Partyflock

Forumonderwerp · 718726
Wat is het raarste wat je kunt doen met een haring!? :-)

laat uw fantasie de vrije loop!!!!? :-)

Grtz

Ervoor wegrennen...vi(e)s

tafeltennis
De scheerlijnen van een tent mee op spanning zetten :D
achter je oor stoppen en dan jeu de boulles gaan spelen terwijl je continu roep dat je een perferator bent
of je brengt hem naar pieterburen
en zecht dat het een waak haring is voor de zeehonden
tussen je benen hangen ;)
je kan hem ook in een foto toestel stoppen maar dat is niet zo leuk vind ik
RUDY! 28 oktober 2004 13:50
achter je oor stoppen en dan jeu de boulles gaan spelen terwijl je continu roep dat je een perferator bent

Dat is inderdaad best raar.
Een telefoon met een klepje zoeken, haring ertussen stoppen, naar het dichtsbijzijnde flatgebouw toerennen en op het dak gaan staan, en roepen: Ik wil bolletjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh­!!!!!!!!!!

Zoiets????
Ermee naar het politiebureau gaan, en hem als gevonden voorwerp opgeven.

Hem meenemen naar een chinees restaurant, in een aquarium doen en dan heel gefrustreerd roepen dat hij niet meer leeft en niet kan zwemmen (terwijl die daar drijvend ligft tussen alle uitjes) :yes:

Hem beffen ? ;-)
je haring mee nemen naar een parfurmerie en dan zeggen dat je net zo'n luchtje zoekt als je grote vriend

Je kan hem op laten zetten
Je kan em in een doos stoppen!

plaats 'm op de motorkap van je auto
Op eten en uitspuugen in je kont douwen en uit zeiken :[
ja kan hem ook vier dagen belachelijk maken en daarna mee uit eten vragen
Ermee naar de kapper gaan, op je voorhoofd leggen, platslaan door je haar smeren en vragen of hij dan je haar wil wassen....

Wie die haring ?

Ik ben een echte vlaardingse haringkop b)

Oke :/ bedankt voor de info

Jij ook bedankt
potje jeu de boulles spelen dan maar?
ritueel verbranden/offeren

Zo een pleister op zijn rechter oog doen, omdat hij met zijn linker oog minder goed ziet. Zo hoeft hij later geen brilletje. Het liefst een pleister van een haai!
meenemen naar een klein pools dorpje en daar kennis laten maken met de plaatselijke bevolking om vervolgens aan iemand te vragen of die een wekker radio voor je haring wil kopen
Je kan em in een doos stoppen!

:X

mensen die dat doen, zijn gek!!!
laatste aanpassing

Artiest Sjonny M
er tussen werken

vrij laten in het bos?
er een ui op doen! en dan vragen of ie in je mond wil gaan liggen!
er een ui op doen! en dan vragen of ie in je mond wil gaan liggen!
Dat is het antwoord????

meenemen naar een klein pools dorpje en daar kennis laten maken met de plaatselijke bevolking om vervolgens aan iemand te vragen of die een wekker radio voor je haring wil kopen
Deze vind ik echt meesterlijk!!!

Hahahahahaha;P
neeej het antwoord vraag ik toch aan jullie :D

SJU!
Ik weet waar jj op doelt jij vuile viezerik!! :9
En de partyflockers uit Heerenveen weten het vast ook!
Moet je dara nou een topic over openen?? :S

Je zou de haring tussen je tenen kunnen dragen, terwijl je hem voortdurend toejubelt en gedichten aan hem opdraagt onder het genot van een kopje koffie .
ehmmm! no comment wino!

Wino weet wel hoe het zit.

Je zou de haring vast kunnen binden aan de koplamp van je fiets, ermee de stad door kunnen rijden en vervolgens een illegale regendans uitvoeren met de haring als danspartner.
laatste aanpassing

Je zou hem mee kunnen nemen naar het professioneel dwerg-werpen voor beginners, en daar de haring aanbieden als hoogpolig kamertapijt voor drie euro per vierkante meter.

Je zou de haring uit het raam van de templo de la sagrada famillia kunnen lanceren terwijl je het wilhelmus zingt en denkt aan martelsex met balkenende.
wino Je zou de haring uit het raam van de templo de la sagrada famillia kunnen lanceren terwijl je het wilhelmus zingt en denkt aan martelsex met balkenende

:respect:

Je zou de haring uit kunnen smeren over het achterwerk van Patty Brard terwijl je nieuwe technieken bedenkt om de buurvrouw te verleiden.

Ook zou je hem uit kunnen roepen tot vis van het jaar en een internetsite met al zijn goed eigenschappen aan hem kunnen wijden, terwijl je hem met een gitaar in de hand een obade brengt.

Je zou zelfs kunnen proberen een dialoog met hem aan te gaan over de kubistische periode van Picasso waarna je al je bevindingen deelt met de hond van de buren.

wat heb je gebruikt vandaag wino? ;)

haring.

Met uitjes.

bah .....
die rare friesche gewoontes ook ;)

Met een dressing van lsd