In de eerste plaats is het natuurlijk gewoon vet dat je muziek steeds meer en meer jouw ding aan het worden is. Het past ondertussen thuis in dit forum en dat is weleens anders geweest al zat daar wel duister geweld tussen waarvan ik de gekkigheid wel kan waarderen, maar niet helemaal strookte met je liefde voor muziek die je hier weleens verwoord al heb ik ook wel het gevoel dat je best breed bent!
Het kinderlijke zit hem in de gehele linie en ik denk dat het om de percussie gaat al ben ik er nog steeds niet helemaal zeker van wat de percussie is, maar goed geluid is op dat gebied natuurlijk toch wazig gebied net zoals de waarnemingen van het smaakzintuig niet goed zijn te beschrijven, want hoe leg je een ander uit hoe een zeeuwse bolus met bleuband boter smaakt tot in het kleinste detail en waarom vind alleen ik dat lekker en zo geldt dit natuurlijk des te meer voor geluid.
Het ritme van die percussie vind ik wel erg vet en van tijd tot tijd gruwelijk duister. Die kerkklokken vind ik maar niets maar dat komt misschien omdat ik de eerste 18 jaar van mijn leven achter de kerk heb gewoond en te vaak heb moeten luisteren naar die saaie gom zoals je in jouw nummer hebt gebruikt. Overigens op zondag ging dat ding om negen uur en dat vond ik de laatste jaren echt niet leuk, maar heb hem pas gehoord en hij maakt dan gebruik van twee klokken ipv een klok waardoor ook nogeens die galmen door elkaar heen gaan en weer een geheel vormen en dan kan je zo lekker meeschudden met je hoofd euh kop in dat geval.
Hahahahaha binnenpretje want je hebt twee nummers gepost en deze heet Bells Fury dus die bellen horen te bellen. Tweede nummer heb ik veel minder op aan te merken trouwens. Klinkt heel erg vet en zit alweer veel meer avontuur en opbouw in en is soms zelfs meesterlijk van duister naar gepaste vrolijkheid. In het begin van het nummer hoorde ik wat schelle tonen die het wat kinderlijker doen lijken maar vanaf drie minuten zijn die weg of ligt er juist een ander geluid overheen en klinkt het nummer vet volwassen!
Beetje rare manier van rippen HiHi en het is opbouwend bedoeld he we treden in details en dat lijkt me juist goed!
Allereerst verbaas ik me elke keer weer over jou geniale van hot naar her gespring en toch uiteindelijk ergens een punt kunnen maken.
Wat betreft de quote:
De humor zit hem vooral in de titel van de tweede plaat die ik postte neem ik aan? (gutter, heb ik voor gekozen, omdat ik altijd ervan hou te verassen, niet alleen met muziek, maar ook in het dagelijks leven)
Gutter is meer een woord dat je verwacht te vinden als titel van een hardcoretrack, maar als je vervolgens het nummer luisterd denk je toch bij vlagen.. ja 't heeft wel iets duister, ondergronds, smerigs en bij vlagen een vrolijke vlinder die door de 'gutter' heenvliegt.
Thanks voor de kritiek, ik neem het zeer ten harte en ga dus vooral letten op gutter, aangezien ik hier zelf ook het meeste naar luister van de twee.
Nu nog eens een manier vinden om PQ zijn beloftes eens te laten nakomen om mijn track en een andere aan te passen zodat ie gedraaid kan worden op een van de plaatselijke feesten. Ik heb het dan over violin's hell en Gutter dus in dit geval.
Ik hoef niet zo nodig een release op nero - records, al zou dat natuurlijk wel de shit zijn.. Mij zou het veeel lekkerder lijken om los te gaan op mijn eigen track.. niet zozeer, omdat ik mezelf de hemel in wil prijzen, van mijn part ben ik de enige die erop losgaat, maar als ik de vreugde over mijn track kan delen met anderen.. zal ik deste meer ervan genieten.
@ Nazzz:
Something New:
Niet echt mijn ding.. jammer dat het gewoon een hardcore nummer in een hardstyle jasje is.
Over kwaliteit heb ik het dan niet gehad, die heeft het zeker.
Phuture:
Alleen al het begin is erg vet, best origineel en behoorlijk duister. Meteen erna mooie drive waar ik wel van hou. Gelukkig geen eeuwig gewissel van basslinetoonhoogte..Waar ik persoonlijk een hekel aan heb.
Prettig dat de track zijn duistere stijl blijft vervolgen en de melodie ligt lekker bij me in 't gehoor.
Systems:
Ookal klinkt het vet in het begin die zaag die steeds terug blijft komen. Mijn ding is het niet meer, omdat ik het inmiddels in tientallen producties al heb gehoord in dezelfde setting.
Wel prettig dat het vervolgens om een lekker duistere melodie verder gaat.. alleen hier komen dus die (voor mij) annoying basslinetoon veranderingen.
Tear it off:
Leuke adoptie van een hiphopsample, op ongeveer 1 minuut helaas weer een veel te vaak gebruikte sound, waardoor ik afhaak.
Op ongeveer 1:50 word mijn aandacht weer gegrepen door een vette melodie. Al vrees ik dat het weer verder gaat met de basslinetoon veranderingen. (ander woord heb ik er niet voor)
Zo..