Partyflock
 
Forumonderwerp · 720080
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Echt te erg :(

Waar moet het heen met NL ?

R.I.P

Hetgeen vandaag is gebeurt overtreft alle verwachtingen.. ECHTER dit is geen reden om het beleid te overtreden en hier enkel racistische uitlatingen te doen. Hiervoor worden gewoon waarschuwingen cq bans voor uitgedeelt.
Laten we met zijn alleen het tegenovergestelde van deze daad doen, en dat is juist NIET verdrinken in haat
laatste aanpassing door een beheerder
 
Geschokt...

R.I.P. Theo!
laatste aanpassing
 
rip
idd echt te erg om je mening omgelegd worden te triest
rip
 
R.I.P.
 
dit is echt te erg voor woorden:'(:@:@


we hebben echt een probleem in nederland dat de komende 20 jaar nog niet opgelost is:(
Hoorde het vanmorgen toen ik wakker werd van me ma.

R.I.P.
 
R.I.P ik zou verder maar nix zeggen :x
 
R.I.P


Egt dom zulke lui:S
1 woord..
SCHANDALIG!!!!!!!

:@:@:@:@:@:@:@:@:@


Theo.. R.i.p. :flower:
 
Walgelijk, verschrikkelijk en ik hoop niet dat iedereen het zo weer vergeet.
 
Zeer laffe daad! :@
Je kan in nederland geeneens meer je mening uiten! :@

Theo RIP :flower:
Ik zeg vast hetzelfde als zowat de rest van Nederlnad,maar ik vind het zwaar triest ...

Het enige wat ik wil horen is het motief van die vent die hem vermoord heeft,en wat er op dat briefje stond ... dan word alles duidelijk ...

r.i.p Theo :flower:
 
Het is echt te gek voor woorden dat je tegenwoordig om de mening die je hebt afgeslacht wordt! Lang leve de vrijheid van meningsuiting! En wederom complimenten aan de Nederlandse regering, die het zo ver heeft laten komen. :no:
vind t verschrikkelijk heb r echt geen woorden voor..

R.I.P pim&theo
RIP Theo.......(F)
RIP Pim........(F)

Next...?

Wilders?

:respect: Wilders :respect:.............het uitwassen van de islam....

Ik wil mijn Land terug....:@
laatste aanpassing
:( R.I.P
was in de buurt toen het gebeurde!!

RIP theo.

ps. je kan niet eens meer je mening uiten, waar gaat het heen...
 
Schandalig, was altijd fan v zn programma s, bijv de Hunkering (Y)

Columns, films etc,

kom om 17 00 thuis, blijkt ie weg te zijn, schandalig toch ?

moest in principe zelfs na lineusstraat, maar zou t mogguh doen , RAAR
laatste aanpassing
HOeveel moeten r nog komen, hoeveel moeten er nog gaan?

RiP theo, held van freedom of speech...
Bepaalde dingen kan je beter neit zeggen hier O:)

Maar ik denk als de meeste NL-ers denk nu O:)
 
Theo R.I.P.

Dit is egt te erg voor woorden :@:@:@:@...
Eerst Pim en nu Theo :( :(:(...
Goeiedag zeg in wat voor maatschappij leven we...
Als je mening zegt wordt je vermoord :S:S:S :@:@:@
Egt te triest is dit !!!!!
laatste aanpassing
 
Artiest Pat Houston
je kan blijkbaar niks meer zeggen hier in nederland.

Ik ben ook iemand met een uitgesproken mening. Daarom doet het me best wel veel wat er is gebeurd. Maar ik zal niet snel m'n mond houden door zoiets. Je hebt ook niet snel het idee van; dat zal mij niet overkomen. maar als deze dingen nog vaker gebeuren ga ik misschien anders denken. Maar toch zal ik me niet de mond laten snoeren. Ik zeg wat ik wil. Fuck it!! als het komt dan komt het.
Nee,we volgen Cohen ...

en we geven ze allemaal .. een CLUBHUIS !! 8) ...


:/ ...
laatste aanpassing
 
Waar gaat het heen!!!!!
 
Te gek voor woorden,
Waar gaat dit op uit draaien,vind het dood eng.
R.I.P Theo
Werkzaam bij Arctic Boogie
Artiest Endfest
Kerel zei in het openbaar wat velen alleen durven te zeggen met flink wat drank in de nek op een besloten feestje en dat verdient in mijn ogen GROOT respect!!

Rust zacht ... audiovisuele strijder van het puurste soort!!
 
Ik hoopte op Balkenende,blijkt het Theo van Gogh te zijn:S
 
je mag niet eens meer kritiek geven in nederland

voor je het weet, is het het graf waar je beland

wat the fuck is er hier aan de hand?!

eerst pim op de zesde van mei

nu is het theo, de volgende ben jij

moet dan zo gaan, moet het zo nog langer?

want na ieder incident, word de mens banger

mensen zijn angstig, mensen hebben zorgen

want wie is de volgende, wie is het morgen?
Balkelende scheert nu iedereen over 1 kam,en dat moet je nou net ook niet doen,vooral niet na wat er vandaag gebeurt is !!!
Wat een kutland is dit... eerst pim nu theo.. gewoon omdat ze hebben gezged hoe het is ... kutzooi, gewoon te wreed dat dit gebeurd is,jammer dat die agent die idioot niet een kogel door zn kop heeft geschoten..
 
r.i.p.



Politie sluit Binnenhof Den Haag af
dinsdag 2 november 2004
DEN HAAG - Het Binnenhof in Den Haag is dinsdag aan het eind van de middag afgesloten door de politie. Een woordvoerder kan niet zeggen wat de precieze reden is.
Mogelijk heeft het te maken met een herdenkingsbijeenkomst voor de vermoorde cineast Van Gogh die dinsdagavond op het nabijgelegen Plein wordt gehouden. De bijeenkomst is georganiseerd door mensen die zichzelf ADO-supporters noemen.
Na de moord op Pim Fortuyn liep het in de Haagse binnenstad uit de hand toen een grote groep mensen het Binnenhof op probeerde te gaan.
Hoeveel mensen moeten er vermoord worden voordat de politiek overgaat tot "andere" maatregelen?
 
Doet me toch altijd meer dan ik zou verwachten. Te laffe daad voor woorden gewoon.
 
Der lopen steeds meer DEBIELEN rond op deze aard kloot waar gaat dit heen zeg Jesus!! Je mag niet eens je mening meer geven..

Hebben jullie die rap gehoord van die Marokanen uit Goude schijnt 1 van die daders te zijn.. het heet KK-Racisten ofzo gaat echt nergens over.. maar hoej roep je agressie op!!

R.I.P. THEO eerst PIM en nu JIJ waar gaat dit heen!!

ZINLOOS!!!

door zulke opmerkingen te plaatsen, want er is nog helemaal niks duidelijk over daders.

Gaarne uw speculaties over te laten aan de daarvoor

aangestelde personen. FT
laatste aanpassing door een beheerder
 
Niet normaal meer!!!!
Waar gaat het heen hier in nederland!!!!
r.I.P theo
ik heb hier geen woorden voor

Nederland moordland.

Het nummer zinloos(lange frans&baas b) is al weer verouderd ze kunnen m nog langer maken , te ziek voor woorden



R.I.P theo
 
Niet normaal.. MAar we doen er veelst te weinig aan! Tijd voor actie.. Moest al bij Pim maar dat gebeurde er nauwelijks!
 
Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Sprakeloos ben ik er gewoon over!
Als dit tegenwoordig in ogen van mensen al moet kunnen wat gebeurd er dan met dit land... walgelijk gewoon.
En dan ook nog eens deze man, een kleurrijk persoon voor NL

Groot respect voor Theo van Gogh :respect: R.I.P.
laatste aanpassing
 
+ RIP +
 
Artiest Lenn
r.i.p. theo
 
Jaan 2 november 2004 20:02
R.I.P

Het was ook weer is geen buitenlander die het gedaan heeft

ik zeg dicht die grens en als ze 2x in aanmerking komen met justitie terug sturen (hoe zal dit over 10 jaar zijn of mms wel over 5 jaar)

Lekker dom antwoord:S
En door wie was Pim neergschoten dan?
Egyptenaar steekt dochters neer uit woede over gemis zoon
SOHAG - Een Egyptische muezzin (man die de gelovigen tot gebed oproept) heeft zijn zeven dochters met messen aangevallen uit woede over het uitblijven van een zoon. De meisjes lagen op dat moment te slapen. Vier van hen, 15, 10, 8 en 7 jaar oud, overleden, de andere drie raakten zwaargewond. Op de kreten van de laatsten kwamen buren aanlopen, die de politie alarmeerden


moslimcultuur niet achterlijk? ach hou tog op .. wanneer stopt de regering es met het binnenhalen van deze idioten?
 
Werkzaam bij Basslinerz Music
R.I.P.

Theo je was een goeie gozer, maar spijtig voor jouw dat de maatschappij zo krom is :(
laatste aanpassing
 
R.I.P Theo


Vrijheid van meningsuiting!