Partyflock

Forumonderwerp · 718740
19 volgers · 342745x bekeken

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse, hardtrance en een beetje techno en een héél klein beetje hardstyle (althans zo draai ik het).
Op de één of andere manier komt deze muziekstroming niet helemaal door.
Ben wel benieuwd naar de meningen over hoe dat komt.
Te hard voor de Tiesto/cor fijneman enz. liefhebbers, te soft voor de hardstylers/hardcoreliefhebbers enz.

Mijn mening is dat harddance van alles in zich heeft om verrassende uptempo (gb) en/of beukende duitse/hollandse platen te mixen. Tóch muzikaal én stevig.
laatste aanpassing
Artiest Erase
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 14:35:
Nieuw trackje

het hele nummer vind ik wat slap de kick kan vetter vind m nu wat leeg hierdoor vind ik het al gauw wat saai worden. De eerste break vind ik wel lekker maar wel wat aan de lange kant en daarna komt het ook niet lekker los, mis een soort drive in het nummer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 14:35:
Nieuw trackje

klinkt wel lekker, maar ben het hier wel mee eens:

Uitspraak van E-RASE op zaterdag 2 december 2006 om 12:21:
vind m nu wat lee

Bass en melodie zijn (y), maar de plaat klinkt idd een beetje kaal/leeg.

De break vind ik juist vet, leuke spanningsopbouw. Maar vervolgens gaat ie los en dan denk ik: ging ie nou net los?

Mag er wel wat harder inknallen dus. Wel weer (y), dat het melodietje even later weer terugkomt. Vind ik wel vet als dat op zo;n manier gedaan wordt.

plaat van dj x-sence, 'the loneliness' kent eenzelfde soort wijze van opbouw. Pas na enige tijd na de climax komt de melodie weer terug.
Waarschuw beheerder
zo even wat leven in de brouwerij blazen voordat deze toppic weg is.

hoe draaide ed real en hoe was het daar allemaal in club latido? ik ken die tent wel, maar toen ik daar was had het een donkere kraker sfeer vond ik, op zich wel gezellig maar wat was jullie indruk? voor herhaling vatbaar?
donateur
Uitspraak van Jim_Justice op zondag 3 december 2006 om 21:53:
hoe draaide ed real en hoe was het daar allemaal in club latido? ik ken die tent wel, maar toen ik daar was had het een donkere kraker sfeer vond ik, op zich wel gezellig maar wat was jullie indruk? voor herhaling vatbaar?

Ik vond Ed Real geweldig, maar vind hem ook gewoon erg goed, dus ben beetje bevooroordeeld misschien
Feest was echt super, de locatie ook, zag er supermooi en verzorgd uit en de sfeer was ook top.
Goed geluid en geweldige muziek, dus zeker 100 % voor herhaling vatbaar :yes:
Waarschuw beheerder
en wie heeft het feest eigenlijk georganiseerd? en was het echt twee soorten publiek, bekendehardhousers en amsterdammers die van andere stijlen houden of hoe.
Waarschuw beheerder
en hoe was de opkomst?

niet onbelangrijk in bange dagen.
Artiest {SHOWLIST artist 55359, 17262}
Waarschuw beheerder
Vond het geluid niet echt denderend!! errug schell en kraakte regelmatig, maar dat deed niets af aan het feit dat het een supergezellig feestje was.

Opkomst was zeker OK voor een eerste keer, alleen miste ik wel wat mensen en naar mijn mening helpen diegenen die er zaterdag niet bij waren hun eigen scene deels op zeep. Er is al zo weinig op hard dance gebied in NL, dus wanneer er weer iets a la HQ georganiseerd wordt vind ik gewoon dat je erbij moet zijn. Hopelijk voelen deze personen zich aangesproken!!!

DJ's waren verder top, al is de herrie die Ben Stevens draait totaal niet mijn ding. Doet echter niets af aan het feit dat het wel een zeer goede dj is.

Ik zeg: Op naar de volgende!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nazzz op maandag 4 december 2006 om 14:02:
alleen miste ik wel wat mensen en naar mijn mening helpen diegenen die er zaterdag niet bij waren hun eigen scene deels op zeep

Onzin.

Als je je niet aangetrokken voelt tot een harddance feest dat een prijs heeft, dan hoef je echt niet te gaan omdat anders 'de scene om zeep wordt geholpen'. Je moet naar een feest gaan als je naar dat feest toe wilt gaan.

Harddance is heel divers, veel verschillende smaken.
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op maandag 4 december 2006 om 13:49:
en hoe was de opkomst?

Het aantal vond ik absoluut niet tegenvallen.

Uitspraak van Hassanova op maandag 4 december 2006 om 14:04:
Onzin.

Daar ben ik t dus dan weer niet mee eens. Natuurlijk kan het zijn dat je een keer niet kan of geen zin hebt, maar er is een groep mensen die altijd maar zeurt dat er te weinig harddance/filth/etcetera is in Nederland, en dan IS er een keer iets heel leuks (want het was gewoon heel leuk met een veelbelovende lineup), en dan zijn ze er niet. En het wereldje is al niet zo groot, en op deze manier wordt het alleen maar minder groot. Jij had het bvb ook prima naar je zin gehad met York, Ed Real en Fausto. Zelfs ik trok Stevens's muziek nog, wat ik totaal niet had verwacht trwns, misschien had jij t ook wel een goeie set gevonden ondanks dat filth niet je ding is (vond t ook niet zo heel erg filthy, zat vrij veel melodie in).
Waarschuw beheerder
Ja ik snap wel dat het de scene niet helpt als je thuisblijft, maar het helpt de scene ook niet om zeep.

Dat zou betekenen dat ik bij elk harddance feest van dit formaat aanwezig zou moeten zijn, anders help ik de scene omzeep.

Dus wel pure onzin. Als het al zo erg gesteld is, dan is er geen solide basis voor harddance. Verplichting voor mensen om te komen, omdat anders de scene het niet volhoudt is ongezond. Een feest moet een feest zijn en dat doe je niet als verplichting.

En verder ben ik ook iemand die liever de kat uit de boom kijkt. Ben bijvoorbeeld erg blij dat ik niet naar Heat ben gegaan.

En dan heb ik het niet eens over anderen die vanwege andere echte verplichtingen niet konden komen.
Waarschuw beheerder
Maargoed, de sfeer was goed en de opkomst redelijk en het geluid kak.

Drankprijzen?
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 4 december 2006 om 14:12:
En het wereldje is al niet zo groot, en op deze manier wordt het alleen maar minder groot

Ben het ook met Peter en Charel eens op dit punt en misschien help je het niet zozeer om zeep, maar het helpt dus echt niet om weg te blijven, tis toch vrij logisch?
Als de opkomst redelijk tot goed is zullen de organisaties ook sneller weer een vervolg geven, waardoor de markt dus sterker kan worden.....

Als bv HeartDance wel een goede opkomst had gehad en ik had quitte gespeeld, want winst hoefde ik al niet, ik verdien mijn geld al met mijn reguliere werk doordeweeks, had ik dus een half jaar later pakweg al mijn tweede editie kunnen doen, dus je helpt wel degelijk als je dus wel aanwezig bent op een Harddance feest

en dat het dan niet perse een solide basis is enzo, nou en, je kan toch tenminste wel iets proberen te sturen en te supporten, maar ja das mijn mening dan he :)

Uitspraak van Nazzz op maandag 4 december 2006 om 14:02:
Vond het geluid niet echt denderend!!

En ik vond het ook niet echt slecht dus vandaar dat ik het goed noem :) Heb weleens veel erger meegemaakt dat sowieso
Waarschuw beheerder
ja ik vind wel dat we toch als harddance lovers moesten komen, guilty as charged! volgende keer (hopelijk is die er) ben ik er gewoon bij en hassan ook;) een echte kaas line up in boerendorp die harddance wil doen tja dan word het moeilijk, maar in amsterdam en ook nog paar engelse dj's erbij moeten we eigenlijk gewoon steunen als we het financieel kunnen.
Waarschuw beheerder
Ik ben blij dat ik niet gegaan ben iig. Geluid moet in orde zijn als ik een bepaald bedrag neertel.

Kritisch, ook in tijden dat er weinig te kiezen valt op harddancegebied :yes:

Weet iemand hoe de drankprijzen waren?
Waarschuw beheerder
Geluid stond iig wel op een lekkere doorbeuk volume. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op maandag 4 december 2006 om 14:55:
Weet iemand hoe de drankprijzen waren?

2,50
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 4 december 2006 om 14:59:
Weet ik dus niet meer, was best dronken

Was niet te zien hoor :no:

;)

Ik moet zeggen dat het alleen maar water drinken me best goed is bevallen, zeker de volgende ochtend. Maar het was wel een heel nuchter feestje (voor mij dan). En had het om half 4 dan ook wel gehad.

Artiest {SHOWLIST artist 48220, 6267}
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het jammer dat ik niet geweest ben :(

Had graag willen gaan, maar helaas loopt mijn vriendin momenteel op krukken omdat ze door haar enkel gegaan is.... :(:(:(

Maar al met al een leuk feestje dus ????

Daar ben ik t dus dan weer niet mee eens. Natuurlijk kan het zijn dat je een keer niet kan of geen zin hebt, maar er is een groep mensen die altijd maar zeurt dat er te weinig harddance/filth/etcetera is in Nederland, en dan IS er een keer iets heel leuks (want het was gewoon heel leuk met een veelbelovende lineup), en dan zijn ze er niet. En het wereldje is al niet zo groot, en op deze manier wordt het alleen maar minder groot. Jij had het bvb ook prima naar je zin gehad met York, Ed Real en Fausto. Zelfs ik trok Stevens's muziek nog, wat ik totaal niet had verwacht trwns, misschien had jij t ook wel een goeie set gevonden ondanks dat filth niet je ding is (vond t ook niet zo heel erg filthy, zat vrij veel melodie in).

Zegt iemand die nog nooit op nrg flash is geweest ;) (kidding ;))
laatste aanpassing

Werkzaam bij Wijgevenfeestjes
Artiest BeNRG
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op maandag 4 december 2006 om 14:55:
Weet iemand hoe de drankprijzen waren

Een nep-Red Bull (heette bij Latido dus Latido :S )kostte 4 euro!! :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 18:49:
Zegt iemand die nog nooit op nrg flash is geweest

Zegt degene die de allereerste editie heeft meegemaakt :P Whahaha dat was ie ff vergeten :P Maar ff serieus, jammergenoeg is Grunning voor mij een enorm eind, waardoor zo'n feest alleen al aan benzine 50 e kost. Anders was ik er absoluut vaker geweest :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
was ook niet voor jou maar voor nazzz ;)

Misschien kom je er volgend jaar nog wel een keer :D
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Die quote is van charly, niet van nazzz... Hhm :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 19:06:
was ook niet voor jou maar voor nazzz

Whehehehehe dan bied ik bij deze mijn welgemeende excuses aan hahahaha :D Wel opletten wie je quote he Tinus :P Maareu, ik neem Nazzz dan wel mee ;)

Waarschuw beheerder
donateur
verkeerde bril ;) :D sorrie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 18:49:
Zegt iemand die nog nooit op nrg flash is geweest (kidding )

Heg je helemaal gelijk in. Al ben ik het wel met charel eens dat Groningen een behoorlijk k*teind is (3 uur met de trein ofzo).

In theorie zit je eerder in Londen dan in Groningen.

De mensen waar ik op doelde zijn degenen die altijd lopen te miepen over het gebrek aan feesten, dat HQ weg is, te weinig echte "UK" hardhouse (overigens het volgende onderwerp van discussie: HOKJESGEEST :S) en ga zo maar door.

Die mensen hadden er naar mijn mening moeten staan om een organisatie, die al deze facetten probeert terug te brengen, te steunen, zodat er meer van deze feesten komen.

Ik denk namelijk dat heel veel "liefhebbers" namelijk geen idee hebben hoe moeilijk het is om op dit moment boven water te blijven in de dance scene in het algemeen en de harddance scene in het bijzonder. De eerste 3 edities massaal supporten zorgt dat zo'n feest blijft en dat kunnen we goed gebruiken!

En voor iedereen die vind dat ik loop te zeiken; Ik hou altijd mijn mond dicht, omdat ik dit soort discussies meestal niet de moeite waard vind, maar als ik om mij heen zie hoeveel mensen heel enthousiast bezig zijn om iedere keer weer pogingen te wagen om de scene levend en bruisend te houden, dan steekt het mij als ik constateer hoe daar door een deel van het zogeheten hard dance publiek mee wordt omgegaan.

Doe ermee wat je wilt. Dit is het laatste wat ik erover heb gezegd

Waarschuw beheerder
hehe voor mij is Amsterdam ook een pokke end :P
enige wat me op valt: er hebben op Hardhouse! geen dj's van de nieuwe generatie van eigen bodem gedraaid. Beetje jammer, mjah zal ook nog wel komen binnekort.

De scene heeft altijd voeding van 2 richtingen nodig. Van buiten af dmv het publiek, en van binnenuit. Nieuw talent, liefst van eigen bodem :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het geluidssysteem goed, erg goed. De reden dat het niet heel goed klonk af en toe lag aan de dj mixer die gewoon te ver open stond. Zonde. Drankprijzen vond ik wel vrij hoog...cola 2,50, bier 2,50. Ik stond met 2 dj's te praten...wat drinken? ja graag... 2xjack daniels-cola en een biertje: 19,50 :(

Locatie vond ik erg geschikt. Jammer van de zaal boven, maar waarschijnlijk een goeie les voor de volgende keer? Hij was behoorlijk leeg iig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hans [Tallboy] op maandag 4 december 2006 om 21:16:
2xjack daniels-cola en een biertje: 19,50

ben niet meer zo ontstemd achteraf dak nie gegaan ben ;)
Waarschuw beheerder
he he bied ze dan een biertje aan slimmerik
Waarschuw beheerder
donateur
Geluid was in t begin iets te schel, maar later was dat prima in orde vond ik, goed te doen hoor :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op maandag 4 december 2006 om 22:27:
he he bied ze dan een biertje aan slimmerik

Dat is net zoiets als na 1 koekje de trommel wegzetten...bovendien vind ik het een beetje gierig om een drankje naar mijn keuze aan te bieden. Neemt niet weg dat ik van de prijs schrok natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet gewoon alleen drankjes geven aan dj's waarvan je weet dat ze bier drinken;)

Waarschuw beheerder
heb ff voor de gein een beetje Isaac achtige remix van deze trance classic gemaakt.

Ben benieuwd of jullie et wat vinden, was nie echt serieus bedoeld ofzo maar tis wel een lkkr plaatje geworden vind k zelf...

klink hier onder voor de dl link:
http://www.sendspace.com/file/ffi5cf

enjoy :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hans [Tallboy] op maandag 4 december 2006 om 22:49:
Dat is net zoiets als na 1 koekje de trommel wegzetten...

neej dat is zoals 'You wanna beer m8?' ;)
Waarschuw beheerder
nou hans als er meer toppers als jij waren! hopelijk zie ik je vrijdag in de trappist, een jack daniel's gaat er wel in!;)
Waarschuw beheerder
de file is er niet meer x-sense

Waarschuw beheerder
heh? heb em net pas ge upload :S

nog maar ff overnieuw dan...

Waarschuw beheerder
http://www.sendspace.com/file/ffi5cf
Waarschuw beheerder
hij zei dat ie weggehaald is wegens weinig download. alsof je hem al een week hebt staan ofzo.

Waarschuw beheerder
snap ut ook nie echt :S
Waarschuw beheerder
nu is ie wel gelukt, hij is leuk gedaan, het is een vette melodie en die basslijn geeft het toch een speelsheid.
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 4 december 2006 om 15:56:
Was niet te zien hoor :no:

;)

Ik moet zeggen dat het alleen maar water drinken me best goed is bevallen, zeker de volgende ochtend. Maar het was wel een heel nuchter feestje (voor mij dan). En had het om half 4 dan ook wel gehad.

Nou dan hebben wij het mooi een keer andersom gedaan dan :yes:

;)

*edit alleen blijf ik eerder tot het einde als ik nuchter ben dan nu, ik viel op een gegeven moment gewoon om ;p ;p van de slaap o:)

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 20:45:
enige wat me op valt: er hebben op Hardhouse! geen dj's van de nieuwe generatie van eigen bodem gedraaid. Beetje jammer, mjah zal ook nog wel komen binnekort.

In de tweede zaal stonden wel 'nieuwe' talenten ook hoor van eigen bodem :) :yes:
Onder andere DJ Helly, een aanrader (y) (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 20:45:

Op Hardhouse! hebben genoeg next gen van eigen bodem gedraaid, maar ik denk dat jij Hard House bedoelt. ;p