Partyflock

Forumonderwerp · 712557
7290x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik wil heel graag mij borsten laten vergroten. Ik ben best veel afgevallen en van mijn borsten is niet veel over gebleven :S
ben van een volle B naar een A cup gegaan en ik baal hier erg van, ik zou graag een C cup willen, niet overdreven groot, maar gewoon zodat het bij mijn lichaam past. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en zelf misschien ook een borstvergroting hebben gehad? Zo ja, ben je er blij mee? wat voor siliconen heb je? wat kost het ongeveer en misschien nog een goed adres?
bedankt :flower:
Waarschuw beheerder
Ik heb geen siliconen en ik hoef ze ook niet:no:
En ik vind het ook niet zo mooi als een meisje ze heeft:no: , meestal dan..
Waarschuw beheerder
donateur
nee ik ben tevreden over mijn borsten...
Waarschuw beheerder
Denk er iig goed overna en doe écht veel research. Vraag bij de kliniek naar telefoonnummers van klanten, dan kun je vragen of zij tevreden zijn (sommige hebben een anonimiteitsplicht trouwens..). Sommige borsten zien er écht niet uit na een operatie, hoewel ik het zelf 9 van de 10 keer wel mooi vind..
(overigens heb ik geen operatie gedaan hoor :))
Waarschuw beheerder
Maar je bent toch ook heel erg afgevallen? Staat dat dan wel cup C?
Waarschuw beheerder
je mag wel wat van mij ik wil zze laten verkleinen denk ik ben dr nog nie helemaal overuit misschien doe ik het als ik kinderen heb
heb cup D
Waarschuw beheerder
ff goed op internet zoeken :yes: enne dat word tog vergoed als je kunt aan tonen als je dr heel erg mee zit (of is dat alleen met verkleining) gelukkig hoef ik et nie tedoen ben heel erg tevreden mhwhahauagag 8)

Waarschuw beheerder
In de Fancy staan ook vaak adressen :D

Waarschuw beheerder
Je zegt dat je afgevallen bent? hou er rekening mee dat je als je weer aankomt dus ook weer grotere borsten krijgt... Ik ben vanaf december 7 kilo aangekomen en bijna 2 cup maten omhoog gegaan.. terwijl ik bijna 24 ben
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil heel graag mij borsten laten vergroten. Ik ben best veel afgevallen en van mijn borsten is niet veel over gebleven
ben van een volle B naar een A cup gegaan en ik baal hier erg van, ik zou graag een C cup willen

Hier nog 1
Kheb gewoon geen tieten meer over :/
Baal er echt onwijs van

In NL kost het 4000 euro ongeveer
En in Belgie ken je het al voor 2000 euro doen

Verder weet ik er ook weinig van maar ik ga het zeker laten doen eerst maar eens goed informeren waar je het het beste kan laten doen

Waarschuw beheerder
kijk hier ff
http://www.borstenforum.nl/

staat alle info op die je nodig hebt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wordt niet vergoedt.
Vergrotingen worden alleen vergoedt als je borsten meer dan 1cupmaat verschillen en je boven de 18 (of 21??) bent. En zelfs dat niet bij alle verzekeringen.
Borstverkleiningen trouwens ook niet, anders was ik daar al aanbegonnen :) (alleen bij fysieke klachten)
Waarschuw beheerder
Borstverkleiningen werden wel vergoed, heb 2 vriendinnen die er een hebben gehad en dat werd vergoed, maar ik geloof vanaf 1 januari 2005 niet meer. Borstvergroting word idd niet vergoed alleen als er bijv door borstkanker een borst geamputeerd moet worden.

enne ik ben behoorlijk afgevallen, maar ik was best dik, en ik heb best wel brede heupen, dus grotere borsten staan denk ik wel wat beter bij mijn lichaam...

Waarschuw beheerder
donateur
Heb precies hetzelfde als jou!
Ben ook veel afgevallen en bijna geen tieten meer over :( en heb ook best brede heupen maar een borstvergroting, hmm...weet ut niet.
Succes iig (f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf ook weinig, cup a. Maar ik laat ze zeker niet vergroten. AL die risico's die eraan zitten. Er kunnen pas veel later dingen ontdekt worden die hel slecht eraan zijn. Bijvoorbeeld kankerverwekkende dingen enzo. Maar goed je moet het zelf weten. Je kan ook tevreden zijn met wat je hebt en het accepteren. Dat doe ik inmiddels ook. En je heb ook bh's met vullingen erin waardoor ze gelijk een maat groter lijken. Ik draag ze zelf ook en dan ziet het er al meteen een stuk mooier uit.

Waarschuw beheerder
donateur
Ben het helemaal met snoopy eens :yes:

Waarschuw beheerder
Ik heb mijn boobs vergroot.(Al 1.5 jr geleden)
Ik heb ze for free (Mijn pa is zelf p.c)

Ik ben er zeker blij mee ben van een A/B Naar een volle C gegaan, (Heb het gedaan omdat ik het mooi vindt niet omdat ik ontevreden was met mijn eigen boobs)

Ik zou inderdaad ook naar http://www.borstenforum gaan, daar heb je zoveel informatie..

Vraag bij de kliniek naar telefoonnummers van klanten, dan kun je vragen of zij tevreden zijn (sommige hebben een anonimiteitsplicht trouwens..).
<---Die informatie verstrekken ze zeker niet!

Succes :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sluit zich idd ook bij snoopy aan!
Waarschuw beheerder
ik had laatst gedroomd dat ik het had laten doen :O
was wel erg mooi 8)

ik zou het echt wel willen en heb er het geld ook wel voor over.. maar die risico's ja.. ben vooral bang voor kapselvorming omdat mijn lichaam ook met littekens heftig reageert enzo!
Waarschuw beheerder
ik zou het ook wel willen ja...
heb ook hetzelfde probleem :S
ben niet egt superveel afgevallen, maar genoeg zodat ik haast geen tieten meer over heb en daar ben ik niet egt blij mee ofzow :S:S:S
en bh met vulling okeej, maar die gaat ook wel es uit natuurlijk :9
en dan blijft er weinig over :S:(

Waarschuw beheerder
donateur
maar toch t valt me op... ik heb nog nooit een man hore klagen hoor..... ze zullen je echt niet om je borstformaat kiezen..... en als ze dat wel doen dan heb je dr verkeerde vent te pakken.
Waarschuw beheerder
Je moet doen wat JIJ zelf wilt, niet naar anderen kijken of het doen omdat anderen vinden dat ze te klein zijn of omdat iedereen tegenwoordig maar siliconen neemt alsof het niks is....

Ik ben geen voorstander van siliconen maar kan me in sommige situaties wel degelijk heel goed bedenken dat veel mensen er gelukkiger van worden!

Waarschuw beheerder
En in Belgie ken je het al voor 2000 euro doen

Belgie is wel goedkoper dat klopt.
Maar ziet ook kliniek voorbij komen waar je dus geen concult krijgt bij de pc die operatie uitvoert, Terwijl dat toch wel belangerijk is,
En er zijn toch al genoeg verhalen bekend dat er tijdens een consult iets wordt afgesproken en dat de opererende pc die je dus pas vlak voor je operatie ziet iets anders beslist.
En als vervolg van zenuwen e.d denk je er achteraf mischien anders over als je op dat moment zegt.

En het is ook niet zo dat dure borsten mooier/beter zijn als goedkopen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar het gaat natuurlijk ook niet alleen om wat een man er van vind, maar tog vooral wat je er zelf van vind....
vind ik teminste

Waarschuw beheerder
ik wil het ook graag omdat ik ook afgevallen was en natuurlijk het meeste bij mijn borsten. daarom was ik naar het ziekenhuis gegaan om te vragen voor een vergoeding. dus ik dacht dat ik daar een gesprek kreeg, nou niet dus. hij was het meten enzo en daarna zei hij ja je krijgt een brief thuis en 99,9% kans dat je het NIET vergoed krijgt. nou fijn is dat. ik een gesprek in mijn gedachte maarja. en kreeg idd een afwijs brief. en als ik het toch wou kost het me €3000,-
maar ik ga het nu slimmer doen zodat ik het wel misschien vergoed krijg. maar hoe dat is mijn geheimpje haha

Waarschuw beheerder
donateur
het gaat er helemaal niet om wat een man er van vind!
Je moet je er zelf prettig bij voelen toch?

Waarschuw beheerder
owja en in polen kost het bijna niks heb ik gehoord. maar als ik er toch ooit zou voor gaan betalen dan laat ik het liever hier doen dan in een vreemd land

Waarschuw beheerder
het gaat er helemaal niet om wat een man er van vind!
Je moet je er zelf prettig bij voelen toch?

doe het zeker niet voor een jongen. mijn vriend vind het onzin als ik een borstvergroting zou doen. maar IK voel me er niet prettig bij. dus als ik het doe dan doe ik het puur voor mezelf. maarja denk dat het er toch niet in zit. en me maar moet gaan accepteren zoals het nu is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mmm om het nou in polen te gaan doen lijkt me niet egt een goed idee nee :/

Waarschuw beheerder
ja dat bedoel ik. daarom zeg ik als dan doe ik het hier en betaal ik er meer voor.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat kan je denk ik veel beter doen (f)

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.kliniek-emc.nl/
hier heb ik het laten doen, zo'n 3 jaar geleden.
kwam als nummer 2 uit een onderzoek van de consumentenbond, en er werken alleen maar artsen die ook in verschillende ziekenhuizen werken.

het heeft mij toen 8,5 duizend gulden gekost, maar mn moeder gaat het volgend jaar ook laten doen bij t EMC en nu kost het dus 5000 euro :(
ik heb silliconen, ben van een A naar een kleine C gegaan. ik heb ronde protheses die boven de spier zitten.

ik ben er onwijs blij mee, heeft mn zelfvertrouwen nix dan goeds gedaan (y)
ben er ook zelf altijd heel open over geweest: ik heb het voor mezelf gedaan, ik heb er jaren over nagedacht, en IK ben er blij mee en vind ze mooi. wat een ander daar van vind mag hij zelf weten, het zijn mijn tieten en niet die van een ander :9

als je nog vraagjes hebt ofzo, kan je me altijd pb-en :flower:
Waarschuw beheerder
ik heb ook 'maar' een cup a, en ik heb het redelijk geaccepteerd, maar wanneer ik dan een mooie bikini of topje ofzo zie en het past nie of het staat me nie, dan denk ik wel van "had ik nou maar iets meer", maar ik vind da ik dr mee moet leven, en ik vind t sowieso veel te duur, risico's etc., neeh dan maar accepteren wat je hebt en af en toe een push-up-beha dragen..
Waarschuw beheerder
ik zat net een beetje rond te kijken, maar in belgie is het egt een stuk goedkoper! scheelt bijna de helft!
http://www.linea-aesthetica.com
Waarschuw beheerder
Gewoon die ringtone downloaden, krijg je ook grotere borsten van!

Waarschuw beheerder
ja er zijn ook pillen en zalfjes voor

Waarschuw beheerder
Ik heb ook niet echt grote borsten!!
Zit er af en toe wel mee...Maar mede dankzij mn vriend word ik er wel steeds zekerder over..
Want zon borstvergroting komt nog veel bij kijken hoor...buiten dat t niet betaalbaar is :S:S

Kijk gewoon naar je mooie kanten..
En kleine borsten kunnen ook erg mooi zijn...
Zolang t maar JOUW borsten zijn..die bij JOUW lichaam passen...(F)
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens Jassy!
Dankzij mijn vriend ben ik ook veel zekerder geworden over mijn borsten.
En hem maakt het echt niet uit of ik nou een a cup of een d cup heb.
Het is inderdaad wel es balen met bepaalde bikini's en topjes, maar ja jij past die mooie broek bijvoorbeeld weer die een ander meisje met hele mooie borsten maar een niet al te mooi achterwerk weer niet past. :yes:

Waarschuw beheerder
ja mijn vriend zegt ook dingen en ik weet dat hij het goed vind zo.
maar nog is het niet goed voor MIJ. met kleren aan enzo dan vind ik het "mooi" maar in een bikini of naakt vind ik het niet mooi
Waarschuw beheerder
+ ze gaan niet zo snel hangen !!!

[img]http://www.livesets.com/forums/images/smilies/brakelamp.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb 't ook laten doen afgelopen Maart. Ik ben geopereerd in 't Rode Kruis ziekenhuis in Beverwijk (waar ook 't brandwondencentrum zit). Bij mij is alles via de huisarts gegaan, ziekenhuizen zijn wel aan te raden ivm een lang technisch verhaal met je ziekenfonds. Begrijp me niet verkeerd, je krijgt 0,0 vergoed!!!!!! Ik heb er 3500 euro voor betaald. Mocht je verdere vragen hebben dan mag je me altijd PB'en, ik heb dit verhaal zo langzamerhand zo vaak getypt dat ik er niet meer zoveel behoefte aan heb 't hier weer neer te zetten :)

Als je vragen hebt hoor ik 't wel :)

**Nog even een toevoeging over de Belgische klinieken: Hiermee krijg je nóg meer technisch gezeur met je ziekenfonds mocht je na de operatie complicaties oplopen, probeer het via je huisarts te spelen! Dit kan echter alleen als je idd een A cup hebt of iets dergelijks. Als je van grote B of groter naar nóg groter wilt staan huisartsen in veel gevallen niet achter je. Ik had zelf cup AA..niks dus**
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou gelukkig heb ik wel meer dan een a. en de huisarts stond wel achter me. maar hij kan niks voor me doen
Waarschuw beheerder
donateur
Zie je PB..

Geloof mij, ik ben zeker niet dun, ik ben 1.82 en had alleen 2 tepels. Hoe stom dit ook klinkt :$! Maar zelfs ik kreeg niks gedaan :no:

Waarschuw beheerder
ja idd dan krijg ik dat ook niet nee.
dan maar sparenm. of er mee leren leven.
Waarschuw beheerder
moet dat via de huisarts gaan dan?
tog niet als je naar een privekliniek gaat?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoeft zeker niet! Maar dan heb je meer kans op steun en kun je ook voor vaak net zoveel geld in een ziekenhuis geholpen worden. En het voordeel daarvan zit em dan weer in dat lange technische verhaal met je ziekenfonds ;)!

In 't kort houdt het in dat als je ná je operaties complicaties krijgt, je vaak zelf moet betalen voor een deel van de zorg als je in een kliniek (en vooral in een belgische kliniek) geholpen bent. Als je in 't ziekenhuis geopereerd bent weet je zeker dat dat niet zo is. Het verhaal is wel wat uitgebreider maar daar heb ik toen een hele voorlichting van m'n huisarts over gehad en ik heb zelf bij een ziektekostenverzekeraar gewerkt :)

Overigens laten ze je in een ziekenhuis vaak een nachtje ter observatie blijven. In een kliniek ga je vrijwel altijd een uur nadat je uit narcose komt weer naar huis. Nu is 't wel een fijn idee dat je naar huis mag, maar als er wel iets mis gaat (de eerste nacht kunnen er complicaties optreden al is de kans heel klein) is 't wel zo fijn als er met 1 druk op de knop een arts naast je staat. Ook krijg je drains waaruit de "rotzooi" moet lopen, in een kliniek gaan die er dus na een uur uit. In het ziekenhuis pas de volgende dag, zodat ook echt alle rotzooi er goed uit is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zou het ook echt wel willen.
Ben alleen zo bang dat het mis gaat.
Dat het gaat inkapselen enzo. Gebeurd best bij veel mensen en dan moet je weer opnieuw geopereerd worden. O ja en wat ik me ook altijd al afvroeg. Heb je nog wel gevoel in je borsten/tepels?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het inmiddels alweer 6 jaar geleden laten doen.
Van helemaal niets naar een redelijke B cup
(<-- nee dit zijn ze niet ;))
Het heeft zoals Nacy al zei mijn zelfvertrouwen niets dan goeds gedaan.
En buiten dat.. kleding kopen is ook veel makkelijker, eindelijk eens wél een bikini die staat of dat leuke topje waar geen BH onder kan (Y)

Ik heb het nog helemaal vergoed gekregen, tegenwoordig doen ze dat helaas niet meer.
Heb het ook gewoon in een ziekenhuis laten doen.
Heb er geen problemen mee qua kapselvorming ofzo en ik heb nog prima gevoel in mijn hele borsten en mijn tepels. Borstvoeding geven kan ook nog gewoon...
Waarschuw beheerder
donateur
**Eline** 6 oktober 2004 21:38
Ik zou het ook echt wel willen.
Ben alleen zo bang dat het mis gaat.
Dat het gaat inkapselen enzo. Gebeurd best bij veel mensen en dan moet je weer opnieuw geopereerd worden. O ja en wat ik me ook altijd al afvroeg. Heb je nog wel gevoel in je borsten/tepels?

Inkapselen is vrijwel niet meer mogelijk met de nieuwe ruwe protheses :)! Het kan wel maar de kans is 1% ofzo! En de operatie valt reuze mee dus als ik nog een keer zou moeten zou ik 't zonder zeuren doen! Echt!!!!

Borstvoeding kan inderdaad nog gewoon, en ik heb juist méér gevoel in m'n borsten en tepels gekregen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou het zonder erover na te denken absoluut zo weer doen inderdaad, maar heb toch echt wel even pijn geleden hoor.
Maar het was het zoooo meer dan waard!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ok 't was niet zo dat ik de volgende dag weer op 'n feest kon staan ofzo ;)! Maar het is minder pijn dan ik verwacht had, laat ik 't zo zeggen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet wat ik verwacht had, het is voor mij al zo lang geleden...

Heb het hele gebeuren ook best wel in een roes meegemaakt, ik dacht alleen maar "ik wil tieten" :$
Waarschuw beheerder
donateur
Haha ik ook ja.. En toen ik wakker werd dacht ik "nou heb ik gvd NOG geen tieten". Maar dat leek maar zo gelukkig 8)
Waarschuw beheerder
donateur
(<-- nee dit zijn ze niet )

Daar gaat mijn beeld van jou :/
Waarschuw beheerder
donateur
Het ergste van alles was nog dat ik eenmaal thuis heel zielig en met veel pijn op de bank lag...
Komt mijn vriendin langs en het eerste wat ze zei was "is dat alles?" :O

Slet :[

Hehe maar ja het duurt natuurlijk ook even voordat de boel in model is en toen zaten ze nog zo goed ingepakt 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha nou ik mocht gewoon een sportBH aan daarna. Maar ik dacht zelf ook (en denk vaak nog steeds) "is dat alles" hoor haha!! En ik weet dat ik niet de enige ben die dat denkt! Ik heb de protheses voor de operatie gezien en die waren dus écht wel groot.. Verwachte op z'n minst cup Pamela ofzo :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had met mijn chirurg afgesproken dat ik een kleine C-cup zou krijgen, maar tijdens de operatie bleek dat dat dus echt niet wilde passen 8)
(ik was ook nog maar 17 en had dus niet zo'n heel rekbare huid)
Dus is het een B geworden... Ik vind ze ook wat aan de kleine kant maar wel honderdduizend keer beter dan niets!!

Me (L) my titties :9

Waarschuw beheerder
Als ik jou was zou ik gewoon naar je huisarts gaan en je probleem voorleggen, hij zal je waarschijnlijk doorsturen naar een plastisch chirurg en zeggen dat je er niet op moet rekenen dat het vergoed word. Maar als jij je plastisch chirurg kan overtuigen van je probleem en hij is het met je eens kan het wel vergoed worden.. Ik ken nml 2 meisjes die het vergoed hebben gekregen en die hadden geen rare afwijkingen! Mja zeg wel eerlijk de kans is heel klein!
En ik kan je zeggen dat je in het ziekenhuis heel goed behandeld word.. Ik zou niet naar een privekliniek gaan. Daar is het opereren en weer weg wezen..
En mensen kunne zeggen dat je het maar moet accepteren, maar als je er egt heel erg mee zit kan je het niet accepteren.. Het blijft een complex waar je mee zit.. en egt leuk is dat niet..
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zou je het ook moeten accepteren als je een compleet deel van je lichaam mist? :S

Dat snap ik niet zo goed, aan een vrouwenlichaam horen borsten en als je die niet hebt ben je toch gewoon 'gehandicapt'?
Nu is er natuurlijk een heel verschil tussen geen borsten hebben en niet tevreden zijn met je kleine/hangende/lelijke borsten, maar in het geval van geen borsten vind ik dat het gewoon net zoals alle andere protheses vergoed moet worden.
Gelukkig dachten ze daar in mijn tijd ook nog zo over... ;)

Waarschuw beheerder
Ja vin ik dus ook.. borsten is tog iets van je vrouwelijkheid.. En als je die mist, mis je tog een deel van je vrouwelijkheid.. sommige mensen zitten er niet mee en das alleen maar mooi voor hun, maar et kan ook echt een probleem zijn voor iemand.
En tis alleen maar mooi dat er wat aan gedaan kan worden vin ik :)

Waarschuw beheerder
Ik wilde het ook doen,maar ik ben al zo'n schijterd :[ en ik ben er echt heel erg mee gepest.. Toos Tietloos :[

hele trauma's aan overgehouden..

maar oke, laatste jaar zijn ze toch flink gaan groeien b) Maar dat zal wel zijn omdat ik ook een hoop vet erbij heb gekweekt :[

Ben nu wel bang dat als dat vet er dus afgaat ik mn tieten ook weer kwijt ben :'(

We zien wel :jaja:

Nooit gedacht dat toch nog best veel mensen borstvergroting hadden gedaan ;)

Waarschuw beheerder
Ben ik ff blij dat ik nooit een borstvergroting nodig zal hebben :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook zeker blij dat ik geen borstvergroting hoeft te nemen ze zijn mooi genoeg:D
Waarschuw beheerder
Geef mij maar een borstverkleining, ik sta al 1,5 jaar op w8lijst maar t kan nog wel ff duren volgens mij best wel K*T

Waarschuw beheerder
ik ben over ongeveer 2 maanden aaan de beurt
voor mijn borst verkleining !
maar ik kan me goed voorstellen voor meisjes die niet veel hebben dat die ze laten vergroten
want het is af en toe best makkelijk om grote tietuh te hebben :P
Waarschuw beheerder
t moet wel verhoudingsgewijs goed uitkomen met de lengte van je lichaam en de dikte van je borsten anders ziet t ook niet uit en je kunt anders ook heel snel last krijgen van je rug :S
Waarschuw beheerder
En madness alvast veel sterkte over 2 maanden

Waarschuw beheerder
jazeker daarom !! en nu is het geen gezicht;)
dank je !! jij ook over een tijdje als je aan de beurt bent ;);)
Waarschuw beheerder
Ik prakiseer eerder over een borstverkleining :S

Als ik jou was, zou ik er echt heel goed over nadenken! Want het is een dure grap, bovendien moet je je silliconen ook om de 5 jaar (geloof ik) verversen. Succes met je beslissing (F)
Waarschuw beheerder
Als ik een vriendin heb dan vind ik dat ze niet aan een borstvergroting moet doen.Of ze moet het zelf perse heel graag willen.
Geef mij maar puur natuur i.p.v. dat opgepompte gedoe.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Houden zoals het is. Puur natuur is niet duur.

Waarschuw beheerder
Toen ik 85 woog had ik ook echt volle B cup. maarja ben 25 kilo kwijt en nu heb 'n 'n redelijke A bijna B... en ik wil verdorie grote C of kleine D!! en die zullen d'r komen natuurlijk of onnatuurlijk ik wil tieteh!

Waarschuw beheerder
Want het is een dure grap, bovendien moet je je silliconen ook om de 5 jaar (geloof ik) verversen

Tegenwoordig hoef je ze pas na 10 a 15 jaar laten vervangen.. en dan hoeft dan ook alleen maar als het nodig is.. het kan eerder zijn maar tegenwoordig zijn die siliconen zo goed dat ze heel lang kunnen blijven zitten.. als ze na 10 jaar nog mooi eruit zien en je heb geen klachten hoeven ze nog niet vervangen te worden..
Maar dan nog blijft et wel een dure grap, mja dat moetje er voor over hebben heh ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind t belachelijk dat je je als iemand zijnde met kleine borsten bijnam oet verontschuldigen als je borstvergroting wil! :@

ik heb zelf cup aa, echt heel erg wienig en voel me er echt heel erg ongelukkig mee! mar als ik aan iemadn vertel dat ik aan t sparen ben voor borsten wordt t afgedaan als onzin...:S

rare mensen
Waarschuw beheerder
donateur
Tegenwoordig hoef je ze pas na 10 a 15 jaar laten vervangen.. en dan hoeft dan ook alleen maar als het nodig is.. het kan eerder zijn maar tegenwoordig zijn die siliconen zo goed dat ze heel lang kunnen blijven zitten.. als ze na 10 jaar nog mooi eruit zien en je heb geen klachten hoeven ze nog niet vervangen te worden..

Tegenwoordig hoeven ze NIET meer vervangen te worden. Ze blijven je hele leven meegaan. Daarbij gaat het er niet om of ze mooi blijven maar of ze heel blijven :) Ivm gezondheid, dus niet met uiterlijk.
Waarschuw beheerder
Is niet waar! Ze moeten zeker wel vervangen worden, na 15 jaar!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is onzin!
Als ze mooi blijven en niet gaan inkapselen o.i.d kunnen ze een heel leven mee :jaja:
Waarschuw beheerder
Duurzaamheid van het resultaat:
15 tot 20 jaar met gewone siliconegel gevulde prothesen en langer bij anatomische prothesen, gevuld met een cohesieve gel die niet kan lekken en veel minder kans op rimpelvorming geeft.
Waarschuw beheerder
donateur
B@bsje 12 oktober 2004 13:09
Is niet waar! Ze moeten zeker wel vervangen worden, na 15 jaar!!!

Niet waar, bel elk willekeurig ziekenhuis/keuringsgedoe enz enz enz..

Die van mij hoeven m'n hele leven niet vervangen te worden, tenzij ze inkapselen! En die kans is ongeveer 1%.

langer bij anatomische prothesen, gevuld met een cohesieve gel die niet kan lekken en veel minder kans op rimpelvorming geeft.

En alsjeblieft, je gaf zelf het antwoord al!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nah, dan hebben we toch allebei gelijk???!!
Waarschuw beheerder
donateur
NEE, want jij zei dat ze zeker wél vervangen moeten worden en in de meeste gevallen is het dus NIET zo :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Inderdaad Treasure heeft gelijk.
Die van mij hoeven ook NIET vervangen teworden.
Waarschuw beheerder
Nou die van mij wel.

*einde discussie*

Waarschuw beheerder
donateur
Overigens laten ze je in een ziekenhuis vaak een nachtje ter observatie blijven. In een kliniek ga je vrijwel altijd een uur nadat je uit narcose komt weer naar huis.

niet waar, je moet een dag blijven.
bij mij was er de optie om een nacht te blijven maar dat vonden ze niet nodig.
werd om 08.00 geopereerd en was om 18.00 weer thuis :)
drains gingen er om 16.30 uit ofzo, dat vond ik het enige echt pijnlijke :@
de rest was gewoon irritant, zwaar drukkend gevoel.

vind ze ook wat aan de kleine kant maar wel honderdduizend keer beter dan niets!!

:bloos:
ik ging van een A naar een kleine C.
ik vind ze geweldig, maar stiekem denk ik wel s bij mezelf: kan er niet nog een maatje bij? :bloos: mochten ze ooit vervangen moeten worden (geen idee hoe dat zit bij mijn protheses) dan laat ik er een gezellige D van maken :p

Waarschuw beheerder
ik ben tegenwoordig steeds meer tevreden met wat ik heb...
ik was altijd heel erg onzeker over mn borsten, had een grote B, maar dankzij mn ex werd ik er al minder onzeker over.,.
nu heb ik zoiets van t zijn mijn borsten, en ze passen gewoon bij mn figuur, klaar..

maar als jij een borstvergroting wil, en je staat er zelf voor 100% achter, gewoon DOEN!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook nie veel :(
Heb dr ook over lopen denken om ze te laten vergroten.
Ik denk dr iig nog wel heeeeeeeeeeel erg goed over na.

Waarschuw beheerder
http://www.maxicup.com/nl/content.asp

heeft iemand dit al eens geprobeert???misschien helpt het wel?? heb er zelf geen ervaring mee maar als ik zou denken aan een bostvergroting zou ik toch eerst zoiets proberen...

Waarschuw beheerder
Overigens laten ze je in een ziekenhuis vaak een nachtje ter observatie blijven. In een kliniek ga je vrijwel altijd een uur nadat je uit narcose komt weer naar huis.

Indeed ik mocht ook sávonds ook gewoon naar huisje toe,

drains gingen er om 16.30 uit ofzo, dat vond ik het enige echt pijnlijke

Die drains zijn echt f*cked up!!
Daar maakte ik mij ook het meest zorgen om (i.p.v de operatie)
Waarschuw beheerder
donateur
had een grote B

das iig nog wat! ik heb 2 van die kuiltjes zitten waar mijn borsten horen te zitten
(bij wijze van spreke dan he;))
Waarschuw beheerder
donateur
Over die klinieken en hoe lang je moet blijven.. Ik ken dus 2 meiden die echt bij wijze van spreken op 't moment dat ze hun ogen weer opendeden naar huis werden gestuurd. Ik zeg niet dat het overal zo is, maar vaak werkt het wel zo.

Hmm die drains ja haha! Ik vond 't vooral irritant toen ze er nog in zaten, ik mocht eigenlijk m'n bed niet uit maar ja..dat hou ik dus echt niet vol. Dus ik met drains en flesjes en al steeds naar de wc enzo, zwaar irritant!!!

Bij mij deed er gek genoeg maar 1 pijn toen ie eruit ging :vaag: De ene kant was een raar gevoel, de andere kant deed echt pijn! Maar goed die pijn was na minder dan een minuut ook alweer weg :)
Waarschuw beheerder
Kvind et persoonlijk helemaal nie mooi :S maar als je onzeker bent en genoeg geld + lef heb zou ik zegge ga je gang..
Waarschuw beheerder
donateur
Petertjuh! 12 oktober 2004 18:49
Kvind et persoonlijk helemaal nie mooi

Sorry ik weet dat dit een persoonlijke mening is maar ik blijf 't een rare uitspraak vinden. De meeste meiden met borstvergroting hebben echt geen ballonnen a la Pamela Anderson ofzo :/
Waarschuw beheerder
Een vriendin van mij heeft haar borsten ook laten vergroten. Niks mis mee toch?
Waarschuw beheerder
Het ziet er inderdaad heel vaak heel natuurlijk uit hoor!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vriend van me moeder vroeg aan me of ik het laatst ook niet in overweging wou nemen :s. Hij is chirurg ofzo.

Nou heb ik zelf idd niet zo heel grote (redelijke A cup). Maar ik ben wel trots en tevree met mezelf. Al was het dan gratis, liever niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Geef die gratis operatie dan maar aan mij O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ok, kan t wel doen. Maar het is wel van iemand die zelf een eigen kliniek gaat beginnen. Daarom wil hij eerst (een stuk of 5) mensen hebben als ''proef''konijn. Dus stel dat het fout gaat heb je geen garantie, dan heb je pech. Stel dat het goed gaat dan ben jij zijn reclame bord.

Nou, ik zag beide niet zitten.

Er kan zoveel fout gaan, infecties, lekken, te grote snijwonden. Ieuw.. alsk r al aan denk.. bah.

Waarschuw beheerder
Mijn dad is p.c (Plastische Chirurg)
En als p.c heb je geen proefkonijnen nodig, je bent gespecialiseerd of je bent het niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geef mij maar puur natuur...zo niet...dan fantaseren we het er wel bij... :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Opereren is tegenwoordig niet eens meer nodig O:)

[img]http://www.20six.nl/pub/JAG72/Borstverg.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je hebt toch ook van die pillen..
breast grow ofzow,

weet iemand hier niet toevallig iets van????
Waarschuw beheerder
pillen?? joh....daar wil ik ook wel meer van weten :P

Waarschuw beheerder
donateur
ongezond en meer schadelijk dan goed.
is hier nog eens een topic over geweest, wat echt dikke crap. als je geen risico wil dan kan je beter een leuke waterBH kopen.

Sorry ik weet dat dit een persoonlijke mening is maar ik blijf 't een rare uitspraak vinden. De meeste meiden met borstvergroting hebben echt geen ballonnen a la Pamela Anderson ofzo

precies! en een hoop mannen die verkondigen dat het niet mooi is en je het toch wel ziet.. hebben nog nooit een paar nepborsten van dichtbij mogen bekijken. ik krijg ook vaak de opmerking: "maar jou borsten zijn helemaal niet zo groot?" nee dus, niet iedereen vraagt om cup pamela :frusty:
een ex van me zei pas na een maand: "hey je hebt hier littekens, waar zijn die van?" en hij was er ook zo 1 die silliconen enzo maar onzin en nep vond :9

Waarschuw beheerder
donateur
Toch merk je verschil, maar wtf als dat je zelfvertrouwen door het dak jaagt. (y) Je leeft maar één keer, dan maar beter mooi!
Waarschuw beheerder
moet je ff kijken of borstenforum.pagina.nl ofzoiets...

En pillen? Die werken dus ff echt niet he! :S

Waarschuw beheerder
donateur
verschil merk je absoluut!
blijft steviger en ze zakken niet compleet weg in je okselholte als je gaat liggen.
maar mannen die ze nog nooit van heel dichtbij hebben mogen bekijken, denken vaak dat het keiharde mega grote balonnen zijn, en dat is zwaar overdreven. ze zijn best lief :p

Je leeft maar één keer, dan maar beter mooi!

:respect:
niets meer aan toe te voegen.

Waarschuw beheerder
een ex van me zei pas na een maand: "hey je hebt hier littekens, waar zijn die van?" en hij was er ook zo 1 die silliconen enzo maar onzin en nep vond

Klinkt mij ook bekend in de oren!
Toen ik mijn vriend leerde kennen heb ik hem ook niets gezegd, Hij kwam er later pas achter toen ik het hem vertelde...en nog wou hij niet geloven (en liet ook littekens zien)

Maar goed, vele mensen hebben vooroordelen, en denk dat het ook komt i.v.m ze het niet in het "echie" hebben mogen beschouwen.
Waarschuw beheerder
100% lolita heb je ze wel is gebruikt???
Waarschuw beheerder
donateur
maar mannen die ze nog nooit van heel dichtbij hebben mogen bekijken, denken vaak dat het keiharde mega grote balonnen zijn, en dat is zwaar overdreven. ze zijn best lief ;p

Ik doe gewoon niet moeilijk. Ik stap gewoon fff op zo'n meisje af en vraag heel vriendelijk of ik even mag voelen ;p

Waarschuw beheerder
tsja ... een mens moet doen wat hij wil, maar ik persoonlijk heb er te veel ellende van gezien ...

2 mensen die ik ken zijn er goed ziek van geworden waaronder mijn moeder...

laat je goed voorlichten welke je neemt/krijgt ..

Waarschuw beheerder
je moet blij zijn met wat je hebt ! ik zeg maar als er maar melk uit komt en je niet alleen 2 tepels in je handen hebt is het goed !
Waarschuw beheerder
wat voor pillen had ze gebruikt dan, VageJetje?

of had je het daar niet over...
Waarschuw beheerder
100% lolita heb je ze wel is gebruikt???

Nee, maar die dingen werken gewoon niet. Klaar. Punt uit. Marketing truc. Er zijn ondertussen al zoveel recensies over geschreven, dat er nog steeds mensen zijn die daarin geloven :S :vaag:

Waarschuw beheerder
Ze zijn nog niet utigegroeid (hoop ik.. :$)
maar ik zal er denk ik toch wel over nadenken het geeft nou eenmaal wat meer zelfvertrouwen b)

Kijk eens ma wat ik heb *schud tieten* 8)
Waarschuw beheerder
100 % lolita

ja ik geloofde er ook al niet echt in! ;) mejah als ze mabey wel werkte! hadk ze ff een keeer geprobeerd! heheheh

:):)

Waarschuw beheerder
ik zou t gewoon doen meid,als jy je er lekkerder door voelt..
Waarschuw beheerder
jy je er lekkerder door voelt..

Dat moet je natuurlijk altijd nog maar afwachten..
Waarschuw beheerder
donateur
Liselotte 12 oktober 2004 19:51
Ok, kan t wel doen. Maar het is wel van iemand die zelf een eigen kliniek gaat beginnen. Daarom wil hij eerst (een stuk of 5) mensen hebben als ''proef''konijn. Dus stel dat het fout gaat heb je geen garantie, dan heb je pech. Stel dat het goed gaat dan ben jij zijn reclame bord.

Sorry maar dat kan niet eens, als je gediplomeerd chirurg bent moet je het gewoon kunnen, punt.. Kan ie 't niet dan is 't een prutser met LOI opleiding waarschijnlijk!

Owww ja JP dat was jij he, met die PC papa haha!! Wel handig, als jij ze nog een slagje groter wil kost dat je zeker niks?

Waarschuw beheerder
Sorry maar dat kan niet eens, als je gediplomeerd chirurg bent moet je het gewoon kunnen, punt.. Kan ie 't niet dan is 't een prutser met LOI opleiding waarschijnlijk!
<---Hahaha!!! Juist!!

Yes treasure that was me, Als ik ze nog wat groter zou willen kost me dat niets nee :p ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
ik persoonlijk heb niet echt de ambitie om een borstvergroting te nemen :yes:

Waarschuw beheerder
Juicy-Peaches, ik ben jaloers! :frusty: Jij hebt het maar goed voor elkaar. ;) Ik wil al jaren m'n borsten laten vergroten (van B naar C), maar ik heb er geen geld voor. Voorlopig zal dat ook zo blijven, want ik studeer nog... :(

Waarschuw beheerder
donateur
mijn vriendin wil in de toekomst ook haar borsten laten vergroten :yes: :yes: :kwijl:

Waarschuw beheerder
Phantasia *bloos* kan er niets aan doen;-) Maar het is inderdaad wel gemakkelijk :p

Waarschuw beheerder
Dat zeker ja. :yes: Zit voor mij niks anders op dan een aantal jaren te wachten... :(

Waarschuw beheerder
ik wil t ook,maar heb de tijd doe het over een jaartje of 5 als ik alles beetje voor elkaar heb...
Waarschuw beheerder
mm ik zit er egt serieus over te denken om binnekort eens een afspraak te maken voor een eerste consult....

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil wel even voelen om te testen?
Waarschuw beheerder
Meiden maak jullie allemaal niet zo druk om jullie borsten. Jullie moeten niet denken dat ze lelijk zijn of wat dan ook. Iedereen heeft altijd wel wat te klagen, iedereen wilt ze wel iets groter.

Zeik niet zo en wees tevreden met wat je hebt en loop niet te jammeren met: ja ik wil ook wel.. ik moet t maar eens doen nu.. :s

Zoiets doe je niet zomaar en volgens mij laten heel veel meiden zich tegenwoordig misleiden door al die make-over programma's op tv.

Dat is wat ik ervan vind :p

Waarschuw beheerder
ik vind dat iedereen dat nog altijd zelf mag weten toch?
Waarschuw beheerder
Ik zeg alleen wat ik ervan vind. Ik ben tevreden met mezelf en zal nooit iets aan mezelf laten doen.

Dat anderen zich om de een of andere reden niet zeker of lelijk voelen.. zij moeten het zelf weten ja..

Alleen wordt het tegenwoordig haast teveel 'voorgeschoteld' door de media. Hierdoor gaan steeds meer jongeren zich onzeker over zichzelf voelen en denken ze dat zij zelf ook een verandering aan hun lichaam nodig hebben. Terwijl dit natuurlijk 9 van de 10 keer helemaal niet nodig is. Hun borsten zijn gewoon mooi, misschien iets kleiner dan dat ze zouden willen.. bij de andere persoon is het misschien wel echt nodig door bv. een ziekte ofzo.

Waarschuw beheerder
De 1 maakt het niks uit, de ander voelt zich minder mooi met kleinere borsten. Gelukkig leven we nu in een tijd dat er wat aan te doen is en die keuze is geheel aan jezelf. Persoonlijk vind ik het gewoon mooier als een truitje goed gevuld is, heeft niks met de media te maken.

Waarschuw beheerder
donateur
Ze zijn nog niet utigegroeid (hoop ik.. )

Dat hoop ik nou ook van mezelf o:) ben alleen bang dat ik pech heb o:)

Borstvergroting kan heel mooi zijn als het goed gebeurd dus als je het geld ervoor over hebt, DOEN :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou was ik ook al nooit tevreden met mijn gevel en heb ik er jaren over nagedacht. Nu ben ik ook nog eens 36kg afgevallen en ben ik van een grote D-cup naar een lege B-cup gegaan. Mijn vriend vindt me geweldig zoals ik ben, maar begrijpt wel dat ik niet gelukkig ben met mijn gevel.

Gister op vervolgconsult geweest en een datum geprikt voor de operatie. Dan wordt alles op z'n plek gezet en krijg ik er een kleine prothese bij zodat ik uitkom op B of C-cup.

21 januari is het zover!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nu ben ik ook nog eens 36kg

Are you serious?????? :|
Waarschuw beheerder
donateur
Er moest nog 'afgevallen' achter. :D

Waarschuw beheerder
Spannend Esther!!
Maare...36 KG is wel heavy shit...Goed hoor..!

Waarschuw beheerder
Ooooooooh, ik dacht al! :D Dat is wel heel knap van je zeg! (y)

Waarschuw beheerder
Niemand gister dat programma gezien over de gevaren van borstvergroting? Ik ben er echt van geschrokken! Ik wilde wel altijd silleconen maar nu twijfel ik toch wel heel erg.
Waarschuw beheerder
Het is ook niet iets dat je 'gewoon even doet'

Dat vergeten veel meiden

Waarschuw beheerder
100% Lolita, De mensen die het willen doen beslissen het ook niet "gewoon even" daar gaat meestal wel een geheel proces aan vooraf!
Waarschuw beheerder
Ja dat snap ik. Maar wat ik probeer te zeggen is dat heel veel meiden al snel roepen: ja ik neem ook borstvergroting! (Nu heb ik alleen nog ff geen geld, maar als ik dat heb doe ik het!)

en dat terwijl ze zich van te voren nog niet goed geinformeerd hebben over gevaren, complicaties, etc.

Waarschuw beheerder
100% Lolita : Jij weet niet of ze dat tesnel roepen...zo komt het mischien over op jou, maar jij weet verder geen wanten van die personen, dus oordeel niet zo snel.
Waarschuw beheerder
:x ik hoef ook geen wanten te weten van die mensen
Waarschuw beheerder
ik ben zelf ook vrijwel plat. en zit er soms wel mee jah, maar heb een meisje in de klas gehad die cup F had, terwijl ze 15 jaar was..met alle bijkomende rugklachten en spierpijn. Ze heeft op die leeftijd een verkleining gehad.
zij was op dat moment ook gewoon jaloers op mijn platte voorgevel...en dat ik me voeten kon zien..
dus weet niet..kleine borsten is opzich ook wel schattig..

Waarschuw beheerder
Ja idd. Ik verkies mijn gezondheid toch liever boven mooie grote borsten.

Waarschuw beheerder
Indeed lolita heb je oordeel dan niet zo snel klaar :)
Waarschuw beheerder
Ik verkies mijn gezondheid toch liever boven mooie grote borsten

:yes:

Indeed lolita heb je oordeel dan niet zo snel klaar

Ik oordeel wat ik wil over wie dan ook. En ik gaf mijn mening, maar dat verdraai jij door te zeggen dat ik blijkbaar niks mag zeggen omdat ik er niks vanaf weet.

:no:

Waarschuw beheerder
Span je niet lieverd :flower:

Ik heb nep boobs en ik ben er HAD-STIKKE blij mee! :p
Waarschuw beheerder
Nou mooi meid dat je daar hartstikke blij mee bent. Ik hoop dat je er geen complicaties mee zult krijgen.

Waarschuw beheerder
Nee hoor.,
Heb goede informatie opgedaan en mijn vader is zelf P.C ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De kans op complicaties is tegenwoordig heel erg klein hoor Lolita! ;)

Maar wat ik probeer te zeggen is dat heel veel meiden al snel roepen: ja ik neem ook borstvergroting! (Nu heb ik alleen nog ff geen geld, maar als ik dat heb doe ik het!) en dat terwijl ze zich van te voren nog niet goed geinformeerd hebben over gevaren, complicaties, etc.

Hoe weet jij dat? Kun jij in mensen hun hoofd kijken? Scary hoor... :S

Waarschuw beheerder
Niemand gister dat programma gezien over de gevaren van borstvergroting? Ik ben er echt van geschrokken! Ik wilde wel altijd silleconen maar nu twijfel ik toch wel heel erg.

niet gezien, afgelopen zaterdag stond het volgende in het AD:

SILICONEN TOCH ONVEILIG

Rotterdam - Siliconenimplantaten, in Nederland op grote schaal gebruikt voor borstvergrotingen, zijn toch schadelijk. Dat blijkt uit nieuw Amerikaans onderzoek van de Universiteit van Washington.

Het EO-programma Knevel op Zaterdag komt vanavond met een reportage waaruit blijkt dat de implantaten, die in de VS zijn verboden maar in Nederland nog volop worden toegepast, niet veilig zijn.

De implantaten bevatten elektrisch geladen platina, dat zeer giftig is, ontdekte toxicoloog Ernest Lykissa uit Houston. Het kan uit het implantaat lekken en door het lichaam zwerven. Lykissa vond het elektrisch geladen platina in de longen, hersenen en het beenmerg van vrouwen met siliconenborsten. ”Het vernietigt het zenuwstelsel”, aldus Lykissa.

Volgens het RIVM is het onderzoek van Lykissa 'goed en betrouwbaar'. Jaarlijks laten 12.000 tot 15.000 vrouwen in Nederland hun borsten vergroten met siliconenimplantaten. Naar schatting lopen 140.000 vrouwen met de implantaten rond.

In de jaren 90 ontstond grote onrust over het toenemend gebruik van borstimplantaten, doordat steeds meer gebruiksters zich meldden met auto-immuunziekten en kanker. In de VS is het gebruik van siliconen voor cosmetische doeleinden sinds 1992 verboden.

CHIRURG VERPLICHT VROUWEN GOED IN TE LICHTEN

Een onderzoek van de Gezondheidsraad uit 1999 kwam tot de conclusie dat er onvoldoende bewijs was voor een direct verband tussen siliconen en allerlei lichamelijke klachten. Wel pleitte de Gezondheidsraad voor meer onderzoek.

Inmiddels zijn plastisch chirurgen verplicht om vrouwen goed voor te lichten over de mogelijke risico's van siliconen. Enkele daarvan, zoals kapselvorming (het hard worden van de prothese) en lekkage, zijn bewezen. Ook moeten zij vrouwen vertellen dat de langetermijneffecten van de prothesen onvoldoende onderzocht zijn.

Van die goede voorlichting is geen sprake. Zelfs erkende plastisch chirurgen vertellen hun patientes dat de implantaten honderd procent veilig zijn en niet kunnen lekken, blijkt uit in het geheim opgenomen consulten bij diverse klinieken.

De voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Plastische Chirurgie NVPC, J. Hage, zal naar aanleiding van deze bevindingen de NVPC-leden op hun verantwoordelijkheid wijzen. Hij vindt dat vrouwen te allen tijde moeten weten waar ze aan beginnen met borstimplantaten.

Hage wijst erop dat het verband tussen ziekten en siliconen weliswaar niet hard is, maar dat er onvoldoende onderzoek bestaat waaruit blijkt dat de implantaten op lange termijn veilig zijn. ”Tot nu toe zijn we ervan uitgegaan dat het platina in de prothesen ongeladen is”, zegt Hage.

Hij wordt voor het eerst geconfronteerd met onderzoek waaruit blijkt dat het om geladen, en dus gevaarlijk platina gaat.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zelfs met die risico's blijf ik achter mijn beslissing staan.
En zelfs als ik ze ieder jaar zou moeten vervangen, dan had ik het nog gedaan!

Het is maar net waar je je prioriteiten stelt en voor mij is dat dat ik graag MET borsten leef.
Waarschuw beheerder
dat ik graag MET borsten leef

helemaal mee eens!!
Waarschuw beheerder
Als je iets heel graag wilt moet je er voor gaan...

Waarschuw beheerder
niet te geloven hoeveel dames hier niet te vreden zijn met hun borsten :O...
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben op t moment iets afgevallen en eet ook niet genoeg, maar ga er van uit dat als ik strax meer weeg, mn borsten ook weer groter zijn... woog altijd 47,8, zit nu op 45 (ik hoop dat t niet lager is iig) en t lijkt wel of die kilo's alleen bij mn voorgevel zijn verdwenen.. Maja, als t strax allemaal weer wat beter gaat komt dat ook vanzelf goed :jaja:

(maar eigenlijk moet ik niet zeuren, heb nog steeds n C-cup...)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wou het ook heel graag, maar ik heb zaterdag ookknevel op zaterdag bekeken ging een half uur daarover en heb nu toch mijn twijfels.... dan maar gewoon met een a-cup door het leven.... langleve de push up bh's.....

Waarschuw beheerder
juist heb dat programma ook gezien.. die vrouwen waren na het verwijderen van die implantaten gewoon echtverminkt.. k heb toen maar tegen mn vriend gezegd(die overigens heel tevreden is) dat k dus never nooit mn borsten laat vergroten..
Waarschuw beheerder
donateur
Beter opletten de volgende keer, NoTraces. Die verminking had namelijk niets te maken met borstprotheses, maar alles met borstkanker.

Waarschuw beheerder
kwellie heeft geen vergroting nodig (6)
Waarschuw beheerder
donateur
nougefeliciteerd:S

Waarschuw beheerder
bij de eo had het niks te maken met borstkanker esther! maar puur over borstvergroting..

Waarschuw beheerder
of blijkbaar gaat dit over een ander programma of zo :S ...
Waarschuw beheerder
hey mensen bedankt voor al jullie reacties!
ook alle meisjes die mij een PBtje hebben gestuurd!
ik ben van plan om deze week een afspraak voor n eerste consult te maken, bij linea aesthetica in utrecht...spannend!
ik hou jullie op de hoogte! (K)

Waarschuw beheerder
2 Party-Ann : Heel veel succes meis!
Ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren :D
Waarschuw beheerder
Je zult het vast nodig hebben aangezien je geen foto op je profiel durf neer te zetten :p

Je bent pas 20 zeg :S
Waarschuw beheerder
donateur
Wat lul jij nou :/
Waarschuw beheerder
donateur
Nou op je 20ste weet je wel of je het nodig vindt of niet hoor, groeien doen ze toch niet meer :nee:

Waarschuw beheerder
Je bent pas 20 zeg

ja en wou je zeggen dat je op die leeftijd die keuze nog niet kan maken ofzo?:/

Waarschuw beheerder
:gaap: Alsof leeftijd er nou echt toe doet, Ik was 18 toen ik mijn boobs kreeg!
Of je het nou wel of nie nodig heb who cares,

*Plastic Fantastic* :p
Waarschuw beheerder
Beter opletten de volgende keer, NoTraces. Die verminking had namelijk niets te maken met borstprotheses, maar alles met borstkanker.

mmm had die vrouw niet proteses gekregen nadat de kanker weggehaald was...
, dat weet ik niet cker meer,

maar wat ik nog wel weet is dat alle proteses lekken/ zweten volgens hun, en dat die stof die dan vrijkomt schadelijk is,je kunt er allerlei klachten aan overhouden zoals vermoeidheid en kapsel vorming

Ook van dat stukje waarin ze lieten zien hoe een vrouw werd voorgelicht schrok ik toch wel, die artsen draaien gewoon om de vragen heen en liegen wat...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je er zelf maar blij mee bent;)
Waarschuw beheerder
tja, ik had er ook weleens aan gedacht maar vond het altijd al een eng idee, en f*king duur...

maar na het zien van al die ellende...

geen rubberentiet in mijn lijf,
dan maar iets kleiner!!!

(mmm, heeft me ventje toch zijn zin/ gelijk gekregen...)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik geloof dat ik inderdaad wel oud en wijs genoeg ben om zelf te beslissen ;)
Waarschuw beheerder
Waar gaat het heen tegenwoordig .. plastic boobs als je 18 bent :| maar misschien omdat jouw pa PC is, ligt t dan toch iets 'makkelijker' zeg maar, qua geld, kennis, etc.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was 17 zelfs.

Je bent op die leeftijd echt wel oud (én wijs) genoeg om zo'n keuze te maken hoor.
Geen enkele chirurg die zomaar in je zal snijden zondar dat hij ervan overtuigd is dat je weet waar je mee bezig bent.
Waarschuw beheerder
17??? Tering hey!

Dan ben je toch nog niet uitgegroeid? En wie betaalde dat dan? Ik neem aan dat je toen nog niet lang hebt kunnen sparen ofzo.. en hoe heb jij die beslissing dan zo snel kunnen nemen? Ik zou nl dan denken dat je nog niet uitgegroeid bent en wachten tot latere leeftijd.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was wel uitgegroeid, ben daarna geen cm meer gegroeid (ja in de breedte ;))
Sparen was niet nodig aangezien het destijds nog gewoon vergoed werd door het ziekenfonds en de beslissing nemen was helemaal niet moeilijk; ik was 17 en alle vrouwen/meisjes om mij heen hadden borsten en ik niet. Denk de makkelijkste én de beste beslissing uit mijn hele leven tot nu toe :jaja:
Waarschuw beheerder
Wel beter dat het toen nog voor je vergoed werd. En vonden jouw ouders het niet zo ingrijpend dan?

Want ik vind altijd.. het lijkt allemaal zo 'makkelijk', maar ondertussen stoppen ze wel plastic in je lichaam en ja .. ik vind het toch iets heel aparts en denk niet dat ik het zelf zou doen.

En moet jij ze ook nog vervangen dan na een aantal jaar of zijn ze voor altijd nu in orde. (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ouders vonden het belangrijk dat hun dochter gelukkig is en dat is ze een stuk meer mét dan zonder borsten :)

Dat er 'plastic' in mijn lichaam zit is waar maar dat heb ik er graag voor over. Nu kan ik die leuke truitjes aan waar geen bh onder kan, een leuke bikini aan en alle dingen doen die ik leuk vind zonder me constant bewust te zijn van het feit dat ik anders ben dan de anderen.

En in principe zijn ze levenslang 'houdbaar'. Als ze gaan inkapslen o.i.d. moeten ze wel vervangen worden maar die kans is vrij klein. Ik heb ze nu al dik 6 jaar en heb er nog geen seconde spijt of last van gehad.

Waarschuw beheerder
gewoon doen meid...
succes :flower:

Waarschuw beheerder
Het is inderdaad wel wat "makkelijker" omdat mijn vader pc is , Maar ook ik moest er eerst heel goed overna denken, en hij wou het pas doen wanneer ik er echt achterstond!

Nu kan ik die leuke truitjes aan waar geen bh onder kan :yes: !!
Waarschuw beheerder
donateur
17??? Tering hey!

Dan ben je toch nog niet uitgegroeid?

Sommige vrouwen wel, sommigen niet. Ikzelf was op m'n 14e al uitgegroeid. Qua borsten, qua alles! De chirurg kan dat heel goed inschatten.

Zoals eerder gezegd gaat een chirurg niet opereren voor ie zeker weet dat je een doordacht besluit hebt genomen. Veel chirurgen (vooral in ziekenhuizen) opereren ook niet als je al een redelijke voorgevel hebt!

Ik was 20, en ik zou willen dat ik 't al 4 jaar eerder had gedaan!!! Dan was 't ten eerste nog vergoed, en ten tweede had me dat héél veel ellende bespaard!

maar wat ik nog wel weet is dat alle proteses lekken/ zweten volgens hun

Bullshit.. Dat is weer zo'n christelijk iets van sommige programma's, hoe houden we zoveel mogelijk meisjes tegen. De hedendaagse protheses kunnen in principe niet eens lekken. Het enige wat zou kunnen gebeuren is kapselvorming (wat overigens niets met lekken te maken heeft), en het gevolg daarvan is dat je opnieuw geopereerd moet worden. Verder brengt het geen gezondheidsgevaren met zich mee!

Ik vind het nog steeds een misvatting dat alle vrouwen met borstvergroting grote borsten hebben. Ik had zelf niks, letterlijk niks. Nu heb ik een B, en niet eens zo'n grote B ook. Dat is ook duidelijk te zien op m'n foto's. Bij mij ging het er puur om dat ik borsten zou krijgen, niet dat ik grote borsten zou krijgen!! Alhoewel ik ze achteraf best een stukje groter had gewild, maar nog een keer zoveel geld dokken is 't me niet waard :)
Waarschuw beheerder
suzanne jij snapt het,GEWOON DOEN !!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik snap sowieso niet zo goed waarom anderen zich ermee bemoeien? als iemand daarmee zit (zoals ik dus bv) wiens zaak is dat danof er geld wordt gedokt en of er evt risico op... is? iedereen kan voor zichzelf wel uitmaken of dat risico het waard is! en daar heeft een ander niks mee te maken!

Waarschuw beheerder
als ik het geld had zou ik het ook wel willen doen, even van de gevaren afgezien. wil best wel wat meer maar goed ben nog 18. mensen die het willen moeten het doen ;)
Waarschuw beheerder
Iedereen kan nu wel roepen het is slecht voor me ik doe het niet, maar als je je goed laat informeren zou je kunnen weten dat er nog ongeveer 5 andere soorten zijn i.p.v. siliconen.
Hoeft dus niet gevaarlijk te zijn.

Een paar vriendinnen van me hebben het en hebben nog nooit rare dingen gehad...
En ik moet zeggen dat het super mooi is als je het niet TE groot doet en je littekens goed verzorgd (zodat je ze na een tijdje niet meer ziet)

En ECHT rust nemen erna
Waarschuw beheerder
ik snap niet waarom vrouwen borstvergrotting willen...

ik zou dat nooit van me leven doen ook al was ik plat van voren..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tja..en das nou het verschil in mensen :)

En ECHT rust nemen erna

Dit is inderdaad een hele goeie!! Niet alleen om je borsten zelf, maar ook om je gezondheid. Ik voelde me na 1 dag alweer prima en was dus hele dagen aan 't winkelen enzo en dat heb ik geweten. Heb 3 maanden last gehad van iets wat leek op de ziekte van Pfeiffer, volgens mijn huisarts gevolg van het feit dat ik door ben gerend na de operatie. Ook al voel je je super, de chirurg adviseert je niet voor niets dat je 3 weken volledige rust moet houden. Probeer dit dus ook echt te doen!
Waarschuw beheerder
donateur
tja angel... laat me raden.. Jij bent dus niet plat van voren? :/ dan kan je er dus ook niet over oordelen :no:

zeker nog nooit lullige opmerkingen naar je hoofd gehad, omdat je kleine borsten hebt? Nog nooit een supermooi truitje, wat je echt graag wil hebben, moeten laten hangen omdat t anders net is alsof je een oversized trui van je oma aan hebt? Zolang je dat allemaal niet hebt kan je ook niet oordelen :no:
Waarschuw beheerder
geef me mening dat is wat anders dat ik oordeel!

en dat mensen hun borsten willen laten vergroten moeten ze zelf weten dat is hun beslissing...

maar waarom zou je het doen je moet toch tevreden zijn met wat je hebt
Waarschuw beheerder
donateur
dan herhaal ik mijn vraag: heb jij ooit voor bovenstaande problemen gestaan? wie zegt dan dat jij tevreden zal zijn met kleine borsten o als je zelfs helemaal plat ben? je oordeelt dus wel, alleen dat heb je zelf niet in da gaten :/
Waarschuw beheerder
nee daar heb ik nooit problemen mee gehad..
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ja als zij dat vindt.. Ken ook meiden die ook plat zijn en het ook echt nooit zouden doen, gewoon omdat ze het zo goed vinden. Dat is hoe ze zijn en daar leggen ze zich bij neer! Dat is hun goed recht, alleen vind ik idd dat je niet moet oordelen over dat een ander het wel doet. Maar dat heb ik niet kunnen ontdekken bij (K)angel(K)

maar waarom zou je het doen je moet toch tevreden zijn met wat je hebt

Vind het super als iemand dat kan, maar ik kon het niet en had geen zin meer mezelf voor de gek te houden dat ik 't wél kon. Niet iedereen kan daar zo makkelijk over denken, en juist daarom ben ik (ook voor mezelf natuurlijk, ego ego) erg blij dat je er iets aan kunt laten doen..

Daarbij vind ik trouwens niet dat jij kan zeggen dat een ander iets moet, het moet dus niet want je kan het veranderen. Wij zeggen ook niet dat jij je borsten had moeten laten vergroten als je plat was geweest, toch? :)
Waarschuw beheerder
heb ook niet zitten te oordelen!!!

ik zou het gewoon nooit doen en als er mensen zijn die dat wel willen doen dat is hun keus zij moeten het er mee doen...
Waarschuw beheerder
ik vind dat iedereen lekker voor zich moet weten wat hij of zij doet met hun lichaam. de een neemt hair extension de ander liposuctie en de ander lasert zijn ogen. als jij je niet prettig voelt met kleine borsten en je zit daarom niet lekker in je vel..dan moet je het gewoon doen..scheit aan wat anderen ervan vinden..jij moet het met jezelf doen en als jij dan leuker door het leven gaat..ga ervoor zou ik zeggen.

Waarschuw beheerder
beetje jammer als je je zo onzeker voelt over je eigen lichaam :S

maar doe wat goed voelt, je weet het zelf het beste
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind ook als iemand zo onzeker is dat die zich er kut door gaat voelen dat die et gewoon moet doen!
Ik vind de mijne ook erg aan de kleine kant maar ik waht gewoon nog een tijdje en als ze dan nog niet komen binnen een paar jaar dan overweeg k denk k ook een borstvergroting..
Waarschuw beheerder
donateur
tegenwoordig ziet het er helemaal niet meer nep uit en zijn de gevaren ook stuk minder geworden

al dat gezeik erover moet toch iedereen zeker zelf weten kom op man we leven in 2005 als meiden dat willen doen moeten ze dat gewoon vooral DOEN

zo...dat moest er ff uit O:)
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: PartY_PoeS!!!

heb een vriendin gehad met siliconen-borsten en daar viel goed mee om te gaan...jah ze zijn wel iets harder dan natuurlijke borsten,maar storend is het niet!

:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
whehe nou dan wat loopt iedereen dan te zeiken O:)
Waarschuw beheerder
Ik heb in Feb. een afspraak in Belgie om met de Chirurg te praten.. Voor Maart heb ik dan als het goed is ook een C Cup :jaja: Ik wil het al heel lang, maar het komt nu wel erg dichtbij en ben toch wel bang voor de pijn.. :/

Meis, als je het gaat doen.. In ieder geval Suc6 (F)

Waarschuw beheerder
Met nieuwe borsten los je niet het probleem tussen je oren op...
wrm moeten vrouwen bijna allemaal grote borsten hebben??
Voor aandacht ??? of om meer vrouwelijk te zijn?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mz, ik zou liever een verkleining willen:yes:

Ben die dingen spuug en spuugzat..:yes:
vind het echt tien keer niets..:S

Zou liever een klein C-tje of een grote B willen hebben ofzo:)
Waarschuw beheerder
donateur
Voor aandacht ??? of om meer vrouwelijk te zijn?

Sommigen voor de eerste, sommigen voor de laatste :jaja:

Maar er bestaat ook nog iets aan verfraaien, perfectioneren, zelfvertrouwen noem nog eens wat :)

Ik zou het ook willen, niet voor de aandacht voor mezelf, ik vind een maatje meer gewoon mooier, meer passend.

Waarschuw beheerder
Ik snap het wel als mensen bijna geen borsten hebben of als ze lelijk zijn (bijv.1 groter als de ander)
Maar soms lijkt het wel een modeverschijnsel.
Net als een vriendin van mij die kleine borsten heeft helemaal bij een foto word afgezeken drm.
Dan denk ik, hoor je er niet meer bij ofzo als je kleine borsten hebt dus ga ik ze maar vergroten :S
Waarschuw beheerder
donateur
zal zeker een modetrend zijn, maar nu de mogelijkheden er zijn...waarom niet?

Snap het probleem nietm iedereen moet lekker doen wat hij/zij wil, als je er maar ZELF voor gekozen hebt en dus achter je keuze kan staan. :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook gewoon B, op zich niets mis mee aangaande het nederlands gemiddelde. Maar of IK er gelukkig mee ben, dat is een tweede en daar kan geen standaard maat tegenop :nee:

Ik heb als klein kind altijd de wens gehad om grote borsten te krijgen, helaas is dat niet zo. Nu is het bij mij niet zo erg dat ik meteen overstag ga. Er zijn teveel risico's ik ben nog jong en het is duur, ik stel het uit voor als het strax wat meer gaat hangen :)

maar ik respecteer de meiden die het wel doen

Waarschuw beheerder
Ik denk juist dat veel mensen er voor kiezen omdat ze er anders niet bij horen.En het door andere mensen bijna een makkelijke keuze wordt gemaakt, omdat je anders commentaar krijgt over kleine tieten...

Waarschuw beheerder
wat meer gaat hangen

treurig moment..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk juist dat veel mensen er voor kiezen omdat ze er anders niet bij horen

Denk dat dat wel meevalt :/ ze zullen er vast zijn, maar het overgrote deel zal het toch echt voor zichzelf doen en niet voor een ander
wat meer gaat hangen

Hoop dat het mij bespaard blijft ;)

Waarschuw beheerder
ze zullen er vast zijn, maar het overgrote deel zal het toch echt voor zichzelf doen en niet voor een ander

Ik betwijfel het :), maar vind zoals jij al eerder zei dat iedereen het zelf moet weten alleen kan ik het niet altijd begrijpen (maar dat hoeft dan ook niet).
Waarschuw beheerder
donateur
idd, sommige mensen zal je nooit begrijpen :)
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest {SHOWLIST artist 31774, 72124}
Waarschuw beheerder
donateur
als jij dat op die foto bent, zou ik er niks meer aan laten veranderen!! is toch goed zo??

Waarschuw beheerder
Zoals al eerder hier mijn post heb ik ook nep boobs,
Ben dr dik tevreden mee, Ik heb het niet voor een ander gedaan maar puur voormezelf omdat IK het mooi vindt.:D

Ik heb het ook zeker niet gedaan om dr bij tehoren.
Ik denk dat je zoiets voor jezelf doet en niet voor een ander.

Bij de een zie je nu eenmaal wel dat ze nep boobs heeft en bij de ander hoeft je het helemaal niet tezien.:D

Waarschuw beheerder
Sinds ik veel ben afgevallen is er daar ook niet veel van over gebleven. Heb er nooit opmerkingen over gehad of zoiets, maar ben er zelf echt niet blij mee.

het voelt behoorlijk lullig als je een meisje van 14 ziet met grotere borsten dan ik heb :-S
Waarschuw beheerder
Ik denk juist dat veel mensen er voor kiezen omdat ze er anders niet bij horen.

Dit slaat echt nergens op hoor. Het gaat er gewoon om of je wel of niet lekker in je vel zit. Als jij kleine borsten hebt en je schaamt je ervoor en het beperkt je in bepaalde dingen, waarom zou je het dan niet doen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit slaat echt nergens op hoor. Het gaat er gewoon om of je wel of niet lekker in je vel zit. Als jij kleine borsten hebt en je schaamt je ervoor en het beperkt je in bepaalde dingen, waarom zou je het dan niet doen?

wrm schaam je, je er voor? voor andere mensen lijkt mij...

Waarschuw beheerder
het gaat erom dat je jezelf mooier voelt dan. ik hoor van andere mensen juist dat het niet nodig is omdat het bij me past zo...dus als ik het al zou doen is het niet voor andere mensen
Waarschuw beheerder
wrm schaam je, je er voor? voor andere mensen lijkt mij...

Het is duidelijk te zien aan je rare reacties dat jij nooit kleine borsten heb gehad. Heeft er niks mee te maken dat je je schaamt voor anderen. Het gaat erom hoe je je er zelf bij voelt. Maar blijkbaar snap jij dit niet. Ik heb zelf ook borstvergroting laten doen en heb er nog geen seconde spijt van gehad!!!

Waarschuw beheerder
Het is duidelijk te zien aan je rare reacties dat jij nooit kleine borsten heb gehad
Makkelijk om te zeggen, waar schaamde jij je dan voor? want jij zegt dit:
Als jij kleine borsten hebt en je schaamt je ervoor en het beperkt je in bepaalde dingen
Dan lijkt mij dat jij je schaamt voor andere die jouw "kleine" borsten dan zien. Trouwens grote borsten beperken ook bepaalde dingen.

Ik heb zelf ook borstvergroting laten doen en heb er nog geen seconde spijt van gehad
Ow nu snap ik je felle reacties ;) standaard. (f) Blij voor jou dat je er zo blij mee bent...

Maar zoals je eerder al had gelezen had ik ook geschreven dat iedereen het zelf moet weten en dat dit mijn mening is ;).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D

Nee het is niet dat je je voor anderen schaamt, je voelt je er zelf gewoon niet prettig bij. Net als bijvoorbeeld die leuke driehoek bikini's, ik vond dat er bij mij gewoon niet uitzien. Mannen hebben ook nooit problemen gemaakt van mijn kleine borsten (als ze dat wel hadden gedaan zouden ze gelijk op kunnen rotten trouwens :D )
Maar het paste ook gewoon niet bij m'n lichaam. Ik ben 1.80 en als er dan van die erwten op zitten, dat staat gewoon niet! :S
En het is echt niet zo dat ik nu ineens allemaal blote topjes etc aan ga trekken om ze aan anderen te laten zien, want daar heb ik het niet voor gedaan! Ik voel me zelf nu gewoon beter!

Waarschuw beheerder
Als je er écht mee zit, gewoon lekker doen.

Waarschuw beheerder
Maar het paste ook gewoon niet bij m'n lichaam. Ik ben 1.80 en als er dan van die erwten op zitten, dat staat gewoon niet
Ik had ook eerder gezegd dat ik het dan wel snap, maar het wordt ook veel gedaan om aandacht bijv. iemand die van cup b naar cup E gaat of dat iemand veel commentaar krijgt omdat ze kleine borsten heeft en het eigenlijk dan wil gaan vergroten voor een ander ;) Het is toch ook niet dat ik gezegd heb: "Babs heeft haar borsten vergroot voor aandacht"

die leuke driehoek bikini's
Jah vind ik ook leuk, hoef ik ook niet aan te trekken als me nek nog langer mee moet dan vandaag ;).
Waarschuw beheerder
in principe vind ik dat je tevreden moet zijn met wat je hebt. Behalve vrouwen die borstkanker hebben of gehad hebben of vrouwen die door iets anders hun borst(en) kwijt zijn....

Maar ik kan wel snappen dat je als meisje graag wel iets hebt van borsten en dat als je helemaal plat bent dat dat niet leuk is.

Zelf heb ik een volle cup B,..soms C,..en ik ben wel tevreden:D

Waarschuw beheerder
ik heb een volle cup van mezelf, maar sommige vriendinnen van me hebben echt helemaal niks. daar lijkt het net alsof er een druif onder hun tepel zit. sommige boeit het helemaal niks, anderen liggen er wakker van. Als ik niks had zou ik denk ik ook een B of C cup laten maken , maarja, daar kan ik niks over zeggen omdat ik zelf niet weet hoe het is om bijna niks te hebben...

@ miss innocent -> die driehoeken zitten bij mij ook niet fijn als ze van die spaghettibandjes hebben :'(
Waarschuw beheerder
Ik heb er ook een tijd over nagedacht toen ik op een B-cupje bleef steken. Bij mij heeft alleen moeder natuur een handje geholpen, ben opeens naar D-cup geschoten :D
Maar ik kan zeker begrijpen dat iemand een borstvergroting overweegt!

Waarschuw beheerder
Doen!!! Goed voor je zelfvertrouwen!!!
Artiest {SHOWLIST artist 106925, 63696, 54251}
Waarschuw beheerder
Ik heb altijd al niet zo veel gehad, maar ik zou mn borsten echt nooit vergroten. Ik vind een maatje meer wel mooier, maar toch... Ik maak er wel wat van met een mooie BH ;) Maar meid, mocht je het doen, succes, en ik hoop echt dat je er heel blij mee bent :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Siliconen tieten :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zeggen doe het als je zeker weet dat je het wilt.
Mijn zusje heeft morgen een afspraak met de plastisch chirurg om de dingen te bespreken en ik sta helemaal achter haar. Ze is zo goed als plat en dat is gewoon niet mooi. Ze is heel onzeker over haar "borsten" en ik hoop dat dat veranderd als ze eenmaal haar boobs heeft!
Waarschuw beheerder
je hebt ook zon natuurlijk product las ik laatst.
BreastGrow heet dat. Het schijnt dat dat je borsten iets laat groeien en doet verstevigen :d:D

Waarschuw beheerder
daar geloof ik niks van,als dat zou werken, waarom zouden mensen dan een borstvergroting nemen?
Mijn tieten zijn wel groot genoeg dus,zou mijn neus laten doen.Bah wat heb ik een hekel aan dat ding!
Waarschuw beheerder
Het is natuurlijk niet tzelfde als een borstvergroting he haha:o
maar t vergroot een beetje en verstevigd.
Ik zal het artikel eens opzoeken vandaag.

En Ingridjuh je neus is mooi!!Niets aan laten doen!!
Waarschuw beheerder
http://www.accense.nl/product_info.php?products_id=376730401

dat is de link :D :D

Waarschuw beheerder
tja, beetje sporten hud de dames ook wel stevig :D
Ik vind mijn neus trouwens echt niet mooi, als ik werk en genoeg geld heb over 2,5jaar dus pas :o dan gaat de beitel erin!
Waarschuw beheerder
is wel duur:S:S
Waarschuw beheerder
haha zelf weten meid ;)

maar dat spul dat zou de borsten dus tot 2 cupmaten kunnen vergroten:o
maar als je dan dus (uitgerekend) 35 tabletten per week moet 6 maanden lang dan ben je wel wat geld kwijt:S

Waarschuw beheerder
tjah,in België is het minder duur, en misschien over 3jaar is de prijs ook wel iets minder.....laten we t hopen.
we zien t wel....ikk ga naar school :(
(k)
Waarschuw beheerder
Van dat BreastGrow geloof ik echt helemaal niks!
Pure geldklopperij! :yes:
Waarschuw beheerder
succes op school:p (K)
Waarschuw beheerder
ik geloof wel dat zo'n product kan werken hoor!!
alleen t is erg duur:S en je weet t idd nooit zeker :(

Waarschuw beheerder
maar dat spul dat zou de borsten dus tot 2 cupmaten kunnen vergroten

2 cupmaten?? das nog best veel....

Waarschuw beheerder
Zou dat spul echt helpen..
Ben wel benieuwd naar....

Ik laat mijn neusje binnenkort doen! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je de datum al juicy-peaches?
Waarschuw beheerder
ik heb a en soms b ,nou vind het maar lastig alle jurkjes zijn te groot en in verhouding met mijn lichaam vind ik ze aan de kleine kant. nou weet ik dat als ik zwanger ben geweest ze een maat groter worden en dat vind ik zat.

als ze over 10 jaar hangen en de siliconen zijn verbeterd neem ik echt wel neppers.

:P

Waarschuw beheerder
2 Floor, nee nog niet :(
Maar ik ga binnenkort ff informeren hoelang het nog kan duren.

D.Pride hoezo pas over 10 jaar (oke als je boobs dan zouden hangen) maar je heb zoveel keus tussen proteses, en ze zijn nu al een heel eind verder in de chirurgie.
Waarschuw beheerder
maar als ik bijna zeker weet dat ze nog gaan groeien heb ik ze liever van mezelf...
Waarschuw beheerder
tja, beetje sporten houdt de dames ook wel stevig :D

ja juist, dat is het em net...:P
ik heb 8 jaar lang aan wedstrijdzwemmen gedaan...3 à 4x in de week zwemmen..toen pfeiffer gekregen en doe daarom nu nog elke week reddingsbrigade op zaterdags..
ik had al nie veel borst, maar door het sporten worden ze al helemaal nie groter :/
oké, ze hangen totaal niet en zijn stevig, maja ze hadden groter gemogen O:)
maar vergroten doe ik niet..ik heb ze geaccepteerd en mensen moeten me maar nemen zoals ik ben :jaja:

Waarschuw beheerder
Het laten vergoten van borsten is ook een soort modetrend. Ik kan me goed voorstellen dat meiden ontevreden zijn als ze kleine borsten hebben... maar ga dan eens bij jezelf te raden waarom je ontevreden bent? Zijn meiden met grotere borsten mooiere, aantrekkelijker, beter? Het heeft ook te maken met het accepteren van jezelf. Mannen vinden het per defenitie niet belangrijk dat vrouwen grote borsten hebben (de meeste dan). Zijn ze groot en stevig, dan is dat mooi meegenomen, maar voor mij bijvoorbeeld is dat absoluut geen criterea om wel of niet met een meisje te nemen.

Het heeft naar mijn mening heel veel te maken met wat meiden denken dat andere mensen van hun denken... terwijl dat vaak helemaal niet zo is.
Waarschuw beheerder
Mannen vinden het per defenitie niet belangrijk dat vrouwen grote borsten hebben (de meeste dan).

We doen het ook NIET voor de mannen maar voor ONS ZELF!

Het heeft naar mijn mening heel veel te maken met wat meiden denken dat andere mensen van hun denken...

Echt lul niet zeg, slaat helemaal nergens op wat je uitkraamt! Hoe kun jij nou weten hoe het voelt om kleine borsten te hebben? Ben je soms vroeger zelf vrouw geweest ofzo? :S
Waarschuw beheerder
Ben soms zelf ook wel eens aan t twijfelen erover, maar het is GVD zo duur! :S Het zal denk ik wel beter zijn voor t zelfvertrouwen, in verhouding met mn lichaam vind ik ze eigenlijk te klein! ach wie weet ooit.....
Waarschuw beheerder
Wat vind jij duur?
Waarschuw beheerder
nou ben op zich best wel blut nu! 8) dus alles is duur op het moment! :D

Waarschuw beheerder
Echt lul niet zeg, slaat helemaal nergens op wat je uitkraamt! Hoe kun jij nou weten hoe het voelt om kleine borsten te hebben? Ben je soms vroeger zelf vrouw geweest ofzo?

Ik zeg toch dat het mijn mening is... jij mag er best anders over denken...

We doen het ook NIET voor de mannen maar voor ONS ZELF!

Waarom ben je dan zo veel gelukkiger met grotere borsten... dat vraag ik mezelf af...
Waarschuw beheerder
niet doen! krijgt er alleen maar problemen mee
Waarschuw beheerder
ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Over wat voor problemen heb je het nou??

Waarom ben je dan zo veel gelukkiger met grotere borsten... dat vraag ik mezelf af...

Waarom vraag je je dat af? Waar maak jij je druk om, dit is een vrouwenonderwerp!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Graag onderbouwing als je hier loopt te blaten dat 't slecht voor je is enzo. Want dat gaat nergens over :/

Simpel, niet omdat mannen dan naar mijn tieten kijken. Niet omdat ik denk dat mannen mij niet zouden willen met een AA cup. Niet omdat ik mezelf lelijk vond met dat kleine cupje. Maar gewoon omdat je dan ook es leuke truitjes aan kan, je het idee hebt dat je lichaam zo in evenwicht is, je vind dat het bij je lichaam past, bikini's je weer passen, jurkjes je passen, mensen niet te pas en te onpas roepen dat je een speldje op je borst moet doen om te kunnen zien dat dat de voorkant is, omdat het gewoon 2 mooie lichaamsdelen van een vrouw zijn en ik trots ben ze nu te hebben, omdat IK me dan beter voel, en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Genoeg redenen???
Waarschuw beheerder
donateur
8)

Waarschuw beheerder
donateur
2 <<Treasure>>

maar nog een keer zoveel geld dokken is 't me niet waard :)

Wat ik me nou altijd afvraag, hoeveel kost zoiets nou? En krijg je daar wat van vergoed? Scheelt het ook per cupmaat ofzo?

Waarschuw beheerder
donateur
Mij stoort t niet dat ik geen grote borsten heb. Het enige waar ik vaak wel jaloers op ben is die spleet die je kunt creeeren met wat grotere borsten.......dat maakt sommige outfitjes net even af :yes:

En verder ben ik gewoon blij met mooie bh's. Die doen vaak wonderen over hoe ze onder een truitje lijken 8) Borstvergroting is iets wat ik zeker een oplossing vind alleen niet voor mij. Ik weet niet wat precies de risico's zijn, maar ben zelf zo'n typje dat als er risico's oid zijn dat ik ze krijg en dan vind ik t prima met een maatje minder.
Waarschuw beheerder
donateur
Iguana_ -> Mij heeft het (in het ziekenhuis) 3500 euro gekost. Ik had een aanbeveling van de huisarts én m'n chirurg, beide zijn naar 't ziekenfonds gestuurd. Antwoord: Het is altijd cosmetisch, ook al ga je er psychisch aan onderdoor. Resultaat: Ik kreeg niks vergoed.

Ik ben van een AA cup naar een grote B gegaan (inmiddels hoef ik geen maatje groter meer, de mijne zijn wonderbaarlijk genoeg ineens nog 'n beetje gaan groeien en nu precies zoals ik ze hebben wilde) dus 't was wel degelijk een lichamelijke belemmering. Zoals gezegd pastte ik geen pakken, geen jurkjes, geen bikini's etc. Dat soort dingen moest ik in speciaalzaken kopen en dat is superduur. Toch was ook dit geen reden om het vergoed te krijgen, het antwoord van de telefoniste "dan moet u maar andere kleding dragen en badpakken kopen". Grrrrr.. Kan me er nog pissig om maken :@
Waarschuw beheerder
Haaaai, ik heb t zelf ook gedaan... de verzekering heeft t betaald dus ik had mazzel... maar als je er nou t fijne van wilt weten moet je ff op www.borstenforum.nl kijken.. daar staat echt alles! welke silliconen, arts, kliniek, maat enz enz.. ook kan je daar foto's vinden! succes!!!

p.s. ik wou dat ik t eerder had gedaan!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Daar zit ik ook ja :yes: alleen sinds augustus ofzo niet meer geweest. Het gaat goed met m'n tieten (om 't es op z'n boers te zeggen) dus ik heb er weinig meer te zoeken :)

Waarschuw beheerder
donateur
Pff wat belachelijk inderdaad zeg :S

Borsten zijn toch wel het belangrijkste deel van het lichaam voor een vrouw lijkt me en ik kan me heel erg goed voorstellen hoe erg het je gedrag en zelfbeeld kan beinvloeden als je echt niet tevreden met je borsten. Dat het dan altijd op 'cosmetisch' gegooid wordt is echt wel schofterig ja. Alsof een ander voor jou kan bepalen hoe jij je erbij voelt. En als je dan ook nog eens naar speciaalzaken moet, dan is het natuurlijk helemaal lastig :(

Kijk tuurlijk zijn er gevallen waarbij het niet echt nodig is, en het is ook best moeilijk om de scheidingslijn te bepalen, maar ze kunnen er best wat toegeeflijker mee zijn :jaja:

Bovendien is €3500 echt wel veel geld. Lijkt me niet dat alles bij elkaar daadwerkelijk echt zoveel kost toch? Volgens mij is er echt wel ruimte om die prijs omlaag te doen of meer door het ziekenhuis te laten vergoeden.
Waarschuw beheerder
Maaaaaaaaaar vergis je niet, ik zag hier net staan : Ze vergodeen ze toch als je aan kan tonen dat je er heel erg mee zit!

NIET WAAR! Ze vergoeden t alleen bij: Geen eigen borstweefsel/klieren
Aangeboren afwijking
Afwijking door operatie
Meer dan 1 cupmaat verschil.

groetjes..
Waarschuw beheerder
donateur
Just*Me heeft helemaal gelijk :) Vroeger (tot een jaartje of 2/3 geleden) was het zo dat je het vergoed kreeg als je er psychisch onder leed, of je dus zoals ik ook lichamelijke problemen had (in de vorm van kleding dat niet past e.d.). Dat is er gewoon afgegooid. Wat wél vergoed wordt is ombouwing, dus had ik een man willen worden en daar elke avond om gehuild dan was 't niet cosmetisch :/ Ik gun het die mensen best hoor maar ik vind 't een superkromme redenering.

3500 is inderdaad heel veel geld. Ik ben in een ziekenhuis geopereerd, waar het in verhouding goedkoper is (ik heb een nacht daar doorgebracht, heb 5 consulten gehad enz. dat heb je in een kliniek vaak niet) maar dus nog super duur. Ik heb al m'n spaargeld van m'n 16e tot afgelopen jaar er aan moeten uitgeven..maar het was het waard!!! 100%!!!!!!

De scheidingslijn van wel/niet zal inderdaad moeilijk te trekken zijn, maar dat kunnen een huisarts en chirurg wel bepalen. Dat konden ze bij mij ook. Ik had met een lengte van 1.82 dus een AA cup (wat bij mij inhield: 2 tepels op een borstkas)en toen ik bij m'n huisarts kwam voor advies was het eerste wat zij zei: Meisje ik sta 100% achter je, jouw lichaam klopt gewoon niet! Ze heeft ook zonder dat ik er om vroeg een aanbeveling voor me geschreven en contact opgenomen met mijn chirurg. Dus alle lof voor m'n huisarts, helaas heeft 't niet mogen baten :(
Waarschuw beheerder
Ja ik kom ook niet meer zo veel op t BF.. maar in de dagen voor mn opp. heb ik daar echt geleefd.. echt een super steun krijg je daar...
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha hetzelfde hier ja :yes: :D

Waarschuw beheerder
donateur
Als je het echt wilt en zeker van bent, gewoon doen :yes: :D

Kzou het zelf alleen niet doen:) ben k te bang voor:)
Waarschuw beheerder
ik heb een nacht daar doorgebracht, heb 5 consulten gehad enz. dat heb je in een kliniek vaak niet

Ik ben ook in het ziekenhuis geopereerd, maar ik kon dezelfde dag alweer naar huis en ik heb ook geen 5 consulten gehad. Maar ja, zo zie je maar weer dat het overal anders is.

Waarschuw beheerder
Hahah, Hier nog een die VOOR de operatie vaak op Borstenforum zat.. maar nu bijna niet meer (gister nog ff wezen checken)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toppie moeje doen (y)

Waarschuw beheerder
Zoals gezegd pastte ik geen pakken, geen jurkjes, geen bikini's etc. Dat soort dingen moest ik in speciaalzaken kopen en dat is superduur
Ik heb van moedernatuur grote borsten gekregen maar al die dingen die jij opnoemt passen bij mij ook niet, jasjes krijg ik niet dicht, bikini's zijn peperduur en altijd lomp, truitjes met printen scheuren, het moraal van dit verhaal of je nou grote of kleine borsten hebt een grote neus of een kleine neus niemand is ooit tevreden :(...

Dat het dan altijd op 'cosmetisch' gegooid wordt is echt wel schofterig ja. Alsof een ander voor jou kan bepalen hoe jij je erbij voelt.
Ik snap wel dat verzekeringen ergens de grens moet trekken, weet je hoe veel vrouwen een borstvergroting willen terwijl dat in hun ogen geen medische noodzaak is. Als ik mijn borsten zou willen verkleinen mag ik dat ook zelf betalen ondanks dat ik er last van me rug en of nek van heb.
Waarschuw beheerder
Jullie zitten nu wel steeds op Miss Innocent te zeiken, maar ze heeft wel gelijk! :respect:

Volgens mij zijn jullie gewoon 'jaloers' op haar borsten ofzo? :vaag:

;p :)
Waarschuw beheerder
Ach, ik ben van een cup C naar een Cup A gegaan, met de pil gestopt vandaar. Maar er hangt niet, ziet er mooi uit en past gewoon bij mijn lichaam.

Het is toch ook niet mooi als elke tiet hetzelfde gemodelleerd is want iedereen snijdt en vergroot maar? Dan wordt de wereld best saai.... Kijk eens naar L.A. ofzow, elke wijf ziet er hetzelfde uit, lekker spannend.

Uitzonderingen daargelaten, als jij echt ongelukkig bent in je lichaam, vooral doen! Maar om te laten snijden omdat truitjes je dan beter passen...... Hmmm...
Waarschuw beheerder
ik zou het niet laten doen denk ik..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb van moedernatuur grote borsten gekregen maar al die dingen die jij opnoemt passen bij mij ook niet, jasjes krijg ik niet dicht, bikini's zijn peperduur en altijd lomp, truitjes met printen scheuren, het moraal van dit verhaal of je nou grote of kleine borsten hebt een grote neus of een kleine neus niemand is ooit tevreden ...

Tja en stel nou dat jij daar écht een probleem in zou zien, dan kun je dus je borsten laten verkleinen :/ Dat komt toch op hetzelfde neer. Sommigen vinden het niet erg, anderen wel. Of ze nou groot zijn of je ze juist niet hebt, dat maakt dan niet uit!
Ik vond het wél erg en heb ze laten vergroten, punt.

Als ik mijn borsten zou willen verkleinen mag ik dat ook zelf betalen ondanks dat ik er last van me rug en of nek van heb

Ik val je niet aan ofzo hoor maar hier moet ik gewoon even op ingaan, dit is niet waar! Vriendin van me is 2 maanden geleden geopereerd (verkleining dus) omdat ze rugklachten had van d'r borsten. Dat wordt gewoon vergoed, omdat het dan lichamelijk is :) Je kan beroepen niet uitoefenen door die pijn en dat soort dingen dus is het wel degelijk een medische lichamelijke klacht dan.
Waarschuw beheerder
donateur
Overigens Lovely Ivy zijn niet alle vergrote/verkleinde borsten, je houdt je eigen vorm e.d. alleen de maat wordt anders.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou ze juist liever iets kleiner willen.
Maar misschien als ik wat afval dat het dan minder wordt :)

En als jij ze graag groter wilt en je kan het betalen, dan moet je het gewoon doen :jaja:

Waarschuw beheerder
Net als een man met een kleine leuning....moet hij er dan ook maar wat aan doen!! vinden vrouwen dat dan ook belangrijk ?
Waarschuw beheerder
donateur
Nardus -> Ja grootte is wel degelijk belangrijk maar hiervoor verwijs ik je naar de andere 630 topics 8)

Waarschuw beheerder
Tja en stel nou dat jij daar écht een probleem in zou zien, dan kun je dus je borsten laten verkleinen Dat komt toch op hetzelfde neer. Sommigen vinden het niet erg, anderen wel. Of ze nou groot zijn of je ze juist niet hebt, dat maakt dan niet uit!
Ik vond het wél erg en heb ze laten vergroten, punt.

Jij snapt het moraal van het verhaal niet, ik zeg dat iedereen wel problemen heeft en niet dat ik me borsten ga of wil verkleinen :S.

Ik val je niet aan ofzo hoor maar hier moet ik gewoon even op ingaan, dit is niet waar! Vriendin van me is 2 maanden geleden geopereerd (verkleining dus) omdat ze rugklachten had van d'r borsten. Dat wordt gewoon vergoed, omdat het dan lichamelijk is Je kan beroepen niet uitoefenen door die pijn en dat soort dingen dus is het wel degelijk een medische lichamelijke klacht dan.
Net als bij borstvergroting geldt dit niet voor alle borstverkleiningen :|. Ik ken namelijk twee meiden die de borstvergroting voor niets kregen. Dus wat is nu je punt?
Ik zeg alleen dat het logisch is dat de verzekering heel veel borstvergotingen/verkleiningen niet betaalt.
Voordat je er zo op in gaat moet je wel goed lezen s.v.p. ;)
Waarschuw beheerder
Mwah....je mag best wat van die van mijn hebben hoor...k wil er vanaf haha...
Niet te groot doen hoor...bespaart je een hoop last van je rug!
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb afgelopen vrijdag operatie gehad en zie er nu uit als een jonge hinde. :D

Ook ik vind het niet meer dan normaal dat de verzekering niet zo snel meer een borstoperatie vergoed. 'Ik kan er toch niets aan doen dat....' Aan vele dingen kan je wél wat doen. Een heleboel zit tussen je oren en in je gedrag. Je kan het ziekenfonds niet zomaar verantwoordelijk stellen voor iets dat niet in orde is. Je hebt ook je eigen verantwoordelijkheid! Dat gepamper. Blegh!

Maar er zijn echter ook ontzettend veel vrouwen waarvan je zal begrijpen dat ze een operatie zijn ondergaan wanneer je foto's hebt gezien van hoe het was. Kleding kan zoveel verhullen. Daar ben ik één van. Zie er nu 40 jaar jonger uit en er is geen ziekenfonds aan te pas gekomen. Ook niet eens benaderd voor vergoeding. Geef die vergoeding maar aan mensen die het harder nodig hebben dan ik.

En als iemand met -in mijn ogen- mooie tietjes een borstoperatie wil laten doen, dan moet ze dat lekker doen. Wie is een ander om voor haar te gaan bepalen hoe ze zich moet voelen?
Waarschuw beheerder
donateur
Jij snapt het moraal van het verhaal niet, ik zeg dat iedereen wel problemen heeft en niet dat ik me borsten ga of wil verkleinen

En das nou precies waarom ik zeg het kán! Ik zeg niet dat jij het moet doen of moet willen, ik zeg dat het kán! De één kiest daarvoor, de ander niet. Klaar..ieder z'n eigen ding.

Over dat laatste, dat had ik dan verkeerd opgevat :)

Waarschuw beheerder
klopt het dat je met siliconen je nie kunt laten controleren op borstkanker?

Waarschuw beheerder
Als het goed gebeurt, is het heel mooi.
Maar je hebt ook heel veel lui die het dan overdreven GROOT doen, en dat vind ik weer lelijk, dat zie der heel nep uit. Tot cup C vind ik mooi. maar hoger:S
Waarschuw beheerder
donateur
Heel veel? Ik denk dat dat wel meevalt. Juist diegene bij wie je ziet dat ze een vergroting hebben gehad zijn diegene die voor te groot zijn gegaan.

En je kan je nog gewoon laten controleren op borstkanker. Volgens mij middels een echografie ipv een mammografie.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor je kan je nog gewoon laten controleren :) Eigenlijk veranderd er weinig, je kan ook gewoon borstvoeding geven en dat soort dingen..

Missy dat ligt aan wat je eigen maat was denk ik. Als jij van een B naar een D gaat zie je 't ook niet echt hoor :)
Waarschuw beheerder
dat verhaal ken ik met afvallen en dan bijna geen borsten overhouden had een vriendin van mij ook een paar jaar geleden maar die is van een d naar b :S gegaan en die heeft ze pas laten vergoten naar een c niet groot maar gewoon mooi en zij was super te vreden. dus als je het zelf wilt zou ik het gewoon doen.en het geld er voor hebt dan :D

ik heb er gelukkig geen last vangehad ben 1 jaar gelden ook 16 kilo afgevallen maar is gelukkig weinig van mij borsten afgegaan lucky me! :) suc6 er mee
Waarschuw beheerder
Het schijnt dat na je eerste zwangerschap kan je ook grotere borsten krijgen. Gaat waarschijnlijk gepaard met een laagje vet overal :) Ik had ook met pil dat mijn borsten groter werden en het was een mooie cup b (en daarmee was ik al erg blij), maar door die trombose gedoe moest ik een andere pil nemen van de huisarts, en die laat mijn borsten niet groeien..boehooe ;) Dus nu moet ik met cup A doen.. *zucht*
Sommige truitjes/topjes zijn inderdaad gemaakt voor grotere borsten en ze staan me niet en dan ga ik toch jammeren over mijn maatje.. Maar overweeg een borstvergroting nog niet. Succes iedereen die het wel gaat doen!

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik zou het ook zo doen :)
Waarschuw beheerder
Nou ik ben 4 feb. geopereerd en ik beschik nu over een mooie C Cup, de pijn viel me wel tegen.. :/ Maar dat is nu ook al een heel stuk minder geworden..
Ik ben heel erg tevreden ook al zitten mijn borsten nu onder de blauwe plekken enzo..!

En inderdaad; je kan gewoon borstvoeding geven later :jaja:

Maar goed.. De mensen die overwegen een borstvergroting te laten doen... Suc6 (F)

Waarschuw beheerder
Mwah....je mag best wat van die van mijn hebben hoor...k wil er vanaf haha...
Niet te groot doen hoor...bespaart je een hoop last van je rug!

haha ja ik ken het!! Ik heb ze ook in de aanbieding!!

Maar idd doe het niet te groot bespaart je rug een hoop :jaja:

ben zelf 18 kilo afgevallen en me borsten zijn van DD naar F gegaan in die tijd :S Ik heb liever een verkleining niet omdat ik er niet blij mee ben of iets maar me rug is helemaal naar de klote! Nooit een leuk truitje die je zonder BH aan moet anders ken je helemaal niet meer lopen :S

Succes voor de mensen die een borstvergroting gaan doen zou denk ik in jullie geval het zelfde willen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
borsten is tog iets van je vrouwelijkheid.. En als je die mist, mis je tog een deel van je vrouwelijkheid!!

Dat zinnetje zegt psies waar het op staat!

Je vrouwelijkheid en..

Dacht toen ik 15/16 was altijd van nou als ik nou 19/20 ben en het is dan nog zo weinig dan laat ik ze vergroten en elk jaar dacht ik er aan,van nou als ze nog zo groot mogen worden mag t wel komen nou,nou ben k 19 en heb psies hetzelfde als toen ik 15 was dus ja je voelt je eigenlijk nog een klein meisje als je dr naar kijkt klinkt mischien raar maar denk dat veel dames zich dr wel in zullen herkennen.

Zit er nu dus serieus over te denken en internet veel informatie lezen,en ja hoe kom ik aan zo veel geld :s

Maar waar ik niemand over hoor en wat ik vaak lelijk vind aan vergrootte borsten zijn... die uitgerekte tepels wat je vaak ziet, ik vind dat zo lelijk dat maakt het juist nep maar denk dat dat ook wel te maken heeft met wat voor grootte je ineens wilt heb zelf maar een mager a 'tje en k zou heel graag een kleine C willen,zoals zoveel dames zeggen,rug juist recht houden borsten naar vooren een goed gevulde bikini,topjes die je zonder beha KAN dragen doordat ze blijven zitten door je omvang

:kwijl: oh oh stop maar ff met dromen :bloos:

Maar het beste is dus om naar je huisarts te gaan en het dan in het ziekenhuis te laten doen???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitgerekte tepels?? :S :/

Je tepels blijven gewoon hetzelfde hoor haha. Alleen de eerste 3 weken ofzo zijn ze gezwollen :)
Waarschuw beheerder
Idd, tepels zijn alleen in het begin gezwollen (of uitgerekt zoals jij het noemt), daarna zijn ze weer gewoon normaal! :yes:

K'wil niet perse zeggen dat huisarts - ziekenhuis het beste is, maar ik heb het zelf wel gedaan...
Waarschuw beheerder
zeg ook niet dat iedereen dat heeft maar heb het al een paar x gezien en dat is nasty maar ja mischien had dat meisje het net gedaan en zag je het daarom ofzo kweet nie, 3 weken opgezwollen?? hmmzz ja duurt natuurlijk ff voordat je de schoonheid van het hele verhaal ziet maar ja je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben,maar je kan het dus niet meer vergoed krijgen?? :S dan word het maar een bank overvallen!! een lening gaat tegen me principes in :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet gewoon heeeeel hard gaan sparen.

Ik heb ook plastische chirurgie gehad en alles zelf betaald.
Ik heb wel wat feestjes en leuke dingen moeten laten schieten,maar als je het echt heel graag wil heb je dat er wel voor over.
Als je verder nog bezuinigd op roken (als je rookt dan) en geen kleren koopt enzo zul je nog versteld staan hoe snel je het bij elkaar hebt(y)
Waarschuw beheerder
geeft me wel een goed gevoel dat er vrouwen hier op pf zijn waarmee je bijvoorbeeld hier mee kan over praten niet gedacht dat er nog zoveel zouden zijn met het zelfde probleem want als ik naar feesten ga lijkt het wel of ik overal alleen maar strakke mooie extreem gevulde truitjes zie en dan kijk ik even zo :cry: en loop weer verder! maar dr zijn dus genoeg vrouwen die weten hoe je je voelt :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb trouwens geen borstvergroting gehad maar een neuscorrectie.
Dat is nauurlijk iets heel anders maar ik begrijp idd maar al te goed hoe het voelt om zo onzeker te zijn over een bepaald lichaamsdeel dat je daar wat aan wilt laten doen:yes:
Waarschuw beheerder
heb ooit es gelezen dat ze na 10 jaar weer vervangen moeten worden rrr... maar als je er gelukkig van wordt doen :)

maar mij niet gezien voor zulk soort dingen ben blij met wie ik ben

Waarschuw beheerder
na tien jaar weer?
Hmz..das knap lullig dan!
Hoelang duurt zoon genezing eigenlijk? :/
Ik ben er (net als veel anderen blijkbaar) ook best onzeker over..maar vergroten..weet niet of ik dat ooit zou doen..
Waarschuw beheerder
moet kunnen vind ik...
Waarschuw beheerder
je moet inderdaad na 15 jaar nogmaals geopereerd worden om zekerheid te hebben dat de silliconen nog goed zijn... de genezing is snel, na 11 dagen mochten bij mij de hechtingen eruit ik moet nu 5 weken een speciale bh aanhouden en ik mag ook 6 weken bepaalde handelingen met me armen niet doen om te zorgen dat mijn weefsel weer goed aangroeid..

maar ik ben heel blij met het resultaat :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Huh..moeten die van jou vervangen worden KR??? De mijne niet namelijk, dat staat nu al vast. De enige reden waardoor het ooit weer open zou moeten is als het gaat inkapselen, verder hoeft het absoluut niet!!!

Moest erbij komen dat ik dat bedrag ff elke 15 jaar op moest hoesten zeg..dacht het niet!
Waarschuw beheerder
ik zou mn borsten liever kleiner willen
ik ben 1,58 en heb dubbel d :S
ik heb hierdoor vaak last van mn rug/nek
dure bh's en bikini's omdat niks past
jasjes die ik in maatje L moet kopen omdat ik ze anders niet dichtkrijg
toch word het niet vergoed ze zeggen gewoon dat je een band om je rug moet doen zodat je wat rechter staat en meer steun hebt.
Waarschuw beheerder
meegevormde siliconen kosten van 5500 tot 6700 euro...

maar die zijn wel veel mooier dan ronde, dat ziet er zo nep uit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tennisbal effect :S
Waarschuw beheerder
Hoe groter de jopen, hoe beter! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Tip voor de dames ga niet naar een kliniek maar naar het ziekenhuis :yes: scheelt je de helft van het geld en ze doen het beter ook (nazorg).

(k)
Waarschuw beheerder
als je daarbij beter voelt moet je het gewoon doen als ze het goed doen zien ze er niks meer van echt waar;)
Waarschuw beheerder
donateur
miss mo bedoel je druppelvorm? Die zijn niks duurder hoor :no:. Alleen duurder dan olieprotheses maar die worden sowieso niet meer gebruikt. Tenminste in 't ziekenhuis was dat niet duurder..
Waarschuw beheerder
je kan het ook in belgie laten doen das nog goedkoper
zijn dezelfde artsen als hier in nl alleen scheelt dat bijna de helft in prijs ofzo
Waarschuw beheerder
heb een tijdje geleden de prijzen op gevraagd en toen stond er ronde en meegevormde....waar duidelijk een prijs verschil in was

is nu nog geen half jaar geleden, dus zal nog wel bestaan .

Waarschuw beheerder
in belgie zou ik nooit gaan, ken genoeg mensen die daar geweest zijn en daarna nog eens hier in NL. zegt genoeg lijkt me.
Waarschuw beheerder
ik zou er niet aan beginnen GROTE BORSTEN is nie FIJN ! geloof mij maar

Waarschuw beheerder
als je onzeker word van kleine borsten is dat ook niet fijn..iets ertussenin dan maar :yes:
Waarschuw beheerder
die artsen in belgie zijn dezelfde als hier in nederland maar dan de helft goedkoper
misschien dat je verschillende hebt daar?
Waarschuw beheerder
Ik heb het in Belgie laten doen. Hier in Nederland had het me 3900 euro gekost en in Belgie koste het 'maar' €3000.- en ik ben tevreden over het resultaat.. Je ziet niet echt dat mijn borsten 'nep' zijn ofzo :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja had ook gelezen dat het heel veel geld kan schelen als je het in belgie laat doen

Waarschuw beheerder
heb zelf ook ma een 75 b :P maja handje vol ennuh als ze nie meer verder groeie wie weet :P
Waarschuw beheerder
donateur
In België betaal je minder omdat je daar als chirurg minder verdient dan een chirurg in NL. Kan zo €1500,- schelen. Maar veel belangrijker dan de prijs die je betaalt, is wat je ervoor terug krijgt. Kwaliteit is één!

Een BV met druppelvormige protheses kan inderdaad duurder zijn, maar prijzen als 6700,- is wel heel erg overdreven. En dat deze wel natuurlijk ogen en ronde protheses niet is ook de reinste kul. Aan een goede borstvergroting kan je niet eens zien dat daar een prothese aan te pas is gekomen.

Naast dat je het niet ziet, kan je het ook niet voelen. Ik kan in ieder geval geen onderscheid maken tussen mijn borstweefsel en de prothese.
laatste aanpassing