Partyflock

Forumonderwerp · 709829
10450x bekeken

Waarschuw beheerder
anabolen

Waarschuw beheerder
Je lever gaat niet kapot van spuiten hoor. Alleen de as in orale vorm zoals winstrol en dianabol is belastend voor je lever. De olieesters in een spuit komen niet via je lever dus geen erg in.
En de spierscheuringen in huid is niet altijd alleen als je je lichaam overbelast door veel te snel aan de as te gaan als je pezen aan zware gewichten zijn zal je het niet snel krijgen.
Waarschuw beheerder
donateur
en je krijgt scheurtjes in je huid omdat de spier sneller groeit dan de huid dat ziet er niet uit.

Dat hebben sommige zonder kuren ook al
Waarschuw beheerder
klopt ja maar met is het veel extremer.

Waarschuw beheerder
je lever gaat niet kapot van spuiten?!?
alleen de as in orale vorm he??
FOUT ;)
het verschil in orale vorm en spuiten is, orale vorm komt 2x langs je lever en spuiten 1x.
dus ook door spuiten krijgt je lever een opdonder ;)

Waarschuw beheerder
Maar denk nog steeds dat een avondje xtc slechter is dan anabolen voor je lichaam. Weet niet zker natuurlijk maar denk het zelf wel. Kwa hormoonhoudshouding is het natuurlijk weer een heel ander verhaal.
dus je lever krijgt van spuiten een klein opdondertje:P
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
ben tot nu toe 5.5 kilo aangekomen.

en dat zijn spieren denk je? :P wehehe

kracht krijg je er niet van ??? hahahahaha je weet niet war je over lult. hahahah

kracht zal je er misschien echt wel bijkrijgen, maar niet aanzienlijk. De voornamelijke werking van Anabole Steroiden is dat je meer vocht in je spieren krijgt waardoor ze groeien. Hypertrofie en Kracht zijn 2 heel verschillende dingen :). Voor heel sterk te zijn hoef je er nog niet uit te zien als Arnold Schwarzenegger en als je eruit ziet als Arnold hoef je nog niet sterk te zijn :)

Ik moet altijd lachen om die vies brede gasten in de sportschool die toch nog met aanzienlijk lage gewichten aan het werk zijn :P

MAAR... ieder zijn eigen ding hoor :)

Waarschuw beheerder
denk dat in de meeste gevallen een avondje xtc gezonder is dan 8 weken anabolen.
het grootste gedeelte anabolen gebruikers doen maar wat. luisteren naar de verkoop praatjes van dealers. zoals sustaboy bv.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar denk nog steeds dat een avondje xtc slechter is dan anabolen voor je lichaam.Kwa hormoonhoudshouding is het natuurlijk weer een heel ander verhaal.

Moewhahahahahaahahahahahaahqahahahahaha hormonen regelen bijna alles in je lichaam hoor.

Dat is echt veel erger als dat door de war is dan een beetje serotonine dat op raakt

Waarschuw beheerder
denk dat je nou voorbeeldige conclusies trekt over dat sustaboy zomaar wat doet. Dat ie een vaagforum onderwerp start met weinig inhoud hoeft nog niet te betekenen dat ie zomaar wat doet.

Waarschuw beheerder
ja ik doe maar wat... kijken hoe lang ik nog leef:p

Waarschuw beheerder
je zal er ook zomaar niet aan doodgaan..
maar maak nog eens zo'n foto van je een maand of 2 na je kuur. zien hoe je er dan bij staat.
praten we dan verder.

Waarschuw beheerder
ja is goed zal ik doen. spreek je laters mazzls

Waarschuw beheerder
een BEETJE serotine??? gebruik jij maar es 8 weken achter elkaar door kijken of je je dan nog zo lekker voelt erna. Lekker veel slikken totdat je lichaam helemaal geen serotine meer aanmaakt nee dat is leuk lekker je rest van je leven aan de paroxetine om nog beetje lol in je leven te hebben.
Maja ieder ze eigen ding he
Waarschuw beheerder
donateur
Maar denk nog steeds dat een avondjextc slechter is dan anabolen voor je lichaam

gebruik jij maar es 8 weken achter elkaar door kijken

Anders heb je het over 2 verschillende dingen :S

Waarschuw beheerder
spuit jij maar lekker door totdat je lichaam helemaal geen hormonen meer aanmaakt. ;)

Waarschuw beheerder
dan worden het inderdaad geen kindjes meer voor me vriendin en mij:P:P
maar zonder gekheid het is troep en xtc ook maar iedereen moet doen waar die ze lekekr bij voelt!!

Waarschuw beheerder
dat is iets waar we het over eens zijn.
iedereen moet lekker doen waar hij/zij zelf zin in heeft.
maar daarom mag je mensen wel waarschuwen.
Waarschuw beheerder
donateur
maar zonder gekheid het is troep en xtc ook maar iedereen moet doen waar die ze lekekr bij voelt!!

En de rest van het land maar veel belasting/ziektekosten betalen voor al die bijkomende ziektes en aandoeningen :S

Waarschuw beheerder
Je hart is ook een spier groeit dus ook mee als een dolle je snikkel kan kleiner worden en zo nog vele vele andere dingen eigen keuze maar oud zul je er niet meer worden....
Waarschuw beheerder
denk dat in de meeste gevallen een avondje xtc gezonder is dan 8 weken anabolen.
het grootste gedeelte anabolen gebruikers doen maar wat. luisteren naar de verkoop praatjes van dealers. zoals sustaboy bv.

Whaha wat is dit voor stom topic.

Hier ben ik het dus wel mee eens.

Elke week richten hordes jongeren veel meer schade aan hun lichaam aan dan ze zelf beseffen, eten slecht, roken, zuipen veel te veel en te vaak, slapen te weinig, en gebruiken allerhande drugs.

Idd die dealerpraatjes die geloof je toch zeker zelf niet, een dealer wil gewoon verkopen het zal hem even worst zijn of jij weet wat je doet of niet !

Damn, een hormoonkuur ontregeld je endocriene systeem nogal, die problemen moet je zo minimaal mogelijk houden evenals de bij-effecten en eventueele lever-schade.

Je wil natuurlijk zoveel mogelijk effect van je kuur hebben zonder problemen er omheen, en dat vereist gewoon KENNIS, kennis van voeding, van trainen, van fysiologie, biochemie, scheikunde en medicatie.

Bij wijze van spreken zijn er mensen die met insuline GH en een horde androgenen kunnen kuren zonder er last mee te krijgen en aan de andere kant de sukkels die met een d-boll only niks pakken en een verrotte lever oplopen.

*verder krijg je er heus geen ingeschrompelde pik van dat is een fabeltje, de lul van een bb-er LIJKT kleiner omdat zijn lichaam groter is dan dat van een normale man. Die impotentie en onvruchtbaarheid, tja als je dat krijgt weet je dus kennelijk niet goed genoeg waar je mee bezig bent...*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
www.ergogenics.org vinds ik zelf ook hele goede.
Waarschuw beheerder
www.ergogenics.org vinds ik zelf ook hele goede.

Die onderzoeken kloppen meestal maar eenzijdig of maar half correct. Veel geschreeuw, weinig baanbrekends :D

Waarschuw beheerder
snel breed worden en sneller de pijp uit

dus als je AS neemt ga je eerder de pijp uit?:/

Waarschuw beheerder
lijkt me wel, ken nie goed voor je zijn die troep.
Waarschuw beheerder
donateur
Orphyx je weet niet waar je over lult.

Waarschuw beheerder
kom maar op met je argumenten pik..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat het aan jouw is om uit te leggen waarom het zo slecht zou zijn? Daarmee kan je gelijk laten zien hoeveel verstand je er van hebt!

Volgens jouw ga je eerder dood als je kuurt...Waar zijn jouw argumenten? graag met concrete en correcte onderbouwing! Je zegt zelf al... "lijkt me wel" Het lijkt je zo? Je weet het niet dus???

Waarschuw beheerder
om maar even iets te noemen. Zodra jij veel groter groeit moet je hart veel meer bloed gaan rondpompen waardoor hij veel eerder verslijt-->voila hartaanval (kijk maar naar bruce lee) Tuurlijk kun je je hart ook wel trainen (met veel bewegen etc, creeer je nieuwe bloedvaatjes rond je hart) maar tot op zekere hoogte. Dus ik blijf erbij, het is slecht voor je.

Waarschuw beheerder
en tuurlijk, kun je dit ook wel krijgen als je geen AS gebruikt maar het lijkt mij vanzelfsprekend dat je dit sneller oploopt wanneer je wel die zooi gebruikt.

Waarschuw beheerder
combinatie hiermee: http://www.finalflex.com/st_bijwerking.htm
is voor mij de reden om te zeggen dat het slecht is. En als jij er anders over denkt dan moet jij dat weten.

Waarschuw beheerder
voor mensen,die alles om fitnes geven en die willen groeien!!!

wha! :D

alleen jammer dat je ballen ervan krimpen :x
Waarschuw beheerder
donateur
Dus als je groter word van de anabolen is dat slecht voor je hart? En als je naturel groter word? Is dat niet slecht voor je hart?

De redenering die jij aandraagt toont niet aan dat anabolen slecht zijn, maar het toenemen in lichaamsgewicht wel!

Kuren hoeft geen gevaar op te leveren zolang je het maar met je verstand doet en je eerst goed verdiept erin. Iets wat de meeste hier niet doen en dus ook niet weten waar ze over praten. Zoals ~wen~ bijv. Ballen kunnen idd (tijdelijk) krimpen, maar een goede nakuur verhelpt dit ook weer.

Waarschuw beheerder
Je mag natuurlijk ook eerst ff alles lezen voordat je gaan reageren. bvd.

Waarschuw beheerder
Je mag natuurlijk ook eerst ff alles lezen voordat je gaan reageren

uiteraard (Y)

Bijwerkingen

Haar
Bij vrouwen treedt een onomkeerbaar mannelijk kaalheidspatroon op.

Hoofd
Frequente en langdurige hoofdpijnen.

Ogen
Geelgekleurd oogwit.

Adem
Slechte adem

Borst
Ontwikkeling van borsten bij mannen. Het weefsel rond de tepels zwelt op en wordt pijnlijk.

Lever
Er kunnen levertumoren optreden. Geelzucht, met als ergste resultaat uitval van alle leverfuncties.

Buik
Pijn in maag- en darmkanaal en mogelijk bloedingen. Misselijkheid, overgeven, diarree.

Prostaat
Vergroting van de prostaat.

Huid
De huid kleurt geel. Acne. Rode vlekken en uitslag over het gehele lichaam. Zwangerschapsstrepen.

Spieren
Vergroot risico op beschadigingen van spieren, pezen en gewrichtsbanden. Spierkramp.

Enkels
Zwelling van de enkels en de onderbenen.

Hersens
Extreme veranderingen in de gemoedstoestand en de persoonlijkheid. Paranoia, angst, geïrriteerdheid, agressief en gewelddadig gedrag, depressie, slapeloosheid, vermoeidheid en gevoelens van euforie.

Gezicht
Rond, pafferig gezicht door vasthouden van water. Acne. Bij vrouwen toename van gezichtsbeharing.

Tong en stem
Pijnlijke tong. Heesheid en lage stem bij vrouwen.

Hart
Vergrote kans op hartaandoeningen. Hoge bloeddruk. Afname van 'goed' cholestorol (HDL).

Maag
Opgeblazen gevoel, bloedingen, overgeven en bloed opgeven.

Nieren
Nierziektes en nierstenen.

Blaas
Pijnlijke blaas. Frequenter toiletbezoek.

Genitaliën
Mannen
Gekrompen testikels. Impotentie en steriliteit. Frequente, pijnlijke en langdurige erecties. Vergroting van de penis bij adolescenten.

Vrouwen
Onregelmatige menstruatie. Onvruchtbaarheid. Vergroting van de clitoris. Schade aan de foetus bij zwangerschap.

Injectieplek
Bloedvergiftiging door injecties. Verhoogd risico op infectieziekten door vuile naalden. Injectieplek is gevoelig en gezwollen.

Botten
Pijn. Onvolgroeide botten komen niet volledig tot ontwikkeling.

bron: http://www.nrc.nl/
Waarschuw beheerder
donateur
Lezen is niet nodig. Ik begeleid zelf kurende bodybuilders. Mijn kennis is up to date!

Waarschuw beheerder
dan moet je ook niet van die domme reacties posten.
Waarschuw beheerder
donateur
vrijwel allemaal tijdelijk. Een goede nakuur helpt je uit de zorgen, al word deze juist vaak vergeten! De rest is voornamelijk bij mensen die er aanleg voor hebben. Ken zat bb-ers die meerdere zware kuren hebben gehad en niet eens last hadden van bijv bitch tits.

Verder ga ik hier niet meer reageren, hierboven is al eerder een link gegeven naar de vorige discussie over anabolen gebruik.
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk Orphyx, jij met je internetwijsheden....

Maak verder geen woorden meer aan vuil. Tegen vooroordelen valt vaak niet te vechten.
Waarschuw beheerder
Jep, eens met beachboy.

Het is maar net welke kant je wil zien Orphyx, zo kun je er met alcohol en roken wel net zoveel opnoemen.

Alcohol doet dit en doet dat en zus en zo als je dat allemaal op zou schrijven had je net zo'n lange lijst. En die dingen kon je dan nog niet eens voorkomen.

Als je goed kuurt heb je vrijwel nergens last van, oke het stoppen van je endocriene test productie daar kom je niet onderuit, daarom doe je een nakuur.

De rest wat jij noemt dat kán allemaal ja, als je maar dom genoeg bezig gaat.

Waarschuw beheerder
tis goed met je jongen. veel succes nog met de AS. Hoop dat je echt onwijs breed gaat worden (y)
Waarschuw beheerder
Trouwens, veel van die zaken zijn regelrecht effect van eigen dommigheid : gele huid, gele ogen, lever tumoren. Kom nou dat zijn allemaal reacties van leverproblemen, dan moet je toch wel met gif kuren, halotestin oid.

Vergroting van prostaat, haaruitval, acne, als je slim bent voorkom je die dingen door DHT onder controle te houden.

Paf kop, gezwollen ledematen : vocht vasthouden, krijg je bij niet zo slimme combinaties van middelen, vooral soorten die snel aromatiseren, gewoon niet nemen die dingen.

Borst vorming : als je het zo ver laat komen dat je gyno krijgt neem je teveel, of verkeerd, of je neemt geen proviron en kuurt niet na oid.

Injectieplek problemen : jezus je moet natuurlijk wel goed injecteren en de plaats wisselen ja anders krijg je dat.

Spijsverteringsproblemen : indeed, bij een veterinair product past het lichaam zich idd een paar dagen aan, verder niet schadelijk.

Krimpen van ballen, agressie etc : kom je niet onderuit, doe je een nakuur voor, hangt ook af van je aanleg voor die dingen.

Nierproblemen : gewoon géén middelen nemen die te toxisch zijn. Voldoende drinken.

Blaas problemen : hangt samen met prostaatproblemen, vrij makkelijk te voorkomen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Denk niet dat het zo eenvoudig ligt allemaal hoor. Maarja, zo ken je wel blijven discussieren. Ik bekijk het zo, als het niet slecht voor je hoeft te zijn, waarom doet niet iedereen het dan???
Waarschuw beheerder
Omdat het wél slecht is, alleen kun je dat tot een minimum terug brengen als je er goed mee bezig gaat.

Roken en zuipen is veel slechter... waarom doen zoveel mensen dat dan wél ? :D

Met denken en vermoedens heb je overigens weinig met dit soort dingen, je moet het zeker weten, wetenschappelijk. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En omdat je er keihard bij moet trainen, en je helemaal verrot moet eten! tis niet zo dat je met anabolen zo maar ff groeit. Je zal er nog veel voor moeten doen dan mensen die niet gebruiken!

Waarschuw beheerder
hehe...krijg eindelijk gelijk dat het slecht is.
Ben het voor de rest trouwens ook best met je eens hoor dat je het ken beperken enzo. Dus denk dat we er zo wel een punt achter kunnen zetten :D
Waarschuw beheerder
Hehe insgelijks maar je moet het niet meteen stellen alsof je er dood aan gaat als aan rattegif. :D

Aan de andere kant beschermt testosteron je ook tegen een boel ziektes, en die krijg je dan juist weer níet he ;)

Waarschuw beheerder
precies :)

Waarschuw beheerder
gewoon die pijl in je bil en gaan dus ;)
Waarschuw beheerder
ik zeg maar nix meer over anabolen dan krijg ik weer een zooitje gezeik :d haha