Partyflock

Forumonderwerp · 709499
11811x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ik vind kisten zoiezo dr lomp uit zien (maar dat is me persoonlijke mening)
vind het echt boers dr uit zien en vooral bij vrouwen lijken net boerinen dan :D

geef je mening en reatie :D

Waarschuw beheerder
Tege wie loop jij nou weer te ijlen?? pff
Waarschuw beheerder
ja k wou zegge
whehehe
en ehh leuk onderwerp om mee te spotte
LOSER!

Waarschuw beheerder
donateur
Loser ? IK draag geen kisten hoor ... Als ik in het leger zou zitten, dan had ik ze nodig ja .. Maar op een hardcore feest heb je ze niet eens nodig ..

Trek lekker sportschoenen aan, dan kan je een stuk makkelijker hakkuh :) En fuck off met die kisten

P.s ik spot er niet mee, ik heb alleen geen tijd en zin om een kist te tekenen voor jullie HELGA's ..

Waarschuw beheerder
Wat loop je dan te spotten met een taart van een GRAFSkist :S beetje hopeloos vind je niet?
wat jij niet nodig hebt, kan een ander wel nodig hebben, niet iedereen is zoals jij dus dan geld dit voor: FUCK OFF
en wat nou HELGA'S? ook alweer zoiets.. laat iedereen lekker in ze waarde, oke, je kunt ze lelijk vinden, maar laat t daar dan ook bij, meer commentaar heb ik niet nodig van zulke losers als jij :[
Waarschuw beheerder
Zijn ook mensen die iets dragen wat ze niet nodig hebben, bijv. omdat ze een eigen stijl hebben of dat gewoon comfortabeler vinden...
Waarschuw beheerder
ja idd.. ik vind kiste op een feest veel fijner! als er iemand op je tene staat voel je niks van.. en me nikes vliege uit als k ga stampe.. dus doe mij ma gewoon kiste op feeste..

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk ze dan happen ...

Jij wilt je eigen ding doen, en kisten dragen .. best :)

Ik vind het voor hopeloze huppeltutjes .. Mijn mening ... Ben je het daar niet mee eens, dan is dat mooi jouw zorg.

Ik vind kisten voor helga's .. En niemand die dat kan veranderen ...

Waarschuw beheerder
jaah maar daar gaat t nou f niet over.. ;) t gaat erom dat die gast hier loopt te spotte met van alles en nog wat, hoef ik nie te pikke, tog?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik spot niet achterlijk mens .. Hou gewoon je bek :)

Jullie zijn toch zo gek op kisten ? Ga er dan ff in 1 liggen ... Dat bedoel ik ermee .. Ik spot voor de rest met niks en niemand ... Jankerd :S
Waarschuw beheerder
hey hou zelf je bek ja!!
kom anders ma es hier zal ik je es een lesje lere :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uhh ....

Hmm ...

Dat klinkt best eng ... :$
Waarschuw beheerder
En niemand die dat kan veranderen ...

Dan is 't goed ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Wow .. Ik wist niet dat vrouwenemancipatie zo gevaarlijk was ... :$

*Doet een stapje terug de hoek in* :$

Waarschuw beheerder
Noem je mij een jankerd??? pff rot lekker een eind op ofzo.. dat vind ik tog een overduidelijke manier van spotten, als ik kisten fijn vind, dan vind ik dat... pfff triestige kneus!

Waarschuw beheerder
donateur
Prima dat jij kisten fijn vind, Helga :)

Vind jij het ook prima dat ik, net als jij, ook een eigen mening heb? ;)
Waarschuw beheerder
ja zou ik ook ma doen ja voor t te laat is
WIJ ZIJN GEVAALRIJK!

Waarschuw beheerder
Met een mening heb ik geen problemen hoor, maar t gaat r gewoon om dat ik dit te ver vind gaan.. wat kan mij die domme mening van jou nou weer schelen?

en what the fuck met je Helga?????????

jaja extreem gevaarlijk :[ :p

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat het is Para-Miepie ... Zelf heb je wel commentaar op puntschoenen en andere dingen, maar als het iemand negatief over jouw kledingstijl praat mag dat niet ...

Best wel hypocriet .. :)

Waarschuw beheerder
Neej hoor zo zit ie niet in elkaar, ik vind het niet erg als mensen mijn kledingstijl afkraken! moete ze lekker zelf weten, maar om der nou gelijk een grafkist op te zetten vind ik nou weer een beetje extreem :s kan aan mij liggen hoor.. en tjah, je mag je mening dus best geven, dat doe ik zelf ook jah, maar hou t dan wel fatsoenlijk?
Waarschuw beheerder
ziet wel een kern van waarheid in ja, ben ik met ProtoX eens :-), maar kisten lopen lekker dat moet ik ook even kwijt :-)

Waarschuw beheerder
tja.. kisten...
niks voor mij...
past niet echt bij me kleding :P

Waarschuw beheerder
Nu jij weer ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Proto x zielig mannetje :gaap:
Waarschuw beheerder
voordele van kiste:
- ze lope lekker
- zijn nie egt duur
- gaan lang mee
- je kunt er hard mee schoppe (zonder dat je pijn hebt aan je tenen)
- staat overal onder
- je voelt niks als iemand op je tenen staat

nou zijn tog wel genoeg redenen om kiste te drage of nie :P

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien is die kist iets té overdreven .. Maar ik vind het overdreven dat sommige Helga's (Misschien jullie, dat mogen jullie zelf invullen ;)) er als een officier van het leger erbij lopen ...

Want dit kan je niet ontkennen, dat de meeste vrouwen die kisten dragen, opgerolde broek strak dicht geknoopte lonsdale blouse / polo en een half kale kop er gewoon uitzien als een houthakker ... Sorry, maar ik ben niet de enige die dit vind .. Een vrouw hoort vrouw te zijn ... Zacht, teder, knuffelbaar ... Denk alleen dat weinig mannen een moordmachine willen knuffelen, nietwaar? :9

Maar wederom, dit is jullie mening, en als jullie graag zo erbij willen lopen, dan moeten jullie dat vooral doen, maar vergeet nooit dat er ook een heleboel mensen zijn die dit gewoon niet mooi vinden, en het is hun recht om hun mening te hebben ... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Goh GUP™, de MAN van weinig woorden? ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk zeg dat dat meteen...

Er zijn genoeg niet helga's op kisten hoor
Waarschuw beheerder
:nee: draag ze omdat ik al vanaf me 12 al slechtuh enkels hebben

maar de voordelen zijn mooi meegenomen

en ze zittuh ook
o zo lekker

[b] MARC WANNEER MAG IK JE KISTUH WEER POETSEN
KISTUH POETSEN TERREUR :DEVIL: [/B]
Waarschuw beheerder
ach gossie

Waarschuw beheerder
Nou.. zo loop ik er niet bij hoor.. ik had alleen gezegd dat ik kisten fijn vond,, meer niet.. en dat is t probleem bij al die stakkers, alles en iedereen over 1 kam scheren :s ik ben tenslotte nie eens ns half-kaal, no way!!
dus voordat je mensen gaat beoordelen voor wat dan ook, kijk eerst f hoe ze ECHT zijn :)
Waarschuw beheerder
k wou zegge,,,,
zoals ik al 6x zeg:
IEDER ZIJN STIJL!!!
Waarschuw beheerder
====>> Proto X

Zacht, teder, knuffelbaar :s
NOOIT GEWEEST :d

Waarschuw beheerder
donateur
Lieve schat .. Je hebt mij ook uitgemaakt voor van alles en nog wat, zonder dat je mij kent :) Je oordeelt op wat je ziet, en dat doe ik ook ...
Waarschuw beheerder
en ehh nog 1 ding:
vrouwen die kisten dragen, met opgerolde broekspijpen strak dicht geknoopte lonsdale blouse / polo en een half kale kop DAAR IS OOK NIKS MIS MEE!!
IEDER ZIJN STIJL!

Waarschuw beheerder
Kistuh zijn echt wel relax, maar draag ook nikes..
En die discussie hoe vaak is die al gevoerd 100.000 x ofzo..
En wat boeit het wat andere mensen van je denken mij noppes..

Waarschuw beheerder
Als t over schoenen gaat, gaat het eigenlijk alleen maar over kisten en puntschoenen.
Kisten zijn mooi en puntschoenen zijn lelijk of andersom natuurlijk....
Dr bestaan ook nog een heleboel andere schoenen.
Waarschuw beheerder
nikes zijn ook zeker relax!
ma op feeste vliege ze uit bij mij hehe \
nie egt handig dus..
en vind kiste tog net iets fijner..

Waarschuw beheerder
vrouwen die kisten dragen, met opgerolde broekspijpen strak dicht geknoopte lonsdale blouse / polo en een half kale kop DAAR IS OOK NIKS MIS MEE!!

Zeer zeker respect voor jah!

En Proto X: waar heb ik jou voor uitgemaakt dan?? voor een kneus of wat bedoel je nou?? ik heb geen opmerkingen gemaakt over jou lefstijl :no:

ennuh indd.. t boeit mij ook geen flikker wat andere denke over mij, zolang ik er zelf maar tevreden mee ben..

ik heb respect voor ieders stijl, zolang zij da ook voor mijn stijl hebben :)

klaar, over en uit :p

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen moet doen wat hij of zij fijn vind .. Maar vergeet niet dat we niet in Marokko wonen, en dat we onze mening mogen geven :)

Waarschuw beheerder
donateur
2 Miepje:

pfff triestige kneus!
zulke losers als jij

:9

Zullen we nu stoppen met deze discussie ?

Iedereen draagt lekker wat ie wil .. Zoals het ook hoort ... Maar is zich er wel van bewust dat niet iedereen het met hem/haar eens is :)

*Gaat weer heel snel terug de hoek in .. De vrouwen zijn hier in de meerderheid*

Waarschuw beheerder
Daarom, een eigen mening geef ik zelf ook..

Waarschuw beheerder
donateur
*Gooit honingdropjes in het forum*

Waarschuw beheerder
einde discussie 8)
maar zon reactie kun je nou eenmaal verwachten als je met een doodskist aan komt kakken :P

ieder z'n eigen stijl he ;)
Waarschuw beheerder
meiden met broek in puntschoenen....zucht...waar moet het met dit landje heen :no:
Waarschuw beheerder
pohh wat er wel nie allemaal uit zoon forum komt wheheh
discussies to the bone :P

Waarschuw beheerder
donateur
Whehe .. Ja die doodskist was ook wel erg fout van mij ...

Probeer jullie nu om te kopen met honingdropjes :9 Moet wel lukken toch ?

[img cacheid=00008ac800143459fdc03d061a0070ded4]http://www.hollandbymail.nl/item_list/drop/venco_honingdrop.jpg[/img]

:9

Waarschuw beheerder
Lust ik niet :p