Partyflock

Forumonderwerp · 712962
2041x bekeken

Waarschuw beheerder
waneer ben je te oud om naar een feest te gaan. en hoe lang denken jullie zelf het uit te houden..mijn mening je bent nooit te oud

Waarschuw beheerder
donateur
got milk?
Waarschuw beheerder
Nooit te oud...
Waarschuw beheerder
Als jij zin hebt om te gaan moet je dat toch lekker doen?

Waarschuw beheerder
vind 65 net op de grens:/
Waarschuw beheerder
Bent nooit te oud vind ik:no:;)

Je kan beter feesten:bounce:

en lol maken(y)(y):D

Dan thuis voor de geraniums gaan zitten:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
je bent nooit te oud om te feesten....

Waarschuw beheerder
Als je je nog goed voelt :bounce:
Waarschuw beheerder
persoonlijk vind ik dat je tot je 18e moet feesten.daarna moet je dus super veel gaan feesten. en sterfen op de dansvloer(rond je 70e) dan heb je feestachtig gebeest snapje

Waarschuw beheerder
totdat je derbij neervalt (y)

Waarschuw beheerder
snap het dus ik kan nog 30jaar

Waarschuw beheerder
kijk, zolang jij je der goed bijvoelt en je feesten leukt blijft vinden zou ik zeggen:

gewoon lekker blijven feesten (y)
Waarschuw beheerder
ik wordt ook zo gek van "ze"(de meeste mensen zeggen)de meeste mensen LEVEN ook niet.

Waarschuw beheerder
ja dat zit wel allemaal goed voel me niet oud of zo en volgens mijn vrienden word ik alleen nog maar gekker

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil kids rond mijn 30e en ik ben dan denk ik redelijk uitgefeest,of misschien ga ik dan nog wel,maar dan wel veel minder en naar feesten waar een volwassener publiek komt.
Waarschuw beheerder
Ik denk dat je pas te oud bent als je door het naar feesten gaan gewoon te bek af bent door de week dat je niet meer normaal kan functioneren in de maatschapij, en waneer dat is dat voel je zelf wel aan dan toch?

En wat betreft hoelang ik nog door ga met feesten. Nou dat zal nog wel ff duren, voorspel nog geen eind in zicht maar het zal cker wel eens gaan minderen maar nooit stoppen. Voor mij is het toch enige vorm van ontspanning.
Waarschuw beheerder
Ik blijf voorlopig nog door feesten vindt het nog veels teleuk!!!!!

Waarschuw beheerder
tattooboy je hebt gelijk ik vind het ook nog altijd te gek (y)
Waarschuw beheerder
Ik feest nog meenegeen jonkie eruit....hahaha!!

Waarschuw beheerder
dat zeg ik ook vaker heb ze in al die jaren zien komen en gaan maar ik ben er nog en heb het nog steeds naar me zin dus tattooboy we gaan er nog even mee door of niet.......
Waarschuw beheerder
Ckers te weten!!!
Tot ik er bij neerval!!!

Waarschuw beheerder
Gewoon door feesten.
Waarschuw beheerder
donateur
je bent nooit te oud om te feesten :D

Ik stop er voorlopig ook zeker nog niet mee ;)
veel te veel plezier :P

Ga idd ook door tot ik er bij neerval o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon doorfeesten :yes:
Desnoods met de rolator ;-)
Zolang je gezondheid 't toelaat: WHY NOT!!!!!
Je merkt vamzelf wel als 't niet meer gaat :D

Maar bij mij gaat 't nog steeds :yes:

Ik laat m'n as op 'n Trance-Party uitstrooien als ik dood ga, kan ik dan tenminste nog verder :bounce:

:D:D:D

(k)

Waarschuw beheerder
hoe oud ben je dan als ik vragen mag?

Waarschuw beheerder
never to old

Waarschuw beheerder
het leven is 1groot feest, HARDCORE 4LIFE!!!!

tot dat je dood bent dus!!!!!

Waarschuw beheerder
We zijn nog niet dood.het weekend staat voor de deur dus party onn en geen gezeur...want als je niet op pas is het leven is zo een sleur
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan beter feesten
en lol maken
Dan thuis voor de geraniums gaan zitten

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
als keer ga trouwen en kinderen krijg ist wel afgelopen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet je ook niet trouwen :X Met trouwen begint de ellende :yes:

Maare ik ben van mening dat je moet gaan zolang jij je zelf er prettig bij voelt :)
En het naar je zin hebt natuurlijk :yes:

Waarschuw beheerder
ik ben 32 en ben nog maar net drie jaar bezig met naar feesten toe te gaan, mijn vriend wordt straks 40 en die stuitert nog vrolijk mee:D

vrienden van ons hebben kinderen en die gaan af en toe ook mee naar feesten, de kids een weekend bij oma en hun lekker uit hun dak.
:bounce:

kan wel hoor, er zijn toch ook zat "ouderen"die gewoon naar de plaatselijke disco of kroeg gaan?
Waarschuw beheerder
Feestjes bouwen is niet aan leeftijd gebonden. Het is een "state of mind". Naarmate je ouder wordt zoek je vanzelf "andere" feestjes op. Ik ben 34 jaar en ga niet naar een of ander hardcore feestje. Leuker is het om met leeftijdgenoten naar een klein, intiem feestje te gaan.

Gelukkig wordt daar door een aantal organisaties op ingespeeld. Zo heeft "little sins" een gemiddelde leeftijd op hun feestjes van ongeveer 32 jaar!
Waarschuw beheerder
voor een lekker stampfeestje vind ik 50 wel oud hoor:/
Waarschuw beheerder
stampfeestjes laat ik graag aan de jeugdige knaagdieren over...

Waarschuw beheerder
Leeftijd maakt niet uit...gewoon vol gas RAGGUH

Wat wel opvalt is dat als het publiek wat "ouder" is de sfeer ook wat relaxter is
Waarschuw beheerder
Woehaha!

Ik ben inmiddels 30 en als ik zo om me heen kijk naar mensen met wie ik in de klas heb gezeten of collega's met wie ik werk ben ik nog wel een Partyboy hoor....De rest heeft al allerlei verplichtingen en kan dus nog maar weinig stappen. Ik zie het allemaal wel. Mijn vriendin heeft gelukkig dezelfde gedachte wat dat betreft...

Er komen nog genoeg jaartjes om achter de geraniums te zitten.
Waarschuw beheerder
donateur
tot me dood blijf ik feesten, me leeftijd boeid me niet, waarschijnlijk wordt een feest ooit me dood :p

nah zover zal het niet komen

Waarschuw beheerder
Nooit te oud tot op zekere hoogte... als het lastig wordt vol te houden kap ik er mee

Waarschuw beheerder
Zo lang je je er zin in hebt en goed voelt, zeker gewoon gaan.
We zien het wel gebeuren
Waarschuw beheerder
donateur
Wat wel opvalt is dat als het publiek wat "ouder" is de sfeer ook wat relaxter is

Maar die hoeven zich ook niet meer te bewijzen, zoals sommige jongeren dat doen...
Als wij gaan, gaan we om ons te amuseren, lekker uit ons dak gaan met 'n stel vrienden :yes: (en dan spreek ik ff voor mezelf ;-) )

als keer ga trouwen en kinderen krijg ist wel afgelopen ;-)

Nee hoor!!! :D:D:D

(k)

Waarschuw beheerder
little sins of stampfeest maak niks uit vind ze alle beiden goed. super dat er nog veel 30+ zo als ik zelf niet moeten denken aan op houden....vind maar zo hoe langer we door gaan hoe minder lang we nog achter de geraniums moeten zitten...haha
Waarschuw beheerder
Ik sluit me aan bij de andere party gangers
Waarschuw beheerder
donateur
Nou Devil65, dan wil ik je toch wel graag tegenkomen op DVWE...gaan we samen feesten ;-p

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Age is just a number, gewoon genieten en blijven gaan. Het feest ben jezelf heb ik weleens gelezen, dus gaaaaaaaan!

Waarschuw beheerder
nou missy saint aka love zal je dan wel even komen opzoeken op dat feest(y) (k)

Waarschuw beheerder
Never too old! Je gaat waarschijnlijk wel naar andere feesten als je wat "ouder" bent dan toen je 18 was, maar feesten blijft feesten, toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Je gaat waarschijnlijk wel naar andere feesten als je wat "ouder" bent dan toen je 18 was

Toen ging ik helemaal niet naar feesten :D
Om de doodeenvoudige reden dat ze er niet waren ;)

En nu maakt me niet uit hoor wat voor feest t is
Van Trance tot hardcore (oldchool en early rave)
Altijd gezellig dat feesten :bounce:

Heb er nog lang niet genoeg van :D

.vind maar zo hoe langer we door gaan hoe minder lang we nog achter de geraniums moeten zitten...haha

En dat bedoel ik maar Devil65 (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Toen ging ik helemaal niet naar feesten:D
Om de doodeenvoudige reden dat ze er niet waren ;-)

Das waar!!! :yes:

nou missy saint aka love zal je dan wel even komen opzoeken op dat feest(y) (k)

Daar hou ik je aan, Devil65 ;-p

(k)

Waarschuw beheerder
:D:-D Toen ik 18 was begonnen de feesten net zo'n beetje te komen! Maar zoals gezegd: Never too old!
Waarschuw beheerder
donateur
Toen was de Real in Tongeren en de Dockside errug hot :yes:
Je kunt je feesten idd zelf uitzoeken en daardoor blijft 't gewoon harstikke leuk!!!
Ondanks alle inspanning ;-p :bounce:, blijft zo'n party toch errug ontspannend :D:D:D

En zolang 't nog kan en gaat, blijf ik dit zeker doen :kwijl:

(k)
laatste aanpassing
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
Gewoon lekker blijven feesten toch...

je bent zo oud als je jezelf voelt (Y)
Waarschuw beheerder
Tot je wordt geweigerd omdat je met je rollator niet meer naar binnen mag ouwe :D

Waarschuw beheerder
het is weer bijna weekend dus bij deze ouwe beginnen de kriebels al weer te komen haha...en wat oud voelen betref soms na een zwaar weekend dan zeg ik nee ga er mee stoppen maarja dat is op maandag of dinsdag .. dan op donderdag denk ik ja we kunnen weer dus het zal nog wel een hele tijd over heen gaan voor ik er echt mee stop
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Devil65 ;-)
Keep going on :bounce:

(k)

Waarschuw beheerder
ik doe me best ...en het zal wel lukken
Waarschuw beheerder
Zolang je de muziek nog top vind is er nooit een eind om te stoppen met feesten!

Waarschuw beheerder
donateur
ligt eraan wat voor leven je hebt en wat voor feesten je bezoekt.
ik zie mezelf over 10 jaar niet meer beuqend op qlimax staan, maar wie ben ik om te zeggen dat een ander dat niet mag?
Waarschuw beheerder
Yup Nancy, ik denk de zelfde, Maar wie weet wat gebeurt in 10 jaaren. Maar goed kan nog voor mij, mischien tot 30 niet meer hope ikkkkk :p

Waarschuw beheerder
ik denk dat leeftijd hier wijnig mee te maken heeft,whahah me moeder heeft haar 3é jeugd.
k zelf had me nocht op me 19é nu 4 jaar later krijg ik weer kriebels.
Waarschuw beheerder
donateur
ik zie mezelf over 10 jaar niet meer beuqend op qlimax staan

Dat kun je nu niet zeggen...Of Qlimax moet dan niet meer bestaan :D:D:D
Maar dan blijven er nog feestjes genoeg over, hoor!!! :yes:

(k)

Waarschuw beheerder
maak niet uit wat voorn feest het is vroeger ,nu ,of in de toekomst feest op dat moment hard want het kan altijd de laaste keer zijn geweest............missy saint met jou ga ik een keer echt uit mijn bol(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewoon lekker blijven feesten toch...

je bent zo oud als je jezelf voelt

helemaal mee eens :)
zo lang je t leuk vin om te feeste moe je gewoon blijve gaan, waarom nie..

Waarschuw beheerder
donateur
ik stop pas als ik er bij neerval
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat iedereen dit toch voor zichzelf moet uitvinden.

Een maatje van mij gaat bijvoorbeeld nog steeds met zijn vader naar Hardcore feesten enzo.
Wat je natuurlijk ook maar zelden ziet.

Maarjah ik wil ook wel heel me leven naar feesten blijven gaan , maar denk dat als ik ouder ben dat het dan toch minder aantrekkelijk word , aangezien je conditie enzo natuurlijk ook dalen met de leeftijd.

maarjah ik zie t wel :D

ben nu 20 en zeker nog van plan 10 jaar naar feesten te gaan :D

Waarschuw beheerder
100% mee eens je bent volgens mij nooit te oud om te feesten.

Waarschuw beheerder
ben inmiddels 30..feest al 13 jaar en ben NIET!!!!van plan te stoppen met feesten...
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet gaan zolang je het leuk vind ;)

Ik vind het juist wel kickuh als er ouderen rond lopen :yes:
Pas geleden nog met iemand gepraat die was 45.

Hoop t zelf ook nog wel wat jaartjes vol te houden :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
me ex-schoonmoeder is met mij naar d'r 1e feest geweest en dat was .....

Sensation Black dit jaar, en ze gaat volgend jaar weer mee(56)

ze zei wel dat ze er spijt van had dat ze nooit eerder was gegaan
Waarschuw beheerder
Tja...ben al 30 en nog steeds een feestganger. Zal voorlopig ook nog door blijven gaan. Als je vrijgezel bent dan blijf je volgens mij langer doorfeesten.

Was met mun pa(53) naar Carl Cox en Friends geweest. Ouweheer had zich goed vermaakt. Maar is ook zo'n festival ganger. Wie gaat nou op 50 jarige leeftijd in zun uppie op de Camping staan op Lowlands???? Wel vet trouwens als je met je pa naar een feest gaat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewoon lekker feesten zolang je lichaam en conditie het toelaat..... je leeft tenslotte maar 1 keer.... dus moet dan natuurlijk wel in 1 X goed zijn.....
Mag nou wel jong zijn maar ik kan me echt geen leven zonder party's voorstellen :D
maar ja die gedachten kan natuurlijk veranderen naar mate ik ouder wordt maar dit is in iedergeval hoe ik er nou over denk...:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ze zei wel dat ze er spijt van had dat ze nooit eerder was gegaan

Vroeger waren er ook niet zulke feesten, das pas iets van de laatste 5 jaar..
De muziek bestaat wel al veel langer, maar nu is er ook volop keus aan Party's..
Dan is 't alleen maar fijn dat ze er nu van gaat genieten :yes:

missy saint met jou ga ik een keer echt uit mijn bol(y)

:bounce: ;-p

(k)

Artiest 3ckus
Waarschuw beheerder
ben nog jong. dus heb nog vele feest jare te gaan :):):)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is leeftijd...................

.... Je bent zo jong als je je voelt :yes:

Dus laat je niet tegenhouden en doe waar je zin in hebt!

:bounce: Enjoy your live ... it's to short to stand still :bounce:

Waarschuw beheerder
ben nog niet de oudste hier maar ga maar weer eens knallen vanavond heb al genoeg achter de geraniums gezeten deze week
Waarschuw beheerder
donateur
ben nu 21 n denk dat ik later over 10 jaar bv best af en toe nog een feestjuh mee pak:yes: wor din ieder geval niet zo slonshuismoedertje dat elk wknd met dr mannetje op de bank zit nadat ze al dr kids in bed heb gestopt:P of hooguit ene x lekker uit eten gaat in het wknd:no: no way!!!:bounce: zullen we:P
Waarschuw beheerder
donateur
no way!!! :bounce: zullen we :p

That's the spirit :D
Vooral zo blijven denken ;)

Moet nog ff wachten met :bounce: tot morgen @ HARD BASS

:P:P:P

Heb zeker nog geen zin in geraniums hoor
Ga door met :bounce: zolang ik er nog zin in heb.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben begonnen op mn 15de en zal nog wel heel lang door gaan denk ik zo, maybe dat ut later wat minder wordt.. maar zolang er hardcore feesten zijn blijf ik ook gaan

:bier: :bounce: :xtc:
Waarschuw beheerder
Feesten zijn er voor alle leeftijden. Het valt mij de laatste tijd op hardcore feesten op dat bijna iedereen jonger is dan ik zo 16-18 maar dan ga ik naar bv Crazyland en dan is iedereen weer ouder.

Dus volgens mij komt dat wel goed ook organisaties spelen daar wel op in.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kijk iig uit naar DVWE, want dan gaat gegarandeerd 't dak van de Brabanthallen :yes:

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

(k)
Waarschuw beheerder
Ik sluit me bij BASSMOM aan, toen wij 20 waren bestonden dit soort party's niet eens, mocht je blij zijn als ze in een discotheek de muziek draaide die jij leuk vond. :yes:

Ik geniet met volle teugen van elke party :D ennuh.......
aangezien je conditie enzo natuurlijk ook dalen met de leeftijd

tis maar wat je gewend bent......... ik drink geen alcohol en gebruik geen drugs............. stuiter vrolijk de hele nacht door op mijn colaatje :bounce: :bounce:
Move your body to the rythem of the music and dance
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iedereen moet het zelf weten!!! Mij maakt het niks uit als het maar gezellie is!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Tijgertjuh (K)

We gaan er een knalfeest van maken he 4 dec

Jij 2 jaar en ik 25 jaar ;)
Waarschuw beheerder
Hey MAMMMMMMMMMMMMMMM (K)(K)(K)

Ja wat dacht jij dan :P :bier:
deze keer drinken we er samen eentje op he :D

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ok dat doen we ZEKER alle kids gaan mee
Family Party :bier:

Waarschuw beheerder
zolang ik wil en het nog vol kan houden

I (L) to party

Waarschuw beheerder
Je bent nooit te oud voor een party toch? het is maar net hoe jong je je voelt!

Waarschuw beheerder
Ik vind dat je nooit te oud bent om naar een feest te gaan, al ben je 80..

Moet iedereen zelf weten en die moet ook zeker doen wat diegene gewoon leuk vind..

Waarschuw beheerder
:bounce: Ik heb het feestgebeuren pas op 26 jarige leeftijd ontdekt!! Nu, 4jaar later geniet ik er nog steeds van en hoop nog veel leuke feestjes mee te maken!! ;)

Waarschuw beheerder
je bent NOOIT te oud om te feesten!
zolang t maar gezellig is.hoop t zelf vol te houden tot ik erbij neerval,haaha
Waarschuw beheerder
donateur
En 't mooie van alles is, dat de jeugd de ouderen zo goed accepteren :yes:
Dan ga je toch met plezier naar 'n feestje :D:D:D

:bounce:ONE HAPPY PARTY-FAMILY :bounce:

(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Of om met de bekende woorden te spreken van de alom bekende Nederlander: Doorgaan, vooral doorgaan :-D

Ik ga al van begin '90 naar feestjes en het blijft gewoon in je bloed zitten. It's just a way of life ;-)

En hopelijk gaat dat nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel jaren duren :bounce:

Waarschuw beheerder
devil65 ben het helemaal met je eens :jaja:.
Desnoods ga ik als 65 jarige met me rolator de RAI in ofzo
Waarschuw beheerder
zolang je nog lekker mee kan doen met iedereen. Je lekker kan ouwe hoeren met iedereen en je het naar je zin hebt! Dan blijf je toch lekker gaan tot je er bij neervalt!
Waarschuw beheerder
Ik denk dat je 't op een bepaalde leeftijd wel gehad hebt met de feesten.
Ook omdat er weinig mensen van je eigen leeftijd meer komen.

Waarschuw beheerder
weet jullie wat ik denk?.. nou .. ik denk dat.. dat iedereen aan het slapen is!...
Waarschuw beheerder
donateur

Dat zou kunnen voor bepaalde mensen dat ze zich niet meer op hun gemak voelen.

Zie zelf heel weinig mensen van mijn leeftijd op de grote feesten.Maar daar stoor ik mezelf niet meer zo aan omdat ik opgenomen ben in een hele groep jongeren.En die gaan met me om
zoals ze ook doen met hun leeftijdsgenoten.
En dat scheelt denk ik wel.Zo blijf je je zelf ook "jong" voelen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tsja uh ben nu 19..feest sinds me 15e...
heb er nog steeds plezier van..moet zeggen dat ik nu wel minder ga als voorheen..maar dat komt gewoon omdat ik ook genoeg andere dingen leuk vind :jaja:
toch blijft t feesten voor mij echt een uitlaatklep op zaterdagavond..ff alles eruit gewoon heerlijk :)
denk dat ik voorlopig nog wel na feesten ga..mits t gezellig blijft en er niet teveel wazi gespuis rondloopt.
En mocht ik over pa jaar kinderen krijgen..dan zou t wel helemaal aflopen denk ik..
Waarschuw beheerder

Vind dat reuze meevallen, de leeftijd ligt ergens tussen de 16 en de 60. Ik zie steeds meer mensen van mijn eigen leeftijd op feestjes.

Waarschuw beheerder
ik denk zo lang je er zelf nog zin in hebt om vet te feesten gaan met de banaan haha en wat andere denken maakt niks uit ik ben blij dat ik los kan gaan op een feest of dat nu met jong ,oud is me schijt egaal moet er niet aan denken om elke week in een ouwe lullen cafe te zitten en te praten over vroeger ik denk maar zo vroeger was vroeger ik leef nu
Waarschuw beheerder
Zie gelukkig mensen genoeg van mijn eigen leeftijd :D er ouder zelfs ook genoeg. Ligt er een beetje aan waar je naar toe gaat denk ik.

Ben echt een laatbloeier en vorig jaar pas echt begonnen met feesten en heb er voorlopig zeker nog geen genoeg van :P

Waarschuw beheerder
2.Rebellious
je bent nooit te oud voor te feesten :yes: je weet toch beter laat dan nooit ... maar zo te zien ben je wel een feestbeest haha

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
het verschilt van persoon tot persoon, in leeftijd is iemand nooit te oud om te feesten, het ligt er vooral aan hoe iemand geestelijk is.

Ik zie bijvoorbeeld mijn ouders nog niet op een feest staan, maar ik ken ook mensen van hun leeftijd die dat volgens mij nog best wel zouden doen..

Waarschuw beheerder
ik zou zegge : goan en blieve goan!!!!:bounce:

Waarschuw beheerder
ach mn moeder is 52 en die gaat alleen maar uit. vroeger bestonden dit soort paties natuurlijk niet, dus beter laat dan nooit en als je die feesten top vindt wie houdt jou dan tegen......? NIEMAND!!
Waarschuw beheerder
Denk dat je moet blijven feesten zolang je je daar goed bij voelt.

Echt denk ik wel dat men doorgaans op een gegeven moment toch kiest om uit te gaan in gelegenheden die voor de eigen doelgroep zijn bedoeld.

Bedoel als je 20 bent ga je ook niet naar K3.Denk niet dat je je dan thuis voelt tussen al die kleuters.
Zo denk ik ook dat een 60 jarige niet thuis hoort op een dance event.
Tuurlijk zijn er bij bovenstaande voorbeelden uitzondering.Dat is ook helemaal niet erg.Maar ik denk dat het toch echt bij uitzondering blijft.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben echt een laatbloeier en vorig jaar pas echt begonnen met feesten en heb er voorlopig zeker nog geen genoeg van ;-p

Ik ken je gevoel, ben zelf pas 3 jaar geleden begonnen :yes:
Tis gewoon m'n favo muziek, dus wil ik er ook ECHT van genieten...

Maar ik denk dat het toch echt bij uitzondering blijft.

Uitzonderingen bevestigen de regel, maar 't worden wel telkens meer "uitzonderingen" en daar ben ik 1 van 8)

(k)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik weet nix zeker behalve dak blijf stampuh tot ik er letterlijk bij neerval
Waarschuw beheerder
donateur
That's the PARTY spirit (Y) ;)

Ga snel ff omkleden om te :bounce: @ Nightlive

Partytime :P:P:P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jaaj gewoon blefuh knalle tot je nie meer ken:P:P:P:P:P:P

Waarschuw beheerder
zolang je er nog plezier in hebt!:d
Waarschuw beheerder
Uitzonderingen bevestigen de regel, maar 't worden wel telkens meer "uitzonderingen" en daar ben ik 1 van

Hier nog zo'n uitzondering :D was nog later dan jou Missy ;) en het bevalt me uitstekend!!!!!!!!!
Ik ga pas sinds 2 jaar .... :D
Jeetje wat heb ik veel gemist zeg :D :bounce: maar haal dat nu wel ff in :D
Kan nog jaren mee feesten :yes: :bounce:
In onze jeugdjaren bestonden deze super feestjes niet.
Waarschuw beheerder
donateur
mijn mening je bent nooit te oud

Ben ik het helemaal mee eens. Gewoon lekker blijven feesten :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent nooit te oud om te leren of om te feesten...:D
Waarschuw beheerder
nooit te oud natuurlijk, het ligt er gwoon aan hoe oud je je voelt :)

ik hoop het nog ff voor te houden tot zeker mn 25ste..
Waarschuw beheerder
donateur
In onze jeugdjaren bestonden deze super feestjes niet.

Jammer dat ze ermee gewacht hebben totdat wij "ouder" waren O:)
Misschien zie ik je wel op DVWE :yes:

(k)

Waarschuw beheerder
Age ain't nothing but a number :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 MiSsY (K)

Ik stel je wel voor aan Tijgertjuh :D
Ken haar al HEELLLLLLLLLLLLL lang hahaha
En dan stel ik je ook meteen voor aan
Baccione en Happynezz (Frank) Rolanda en Syllie10
Is straks de hele "oude" garde bij elkaar :P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
Gezellie :-D
Wordt one big family daaro dan :bounce:

Met ikke als Benjamin :p LOL

Maar kijk er wel weer naar uit.

En ik moet ook effe ontopic toevoegen. Vind het juist alleen maar leuk dat steeds vaker en steeds meer allerlei leeftijden op feestjes lopen :-D

Waarschuw beheerder
Zo ikke ook maar berichtje,ben ook pas 5 jaar op de vloer.
En altijd met vaste vriendin,en op party's komen we ook onze gezellig partyvrienden tegen,een happy family.
Tot 4 dec op DVW,see you all.
(K)

Waarschuw beheerder
nog een paar jaar en we zijn in de meerderhied haha zal eens kijken op 4dec of ik jullie zie
Waarschuw beheerder
donateur
En dan stel ik je ook meteen voor aan
Baccione en Happynezz (Frank) Rolanda en Syllie10
Is straks de hele "oude" garde bij elkaar

Dat zit wel snor,BASSMOM, Bacionne en ik hebben al de gsm nr. uitgewisseld...dus it's gonna be PARTY-TIME 8)

zal eens kijken op 4dec of ik jullie zie

Dat wel goed komen, daar kun je echt niet om heen :D:D:D

(k)
Waarschuw beheerder
ik ben pas begonnen! ik denk nog niet eens na over hoe oud ik ben als ik ga stoppen met feesten.
de dag dat me sjattie en ik geen hardcore meer luisteren is als we een tuintje op onze buik hebben.
Waarschuw beheerder
Wordt een heel leuk feesie DVW :D
Je krijgt het nog druk Bassmom :D LOLLLLLLLLL

de dag dat me sjattie en ik geen hardcore meer luisteren is als we een tuintje op onze buik hebben

You've got that right!!!!!!!!!!! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jajoa...
GABBER BEN JE NIET VOOR EVEN, MAAR VOOR DE REST VAN JE LEVEN!!!!

lekker het bejaardenhuis terroiseren.
lijkt me echt vet zo'n stel bejaarden die de gotsganse dag hardcore aan hebben:P
Waarschuw beheerder
Ik vind, dat als je jezelf nog jong genoeg vind om te hakkûh, dat je dat dan ook bent:bounce:
Ik stoor me er niet aan hoor;)

Waarschuw beheerder
laat ons maar:bounce::bounce: :bier::xtc: zo lang het nog gaat en zo lang we nog zin hebben haha
Waarschuw beheerder
donateur
Gaan er nog mensen van de "oude garde" ;)

naar Ghosttown a.s zaterdag ???

Wij gaan lekkerrrrrrrrr :bounce: :bounce: :bounce:

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nope...maar ik ga wel naar de Passenger Terminal, met die andere Etos Miepen :D
ff de boel op stelten zetten O:)

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is wel heel wat anders dan :bounce: :P:P:P

Dat telt niet, is meer apresski
waar jij heen gaat.:D

*proest*
Waarschuw beheerder
donateur
whoehahaha...als dat waar is, ben ik meteen weg, dan kom ik linea directa naar Ghosttown :yes:

(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het is weer zo ver kriebels het is weekend we gaan maar eens weer vet feesten:bounce::bounce::xtc::bier::yes:
Waarschuw beheerder
donateur
En welk feestje heb je in de planning staan???

(k)

Waarschuw beheerder
geen feest maar vlieg morgen vroeg om 8.00 naar berlyn dus we gaan naar tresor altijd vet
Waarschuw beheerder
donateur
Nee je bent cker nooit te oud..!!

Ik denk dak wel lang door ga..!! Kmoet nou nuchter door het leven, dus zal eht wel een stuk langer vol houden nou..
Waarschuw beheerder
Ik feest nu bijna 10 jaar en ik ben nog lang niet uit gefeest____________________//

Motto een weekend niet gefeest is ehhhhhh

KUT
Waarschuw beheerder
Je bent nooit te oud om te feeste!

Waarschuw beheerder
donateur
Je bent zo oud als je je voelt ;p

Waarschuw beheerder
helemaal mee eens. schranzer
Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond lekker :bounce: :bounce: :bounce:

@ Ghosttown.

(K)
Waarschuw beheerder
ik stuiter later het hele bejaardenhuis door :yes:

HARDCORE 4 LIFE

Waarschuw beheerder
Zodra je rikketik gaat protesteren (en die kans ik er op 'oudere leeftijd'), zou ik serieus gaan overwegen om te stoppen met het aflopen van feesten...
Waarschuw beheerder
Mmm... denk dat ik zodra ik echt kinderen ga krijgen er wel een punt achter wil zetten maar dat duurt nog wel ff hoop ik ;)

Waarschuw beheerder
donateur
moet er voorlopig nog niet aan denken!

Waarschuw beheerder
Tja, of je maakt zoals ik de keuze om geen kinderen te krijgen....

Waarschuw beheerder
kinderen of niet...we zullen door gaan tot het bitter einden (wel goed voor je kinderen zorgen anders moet je maar stoppen)

Waarschuw beheerder
wel goed voor je kinderen zorgen anders moet je maar stoppen

idd :yes: doen wat je kan doen
Maar kinder gaan wel voor :)
Waarschuw beheerder
Zelfs als je kinderen hebt, iedereen heeft het eens in de zoveel tijd nodig om er ff uit te zijn, even de battarij opladen.:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is toch geen leeftijd aan gebonden...

als je je er zelf maar prettig bij voelt...

Waarschuw beheerder
2.Tijgertjuh is bij mij anders om ga me op een feest ondladen kan dan alles kwijt en altijd lekker relax weer naar huis.......haha
Waarschuw beheerder
:D:D 2Devil65

Dat bedoelde ik ook ;) Ontladen, of opladen.

Gewoon ff nieuwe energie op doen, om er dan weer vrolijk tegen aan te kunnen :)

(Heel even wat anders aan je hoofd dan luiers, huishouden enz enz ;) )

Waarschuw beheerder
2.Tijgertjuh:yes: even er uit zo dat je door de week weer alles aan kan wat dat ook is kinderen of je werk of wat ever.

2.:xtc:Die kokkers met die lange:xtc:
jij word ook ouder je zult nog 20 jaar nu moeten door feesten kijken of je dat ook vol houd..haha..dus zet hem op je kan het:yes:
Waarschuw beheerder
Wij zijn ook een tijdje geleden "gewoon 18" geweest hoor :xtc: Die Kokkers met die Lange :xtc: :D
en zie we :bounce: nog steeds mee :D :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Als je dat maar weet ;)

En als puntje bij paaltje komt
houden wij t nog langer vol ook :D :P:P:P
Waarschuw beheerder
hahahaha echt wel BASSMOM :D :P:P:P
we zijn niet kapot te krijgen :D

Waarschuw beheerder
en over 20jaar vragen we hem nog een keer of hij het vol heeft gehouden ..haha al moet ik met de rollator gaan maar we gaan door:yes:

Waarschuw beheerder
weet iemand van jullie nog een leuk feesie voor dit weekend
Waarschuw beheerder
donateur
Dance Valley The winter edition natuurlijk
T mooiste wat er is dit weekend gaan we allemaal heen.
;) :D :P

Jij toch ook volgens je agenda??
Dan kunnen jullie ook naar de meeting komen??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:cry::cry: nee gaat jammer genoeg niet door. kreeg vandaag te horen dat ik geen vrij van me baas krijg dus moet ik tot 0.30 werken dus moet ik het wat korter bij mij in de buurt zoeken om nog iets van me weekend te hebben

Waarschuw beheerder
feesten kan je lang doen, net zolang jij en je lichaam het uithouden.

Waarschuw beheerder
ik hou het nog wel een tijd uit