Partyflock

Forumonderwerp · 708106
1 volger · 13921x bekeken
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 18 september 2004 om 21:00

Waarschuw beheerder
Gewoon kut!! lange file,lang wachten voor de bussen,tyfus weer kan er nog niet over uit had beter naar Masters of Hardcore kunnen gaan!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een schijtfeest :no:
Wij hebben "maar" een uur op een bus hoeven wachten in nijmegen, niet slecht toch als je daar ook nog eens €20 voor moet lappen.
Andere die ik daar sprak stonden daar al 2!!uur.
Was de eerste en laatste x Q(ut)-base :@ :@ :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een flutraport van ID&T zeg!

Zeker omdat Q-dance van ID&T is! :S
Waarschuw beheerder
tja...t was gewoon tyfusweer...echt dat kan veeel verpesten...en dan ook nog die drukte wat een elende:S...wij hadden geen problemen met files en gedoe bij het parkeren...

Maar had er ook cker wel meer van verw8...

Als het beter was geregeld eromheen enzo was het wel een super locatie geweest!:yes:
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens!

kut regen, TE kleine nederland tent, parkere was ook belachelijk met die busse! terug 2 uur moete wachte om weer van dat terrein af te komme! zeker niet voor herhaling vatbaar!

zonde van de locatie! die was wel koel!
Waarschuw beheerder
zeiknat gewoon...wel stoere locatie..
Waarschuw beheerder
En ben het eens met Q-dance :)

Boeiend Regen is toch niet erg, je smelt niet :D:)
Waarschuw beheerder
donateur
vond het super (y) werd errug lekker gedraaid in de NL 1 :bounce: en stampen in de regen is altijd gaaf :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
tsja, wat kan ik zeggen?...

het feest sowieso helemaal gratis, het heeft mij en mn vriendin nix gekost. pas zaterdagavond om kwart voor zeven besloten we echt te gaan...

wat vond ik jammer:
-ik zat in de auto met een tjik die alleen maar zat te zeiken over alles: "waarom moeten we zo nodig stappen in duitsland, waarom gaan we niet gewoon naar amsterdam" en dat soort leuke dingetjes ( dat meisje heeft last minute nog een kaartje kunnen regelen bij ons, maar besloot toen we bij de ingang waren, dat ze terugging en is gaan slapen in de auto....zegt genoeg toch?)

-toen we eindelijk aan waren gekomen op het parkeerterrein, liepen we naar de bussen die ons naar het terrein zouden brengen, alleen waren er geen bussen meer. alleen totale chaos (hekken omvergegooid, mensen die totaal verward om zich heenkeken met 'wat nu?' in hun ogen) dus zijn we gaan lopen

-na de eerste 20 meter begon het keihard te regenen en dat stopte voorlopig niet. q-dance kan nix aan het weer doen, maar het is een klotebegin van ieder feest. vooral als het terrein op komt en je ziet alleen maar schuilende en vluchtende mensen (het hele feest kreeg toen ook gelijk een beetje een eng karakter)

-de bunkers zijn we amper binnengekomen tot een uurtje of 5, want het was gewoon te druk. te vol met mensen die niet kwamen dansen, maar kwamen schuilen (heb dus noodgedwongen bijna het hele feest, wat voor mij van 2 uur tot 7 uur duurde) buiten rondgebanjerd)

-ik heb ook nog eens 3 kwartier op een patatje met en een frikandel gewacht. staan ze je daar te helpen met 2 man (de rest staat ui zn neus te vreten of heeft ff rookpauze) tegen de tijd dat ik mn patatje kreeg, had ik er natuurlijk al geen trek meer in en mn vriendin heeft die frikandel na drie happen weggeflikkerd omdat ie zuur smaakte (en die drie happen later weer uitgekotst...)

maar niet alles was gaar:
+na een uurtje op het feest te hebben rondgekeken (was er pas om 2 uur) begon naar mijn mening ook de sfeer een beetje te veranderen. beetje het mysterylandgevoel. mensen kregen schijt aan de ellendige regen en gingen steeds meer die bunkers uit om lekker buiten los te gaan :bounce:

+ik heb een kennis van me zien draaien en ben daar toen heel veel bekenden van me tegengekomen, ondanks dat ik geen bereik had met mn pocket op het feest.

+het is natuurlijk ook goed voor je ego om te worden versierd in 3 verschillende talen :bloos: hehe

+terug konden we gelukkig wel weer met de pendelbus naar de het parkeerterrein

+we waren toen we terug in purmerend waren nog steenkoud en kletsnat. we zijn toen met nog een hele groep (die van MOH kwamen)gelijk doorgegaan naar het twiske (strand) en hebben ons lekker opgewarmd en bijgekletst over beide feestjes.

al met al is dit mijn uiteindelijke mening: het was qua bereik een minder feest, maar qua opzet wel goed. ik had echt het gevoel dat ik op één of ander illigale rave was terechtgekomen. maar ik ben wel blij dat het mij geen ene cent heeft gekost.

ik heb wel medelijden met mn zusje :( q-base was haar eerste houseparty en die komt bijna letterlijk van een kouwe kermis thuis. dat arme kind is zaterdagmiddag om 5 uur vertrokken met de bus naar het feest (kwamen 9 uur aan, dat is wel mooi) heeft mij nog in de stress gebeld,om te melden dat ze per ongeluk dr OV mee had genomen ipv dr ID, was om 3 uur al doodmoe (helemaal nuchter) vertrok half acht zondagochtend weer met de bus terug om om 12 uur weer thuis te zijn en een half uur later als een blok in slaap te vallen. (voor haar was een wel een klotefeest :yes: )

die blijft binnen tot mysteryland volgend jaar, want dan is het wel warm (hoopt ze.....)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een kontfeest, dat hele q-base... de grootste verwachtingen werden geschept... niks daaar... waanzinnige files, terwijl er een terrein ligt van 600 ( en dit is geen typfout) hectare. Hier moet je zo vlekkeloos op kunnen parkeren. dan dat idee met die bussen was ook waardeloos, veel te weinig busssen en in de regen wachten. komop q-dance, het is sept en geen juli. dan veel praatjes over mega-geluid, ook helemaal niks, HELEMAAL NIKS, alleen in de hardcore-area, rest was zeer onder de maat. dan de mogelijkheid om drank te halen, daar geef ik al helemaal geen adem meer op. drank halen ging naar mijn idee helemaal niet. helft van mijn bonnen weer terug verkocht aan iemand bij de kassa. dan veeeeeeeeeel te kleine ruimtes, met veeeeeeel te grote deuren. TOTAAL geen sfeer, met name in hardstyle en earlyrave area. geen ingang op de plattegrond aangegeven, je zocht je een ongeluk in het begin, ook in de regen. dan vond ik het een boers publiek, totaal geen extravagante lui of mooie vrouwen of mannen. dan kwam er op de terugweg nog s bij dat de bussen op een gegeven moment gewoon op hielden met rijden. Ook fijn, als je daar nog staat.
De regen heeft ook een deel verpest, maar dat zijn ze zelf schuld. het idee werd geschept dat het een indoorfeest was, dan moet je ook zorgen voor indoor accomodaties en niet half half, waar je maar de helft van de mensen in kwijt kan.

Ik vond het het slechtste feest waar ik tot nu toe ooit geweest ben, terwijl er een mega mogelijkheid lag, vooral qua locatie.

nooit meer q-base voor mij, al is het ongeveer in mijn achtertuin.
Waarschuw beheerder
donateur
WAT EEN ZEIKERDS HIERO OP PF!!!!!! :FRUSTY:
Je gaat toch niet direct lopen sjagerijnen van een beetje regen of wat vertraging?

Heb me uitstekend vermaakt van t weekend!!:bounce: De sfeer was uitstekend :yes: (op die sjago´s na), geen vechtpartijen zover ik t weet!

Voornamelijk in de Main geweest, daar was nog genoeg ruimte! Vooral bij de VIP :D En verder een beetje rondgekeken en overal wel ff staan stampen :bounce:

wat een gezeik allemaal,was er helaas niet bij maar als ik t zo hoor,

maar hoor bijna niemand over de dj's
hoe was Cari Lekebusch
Speedy j
Miss Djax
Johannes Heil
Amok

Kan je zeggen: Miss Djax en Speedy J waren toppie! Vooral Speedy J heeft een vette set neergezet!!!! :yes:

Hoe was de Trance? En de techno? Hoe draaide Judge Jules en Kruse bijvoorbeeld? Waren die bunkers ook zo druk?

Vond Judge Jules vrij bagger draaien!!! En de bunkers waren wel proppie-vol, behalve in de Main (ook als je geen VIP-bandje had ;-)) Maar ach, op elk feest is t wel superdruk en vond t hier best meevallen :yes:

Die vent die voor een bus ging staan omdat hij zijn bus niet kon vinden was echt zo triest kon de hele rij dus niet meer doorrijden omdat zo'n gozer vond dat die beveilgingsvent die daar het verkeer stond te regelen een bus naar nijmegen voor hem moest regelen

D´r waren er wel meer die de weg kwijt waren :vaag: en de bus niet meer konden terugvinden :D Vet irri, want onze bus vertrok ook pas om 08.00u :( De terugreis is dan wel vet gaar: allemaal dooie gastjes om je heen die liggen te slapen of te spacen!!!! En dan pas om 11.00u thuis zijn! Is wel wat anders dan een feessie in de HMH en een kwartier nadat t feest afgelopen is thuis zijn :D Maar alles beter dan met t OV. Wel minder voor de mensen die dus op de pendelbussen moesten wachten of in de file stonden, maar daar heb ik geen boodschap aan :p Gewoon niet zo sjagerijnen, want t feest was super :D

dan veel praatjes over mega-geluid, ook helemaal niks, HELEMAAL NIKS, alleen in de hardcore-area, rest was zeer onder de maat. dan de mogelijkheid om drank te halen, daar geef ik al helemaal geen adem meer op. drank halen ging naar mijn idee helemaal niet. helft van mijn bonnen weer terug verkocht aan iemand bij de kassa.

Mueziek onder de maat?? Zijn je oren een beetje verneukt ofzo?? Klonk uitstekend daar in die bunkers! Beukte goed door :yes: En geen mogelijkheid om drank te halen?? Of t ligt aan mij (ben meesteres in voorsneaken), maar vond t makkelijk te doen :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb het zeker naar mijn zin gehad.
Alleen de pendel bussen waren zeer slecht geregeld (Vanuit Nijmegen)
Hebben voor de heenreis de taxi maar gepakt.
En de taxi zetten ons mooi voor de ingang neer bij de hekkens (Waar iedereen stond tewachten om met de bus mee temogen naar het terrein van Q-base) Dus het vrouwtje van de beveiliging vroeg al waar wij vandaan kwamen "Jahh uhh de taxi heeft ons afgezet" Stopte een bus voor onze neus en konden zo naar het terrein gaan!

Ik heb me zeker vermaakt.
Monika Kruze & Miss Djax :respect: blijven een toppers!
Technoboy ook zeker met zijn afsluiter.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Te druk en zeker toen het begon te regenen! je kon nergens schuilen en alle bunkers, eettenten en alles zat vol behalve die x-box hal:S maar voor de rest goed naar me zin gehad :D

Waarschuw beheerder
Kheb t wel naar me zin gehad, Italy&Swiss vond ik onverwacht goeie muziek,trance generators,lady tom,activator .
En natuurlijk de barmense in deze zaal :respect: ;)
Alleen b-tje jammer van t parkeren en al die Polizei-razias.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen b-tje jammer van t parkeren en al die Polizei-razias.

Ja echt naar gewoon al die polizei! Zaten we in de chill aan t begin van de avond, gingen ze een tafeltje naast ons zitten om te checken of we niet aan t blowen/snuiven/slikken waren :s Sukkels, want ze keken gewoon niet goed uit hun doppen :D
Waarschuw beheerder
ik heb mij zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer prima vermaakt met mijn skattie!!
geen gewacht op die anderen oh heeeeeeerlijk, en dat t regent ja daar wordt je wat frissjes van maar ja dan ga je toch ff lopen beuken in een bunker dan ben je zo weer warm!!!

IK VOND T EEN COOLE FEESSIE
Waarschuw beheerder
donateur
als ik het zo lees hebben we geluk gehad met de heenweg, komt ook omdat we vroeg zijn gegaan. terugweg maakt me niet zoveel uit, dan is het toch al afgelopen...

geluid was echt wel mega hoor, niet in alle tenten optimaal misschien, maar o.a. in de UK en germany 02 en de belgen stond echt dik aan hoor gozer, kan je niks over zeggen...

sfeer vond ik ook super, allemaal verschillende mensen overal vandaan, weer es wat anders. geen agressieve mensen gezien.

bars waren goed geregeld, nergens lang hoeven wachten.

minpuntjes: wc's, ned. 01 en 02 waren te klein
Waarschuw beheerder
donateur
O ja, wat wel minder was, was dat smsjes niet aankwamen en het bereik klote was!!! Te vaak iemand zn voicemail moeten aanhoren en smsjes kwamen uren later pas aan! Zit je in de bus, krijg je een smsje met "Waar ben je?" :vaag:

En Dana en Technoboy hebben ook zo gruwelijk gedraaid :yes: Alleen was ik niet meer zo fit :(
Waarschuw beheerder
1 min puntje die wc's stonken naar PURE pis!!te goor en dan durven ze daar ook nog eens 50 eurocent voor te vragen(sorry dat vond ik wel ff heeeeeeeeel schandalig)

laten ze van mij part elke x met deo spuiten of zow maar die stank was nie om aan t ruiken

Waarschuw beheerder
Ja die wc's ging egt nergens over, ze stonken al als de tering om een uurtje of half8, nog voor t feest begon :vaag:
Waarschuw beheerder
voor t feest begon al???waren ze al gebruikt of zow?????:S bleeeeeeee

Waarschuw beheerder
ja, iig wel door mij ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dancers,

Tot onze grote spijt zijn er nogal wat problemen geweest rondom de logistiek bij Q-BASE, een aantal van jullie hebben lang in de file gestaan en te lang op pendelbussen moeten wachten. Toen het ook nog eens begon te regenen is dit voor velen op zijn zachtst gezegd kut geweest.

We kunnen een ellenlange tekst en uitleg geven over niet nagekomen afspraken door een aantal van de door ons ingehuurde leveranciers, bussen met pech (instroom) en politie-fuiken (uitstroom), maar jullie hebben gelijk; het was niet goed genoeg geregeld!

Wij als Q-dance nemen de klachten zeer ter harte en zullen er absoluut voor zorgen dat deze problemen volgend jaar niet meer zullen voorkomen.
Volgend jaar komt er een extra aanvoerroute om de files te beperken.
Het parkeerterrein zullen we dichter bij het festivalterrein situeren, zodat er geen pendelbussen ingezet hoeven worden en iedereen gewoon op eigen gelegenheid naar het festivalterrein kan lopen.

Desondanks zijn we erg blij met deze eerste editie van Q-BASE, het terrein was vet, de dj’s hebben erg goed gedraaid en de sfeer was top! Voor volgend jaar hopen we op beter weer en een geslaagd evenement voor iedereen!!

Groet,

Q-dance
Waarschuw beheerder
ik vond het zwaar goed ma da komt dat ik met de fiets was kon hem voor de deur zetten

5 min in die bus waar iedereen fet lang heeft gestaan ik was zo binnen en die regen ik laat een feest niet verneuken door regen

enne ze haden die hardcore bunker wel op de kaart mogen aangeven ma via via toch gevonden

ma de muziek op zich was wel lache aleen oldscool was soms te happy maarja boeien 8 uur het terein af half 9 was ik thuis de meesten mens ging op een kruising rechts af waar die moter wout stond

je had daar links af moeten gaan was je binne 10 min in nl en zonder controle of iets maarja mot je da wel weten ik denk dat ze die volgend jaar gebuiken

maar voor mij was het een geslaagt thuisfeesie

Waarschuw beheerder
donateur
control copy is een favoriet onderdeel van t toetsenbord bij Q dance merk ik al wel weer :X
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Stel je voor dat iemand het mist :9

Wees blij da'k er geen nieuw topic voor geopend heb (F)
Waarschuw beheerder
heel netjes

Waarschuw beheerder
Q base was geen reet aan! 1e en laatste keer!
bus heen was kut! feest was kut! bus trug was kut!
kortom KUT! KUT en nog es KUT! wat een KUTZOOI!

Waarschuw beheerder
Ik vond het een geweldig gaaf feest!!!
Ok, files had ik geen last van, aangezien ik met het vliegtuig gekomen en vertrokken ben. Maar de locatie, muziek, organisatie op het terrein, de sfeer, geluid, sectret HARDCORE bunker, alle leuke winkeltjes etcetera etcetera was allemaal zeer vet!
Ok, regen was behoorlijk kut, maar op een moment was je toch nat. Zoiets hoort er misschien wel een beetje bij. Iedereen komt op zijn mooist aan, racht de hele avond door en 's morgens ben je fucking ranzig. That's the way it should go!
Op id-t.com staat ook een mooi verslag dat alles wel samenvat.
Zo te horen was het op MOH ook niet helemaal geslaagd...
Anyway, ben trots om te kunnen zeggen dat ik bij de eerste Q Base aanwezig was, want ik weet zeker dat dit festival naam gaat krijgen, ook op internationaal vlak!
Q Dance, thanks!

Later

Waarschuw beheerder
Ohw ja t weer was ook KUT! en die kleine KUT entree was ook nog es KUT!

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het gewoon geweldig :-D
heen met de bus vanuit gouda gegaan, geregeld door travel.nl we waren netjes om half 9 binnen (y)
regen was natuurlijk balen, maar je kon best ff snel er doorheen rennen. je moest gewoon niet buiten gaan struinen, maar goed bekijken waar je heen wilde en dan gewoon ff een sprintje trekken :9

ik vond de trance generators echt :respect:
maar mark EG net nog wat meer zeg maar :-D
het was absoluut geen UK hardhouse, het deed mij meer aan technoboy denken zonder blije melodietjes. echt rammen, ik vond hem geweldig :respect:
daarna ff naar de main geweest. helaas geen dana maar judge jules, wat een afgrijselijke pannenkoek zeg. die mag echt thuisblijven volgende keer. ik ben er nog steeds niet uit wat het nou was wat hij draaide, maar ik vond het lelijke herrie dus het zal wel technoachtig geweest zijn. complete anti climax iig na de TG en mark eg. technoboy was wel weer als vanouds, veel hitjes maar dat kom me weinig boeien zo rond 06.00. niets dan :respect:
oh ja: roze laser in de main :lief:

grootste minpunt vond ik het geluid, wat naar mijn mening echt veel te zacht stond. wat nou geen soundlimit? %-)
verder vond ik sommige bunkers te klein, en de decoratie liet ook wel wat te wensen over. gebrek aan lasers of videowalls.. maar ja, als je met je ogen dicht danst valt dat niet meer op ;-)
btje jammer dat de telefoons geen bereik hadden, maar dat had ik wel verwacht.

sfeer was top, ik was om 12 uur weer thuis. ik kan niet anders zeggen dan dat ik een superfeest heb gehad (y) Qdance, fix dat geluid ff, en met een beetje geluk van de weergoden is het volgend jaar wederom een superfeest :)
Waarschuw beheerder
donateur
knakker uit me klas had nog nooit zo'n harde plaat gehoord als waar dano mee afsloot.
nu wil ik wel is weten welke plaat dat was....
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje, wat een hoop mensen die het Kut vonden zeg :S
Heb me echt prima vermaakt, heb geen last gehad van wachten op pendelbussen (maar dat kwam misschien omdat ik om 10.30 uur al aankwam) en terug ging het ook prima. Alleen om weg te komen met de auto, tja, dat was matig. 1 uur stil gestaan, maar ja, muziekje aan en buiten naast de auto verder gehakt :D
Op een gegeven moment zijn we omgedraait en hebben een "toeristische" route genomen door bossen en struiken :yes:

Het feest zelf vond ik geweldig, ben in iedere hal wel ff geweest. Nederland 1 & 2 waren behoorlijk druk, mede door de regen wou iedereen binnen staan. Gelukkig was het nog een paar uur droog op het laatst, dus kon ik lekker buiten feesten! Jammer dat iedereen daarover zit te zeuren. In juli kan het ook regenen, ja toch?
De locatie vond ik super :D (Y)
Ik heb me prima vermaakt en Q-dance: volgend jaar ben ik weer van de party hoor!

P.S.: de dag ervoor en erna in Leukermeer waren zeer gezellig :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd kippie3000 al dat gezeur man hey

Waarschuw beheerder
Ik heb mezelf wel vermaakt :)
Sliep bij een paar vriendin die in Arnhem woonden en heb dus niet lang hoeven reizen gelukkig
Lady Tom en Technoboy waren alweer de knallers van de avond!!!
Waarschuw beheerder
Ik hem me opperbest vermaakt daar in Duitsland! Wat een toplocatie en wat een goeie setjes werden er neergezet!
We waren met 19 man met een bus via Q-dance en dat was dan weer wel top! geregeld! Voor 9 uur waren we binnen en toen meteen naar EU-Mainstage. Tot half 3 lekker Techno gehoord, waarna ik mij heb verplaatst naar Germany 1, om aldaar verder te luisteren naar De Technoklanken!
Stond dus alleen maar binnen en heb verder dan ook weinig gemerkt van de regen.
Wat ik nog steeds niet begrijp is dat ze €0,50 vragen voor de WC's!! Dan vraag je roch om wildplassen???
Verder ook onbegrijpelijk dat grote vloei wordt afgepakt bij fouilering, maar bij het 1e beste kraampje kan je het alweer kopen :S
Al met al was dit 1 van mijn betere feestjes ooit, deels door locatie en deels door de muziek!
Held(en) van de nacht: Cari Lekebush & Amok als afsluiter!
Waarschuw beheerder
donateur
daarna ff naar de main geweest. helaas geen dana maar judge jules, wat een afgrijselijke pannenkoek zeg. die mag echt thuisblijven volgende keer. ik ben er nog steeds niet uit wat het nou was wat hij draaide, maar ik vond het lelijke herrie dus het zal wel technoachtig geweest zijn.

Vond het op voorhand al raar datie in de Main stond. En toen ik de time table zag dacht ik al helemáál van hoezo vaag?! :vaag: :s
En uiteindelijk draait ie tussen Dana en Technoboy in :| Vager kan gewoon niet! :s Maar goed hij was te laat geloof ik dus vandaar...

Maar vond em best lekker draaien (Is soort mix van Trance en Hardtrance) Alleen niet echt gepast voor op dat tijdstip :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kan er alleen over zeggen dat de muziek dik in orde was en de sfeer was oke..

de rest was onwijs klote kut organisatie

q-base is eens maar nooit meer !
Waarschuw beheerder
Was trouwens zwaar vandaag op mijn werk....

pfffff.....maar heb het overleefd!!!

Waarschuw beheerder
de meesten mens ging op een kruising rechts af waar die moter wout stond, je had daar links af moeten gaan was je binne 10 min in nl en zonder controle of iets maarja mot je da wel weten ik denk dat ze die volgend jaar gebuiken

:frusty: Zo ook wij, die kut polizei stond daar echt naar RECHTS te wijzen, dus wat moet je dan?! Dik uur rond gereden langs 20 kerken (en wandelingetjes gezien, van vredige kerkgangers, die bruut verstoord werden door de bass uit Joepie z'n auto :bloos: ;D ) en daarna dezelfde meneer met helm wieder zuruck gezien... :cry:

regen was natuurlijk balen, maar je kon best ff snel er doorheen rennen. je moest gewoon niet buiten gaan struinen, maar goed bekijken waar je heen wilde en dan gewoon ff een sprintje trekken

Helemaal mee eens, jij begrijpt 't! En als je ècht stoer bent heb je zeker nog ff in de regen staan hakken! :9

Wij als Q-dance nemen de klachten zeer ter harte en zullen er absoluut voor zorgen dat deze problemen volgend jaar niet meer zullen voorkomen.

Ik heb er nog steeds vertrouwen in, errug netjes iig :yes:

Blijf er bij, top feessie gehad!!! :kwijl: (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga volgend jaar zekers weer! :D Ga er gewoon van uit dat Q-dance het logistieke vlak verbeterd, en dan wordt het echt een superfeest! :d
Waarschuw beheerder
Ik ga er ook zeker heen :D:) was ook gewoon vet :D

Dikke :respect: voor Q-dance, ze steken zak in eigen boezem omtrent pendelbussen, dus super goed van hun ?

Waarschuw beheerder
Ik vond het echt zoooo'n vet feest! Inderdaad, de regen was even kut, maar de rest van de nacht heeft het zeker goed gemaakt.

De file's ? Lijkt me vrij normaal met 40.000 man! Is wel kut, maar boeie. Muziek aan, biertje en de tijd is zo voorbij.

Waarschuw beheerder
hm toch nog wel wat mensen die wel gewoon een topavond hebben gehad, wij ook trouwes:jaja:
Waarschuw beheerder
Jaja, Corny. Nou ik had t rezue naar mn zin in me slaapzak voor t kacheltje in die Camel-tent:yes:
Waarschuw beheerder
Dit schreef ik toen ik net thuis kwam van Qut-Base :-D... en ook weer helemaal nuchter denk ik er nog steeds zo over:

Locatie en aankleding waren perfect en lekker underground, maar daar heb je dan ook alles mee gezegd.

Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee­eeeeeeeeeeeeer matig feest. In lange tijd niet zo'n slecht georganiseerd Q u t feest meegemaakt eigenlijk.

Om te beginnen..

Meer als een uur in de file gestaan om het terrein op te komen via 1, ja 1, zandweggetje! :-s Q-dance heeft toch wel de ervaring om dit soort dingen goed te regelen?

Ok.. aangekomen op het parkeerterrein, waar je 8 pleuro's voor betaald (kom ik straks nog op terug), was het de bedoeling om verder te gaan naar het festivalterrein met de pendelbus. Goed geregeld jongens... dus niet. Wat een tering zooi.. veel te weinig bussen.. met als gevolg een hoop geïrriteerde mensen en terecht!

Uiteindelijk waren we na bijna 3 uur dan echt op Q-Base. Normaal rijden we dit in 3 kwartier vanuit Arnhem. Feest zelf had geen sfeer. Er werd wel ok gedraaid, behalve dan dat nummer van de Partyanimals in de oldschool tent (je leest het goed ja PARTYANIMALS :-s) en België... dat was gewoon mijn ding niet. UK was een leuke afwisseling en kleine hardcore/talent tent was uber!! Volk wordt wel steeds jonger (of ik ouder) en bestond vooral uit een hoop niet relaxte pubers... die op de één of andere manier niets anders te doen hebben als laufen laufen laufen in veel te volle tenten. :-s Lekker uit je pan gaan en dansen tot er bij neer valt, was er niet bij. Publiek ging ook totaal niet los... logisch ook... gewoon chaos van wandelende pubers!

Uitzondering hierop was de kleine hardcore/talent tent. Hier ging het zoals het moet.. keihard en met z'n allen ervoor gaan!!! :-D :-D :-D Enige tent waar ik echt ff los heb kunnen gaan..

Ok uiteindelijk een half uur voor het einde er vandoor gegaan.... DOEN WE NORMAAL OOK NOOIT!!! En ja we hebben het record "het langst in de file staan op 1 plek" verbroken. Anderhalf uur op dezelde plek in de file gestaan. Niets reed meer, alles stond vast.... want we moesten weer over dat ene weggetje met z'n 30.000-en. Een aantal mede file vrienden kwam op het idee om een andere weg te nemen door het bos...... spannend auto-safari... gheghgehghegheghhge dat was kickuhhh!!! Kale kerel achterin VW Golf Cabrio had tijd van z'n leven hahahahhahaha!!!! Kerel ging helemaal uit z'n pan!!!

Goed.. na meer dan 2 uur zijn we dan toch van het parkeerterrein af gekomen. Daar betaal je dan die 8 Euro voor... En ja Polizei.. zoals was te verwachten.. drugscontroles.. gelukkig mochten wij doorijden, maar weet zeker dat er nu een aantal mensen een dikke vette boete hebben of in de bak zitten.

Wat een verhaal!! :-s Ik ga met m'n meissie nog ff lekker afteren in m'n eigen huiskamer! :-D :-D :-D

O ja conclusies: Voor mij volgend jaar geen Q-Base meer en met alleen een vette line-up redt je het niet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vond het super!!! (Y)
volgend jaar zeker weer q-base voor mij 8)

Waarschuw beheerder
Er werd wel ok gedraaid, behalve dan dat nummer van de Partyanimals in de oldschool tent (je leest het goed ja PARTYANIMALS

Die plaat werd toch echt gedraaid door Dano, mr. Oldschool himself... Hij deedt hetzelfde op Defqon en beide keren ging de hele tent los.

Nostalgie is het woord geloof ik? Ook al betreft het commerciele nostalgie.

Waarschuw beheerder
Dancers,

Tot onze grote spijt zijn er nogal wat problemen geweest rondom de logistiek bij Q-BASE, een aantal van jullie hebben lang in de file gestaan en te lang op pendelbussen moeten wachten. Toen het ook nog eens begon te regenen is dit voor velen op zijn zachtst gezegd kut geweest.

We kunnen een ellenlange tekst en uitleg geven over niet nagekomen afspraken door een aantal van de door ons ingehuurde leveranciers, bussen met pech (instroom) en politie-fuiken (uitstroom), maar jullie hebben gelijk; het was niet goed genoeg geregeld!

Volgend jaar komt er een extra aanvoerroute om de files te beperken.
Het parkeerterrein zullen we dichter bij het festivalterrein situeren, zodat er geen pendelbussen ingezet hoeven worden en iedereen gewoon op eigen gelegenheid naar het festivalterrein kan lopen.

Desondanks zijn we erg blij met deze eerste editie van Q-BASE, het terrein was vet, de dj’s hebben erg goed gedraaid en de sfeer was top! Voor volgend jaar hopen we op beter weer en een geslaagd evenement voor iedereen!!

Groet,

Q-dance

bron: q-dance.nl

edit: zie dus net dat dit al eerder is gepost maar goed, kan geen kwaad he

Sliep bij een paar vriendin die in Arnhem woonden en heb dus niet lang hoeven reizen gelukkig

heen of terug?

heb er zelf op heenweg te lang over gedaan. 22.30 vertrokken en tegen 02.30 binnen

terug was een uurtje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zegt denk ik genoeg over 't publiek... Partyanimals is voor mij geen nostalgie.. daar weet ik wel zat andere nummers voor. Maar goed.. dat is persoonlijk he..