Partyflock

Forumonderwerp · 712962
2041x bekeken

Waarschuw beheerder
waneer ben je te oud om naar een feest te gaan. en hoe lang denken jullie zelf het uit te houden..mijn mening je bent nooit te oud

Waarschuw beheerder
donateur
got milk?
Waarschuw beheerder
Nooit te oud...
Waarschuw beheerder
Als jij zin hebt om te gaan moet je dat toch lekker doen?

Waarschuw beheerder
vind 65 net op de grens:/
Waarschuw beheerder
Bent nooit te oud vind ik:no:;)

Je kan beter feesten:bounce:

en lol maken(y)(y):D

Dan thuis voor de geraniums gaan zitten:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
je bent nooit te oud om te feesten....

Waarschuw beheerder
Als je je nog goed voelt :bounce:
Waarschuw beheerder
persoonlijk vind ik dat je tot je 18e moet feesten.daarna moet je dus super veel gaan feesten. en sterfen op de dansvloer(rond je 70e) dan heb je feestachtig gebeest snapje

Waarschuw beheerder
totdat je derbij neervalt (y)

Waarschuw beheerder
snap het dus ik kan nog 30jaar

Waarschuw beheerder
kijk, zolang jij je der goed bijvoelt en je feesten leukt blijft vinden zou ik zeggen:

gewoon lekker blijven feesten (y)
Waarschuw beheerder
ik wordt ook zo gek van "ze"(de meeste mensen zeggen)de meeste mensen LEVEN ook niet.

Waarschuw beheerder
ja dat zit wel allemaal goed voel me niet oud of zo en volgens mijn vrienden word ik alleen nog maar gekker

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil kids rond mijn 30e en ik ben dan denk ik redelijk uitgefeest,of misschien ga ik dan nog wel,maar dan wel veel minder en naar feesten waar een volwassener publiek komt.
Waarschuw beheerder
Ik denk dat je pas te oud bent als je door het naar feesten gaan gewoon te bek af bent door de week dat je niet meer normaal kan functioneren in de maatschapij, en waneer dat is dat voel je zelf wel aan dan toch?

En wat betreft hoelang ik nog door ga met feesten. Nou dat zal nog wel ff duren, voorspel nog geen eind in zicht maar het zal cker wel eens gaan minderen maar nooit stoppen. Voor mij is het toch enige vorm van ontspanning.
Waarschuw beheerder
Ik blijf voorlopig nog door feesten vindt het nog veels teleuk!!!!!

Waarschuw beheerder
tattooboy je hebt gelijk ik vind het ook nog altijd te gek (y)
Waarschuw beheerder
Ik feest nog meenegeen jonkie eruit....hahaha!!

Waarschuw beheerder
dat zeg ik ook vaker heb ze in al die jaren zien komen en gaan maar ik ben er nog en heb het nog steeds naar me zin dus tattooboy we gaan er nog even mee door of niet.......
Waarschuw beheerder
Ckers te weten!!!
Tot ik er bij neerval!!!

Waarschuw beheerder
Gewoon door feesten.
Waarschuw beheerder
donateur
je bent nooit te oud om te feesten :D

Ik stop er voorlopig ook zeker nog niet mee ;)
veel te veel plezier :P

Ga idd ook door tot ik er bij neerval o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon doorfeesten :yes:
Desnoods met de rolator ;-)
Zolang je gezondheid 't toelaat: WHY NOT!!!!!
Je merkt vamzelf wel als 't niet meer gaat :D

Maar bij mij gaat 't nog steeds :yes:

Ik laat m'n as op 'n Trance-Party uitstrooien als ik dood ga, kan ik dan tenminste nog verder :bounce:

:D:D:D

(k)

Waarschuw beheerder
hoe oud ben je dan als ik vragen mag?

Waarschuw beheerder
never to old

Waarschuw beheerder
het leven is 1groot feest, HARDCORE 4LIFE!!!!

tot dat je dood bent dus!!!!!

Waarschuw beheerder
We zijn nog niet dood.het weekend staat voor de deur dus party onn en geen gezeur...want als je niet op pas is het leven is zo een sleur
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan beter feesten
en lol maken
Dan thuis voor de geraniums gaan zitten

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
als keer ga trouwen en kinderen krijg ist wel afgelopen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet je ook niet trouwen :X Met trouwen begint de ellende :yes:

Maare ik ben van mening dat je moet gaan zolang jij je zelf er prettig bij voelt :)
En het naar je zin hebt natuurlijk :yes:

Waarschuw beheerder
ik ben 32 en ben nog maar net drie jaar bezig met naar feesten toe te gaan, mijn vriend wordt straks 40 en die stuitert nog vrolijk mee:D

vrienden van ons hebben kinderen en die gaan af en toe ook mee naar feesten, de kids een weekend bij oma en hun lekker uit hun dak.
:bounce:

kan wel hoor, er zijn toch ook zat "ouderen"die gewoon naar de plaatselijke disco of kroeg gaan?
Waarschuw beheerder
Feestjes bouwen is niet aan leeftijd gebonden. Het is een "state of mind". Naarmate je ouder wordt zoek je vanzelf "andere" feestjes op. Ik ben 34 jaar en ga niet naar een of ander hardcore feestje. Leuker is het om met leeftijdgenoten naar een klein, intiem feestje te gaan.

Gelukkig wordt daar door een aantal organisaties op ingespeeld. Zo heeft "little sins" een gemiddelde leeftijd op hun feestjes van ongeveer 32 jaar!
Waarschuw beheerder
voor een lekker stampfeestje vind ik 50 wel oud hoor:/
Waarschuw beheerder
stampfeestjes laat ik graag aan de jeugdige knaagdieren over...

Waarschuw beheerder
Leeftijd maakt niet uit...gewoon vol gas RAGGUH

Wat wel opvalt is dat als het publiek wat "ouder" is de sfeer ook wat relaxter is
Waarschuw beheerder
Woehaha!

Ik ben inmiddels 30 en als ik zo om me heen kijk naar mensen met wie ik in de klas heb gezeten of collega's met wie ik werk ben ik nog wel een Partyboy hoor....De rest heeft al allerlei verplichtingen en kan dus nog maar weinig stappen. Ik zie het allemaal wel. Mijn vriendin heeft gelukkig dezelfde gedachte wat dat betreft...

Er komen nog genoeg jaartjes om achter de geraniums te zitten.
Waarschuw beheerder
donateur
tot me dood blijf ik feesten, me leeftijd boeid me niet, waarschijnlijk wordt een feest ooit me dood :p

nah zover zal het niet komen

Waarschuw beheerder
Nooit te oud tot op zekere hoogte... als het lastig wordt vol te houden kap ik er mee

Waarschuw beheerder
Zo lang je je er zin in hebt en goed voelt, zeker gewoon gaan.
We zien het wel gebeuren
Waarschuw beheerder
donateur
Wat wel opvalt is dat als het publiek wat "ouder" is de sfeer ook wat relaxter is

Maar die hoeven zich ook niet meer te bewijzen, zoals sommige jongeren dat doen...
Als wij gaan, gaan we om ons te amuseren, lekker uit ons dak gaan met 'n stel vrienden :yes: (en dan spreek ik ff voor mezelf ;-) )

als keer ga trouwen en kinderen krijg ist wel afgelopen ;-)

Nee hoor!!! :D:D:D

(k)

Waarschuw beheerder
little sins of stampfeest maak niks uit vind ze alle beiden goed. super dat er nog veel 30+ zo als ik zelf niet moeten denken aan op houden....vind maar zo hoe langer we door gaan hoe minder lang we nog achter de geraniums moeten zitten...haha
Waarschuw beheerder
Ik sluit me aan bij de andere party gangers
Waarschuw beheerder
donateur
Nou Devil65, dan wil ik je toch wel graag tegenkomen op DVWE...gaan we samen feesten ;-p

:bounce:

:D:D:D

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Age is just a number, gewoon genieten en blijven gaan. Het feest ben jezelf heb ik weleens gelezen, dus gaaaaaaaan!

Waarschuw beheerder
nou missy saint aka love zal je dan wel even komen opzoeken op dat feest(y) (k)

Waarschuw beheerder
Never too old! Je gaat waarschijnlijk wel naar andere feesten als je wat "ouder" bent dan toen je 18 was, maar feesten blijft feesten, toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Je gaat waarschijnlijk wel naar andere feesten als je wat "ouder" bent dan toen je 18 was

Toen ging ik helemaal niet naar feesten :D
Om de doodeenvoudige reden dat ze er niet waren ;)

En nu maakt me niet uit hoor wat voor feest t is
Van Trance tot hardcore (oldchool en early rave)
Altijd gezellig dat feesten :bounce:

Heb er nog lang niet genoeg van :D

.vind maar zo hoe langer we door gaan hoe minder lang we nog achter de geraniums moeten zitten...haha

En dat bedoel ik maar Devil65 (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Toen ging ik helemaal niet naar feesten:D
Om de doodeenvoudige reden dat ze er niet waren ;-)

Das waar!!! :yes:

nou missy saint aka love zal je dan wel even komen opzoeken op dat feest(y) (k)

Daar hou ik je aan, Devil65 ;-p

(k)

Waarschuw beheerder
:D:-D Toen ik 18 was begonnen de feesten net zo'n beetje te komen! Maar zoals gezegd: Never too old!
Waarschuw beheerder
donateur
Toen was de Real in Tongeren en de Dockside errug hot :yes:
Je kunt je feesten idd zelf uitzoeken en daardoor blijft 't gewoon harstikke leuk!!!
Ondanks alle inspanning ;-p :bounce:, blijft zo'n party toch errug ontspannend :D:D:D

En zolang 't nog kan en gaat, blijf ik dit zeker doen :kwijl:

(k)
laatste aanpassing