11725x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
dus als je het niet aan staat
kijk dan niet op dit forum
kijk dan niet op dit forum
Wellicht spannend, het fenomeen "Forum", ook als je het een kutkneuzentopic vindt mag je dat posten, dat is nou juist zo mooi aan dit begrip. Boe! Niet schrikken!
Offtopic vind ik het persoonlijk geen porum wanneer mensen het woord "styl" aanwenden, aangezien het in geen enkele taal - althans voor zover ik daarvan op de hoogte ben - betekent wat men daarmee schijnt te willen uitdragen. Daarnaast vind ik Mochino een ongelofelijk paupermerk. Ik kan nog veel meer uitlatingen doen omtrent mijn gevoelen met betrekking tot laatstgenoemd merk, maar ik vind dat ongepast in het kader "offtopic", dus ik laat het bij de enkele uitlating dat ik het echt een ongelofelijk paupermerk vind.
Leuk he, een forum!
laatste aanpassing
vind ut juist kikkuh staan 
mja ieder eige mening
mja ieder eige mening
Ben ook voor kisten.. Waarom die dingen lopen heerlijk.. Heb maatje 35 half erin dus ziet er best klein en schattig uit.. Zover ik weet ben ik geen boer.. En draagt een boer klompen.. Kisten en klompen lijkt totaal niet op elkaar.. Misschien komen ze wel even hard aan maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd..
En daarbij mij hoor je niet klagen als iemand op me tenen staat

En wat voor soort mensen zijn er voor kisten dan.. Dat wil ik dan wel is weten.. Weet ik eindelijk ook is bij wat voor soort ik wordt geplaats

En daarbij mij hoor je niet klagen als iemand op me tenen staat
En wat voor soort mensen zijn er voor kisten dan.. Dat wil ik dan wel is weten.. Weet ik eindelijk ook is bij wat voor soort ik wordt geplaats
ik wil alleen in een kist als ik dood ben 
nu ik nog leef, nee bedankt...
ieder1 moet dat lekker zelf weten
nu ik nog leef, nee bedankt...
ieder1 moet dat lekker zelf weten

![[077] Reneetjuhh](/images/user/69330_1989758.jpg)

![[Patje]](/images/user/54662_2693582.jpg)