dan doe je jhet niet goed denk als je zo lang moet likken tot ze komt
(permanent verbannen)
hahahaha
laatste aanpassing
Volgens mij vraagt hij dit om reacties los te krijgen van geile jonge blondjes,die zo hun kans schoon zien om eens flinke geile taal te spuien via pb'tjes.
vind je het trouwens gek dat ze niet klaarkomen? weet je hoe dat prikt, zo'n pratende kut rond je smoelwerk?
Likken is zekers lekker! En hou er ook wel van om het lang te doen, maar heb nooit gehad dat mn tong kapot ging. Of ze zou stoppeltjes moeten hebben maar dat heb ik gelukkig nooit meegemaakt!
Het valt mij op dat de mannen dus helemaal verslaafd zijn aan likken maar wat maakt je dan zo opgewonden aan likken?
het is gewoon lekker en geil om te doen.
het smaakt goed, je maakt het de vrouw ontzettend naar de zin, je laat ze genieten en klaarkomen.
en bovenal, ze worden er nog geiler van dan dat ze al waren
dus over het algemene vinde de gozers het lekker is er geen belang bij hoe het smaakt dan???? bietje vaaag vink het maaruh idee nieuwe poll: vinden vrouwen pijpen lekker??? haha tja ik geloof het zo wel haha
hmmmmmm heerlijk likke het is echt een verlaving nee heb ik ook nog nooit gehad dat me tong kapot is ik weet niet volgen mij likken ze dan tog die cactus beffe het ruikt gewoon naar sex meer sex
whehe tis ckers leuk maaruh HIGHTUNE je hoeft niet perse een tongpiercing te hebben om een meisje te verwennen als zei een piercing van onder heeft ken het ook goed zijn of gewoon geen haha
laatste aanpassing
ik er breken dingen af
KALUHVANDALUH waar breken er dingen van af????????
"how many licks does it take till you get to the center of it ?"
Nog nooit last gehad van een ruwe tong.
Misschien moet je em wat vaker gebruiken?
donateur
ik hou ook van likken......
lekker aan een ijsje of een lolly
veslaafd aan likken uhu....wordt altijd gelikt das veel beter!
laatste aanpassing
lekker aan een ijsje of een lolly
met dingen als slagroom en zoetigheid kom je een heel eind!
Ga em echt niet in de vriezer leggen hoor
als je een wijf likt met een bos schaamhaar en schrubt er hard de hele dag overheen. Tjah, dat is vragen om moeilijkheden.
Maar ik lik nog liever en eerder dan lassie (met pindakaas)