Partyflock

Forumonderwerp · 709153

Waarschuw beheerder
donateur
Niet dat ik verliefd ben of zo, maar was het me af aan het vragen O:) :9

B)

Stel: Je leert iemand kennen via de chat/MSN/PF en je gaat daar een contact mee opbouwen, zal je dan gevoelens krijgen voor die gene waarmee je aan de chat bent of juist helemaal niet?? :)

Zal je verliefd worden of die gene, terwijl je elkaar nog nooit ontmoet hebt? :/

En hoe hoog zal je de kans inzien dat als het helemaal zover is dat je elkaar gaat ontmoeten en dat je dan na de ontmoeting helemaal op roze wolkjes leeft?? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet je bij "Oldstyle at the hearth" wezen, die word altijd na 3 lieve PB-tjes al verliefd op wijven, serieus:P

Waarschuw beheerder
nou ik geloof er wel in als je daarna keer met elkaar in het echt afspreekt kan het ckers wel wat worden ongeacht hoe ver je ook van elkaar vandaan woont :jaja:

Waarschuw beheerder
Verliefd via inet is misschien wel een groot woord dan.
Maar ik denk dat je elkaar heel leuk kan gaan vinden en als je elkaar ziet dat je dan verliefd wordt.

Waarschuw beheerder
Ik vind iemand nu van PF heeeeeeeeeel leuk en de hele wereld mag ut weten ;)!!!!!!!!!! :x :x :x Wooohooooooooo :P!!!!!!!!

En ga um zeker ontmoeten O:)..........
We hebben echt samen veel leuke dingen gemeen en is echt een super lief persoon.

Dus iemand leuk vinden kan zeker.
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wie dan Bambi?

Vertel Vertel O:)
Waarschuw beheerder
hmmm...

t zou kunnen...
maar wie weet wat voor lijperd het is...
Waarschuw beheerder
Ik geloof er wel in dat het kan. Je gaat dan eerder op innerlijk af dan op uiterlijk!!
Waarschuw beheerder
eh..nou khoef alleen al naar mezelf te kijken..:d

kon niet wachten totdat ie achter de pc kwam en toen ie een foto stuurde was ik verkocht..alleen sja of hij in het echt zo was was afwachten en dat heb ik geweten..vet lekker dinkie!!
kheb nu ook met hem :lief:
Waarschuw beheerder
Dat kan volgens mij prima :) Ik heb zo mijn ex leren kennen :) Ruim een jaar wat gehad, dus het heeft niet aan de manier van ontmoeten gelegen ;)

Waarschuw beheerder
Ik ben hartstikke verliefd geworden op iemand hier op pf, en sinds gister is onze relatie een feit, dus het kan wel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd :flower:

Waarschuw beheerder
thx cilla'tje

Waarschuw beheerder
donateur
Niks te danken :D

Hoop dat je heel gelukkig word :D

Waarschuw beheerder
Ontmoet toch liever iemand in levende lijve, je voelt het gewoon pas als je iemand tegen komt, dan is er een bepaalde klik en dan zien in contact te komen( vooral als je zo verlegen bent) das het leuke, en spannende.
Waarschuw beheerder
ik zal er voor zorgen dat je gelukkig word hoor dancemissy

Waarschuw beheerder
Dat is je geraden........
Waarschuw beheerder
zo zo nu gelijk al eisen stellen ;-P

Waarschuw beheerder
nee, maar je moet je beloftes wel nakomen he

Waarschuw beheerder
dus ik eis niks, schat
Waarschuw beheerder
:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je bent een lieverd

Waarschuw beheerder
ik vind jou het liefst

Waarschuw beheerder
Ze doe dat kleffe gedoe eens lekker in prive sfeer ;)

Waarschuw beheerder
hahahahahaha, en hoe hoog schat jij je kansen real-lunatic???
Waarschuw beheerder
sorry maar we mogen graag anderen ook laten mee genieten hahahahaha ;-)

Waarschuw beheerder
2 Dancemissy -

Had hier al eerder een post gedaan, maar die kans is 0,0
Heb 1x die fout gemaakt,en ben er bijna mee getrouwd geweest :S
Waarschuw beheerder
donateur
tja, verliefd is een groot woord
je leert iemand kennen op pf, je spreekt elkaar veel op msn, je wisselt nummers uit, je smst, soms bel je
en er ontstaat een gevoel van gebondenheid en geborgenheid, een soort van hele goede vriendschap.
een speciale vriendschap.

en dan spreek je af op een feest, en dan zie je elkaar.
als het je bevalt wat je ziet, slaat het snel om in verliefdheid, dat kan ik je wel vertellen
(been there done that en maandag zijn we 1 jaar samen (L) :kusje: )

maar je kan ook elkaar ontmoeten, en dan je heel veilig en op je gemak voelen.
en taadaaa daar heb je een hele goede vriendschap, met iemand die je amper in t echt kent maar veel voor je betekend
iemand die je amper ziet maar wel een heel erg goed maatje van je is.....
en ook dat zijn vriendschappen om trots op te zijn
(benny, je blijft mn maatje (L) :hug:

dus ja, een contact op intyernet kan iets toevoegen aan je sociale leven, maar flieft via inet...
nee, dat kan ik niet

Waarschuw beheerder
Had hier al eerder een post gedaan, maar die kans is 0,0
Heb 1x die fout gemaakt,en ben er bijna mee getrouwd geweest

Jammer voor je dat het zo voor je moest lopen, ik hoop dat het in mijn geval beter afloopt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ahhhhhhh Laura :$:$:$:$
Dit vin k echt lief van je :$:$

Maar jij blijft ook mijn maatje hoor 4 altijd(L) :hug:

En als er wat is ken je het altijd zeggen of bel je me maar , Dat weet je toch ?? ;);)

Hele DIKKE :kusje: + Knuffel :hug:

(L) ya

Ps. Als k je niet meer spreek van de week door wat voor omstandigheden dan ook ,
Alvast gefeliciteerd ;P;P
En feliciteer Jor-D ook maar ff voor mij oke ?? ;);)

Waarschuw beheerder
Liefde via internet is zekerz wel mogelijk en ik kan het onder tussen wel weten :D
Waarschuw beheerder
er is iemand in me leven gekomen die me dat zeker heeft bewezen en daar ga ik nu zekers helemaal voor dus echt wel kans van slagen

Waarschuw beheerder
Op wie? :P:P:P

(6) Gaat je niks aan.................:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zal ik doen ;)

tot snel :kusje:

Waarschuw beheerder
Nou.. zo zie je maar.. zeg nooit nooit.. ik heb me schatje een jaar geleden ontmoet via partyflock dus.. we hebben eerst heel lang gewoon vriendschappelijk contact gehad.. maar sinds afgelopen zomer is het steeds heviger geworden.. en nu zijn we al 2 maandjes ongeveer bij elkaar en het gaat super.. Doordat we eerst vrienden waren kennen we elkaar door en door en ik denk dat dat een erg groot voordeel is geweest!
Lieverdje bij deze: ik hou ontzettend veel van je en ik laat je echt nooit meer gaan!!
Dikke kus, Slagroompoesje
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind iemand op PF heel erg leuk en lief

hoe het verder loop zien we wel
ben tog bang dat het niets word
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Alles kan,.. Maar verliefd? Ik heb het vaker gehoord. Heb ook me vriendje via i-net leren kennen. Had wel eens wat spontane kriebels ofzo, omdat de gesprekken zó leuk waren, maar de echte kriebels kwamen pas toen ik hem irl zag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
al eens meegemaakt..tis mogelijk..maar was niet mogelijk op deze wereld dus.. :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja helemaal gelijk ben helemaal gek van een jongen van pf :D
heb hem op masters eindelijk gezien en klikte gelijk;)
:D
(L)

Waarschuw beheerder
ja tis alleen nooit wederzijds..das dan weer jammer ! :d

Waarschuw beheerder
K'heb me huidige vriend ook via Pf ontmoet was er egt niet op uit om een relatie te beginnenmar t klikte gewoon! Nu zijn we 3 maanden bijmekaar!
Ik denk dat het cker wel mogelijk is dat mensen verliefd op elkaar worden met behulp van het internet...natuurlijk niet zonder dat je elkaar ontmoet hebt want de realiteit is toch wel ff wat anders...ik vind het niet egt anders dan dat je iemand leert kennen op een party!

Waarschuw beheerder
donateur
Weinig kans :no:

Waarschuw beheerder
ik ken muh ventjuh ook via internet en we zijn al een tijdje bij elkaar en het is echt super schatje i (L) you hele dikke (K)

Waarschuw beheerder
0,0%
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoog
Ben al eens verliefd op iemand van internet geweest, alleen hij wilde niks met me :D!
Maar heb mijn vriendje ook via internet leren kennen en dat gaat allemaal helemaal goed !!! (y)
Ik vind het makkelijker om iemand via internet te leren kennen of te ontmoeten, als je vrijgezel bent, dan tijdens het uitgaan :):):)

Waarschuw beheerder
Nou.. zo zie je maar.. zeg nooit nooit.. ik heb me schatje een jaar geleden ontmoet via partyflock dus.. we hebben eerst heel lang gewoon vriendschappelijk contact gehad.. maar sinds afgelopen zomer is het steeds heviger geworden.. en nu zijn we al 2 maandjes ongeveer bij elkaar en het gaat super.. Doordat we eerst vrienden waren kennen we elkaar door en door en ik denk dat dat een erg groot voordeel is geweest!

Idd schatje van me :$ :kusje: :yes:
Jij kent me als geen ander en weten alles over elkaar
we weten iig wat we aan elkaar hebben
(L) ya 4 ever
Waarschuw beheerder
mmmmmmmm verliefd niet maar wel een band,jah en miscchien heel misschien elkaar eens zien!
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
verliefd worden via i-net lijtk me onwaarschijnlijk.. maar je kan zeker wel iemand zo leuk/interessant gaan vinden dat je wil afspreken en dan zou het evt. kunnen

maar zelfs dan zit er een groot verschil tussen verliefd zijn en elkaar leuker vinden dan normaal :yes:
echt verliefd wordt je niet in een weekje..
laatste aanpassing