Partyflock

Forumonderwerp · 709153

Waarschuw beheerder
donateur
Niet dat ik verliefd ben of zo, maar was het me af aan het vragen O:) :9

B)

Stel: Je leert iemand kennen via de chat/MSN/PF en je gaat daar een contact mee opbouwen, zal je dan gevoelens krijgen voor die gene waarmee je aan de chat bent of juist helemaal niet?? :)

Zal je verliefd worden of die gene, terwijl je elkaar nog nooit ontmoet hebt? :/

En hoe hoog zal je de kans inzien dat als het helemaal zover is dat je elkaar gaat ontmoeten en dat je dan na de ontmoeting helemaal op roze wolkjes leeft?? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
23%
Waarschuw beheerder
is best mogelijk :yes:

Waarschuw beheerder
2,15672 % :)

Ofzo kan ook 2,15673 zijn..

Waarschuw beheerder
denk het ook jah.....:)
Waarschuw beheerder
ik geloof er ook wel in (y) je kan iemand best goed leren kennen via msn ofzo :yes:

ik zeg..... 54% slagingskans dat het als een normale relatie kan gaan verlopen......
Waarschuw beheerder
ik schat de kans HEEEEL ERG LAAG!!

je weet wel veel van elkaar dan, maar je kent elkaar tog niet???

Waarschuw beheerder
ligt aan de situatie
Waarschuw beheerder
tuurlijk ken je elkaar dan wel!
juist erg goed....

Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof er ook wel in dat je leuke mensen kan leren kennen via internet...je merkt t heus wel of diegene je ligt of niet, kans van slagen puur en alleen door internet? Neuh....daar moet je elkaar toch echt wel voor zien, en om verliefd te worden heb je wel wat persoonlijker contact nodig als ADSL vind ik 8)...maar dat je bv iemand door t contact via internet erg leuk vind geeft echt geen garantie op het wel lukken in real life!

Slagingskans 50%, of wel, of niet ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Stel: Je leert iemand kennen via de chat/MSN/PF en je gaat daar een contact mee opbouwen, zal je dan gevoelens krijgen voor die gene waarmee je aan de chat bent of juist helemaal niet??

Een band opbouwen kan wel.. alleen gevoelens?

Zal je verliefd worden of die gene, terwijl je elkaar nog nooit ontmoet hebt?

Nee

En hoe hoog zal je de kans inzien dat als het helemaal zover is dat je elkaar gaat ontmoeten en dat je dan na de ontmoeting helemaal op roze wolkjes leeft??

Ik heb het 1 x meegemaakt dat ik super verliefd werd op iemand waar ik mee afhad gesproken 8)
Waarschuw beheerder
ja kan .. als je niet met iemand kletst die maar voor de helft de waarheid spreekt... ontmoeten kan ook idd.. kan leuk aflopen en tegenvallen.. ligt er maar net aan :vaag: verliefd ....daar zou je iemand dan lijkt mij toch vaker voor moeten zien
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Denk ook rond de 50%
Waarschuw beheerder
donateur
Duidelijk een kans van 50 %
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan je op internet net zo voordoen, zoals je zelf wilt..
Je bent dan dus misschien wel helemaal niet op die persoon verliefd, maar alleen maar op de manier hoe hij zich afspiegeld..
Waarschuw beheerder
De kans is zekers heel hoog zo via chatten je schrijft veel meer overjezelf dan dat je dat in een gesprek zou doen, dus in het echt is het saampies veel anders, en gedoemd om te mislukken.
o:) ik weet van nix
Waarschuw beheerder
via email, chat of sms kun je niet duidelijk zijn, opvattingen kunnen anders overkomen dan normaal!!!

En wat heb je nou aan iemand waarvan je alleen maar weet dat hij of zij kan typen???

Waarschuw beheerder
ik wil ze de kost niet geven hoor, de mensen die via internet de man of vrouw van hun dromen tegenkomen!!!!

Waarschuw beheerder
Een vriend van me heeft ook een meisje leren kennen op het internet via msn en hij heeft nu een relatie van meer dan 1 jaar.

Waarschuw beheerder
Die kans is zeer zeker aanwezig :yes:

Heb mijn vriend ook via PF leren kennen, en we hebben nu al meer dan een half jaar! Zien elkaar élke dag+nacht en gaat super goed :)

Dus het kan heel goed!

Waarschuw beheerder
Hoi hoi,

Ik heb ook mijn vriend via internet leren kennen en hebben nu al een relatie van 18 maanden!
Ook wonen we ongv. 50 km. van elkaar vandaan, dat is af en toe moeilijk, maar te doen!
Zelfs hebben we al de meest grote plannen!

Dus als je het mij vraagt: Is dat allemaal mogelijk! :D

(K)(K)
Waarschuw beheerder
donateur
PF-datingsite :yes:

Waarschuw beheerder
Wat je allemaal niet met internet kan doen he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zelf schat ik de kans ook wel klein in, want ik merk gewoon dat mensen een ander persoon kunnen zijn op internet, dan wat ze in real life zijn.

Het gaat mij om of jij een open of gesloten persoon bent, en de overige manier van doen of laten. :)

Verliefd worden zal ik ook niet doen via internet, wel kan ik interesse tonen naar een persoon toe, maar dat wilt niet altijd zeggen dat ik meer wil... :no:

En zoals die kale al zei:

Je bent dan dus misschien wel helemaal niet op die persoon verliefd, maar alleen maar op de manier hoe hij zich afspiegeld..

Helemaal waar! (Y)

En tsja... Ik schat het ook in als gedoemd te mislukken mits je heel veel zelfde interesses met elkaar hebt! :)
Waarschuw beheerder
Opzich als diegene eerlijk is over zichzelf en zich niet anders voordoet, kun je zowieso wel verliefd worden op iemands innerlijk denk ik.

Voor de rest is het nog maar de vraag of dat zo blijft als je elkaar ontmoet.

Ik heb 1 keer met iemand afgesproken via internet en hield daar een 9 maanden durende relatie aan over.

Dus of het kan ? Ja

Is de kans groot dat het stand houd ? Denk het niet :)

Waarschuw beheerder
het kán vast wel..
maar nee bij mij zal t nie gebeuren ;)
Waarschuw beheerder
Hoog :yes:

Waarschuw beheerder
donateur

Is ook wel zo, maar mocht je nou iemand beter leren kennen, blijft iemand zich dan nogsteeds anders voordoen? Zal je op n gegeven moment niet meer jezelf worden zodat die ander wel merkt hoe je nou bent? Dat heb je echt wel in de gaten denk ik! Ook via internet zal echt wel je eigen/de ander zn/haar karakter te merken zijn, of iig hoe je over dingen denkt, hoe je reageert op dingen, interesses, noem maar op...als je een beetje mensenkennis hebt kom je daar wel achter vind ik :)

Waarschuw beheerder
op zich kan het wel alleen denk ik eerlijk, dat meestal de mensen zich anders voordoen dan dat ze werkelijk zijn...

Dus verliefd worden schat ik 40%, maar over eerlijkheid schat ik 25%

Waarschuw beheerder
ik schat die kansen erg klein aangezien ik daar niet voor open sta...:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Is ook wel zo, maar mocht je nou iemand beter leren kennen, blijft iemand zich dan nogsteeds anders voordoen? Zal je op n gegeven moment niet meer jezelf worden zodat die ander wel merkt hoe je nou bent? Dat heb je echt wel in de gaten denk ik! Ook via internet zal echt wel je eigen/de ander zn/haar karakter te merken zijn, of iig hoe je over dingen denkt, hoe je reageert op dingen, interesses, noem maar op...als je een beetje mensenkennis hebt kom je daar wel achter vind ik

Mij lijkt als een persoon zich anders voordoet dan wat hij is, dat er altijd wel een moment in real life, dat de waarheid boven tafel komt...

Maar via internet, kan je wel merken of de persoon aardig overkomt tegenover andere mensen of jou, maar de fijne kneepjes van je karakter, die normaal makkelijk te zien zijn, die komt meestal niet over via internet.. :)
Althans zo ervaar ik het.. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
via msn chat pf kun je iemand al goed leren kennen en weten wat je vaak al aan iemand hebt, mits hij of zij zich zo voordoet zoals hij/zij is!!!
maar verliefd worden kan zeker.
Waarschuw beheerder
donateur
25,6%
Waarschuw beheerder
mijn collega heeft zijn vrouw via icq ontmoet, en ja ik zeg vrouw ze zijn vorig jaar getrouwd :D
Waarschuw beheerder
donateur
30%

Je leert via internet alleen iemands leuke kant kennen.
Niet de snurker/zeikwijf/neuspeuteraar/stinkerd/sloddervos­/onbeschofte eikel/ met wie je daadwerkelijk een relatie gaat beginnen.

Ik spreek uit ervaring 8)
Waarschuw beheerder
Mission Possible :yes: (heb er ervaring mee)

Waarschuw beheerder
100000000000% en veels te snel :(
Waarschuw beheerder
donateur
Maar via internet, kan je wel merken of de persoon aardig overkomt tegenover andere mensen of jou

Dit vind ik nou echt onzin, op internet kun je je voordoen als wie of wat je maar wilt...

Waarschuw beheerder
donateur
Dit vind ik nou echt onzin, op internet kun je je voordoen als wie of wat je maar wilt...

Ik geloof nog in eerlijkheid in de mensheid! O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat doe je dan precies op flock? :D
Waarschuw beheerder
ik denk dat het best kan... voorbeeld:

mijn wiskunde-docent van 64 heeft zijn nieuwe vriendin ook via internet leren kennen en ze wonen nu al een hele tijd samen...

Waarschuw beheerder
normaal ontmoet je iemand bv in cafe en weet je ernix van via internet weet je soms al heel veel van iemand en dat schept soms een band. via msn kun je soms opener zijn dan face to face hoor.
Kan zeker wel...
Juist via internet praat (chatbox, msn) je veel met elkaar waardoor je al snel weet of iemand wel of niet bij je past...
Als veel karaktereigenschappen en interesses overeen komen dan denk ik dat er zeker een kans van slagen is...
Helemaal als je elkaar dan ook nog gaat bellen enzo...
En voordat je iemand ontmoet hebt kun je al gevoelens hebben voor het beeld wat je in je hoofd van diegene hebt(geweldig natuurlijk)...
Als uiteindelijk blijkt dat dat beeld juist is dan denk ik dat er gerust een relatie uit kan ontstaan...

Waarschuw beheerder
donateur
Wat doe je dan precies op flock?

Na 1,5 jaar er op te zitten vraag ik me dat nog steeds af! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Heb mn (l) ook via het net ontmoet........:d!

Waarschuw beheerder
niet zo hoog
Waarschuw beheerder
Dat je DENKT dat je verliefd bent heel hoog. Maar echt verliefd ZIJN, niet hoog :)
Waarschuw beheerder
volgens mijn berekening 33.45559253548%
Waarschuw beheerder
donateur
denk wel dat je op iemand verliefd kan worden op het i-net schat de kans tog hoog in.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat je best wel wat kan gaan voelen voor iemand via internet, maar echt verliefd :nee:
dat niet, misschien valt het wel hardstikke tegen als je elkaar ontmoet :S.

Of de vonken springen er juist van af .....tjah is heel persoonlijk. :/

Maar ik denk dat je het echt wel door hebt als diegene zijn eigen anders voor doet als dat ie is.

Waarschuw beheerder
Zou kunnen, maar de kans schat ik klein.

Waarschuw beheerder
Dat je DENKT dat je verliefd bent heel hoog. Maar echt verliefd ZIJN, niet hoog

:jaja:

Waarschuw beheerder
Vind momenteel wel iemand leuk Ken hem alleen van gezicht maar sindskort msnen we ook dus we zullen zien :)

Waarschuw beheerder
donateur
Tja tja het kan...

Ervan uitgaande dat innerlijk 50% meetelt en uiterlijk 50%... en dat iemand op internet 50% van zijn innerlijk heeft kunnen blootgeven is de kans.. 25%... Dit is de simpele berekening...

In de moeilijke variant moeten we het gedrag + houding van persoon nog meenemen de 'klik' die er is als je elkaar 'live' ziet, het feit dat het innerlijk hoe langer hoe meer meetelt (al leer je via internet dat innerlijk al een beetje kennen voor het uiterlijk echt gaat tellen)

En ehm dan kom ik nog steeds uit op ongeveer 25% ;) Dat het echt iets wordt... of zoals Insanity het noemt 'Roze wolkjes' (wolkjes die in de buik kriebelen door de hoeveelheid vlinders die erin zitten;))
Waarschuw beheerder
kan zeker wel!!!!

mijn zus heeft zo der vriend leren kennen,
zijn nu 3 jaar samen, wonen daarvan 2jaar samen, zijn net getrouwd en verwachten hun 1e....

ikke word dus tante, yeahh!!!! :d

(K)sie voor me sussie!

Waarschuw beheerder
is mij overkomen...nu 2 1/2 jaar een relatie, dus kan wel

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk om te horen hoe iedereen er over denkt en dat de meningen toch best wel verschillen! :)
Waarschuw beheerder
Ik geloof nooit dat je op iemand verliefd kan worden via het net of chat.

Je kan elkaar wel kennen van de chat,maar echt iemand leren kennen of verliefd worden dat gebeurd alleen in het echt. :jaja:

Dat is tenminste mijn mening.

Waarschuw beheerder
nou ik vond mijn liefje toch al leuk voordat we mekaar echt hadden gezien hoor.
Waarschuw beheerder
Je kan iemand zn stem wel leuk vinden of leuk over vinden komen,maar dat is toch wat anders.

En in het echt kan het altijd toch tegenvallen. :jaja:

Waarschuw beheerder
webcam :D
Waarschuw beheerder
Zegt me nog nix,ook op een webcam kan je anders overkomen :jaja:

Dan kan het nog tegenvallen in het echt :jaja:

Waarschuw beheerder
Heb het gehad ben sinds gisteren weer vrijgezel heb een raltie gehad van 1,5 jaar en het was ook al gevoel bij de chat hadden alleen foto uitwisseling gedaan en daarna webcam en toen na 3 weken ontmoeting is lang goed gegaan maar weet je je leert elkaar kennen via de pc en als dan 1 van de 2 er achter gaat zitten dan ben je met de gedachte van "zal ze ook iemand anders op de chat aan het fleurten zijn net toen als met mij" en als je dan ook nog eens de chatlogs mis dan ga je twijfelen dus het kan mooi zijn maar je moet sterk in je schoenen staan :)
Waarschuw beheerder
geloof er niet zo in

Waarschuw beheerder
heb er zelf geen ervaring mee
maar het behoord wel tot de manieren om een leuke jongen/meisje te vinden denk ik!:yes:
of het dan ook slaagt ligt aan die 2 mensen zelf!;)

Waarschuw beheerder
Kat uit de boom kijken. En op je gevoel afgaan en kijken wat er gebeurt.

Waarschuw beheerder
Woohoooooo :P :P:P

Waarschuw beheerder
Geloof 0,0008%

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat kan! Maar de echte vonk komt toch echt pas als je mekaar ziet...

wat het voordeel is van elkaar via inet leren kennen, is dat je mekaar dan al wat kent (Y) voordat je elkaar ziet :)

Waarschuw beheerder
kan heel erg goed.

:-)
Waarschuw beheerder
Denk wel dat je wat voor iemand kan gaan voelen enzo... Zeg maar bepaalde spannig..
Maar echt verliefd, nee dat niet..... denk ik :p

Waarschuw beheerder
Mwah...
Waarschuw beheerder
50-50.

Ja of nee.

Je gaat ervoor of niet.

Waarschuw beheerder
Ik heb me ex ook eerst alleen via demail leren kennen. We hadden juist hele open gesprekken en pas na 3 maanden dagelijks mailen is hetw at geworden. Ben van mening dat je dan heel anders een relatie ingaat dan bij iemand die je bv tijdens het stappen hebt leren kennen. Dan ga je toch meer op uiterlijk af en Dan kan het vies tegen vallen. Terwijl je met iemand die je al via de mail kent al redelijk een band hebt en van veel dingen al weet hoe diegene erover denkt..

100% goede ervaring aan
Waarschuw beheerder
k ken me vriendin via partyflock en heb nu alweer een half jaar met dr:)
Waarschuw beheerder
donateur
Kan iemand wel leuk vinden via internet/partyflock noem maar op.. Maar echt verliefd worden kan ik pas nadat ik em een paar keer real life gezien heb zeg maar :P
Waarschuw beheerder
0% kans natuurlijk
Waarschuw beheerder
die kans is er tog? waarom zou die er niet zijn??

Waarschuw beheerder
kan toch..?!?
ik heb het zelf ook 1 x meegemaakt:$:$
Waarschuw beheerder
Ik ook en ik schaam muh dr nie voor :no: hebbe ut tog meer dan un jaar saampjes volgehouwe!
Waarschuw beheerder
de kans dat ik iemand zou nemen via internet is echt 0 %

Maar voor een ander...... doe wat je wil!!!! :yes:
ja het kan zekere ik heb mijn mop ook via pf leren kennen en we hebben nu een jaar en 2maanden dus kan best wel en we hebben het goedsamen:)(L)

Waarschuw beheerder
1 keer gehad

was wel leuk...

Waarschuw beheerder
ik heb muh ventjuh ook via i-net leren kennen
en gaat super duz why not :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:

kan zeker wel...mijn moeder heeft haar huidige vriend leren kennen via i-net...zijn nu al 4 jaar samen en wonen al meer als een jaar samen :)

dus kan zeker wel :jaja: :)

Waarschuw beheerder
Kan 100% zeker, mijn zus gaat morgen met d'r mannetje kijken voor n huisje, en elkaar leren kennen via internet...:D (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
en trouwens....waarom geljik verliefd enzo?

Ik heb een hoop mensen die ik via internet heb leren kennen en waarmee een goede vriendschap is opgebouwd...en om eerlijk te zijn heb je daar vaak meer aan dan een relatie :)

maar dat wil niet zeggen dat t niet zo is...je kan zeker wel verliefd worden en het KAN ook goed gaan :D :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker kan dat,
heb mijn huidige vriend ook via msn leren kennen en we zijn nu alweer 3,5 jaar bij elkaar (L)

Waarschuw beheerder
zit iedereen die via t Net zijn/haar lover heeft leren kennen dan ook op datingsites of hoe moet ik dat dan zien?
want tja, dan zoek je t ook wel op en is t toch een andere situatie dan in het begin lekker ouwehoeren en dan wie weet wat meer

lijkt me btw wel dat er iets moois kan onstaan nav t Internet. je bouwt idd toch zeker een bepaalde spanning op, verliefd lijkt me ook zeker een optie en uitgaande van de verhalen die ik hier lees is t dus zeker wel mogelijk

en 0% kans...das wel erg pessimistisch.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb mijn vriend ook via internet leren kenne..
dat was gewoon via via toegevoegd.. nix geen datingsites..
enne dat liep heel lekker via msn..

en daarna in real life nog veeeeeeeeeeeeeeeeel beter :D!!

:lief:
Waarschuw beheerder
donateur
dat bedoel ik :) :jaja: (Y)

en neej heb je zeker geen datingsites voor nodig :D

Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe nee, ik ben ook niet zo een dater of zo! :P

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat het zeker wel mogenlijk is....*bloos*
Waarschuw beheerder
ik heb mijn huidige vriendin heel erg goed leren kennen via de msn:)
en nu.....jawel een relatie:)
Waarschuw beheerder
kans is klein.

Ik denk alleen dat mensen nieuwsgierigheid verwarren met verliefdheid.

iemand is nieuwsgierig naar iemand anders.. die drang word nog wel eens verward met andere dingen.

ik ben van mening dat verliefdheid iets heel anders is dan puur een gevoel, volgens mij is het ook iets chemisch, iets lichamleijks.. een mix van de juiste feromonen, aantrekkingskracht, nieuwsgierigheid, lust, intresse en uiteraard karakter match...

Maarja men zegt dat ik er een apparte kijk opna houd.
Waarschuw beheerder
50%, kan wel of het lukt niet...

Waarschuw beheerder
donateur
Kan ja, ik kan zat mensen die de waren hebben gevonden op het net, ik zou liever naar een club gaan ofzo, maar andere mensen zijn opzoek naar een 2d slet.
Artiest {SHOWLIST artist 1244, 33343}
Waarschuw beheerder
kan zeker wel :yes: ;p
Waarschuw beheerder
donateur
kan best :yes: heb dr nu al 7 maandne mee ook via i-net leren kennen dus tja alles kan :P
en maximo :vaag: 2d slet?
Waarschuw beheerder
het kan inderdaad wel..
kheb nu alweer een maandje met eentje hier van PF..

maar internet relaties zijn meestal wel goed.
zeker omdat je op internet sneller open bent en veel meer durft te zeggen, waardoor je elkaar sneller en beter leert kennen (niet dat je IRL elkaar net zo snel beter leert kennen, maar misschien is het een gevoel)
Waarschuw beheerder
Kan zeker wel, heb mijn kanjer leren kennen via PF alleen het heeft jammergenoeg geen stand gehouden :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Het zou een begin kunnen zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
Dieselgozah 2dimensionaal

Waarschuw beheerder
donateur
DAt ligt eraan... Als je er zelf in geloofd kan het prima gaan..

Heb nu al bijna 5 jaar met mijn schatje.. :lief:

Heb m ook op internet leren kennen :D

Waarschuw beheerder
Wat romantisch (L).............:$

Werkzaam bij Demon Dance Events
Artiest Da Wiseguy
Waarschuw beheerder
donateur
kan zekers wel ja :d
mijn vrouwtje hier leren kennen,en we hebben nu alweer 4 maand en gaat zeer goed :d

Waarschuw beheerder
donateur
Maar ja.. Zoiets weet je toch nooit van te voren..

Probeer t gewoon.. zie je t vanzelf wel toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Idd :)

gewoon kijken waar t schip strand :)

Waarschuw beheerder
ik word snel zeeziek ;)

Dus geen schip voor mij :P
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*

wat dan wel? :9
Waarschuw beheerder
donateur
:no: verliefd kan ik pas worden als ik weet wie ik voor me heb ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn persoonlijke mening is dat je NIET verliefd kan worden via het internet. Je kan jezelf wel gaan omschrijven als een blondine met een D-Cup,en een foto van je koppie laten zien { maybe wel een neppe foto } ik bedoel maar,over internet kan je zeggen wat je wil,en iemand allemaal dingen laten geloven die neit zo zijn...

Om het ff kort te houden,mijn andwoord is :no: nee 8)

Waarschuw beheerder
2 Moon ~ LunaChick

Een diepe zucht ;)

Sorry heb een slechte ervaring op dit gebied (een hele slechte :S)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heb het één keer gehad.. en daar had ik een jaar mee ongeveer :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook in de (L)

maar dat was niet via i-net :)

Waarschuw beheerder
Tja,die van mij helaas wel :S
Waarschuw beheerder
donateur
ahhh :hug:

:9

Waarschuw beheerder
:bloos:

Staat de deur al op een kier ;)
Waarschuw beheerder
donateur
schiet je al op?

want deur staat al een tijdje op een kier en wordt best frisjes hier :/

Waarschuw beheerder
Zal mn best doen,mot ik in het centrum zijn ?

Omgeving van de waag :P

Mag daar niet met mijn auto komen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
eehhmm is hier nie zo ver vandaan...alleen doe maar nie :p

hehehhe zoek het delftse hout maar op ;) woon ik om de hoek :9

Waarschuw beheerder
Dat zeg me ff niks :S

Ken maar een paar tenten daar:

De Waag
De Wijnhaven
De V
Van der dusse
Pssst Amigo's

En das puur zakelijk ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De V heeft super lekker chocolade taart :O :| nie gezond :9

hahahhaha

maar dat zit allemaal in de binnenstad...en daar woon ik net buiten ;)

Waarschuw beheerder
Richting de T.U ?
Waarschuw beheerder
donateur
doe maar richting kartbaan

Waarschuw beheerder
Oooooow daarzo,is dat nog delft dan?
Waarschuw beheerder
donateur
nog net....is randje delft :) alleen zit ik aan de kant van delft...bijna langs de snelweg :p

Waarschuw beheerder
Zullen maar via pb verder gaan,straks staat heel PF op je stoep ;)
Waarschuw beheerder
donateur
hahahha ook gezellig...zet zo wel koffie ;p
Waarschuw beheerder
donateur
*wil nog dolgraag on-topic reageren, maar dan verstoort hij het gesprek*

*bedenkt dat dit gesprek off-topic is en in PB's kan worden afgehandeld*

*besluit over te gaan tot actie*

8) Moon 8) ~ :P LunaChick :P en Real-Lunatic (APC), ik wil jullie heel vriendelijk verzoeken om ...

op te hoeren naar de PB-functie !!!!!!!!

:$ Zo, dat is eruit. O:)

Waarschuw beheerder
:gaap:

Verders nog iets?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ook koffie? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry, dat doe ik anders nooit. :$:$:$

En nee, lief aangeboden, Moon, maar dan kan ik straks helemaal niet meer slapen. :/ En moet er echt zo in. :(
Waarschuw beheerder
donateur
kheb ook stroopwafels :jaja:

maar ok dan niet :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ander keertje neem ik het heel graag van je aan, maar deze keer helaas niet. Moet morgen vroeg werken, dus moet er nu echt in duiken.

Mijn oprechte excuses dat ik dit mooie aanbod moet afslaan. :$
Waarschuw beheerder
donateur
nou gaat slapen dan :)

;p
Waarschuw beheerder
donateur
Nou zeg. :(

Sorry hoor. :(

Welterusten dan maar.
Waarschuw beheerder
donateur
:)

slaap lekker :hug:

Waarschuw beheerder
trusten kerel (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben verliefd geworden op iemand v PF (heel onverwachts)...we hebben net geen 10 maanden gehaald :( het is dus zeker mogelijk en het was meer dan de moeite waard...we werden trouwens pas na 2 maanden verliefd op elkaar nadat we elkaar al een paar keer hadden gezien enzo ;P , het is dus niet allemaal via internet gegaan...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb mn vriend ook via PF ontmoet, verliep allemaal wel onverwachts voor mij.
Ik zou naar een festival gaan en 1 dag daarvoor ff langsgaan, maar weekend daarvoor besloot ik laat in de avond te gaan :D
En nu zijn we al weer 4 maanden samen!
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af wat mensen hier precies onder verliefdheid verstaan. Op het moment dat je lang met iemand chat en een goede band hebt weten op te bouwen, dan kan er een gevoel van verbondenheid ontstaan dat volgens mij vaak verward wordt met verliefdheid. Naar mijn idee hebben daar vooral de wat eenzamere jongens last van. Ze krijgen aandacht, iemand is aardig voor ze, ze voelen zich begrepen en daar wordt dan de conclusie uitgetrokken dat het wel eens verliefdheid zou kunnen zijn. De kans dat iemand verliefdheid rapporteert, zeker als het iemand van het mannelijk geslacht is, is daardoor vrij groot. Voor vrouwen komt het minder voor: ze hebben vaker al zat contacten en als het contact leuk is en de band hecht wordt dan zijn ze gemotiveerd om het contact te onderhouden, maar veel minder geneigd het verliefdheid te noemen.

Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet je bij "Oldstyle at the hearth" wezen, die word altijd na 3 lieve PB-tjes al verliefd op wijven, serieus:P

Waarschuw beheerder
nou ik geloof er wel in als je daarna keer met elkaar in het echt afspreekt kan het ckers wel wat worden ongeacht hoe ver je ook van elkaar vandaan woont :jaja:

Waarschuw beheerder
Verliefd via inet is misschien wel een groot woord dan.
Maar ik denk dat je elkaar heel leuk kan gaan vinden en als je elkaar ziet dat je dan verliefd wordt.

Waarschuw beheerder
Ik vind iemand nu van PF heeeeeeeeeel leuk en de hele wereld mag ut weten ;)!!!!!!!!!! :x :x :x Wooohooooooooo :P!!!!!!!!

En ga um zeker ontmoeten O:)..........
We hebben echt samen veel leuke dingen gemeen en is echt een super lief persoon.

Dus iemand leuk vinden kan zeker.
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wie dan Bambi?

Vertel Vertel O:)
Waarschuw beheerder
hmmm...

t zou kunnen...
maar wie weet wat voor lijperd het is...
Waarschuw beheerder
Ik geloof er wel in dat het kan. Je gaat dan eerder op innerlijk af dan op uiterlijk!!
Waarschuw beheerder
eh..nou khoef alleen al naar mezelf te kijken..:d

kon niet wachten totdat ie achter de pc kwam en toen ie een foto stuurde was ik verkocht..alleen sja of hij in het echt zo was was afwachten en dat heb ik geweten..vet lekker dinkie!!
kheb nu ook met hem :lief:
Waarschuw beheerder
Dat kan volgens mij prima :) Ik heb zo mijn ex leren kennen :) Ruim een jaar wat gehad, dus het heeft niet aan de manier van ontmoeten gelegen ;)

Waarschuw beheerder
Ik ben hartstikke verliefd geworden op iemand hier op pf, en sinds gister is onze relatie een feit, dus het kan wel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd :flower:

Waarschuw beheerder
thx cilla'tje

Waarschuw beheerder
donateur
Niks te danken :D

Hoop dat je heel gelukkig word :D

Waarschuw beheerder
Ontmoet toch liever iemand in levende lijve, je voelt het gewoon pas als je iemand tegen komt, dan is er een bepaalde klik en dan zien in contact te komen( vooral als je zo verlegen bent) das het leuke, en spannende.
Waarschuw beheerder
ik zal er voor zorgen dat je gelukkig word hoor dancemissy

Waarschuw beheerder
Dat is je geraden........
Waarschuw beheerder
zo zo nu gelijk al eisen stellen ;-P

Waarschuw beheerder
nee, maar je moet je beloftes wel nakomen he

Waarschuw beheerder
dus ik eis niks, schat
Waarschuw beheerder
:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je bent een lieverd

Waarschuw beheerder
ik vind jou het liefst

Waarschuw beheerder
Ze doe dat kleffe gedoe eens lekker in prive sfeer ;)

Waarschuw beheerder
hahahahahaha, en hoe hoog schat jij je kansen real-lunatic???
Waarschuw beheerder
sorry maar we mogen graag anderen ook laten mee genieten hahahahaha ;-)

Waarschuw beheerder
2 Dancemissy -

Had hier al eerder een post gedaan, maar die kans is 0,0
Heb 1x die fout gemaakt,en ben er bijna mee getrouwd geweest :S
Waarschuw beheerder
donateur
tja, verliefd is een groot woord
je leert iemand kennen op pf, je spreekt elkaar veel op msn, je wisselt nummers uit, je smst, soms bel je
en er ontstaat een gevoel van gebondenheid en geborgenheid, een soort van hele goede vriendschap.
een speciale vriendschap.

en dan spreek je af op een feest, en dan zie je elkaar.
als het je bevalt wat je ziet, slaat het snel om in verliefdheid, dat kan ik je wel vertellen
(been there done that en maandag zijn we 1 jaar samen (L) :kusje: )

maar je kan ook elkaar ontmoeten, en dan je heel veilig en op je gemak voelen.
en taadaaa daar heb je een hele goede vriendschap, met iemand die je amper in t echt kent maar veel voor je betekend
iemand die je amper ziet maar wel een heel erg goed maatje van je is.....
en ook dat zijn vriendschappen om trots op te zijn
(benny, je blijft mn maatje (L) :hug:

dus ja, een contact op intyernet kan iets toevoegen aan je sociale leven, maar flieft via inet...
nee, dat kan ik niet

Waarschuw beheerder
Had hier al eerder een post gedaan, maar die kans is 0,0
Heb 1x die fout gemaakt,en ben er bijna mee getrouwd geweest

Jammer voor je dat het zo voor je moest lopen, ik hoop dat het in mijn geval beter afloopt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ahhhhhhh Laura :$:$:$:$
Dit vin k echt lief van je :$:$

Maar jij blijft ook mijn maatje hoor 4 altijd(L) :hug:

En als er wat is ken je het altijd zeggen of bel je me maar , Dat weet je toch ?? ;);)

Hele DIKKE :kusje: + Knuffel :hug:

(L) ya

Ps. Als k je niet meer spreek van de week door wat voor omstandigheden dan ook ,
Alvast gefeliciteerd ;P;P
En feliciteer Jor-D ook maar ff voor mij oke ?? ;);)

Waarschuw beheerder
Liefde via internet is zekerz wel mogelijk en ik kan het onder tussen wel weten :D
Waarschuw beheerder
er is iemand in me leven gekomen die me dat zeker heeft bewezen en daar ga ik nu zekers helemaal voor dus echt wel kans van slagen

Waarschuw beheerder
Op wie? :P:P:P

(6) Gaat je niks aan.................:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zal ik doen ;)

tot snel :kusje:

Waarschuw beheerder
Nou.. zo zie je maar.. zeg nooit nooit.. ik heb me schatje een jaar geleden ontmoet via partyflock dus.. we hebben eerst heel lang gewoon vriendschappelijk contact gehad.. maar sinds afgelopen zomer is het steeds heviger geworden.. en nu zijn we al 2 maandjes ongeveer bij elkaar en het gaat super.. Doordat we eerst vrienden waren kennen we elkaar door en door en ik denk dat dat een erg groot voordeel is geweest!
Lieverdje bij deze: ik hou ontzettend veel van je en ik laat je echt nooit meer gaan!!
Dikke kus, Slagroompoesje
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind iemand op PF heel erg leuk en lief

hoe het verder loop zien we wel
ben tog bang dat het niets word
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Alles kan,.. Maar verliefd? Ik heb het vaker gehoord. Heb ook me vriendje via i-net leren kennen. Had wel eens wat spontane kriebels ofzo, omdat de gesprekken zó leuk waren, maar de echte kriebels kwamen pas toen ik hem irl zag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
al eens meegemaakt..tis mogelijk..maar was niet mogelijk op deze wereld dus.. :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja helemaal gelijk ben helemaal gek van een jongen van pf :D
heb hem op masters eindelijk gezien en klikte gelijk;)
:D
(L)

Waarschuw beheerder
ja tis alleen nooit wederzijds..das dan weer jammer ! :d

Waarschuw beheerder
K'heb me huidige vriend ook via Pf ontmoet was er egt niet op uit om een relatie te beginnenmar t klikte gewoon! Nu zijn we 3 maanden bijmekaar!
Ik denk dat het cker wel mogelijk is dat mensen verliefd op elkaar worden met behulp van het internet...natuurlijk niet zonder dat je elkaar ontmoet hebt want de realiteit is toch wel ff wat anders...ik vind het niet egt anders dan dat je iemand leert kennen op een party!

Waarschuw beheerder
donateur
Weinig kans :no:

Waarschuw beheerder
ik ken muh ventjuh ook via internet en we zijn al een tijdje bij elkaar en het is echt super schatje i (L) you hele dikke (K)

Waarschuw beheerder
0,0%
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoog
Ben al eens verliefd op iemand van internet geweest, alleen hij wilde niks met me :D!
Maar heb mijn vriendje ook via internet leren kennen en dat gaat allemaal helemaal goed !!! (y)
Ik vind het makkelijker om iemand via internet te leren kennen of te ontmoeten, als je vrijgezel bent, dan tijdens het uitgaan :):):)

Waarschuw beheerder
Nou.. zo zie je maar.. zeg nooit nooit.. ik heb me schatje een jaar geleden ontmoet via partyflock dus.. we hebben eerst heel lang gewoon vriendschappelijk contact gehad.. maar sinds afgelopen zomer is het steeds heviger geworden.. en nu zijn we al 2 maandjes ongeveer bij elkaar en het gaat super.. Doordat we eerst vrienden waren kennen we elkaar door en door en ik denk dat dat een erg groot voordeel is geweest!

Idd schatje van me :$ :kusje: :yes:
Jij kent me als geen ander en weten alles over elkaar
we weten iig wat we aan elkaar hebben
(L) ya 4 ever
Waarschuw beheerder
mmmmmmmm verliefd niet maar wel een band,jah en miscchien heel misschien elkaar eens zien!
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
verliefd worden via i-net lijtk me onwaarschijnlijk.. maar je kan zeker wel iemand zo leuk/interessant gaan vinden dat je wil afspreken en dan zou het evt. kunnen

maar zelfs dan zit er een groot verschil tussen verliefd zijn en elkaar leuker vinden dan normaal :yes:
echt verliefd wordt je niet in een weekje..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou ik heb me ex via internet leren kennen en daar heb ik 20 maanden een relatie mee gehad dus het kan wel, op internet klikt het gewoon helemaal supers enzo en toen we af gingen spreken was er een vonk :D haha dus het kan wel!!
Waarschuw beheerder
het kan ook wel :yes: maar je moet wel afspreken voor de VONK lijkt me ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Of je echt verliefd kan woorden op iemand van internet??? ik heb geen idd. Ik heb me vriend ook via via leren kennen op msn maar ik werd pas echt veliefd toe ik hem voor het eerst gezien had en we begonnen met bellen enzo....dusss... ik weet het niet...!
Waarschuw beheerder
donateur
Verliefd worden?Nee, ik denk het niet.
Verliefd op 'n beeldscherm gaat niet werken :nee:.
Ik denk wel dat het 'n ontmoetingsplek is waaruit iets kan voortkomen(Vriendschap, relatie etc.)

Mijn lieverdje wel via internet leren kennen.En is heel anders dan ik ben, maar dat combineert weer zo lekker, hihi ;).

Waarschuw beheerder
geen kansen..:no:
benk heel nuchter in..:/
nee is niet beledigend voor degenen die het wel kunnen...:d maar is niks voor mij..:d

(K)

Waarschuw beheerder
ik heb iemand ontmoet via msn.. hij woont in ijmuiden en ik in friesland.. en toch hebben we een half jaar verkering gehad
dus het kan wel..
je moet wat voor die ene over hebben

Waarschuw beheerder
Ja wel hoog eigelijk want werkt wel :D

Waarschuw beheerder
donateur
Zoals ik al eerder zei..

Als je er allebei aan wil werken kan het prima gaan :D

Toch liefje :lief: Zucht....

Waarschuw beheerder
donateur
Dat aboluut! Maar ja liefde moet ten alletijden van 2 kanten komen! :)

Waarschuw beheerder
ik heb nu 9 maanden met Wouter vandaag heb hem ook leren kennen via intrenet (L):)

Waarschuw beheerder
Erg verliefd geworden..maar uiteindelijk toch maar goede vrienden gebleven..

maar het kan dus wel zeker :)

Waarschuw beheerder
hoog :yes: me meissie die ik nu heb leerde ik 6 jaar gelede op internet kenne en t is nu wat en ios (y) ben onwijs gelukkig met r

Waarschuw beheerder
donateur
Houe zo :D :yes:

Waarschuw beheerder
Onmogelijk:-)

Waarschuw beheerder
donateur
Echt niet :P

Waarschuw beheerder
ken ech wel....:yes::yes:

Waarschuw beheerder
dat hangt van de snelheid van je pc af..

Waarschuw beheerder
:vaag:

Waarschuw beheerder
ik vind het kansloos.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het kansvol ?:P
Waarschuw beheerder
nahjah denk dat et verlieft niet heet maar ik heb ook wellis iemand heel leuk gevonde via de chat.. heel gek..maar ja verder nix geworden

Waarschuw beheerder
donateur
Niks geworden dus..

Je weet het toch nooit van te voren :)
Waarschuw beheerder
Je weet maar nooit natuurlijk...

tja, verliefd is een groot woord
je leert iemand kennen op pf, je spreekt elkaar veel op msn, je wisselt nummers uit, je smst, soms bel je
en er ontstaat een gevoel van gebondenheid en geborgenheid, een soort van hele goede vriendschap.
een speciale vriendschap.

en dan spreek je af op een feest, en dan zie je elkaar.
als het je bevalt wat je ziet, slaat het snel om in verliefdheid, dat kan ik je wel vertellen

volledig mee eens... Dan zie je die persoon staan en dan denk je toch van... wow :O echt wel leuke en mooie meid :jaja: , dan sms je meer, bel je meer, lul je meer via msn... drang om iemand weer te zien wordt groter en groter....

je hebt dus dan iemand toch al een keer gezien en door gesprekken die daarna komen (door de manier van praten en door de dingen die worden gezegd) kan een bepaald gevoel best wel heftiger worden, ook omdat je iemand dan toch al wat beter kent.

Puur alleen internet nee dus, in het begin zal het intresse zijn, die mischien wel erg aandringen, na iemand gezien te hebben....... (vul dan zelf maar in)

Waarschuw beheerder
donateur
Maar ja... uiterlijk is ook niet alles..

Ik vind innerlijk veeeeeel belangrijker :yes:

Waarschuw beheerder
hahaha, echt niet..ik ga voor uiterlijk en kijk dan of innerlijk ook gaat. maarrre.. via internet kan ja, absoluut
!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik heb liever een lief en lelijk iemand..

Dan een strondchagrijn die knap is.....
Waarschuw beheerder
kan zeker :yes:

afspreken geeft misschien wel de doorslag, maar je kan zeker iets geen voelen voor iemand die je nooit in het echt gezien hebt...

Waarschuw beheerder
donateur
Hangt van de personen af.
Ik denk dat het wel kan, maar ja je wil elkaar dan neem ik aan ook een keer ontmoeten.
:)

Waarschuw beheerder
ik denk nie dat er veel kans ik al zeg ik het zelf want je weet verder nie hoe die persoon is en zo en dan zeg je toch eerder nee teminste ik dan

Waarschuw beheerder
Ik zie het internet als bron om nieuwe contacten te leggen.
Ik ben niet opzoek naar een relatie via het www, maar ik sta er wel open voor.

Ik hanteer als vuistregel : leuke contacten opdoen waar je een gezellige tijd mee kan hebben.

Als je meteen voor een relatie gaat zou ik heel krampachtig om de eeste date komen en niet weten wat ik moet zeggen ...ga je voor gezelligheid dan laat je bij je eerste date ook een veel betere indruk achter en kom je spontaner over.

...maar das mijn bescheiden mening.

Waarschuw beheerder
donateur
2 Stoker: (Y) vind ik een goede instelling!!

Waarschuw beheerder
je kan wel met iemand afspreken die je nog nooit heb gezien via internet en dan verliefd op elkaar worden zo is het namelijk ook met mij gegaan...:smoke:

Waarschuw beheerder
donateur
Dat weeet je nooit hoegroot je kanzen zijn maar is goed mogelijk dat je de ware vind lijkt me :D

Waarschuw beheerder
donateur
Idd Tripflip :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Zou kunnen
Waarschuw beheerder
zeer kansvol...
heb mijn meisiej leren kenne via PF en daarna MSN...
op SCANTRAXX afgelope mei afgesproken en daarna een keer bij elkaar thuis afgesproken...
nu al weer ruim 5 maandjes samen en gaat beter dan het ooit is gegaan met een meisiej..
alles zijn we met elkaar eens!!!

dus zo raar is het niet via internet...

Waarschuw beheerder
donateur
Hoooooooooooog...er is geen beter medium (y)...eerst een beetje mailen en dan elkaar tijdens een feest checken (zonder eerst je nr. te hoeven geven) en als het niks is kun je daarna nog altijd:

-weglopen (zeggen dat je nr de WC moet)
-MSN/hotmail blokkeren
-als vriendje op PF verwijderen

en door gaan met je leven...wat wil je nou nog meer?!

(ik heb btw. ook een relatie gehad met iemand via PF)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hangt van de persoon af he als je der beide egt voor gaat moet het egt wle kunne slagen..

Waarschuw beheerder
nou... kan wel...
maar bij mij niet!
ik dacht dat ik het was... maar hij is dus echt een eikel
risico's!

Waarschuw beheerder
kan echt wel!!heb het zelf meegemaakt:Den toen we elkaar zagen was het helemaal(L)helaas is het ook weer over:(
Waarschuw beheerder
Tegenwoordig maakt internet (msn) het laagdrempeliger waardoor het zetten van een stap veel sneller gaat, ook voor verlegen mensen. Dus als beide partijen open en eerlijk tegen over elkaar zijn dan kan je zeker verliefd worden

Waarschuw beheerder
Ik ken mijn schatje via msn en zijn nou bijna 1 jaar samen !
Dus het gaat zeker goed :)