Partyflock

Forumonderwerp · 711200
8 volgers · 288404x bekeken
Waarschuw beheerder
Geef hier je mening over alle nieuwe vinyls/tracks of andere intressante dingen die je hebt te melden over hardstyle.

Grtz Nomizz!!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Ff voor de die hard Fans :P ;)

er is een remix op komst van ons, van een track van nightkiller!!!!

worden alleen gene prvws meer verzonden vanaf nu, en al helemaal geen full tracks, er word geshared alsof we AIDS zijn!
Waarschuw beheerder
hehe gaat het dan Eindelijk toch gebeuren :P echt wat heb ik lopen rammuh op de eerste versie van randy toen antifact&deej010 hem draaide op q-beach:P

I I I I I am the god.............
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik had t ook over die hard fans, niet over groupies :P :P hahah!!:D:D:D

En rammen doettie wel weer!! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja vorige week klonk het wel wicked aan de foon 8-) ben benieuwd :jaja:

Waarschuw beheerder
die telefoonversie is de prullenbak in, voor de helft :D hahah.. we hebben em nog wickeder gemaakt :P ;)

dus toch nog een beetje nieuws ;)
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha zie het al voor me -->

DJ Nightkiller - Hellfire (S-Te-Fan vs. D-Block I Dunno? Telephone Mix)

:jaja: :9
Waarschuw beheerder
uuuuhhhh.............TUDUDUDUUUU ...tutududuuuuuuuuuuuuuuuuuuu......du...........IK WEET HET NIET

Waarschuw beheerder
i i i i am god the god of... hamdila hamdi.. uuhhhh i dunno?? :P

GROUPIES!
Waarschuw beheerder
juist!!!

uuuh bietagalia wanksamietboelie sanktoehouse sankatatbiee wiedelbien.......I DO KNOW :O I I I I AM THE GOD

zucht gaat weer helemaal nergens over deze morgen:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
idd.. dempende crisis!!!!

een ouwetje..

OUTLAW- EXECUTE :D:D:D

die is lief! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Meer dan terecht :jaja: :9
Waarschuw beheerder
I I Ik executeer je moederneuker!! :bounce: die is cker flink zagen met de pet op :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ben niet zo fan van Activator troep :/ koop ook heel weinig van die knul, toch elke x de moeite nemen het te luisteren :9
Waarschuw beheerder
donateur
De nieuwe Spy Kore wordt ook weer een heerlijk vol gas zaagnummertje :9 :D

Waarschuw beheerder
stelletje zaaghoeren :D
Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent zaaghoer eerste klas! :D
Waarschuw beheerder
zagen op de zaag e.p. :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tuitend Fruit :9

Waarschuw beheerder
O:) kben momenteel een jumphoer :D

Waarschuw beheerder
quipers misschien wil je wel reageren hier op mijn vraag, want over pb doe je t niet..

Luister es dude, ten eerste vind ik t al vaag dat jij aan prvws van onze tracks komt, terwijl ik jou die iig niet heb gegeven, maar prvws maken mij niet zo heel veel uit

maar ik krijg net een stuk, dat jij een full version zou hebben, terwijl dat gewoon echt niet kan!!

[Dr. Quipers] Pump This DJ en The Passion
[jackzor] heb 1 keer gedaan
[jackzor] met zany rmx
[>BOELIE<] oja
[jackzor] en dat mocht
[Dr. Quipers] die zijn vet
[>BOELIE<] biggie is ook mn skatje
[Dr. Quipers] label is nog niet bekend waar ze opkomen
[>BOELIE<] en biggup voor martus
[>BOELIE<]
[jackzor] verder nooit mr superuli
[superuli] oke
[Dr. Quipers] maar krijg de hele CD versie vanavond..

MAg je me wellis vertellen van wie je ze vanavond krijgt dan? want van mij krijg je ze niet, van diederik ook niet, en passion en pump this zijn maar naar 2 mensen gegaan die ik 1000 procent vertrouw, en pump this is buiten dat nog naar 1 gozer gegaan, maar daar heb ik ook een track van gekregen.. dus laat maar horen

iig thanx dat je de tracks vet vind

Waarschuw beheerder
ja en pump this heb ik niet doorgepaast want er is een fout geweest met opslaan , sjonnie schiet is effe op met nog een keer verzenden :[
Waarschuw beheerder
donateur
Oh dat... die PB is onderop geraakt :)

Die jackzor is beetje boos en dacht dat ik DJ Syro - Shiney Disco Balls aan het leaken was...
Terwijl ik hem naar niemand stuur... :S

Die Syro is goeie vriend van hem en hij kon niet geloven dat ik hem had en blablabla... Dik gezeik gehad...
Dus ja nu loopt ie mij vals te beschuldigen... en ja inmiddels heeft lekker iedereen dat nummer en dat is lekker helemaal zn eigen schuld! :D Ik kan er niet tegen als mensen mij vals beschuldigen... en ja misschien heeft die arme jongen nu spijt... Hij heeft het helemaal aan zichzelf te danken... Hij mag weleens een keer nadenken voordat ie zn conclusies trekt!

En over die nummers van jou was maar geouwehoer man... Ik heb alleen die preview van Pump This DJ! En al zou ik die anderen wel krijgen dan zou ik ze nog niet weggeven... (dat staat ook verder in die chatroom, maja jackzor is dan zo lame om dat weer niet vermelden om mij beetje zwart te maken :))

So don't worry, be happy! :D

Inmiddels al iets meer bekend over een label dan?????
Waarschuw beheerder
zeg jackzor mar dat schijnende discoballen gewoon op mp3hardlinks stond dus al volop geleaked is
Waarschuw beheerder
donateur
Mja... die schijnt idd al op hele zooi fora te staan en daar gaf ie dus mij de schuld van... Hij dacht dat ik die dus overal op fora had gezet...

Gast spoort totaal niet :vaag:

Hij dacht dus dat ik die Schijnende Discoballen had gekregen van Activator... en dat ik misbruik maakte van het contact wat ik met hem heb en bladibladibladibladibla...

Majaaaaaaaaaa ik heb me gister echt kostelijk vermaakt om die gast :D

Waarschuw beheerder
qup leaks mijn tracks nooit (L)

maar kben nog wel benieuwd hoe men sector beatz release op soulseek komt :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Zou ik toch ook nooit doen :lief:

Welke Sector Beatz???

Heb ik die al wel dan O:)

Waarschuw beheerder
ehm de freak remix ?
Waarschuw beheerder
donateur
Dingen sharen die nog niet uit zijn is sowieso fokkin triest, maar om dan iemand erover zwart te maken slaat ook weer als een (zie stage topic...) :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ja das toch een beetje een hardtrance remix...

Volgens mij heb je die mij die ergens in de zomer al eens gestuurd...
Vind hem wel grappig, maar je zaagspecialiteit ligt mij toch beter in het gehoor :9
Waarschuw beheerder
donateur
Huh Zero wat heeft het stagetopic er mee te maken...

Mij ontgaat de link totaal :S

Waarschuw beheerder
ja klopt

Waarschuw beheerder
achja, het maakt ook niet uit, de hele track heeft gewoon niemand, dus die kan niet online komen, en zo hou ik t ook, want niemand is te vertrouwen, ik word er helemaal waus van dat geouwehoer met leaken en sharen, dus sorry voor de mensen die wel te vertrouwen blijken: er gaan geen prvws of full versions de deur uit voor de vinyl is verschenen!!!!! dit is een onmogelijke weg, om uit te zoeken wie wat lekt, en dat trek ik niet!! er zijn natuurlijk altijd wel een paar die iets krijgen, maar die lekken nog geen seconde materiaal uit, dat weet ik iig wel!!

Dus of je moet rippen uit livesetjes, of men moet maar wachten tot de release!

grtz!

en nee.. zijn volop in de handel voor een label! dus zodra het bekend is volgt er meer!
Waarschuw beheerder
donateur
En daar ben ik het dus wel helemaal mee eens!!!

Als er mensen het risico nemen om al tracks te sturen naar anderen moeten ze achteraf ook niet gaan zeuren dat ie al online staat en de halve wereld hem al heeft...

Maareh laten we on topic blijven :P

Waarschuw beheerder
dat ben ik helemaal niet met je eens, als jij iemand in vertrouwen iets stuurt, moet die dampende het gewoon voor zich houden, als ik bijv aan jou vraag van wie jij pump this al zo vroeg had, zeg je ook niet van wie je em hebt.. omdat dat gewoon losers zijn! je moet niet ja zeggen en nee doen!!! dat is pas triest en ik vind dat daar wel over gezerud mag worden!!!!!!!!!

PAVO EN ZANY - SEX ( jammer genoeg vertraagd!! vanwege ontwerp hoes) zou vandaag uitkomen!!:D
Waarschuw beheerder
say hell yeah!!
Waarschuw beheerder
donateur
als ik bijv aan jou vraag van wie jij pump this al zo vroeg had, zeg je ook niet van wie je em hebt..

Dan zou ik mn eigen glazen ook ingooien ja... want dan krijgt die persoon in kwestie maybe geen promos meer en ikke dus ook niet...

Wat wordt eigenlijk de B kant van SEX???

Waarschuw beheerder
je eigen glazen? nee je hebt t nu voor iedereen verpest, want niemand krijgt meer wat, dus das dan vrij egoistisch :) zijn ook een hoop mensen niet echt blij mee kan ik je vertellen!!!!!

Maagoed, opzich wel een goede houding hoor, ik niet, dan helemaal niemand :) zal je ver mee komen ;)

maargoed.. dan weet iedereen iig dat het quipers schuld is, er zitten hier namelijk een hoop mensen die wel aanspraak hadden gemaakt op een full version, of previews, dat is dus de schuld van quipers, die deze goede houding hanteert :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
b kant word ruthless & vorwerk mix

Waarschuw beheerder
koel! ben wel benieuwd naar die rmxxxx :D
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*

Heb jij een dikke vinger in de pap bij jackzor ofzo...

Ik krijg dat nummer van Syro doorgestuurd van een persoon die hem al van een forum heeft en iemand anders vertelt mij dat dat nummer al op veel meerdere fora terecht is gekomen...
Jackzor vraagt aan mij hoe ik eraan kom en vertelt mij ook dat ie dat nummer tegen is gekomen op een aantal fora en dat er iemand aan het leaken is...
Dan gaat hij maar daarvan verdenken (terwijl ik dat nummer net 2 dagen heb en hij al 2 weken ergens op een forum staat)
En ja er zijn inmiddels nog 2 mensen naar wie ik die heb gestuurd... als ie toch op allerlei fora staat, wat maken die 2 mensen dan nog uit...

Kijk die jackzor geeft een hele andere wending aan het verhaal en daardoor krijgen mensen nu dus geen promos meer...

Als die kerel gewoon geen voorbarige conclusies had getrokkenen... Mij het verhaal had laten uitleggen was er niks aan de hand geweest...
Hij is dus de grote schuldige in dit verhaal!
Waarschuw beheerder
... drugs rock 'n' roll bad ass vegas hoes late-night booty calls shiny disco balls! verneuk mn topic niet......:bounce: :P:P:9:9

Waarschuw beheerder
ik ken die jackzor niet man, dus war heb je t over??

en wat er met shiny is gebeurd, boeit me ECHT NIET! das syro's zaak! ik wil weten hoe je aan pump this komt en waarom je roept dat je volle cd versies krijgt, wat niet mogelijk is

en dat zeg je neit, en dat is de reden dat er geen promos meer worden verstuurd, want als ik weet wie mijn promos leaken, dan weet ik wie ik niks meer moet sturen en wie ik kan vertrouwen, nu vertrouw ik niemand, en dat is jouw schuld :)

Waarschuw beheerder
Haat en nijd in hardstyleland b)
Waarschuw beheerder
donateur
waarom krijg ik nou nooit promo's :'(
Waarschuw beheerder
vanwege het verhaal hierboven:P

Waarschuw beheerder
:P

weet iemand wanneer scanH001 uitkomt???

ScantraxxHArdcore001 Dj Duro - Psycho?? :P
Waarschuw beheerder
whahahaha!!! nee man van mij mag die snel komen!! DAMN die gaat hard!! JUST PSYCHO.......JUST PSYCHO
Waarschuw beheerder
donateur
vanwege het verhaal hierboven :P

zou het ja, maar kreeg ze ervoor ook nie :(
moet je de juiste mensen voor kennen denk ik ;)
en die duro lijkt me wel vet :)

Waarschuw beheerder
WAT heb ik medelijden met de buren van duro ;) :P