nergens op, je KAN NIET over een volk of geloof spreken als een geest en een mening, sjongejongejonge

Juist door dit soort generaliseren komt er alleen maar meer haat

Mee eens :yes:

Jammer dat sommige mensen niet kunnen begrijpen, dat degene die dit heeft gedaan iemand is die gewoon ziek in zijn hoofd is en niet alle moslims.
Er zijn indd zat Moslims die dit ook niet kunnen begrijpen en het verschrikkelijk vinden wat er is gebeurd!

Ook de Moslims / allochtonen (want niet alle Marokkanen / Turken / Egyptenaren zijn moslim) die zich wel goed hebben geïntegreerd worden hier de dupe van! :@

Theo, ook al was ik geen fan van je, rust zacht, want dit verdient niemand! (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Lady A 2 november 2004 23:55
Alle "normale" nederlanders (blank/bruin) moeten gewoon een front vormen tegen alle vormen van extremisme. Of dit nu om moslim extremisme gaat of links/rechts extremisme.

Alle zieke daden/uitingen van extremisten zorgen voor verdeling/angst in de samenleving.

Bv: Wij denken nu ***moslims.Maar als een rechts activist een altochtoon zomaar in elkaar trapt denken hun ***nederlanders.

Zo blijven die extremisten hout op het vuur gooien.Van kwaad tot erger.Normale burgers gaan door dit soort feiten nl. ook steeds extremistischer denken."Tot de boel een keer ontploft"

Zitten we daar om te springen?Ik in ieder geval niet.

Kijk... dit is nou waarheid!!!

Het maakt geen fuck uit wat de afkomst is... het gaat om de daden, en die kan je niet koppelen aan 'n Godsdienst! Want dat is niets tastbaars!

Kijk naar Volkert v.d. Graaf!! Wat was zijn geloofsovertuiging? Links, en atheistisch(voor zover ik weet...)

Maar dan nog... het maakt niet uit welke reet je van welke God je graag af wilt vegen... het gaat om de daden die je daarom doet, en wat dat betreft zijn Christenen net zulke "lijers" als I(slamieten...

Het enige verschil is dat wij als Westerse samenleving niet "gewend" zijn aan de Islam en zijn gevolg.

Waarschuw beheerder
nouja ik vind t wel jammer, ik mocht m wel
Waarschuw beheerder
truste ikbenwieikben ... ik ga ook off...

c u
Waarschuw beheerder
2 rafa goeie (y)
Waarschuw beheerder
Iedereen is verantwoordlijk voor zijn eigen daden en ga geen babysitter spelen voor volwassen en zoals ik eerder al zei gekken blijf je houden en die hou je niet tegen
Waarschuw beheerder
Overigens kun je elke groep als groep aanspreken, maar dan enkel op juist die kenmerken die de groep tot 'groep' maakt

elke groep bestaat ook weer uit leiders en hoop meelopers..

Waarschuw beheerder
ik peer m laters

Waarschuw beheerder
ik duik oowk mn nesje in :yes:

slaap lekkr iedereen en maak je niet te druk he..
het is toch al gebeurd :(

(K)
Waarschuw beheerder
Trusten allemaal ;) O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Rafa 3 november 2004 00:00
`
"Wanneer je in dat land geboren bent en bent blijven wonen, verkrijg je die nationaliteit"

wat raar zeg want ik be hier niet geboren maar heb wel een nedrlands paspoort!!

Zeg ik ergens dat dat de enige manier is om de nationaliteit van 'n land te verkrijgen??!!

Nee, precies! :S

Waarschuw beheerder
donateur
denk dat alles wel gezegd is he,en over theo hebben we het haast niet eens meer....we zijn nu bezig om het volk waartoe de moordenaar behoord te straffen...dus kan er nu een slotjuhhhhhhhhhhhhh op misschien???????
Waarschuw beheerder
niks slotje... er word al genoeg doodgezwegen
Waarschuw beheerder
das waar...

Waarschuw beheerder
kennen beter topic openen voor condeleance register, ZONDER MENINGEN ALLEEN MEDELEVEN

Waarschuw beheerder
donateur
hij is al bijna 6000 keer bekeken,er zijn al 1000 reacties ofzo,iedereen gaat slapen,alles is redelijk gezegd en gedaan,alles word herhaling en offtopic.

vind het geen slecht moment.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou vond het wel goed zo,n discussie en ja ik ga ookslapen en hoop dat iedereen begrijpt dat dit geen moslimdaad is maar gewoon werk van een gek was.

Waarschuw beheerder
http://www.speedzone.be/artikel/623_theo_van_gogh_verfilmt_moord_op_pim_fortuyn.html
Waarschuw beheerder
dat is onmogenlijk ben ik bang

(ga naar mijn nest, deze discussies zijn niet goed voor mijn bloeddruk)
Waarschuw beheerder
donateur
euh ja, maar wat heeft dat ermee te maken dat je wel wilt worden geaccepteerd worden als Nederlander, maar er dan toch zo gaat bijlopen????

*zucht*

Daar bedoel ik alleen maar mee te zeggen dat als je nog jong bent dat je soms weleens domme dingen doet, en wat is er zo erg aan om trots op je afkomst en land te zijn

Even ter verduidelijking ik ben Hollandse (zeg het maar even aangezien ik vrij buitenlands van uiterlijk ben)

en jullie roepen hier aanpassen enzo, pffffff ik bedoel er worden hier zelfs moskees en dergelijke gebouwd, mensen uit het buitneland worden hier in amsterdam allemaal in een wijk gedumpt, vind je het dan raar dat het moeilijker is om bv Nederlands te leren enzo
Als jij in Australië in een wijk met alleen maar hollanders wordt geduympt leer jij ook geen engels

en wat nou AANPASSEN?

hier in Nederland heb je JUIST vrijheid van mening en geloof, dus wat moet je je dan aanpassen?

Het enige dat ik bij wijze van zou willen instellen voor mensen die hier willen wonen is dat ze wel Nederlands moeten leren en zullen moeten werken de eerste 5 jaar voordat ze een recht op bv een uitkering hebben, maar verder ben ik juist trots dat je hier een nieuw leven kan opbouwen als je dat wilt en dat sommige mensen hier slechter aarden aan anderen, dat ligt niet aan de mensen maar aan de Nederlandse regering die alles maar lekker laat hangen.....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga niet naar mijn nest, ga de verkiezingen in de VS volgen. Jullie zijn ook niet erg betrokken bij de wereld zeg.. ;)

Waarschuw beheerder
Het is duidelijk het gros van de Nederlanders is het helemaal zat. Dit was de druppel...

Waar baseer jij dat op dan Insomnia...??

Waarschuw beheerder
donateur
Rafa 3 november 2004 00:06
Nou vond het wel goed zo,n discussie en ja ik ga ookslapen en hoop dat iedereen begrijpt dat dit geen moslimdaad is maar gewoon werk van een gek was.

Dit is idd gewoon het werk van 'n gek!!

Maar aangezien er in het verleden ook "soortgelijke" misdaden zijn begaan door Moslims die maar al te graag uitkwamen voor hun geloofsovertuiging, worden ze allemaal over één kam geschoren!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nederlandse,maar als mijn wieg ergens anders had gestaan had ik een andere nationaliteit,neemt niets af van het feit dat ik mens ben.
een gezond weldenkend mens met hart voor mijn medemens en dat is het enigste waar ik trots op ben,niet op een nationaliteit.
Waarschuw beheerder
Geloof is de oorzaak van vele oorlogen en conflicten al eeuwen lang. Ik snap niet waarom mensen zo fanatiek op gaan in hun geloof en dan er een eigen interpertatie op na houden.

Of die nou moslims of christen jood hindoe of what ever zijn, Gevaalijke fanaticie heb je er altijd bij, Zo heb je hier in nederland nu in bijna 2005 dorpen waar kinderen niet worden ingeent, Omdat dit niet mag van meneer pastoor die vindt dat het gods wil is of je kind wel of niet polio krijgen. Das toch te debiel voor woorden.

Dit wat Theo van Gogh is overkomen is gewoon verschikkelijk en zo ongelovelijk zinloos. Wat deze marokaan heeft gedaan is naast de ongelovelijk wrede moord de gemoederen tussen nederlanders en mederlanders om ze zo maar ff te noemen in 1 klap op te naaien, Dat de partij`n meer dan ooit tegen over elkaar zijn komen te staan wat een gevaarlijk ontwikkeling kan zijn. Krijgen we hier dadelijk een 2e noord ierland???

Vanavond zat ik op het irc te praten en moest verschikkelijk hard lachen om die keer dat Theo van Gogh als tering tubby met bartje op tv verscheen.

Theo het gaat je goed gozah zal die grote bek en je eerlijke menings uitingen van je missen.

Waarschuw beheerder
donateur
nou lekker slapen allemaal....theo zit met een goed glas cognac en een dikke sigaar samen met Pim heerlijk te genieten en lekker bij te kleppen...

laat ze rusten in vrede,laat de justitie handelen in wijsheid en laat de rust weer wederkeren...

AMEN

Waarschuw beheerder
donateur
Tic Tac Hooligan 3 november 2004 00:09
Geloof is de oorzaak van vele oorlogen en conflicten al eeuwen lang. Ik snap niet waarom mensen zo fanatiek op gaan in hun geloof en dan er een eigen interpertatie op na houden.

Of die nou moslims of christen jood hindoe of what ever zijn, Gevaalijke fanaticie heb je er altijd bij, Zo heb je hier in nederland nu in bijna 2005 dorpen waar kinderen niet worden ingeent, Omdat dit niet mag van meneer pastoor die vindt dat het gods wil is of je kind wel of niet polio krijgen. Das toch te debiel voor woorden.

Dit wat Theo van Gogh is overkomen is gewoon verschikkelijk en zo ongelovelijk zinloos. Wat deze marokaan heeft gedaan is naast de ongelovelijk wrede moord de gemoederen tussen nederlanders en mederlanders om ze zo maar ff te noemen in 1 klap op te naaien, Dat de partij`n meer dan ooit tegen over elkaar zijn komen te staan wat een gevaarlijk ontwikkeling kan zijn. Krijgen we hier dadelijk een 2e noord ierland???

Ik ben het gedeeltelijk met je eens aangezien ik zelf volledig atheist ben... althans... misschien is er wel iest om in te geloven, maar als je ziet wat het teweeg kan brenegen e.d. draai ik me mooi om! :no:

Vergeet niet dat verreweg het grootste deel van alle uitgevochten oorlogen om Godsdienst gingen/gaan! En dat zal ook nog wel even zo blijven.

Maar de keerzijde van het verhaal is dat er ook miljoenen mensen zijn geweest die juist indiezelfde Godsdienst hun kracht geput hebben uit het feit dat ze iets hadden om te geloven in tijden van honger, oorlog, marteling, veflizen van dierbaren... hun God is iets wat niet tastbaar is en juist om die reden iets wat altijd positief blijft! ;)
Waarschuw beheerder
Nieuwe versie 'Zinloos' met couplet v Gogh
Waarschuw beheerder
donateur
dekwaadsteniet: De rust zo snel alweer laten wederkeren, euhm, nee. Ik denk dat er wel wat langer bij stil gestaan mag worden. Niet om wat voor groepering dan ook negatief in de publiciteit te brengen maar om duidelijk te maken dat zulke acties op elke mogelijke manier verworpen worden.

Maareuhm, Weltrusten :jaja:
Waarschuw beheerder
Waarom draagt een 26-jarige man zo'n moslimgewaad en een grote baard? Niet bepaald een gemiddeld uiterlijk voor een jonge moslim lijkt mij. Maakt het wel overduidelijk dat het om een moslim gaat en de reacties laten zich raden. Haat en onverdraagzaamheid tegen álle moslims maakt van makkelijk beïnvloedbare mensen uit die groep weer een gemakkelijke prooi voor dit extremistische tuig lijkt mij..