Partyflock

Forumonderwerp · 709153

Waarschuw beheerder
donateur
Niet dat ik verliefd ben of zo, maar was het me af aan het vragen O:) :9

B)

Stel: Je leert iemand kennen via de chat/MSN/PF en je gaat daar een contact mee opbouwen, zal je dan gevoelens krijgen voor die gene waarmee je aan de chat bent of juist helemaal niet?? :)

Zal je verliefd worden of die gene, terwijl je elkaar nog nooit ontmoet hebt? :/

En hoe hoog zal je de kans inzien dat als het helemaal zover is dat je elkaar gaat ontmoeten en dat je dan na de ontmoeting helemaal op roze wolkjes leeft?? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
23%
Waarschuw beheerder
is best mogelijk :yes:

Waarschuw beheerder
2,15672 % :)

Ofzo kan ook 2,15673 zijn..

Waarschuw beheerder
denk het ook jah.....:)
Waarschuw beheerder
ik geloof er ook wel in (y) je kan iemand best goed leren kennen via msn ofzo :yes:

ik zeg..... 54% slagingskans dat het als een normale relatie kan gaan verlopen......
Waarschuw beheerder
ik schat de kans HEEEEL ERG LAAG!!

je weet wel veel van elkaar dan, maar je kent elkaar tog niet???

Waarschuw beheerder
ligt aan de situatie
Waarschuw beheerder
tuurlijk ken je elkaar dan wel!
juist erg goed....

Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof er ook wel in dat je leuke mensen kan leren kennen via internet...je merkt t heus wel of diegene je ligt of niet, kans van slagen puur en alleen door internet? Neuh....daar moet je elkaar toch echt wel voor zien, en om verliefd te worden heb je wel wat persoonlijker contact nodig als ADSL vind ik 8)...maar dat je bv iemand door t contact via internet erg leuk vind geeft echt geen garantie op het wel lukken in real life!

Slagingskans 50%, of wel, of niet ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Stel: Je leert iemand kennen via de chat/MSN/PF en je gaat daar een contact mee opbouwen, zal je dan gevoelens krijgen voor die gene waarmee je aan de chat bent of juist helemaal niet??

Een band opbouwen kan wel.. alleen gevoelens?

Zal je verliefd worden of die gene, terwijl je elkaar nog nooit ontmoet hebt?

Nee

En hoe hoog zal je de kans inzien dat als het helemaal zover is dat je elkaar gaat ontmoeten en dat je dan na de ontmoeting helemaal op roze wolkjes leeft??

Ik heb het 1 x meegemaakt dat ik super verliefd werd op iemand waar ik mee afhad gesproken 8)
Waarschuw beheerder
ja kan .. als je niet met iemand kletst die maar voor de helft de waarheid spreekt... ontmoeten kan ook idd.. kan leuk aflopen en tegenvallen.. ligt er maar net aan :vaag: verliefd ....daar zou je iemand dan lijkt mij toch vaker voor moeten zien
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Denk ook rond de 50%
Waarschuw beheerder
donateur
Duidelijk een kans van 50 %
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan je op internet net zo voordoen, zoals je zelf wilt..
Je bent dan dus misschien wel helemaal niet op die persoon verliefd, maar alleen maar op de manier hoe hij zich afspiegeld..
Waarschuw beheerder
De kans is zekers heel hoog zo via chatten je schrijft veel meer overjezelf dan dat je dat in een gesprek zou doen, dus in het echt is het saampies veel anders, en gedoemd om te mislukken.
o:) ik weet van nix
Waarschuw beheerder
via email, chat of sms kun je niet duidelijk zijn, opvattingen kunnen anders overkomen dan normaal!!!

En wat heb je nou aan iemand waarvan je alleen maar weet dat hij of zij kan typen???

Waarschuw beheerder
ik wil ze de kost niet geven hoor, de mensen die via internet de man of vrouw van hun dromen tegenkomen!!!!

Waarschuw beheerder
Een vriend van me heeft ook een meisje leren kennen op het internet via msn en hij heeft nu een relatie van meer dan 1 jaar.

Waarschuw beheerder
Die kans is zeer zeker aanwezig :yes:

Heb mijn vriend ook via PF leren kennen, en we hebben nu al meer dan een half jaar! Zien elkaar élke dag+nacht en gaat super goed :)

Dus het kan heel goed!

Waarschuw beheerder
Hoi hoi,

Ik heb ook mijn vriend via internet leren kennen en hebben nu al een relatie van 18 maanden!
Ook wonen we ongv. 50 km. van elkaar vandaan, dat is af en toe moeilijk, maar te doen!
Zelfs hebben we al de meest grote plannen!

Dus als je het mij vraagt: Is dat allemaal mogelijk! :D

(K)(K)
Waarschuw beheerder
donateur
PF-datingsite :yes:

Waarschuw beheerder
Wat je allemaal niet met internet kan doen he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zelf schat ik de kans ook wel klein in, want ik merk gewoon dat mensen een ander persoon kunnen zijn op internet, dan wat ze in real life zijn.

Het gaat mij om of jij een open of gesloten persoon bent, en de overige manier van doen of laten. :)

Verliefd worden zal ik ook niet doen via internet, wel kan ik interesse tonen naar een persoon toe, maar dat wilt niet altijd zeggen dat ik meer wil... :no:

En zoals die kale al zei:

Je bent dan dus misschien wel helemaal niet op die persoon verliefd, maar alleen maar op de manier hoe hij zich afspiegeld..

Helemaal waar! (Y)

En tsja... Ik schat het ook in als gedoemd te mislukken mits je heel veel zelfde interesses met elkaar hebt! :)
Waarschuw beheerder
Opzich als diegene eerlijk is over zichzelf en zich niet anders voordoet, kun je zowieso wel verliefd worden op iemands innerlijk denk ik.

Voor de rest is het nog maar de vraag of dat zo blijft als je elkaar ontmoet.

Ik heb 1 keer met iemand afgesproken via internet en hield daar een 9 maanden durende relatie aan over.

Dus of het kan ? Ja

Is de kans groot dat het stand houd ? Denk het niet :)

Waarschuw beheerder
het kán vast wel..
maar nee bij mij zal t nie gebeuren ;)
Waarschuw beheerder
Hoog :yes:

Waarschuw beheerder
donateur

Is ook wel zo, maar mocht je nou iemand beter leren kennen, blijft iemand zich dan nogsteeds anders voordoen? Zal je op n gegeven moment niet meer jezelf worden zodat die ander wel merkt hoe je nou bent? Dat heb je echt wel in de gaten denk ik! Ook via internet zal echt wel je eigen/de ander zn/haar karakter te merken zijn, of iig hoe je over dingen denkt, hoe je reageert op dingen, interesses, noem maar op...als je een beetje mensenkennis hebt kom je daar wel achter vind ik :)

Waarschuw beheerder
op zich kan het wel alleen denk ik eerlijk, dat meestal de mensen zich anders voordoen dan dat ze werkelijk zijn...

Dus verliefd worden schat ik 40%, maar over eerlijkheid schat ik 25%

Waarschuw beheerder
ik schat die kansen erg klein aangezien ik daar niet voor open sta...:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Is ook wel zo, maar mocht je nou iemand beter leren kennen, blijft iemand zich dan nogsteeds anders voordoen? Zal je op n gegeven moment niet meer jezelf worden zodat die ander wel merkt hoe je nou bent? Dat heb je echt wel in de gaten denk ik! Ook via internet zal echt wel je eigen/de ander zn/haar karakter te merken zijn, of iig hoe je over dingen denkt, hoe je reageert op dingen, interesses, noem maar op...als je een beetje mensenkennis hebt kom je daar wel achter vind ik

Mij lijkt als een persoon zich anders voordoet dan wat hij is, dat er altijd wel een moment in real life, dat de waarheid boven tafel komt...

Maar via internet, kan je wel merken of de persoon aardig overkomt tegenover andere mensen of jou, maar de fijne kneepjes van je karakter, die normaal makkelijk te zien zijn, die komt meestal niet over via internet.. :)
Althans zo ervaar ik het.. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
via msn chat pf kun je iemand al goed leren kennen en weten wat je vaak al aan iemand hebt, mits hij of zij zich zo voordoet zoals hij/zij is!!!
maar verliefd worden kan zeker.
Waarschuw beheerder
donateur
25,6%
Waarschuw beheerder
mijn collega heeft zijn vrouw via icq ontmoet, en ja ik zeg vrouw ze zijn vorig jaar getrouwd :D
Waarschuw beheerder
donateur
30%

Je leert via internet alleen iemands leuke kant kennen.
Niet de snurker/zeikwijf/neuspeuteraar/stinkerd/sloddervos­/onbeschofte eikel/ met wie je daadwerkelijk een relatie gaat beginnen.

Ik spreek uit ervaring 8)
Waarschuw beheerder
Mission Possible :yes: (heb er ervaring mee)

Waarschuw beheerder
100000000000% en veels te snel :(
Waarschuw beheerder
donateur
Maar via internet, kan je wel merken of de persoon aardig overkomt tegenover andere mensen of jou

Dit vind ik nou echt onzin, op internet kun je je voordoen als wie of wat je maar wilt...

Waarschuw beheerder
donateur
Dit vind ik nou echt onzin, op internet kun je je voordoen als wie of wat je maar wilt...

Ik geloof nog in eerlijkheid in de mensheid! O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat doe je dan precies op flock? :D
Waarschuw beheerder
ik denk dat het best kan... voorbeeld:

mijn wiskunde-docent van 64 heeft zijn nieuwe vriendin ook via internet leren kennen en ze wonen nu al een hele tijd samen...

Waarschuw beheerder
normaal ontmoet je iemand bv in cafe en weet je ernix van via internet weet je soms al heel veel van iemand en dat schept soms een band. via msn kun je soms opener zijn dan face to face hoor.
Kan zeker wel...
Juist via internet praat (chatbox, msn) je veel met elkaar waardoor je al snel weet of iemand wel of niet bij je past...
Als veel karaktereigenschappen en interesses overeen komen dan denk ik dat er zeker een kans van slagen is...
Helemaal als je elkaar dan ook nog gaat bellen enzo...
En voordat je iemand ontmoet hebt kun je al gevoelens hebben voor het beeld wat je in je hoofd van diegene hebt(geweldig natuurlijk)...
Als uiteindelijk blijkt dat dat beeld juist is dan denk ik dat er gerust een relatie uit kan ontstaan...

Waarschuw beheerder
donateur
Wat doe je dan precies op flock?

Na 1,5 jaar er op te zitten vraag ik me dat nog steeds af! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Heb mn (l) ook via het net ontmoet........:d!

Waarschuw beheerder
niet zo hoog
Waarschuw beheerder
Dat je DENKT dat je verliefd bent heel hoog. Maar echt verliefd ZIJN, niet hoog :)