Partyflock

Forumonderwerp · 718498

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
*geen directe links naar mp3's als het geen volledig eigen werk is aub... :flower:*Xes*

Ik kreeg net dit van iemand binnen en dit vind ik nou echt te ver gaan :S:S :no:

Gr Marcel
laatste aanpassing door een beheerder
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
klinkt toch nergens naar :no:
pff doe het dan goed.. :p
Waarschuw beheerder
Ik bedoelde "met respect voor alle moslims", dat ze dat zongen! Kijk er zit wel degelijk een verschil tussen moslims uit Indonesie en moslims uit Marokko! De Indonesische moslims die ik ken dragen niet eens een hoofddoek en hebben hele andere regels! Zij hebben gewoon hun eigen regels gemaakt. En dan wat over Lonsdale en kale koppen zeggen! Pfff ze moesten eens weten! En zij durven alleen wat te de doen per 20 en wij doen het wel alleen!

Waarschuw beheerder
Hahahah, Hier kan ik echt om lachen! :)

Vet grappig gewoon. tja begrijpelijke reactie :D

Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt goed (Y)

Geven ze ook concerten of hebben ze een eigen cd ??

Waarschuw beheerder
wat een onzin :\ flikker lekker op als het je hier niet bevalt! zo'n rap verergerd alles alleen maar.

Waarschuw beheerder
dat iemand zich hier druk om kan maken zeg who cares

alleen jammer dat ik het vanaf 1.00 niet meer versta op "deze kankerland" na aan het einde. misschien inburgeringscursusje volgen? :D

Waarschuw beheerder
donateur
Hahahah, Hier kan ik echt om lachen!:)

nou was net aan het eten nou egt ik stikte der bijna in :(:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Stelletje mafkezen uit Gouda :s

Waarschuw beheerder
HC_Marcel1983, van t lachen mag ik hopen? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja van het lachen :D

en omdat et zo dom klonk ;)
Waarschuw beheerder
Conclusie: Deze 'dieren' wat mensen zijn het niet :D
zijn verstoten door de maatschappij en uiten hun emoties op deze foute manier...

zielig, maja wat wil ? Als je geen kans hebt op een normaal sociaal leven in 1 van de mooiste maatschappijen van deze wereld!
Waarschuw beheerder
Normaal maak ik me er niet eens druk om maar nu ging toch wel ff flippen!
Waarschuw beheerder
Dit vink ewoon lelijk...

Moeten wij eens doen!

zoeken ze je meteen op!
Waarschuw beheerder
Moeten wij eens doen!

zoeken ze je meteen op!

dat denk ik ook :/

Waarschuw beheerder
Wat gaan mensen er hier toch serieus op in. Jezus iedereen met een opnamesetje en een stel microfoons kan dit toch maken....

Hoor je mensen van ik vind dit echt niet kunnen.... Get a life..
Waarschuw beheerder
gewoon 2 kut marrokanen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vind het een beetje triest die tekst....

Hoe bedoel je verkeerd omgaan met dit soort dingen.... Nee, denk echt dat dit soort teksten helpen :s
Waarschuw beheerder
zo kan t dus ook:

http://www.methodlab.com/members/online_rick/images/Xebas%20-%20Mein%20Freunden.mp3

Waarschuw beheerder
donateur
Smerig.... ranzig, laat ze maar komen dan dat groepje:) Mogen ze op mij proberen in te gaan slaan.

Weet je wat ik nog het ergste vind, ze zijn allemaal hier geboren maar ze spreken nog slechter Nederlands dan een Spaanse vriendin van me die hier net 3 jaar is...

Maar goed nix aan te doen ... over 10 jaar zijn Nederlanders al in de minderheid ... maar dan ben ik allang weg hier
Waarschuw beheerder
2online_rick

:X:X:X:X:X
Waarschuw beheerder
Wat gaan mensen er hier toch serieus op in. Jezus iedereen met een opnamesetje en een stel microfoons kan dit toch maken....

Hoor je mensen van ik vind dit echt niet kunnen.... Get a life

Ik weet niet wat jij heb meegemaakt met die lui! Maar alleen een pistool op je hoofd is nog maar een klein dingetje wat ons is overkomen!

Maar goed ik ga er ook geen tijd meer aan besteden! Doe ik in "real life" ook niet!
Waarschuw beheerder
of dezen:
[img]http://home.wanadoo.nl/agmadein/Funstuff/PICTURES/DUTCH/NIJNTJE/Nijntje-aziz.jpg[/img][img cacheid=001322990014300bd966e7451a0070988a]http://home.wanadoo.nl/agmadein/Funstuff/PICTURES/DUTCH/NIJNTJE/Nijntje-hassan.jpg[/img]
[img cacheid=0013229a0014300d4a46fa601a0070988a]http://home.wanadoo.nl/agmadein/Funstuff/PICTURES/DUTCH/NIJNTJE/Nijntje-muhammed.jpg[/img]
[img cacheid=00131829000a439f8e60f40e1a0070988a]http://home.wanadoo.nl/agmadein/Funstuff/PICTURES/DUTCH/NIJNTJE/Nijntje-rachida.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
die kende ik al :jaja:
Waarschuw beheerder
hehe:P! Nou niet denken dat ik 1 of andere wazi ben he;)
Waarschuw beheerder
voor dat stukje muziek misschien :X:X

maar die plaatjes, daar waren mijn ouders 2 jaar geleden al mee thuisgekomen :jaja:
Waarschuw beheerder
ja bedoelde ik ook :jaja:

Waarschuw beheerder
nee, nee.. ontken maar :p

Waarschuw beheerder
zwaar nodig dat nummer:D wahahah wat een pussy's, nog uit gouda ook:D

Waarschuw beheerder
Oeh wat eng :o ze praten over mensen opeten :O:O:O
Waarschuw beheerder
nee, nee.. ontken maar

ok ok, ik ben een nazi, haat alles wat niet nederlands en wit is,draag londsale,kisten,opgerolde broekspijpen,kaal,white pride tattoo op me kop,ieder zijn mening tog:x O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oeh :O ze hebben het er over om mensen op te eten!! Dat klinkt wel bizar gevaarlijk!!

Waarschuw beheerder
Oeps!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*edit* foutje :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zou verboden moeten worden!
Waarschuw beheerder
donateur
Dit gaat gewoon echt te ver..
Waarschuw beheerder
donateur
whaha komisch liedje, denk da ik me lonsdale kleding maar eens weg doe want dalijk pakken ze me nog..:( :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb um ook net van iemand gehad

Ik vind dat zowel die *** moslims als die *** rascisten zich maar eens bezig moeten houwen met hun eigen problemen.
Zielige randfiguren.
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik kreeg het zo binnen van verschillende mensen op msn

Mogguh
Luister naar dit liedje, en, hoor hoe de allochtonen over ons denken
Het word nu tijd voor aktie, het gaat te ver!
http://members.home.nl/mvanderhaar/dubbel-g--kk-racisten.mp3
Laterz
2e kerstdag op station blaak in rotterdam met zoveel mogelijk man zwarte rellen we pakken iedere allogtoon tussen de 16 en 30 zegt:
stuur dit door aan iedereen die je kent

:S:S

Waarschuw beheerder
donateur
nou dat gaat weer lekker neej dus :S :no:

Waarschuw beheerder
Gewoon stakkers..:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik kreeg het ook maar binnen....
Waarschuw beheerder
"respect voor alle moslim terroristen"

NIET NORMAAL, ik vind dit echt niet kunnen dus. En dan vinden ze het gek dat er mensen zijn die tegen hun discrimineren, ze doen t zelf net zo hard.

Waarschuw beheerder
donateur
ja ik kreeg het ook maar binnen....

ja ok ik ook, maar vind dat we iedereen BEETJE moeten respecteren, maar ok die dat gemaakt heb dat liedje dus, neej die accepteer ik niet :no:

tog ?! :yes:
Waarschuw beheerder
zij verpesten het gewoon voor egte vluchtelingen

Waarschuw beheerder
Idd die van dat liedje gaat eraan..(6)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mogguh
Luister naar dit liedje, en, hoor hoe de allochtonen over ons denken
Het word nu tijd voor aktie, het gaat te ver!
http://members.home.nl/mvanderhaar/dubbel-g--kk-racisten.mp3
Laterz
2e kerstdag op station blaak in rotterdam met zoveel mogelijk man zwarte rellen we pakken iedere allogtoon tussen de 16 en 30 zegt:
stuur dit door aan iedereen die je kent

Deze heb ik ook idd van iemand gehad...
En let op het woord allogtoon 8)
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*

lees mijn reply een x aantal posts terug en denk na :)

Waarschuw beheerder
maak elkaar lekker af zou ik zeggen,lekker afspreken met elkaar,dan zijn we sommige mensen kwijt op sommige grote feesten en zijn we sommige extreme allechtonen ook kwijt...doen jongens doen....
gebeurt toch niet,maar wil wel ff in gelicht worden want dan kan ik het op teevee bekijken ,met een zakkie popcorn :jaja: