1 volger · 3957x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Tief lekker op naar je eigen land! Scheelt ons een hoop geld en ellende 
Het enige wat ze zeggen is dat ze het niet op racisten hebben.. Kan ik me wel invinden en me ook nog voorstellen dat ze zelf op hun eigen manier zo iemand willen aanpakken..
Jammer dat het op lonsdale gericht is en het lijkt dat hun iedere lonsdale drager een racist vinden. Ook jammer dat het nou niet echt vloeiend loopt, maar verder kan ik het me heel goed voorstellen.
Jammer dat het op lonsdale gericht is en het lijkt dat hun iedere lonsdale drager een racist vinden. Ook jammer dat het nou niet echt vloeiend loopt, maar verder kan ik het me heel goed voorstellen.
Ik moet ten eerste stellen dat het taalgebruik van deze heren "rappers" ver beneden maat is.
Ten tweede constateer ik dat deze heren een zeer dun scheldwoordenvocabulaire hebben
Helaas waarschijnlijk weer zo`n mislukt integratieproject
maargoed dat terzijde
"Niet over 1 kam scheren" ahum wat doen ze zelf? K*nker lonsdaledragers? is het niet zo dat ook non rascisten lonsdale dragen ? (maargoed daz een ellenlange discussie
)
Respect voor moslimextremisten :?
Extremisten zijn er in 2 vormen en heb ze beiden meegemaakt
De ene is volledig aanhanger van de koran maar ziet hem ook als vredig en probeert zonder geweld dingen op te lossen maar wel met de volle 100% vertrouwen in het boek (ja het is een vredig geloof net als alle andere geloven, alleen de interpretatie van sommige mensen is bagger)
dan heb je de militante extremist zoals die luitjes in irak die zo dapper met een doek om hun hoofd mensen hun keel afsnijden
Helaas lopen ze nog steeds te zeiken dat ze geen gas ,licht en huisvesting hebben, vind je het gek als je de strot van een ingenieur afsnijd.
Sorry ik dwaal af
Het probleem wat deze heren met hun zogenaamde lied creeeren is alleen nog maar meer haat tegen alochtone medelanders die het op het moment toch al vrij moeilijk hebben gezien het feit xenofobie de afgelopen 2 jaar met een kleine 500% is gestegen
Ik kan niet echt zeggen dat ik erg onder de indruk ben van die mensen
Het is ok nog steeds zo dat ze net als de hedendaagse wazi alleen in groepjes een grote mond hebben maar als ze alleen over straat lopen niet durven te kijken laat staan een vinger durfen uit te steken.
Dus wat is nu de boodschap in dit nummer?
heel simpel samengevat,
-domheid en kortzichtigheid
-retro rascisme
-Generalisatie
-Haat
en wat lost het op ?
NIETS!
Ten tweede constateer ik dat deze heren een zeer dun scheldwoordenvocabulaire hebben
Helaas waarschijnlijk weer zo`n mislukt integratieproject
maargoed dat terzijde
"Niet over 1 kam scheren" ahum wat doen ze zelf? K*nker lonsdaledragers? is het niet zo dat ook non rascisten lonsdale dragen ? (maargoed daz een ellenlange discussie
Respect voor moslimextremisten :?
Extremisten zijn er in 2 vormen en heb ze beiden meegemaakt
De ene is volledig aanhanger van de koran maar ziet hem ook als vredig en probeert zonder geweld dingen op te lossen maar wel met de volle 100% vertrouwen in het boek (ja het is een vredig geloof net als alle andere geloven, alleen de interpretatie van sommige mensen is bagger)
dan heb je de militante extremist zoals die luitjes in irak die zo dapper met een doek om hun hoofd mensen hun keel afsnijden
Helaas lopen ze nog steeds te zeiken dat ze geen gas ,licht en huisvesting hebben, vind je het gek als je de strot van een ingenieur afsnijd.
Sorry ik dwaal af
Het probleem wat deze heren met hun zogenaamde lied creeeren is alleen nog maar meer haat tegen alochtone medelanders die het op het moment toch al vrij moeilijk hebben gezien het feit xenofobie de afgelopen 2 jaar met een kleine 500% is gestegen
Ik kan niet echt zeggen dat ik erg onder de indruk ben van die mensen
Het is ok nog steeds zo dat ze net als de hedendaagse wazi alleen in groepjes een grote mond hebben maar als ze alleen over straat lopen niet durven te kijken laat staan een vinger durfen uit te steken.
Dus wat is nu de boodschap in dit nummer?
heel simpel samengevat,
-domheid en kortzichtigheid
-retro rascisme
-Generalisatie
-Haat
en wat lost het op ?
NIETS!
laatste aanpassing
Het lost inderdaad niks op. Maar bedenkt eens wat je zelf zou doen als buitenlander als er mensen zijn die bewust uiterlijke kenmerken van racisten overnemen..
Het lost zeker niks op. Hoe meer racisten er zijn hoe meer buitenlanders hierop zullen reageren waardoor de autochtonen denken dat de allochtonen tegen hun zijn. Zo worden er juist meer racisten gemaakt. Maar de oorsprong van dit lied ligt bij racisten en niet bij de makers van het lied.
Het lost zeker niks op. Hoe meer racisten er zijn hoe meer buitenlanders hierop zullen reageren waardoor de autochtonen denken dat de allochtonen tegen hun zijn. Zo worden er juist meer racisten gemaakt. Maar de oorsprong van dit lied ligt bij racisten en niet bij de makers van het lied.
Het lost inderdaad niks op. Maar bedenkt eens wat je zelf zou doen als buitenlander als er mensen zijn die bewust uiterlijke kenmerken van racisten overnemen..
Cause and effect.... causality
vicieuze circel?
doorbreek die circel eens en gun elkaar wat meer respect ?
Tegenwoordig heeft bijna iedereen die ik ken een hekel aan bepaalde groeperingen, dat komt niet zomaar!!!!!!!
Ik verdedigde deze mensen eerst altijd maar begin nu zelf ook mijn twijfels te krijgen!
Ik verdedigde deze mensen eerst altijd maar begin nu zelf ook mijn twijfels te krijgen!
En zou die circel dan doorbroken moeten worden bij de oorsprong of bij de makers van dit liedje?
Mensen verdoen gewoon hun tijd. Allebei de groepen hebben een foute oplossing. Het is verstandiger om je er gewoon buiten te houden. Dat haalt niet weg dat ik mij kan voorstellen dat een buitenlander zich irriteert aan de mensen aan wie ze het liedje richten.
Mensen verdoen gewoon hun tijd. Allebei de groepen hebben een foute oplossing. Het is verstandiger om je er gewoon buiten te houden. Dat haalt niet weg dat ik mij kan voorstellen dat een buitenlander zich irriteert aan de mensen aan wie ze het liedje richten.
laatste aanpassing
Nee het goedkeuren van terroristiche acties zoals onthoofden en dergelijke smerige achterbakse acties goedkeuren en achter deze acties staan
Dit nummer helpt meerdere mensen in het harnas dan enkel rasisten !!!!!
Dit is dezelfde irritatie die mensen krijgen door dit soort nummers en dergelijke goedkeuringen van terroristische acties.
rasisme gaat over en weer rasisten laat iedereen in zijn waarde welke nationaliteit of groepering ze horen, want een rotte lonsdale drager of marokaan betekent niet dat iedereen van deze groeperingen zo is !!!!!
Dit nummer helpt meerdere mensen in het harnas dan enkel rasisten !!!!!
Maar dat haalt niet weg dat ik mij kan voorstellen dat een buitenlander zich irriteert aan de mensen aan wie ze het liedje richten.
Dit is dezelfde irritatie die mensen krijgen door dit soort nummers en dergelijke goedkeuringen van terroristische acties.
rasisme gaat over en weer rasisten laat iedereen in zijn waarde welke nationaliteit of groepering ze horen, want een rotte lonsdale drager of marokaan betekent niet dat iedereen van deze groeperingen zo is !!!!!
Ach ja en ze noemen het een KK land... 
waarom willen ze blijven dan?
owjah, die uitkeringen in dat land van hun is niet zo bijster hoog als hier
Man, dat volk durft alleen over een mp3'tje hun uitspraken te doen... face to face, komen ze niet uit hun woorden, wedden dat ze hier jarenlang op geoefend hebben ? En nog klinkt het nergens naar
zelfs een Van Dale raakt de weg kwijt
waarom willen ze blijven dan?
owjah, die uitkeringen in dat land van hun is niet zo bijster hoog als hier
Man, dat volk durft alleen over een mp3'tje hun uitspraken te doen... face to face, komen ze niet uit hun woorden, wedden dat ze hier jarenlang op geoefend hebben ? En nog klinkt het nergens naar
zelfs een Van Dale raakt de weg kwijt
ik zou zeggen die lui moeten meteen ff ingedimd worden en dan bedoel ik hard ook. afknallen!!!
dat zijn wel de lui die snachts met messen op straat lopen en mensen neersteken als je ff kijkt naar wat voor lui het zijn. schandalig dat ze zoiets durven te zingen, wat een taal. en mischien ben ik dan net zo slecht als hun door wat ik nu zeg, maar dit maakt mij echt woedend!!!
dat zijn wel de lui die snachts met messen op straat lopen en mensen neersteken als je ff kijkt naar wat voor lui het zijn. schandalig dat ze zoiets durven te zingen, wat een taal. en mischien ben ik dan net zo slecht als hun door wat ik nu zeg, maar dit maakt mij echt woedend!!!
Pff die gasten die dat nummer in elkaar geflanst hebben moeten gewoon vervolgt worden, ziek zijn ze!! Dit moeten ze nu eens op TV vertonen, weet men (media, regering) gelijk waar al die spanningen vandaan komen. Ik vind dat het politie-apparaat strenger moet optreden tegen dit soort dingen! Ik heb niets tegen niet-nederlanders, maar wel tegen lui met zulke zieke gedachtegang of die zulk propaganda in hun muziek stoppen. Die mogen ze van mij ophangen aan de hoogste boom!
Pff die gasten die dat nummer in elkaar geflanst hebben moeten gewoon vervolgt worden, ziek zijn ze!! Dit moeten ze nu eens op TV vertonen, weet men (media, regering) gelijk waar al die spanningen vandaan komen. Ik vind dat het politie-apparaat strenger moet optreden tegen dit soort dingen! Ik heb niets tegen niet-nederlanders, maar wel tegen lui met zulke zieke gedachtegang of die zulk propaganda in hun muziek stoppen. Die mogen ze van mij ophangen aan de hoogste boom!
nee ok, maar ikzelf heb niks tegen niet-nederlandsers, kheb zelfs familie die niet-nederlands is, dusja..
maar in mijn klas zit 1 allochtoon, als er maar 1 dingetje gebeurt, hij springt altijd meteen 3x wild uit zijn bank en begint meteen te schreeuwen van: ja, waarom heeft de hele wereld wat tegen mij, enz enz enz,
diegene is precies zo'n figuur die ook zo'n liedje maakt, aan die mensen heb ik nou een hekel
diegene heeft ook al gezegd dat ie bij al qaeda wil ofzo
maar in mijn klas zit 1 allochtoon, als er maar 1 dingetje gebeurt, hij springt altijd meteen 3x wild uit zijn bank en begint meteen te schreeuwen van: ja, waarom heeft de hele wereld wat tegen mij, enz enz enz,
diegene is precies zo'n figuur die ook zo'n liedje maakt, aan die mensen heb ik nou een hekel
diegene heeft ook al gezegd dat ie bij al qaeda wil ofzo
laatste aanpassing
WTF
Ik woon in Gouda
! Wat een sukkels zeg! "Wij Gouwenaren zullen nooit opgeven" "Kk dit kk dat"! Pfff ze moesten eens weten hoe het is voor de meiden om in Gouda te lopen! Ben je gelijk een KHOER! Respect voor alle moslims, volgens mij begrijpen ze het niet helemaal! Ik ben dan toevallig Indo en Indonesie is 1 van de grootste moslim landen van de wereld, maar aan hun merk je het niet dat ze moslim zijn! Maar ja mij maken ze niet bang, stelletjes sukkels. Woon hier 14 jaar en weet inmiddels wel hoe het werkt! En hun meisjes zijn pas HOEREN!
tis hetzelfde met die Arabische Liga..
Zij pleiten voor moslimstaat zus, moslimsrechten zo..
Belgie was nu een fout land volgens die leider...
Ik zou zeggen : verhuis je toch? maar nee, dat dan niet..
Als je dit hetzelfde zou doen met als uitvalshoek de westerse mensen dan ben je een racist, fascist en weet ik het..
Scheer dat maar over een kam dan..
Of iedereen mag vrij zijn zegje doen of niemand...niet alleen sommigen.
Als iedereen politiek nou eens kan loskoppelen van geloof, dan scheelt dat weer een paar duizend onnodige slachtoffers per jaar.
Eikels
Zij pleiten voor moslimstaat zus, moslimsrechten zo..
Belgie was nu een fout land volgens die leider...
Ik zou zeggen : verhuis je toch? maar nee, dat dan niet..
Als je dit hetzelfde zou doen met als uitvalshoek de westerse mensen dan ben je een racist, fascist en weet ik het..
Scheer dat maar over een kam dan..
Of iedereen mag vrij zijn zegje doen of niemand...niet alleen sommigen.
Als iedereen politiek nou eens kan loskoppelen van geloof, dan scheelt dat weer een paar duizend onnodige slachtoffers per jaar.
Eikels