Partyflock

Forumonderwerp · 712557
Ik wil heel graag mij borsten laten vergroten. Ik ben best veel afgevallen en van mijn borsten is niet veel over gebleven :S
ben van een volle B naar een A cup gegaan en ik baal hier erg van, ik zou graag een C cup willen, niet overdreven groot, maar gewoon zodat het bij mijn lichaam past. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en zelf misschien ook een borstvergroting hebben gehad? Zo ja, ben je er blij mee? wat voor siliconen heb je? wat kost het ongeveer en misschien nog een goed adres?
bedankt :flower:
je hebt toch ook van die pillen..
breast grow ofzow,

weet iemand hier niet toevallig iets van????
pillen?? joh....daar wil ik ook wel meer van weten :P

ongezond en meer schadelijk dan goed.
is hier nog eens een topic over geweest, wat echt dikke crap. als je geen risico wil dan kan je beter een leuke waterBH kopen.

Sorry ik weet dat dit een persoonlijke mening is maar ik blijf 't een rare uitspraak vinden. De meeste meiden met borstvergroting hebben echt geen ballonnen a la Pamela Anderson ofzo

precies! en een hoop mannen die verkondigen dat het niet mooi is en je het toch wel ziet.. hebben nog nooit een paar nepborsten van dichtbij mogen bekijken. ik krijg ook vaak de opmerking: "maar jou borsten zijn helemaal niet zo groot?" nee dus, niet iedereen vraagt om cup pamela :frusty:
een ex van me zei pas na een maand: "hey je hebt hier littekens, waar zijn die van?" en hij was er ook zo 1 die silliconen enzo maar onzin en nep vond :9

Toch merk je verschil, maar wtf als dat je zelfvertrouwen door het dak jaagt. (y) Je leeft maar één keer, dan maar beter mooi!
moet je ff kijken of borstenforum.pagina.nl ofzoiets...

En pillen? Die werken dus ff echt niet he! :S

verschil merk je absoluut!
blijft steviger en ze zakken niet compleet weg in je okselholte als je gaat liggen.
maar mannen die ze nog nooit van heel dichtbij hebben mogen bekijken, denken vaak dat het keiharde mega grote balonnen zijn, en dat is zwaar overdreven. ze zijn best lief :p

Je leeft maar één keer, dan maar beter mooi!

:respect:
niets meer aan toe te voegen.

een ex van me zei pas na een maand: "hey je hebt hier littekens, waar zijn die van?" en hij was er ook zo 1 die silliconen enzo maar onzin en nep vond

Klinkt mij ook bekend in de oren!
Toen ik mijn vriend leerde kennen heb ik hem ook niets gezegd, Hij kwam er later pas achter toen ik het hem vertelde...en nog wou hij niet geloven (en liet ook littekens zien)

Maar goed, vele mensen hebben vooroordelen, en denk dat het ook komt i.v.m ze het niet in het "echie" hebben mogen beschouwen.
100% lolita heb je ze wel is gebruikt???
maar mannen die ze nog nooit van heel dichtbij hebben mogen bekijken, denken vaak dat het keiharde mega grote balonnen zijn, en dat is zwaar overdreven. ze zijn best lief ;p

Ik doe gewoon niet moeilijk. Ik stap gewoon fff op zo'n meisje af en vraag heel vriendelijk of ik even mag voelen ;p

tsja ... een mens moet doen wat hij wil, maar ik persoonlijk heb er te veel ellende van gezien ...

2 mensen die ik ken zijn er goed ziek van geworden waaronder mijn moeder...

laat je goed voorlichten welke je neemt/krijgt ..

je moet blij zijn met wat je hebt ! ik zeg maar als er maar melk uit komt en je niet alleen 2 tepels in je handen hebt is het goed !
wat voor pillen had ze gebruikt dan, VageJetje?

of had je het daar niet over...
100% lolita heb je ze wel is gebruikt???

Nee, maar die dingen werken gewoon niet. Klaar. Punt uit. Marketing truc. Er zijn ondertussen al zoveel recensies over geschreven, dat er nog steeds mensen zijn die daarin geloven :S :vaag:

Ze zijn nog niet utigegroeid (hoop ik.. :$)
maar ik zal er denk ik toch wel over nadenken het geeft nou eenmaal wat meer zelfvertrouwen b)

Kijk eens ma wat ik heb *schud tieten* 8)
100 % lolita

ja ik geloofde er ook al niet echt in! ;) mejah als ze mabey wel werkte! hadk ze ff een keeer geprobeerd! heheheh

:):)

ik zou t gewoon doen meid,als jy je er lekkerder door voelt..
jy je er lekkerder door voelt..

Dat moet je natuurlijk altijd nog maar afwachten..
Liselotte 12 oktober 2004 19:51
Ok, kan t wel doen. Maar het is wel van iemand die zelf een eigen kliniek gaat beginnen. Daarom wil hij eerst (een stuk of 5) mensen hebben als ''proef''konijn. Dus stel dat het fout gaat heb je geen garantie, dan heb je pech. Stel dat het goed gaat dan ben jij zijn reclame bord.

Sorry maar dat kan niet eens, als je gediplomeerd chirurg bent moet je het gewoon kunnen, punt.. Kan ie 't niet dan is 't een prutser met LOI opleiding waarschijnlijk!

Owww ja JP dat was jij he, met die PC papa haha!! Wel handig, als jij ze nog een slagje groter wil kost dat je zeker niks?

Sorry maar dat kan niet eens, als je gediplomeerd chirurg bent moet je het gewoon kunnen, punt.. Kan ie 't niet dan is 't een prutser met LOI opleiding waarschijnlijk!
<---Hahaha!!! Juist!!

Yes treasure that was me, Als ik ze nog wat groter zou willen kost me dat niets nee :p ;-)
ik persoonlijk heb niet echt de ambitie om een borstvergroting te nemen :yes:

Juicy-Peaches, ik ben jaloers! :frusty: Jij hebt het maar goed voor elkaar. ;) Ik wil al jaren m'n borsten laten vergroten (van B naar C), maar ik heb er geen geld voor. Voorlopig zal dat ook zo blijven, want ik studeer nog... :(

mijn vriendin wil in de toekomst ook haar borsten laten vergroten :yes: :yes: :kwijl:

Phantasia *bloos* kan er niets aan doen;-) Maar het is inderdaad wel gemakkelijk :p

Dat zeker ja. :yes: Zit voor mij niks anders op dan een aantal jaren te wachten... :(

ik wil t ook,maar heb de tijd doe het over een jaartje of 5 als ik alles beetje voor elkaar heb...
mm ik zit er egt serieus over te denken om binnekort eens een afspraak te maken voor een eerste consult....

Ik wil wel even voelen om te testen?
Meiden maak jullie allemaal niet zo druk om jullie borsten. Jullie moeten niet denken dat ze lelijk zijn of wat dan ook. Iedereen heeft altijd wel wat te klagen, iedereen wilt ze wel iets groter.

Zeik niet zo en wees tevreden met wat je hebt en loop niet te jammeren met: ja ik wil ook wel.. ik moet t maar eens doen nu.. :s

Zoiets doe je niet zomaar en volgens mij laten heel veel meiden zich tegenwoordig misleiden door al die make-over programma's op tv.

Dat is wat ik ervan vind :p

ik vind dat iedereen dat nog altijd zelf mag weten toch?
Ik zeg alleen wat ik ervan vind. Ik ben tevreden met mezelf en zal nooit iets aan mezelf laten doen.

Dat anderen zich om de een of andere reden niet zeker of lelijk voelen.. zij moeten het zelf weten ja..

Alleen wordt het tegenwoordig haast teveel 'voorgeschoteld' door de media. Hierdoor gaan steeds meer jongeren zich onzeker over zichzelf voelen en denken ze dat zij zelf ook een verandering aan hun lichaam nodig hebben. Terwijl dit natuurlijk 9 van de 10 keer helemaal niet nodig is. Hun borsten zijn gewoon mooi, misschien iets kleiner dan dat ze zouden willen.. bij de andere persoon is het misschien wel echt nodig door bv. een ziekte ofzo.

De 1 maakt het niks uit, de ander voelt zich minder mooi met kleinere borsten. Gelukkig leven we nu in een tijd dat er wat aan te doen is en die keuze is geheel aan jezelf. Persoonlijk vind ik het gewoon mooier als een truitje goed gevuld is, heeft niks met de media te maken.

Ze zijn nog niet utigegroeid (hoop ik.. )

Dat hoop ik nou ook van mezelf o:) ben alleen bang dat ik pech heb o:)

Borstvergroting kan heel mooi zijn als het goed gebeurd dus als je het geld ervoor over hebt, DOEN :yes:
Nou was ik ook al nooit tevreden met mijn gevel en heb ik er jaren over nagedacht. Nu ben ik ook nog eens 36kg afgevallen en ben ik van een grote D-cup naar een lege B-cup gegaan. Mijn vriend vindt me geweldig zoals ik ben, maar begrijpt wel dat ik niet gelukkig ben met mijn gevel.

Gister op vervolgconsult geweest en een datum geprikt voor de operatie. Dan wordt alles op z'n plek gezet en krijg ik er een kleine prothese bij zodat ik uitkom op B of C-cup.

21 januari is het zover!
laatste aanpassing

Nu ben ik ook nog eens 36kg

Are you serious?????? :|
Er moest nog 'afgevallen' achter. :D

Spannend Esther!!
Maare...36 KG is wel heavy shit...Goed hoor..!

Ooooooooh, ik dacht al! :D Dat is wel heel knap van je zeg! (y)

Niemand gister dat programma gezien over de gevaren van borstvergroting? Ik ben er echt van geschrokken! Ik wilde wel altijd silleconen maar nu twijfel ik toch wel heel erg.
Het is ook niet iets dat je 'gewoon even doet'

Dat vergeten veel meiden

100% Lolita, De mensen die het willen doen beslissen het ook niet "gewoon even" daar gaat meestal wel een geheel proces aan vooraf!
Ja dat snap ik. Maar wat ik probeer te zeggen is dat heel veel meiden al snel roepen: ja ik neem ook borstvergroting! (Nu heb ik alleen nog ff geen geld, maar als ik dat heb doe ik het!)

en dat terwijl ze zich van te voren nog niet goed geinformeerd hebben over gevaren, complicaties, etc.

100% Lolita : Jij weet niet of ze dat tesnel roepen...zo komt het mischien over op jou, maar jij weet verder geen wanten van die personen, dus oordeel niet zo snel.
:x ik hoef ook geen wanten te weten van die mensen
ik ben zelf ook vrijwel plat. en zit er soms wel mee jah, maar heb een meisje in de klas gehad die cup F had, terwijl ze 15 jaar was..met alle bijkomende rugklachten en spierpijn. Ze heeft op die leeftijd een verkleining gehad.
zij was op dat moment ook gewoon jaloers op mijn platte voorgevel...en dat ik me voeten kon zien..
dus weet niet..kleine borsten is opzich ook wel schattig..

Ja idd. Ik verkies mijn gezondheid toch liever boven mooie grote borsten.

Indeed lolita heb je oordeel dan niet zo snel klaar :)
Ik verkies mijn gezondheid toch liever boven mooie grote borsten

:yes:

Indeed lolita heb je oordeel dan niet zo snel klaar

Ik oordeel wat ik wil over wie dan ook. En ik gaf mijn mening, maar dat verdraai jij door te zeggen dat ik blijkbaar niks mag zeggen omdat ik er niks vanaf weet.

:no:

Span je niet lieverd :flower:

Ik heb nep boobs en ik ben er HAD-STIKKE blij mee! :p
Nou mooi meid dat je daar hartstikke blij mee bent. Ik hoop dat je er geen complicaties mee zult krijgen.

Nee hoor.,
Heb goede informatie opgedaan en mijn vader is zelf P.C ;-)
laatste aanpassing