Partyflock

Forumonderwerp · 716517
Artiest {SHOWLIST artist 40738, 60156}
Waarschuw beheerder
donateur
Ziek 100% ziek :/

Ik vind het niet normaal als je nu ziet op welke leeftijd er al aan sex word begonnen ... :/ 13/14 en al ontmaagd :/ niet normaal gewoon

Waarschuw beheerder
nou zou haar denk ik toch maar wel aan de pil zetten.. zwangere puber van 13 lijkt me ook niks... :S je houdt het toch niet tegen... ook zijn er veel meisjes die al jong aan de pil gaan omdat ze zo'n last van hun maandelijkse probleempjes hebben..

Waarschuw beheerder
Als je een condoom gebruikt is de kans dat je er ziek van wordt vrij klein..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind dat het maar net aan de situatie ligt!
ik zou het kind dan wel aan de pil laten, liever veilig dan plotseling een kindje!
maar ik zou het zelf nooit gedaan hebben!
Waarschuw beheerder
nee, maar jah... tegenwoordig is het stoer om op de 13 ontmaagd te worden...

Waarschuw beheerder
donateur
ik wist op m'n 13de nog niet eens wat zoenen was!!

volgens mij speelde ik toen nog elke dag tikkertje! :d
Waarschuw beheerder
Om er even een bijbelse term in te gooien:

Je bent er klaar voor "als je de bloem der jeugd gepasseerd bent".

En ik denk dat dat voor iedereen anders is!

Waarschuw beheerder
Tegnwoordig zijn ze ook al ongesteld op hun 11de...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vroeger zag je tenminste nog dat iemand van 15 of 16 echt zo oud was, tegenwoordig zien ze dr allemaal ouder uit, vind je t gek. Trouwens, tegenwoordig worden de vrouwen niet meer versierd maar andersom!
Waarschuw beheerder
op je 13e zoenen vind ik normaal!
wij vonden het toen helemaal stoer als je gezoend had!haha

Waarschuw beheerder

inderdaad.... ach jah

ik zou het kind dan wel aan de pil laten, liever veilig dan plotseling een kindje!

dat is ook wel zo maar dan zou ik iniedergeval zorgen dat ze zekerweten ook condoom gebruikt
Waarschuw beheerder
toen ik in de 2e zat..14/15 jaar! toen waren er al heel wat meiden uit me klas die al wel sex hadden gehad!

Waarschuw beheerder
ja maar je kunt dus nooit controleren of ze dat condoom daadwerkelijk gebruiken.. spijt me hoor, maar dat zijn ondingen... :yes: en in the heat of the moment kun je dat weleens vergeten..

Waarschuw beheerder
donateur
tja blijft wel jong, maar sommige meisjes of jongens zijn al lichamelijk zo rijp dat ze er gewoon behoefte aan hebben.

denk maar wie zijn wij om dat te veroordelen

vind wel dat je als ouder je kind goed ingelicht moet hebben, over de voor en nadelen van sex op jonge leeftijd:yes:

Waarschuw beheerder
vind wel dat je als ouder je kind goed ingelicht moet hebben, over de voor en nadelen van sex op jonge leeftijd

dat is zekerwete zo jah
Waarschuw beheerder
verbieden kun je ze het toch niet,
want dan vinden ze het alleen maar leuker/spannender om het te doen!
goede inlichting ljikt me beter!
Waarschuw beheerder
donateur
Een dorpsgenootje van mij was 13 toen ze zwanger werd, en was 14 toen ze haar kindje kreeg.

Zij was er ook vroeg bij. En had geen goede voorlichting gehad.

Dan krijg je dit dus :(

Als ze het willen doen ze het toch wel :jaja: en dat kan je als ouder niet tegen houden.

Waarschuw beheerder
denk dat ik haar dan niet de pil zou geven.... maar zo'n implantaat ofzo in je arm?
dat kan ze iniedergeval niet vergete;) hoef ik me daar geen zorgu om te maken
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder

Ik ben 20 en nog maagd!!! en ben een van de weinige uit mn soort!!!
gasten zoals ik worden tegenwoordig uitgemaakt voor preuts omdat we niet ervaren zijn!!!

tegenwoordig worden de vrouwen niet meer versierd maar andersom!

haha, was dat maar
een mooie meid krijgt toch wel genoeg aandacht :yes:

Waarschuw beheerder
En al die moeders maar onderaan de trap roepen: Thee is klaar! Komen jullie thee drinkren???

;)

Waarschuw beheerder
2 my manifesto :D haha dat ga ik ook doen .. ga k me dochter gewoon vet irriteren "moeten jullie ook een koekje bij de thee?"

Waarschuw beheerder
ik vind het niet echt kunnen wat ik in kroegen rond zie lopen, idd korte rokjes en dikke laag make-up.

mijn broertje was zelf ook 14, belachelijke leeftijd....ikzelf was 17, eerste keer zoenen, eerste keer sex. ben blij dat dat niet eerder was.
stappen mocht ik vanaf me 17e, met me 16e op vrijdagmiddag.
vind het wel fijn dat ik redelijk streng ben opgevoed.

als ik soms kijk wat voor foto's mijn broertje ontvangt van meisjes van lage leeftijd, half naakt en geil kijkend in de camera...denk ik, waar moet dat heen

Waarschuw beheerder
:jaja: ;) -->hotgirl
Waarschuw beheerder
de media draagt ook zn steentje bij :yes:

Break out met zn seks verhalen (de doelgroep is 12 tm 17 he)
TMF, met dr. love, (sms berichten)

De maatschappij wordt gewoon gemaakt!!!

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
euhm.. tsja het is wel vroeg natuurlijk 13/14 voor de 1e keer maar euhm.. :$ zelf was ik ook niet zo oud hoor! Ik was 15 denk ik..

stappen doe ik pas vanaf mn 14e op zondag en later is dat vanzelf meer geworden, eerst op zaterdag (en om 2u thuis :S) tot dat ik mn ouders er van kon overtuigen dat het dan pas gezellig werd! :D Toen is het hard gegaan, veel naar discotheken toe enz toen ik 16 was..

Waarschuw beheerder
ik zou haar niet aan de pil laten...

zou zeggen dat ze ook geen condooms hoeft te gebruiken...

en dan als ze dan opeens niet meer ongesteld wordt en erachter komt dat ze zwanger is dan vertel ik dat mama principieel tegen abortus is!

:devil:

dat zal haar leren! BAREN KRENG!

:D

Waarschuw beheerder
donateur
Als je ziek bent moet je niet neuken..

Nou ja iig met een condoompie dan (y)
Waarschuw beheerder
ik ben zelf op mijn 13de ontmaagd.
toen had ik wel het gevoel dat ik er klaar voor was
ik had een vriendje die net 15 was en toen we 2 maanden ''verkering'' hadden ben ik met m naar bed gegaan.
uiteindelijk hebben we nog 3 jaar een relatie gehad en ik heb er absoluut geen spijt van!
Waarschuw beheerder
Hmmm. De media is hiervoor ook wel verantwoordelijk.

Omdat er steeds eerder aan sex wordt gedaan.
Voelen ze zich geroepen om hun kijkers hierover eerder te informeren. (b.v dus TMF).

Maar daardoor worden die kinderen die er niet mee bezig zijn, wel aangespoord om erover na te denken.
waardoor hun belangstelling ook gewekt is.

En de cirkel is weer rond.
En de leeftijd gaat steeds verder omlaag.
Waarschuw beheerder
dat heb ik ook al geprobeerd duidelijk te maken ja

Media (n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Toen ik 13 was wist ik volgens mij nog niet eens wat het was :$
Waarschuw beheerder
maar k zou haar denk ik niet zomaar aan de pil zetten. Dan geef je haar eigenlijk soort toestemming om het te doen denk ik

En toen deed dochterlief het zonder voorbehoedsmiddelen, hup weer een tienermoeder erbij :s

Waarschuw beheerder
kheb daarna ook gezegd dat ik dan zo'n implantaat in haar arm zou laten zetten dat kan ze niet vergeten:) dan hoef k me er geen zorgen om te maken....
Waarschuw beheerder
oke, ik had even verder moeten lezen.

:bah:
Waarschuw beheerder
Ik heb het ook op een vroege leeftijd gedaan.. Maar heb dr ook absoluut geen spijt van.. Komt dan miss wel omdat me vriend 5 jaar ouder is dan mij.. T klopt wel dat veel meisjes van 14 er al bij lopen en denken dat ze al 17 ofzow zijn.. :S Maar goed daar komen ze zelf dan wel een keer achterr...

Waarschuw beheerder
niet ziek!! ikzelf was zelfs jonger toen ik t voor t eerst deed! heb er ook geen spijt van heb er juist veel van geleerd. en had daar een voordeel mee met me vriendinnetjes daarna. :D

Waarschuw beheerder
ik was zelf 15 maar 13 vind k wel jong je hoort nog met je barbies of autootjes te spelen dan :)

Waarschuw beheerder
13 jaar? Bah..
Waarschuw beheerder
dan is het alleen maar een voordeell.. Op vroege leefdtijd sex.. :D

Waarschuw beheerder
Goh vraaag me af waar mijn eerdere reactie is gebleven ?

Waarschuw beheerder
ik vind het een beetje jammer ja :s snap die kindjusnie egt!!!!

ga met juh popkes spelen man op die leeftijd stel je word zwanger ??die kans zit er hoe dan ook altijd dik in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kinkdje met kindje noemen ze dat bah twee van die kinderlijfjes :kots: word er nu al misselijk van gadver
Waarschuw beheerder
donateur
hmm ik zouw ut later egt niej aankunnen als me dochtertje op dr 13e me verteld papa ik ben zwanger :no:

Waarschuw beheerder
tsja de een is er wat snelle r bij dan een ander..

ik was ook 14, maar om nou te zeggen dat dat door de media komt :s :P
Waarschuw beheerder
donateur
Is dat tegenwoordig zo als in de laatste 2 jaar ofzo?????

Ik ben nu 21 en toen ik 13 was had 80% van mijn even oude vriendinnen al sex. 2 daarvan met een vriendje dat ze al vanaf de basisschool hadden, de anderen met alles wat los en vast zat.

Ik was zelf 18 en ben nog steeds blij dat ik niet mee wilde doen met de hype, net als 1 van die andere meiden die 17 was toen ze ontmaagd werd.

Maar wat ik hiermee wil zeggen: Toen ik zo oud was was het echt niet anders!!!

Ik ben er tegen, maar das wel duidelijk want ik had ook niet hoeven wachten tot m'n 18e. Ben er zelfs vriendjes door verloren..en die kun je ook maar beter kwijt dan rijk zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik was 13 en heb er echt geen spijt van ... dat meisje was ook 13 ,

mar ja ik hem me pik der in gestoken 5 x heen en weer gehaald en weer er uit gehaald ik wist niet eens dat ik kon klaarkomen ...

Waarschuw beheerder
absoluut ziek!

Waarschuw beheerder
wacht nog maar effe een paar jaartjes dan zijn ze al ontmaagd voordat ze de baarmoeder uitzijn!

de kleine loeders...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wacht nog maar effe een paar jaartjes dan zijn ze al ontmaagd voordat ze de baarmoeder uitzijn!

Je hebt wel gelijk :yes:

Waarschuw beheerder
ik vind t ook net te jong, ik vind 16 een mooie leeftijd,hoewel t bij mij 15 was :( maja
Waarschuw beheerder
ik vind het niet te jong.. iedereen mag toch zelf bepalen waarneer hij/zij klaar is voor de eerste x? als ze het maar wel veilig doen:)