Partyflock

Forumonderwerp · 718498

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
*geen directe links naar mp3's als het geen volledig eigen werk is aub... :flower:*Xes*

Ik kreeg net dit van iemand binnen en dit vind ik nou echt te ver gaan :S:S :no:

Gr Marcel
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
uhm gooi die shit dan in de prullenbak!!
het zet anderen weer aan tot!
Waarschuw beheerder
donateur
:/
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha dr gay en mc donald duck [img cacheid=00008cc00001012e778d020e1a00708aea]http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons6/24.gif[/img]

Gouda :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heheh hoort dat dan :P

ja zo kun je het wel noemen :S

Waarschuw beheerder
hahaha wat kunnen mensen toch dom zijn :D

sommige dingen zijn waar sommige totaal niet

Laat de racisten maar lekker met elkaar vechten :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ze kunnen niet rappen maar t is wel verstaanbaar 8)

Waarschuw beheerder
"niet iedereen over 1 kant scheren" hahaha jaah!!!!
Waarschuw beheerder
dit zijn juist de allochs die ik graag zou discrimineren :x

en ze moeten leren rappen, stumpahs
Waarschuw beheerder
donateur
*allochtonen blijven in deze k*****land*

Geweldig :9

Waarschuw beheerder
donateur
nou het klinkt gewoon nergens naar:S

en ze weten niet eens waarover ze aan het rappen zijn geloof ik :S
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha word steeds gekker :D
Waarschuw beheerder
*allochtonen blijven in deze k*****land*

ze durven het wel eerlijk toe te geven

:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jah het is ook gewoon een kikkerlandje B)
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij doet ie het niet :[
Waarschuw beheerder
doel opslaan als ;)

Waarschuw beheerder
Ik hoorde ook iets over respect voor alle moslim extremisten?

Opsluiten die fake mc's :yes: en NOOIT meer vrijlaten....

Waarschuw beheerder
opeten?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Heb geen zin om er naar te luisteren, ben bang dat t nie goed gaat zijn voor mijn humeur :D
Waarschuw beheerder
nou sorry hoor maar hoe triest is dit???

Waarschuw beheerder
donateur
heel triest :S:(

Waarschuw beheerder
Nog triester dan triest... :S

Waarschuw beheerder
ja dit zet indd sommigen aan tot
zo vragen ze er om en dan nog klagen ook:S
Waarschuw beheerder
sorry maar als je dit een kankerland vind wat doe je hier dan nog?
Waarschuw beheerder
Ach jah laat ze lekker muziek maken die batjes als hun dat leuk vinden, leren ze tenminste fatsoenlijk NL spreken.

Waarschuw beheerder
geef ze allemaal een enkeltje naar hun eigen land (Y)
en sluit de grenzen :9

(ohh denk niet dat ik dit mag zeggen :$ )

Waarschuw beheerder
Tja... wat moet je hier nou op zeggen???
Rappen kunnen ze idd niet...
Waarschuw beheerder
Laat ze in hun eigen taal rappen. stakkers. muhwhaah uit de maat ook nog
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:S:S
Waarschuw beheerder
Ach ja, je hebt van die mensen, die hebben geen sociaal leven dus die storten zich in dit soort shit!

Triest en jammer, maja je hebt er tussen lopen ;)

Artiest Mono
Waarschuw beheerder
moehaha, dit klinkt echt als jongens die de klok hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt. Respect voor terroristen bewijst al dat ze nog veel moeten leren. iig wel 4 minuten volledig in een scheur gelegen.
Echt innovatief btw, die offbeat rap:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
en ze zeggen ook nog eens dat onze muziek ( hardcore) aggresief is :S nou ik zie in sommige clips op TMF met guns rare teksten enz en nu dit nog :S:S

nou snap de ballen er niet meer van :S

Waarschuw beheerder
:S:S :/

'' als je mij ziet ga je hard wegrennen??? '' uhum 8)

pff zeer triest..!!

en rappen/zingen kunnen ze idd niet ze maken zich zelf nog meer belachelijker...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
TEEEEEEEEEEEEEring heej!!!!
De haren gaan mij recht overeind staan as k dit hoor! :bah:

Waarschuw beheerder
:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind het wel knap van die nep-negers dat ze uit de maat rappen.......8)

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk nieuwtje voor op tv, laaien de discussie's weer op..
Waarschuw beheerder
laat ze dit maar eens op tv horen :jaja: het liefst ook ff in barend en van dorp :jaja:
Waarschuw beheerder
wie heeft er het lef, om dit op een onafhankelijke server op i-net te plaatsen en het dan naar de kranten te sturen (de link) via e-mail??? :/

Waarschuw beheerder
donateur
zat ik de hele tijd al over na te denken

Waarschuw beheerder
donateur
hahah nou dan heb je de poppen aan het dansen hoor :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
hart van nederland??
Waarschuw beheerder
donateur
hij doet t niet :/
hij loopt vast :(

ik ben nieuwschierig! :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat bedoel ik :jaja:

ik zit er nog steeds over na te denken om het te doen :/

alleen welke server op i-net kan k gebruiken? (die hier echt los van staat, zo'n server waar je gewoon bestanden op kan zetten die weer te downloaden zijn) dan moet je die link weer via een ander, net aangemaakt hotmailadres versturen :jaja:
Waarschuw beheerder
''als je mij ziet ga je hard wegrennen''

Laat ze dit maar is op een feest zingen, kunnen we ff zien wie er een wereldrecord op de sprint gaan verdienen...
Waarschuw beheerder
donateur
*edit* doet het al.

dat is wel uit de maat :/

van wie is die achtergrond muziek?

dr Dre toch?

hehe idd ff naar t nieuws sturen, das wel vet :D
Waarschuw beheerder
Whaha ik val van mijn stoel! A- ritmisch en een rijmgehalte van een kleuter!
Wij zijn jullie zat?!!! Denk je dat we blij zijn met jullie dan ?!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
*zoekt nr sbs 6*
Waarschuw beheerder
ik hoop niet dat teveel "foute" mensen hier hun boze reactie op gaan geven, wat dan weer te racistisch is, zodat dit weer dicht moet :(

gelukkig heb ik die mp3 file op mijn pc staan :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
heheh ik vind m best leuk verzonnen.

"wij allochtonen komen jullie onverwachts overvallen"

alsof we nog niet wisten dat ze dat deden 8)

*hartvannederland@sbs6.nl B) :P
Waarschuw beheerder
Tief lekker op naar je eigen land! Scheelt ons een hoop geld en ellende :x
Waarschuw beheerder
nieuwsdienst@telegraaf.nl :9

Waarschuw beheerder
Het enige wat ze zeggen is dat ze het niet op racisten hebben.. Kan ik me wel invinden en me ook nog voorstellen dat ze zelf op hun eigen manier zo iemand willen aanpakken..

Jammer dat het op lonsdale gericht is en het lijkt dat hun iedere lonsdale drager een racist vinden. Ook jammer dat het nou niet echt vloeiend loopt, maar verder kan ik het me heel goed voorstellen.

Waarschuw beheerder
" Ik pak je bij je kraag en laat je janken en zwijgen" :/

en die 2e gast die gaat rappen hmm. versta ik niet veels te onduidelijk

maja ze zijn allemaal slecht 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:frusty: ieder1 over een kam scheren ???? Scheren hun nu niet alle lonsdale dragers over een kam???

Lekker intelligent ;)

Waarschuw beheerder
donateur
nou vind het maar dom :S sorry

hoorde ook iets over respect hebben over terroristen ?!?!:S
( Of heb ik dat nou verkeerd gehoord :S?!?!)

nou hun hebben geen respect dus wat der allemaal in amerika is gebeurd en in spanje :S:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dom? Heb dr wel n ander woord voor! Gebruik k maar niet!
Waarschuw beheerder
'K Um wel ff opnemen op CD :D

stuur ik um ff naar Frits en Henk :)
mss ook wel Hart Van Nederland :D

whihihihihi :)

enne, daarna naar de leukste thuis :P

win ik ook nog een prijs :P

Waarschuw beheerder
donateur
oja??

Waarschuw beheerder
Strak plan. Breng t maar in de media!!
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet ten eerste stellen dat het taalgebruik van deze heren "rappers" ver beneden maat is.
Ten tweede constateer ik dat deze heren een zeer dun scheldwoordenvocabulaire hebben :/

Helaas waarschijnlijk weer zo`n mislukt integratieproject :/

maargoed dat terzijde :)

"Niet over 1 kam scheren" ahum wat doen ze zelf? K*nker lonsdaledragers? is het niet zo dat ook non rascisten lonsdale dragen ? (maargoed daz een ellenlange discussie :) )

Respect voor moslimextremisten :?
Extremisten zijn er in 2 vormen en heb ze beiden meegemaakt :)
De ene is volledig aanhanger van de koran maar ziet hem ook als vredig en probeert zonder geweld dingen op te lossen maar wel met de volle 100% vertrouwen in het boek (ja het is een vredig geloof net als alle andere geloven, alleen de interpretatie van sommige mensen is bagger)

dan heb je de militante extremist zoals die luitjes in irak die zo dapper met een doek om hun hoofd mensen hun keel afsnijden :/
Helaas lopen ze nog steeds te zeiken dat ze geen gas ,licht en huisvesting hebben, vind je het gek als je de strot van een ingenieur afsnijd.

Sorry ik dwaal af :)

Het probleem wat deze heren met hun zogenaamde lied creeeren is alleen nog maar meer haat tegen alochtone medelanders die het op het moment toch al vrij moeilijk hebben gezien het feit xenofobie de afgelopen 2 jaar met een kleine 500% is gestegen :/

Ik kan niet echt zeggen dat ik erg onder de indruk ben van die mensen :)
Het is ok nog steeds zo dat ze net als de hedendaagse wazi alleen in groepjes een grote mond hebben maar als ze alleen over straat lopen niet durven te kijken laat staan een vinger durfen uit te steken.

Dus wat is nu de boodschap in dit nummer?

heel simpel samengevat,

-domheid en kortzichtigheid
-retro rascisme
-Generalisatie
-Haat

en wat lost het op ?

NIETS!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heb ik al gedaan..
Waarschuw beheerder
Deze land??????

ja is een bewijs van een hoog IQ
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: to demon discord
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het lost inderdaad niks op. Maar bedenkt eens wat je zelf zou doen als buitenlander als er mensen zijn die bewust uiterlijke kenmerken van racisten overnemen..

Het lost zeker niks op. Hoe meer racisten er zijn hoe meer buitenlanders hierop zullen reageren waardoor de autochtonen denken dat de allochtonen tegen hun zijn. Zo worden er juist meer racisten gemaakt. Maar de oorsprong van dit lied ligt bij racisten en niet bij de makers van het lied.
Waarschuw beheerder
donateur
Het lost inderdaad niks op. Maar bedenkt eens wat je zelf zou doen als buitenlander als er mensen zijn die bewust uiterlijke kenmerken van racisten overnemen..

Het lost zeker niks op. Hoe meer racisten er zijn hoe meer buitenlanders hierop zullen reageren waardoor de autochtonen denken dat de allochtonen tegen hun zijn. Zo worden er juist meer racisten gemaakt. Maar de oorsprong van dit lied ligt bij racisten en niet bij de makers van het lied.

Cause and effect.... causality :gaap:

vicieuze circel?

doorbreek die circel eens en gun elkaar wat meer respect ?
Waarschuw beheerder
Tegenwoordig heeft bijna iedereen die ik ken een hekel aan bepaalde groeperingen, dat komt niet zomaar!!!!!!!

Ik verdedigde deze mensen eerst altijd maar begin nu zelf ook mijn twijfels te krijgen!

Waarschuw beheerder
klinkt wel als die mannnetjes die hirsi ali bedreigd hebben......

FLINK UIT DE MAAT TROUWENS :jaja:
Waarschuw beheerder
zielige gasten die marrokanen, afknallen die hap!
MAar zelfde geld voor die kkwazis! Hoppa in n kamp gooien met n scheppie

Waarschuw beheerder
En zou die circel dan doorbroken moeten worden bij de oorsprong of bij de makers van dit liedje?

Mensen verdoen gewoon hun tijd. Allebei de groepen hebben een foute oplossing. Het is verstandiger om je er gewoon buiten te houden. Dat haalt niet weg dat ik mij kan voorstellen dat een buitenlander zich irriteert aan de mensen aan wie ze het liedje richten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ze hebben wel uitgebreide vocabulaire...
kk dit kk dat hahahah stumperts
Waarschuw beheerder
Demon Discord heeft alles gezegd wat er maar te zeggen valt

:respect: AMEN :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
rap zuigt zwaar en dit nog meer
Artiest Sora
Waarschuw beheerder
van wie is die achtergrond muziek?

dr Dre toch?

Xzibit - X

De fiets - Kut-Marokkanen klinkt een stuk beter dan deze loze zooi :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat is de orsprong??? jij zegt de racistengroepen dat daardoor allochtonen dit gaan maken?? maarja waarom zijn die racisten nou racist geworden??? weer door al die allochtonen... oftwel een oneindige cirkel!
Waarschuw beheerder
donateur
--TiNuZz-- wat is de orsprong??? jij zegt de racistengroepen dat daardoor allochtonen dit gaan maken?? maarja waarom zijn die racisten nou racist geworden??? weer door al die allochtonen... oftwel een oneindige cirkel!

nee door beide groepen met hun kortzichtigheid.

Waarschuw beheerder
2 tinuzzz.

Je hebt gelijk maar in dit geval zijn de racisten groepen de oorzaak voor het maken van dit liedje.
Waarschuw beheerder
Nee het goedkeuren van terroristiche acties zoals onthoofden en dergelijke smerige achterbakse acties goedkeuren en achter deze acties staan :frusty:

Dit nummer helpt meerdere mensen in het harnas dan enkel rasisten !!!!!

Maar dat haalt niet weg dat ik mij kan voorstellen dat een buitenlander zich irriteert aan de mensen aan wie ze het liedje richten.

Dit is dezelfde irritatie die mensen krijgen door dit soort nummers en dergelijke goedkeuringen van terroristische acties.

rasisme gaat over en weer rasisten laat iedereen in zijn waarde welke nationaliteit of groepering ze horen, want een rotte lonsdale drager of marokaan betekent niet dat iedereen van deze groeperingen zo is !!!!!

Waarschuw beheerder
Eigenlijk ik zelf nog wil zeggen:

Ik kan me erin vinden dat de allochtonen willen reageren op de racisten. Wat ik niet snap is hoe iemand ondanks dat er weliswaar veel allochtonen zijn dan maar besluit om racistisch te worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ach ja en ze noemen het een KK land... :S

waarom willen ze blijven dan?

owjah, die uitkeringen in dat land van hun is niet zo bijster hoog als hier :D

Man, dat volk durft alleen over een mp3'tje hun uitspraken te doen... face to face, komen ze niet uit hun woorden, wedden dat ze hier jarenlang op geoefend hebben ? En nog klinkt het nergens naar :S

zelfs een Van Dale raakt de weg kwijt :P
Waarschuw beheerder
het nummer is van DHC

Waarschuw beheerder
ik zou zeggen die lui moeten meteen ff ingedimd worden en dan bedoel ik hard ook. afknallen!!!
dat zijn wel de lui die snachts met messen op straat lopen en mensen neersteken als je ff kijkt naar wat voor lui het zijn. schandalig dat ze zoiets durven te zingen, wat een taal. en mischien ben ik dan net zo slecht als hun door wat ik nu zeg, maar dit maakt mij echt woedend!!!

Waarschuw beheerder
Pff die gasten die dat nummer in elkaar geflanst hebben moeten gewoon vervolgt worden, ziek zijn ze!! Dit moeten ze nu eens op TV vertonen, weet men (media, regering) gelijk waar al die spanningen vandaan komen. Ik vind dat het politie-apparaat strenger moet optreden tegen dit soort dingen! Ik heb niets tegen niet-nederlanders, maar wel tegen lui met zulke zieke gedachtegang of die zulk propaganda in hun muziek stoppen. Die mogen ze van mij ophangen aan de hoogste boom!

Waarschuw beheerder
Pff die gasten die dat nummer in elkaar geflanst hebben moeten gewoon vervolgt worden, ziek zijn ze!! Dit moeten ze nu eens op TV vertonen, weet men (media, regering) gelijk waar al die spanningen vandaan komen. Ik vind dat het politie-apparaat strenger moet optreden tegen dit soort dingen! Ik heb niets tegen niet-nederlanders, maar wel tegen lui met zulke zieke gedachtegang of die zulk propaganda in hun muziek stoppen. Die mogen ze van mij ophangen aan de hoogste boom!

Waarschuw beheerder
Hoezo? Die gasten hebben het toch niet tegen NEDERLANDERS in het algemeen? Ze richten het op racisten. Een liedje maken is nog niet iemand neersteken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee ok, maar ikzelf heb niks tegen niet-nederlandsers, kheb zelfs familie die niet-nederlands is, dusja..

maar in mijn klas zit 1 allochtoon, als er maar 1 dingetje gebeurt, hij springt altijd meteen 3x wild uit zijn bank en begint meteen te schreeuwen van: ja, waarom heeft de hele wereld wat tegen mij, enz enz enz,

diegene is precies zo'n figuur die ook zo'n liedje maakt, aan die mensen heb ik nou een hekel :jaja:

diegene heeft ook al gezegd dat ie bij al qaeda wil ofzo :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk zijn ze niet eens allochtonen..
Maar in Nederland geboren kindertjes van allochtonen..
Dat inburgeren schiet ook niet echt op he?
:frusty:
Waarschuw beheerder
Je neemt het wel graag voor ze op hè? :/

Waarschuw beheerder
donateur
is nog niet iemand neersteken

ok daar heb je gelijk in :D maar ja dat hoor je wel vaak :yes:

maar ok ze hebben het over racisten
Waarschuw beheerder
donateur
tegen wie heb je het?
Waarschuw beheerder
WTF :S Ik woon in Gouda :S! Wat een sukkels zeg! "Wij Gouwenaren zullen nooit opgeven" "Kk dit kk dat"! Pfff ze moesten eens weten hoe het is voor de meiden om in Gouda te lopen! Ben je gelijk een KHOER! Respect voor alle moslims, volgens mij begrijpen ze het niet helemaal! Ik ben dan toevallig Indo en Indonesie is 1 van de grootste moslim landen van de wereld, maar aan hun merk je het niet dat ze moslim zijn! Maar ja mij maken ze niet bang, stelletjes sukkels. Woon hier 14 jaar en weet inmiddels wel hoe het werkt! En hun meisjes zijn pas HOEREN!

Waarschuw beheerder
jammer dat er mensen zijn die hun steunen, ik hoor jullie wel anders praten als we straks alleen maar hoofdoeken zien lopen en je overal je schoenen uit moet whaha. ik vind het bespottelijk. geen kerken meer maar moskeeen, echth em meest walgelijke van de afgelopen tijd!
Waarschuw beheerder
donateur
wat was dat met die smileys zetten ofzo 1 of 2 jaar gelden??? mensen van hun fiets aftrappen bek opensnijden in zo'n lachgezicht? en dan zout er over heen donderen?? :S

Waarschuw beheerder
ja klopt de eeuwige lach noemde ze het!
Waarschuw beheerder
tis hetzelfde met die Arabische Liga..
Zij pleiten voor moslimstaat zus, moslimsrechten zo..
Belgie was nu een fout land volgens die leider...
Ik zou zeggen : verhuis je toch? maar nee, dat dan niet..

Als je dit hetzelfde zou doen met als uitvalshoek de westerse mensen dan ben je een racist, fascist en weet ik het..

Scheer dat maar over een kam dan..
Of iedereen mag vrij zijn zegje doen of niemand...niet alleen sommigen. :frusty:

Als iedereen politiek nou eens kan loskoppelen van geloof, dan scheelt dat weer een paar duizend onnodige slachtoffers per jaar.

Eikels :yes:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
klinkt toch nergens naar :no:
pff doe het dan goed.. :p
Waarschuw beheerder
Ik bedoelde "met respect voor alle moslims", dat ze dat zongen! Kijk er zit wel degelijk een verschil tussen moslims uit Indonesie en moslims uit Marokko! De Indonesische moslims die ik ken dragen niet eens een hoofddoek en hebben hele andere regels! Zij hebben gewoon hun eigen regels gemaakt. En dan wat over Lonsdale en kale koppen zeggen! Pfff ze moesten eens weten! En zij durven alleen wat te de doen per 20 en wij doen het wel alleen!

Waarschuw beheerder
Hahahah, Hier kan ik echt om lachen! :)

Vet grappig gewoon. tja begrijpelijke reactie :D

Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt goed (Y)

Geven ze ook concerten of hebben ze een eigen cd ??

Waarschuw beheerder
wat een onzin :\ flikker lekker op als het je hier niet bevalt! zo'n rap verergerd alles alleen maar.

Waarschuw beheerder
dat iemand zich hier druk om kan maken zeg who cares

alleen jammer dat ik het vanaf 1.00 niet meer versta op "deze kankerland" na aan het einde. misschien inburgeringscursusje volgen? :D

Waarschuw beheerder
donateur
Hahahah, Hier kan ik echt om lachen!:)

nou was net aan het eten nou egt ik stikte der bijna in :(:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Stelletje mafkezen uit Gouda :s

Waarschuw beheerder
HC_Marcel1983, van t lachen mag ik hopen? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja van het lachen :D

en omdat et zo dom klonk ;)
Waarschuw beheerder
Conclusie: Deze 'dieren' wat mensen zijn het niet :D
zijn verstoten door de maatschappij en uiten hun emoties op deze foute manier...

zielig, maja wat wil ? Als je geen kans hebt op een normaal sociaal leven in 1 van de mooiste maatschappijen van deze wereld!
Waarschuw beheerder
Normaal maak ik me er niet eens druk om maar nu ging toch wel ff flippen!
Waarschuw beheerder
Dit vink ewoon lelijk...

Moeten wij eens doen!

zoeken ze je meteen op!
Waarschuw beheerder
Moeten wij eens doen!

zoeken ze je meteen op!

dat denk ik ook :/

Waarschuw beheerder
Wat gaan mensen er hier toch serieus op in. Jezus iedereen met een opnamesetje en een stel microfoons kan dit toch maken....

Hoor je mensen van ik vind dit echt niet kunnen.... Get a life..
Waarschuw beheerder
gewoon 2 kut marrokanen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vind het een beetje triest die tekst....

Hoe bedoel je verkeerd omgaan met dit soort dingen.... Nee, denk echt dat dit soort teksten helpen :s
Waarschuw beheerder
zo kan t dus ook:

http://www.methodlab.com/members/online_rick/images/Xebas%20-%20Mein%20Freunden.mp3

Waarschuw beheerder
donateur
Smerig.... ranzig, laat ze maar komen dan dat groepje:) Mogen ze op mij proberen in te gaan slaan.

Weet je wat ik nog het ergste vind, ze zijn allemaal hier geboren maar ze spreken nog slechter Nederlands dan een Spaanse vriendin van me die hier net 3 jaar is...

Maar goed nix aan te doen ... over 10 jaar zijn Nederlanders al in de minderheid ... maar dan ben ik allang weg hier
Waarschuw beheerder
2online_rick

:X:X:X:X:X
Waarschuw beheerder
Wat gaan mensen er hier toch serieus op in. Jezus iedereen met een opnamesetje en een stel microfoons kan dit toch maken....

Hoor je mensen van ik vind dit echt niet kunnen.... Get a life

Ik weet niet wat jij heb meegemaakt met die lui! Maar alleen een pistool op je hoofd is nog maar een klein dingetje wat ons is overkomen!

Maar goed ik ga er ook geen tijd meer aan besteden! Doe ik in "real life" ook niet!
Waarschuw beheerder
of dezen:
[img]http://home.wanadoo.nl/agmadein/Funstuff/PICTURES/DUTCH/NIJNTJE/Nijntje-aziz.jpg[/img][img cacheid=001322990014300bd966e7451a0070988a]http://home.wanadoo.nl/agmadein/Funstuff/PICTURES/DUTCH/NIJNTJE/Nijntje-hassan.jpg[/img]
[img cacheid=0013229a0014300d4a46fa601a0070988a]http://home.wanadoo.nl/agmadein/Funstuff/PICTURES/DUTCH/NIJNTJE/Nijntje-muhammed.jpg[/img]
[img cacheid=00131829000a439f8e60f40e1a0070988a]http://home.wanadoo.nl/agmadein/Funstuff/PICTURES/DUTCH/NIJNTJE/Nijntje-rachida.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
die kende ik al :jaja:
Waarschuw beheerder
hehe:P! Nou niet denken dat ik 1 of andere wazi ben he;)
Waarschuw beheerder
voor dat stukje muziek misschien :X:X

maar die plaatjes, daar waren mijn ouders 2 jaar geleden al mee thuisgekomen :jaja:
Waarschuw beheerder
ja bedoelde ik ook :jaja:

Waarschuw beheerder
nee, nee.. ontken maar :p

Waarschuw beheerder
zwaar nodig dat nummer:D wahahah wat een pussy's, nog uit gouda ook:D

Waarschuw beheerder
Oeh wat eng :o ze praten over mensen opeten :O:O:O
Waarschuw beheerder
nee, nee.. ontken maar

ok ok, ik ben een nazi, haat alles wat niet nederlands en wit is,draag londsale,kisten,opgerolde broekspijpen,kaal,white pride tattoo op me kop,ieder zijn mening tog:x O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oeh :O ze hebben het er over om mensen op te eten!! Dat klinkt wel bizar gevaarlijk!!

Waarschuw beheerder
Oeps!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*edit* foutje :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zou verboden moeten worden!
Waarschuw beheerder
donateur
Dit gaat gewoon echt te ver..
Waarschuw beheerder
donateur
whaha komisch liedje, denk da ik me lonsdale kleding maar eens weg doe want dalijk pakken ze me nog..:( :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb um ook net van iemand gehad

Ik vind dat zowel die *** moslims als die *** rascisten zich maar eens bezig moeten houwen met hun eigen problemen.
Zielige randfiguren.
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik kreeg het zo binnen van verschillende mensen op msn

Mogguh
Luister naar dit liedje, en, hoor hoe de allochtonen over ons denken
Het word nu tijd voor aktie, het gaat te ver!
http://members.home.nl/mvanderhaar/dubbel-g--kk-racisten.mp3
Laterz
2e kerstdag op station blaak in rotterdam met zoveel mogelijk man zwarte rellen we pakken iedere allogtoon tussen de 16 en 30 zegt:
stuur dit door aan iedereen die je kent

:S:S

Waarschuw beheerder
donateur
nou dat gaat weer lekker neej dus :S :no:

Waarschuw beheerder
Gewoon stakkers..:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik kreeg het ook maar binnen....
Waarschuw beheerder
"respect voor alle moslim terroristen"

NIET NORMAAL, ik vind dit echt niet kunnen dus. En dan vinden ze het gek dat er mensen zijn die tegen hun discrimineren, ze doen t zelf net zo hard.

Waarschuw beheerder
donateur
ja ik kreeg het ook maar binnen....

ja ok ik ook, maar vind dat we iedereen BEETJE moeten respecteren, maar ok die dat gemaakt heb dat liedje dus, neej die accepteer ik niet :no:

tog ?! :yes:
Waarschuw beheerder
zij verpesten het gewoon voor egte vluchtelingen

Waarschuw beheerder
Idd die van dat liedje gaat eraan..(6)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mogguh
Laterz
2e kerstdag op station blaak in rotterdam met zoveel mogelijk man zwarte rellen we pakken iedere allogtoon tussen de 16 en 30 zegt:
stuur dit door aan iedereen die je kent

Deze heb ik ook idd van iemand gehad...
En let op het woord allogtoon 8)
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*

lees mijn reply een x aantal posts terug en denk na :)

Waarschuw beheerder
maak elkaar lekker af zou ik zeggen,lekker afspreken met elkaar,dan zijn we sommige mensen kwijt op sommige grote feesten en zijn we sommige extreme allechtonen ook kwijt...doen jongens doen....
gebeurt toch niet,maar wil wel ff in gelicht worden want dan kan ik het op teevee bekijken ,met een zakkie popcorn :jaja:

Waarschuw beheerder
Ja misschien is t wel een val??:S:S:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
respect bestaat niet meer tegewoordig... iedereen moet het stoerst het best en vooral beter dan anderen zijn!
Waarschuw beheerder
Valt toch wel mee dit, zolang het maar niet in het stadion wordt 'gerapt'(als je dit gestotter zo mag noemen)

ik vind het geweldig :D kan niet wachten tot het bij Barend en van Dorp terecht komt :bounce:

Waarschuw beheerder
Ga me lonsdale trui ook maar weer eens uit de kast halen ,ben benieuwd wie me gaat aanvallen .

Waarschuw beheerder
moet er gewoon om lachen,waarom
ten eerste om dit

wie bedoelen zie hier nou mee,het antwoord word al een klein beetje gegven in deze zin

2e kerstdag op station blaak in rotterdam met zoveel mogelijk man zwarte rellen we pakken iedere allogtoon tussen de 16 en 30

ach verspreid dit soort dingen over het intenet en de M.E staat op blaak succes :bier:
hé weer een relletje in het water gelopen van de wazi's :bier:

Waarschuw beheerder
Ga me lonsdale trui ook maar weer eens uit de kast halen ,ben benieuwd wie me gaat aanvallen

Kijk maar uit.. Strax kom ali osram op ze gestolen fiets achter je aan..!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2e kerstdag op station blaak in rotterdam met zoveel mogelijk man zwarte rellen we pakken iedere allogtoon tussen de 16 en 30

kan je niet bij mij voor de deur verzamelen nodig ik ff een groep vrienden uit biertje erbij :D heel misschien stiekem iets gooien :O

Waarschuw beheerder
met modder zeker :9
Waarschuw beheerder
maar ff OT dat zou die moeten zingen terwijl ie me prullenbak leegmaakt dan kan die z'n fooi met rammadan vergeten hoor :@
Waarschuw beheerder
ceb@s ben geen vitesse supporter

Waarschuw beheerder
hehehehe

Waarschuw beheerder
maar ff OT dat zou die moeten zingen terwijl ie me prullenbak leegmaakt dan kan die z'n fooi met rammadan vergeten hoor

Zingen???Noem je dat ZINGEN????:|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
flop
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oke ik geef je gelijk..
tegenwoordig word in alles muziek gezien he...:vaag: :P

Waarschuw beheerder
Jammer dat er dit jaar geen idols is hadden ze zo mee kunnen doen. hahahahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
HAHAHA geloof wel dat er weer zoiets op tv is alleen heet t anders..:S
Waarschuw beheerder
donateur
je was de eerste maar heb nu al 6 topics gezien hierover :S
Waarschuw beheerder
donateur
tsja het word overal heenverspreidt dat nummer geloof ik :S

Waarschuw beheerder
valt me op dat het door de mensen verspreid word of geplaatst die een beetje veel naar hardcore en terror muziek luisteren...
niet dat ik iedereen over 1 kam wil scheren hoor
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
je was de eerste maar heb nu al 6 topics gezien hierover:S

ja ik zag het ja :S
Waarschuw beheerder
valt me op dat het door de mensen verspreid word of geplaatst die een beetje veel naar hardcore en terror muziek luisteren...

ja je zal weinig wazi's tegekomen die hiphop luisteren :P;)

Waarschuw beheerder

omdat die mensen misschien ook t meeste lonsdale dragen??:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
stelletje KK mafketels die #$*@^$&)^@&*)^##&*@^*#^&*# allochtonen

Waarschuw beheerder
als dat gebeurt breekt me klomp,me spreekwoordelijke klomp dan ;)
Waarschuw beheerder
omdat die mensen misschien ook t meeste lonsdale dragen??

weer zo een vooroordeel :x:

Waarschuw beheerder
und dar ist nummer eins

Waarschuw beheerder
iedereen verspreid het en er gebeurd toch lekker niets.
dus kom op iedereen elkaar lekker opnaaien en dan niets doen

Waarschuw beheerder
donateur
omdat die mensen misschien ook t meeste lonsdale dragen

nou ik draag ze niet egt zoveel meer.
maar maakt verder niks uit:S vind het gewoon DOM dat het allemaal zo moet gaan :S :no:

die haat enzo :no:

Waarschuw beheerder
iedereen verspreid het en er gebeurd toch lekker niets.
dus kom op iedereen elkaar lekker opnaaien en dan niets doen

nee door gaan,zie de humor er wel van in,komt de waren aard van de mens naar boven :D

Waarschuw beheerder
AL DAZ KANIBALZ -010-

cker het liedje niet geluisterd..:S

Waarschuw beheerder
geweld vergelden met geweld lost niks op....je zou zo''n tekst maar uit je kop kunne stampen en het dan ook nog rappen (overigens lelijk uit de maat en binnensmonds gerapt) alsof je het meent...antiracist ok ( en dan bedoel ik niet dus knal ze maar neer )...maar respect voor moslimterrorsiten en gabbers zijn (perdefinitie) rascisten?? Ja dat gaat te ver ja...

misschien zitten twee ettertjes zich nu wel kapot te lachen omdat iedereen zo'n ophef maakt over hun hersenspinsels....

Waarschuw beheerder
hahahaha klinkt egt grappig... volgens mij lezen ze het zo van een blaadje af

denk dat ze een x gepest zijn door een paar kale gasten...

kutbuitenlanders altijd (n)
Waarschuw beheerder
donateur
En weer gaat de discussie over Lonsdale...

ONTOPIC please :s
Waarschuw beheerder
als dat gebeurt breekt me klomp,me spreekwoordelijke klomp dan

ik wou net zeggen hoe moet je anders het erf over?

Waarschuw beheerder
nummer zwei

Waarschuw beheerder
blote voeten.

Waarschuw beheerder
nou ik draag ze niet egt zoveel meer.
maar maakt verder niks uit vind het gewoon DOM dat het allemaal zo moet gaan

die haat enzo

Idd laten we met ze allen in vrede leven..:yes:
Waarschuw beheerder
cker het liedje niet geluisterd

LEES MIJN REACTIE OP PAGINA 2 WEL GELUISTERD !!!!

:FRUSTY:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.zinloosgeweld.nl/banners/hoopgeweldbanner.gif[/img]

:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
misschien zitten twee ettertjes zich nu wel kapot te lachen omdat iedereen zo'n ophef maakt over hun hersenspinsels....

niet alleen die twee ettertjes hoor. was fftjes pissig toen ik em zat te luisteren maar nu vind ik het prachtig als je ziet wat het allemaal tot gevolg heeft :)

Waarschuw beheerder
donateur
maar ok wij hadden het geloof ik over dat hele HELE leuke nr maar niet heus :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het wel een mooi nummer :)

Waarschuw beheerder
tering blanken altijd van tegenwoordig,was ik maar turk geworden :)
Waarschuw beheerder
donateur
HC_Marcel1983 bedoel je dit ;)

[img]http://www.zinloosgeweld.nl/banners/hoopgeweldbanner.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
o je had um al goed gemaakt haha

Waarschuw beheerder
donateur
HC_Marcel1983 bedoel je dit:)

ja had em weer hersteld sorry mijn fout :bloos:

Waarschuw beheerder
AL DAZ KANIBALZ -010-

Luister t nummer dan nog maar es..(6)
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*

:nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jammer,niemand die er ff op reageert :(
ach maak je niet druk,is me motto :)
Waarschuw beheerder
Luister t nummer dan nog maar es

:NO: nee dank je zo goed vond ik em niet :vaag:

1 Keer was genoeg :@

Waarschuw beheerder
T gaat erom dat je mn opmerking niet egt begreep maar..
laat maar zitte je zal m denk ik nooit begrijpen..:(
Waarschuw beheerder
omdat die mensen misschien ook t meeste lonsdale dragen?? weer zo een vooroordeel :frusty:

die was serieus bedoeld :no:
Waarschuw beheerder
sorry cebas zag het te laat, ben het helemaal met je eens ik was liever opgegroeid in het midden oosten. i.p.v. hier tussen die vluchtelingen wat een eikels :@
Waarschuw beheerder
Mwahhhhhhhhh hoop bla bla........neerschieten die idioten!

Waarschuw beheerder
laatste reply,ten eerste,
de koters die dit nummer geschreven/gezongen/gepraat/opgelezen/gescheten of wat dan ook hebben,
hebben ten eerste zich zelf mee,en de wel vriendelijke buitenlander ook die zich wel normaal gedragen en aanpassen hier.

ten tweede: ze vallen verbaal een publiek aan die totaal geen kwaad bewust zijn van het dragen van lonsdale en gewoon partyminded zijn.
en zo in het hoekje geplaatst worden van rasist.

ten derde:
de jongentjes en meisjes die zich wel aangesproken voelen,en heb al wat teksten voorbij zien vliegen zoals kk buitenlander,moeten lekker hun muiltje houden,want jullie zijn toch altijd de lul,en laten zich nu ff ggoed opfokken...
mooi mooi mooi.
lekker vaker op feesten met je rechter handje zwaaien en de goede moeten onder de slechte moeten lijden.
helaas.

maak je niet druk zijn al genoeg problemen op deze aardkloot.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
t was ook niet bedoelt als vooroordeel..
alleen omdat t in t liedje genoemd wordt heb ik t neergezet...:frusty:
Waarschuw beheerder
nu is het niet meer leuk hier wordt veel te serieus :(

Waarschuw beheerder
..........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mogguh
Luister naar dit liedje, en, hoor hoe de allochtonen over ons denken.
Laterz
2e kerstdag op station blaak in rotterdam met zoveel mogelijk man, zwarte rellen; we pakken iedere allochtoon tussen de 16 en 30

Mensen interrese?

Waarschuw beheerder
Ik kom dan wel met een anti-fa groepje :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dit ook te ver gaan :(
waaaaaaaaaaaaaaaaaar moet het heeeeen met de wereld.
Werkzaam bij Wicked Events
Artiest {SHOWLIST artist 44418, 9477}
Waarschuw beheerder
donateur
Ja daar hebben ze wel tijd voor achtelijke muziek maken.............................................­....................Maar werken :no:
Waarschuw beheerder
Maarja al deze ophef erover zullen ze wel leuk vinden en was klaarblijkelijk de bedoeling van dit in hun ogen fantastische nummer. Hun nummer is nu door velen beluisterd hun weer blij :frusty:

Waarschuw beheerder
Precies,dus wat is de conclusie??

Close topic:[

Waarschuw beheerder
donateur
damnz :( :no:

daar gaat me topic :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wij racisten??:@ hun zijn zelf de grootste racisten die er bestaan!!...een beetje door zielig te doen in ons land komen en daarna alles op hun manier proberen te krijgen:@

als wij zo'n nummer maken worden we gelijk aangeklaagd ivm discriminatie:@:@
Waarschuw beheerder
donateur
*chell* ik ben het helemaal met je eens :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Dan maar een rasict LEKKER BOEIE!! Ieder heeft zn mening

Waarschuw beheerder
donateur
1 ding kunnen ze niet en dat is rappen/muziek maken

Waarschuw beheerder
wat zou er gebeuren als wij hun zouden aanklagen:D

alhoewel maybe gewoon het recht in eigen hand nemen...rechten in nederland kloppen vaak toch voor geen fuck....dus dan maar zelf voor rechter spelen...en dat is de reden waarom het zo fout gaat in nederland iedereen neemt het recht in eigen hand....gewoon aanklagen die rotzooi...de aanhouders winnen altijd:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dokiepokie 28 oktober 2004 00:13
Ik kom dan wel met een anti-fa groepje

Zo man, jij bent stoer met je anti-fa groepje!!

LOSER!

Waarschuw beheerder
Wat een enorme b*llsh*t is dit zeg....

iedereen zit zich enorm op te naaien over een liedje dat is ingezongen door een aantal maatloze, analfabete mongolen.

Ze spreken de nederlandse taal niet eens normaal. Nou hier moet je gewoon om lachen en je er niets van aantrekken want het slaat nergens op. Die hele discussie en eventuele problemen is juist hetgeen waar ze op uit zijn.

Het is gewoon laag en daar kun je je conclusies al uit trekken!!!

ik blijf me gewoon kleden zoals ik dat wil, whatever er ook over me gedacht wordt.
Waarschuw beheerder
Indd stumperts 1ste klas dus ;)

Maak je niet druk joh :bier:

Waarschuw beheerder
terreurtje.. Ooit gehoord van sarcasme?

En trouwens als die gastjes echt wat zouden doen en wel opgewacht zouden worden door anti-fa is dat alleen maar goed.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maak me niet druk om hun,lach me rot,kennen niet eens normaal nederlands ouwehoeren...maar als wij zoiets zouden zingen worden we aangeklaagd...

Werkzaam bij Infected-events
Artiest Shadowkiller
Waarschuw beheerder
ze komen door zielig te doen het land binnen, en dan zijn er ook nog bij die proberen nederland kapot te maken.

Waarschuw beheerder
en dat lukt aardig

Waarschuw beheerder
ze zijn niet aant rappen maar aant leze... en die 2e die zit te lezen.. die heeft er echt moeite mee.. hahah

grappig.. :D

Waarschuw beheerder
donateur
maar als wij zoiets zouden zingen worden we aangeklaagd...

Ja en dat is nou ook weer zoiets doms :S:S

neej maar men hoort dat nr niet en als wij dat nr zouden maken ja dan komt het weer overal in te staan :S

Waarschuw beheerder
donateur
Nummer komt gelijk in het begin al dom over: je moet niet alle allochtonen over 1 kant scheren zeggen ze maar ze doen dat wel met iedereen die Lonsdale draagt. :/

Waarschuw beheerder
reactie op HC marcel:

en waarom? omdat men bang is dat ze dan weer met een 1 of andere aanslag komen!! zover hebben die lijers het al
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
terreurtje.. Ooit gehoord van sarcasme?

En trouwens als die gastjes echt wat zouden doen en wel opgewacht zouden worden door anti-fa is dat alleen maar goed.

Jah tuurlijk, maar anti-fa is net zo slecht, en dat zou alleen maar betekenen dat ze het eens zouden zijn met de marokkanen en tegen de andere groep moeten rellen? Bizar triest gewoon :yes:
Waarschuw beheerder
Ja maar je ken er weinig aan veranderen !!!!

Waarschuw beheerder
Het liedje is toch gericht tegen Rascistische Lonsdale stakkers?niks mis mee..
Wat maken jullie je allemaal druk zeg :frusty:
Ik vindt het wel een lachen liedje. (y)
De uitvoering is mega-beroerd, maar het idee is OK.
Waarschuw beheerder
Jouw mening .....

Waarschuw beheerder
terreurtje:

Sorry hoor. Maar stel dat dat mailtje waar zou zijn. (dat het dus niet is naar mijn mening) Dan zou ik het niet erg vinden als mensen de allochtonen zouden verdedigen. Vind er niets triests aan.

En fransje b heeft trouwens gelijk :)

Waarschuw beheerder
Gelukkig zijn de meningen verdeeld.

Waarschuw beheerder
owja frans b ( broer van Ali b ) en okiepokie verdedigen jullie dat schorem maar hoor!!
egt jammer dat jullie niet inzien dat die gasten heel link bezig zijn!!

Waarschuw beheerder
Wat is dan de exacte fout die ze gemaakt hebben?
Waarschuw beheerder
wat een dom nummer. Zo maken ze alleen maar meer mensen racisties. Btw ik ben nieuw hiet

Waarschuw beheerder
bezig nederland kapot maken. ik hoop dat je dat toch wel inziet!!

Waarschuw beheerder
als je dat niet hoort in het nummer voor wat kom je hier dan nog reageren??

Waarschuw beheerder
terreurtje.

Jij zou het wel best vinden als een groep mensen willekeurige voorbijgaande allochtonen zou pakken? Dat is het enige dat ik zeg. Dat ik het dan best zou vinden als mensen de allochtonen zouden helpen.

Waarschuw beheerder
owja frans b ( broer van Ali b ) en okiepokie verdedigen jullie dat schorem maar hoor!!

Indd! Volgens mij zijn ze zelf die 2 moslim marokkanen en iranezen die het hebben gemaakt 8)

En wat er fout aan is, al dat gescheld over DEZE kanker land? Als ze het zo slecht hebben, dan rotten ze toch lekker op!!

Waarschuw beheerder
chell:

Omdat ik het er niet mee eens ben?
Ze hebben het enkel tegen racisten. Nou, stiekem vind ik dat ze een punt hebben. Jammer dat het erop lijkt dat ze elke lonsdale drager racistisch vinden maar verder klopt hun punt.
Waarschuw beheerder
donateur
Racisten haten allochtonen.

(deze) Allochtonen haten rascisten.

en dan doen jullie alsof er inneens iets heel ergs aan de hand is ? :O
Waarschuw beheerder
Noem je dit niet erg dan ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat veel mensen de laatste tijd rasistisch zij geworden is aan hun zelf te danken!!

Waarschuw beheerder
ze hebben het idd tegen racisten....maar juist door dit soort nummers maken ze mensen kwaad en racistisch...en op dat punt moet je me toch wel een beetje gelijk kunnen geven is het niet?
Waarschuw beheerder
donateur
lekker boeiend...

Waarschuw beheerder
lekker boeiend...

ja dan geef je hun dus hun zin!!!
Waarschuw beheerder
deze jongens zijn duidelijk nergens van op de hoogte!
de marokaanse terroristen!
en ze zijn tegen racisten!
maar hebben respect voor alle moslim terroristen!
hahahaha!
en ze weten niet dat slonsdale voor wazi is hahahahaaaaaaaaaaa

Waarschuw beheerder
Racisten haten allochtonen.

(deze) Allochtonen haten rascisten.

Precies. Tevens hebben de allochtonen een gegronde reden om racisten te haten.

Waarschuw beheerder

Al dat ge-kk had van mij ook niet gehoeven, maar dit is toch helemaal niet schokkend ofzo, wat die gasten proberen duidelijk te maken?
Zo link zijn ze denk ik niet : Blaffende honden ;) bijten niet.
Ze kunnen beter op deze manier hun frustraties uiten dan het vernielen van eigendommen van goedoplettende burgers net als ik :vaag:

Waarschuw beheerder
dat veel mensen de laatste tijd rasistisch zij geworden is aan hun zelf te danken!!

De turk/neger wat dan ook die jij toevallig tegenkomt zal het inderdaad wel allemaal zelf op zijn geweten hebben.. :/
Die persoon is toch een individu.
Waarschuw beheerder
donateur
ja dan geef je hun dus hun zin!!!

Nee dat doe jij 8)

Je maakt je er druk over en dat is precies wat ze willen..

Oja en mensen die hierdoor allochtonen gaan haten zijn toch wel een beetje kortzichtig :)

Waarschuw beheerder
ze hebben het idd tegen racisten....maar juist door dit soort nummers maken ze mensen kwaad en racistisch...en op dat punt moet je me toch wel een beetje gelijk kunnen geven is het niet?

Het is inderdaad niet de oplossing en het helpt inderdaad mee om het rondje rond te maken. Maar ik kan me het zeker wel voorstellen dat deze mensen boos zijn tegen racisten.

De mensen die niet door hebben dat racisme hier de oorzaak van is, daar ligt de fout ook.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja dat is misschien wel zo, maar die andere moslimpjes gaan er wel weer achter staan en worden door zo'n nummer opgefuckt, dus zal er niet door de rappers( naja rappers??) agressie komen maar wel door de rest die dat nr wadeerd
Waarschuw beheerder
Ze worden gehaat,door de dingen die zijn doen !!
Tijdje terug op die school,dat die leraar word dood geschoten,meisje word verbrand door vriend , smiley gang enz enz ...

Waarschuw beheerder
Kutjuh:

Die dingen heeft toch niet de INDIVIDU die jij tegenkomt gedaan? Dat was een ander.
Waarschuw beheerder
donateur
Ze worden gehaat,door de dingen die zijn doen !!

Zijn dat alle allochtonen ?

Neej he :)

Waarschuw beheerder
Tijdje terug op die school,dat die leraar word dood geschoten,meisje word verbrand door vriend , smiley gang enz enz ...

Dat zijn een van de weinige dingen die in het nieuws gezet worden. Moet je nagaan wat er nog allemaal meer gebeurd.

Waarschuw beheerder
terreurtje:

Die dingen heeft toch niet de INDIVIDU die jij tegenkomt gedaan? Dat was een ander. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zijn een van de weinige dingen die in het nieuws gezet worden. Moet je nagaan wat er nog allemaal meer gebeurd.

Jah precies voor het nieuws en de allochtonen was er helemaal nog geen misdaad in nederland joh!! :O :frusty:

Waarschuw beheerder
ja laat ze die activiteietn maar mooi in het buitenland doen, ipv hierzo.
ze maken hun naam/ras zelf te schande!

Waarschuw beheerder
janjos:

Dit liedje is zeker ook door alle allochtonen samen gezongen?
Waarschuw beheerder
donateur
Jah we kunnen toch op z'n minst verwachten dat ze zich niet als mensen gedragen he JanJosENZYME.....

:/

Waarschuw beheerder
wij gaan tog ook niet met ze allen naar bijv. marocco om daar de boel kapot te maken??
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat doen we wel in spanje! :)

Waarschuw beheerder
Als ik zo een bank overval.. Denk je dan ook dat alle Nederlanders dat hebben gedaan?

Waarschuw beheerder
kheb nooit gezegd dat het geen mensen zijn

Waarschuw beheerder
Als ik zo een bank overval.. Denk je dan ook dat alle Nederlanders dat hebben gedaan?

ik denk als er veel nederlanders zouden wonen, en sinds die tijd de criminaliteit erg is gestegen, dat mensen daar dat ook snel zullen zeggen

Waarschuw beheerder
Jah precies voor het nieuws en de allochtonen was er helemaal nog geen misdaad in nederland joh!!

Dat zeg ik niet, maar het is wel aanzienlijk meer. Ik woon in Haarlem en daar is het ook niet bepaald een pretje om op koop avond door de stad te lopen.
Waarschuw beheerder
donateur
verwacht dan ook niet dat ze zich niet als mensen gedragen :S

veel van die jongeren zijn hier geboren die weten niet beter, en dan vind jij dat ze elke minuut van de dag dankbaar moeten gaan zitten wezen dat ze hier mogen zijn :S
( lichtelijk overdreven )

Waarschuw beheerder
2 janjens

Je bent al de omstandigheden aan het veranderen.
Aangezien je dat moet doen en niet kan zeggen dat het dan alle
Nederlanders zijn heb ik mijn punt toch wel bewezen?
Het zijn ze niet allemaal en ieder mens is een individu.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het meeste van die KK lijers is echt wel het uitschot. majah!!

gas met die zooi!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zeg ik niet, maar het is wel aanzienlijk meer. Ik woon in Haarlem en daar is het ook niet bepaald een pretje om op koop avond door de stad te lopen.

Dis opzich een goed punt, maar staat hier los van dus ik ga er niet op in :)
Waarschuw beheerder
donateur
wat laten sommigen zich toch op de kast jagen door zo'n simpel 'plaatje'...

Waarschuw beheerder
oke dat is misshien wel lichtelijk overdreven, maar heel veel zijn ook niet hier geboren. want ik hoor ze vaker buitenlands praten dan nederlands.
en dan woon ik nog in groningen. moet je in rotterdam kijken

Waarschuw beheerder
maar staat hier los van dus ik ga er niet op in

Dat is waar, maar iedereen ging er dieper op in, maar ik laat het voor wat het nu is en ga lekker slapen, dus truste mensen!

:bier:
Waarschuw beheerder
donateur
oke dat is misshien wel lichtelijk overdreven, maar heel veel zijn ook niet hier geboren. want ik hoor ze vaker buitenlands praten dan nederlands.
en dan woon ik nog in groningen. moet je in rotterdam kijken

Das onzin. komt omdat hun ouders thuis vaak in de taal van hun geboorteland praten.

m'n ouwe werk, gozer hier geboren sprak echt beroerd nederlands. Opvoeding :)
Waarschuw beheerder
donateur
Truste terreurtrutjuh (F)

wat laten sommigen zich toch op de kast jagen door zo'n simpel 'plaatje'...

Idd ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een simpel plaatje?:frusty:

Waarschuw beheerder
dan moeten ze zich aanpassen toch? qua taalgebruik
Waarschuw beheerder
Ik lach me echt kapot om dat nummer [img]http://unknown.mp3hardlinks.com/images/smilies/19.gif[/img]

Zo heerlijk op de maat :respect:

Dat opgepitchte stukje op het eind van "we komen jullie afmaken" ge wel dig [img]http://unknown.mp3hardlinks.com/images/smilies/19.gif[/img]
Waarschuw beheerder
ik vind dat alle buitenlanders die hier verkrachten
en moorden!
naar hun eigen land moeten worden gestuurd!

Waarschuw beheerder
donateur
we komen jullie afmaken

ag ja we zullen zien hé:D
Waarschuw beheerder
donateur
dan moeten ze zich aanpassen toch? qua taalgebruik

Dat komt door een fout die lang geleden gemaakt is door het toenmalige kabinet. Die dachten namelijk als ze klaar zijn met werken hier gaan ze wel weer terug en hebben dus geen taalcursus verplicht gesteld, en ook geen regeling dat ze terug moesten :)

sjah waar ligt dan de fout ? :)
Waarschuw beheerder
Naar hun eigen land sturen terwijl ze hier zijn geboren [img]http://unknown.mp3hardlinks.com/images/smilies/19.gif[/img]

ik hou van dat kortzinnige gedrag [img]http://unknown.mp3hardlinks.com/images/smilies/19.gif[/img]

Waarschuw beheerder
ja ook bij de regering. maar die mensen snappen toch zelf ook wel dat het een stuk aangenamer is als ze onze taal gewoon spreken
Waarschuw beheerder
1 keer dit topic doorlezen en je ligt in en scheur, niet normaal zeg [img]http://unknown.mp3hardlinks.com/images/smilies/19.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Jammer dat er hier geen hardcore remix/edit van gemaakt is..
Zal het goed doen op een Lonsdale feesje;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat weet ik niet JanJos :9
Waarschuw beheerder
Ieder normaal mens,past zich aan als hij/zij na een ander land gaat,om daar te wonen ...
Altans dat zou ik aannemen van wel ...
Waarschuw beheerder
Dat mensen zich hier druk om gaan maken zeg [img]http://unknown.mp3hardlinks.com/images/smilies/19.gif[/img]

Waarschuw beheerder
volgens mij wil rtb kutjuh zo gaan slapen:D
Waarschuw beheerder
donateur
Altans dat zou ik aannemen van wel ...

Ken je de tokkies ? :X
Waarschuw beheerder
Jah ik begin me hier aardig druk om te maken ja ...
Waarschuw beheerder
donateur
agja van de zomer zat ik relaxt met iemand op een bankje in het park savonds... komt er allochtone man voorbij lopen. Die vraagt aan mij heb je sigaret? ik zeg zo nee ik heb geen sigaretten... komt er ondertusse nog een gast bij staan helemaal opgefokt.. jaja waarom jij geen sigaret voor mij hebben...

nouwuhh omdat ik ze niet heb :S

ja jij opletten binnekort , jij mij slaaf worden jij mij eten komen brengen.. vet agressief enzo... je kan egewoordig geeneens normaal zitten ergens meer :S

Waarschuw beheerder
donateur
nou ja het ging over dit nr maar het gaat nu over lonsdale enz ( ga ik niet allemaal opnoemen :P) :no:
Waarschuw beheerder
donateur
als je godverdomme in de stad loopt zie je alleen maar allochtonen. Das toch niet normaal, het is NEDERLAND en niet 1 of ander moslim land of ligt dat nou aan mij?
Waarschuw beheerder
Hehehe, dat accent hé! Ongelooflijk dom :D
Het ergst vind ik nog dat ze niet eens in de maat kunnen rappen :no:

Waarschuw beheerder
he the wisper? je hebt inmiddels wel last van je linkerhand ofnie :D:D al dat slaan
Waarschuw beheerder
;)

Nee jij wel?
Waarschuw beheerder
donateur
als je godverdomme in de stad loopt zie je alleen maar allochtonen. Das toch niet normaal, het is NEDERLAND en niet 1 of ander moslim land of ligt dat nou aan mij?

Ben jij christelijk ? tis een christelijk land toch ?:O

Waarschuw beheerder
ja ik wel, ik wil zo ook wel een x slapen.

Waarschuw beheerder
donateur

ja daar kun je steeds over gaan discuseren, maar daar doe je tog verder niks aan denk ?!:S
maar je heb idd gelijk :yes:
Waarschuw beheerder
Best wel ja :yes:

En dan helemaal al die meelopertjes die overal van de daken gaan schreeuwen dat het ons nederland is en niet moslimland :yes:

Waren wij niet ook die nederlanders die slaven dreven, mensen martelden, volkeren uitroeide en gebieden inpikken van inheemse volkeren. Geloof het wel, echt iets om trots op te zijn zeg :yes: [img]http://unknown.mp3hardlinks.com/images/smilies/19.gif[/img]

Waarschuw beheerder
agja van de zomer zat ik relaxt met iemand op een bankje in het park savonds... komt er allochtone man voorbij lopen. Die vraagt aan mij heb je sigaret? ik zeg zo nee ik heb geen sigaretten... komt er ondertusse nog een gast bij staan helemaal opgefokt.. jaja waarom jij geen sigaret voor mij hebben...

nouwuhh omdat ik ze niet heb

ja jij opletten binnekort , jij mij slaaf worden jij mij eten komen brengen.. vet agressief enzo... je kan egewoordig geeneens normaal zitten ergens meer

Ik denk dat het die gasten van dit liedje zijn...
Is toch mooi dat ze nu in de muziek zitten (y)
Waarschuw beheerder
Is toch mooi dat ze nu in de muziek zitten

het houdt je van de straat tenslotte [img]http://unknown.mp3hardlinks.com/images/smilies/19.gif[/img]

Waarschuw beheerder
zijn ze toch nog ergens anders beland dan op het bankje
Waarschuw beheerder
We All Live In A Sick Society :jaja:
Waarschuw beheerder
Bankje is zeker overgeverfd of weggehaald [img]http://unknown.mp3hardlinks.com/images/smilies/19.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
is dit nr al in de media geplaatst of niet !!:P:D
Waarschuw beheerder
donateur
is dit nr al in de media geplaatst of niet !!

man net alsof t daar boeiend genoeg voor is[img cacheid=00008cc00001012e778d020e1a0070a38b]http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons6/24.gif[/img]

Waarschuw beheerder
is dit nr al in de media geplaatst of niet

hoop ut wel!!!
komen hun eindelijk ook een x in een kwaad daglicht te staan op dit gebied
Waarschuw beheerder
donateur
volkslied geworden van nl :S

Waarschuw beheerder
donateur
man net alsof t daar boeiend genoeg voor is

uhm neej dat zeg ik ook niet :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar ja we kunnen eindeloze discussies houden er word toch geen fuck aan gedaan....we moeten er blijkbaar maar mee leren leven...

Waarschuw beheerder
Volgens hebben gewoon de pr-gasten van Lonsdale.nl een paar schoffies van de straat geplukt om deze reclame-jingle in te zingen :D
Komen ze misschien tóch weer in de media.

Waarschuw beheerder
is er hier ook een mc actief?? kunnen we ook ff nr maken met beetje breakcore ofzo
Waarschuw beheerder
Lonsdale Dragers komen wel op de tv ..
Maar dit soort BEDREIGINGEN niet ... hmmmm
Waarschuw beheerder
Nieuwe wilhelmus, Mohammed van Mekka

[img]http://unknown.mp3hardlinks.com/images/smilies/19.gif[/img]

Oke ik word te flauw nu :/

Kga wel slapen :yes:

Was weer kostelijk vermaak [img]http://unknown.mp3hardlinks.com/images/smilies/19.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
we moeten er blijkbaar maar mee leren leven...

Boohoo!! :'(

Kun je het nog iets dramatischer brengen ? :vaag:

Waarschuw beheerder
omdat men bang is voor aanslagen!!! sanp dat dan
Waarschuw beheerder
donateur
Maar dit soort BEDREIGINGEN niet ... hmmmm

Voel jij je bedreigt nu dan ? :9

Waarschuw beheerder
Als je Lonsdale draagt, dan vraag je toch om reactie??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kijk na Irak ,chaotisch land..
Overal aanslagen..
Gepleegd door een bepaald soort mensen ..
Met dezelfde gedachtes ..

Ik vind het maar ziek !!!!

Waarschuw beheerder
donateur
en als je het wel draagt omdat je het een mooi merk vind en niet de betekenis daar van ?!?! en dan ?!
Waarschuw beheerder
donateur
Oja ga even irak vergelijken met nederland (Y)

Goeie vergelijking :vaag:

Waarschuw beheerder
whhehe wat een k#t nr!!
Waarschuw beheerder
Natuurlijk nie :p
Waarschuw beheerder
donateur
en als je het wel draagt omdat je het een mooi merk vind en niet de betekenis daar van ?!?! en dan ?!

Daar heb je de grote fout van Dubbel G te pakken (Y)

maarja das dezelfde fout als de media dus tsjah wie moet je dat kwalijk nemen ? :)
Waarschuw beheerder
Wie vergelijkt Irak met Nederland ?

Beter lezen;)
Waarschuw beheerder
Nederland lijkt op irak, ook grote puinhoop, burgeroorlogen, massamoorden enzo :yes: ja komt helemaal overeen [img]http://unknown.mp3hardlinks.com/images/smilies/19.gif[/img]

Waarschuw beheerder
nou welterusten!! morgen 2e ronde

Waarschuw beheerder
donateur
whhehe wat een k#t nr!!

kijk wie we daar hebben SOW :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jij vergelijkt irakezen met allochtonen uit nederland...

Nog beter lezen ? :)
Waarschuw beheerder
Ja ik ga morgen weer kostelijk vermaken met alle kortzinnige mannetjes en vrouwtjes :yes:
Waarschuw beheerder
Dat doe ik helemaal nie ...

Zou maar ff opletten 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Overal aanslagen..

Ik vind het maar ziek !!!!

Met dezelfde gedachtes als wie dan ? :)

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: mensen ik ga maar eens slapen, morgen exames theorie B :S

ik zie het morgen wel hoe het afgelopen is :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
succes en truste (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
dankje (Y)
Waarschuw beheerder
Overal aanslagen..

Daar bedoel ik mee de allah gelovige,ook in nederland!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dan vergelijk je irakese moslims met nederlandse moslims.

maar goed ik kap ermee.

geen zin meer :)

Weltruste Kutjuh :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ons vies aankijken he... omdat we zwart haar hebben !
whahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahah ! WERELDSSS

waarom dragen jullie lonsdale kleren... kanker racisten ! je moest niet iedereen over 1 kam scheren...
hmmmmm hier klopt iets niet :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jezus ik vergelijk egt stront met shitt bij jou of niet ?

Ik ga hier nie in verder een eindeloze discussie..

Greetings :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Ligt het nou aaan mij of dwaalt iedereen weer af naar de standaard lager dan laag wel of niet rascistisch en ik als zogenaamd nederlander vind nederland voor de nederlanders discussie ?

Beetje Cliché he ?
Waarschuw beheerder
donateur
Humoristisch tot zeer humoristisch...
Waarschuw beheerder
Respect voor alle moslim terroristen(komt in dat liedje voor) (lekker je eigen volk uitroeien dat is slim voor 1 of andere debiel die beetje macht wil). :@ pfffff zo krijg je een hekel aan die mensen ja, laat ze eerst gaan werken en een taal cursus Nederlands volgen. Als er wat tegen ze wordt gezegd gelijk zeggen dat hun benadeeld worden (bahhhh) lekker enkeltje geven.

Het word gewoon steeds erger!:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahaha :D :D :D
Lig helemaal krom hier. Ben meteen wakker!

:respect:

Ach als een paar boeren dit over allochtonen hadden gezongen hadden hier alleen maar respect smilies gestaan.
Hypocriet gedoe allemaal.
Waarschuw beheerder
muwagagagaga (lach als pino van sesamstraat)

Werelds nummer!! Binnenkort zullen deze gasten ook wel met Marco Borsato in de kuip staan rappen.
Wat hebben die gasten trouwens met het woordje kanker? Vinden dat nogal een fijn woord geloof ik.
Waarschuw beheerder
donateur
nee ze zijn in de leer geweest bij ado
Artiest {SHOWLIST artist 65349, 27253}
Waarschuw beheerder
goed nummer, alleen beetje verkeerd gebracht in sommige woorden...
had iets meer research gedaan moeten worden naar onder andere Lonsdale...
alhoewel al die kleuters die er nu in lopen denken ook gelijk dat ze extreem rechts zijn...
dus zo kortzichtig is het ook weer niet...

kijk als iedereen nu eens een beetje begint met begrip voor elkaar...
luister maar een keer naar dat nummer van Def P die vaak langs komt op the box..
Waarschuw beheerder
Overal aanslagen..

Jah als je oppast komt dat hier ook nog...
door jullie "soort" mensen..
jullie "soort" is tenslotte Irak binnen gevallen zonder dat er wat aan de hand was daar...
moet ik bij jou doen in je huis en zeggen dat je uit je huis moet oprotten...

ohwja ik praat nooit over soort mensen..
we zijn allemaal dezelfde mensen die geboren zijn in onze blote kont...
Waarschuw beheerder
Ik heb 'm net geluisterd, maar wie scheert wie nou over 1 kam :@

Waarschuw beheerder
luister maar een keer naar dat nummer van Def P die vaak langs komt op the box..

Denk je nou echt dat die gabbertjes daar naar gaan luisteren!! :S

Heb het nr nu een paar keer geluisterd en moet er steeds harder om lachen :D.

"Allochtonen 4 life" op je voorhoofd geschreven :D.

"Kankerflikkers, met jullie witte veters en opgevouwde spijkerbroeken"

Hahahaha :D
Waarschuw beheerder
Denk je nou echt dat die gabbertjes daar naar gaan luisteren!!

Hmm mag ik vragen waarom specifiek gabbers??
Of is dat gewoon dezelfde conclusie als dat die mafkezen in dat nr trekken: Iedere gabber draagt Lonsdale, en iedereen die Lonsdale draagt is een rasist...

WTF, heej in iedere (vooral hardere) muziekstromingen vind je rasisten terug. Dat heeft geen zak met gabber zijn te maken.

Waarschuw beheerder
Hmm mag ik vragen waarom specifiek gabbers??

Omdat gabbers 9 van de 10x niet openstaan voor andere muziekstromingen. Correct me if im wrong!

WTF, heej in iedere (vooral hardere) muziekstromingen vind je rasisten terug. Dat heeft geen zak met gabber zijn te maken.

Ben ik met je eens, alleen in de hardcorescene pik je ze er zo tussenuit. Iemand die mooie kleren draagt op een trancefeest (om maar een voorbeeld te noemen) maar wel een bloedhekel heeft aan buitenlanders valt gewoon niet op.

In het hardcorewereldje laten de rascisten gewoon duidelijk merken waar ze mee bezig zijn. En dat stuit veel mensen gewoon tegen de borst. Waar ik me goed iets bij kan voorstellen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
AW kut nie dit gaat ech te ver!!!!!!!!!!!
Kan gewoon nie zoiets:S:S
alsof wij zo'n plaat ook over hun gaan make:S:S
wij zijn nie zo triest
Waarschuw beheerder
donateur
koerkert.

Daar heb je helemala gelijk in. Ik ben draag zelf ook lonsdale. al ruim voordat de revu vertelde dat er ook wat achter zat, majah lekker boeie die gasten die dit gedaan hebben zijn gewoon gek, kennen niet eens nederlands

N.A.G. <----- das het groepy
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha kkgaar, DEZE land. eerst abn leren voordat je iemand de les GAAT leren

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Ach ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Omdat gabbers 9 van de 10x niet openstaan voor andere muziekstromingen. Correct me if im wrong!
Nou iedere Gabber die ik ken staat wel open voor andere muziekstromingen, maar er zullen er ook zijn die dat niet hebben, maar dat komt ook voor bij iedere muziekstroming.

En jah ons imago heeft wat meer weg van skinhead omdat de maatschapij een kaal hoofd met niet nette kleding eronder al snel als een skinhead gezien wordt.

En aan een gabber zie je het duidelijk dat ie er 1 is, omdat wij er trots op zijn en dat uit willen dragen hoe de de rest van de wereld er ook over mag denken. Hardcore, it's a way of life.

Maar ik moet je ook gelijk geven dat het in de gabber scene duidelijker zichtbaar is waar die mensen zich mee bezig houden, omdat zij misbruik maken van het stereotype beeld van de maatschapij.
Maar dat stuit ook veel gabbers tegen de borst en niet alleen veel andere mensen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
goed nummer tegen racisme (y)

Waarschuw beheerder
opdondere met je gare bretels :[
Waarschuw beheerder
donateur
jaja jij spoort niet helemaal
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Waarschuw beheerder
Tjappies hebben geen delivery, dit zijn net zulke grote debielen als racisten zelf...

Achterlijke Marokkanen: "je moet ons niet over 1 kam scheren".
Wat doe je zelf dan!!!

Altijd 't zelfde, we krijgen geen werk omdat we gekleurd zijn, ze kijken ons zo vies aan...

Maar snap wel waar ze heen willen...
Meeste Lonsdalers zijn gewoon wannabe-racisten (als ze bij de vriendjes zijn iig)...

Gabbers waren nog redelijk intelligent, maar over sommige Lonsdalers kan ik me echt verbazen...

Altijd dezelfde argumenten, ze pakken ons werk af, zijn vieze werklozen (beetje tegenstrijdig), ze kijken ons zo vies aan...

Al die fokking vooroordelen, kijk eerst naar jezelf en dan naar anderen....

SNAP 'T DAN!!!!

we zitten allemaal in 't zelfde schuitje...
Als we al die agressie tegenover een ander ras/levensstijl nou eens richten tegen de mensen die voor die kankerzooi zorgen (de regering dus)...
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder

klopt, maar vergeet de haakjes niet... "gabbers"
Waarschuw beheerder
opdondere met je gare bretels

okeej mee eens

goed nummer tegen racisme

Flikker toch op man

Waarschuw beheerder
;P
Waarschuw beheerder
Ik poep op zulk soort gasten!
Dit zijn nou precies van die knuppeltjes waarvan ik nou racistisch wordt. :D

Ik bedoel, hoor dat nou gewoon praten?
Je kan het eigenlijk niet eens praten noemen...het is gewoon meer een combinatie van wat Nederlandse woorden. Hoor ze praten over terrorisme, alsof ze nou opeens stoeren mannen zijn. Ik kots dat volk uit.

K*nker allochtonen zijn het!

Klaar.

Zo dat lucht op. En als jullie me nou willen bannen, kom maar op.
Waarschuw beheerder
Denk je nou echt dat die gabbertjes daar naar gaan luisteren!! :S

Heb het nr nu een paar keer geluisterd en moet er steeds harder om lachen

Def P is een ander nummer dan dit nummer hier ;)
enne dan kan je over gaan twisten wat een gabber is..
in mijn ogen zeker niet die wannabee wazi figuren die het stoer vinden om hardcore te luisteren...
een echte gabber staat wel open voor andere muziek...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoorde um gisteren ook wat een strontmongolen zeg

Alloctonen aan de macht Moslim leeft door..

Hoelang duurt het voordat ze doorhebben dat ze in nederland zijn "Kijk naar buiten" denk heel snel... :P
Waarschuw beheerder
K*nker allochtonen zijn het!

dat ze hier zijn heeft alles te maken met de welvaart die jij nu hebt...
dus beetje respect mag wel kerel...
Waarschuw beheerder
Humoristisch tot zeer humoristisch...

IDD, het is ook lekker professioneel gemaakt :/
En de boodschap is egt kansloos, en die 2de gast ken ook egt gaan rap neerzetten. De eerste nog wel enig zins.....
Waarschuw beheerder
Hoelang duurt het voordat ze doorhebben dat ze in nederland zijn "Kijk naar buiten" denk heel snel

iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen...
Waarschuw beheerder
in mijn ogen zeker niet die wannabee wazi figuren die het stoer vinden om hardcore te luisteren...

(Y)

Waarschuw beheerder

Idd waar maar dan moeten ze het ook wel voor mij hebben. Dat merk ik alleen nooit.
Waarschuw beheerder

Ow en dat nummer wat ik net hier hoor getuigt wel van erg veel respect voor Nederland, dat dat tuig maar weer onderdak en voedsel etc. verschaft. Nee respect voor DAT soort gasten moet je niet bij mij zoeken.
Waarschuw beheerder
Bij mij ook niet MAAR

Tweevandaag heeft een nieuw Topic erbij :)

http://www.tweevandaag.nl/index.php?module=PX_Story&type=user&func=view&cid=12

Kijken wat de oudelui hiervan vinden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nogmaals mensen, zo kan t ook: http://www.methodlab.com/members/online_rick/images/Xebas%20-%20Mein%20Freunden.mp3

Waarschuw beheerder
Ach op deze site word er altijd al gejankt en gezeken over allochtonen. Er worden grapjes over ze gemaakt en iedereen lacht altijd maar mee. Nu maken een paar allochtonen een lied over londsdaledragers en ineens is het niet meer grappig nu hun een keer worden aangepakt. Als ik soms topics hier zie over buitenlanders en wat voor reacties daar soms worden geplaats....... actie = reactie! :)

Waarschuw beheerder
haha dat bedoel ik nou online_rick :D
Er worden ook liedjes over marokannen gemaakt. En die vinden de gabbertjes zeker wel ineens leuk.
hypocriet gedoe altijd..

Bedankt voor het voorbeeld ;)
Waarschuw beheerder
nogmaals mensen, zo kan t ook: http://www.methodlab.com/members/online_rick/images/Xebas%20-%20Mein%20Freunden.mp3

Parodie op de 100derden Anti Nederlandse Nummers..
De meeste kan je vinden in de auto's van die schurften en dan zijn ze stoer als ze door de achterbuurten(ghetto's) van Nederland rijden!
Waarschuw beheerder
doe t graag
Waarschuw beheerder
Er worden ook liedjes over marokannen gemaakt. En die vinden de gabbertjes zeker wel ineens leuk.

Nogmaals, wat heeft een Gabber hier mee te maken????? :S

Het gaat om van die KK rasisten die dat soort nr's misshcien wel leuk vinden en niet om gabbers.
Respecteer gewoon elke (sub)cultuur die er is en scheer het niet net als de rest van de maatschapij maar over 1 kam. Dan ben je net zo'n meeloper en schijnheil al die mensen die maar leuk mee lachen, pffffffff

Waarschuw beheerder
ok ik zal het anders formuleren... "nazigabbertjes"

zo goed! :bloem:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
okeej bijna goed :)
Want zoals we net al besproken hadden ze komen overal voor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
zielige jongetjes

Waarschuw beheerder
"De nazi's in het gabberwereldje??" O:)

;p

Waarschuw beheerder
donateur
heheh :yes:
Waarschuw beheerder
"De nazi's in het gabberwereldje??"

o.a. dan ;P
Waarschuw beheerder
donateur
wat een nieuwsbericht :S
http://www.zeeburgnieuws.nl/nieuws/images/palestinademo-tekst.jpg

:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja zo zie je maar aan beide fronten heb je nazi's alleen hun vinden het wel goed wij niet..

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Dat 2de couplet (als je het zo kan noemen) is helemaal lekker dubbelzinnig... en flowt ook zo lekker :)

Briljant!
Waarschuw beheerder
Ik zie het probleem niet...

Als je geen racist ben hoef je je ook niet aangesproken te voelen door dit nummer...
Dus waar maak je je dan druk om?

Waarschuw beheerder
Idd Sir Kenny! (Y)

Waarschuw beheerder
Ik wordt echt aggressief van dit soort mensen!!!

Als je geen racist ben hoef je je ook niet aangesproken te voelen door dit nummer...
Dus waar maak je je dan druk om?

Ze zeggen: Allochtonen blijven tog wel in dit kanker land!

Als ze het zon kanker land vinden dan rotten ze toch lekker op...!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik wordt echt aggressief van dit soort mensen!!!

En zij worden aggressief van racisten, en daar maken ze een liedje over...
So what's the problem?
Waarschuw beheerder
donateur
diep trieste gaste dit
wie is hier de racist:s
naja als zij er blij van worde om zo zielig te zijn
Artiest Deex
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ze in hun "moedertaal" betere woordkeuze en zinsopbouw hebben. Want dit is qua rijm een schande voor de mc's. Gaat echt nergens over. Met dit nummer maken ze alle vooroordelen over allachtonen ook weer waar.
Als je echt je stem wil laten horen doe dat dan met een betere productie.

Greetz Deex

Waarschuw beheerder
sluit me bij hesstyle aan:jaja:

als je dit zo'n kankerland vind..
wat doe je hier dan nog?

pfffffff k kots op dit soort figuren
en ook op naz'is trouwens:jaja:
Waarschuw beheerder
Als ze het zon kanker land vinden dan rotten ze toch lekker op...!!!!!

Zo is het maar net jah! :D

En zij worden aggressief van racisten, en daar maken ze een liedje over...
So what's the problem?

Beter ga ik anders even een liedje maken over die "fijne" allochtonen die het hier in Nederland voor de autochtonen en de WEL fatsoenlijke allochtonen verpesten.
Waarschuw beheerder
weet je wat ik vind, dat die leipo's die dit nr gemaakt hebben geen haar beter zijn als wat hun rasisten noemen. Hun zijn ook rasistisch bezigmaar dan tegen over lonsdale dragers, want daar komt het toch voornamelijk op neer in dit nr, dat iedere lonsdale drager een rasist is. En jah daar wordt ik kwaad om dat we maar over 1 kam geschoren worden met een klein groepje mensen die niet een ander en zijn (sub)cultuur respecteren.
Waarschuw beheerder
Beter ga ik anders even een liedje maken over die "fijne" allochtonen die het hier in Nederland voor de autochtonen en de WEL fatsoenlijke allochtonen verpesten.

Als jij daar gelukkig van wordt, doe je ding zou ik zeggen (Y)
Waarschuw beheerder
De grootste racisten die er op de wereld rondlopen zijn marrokanen....

(dit forum topic kan beter verplaatst worden naar het kopje: expressie opinie en gevoelens)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0000e4fd0014315a45f246a11a0070c0de]http://home.planet.nl/~braun176/slotje.gif[/img]
Waarschuw beheerder
OPKKEREN!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
1. lonsdale is geen rasist
2. gabber is ook geen rasist

3. Rasisten zijn t zelf, en door dit soort dinge vrage ze om rasist te worden vieze tyfus apuh

Waarschuw beheerder
enn u worden alle gabbers ook maar even over 1 kam gegooit en vergeleken met wazi's .. nee nee dat gaat lekker zo, ik ben gabber, wie zegt dat ik niet naar andere muziek luister en dat ik wazi ben? pff ...

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0000e4fd0014315a45f246a11a0070c608]http://home.planet.nl/~braun176/slotje.gif[/img][img cacheid=0000e4fd0014315a45f246a11a0070c608]http://home.planet.nl/~braun176/slotje.gif[/img][img cacheid=0000e4fd0014315a45f246a11a0070c608]http://home.planet.nl/~braun176/slotje.gif[/img][img cacheid=0000e4fd0014315a45f246a11a0070c608]http://home.planet.nl/~braun176/slotje.gif[/img]

Waarschuw beheerder
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
laat ze lekker opkkeren uit ONS land :@:@:@:@

Waarschuw beheerder
wat doen jullie hier?, jullie zijn hier klaar, ga lekker terug he, veilig naar marroko waar je geen racisten tegen komt.

Waarschuw beheerder
Na de eerste keer begrepen we je ook wel hoor mens....

Maaruh...... ONS land??? hahahaha :D

Waarschuw beheerder
als je dit topic zo saai vind en je valt er van in slaap ga je toch lekker je nest in ...

Waarschuw beheerder
altyd lol in juh eentjuh EPPO
Waarschuw beheerder
ik tel 61 taalfouten :D
die gasten hebben ook geen gevoel voor ritme :)

Waarschuw beheerder
discussie gaat nergens meer over!!

[img cacheid=0000e4fd0014315a45f246a11a0070c6c0]http://home.planet.nl/~braun176/slotje.gif[/img]

Waarschuw beheerder
[oftopic]
--TiNuZz-- 28 oktober 2004 12:21
wat een nieuwsbericht
http://www.zeeburgnieuws.nl/nieuws/images/palestinademo-tekst.jpg

hehe wat een piepo's :jaja:

[ontopic]
erg lachwekend dit ''liedje''