Partyflock

Forumonderwerp · 707587
5404x bekeken
Betreft: evenement: Awakenings, vrijdag 31 december 2004 om 21:00

Waarschuw beheerder
donateur
>>> oud en nieuw <<<

31-12-04 is de laatste aflevering van Awakenings dit jaar en net als de
afgelopen 2 jaar zullen we oud en nieuw met z'n allen ingaan in de NDSM.
Verder info over dit feest krijg je zo snel mogelijk binnen.

Groeten van de Awakenings-crew

Grrrrrrrr helaas wederom in de NDSM...
ik had de goede hoop dat Rocco had gezorgt voor de Westergas :(

Bron: Awake mail 17 sept '04
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach, maybe wel weer present. Was wel leuk vorige x!

Waarschuw beheerder
donateur
jah et was zeker goed.... maar wrom in de NDSM :frusty:

Waarschuw beheerder
Als de westergas nog niet klaar is dan is het NDSM he. Beter dan Rotterdam iig.
Waarschuw beheerder
Was heeeeel leuk vorige keer!!!
Maar we zouden nu toch naar de Westergas gaan :(

Waarschuw beheerder
donateur
Gassssssss is af zo ver ik weet :|

als je op die site kijkt zie je dat er al evenementen zijn....

denk alleen dat de gemeente niet mee wil werken aan housefeesten
Waarschuw beheerder
donateur
laatste NDSM was leuk

en oud & nieuw 2002/2003 was echt super

ben benieuwd
Waarschuw beheerder
Dit jaar naar Berlijn of Frankfurt met oud en nieuw. NDSM is vast weer doordat de gemeente niet mee werkt.Het is makkelijk om te zeggen dat het de schuld is van Monumental,het moet wel kunnen.

Artiest {SHOWLIST artist 23786, 34807, 41530}
Waarschuw beheerder
kutlocatie, met die gore kutpond die ijsssssskoud is om vervolgens een lelijke loods binnen te lopen om te horen dat de muziek veels te zacht staat
Waarschuw beheerder
11 april was het zeer goed te doen hoor :jaja:

Beetje jammer dat ze alleen iedereen aan het lijntje houden met die klote westergas-roddels..
Ben wel benieuwd wat de line-up voor oud & nieuw gaat worden, als het weer amok-rush-remus gaat worden zal ik wederom niet aanwezig zijn..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
er waren zeker plekken waar het geluid wel redelijk te doen was ja!
Awake zelf is altijd al gezellig.....

en vorig jaar hadden ze (naar mijn mening) ook niet echt een standaard line up.... dit jaar zullen ze dat vast wel weer willen overtreffen ;p

Waarschuw beheerder
2 schranzer... Waar heb je die info vandaan, kan op de awakenings site nergens vinden...

Waarschuw beheerder
vorig jaar heb ik me er prima vermaakt, en de 11 april editie was ook erg vet! En westergas zal nog wel niet mogen van de gemeente denk ik.

Hopelijk wordt het niet zo'n ragline-up als komende 29oktober want anders ga ik een ander oud en nieuw feest opzoeken..

Waarschuw beheerder
donateur
Mail van Awake.....

Waarschuw beheerder
Tjsa ik had ook gehoopt op een andere locatie... Net als iedereen op de westergas, maar waarom bijvoorbeeld niet het Warehouse (Reactor feesten). Ik hoop alsnog dat ik vrij ben met oud en nieuw, dan ga ik zeker naar Awake, ongeacht de locatie

Waarschuw beheerder
donateur
Jah ik d8 nu wel dat we de NDSM achter ons gelaten hadden...
maar blijkbaar niet!
Warehouse is idd ook een relaxte locatie!
maar of er net zoveel mensen ingaan als in de NDSM? dat denk ik niet.....

als ik et ook zo bekijk in de agenda is er weinig techno met oud en nieuw..... dus ik denk dat er wel genoeg animo voor een Awake NYE is..
Waarschuw beheerder
Ach ja, ik bewaar wel goede herinneringen aan de laatste editie in de NDSM... en een jaar moet wel naar behoren afgesloten worden, dus wel zullen er wel weer heen moeten...
Maar toch, ik blijf een beetje huiverig ivm het geluid in de NDSM...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet en zal naar n feest gaan met oud en nieuw en vooralsnog, zonder line up gezien te hebben trekt Awake me het meest...we zien wel, maar ik zet m alvast in mn agenda!

Waarschuw beheerder
donateur
Het jaar moet idd goed afgesloten worden met techno...
en niet te vergeten....
het jaar moet met techno beginnen :jaja: 8) ;p

Waarschuw beheerder
:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ondanks dat de NDSM sucks ben ik er waarschijnlijk wel weer bij....
Waarschuw beheerder
Aanwezig :)

Beter als op Awakenings kan je het (nu al) :lief: jaar niet afsluiten en een mooi jaar beginnen..
Waarschuw beheerder
donateur
beter ga ik denk ik wel heen. eind oktober eerst even mn eerste awakenings meemaken, en dat zal wel zo bevallen dat ik dr met oud & nieuw ook bij zal willen zijn.

maar wat is dr eigenlijk zo kut aan de NDSM?

oke het geluid dus lees ik. mmm als het echt zo kut is als iedere zegt heb ik dr ook niet veel zin in...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ga dr dit jaar op zekers heen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gezellig Ros!! (Y)

dat word het jaar goed ingaan dan hoop ik!! ;p

Khoop voor jou dat ze dan wel een andere line up hebben als komende editie :)

Waarschuw beheerder
mmmmmzzz:/
had ook echt op de westergas gehoopt :/

ndsm was 11 april super :yes:

alleen oud en nieuw vond ik echt niet super vorige keer....k*tstrobo's, geen vuurwerk enz enz...

ze moeten met een hele leuke line-up komen wil ik er nog heengaan!
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
had ook echt op de westergas gehoopt

Ik hoopte met je mee :(

Ach, vorig jaar was top (Y)

Uiteraard present...

Milos... We doen een fles champagne (Y)

Waarschuw beheerder
1 fles>?

O:)
Waarschuw beheerder
hoogst waarschijnlijk wel weer aanwezig, ik kan geen betere manier bedenken om het nieuwe jaar in te gaan dan met Awake :)

Artiest Mandark
Waarschuw beheerder
donateur
Er staan nog geen andere interessante feesten in de agenda dan..... Wordt dus waarschijnlijk wel weer Awake :D

Waarschuw beheerder
weet niet..als de line-up goed is dan ga ik er wel heen denk ik.
Hoop alleen wel dat de muziek dan wat harder gaat..;)

Waarschuw beheerder
Beloftes maken schuld!!! Die Rocco heeft dus al heeeel wat schulden staan. Misschien dat het ze NYE 2006 es lukt? Ik wacht wel weer op de belofte.
Waarschuw beheerder
vond het wel afzien op de pond pff. weet nog goed dat ik blij was toen ik eindelijk in de trein zat na het feest.

Waarschuw beheerder
daarom ook gewoon met de auto ;)
Waarschuw beheerder
Auto is geen probleem een bestuurder wel, he andre ;)
Waarschuw beheerder
hehe, jij vind rijden toch zo leuk peter? kan me iets herinneren dat je weleens doelloos rond rij in je autotje :D
Waarschuw beheerder
GOED :S, Had eigenlijk toch stiekum iets anders verwacht voor 31 dec. qua locatie!!! Velen van ons, Think so!!!! Ik ben bewust de afgelopen keren van Awake niet geweest...who cares....

Ga dit keer toch maar weer een poging wagen!!! Why Not!!!
This en blijft Awake, hoe dan ook!! :respect:

Waarschuw beheerder
Present.

Waarschuw beheerder
1 fles>?

Niet meer hoor Milos, al die bubbels zijn niet goed voor jouw stampvermogen (Y)
Waarschuw beheerder
Aanwezig, behalve als er weer zo'n belabberde line-up is zoals de komende...

Waarschuw beheerder
vindt de line-up van aankomende awake best wel relaxed eigenlijk. beetje stampen in zaal 1 en marco bailey in zaal 2...

best relaxed dacht ik zo :bounce:

Waarschuw beheerder
Van Awake verwacht ik ook de iets meer exclusieve dingen...

Harm (Y)
Hoorde dat je top draaide op Technova :yes:
Waarschuw beheerder
Aanwezig, behalve als er weer zo'n belabberde line-up is zoals de komende...

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
weer in die kut NDSM :s jammer maar helaas, dit wordt eerste keer sinds 2001 dat ik NIET naar Awakenings ga. Waar blijft westergas en waarom geen oud&nieuw editie in Now&Wow...alles beter dan NDSM!
Waarschuw beheerder
Vond het de afgelopen 2 jaar wel lachen met met oud & nieuw. ( ja ja.. zelfs in NDSM!)

ik ga er dus gewoon heen..
Waarschuw beheerder
Alles wat perfect was in de NDSM tijdens 02/03, miste ik tijdens 03/04 in de NDSM.
Dus wat dit jaar betreft......ik weet het nog niet. Dit alles moet natuurlijk in overeenstemming met de partyvrienden en vriendinnen gebeuren ;)

Waarschuw beheerder
Daar sluit ik me nou volledig bij aan.. :)
Waarschuw beheerder
Ongeacht locatie...ik ben er zeker weer bij!!!:D
Je kan het jaar bijna niet beter afsluiten dan met Awakenings...altijd relaxed!!

Waarschuw beheerder
helemaal mee eens..ga er gewoon weer heen. waar moet je anders heen? iemand suggesties?
Waarschuw beheerder
Ik ben wel benieuwd naar de line up..
Waarschuw beheerder
Vorig jaar oud en nieuw vond ik echt een drama, maar de drumcode night was weer top, duz ik denk dat ik toch maar ga.

Waarschuw beheerder
Niet meer hoor Milos, al die bubbels zijn niet goed voor jouw stampvermogen

zal wel mee vallen daan...daar hebben we chemical wonders voor;)

zal wel net zoals de komende awake worden...zaal 3 tot een uur of twaalf....dan zaal 2 om dr goed in te komen....en t laatste uurtje het IQ verlagen naar 0,1 en zaal 1 in;)

gaat goedkomen (y)

Waarschuw beheerder
Ghehe ;P

Ik ga wel weer hoor, lekker oud&nieuw, leuke mensjes (Y)
Waarschuw beheerder
Danael 20 september 2004 15:30
Ghehe

Ik ga wel weer hoor, lekker oud&nieuw, leuke mensjes

Ik ga de hele nacht heel vervelend lopen doen... (6)
Waarschuw beheerder
Awakenings 11 april gehad
Awakenings Festival gehad
Binnekort Awakenings 29e oktober
En jah.. om het dan maar compleet te maken gaat de oud&nieuw editie er nog wel bijkomen jah! 11 april was erg vette editie in de NDSM dus ik denk/hoop dat dat wel goed gaat komen!

Waarschuw beheerder
Harm :/

Ik kan ook heel vervelend terug doen :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook zkr van de partij. Ik vind de NDSM wel iets hebben.
Waarschuw beheerder
ja vond het de afgelopen 2 jaar altijd wel gezellig!! als de lineuo maar n beetje oke is ga ik wel!! en ja NDSM...t moet maar
Waarschuw beheerder
ja de locatie is oke alleen is het geluid nooit 100% en dat is met techno uiterst belangrijk
Waarschuw beheerder
ik ga denk ik dit jaar met oud en nieuw ook is een keer naar awake, tenminste met goede muziek t nieuwe jaar in :)
Waarschuw beheerder
donateur
Meestal wel goed. helaas wel zacht. Maar de sfeer maakt dat voor mij allemaal goed. En gewoon wat dichter bij een box staan :)

Waarschuw beheerder
ga ook gewoon lekker awaken met oud en nieuw:D gaat mij om de sfeer en de muziek geluid kan idd beter maar de sfeer is alles vergoedend nu nog vette line up:D
Waarschuw beheerder
donateur
erg jammer had wel op westergas gehoopt, niet dat het er daarom slechter zal zijn awakenings is natuurlijk altijd goed, maar denk dat dit jaar een keer overgsla voor de verandering. maar ben natuurlijk 29 oktober van de partij vette line-up en lokatie is ook erg leuk.

tot de 29e oktober
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik wil wel! Moet alleen nog zien dat ik de anderen nog zo gek krijg! :(
Waarschuw beheerder
donateur
Dus wat dit jaar betreft......ik weet het nog niet. Dit alles moet natuurlijk in overeenstemming met de partyvrienden en vriendinnen gebeuren

aangezien iedereen dan weer in een hutje op de hij zit in Frankrijk wil ik best met je mee Tommy;)
Waarschuw beheerder
hoop dat ik me hand heel hou deze x haha
vorig jaar brak m op die k..... trap

Waarschuw beheerder
je ziet mij ook verschijnen, als het net zo goed is als vorig jaar ben ik er zeker :yes:
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens..ga er gewoon weer heen. waar moet je anders heen? iemand suggesties?

Deutschland!
Na 2 jaar Awake wil ik echt wel wat anders.
Waarschuw beheerder
rush mag mijn jaar afsluiten, dus als HIJ er is ben ik er ook :jaja:
Waarschuw beheerder
Zal net zoals de laatste 2 jaar ook het komende NYE wel weer op Awake zijn of is er iemand die betere suggesties heeft??
Waarschuw beheerder
Jups k bent er 8)

Waarschuw beheerder
mij niet meer gezien in die NSDM >>>ga wel thuis een relaxt feestje bouwen :D en hopen dat ze dit feestje snel weer in de westergas doen :yes:

Waarschuw beheerder
uiteraard naar awake

het lekkerste feestje om 2005 in te gaan

:bounce:

Waarschuw beheerder
aanwezig :D

Waarschuw beheerder
ik kan geen betere manier bedenken om het nieuwe jaar in te gaan dan met Awake :)

ben ik helemaal met je eens....ik ben zeker weer aanwezig :yes:

over de line-up maak ik me geen zorgen, we hebben het wel over Awakenings he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Jah mensen...... is het al tijd dat er gefilosofeerd gaat worden over de line up van Awake oud en nieuw?? 8)

Waarschuw beheerder
Beyer/liebing/rachmad, een of meerdere van deze namen zitten er sowieso wel weer bij.

Ik hoop verder op Renato Cohen, Speedy J, Ruskin en een "harde afsluiter". Ben er nog niet over uit wie dat zou moeten zijn..
Waarschuw beheerder
donateur
Line up boeit me niet, ben er toch standaard aanwezig :yes:
Waarschuw beheerder
Hej schranzer wat d8 je van een paar battles:

Pet Duo vs Marco remus
Adam beyer vs Chris Liebing
Amok vs Sven Wittekind

En natuurlijk kan Speedy J niet ontbreken

:P

Waarschuw beheerder
k snap er niets van met de westergas.. ik zag in een of in de metro of spits dat er wel iets was in november ofzo... waarom geen monumental met oud en nieuw.. wat een vage zooi

geen awake met oud en nieuw voor moi.

Denk dat het duitsland word:D
Waarschuw beheerder
Umek, Henrik B, Dylan Drazen :yes:
Waarschuw beheerder
where is everybody's funky spirit???

amok,wittekind...:no

Publiek veranderd hé.. :yes:

Waarschuw beheerder
Renato cohen
Speedy J
James Ruskin
Stephan en vincent de wit
Valentino Kanzyani

OOk in deze volgorde....
Waarschuw beheerder
zeker wel aanwezig!!

Waarschuw beheerder
Zou eerst ook (weer) gaan, maar ben die beloftes een beetje zat.. ga dus een loods huren met een hoop vrienden.. bouwen we zelf wel een fat techno feestje..
Waarschuw beheerder
nou ik ben ook present hoor!! :D

hoop op goeie line-up
Headroom please!!! wat een set op Technova!! :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt fucking belachelijk dat Rocco zich wederom niet aan z'n woord houdt terug te keren naar de Gas!! Aanstaande Awakenings (29/10) zou al weer in de Gas zijn, sterker nog, ze zouden al een dik jaar weer terug in de Gas zijn. Rocco je bent echt een lul, stomme eikel, dit gaat toch nergens meer over?

Het is dat je het beste feest dat er is organiseert (Awakenings) maar anders had ik alle Monumental feesten voortaan geboicot!

Maar ja, ik heb geen keus.... Kutzooi NDSM it is.
Waarschuw beheerder
Waarom heb je geen keus dan?
Keuze genoeg hoor..
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja, Awakenings-verslaving ;) komt me bekend voor :$

Waarschuw beheerder
Behoorlijk fucked up dat t weer in NDSM wordt gehouden :/ vind het daar niet echt dat je zegt van :jaja: dit is hét!
Waarschuw beheerder
donateur
Vond 2 edities in de NDSM echt heel erg vet (de laatste en Pasen 2003), dus wie weet toveren ze nu weer zo'n vet feesie uit de hoge hoed!
Waarschuw beheerder
Laatste editie in de NDSM was de beste.
Kwa sfeer,muziek,bekenden alles was eigenlijk goed.
Maar goed misschien ben ik niet helemaal objectief,omdat ik nu eenmaal een Zweedofiel blijf.

Waarschuw beheerder
Laatste keer NDSM was leuk, maar ook niet echt denderend.. en die in October daarvoor was echt heel erg slecht.. zaten ze met het volume te spelen alsof ze thuis een Beyer plaatje aant testen waren
Waarschuw beheerder
donateur
Is zeker ook zo, maar het blijkt wel dat het alle kanten op ken gaan.. maar ik heb het altijd naar me zin op Awakenings en zeker met Oudjaar zullen vrijwel al me maten er zijn, dus de keuze is dan snel gemaakt :)

Waarschuw beheerder
Heb het ook altijd naar m'n zin op Awake.. al vond ik Festival ook niet echt denderend, en oud en nieuw dus ook niet ECHT knallen.
En nogmaals, als je iets niet waar kan maken, beloof het dan ook niet.
Rotterdam ga ik heen, oud en nieuw echt niet.
Waarschuw beheerder
ik hoop op een verassende lineup en niet al die bekenden die ik al wete ik veel hoe vaak heb gehoord!! RUSKIN is wel welkom...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond dit festival juist beter als 2002 en 2003, maar misschien heb ik het wel heel anders beleeft als jou.. Oudjaar was idd geen briljant feest te noemen nee, maar nogmaals, doordat al me maten er waren heb ik het geweldig naar me zin gehad.

als je iets niet waar kan maken, beloof het dan ook niet.

Dat is zeker zo! Als ze van tevoren niet zeker weten dat ze iets waar kunnen maken, maar ons wel alvast lekker zitten te maken, dat ken echt niet!
Waarschuw beheerder
donateur
En als ik dan zo vrij mag zijn om een naam te roepen van wie ik hoop dat ie op de line up zal staan dan is het nog steeds Der Dritte Raum! Geweldige minimal :respect:
Waarschuw beheerder
techno junk!! ik ben het volkomen met je eens..parchtige muziek
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel eens gelijk o:)

Hoop dat ze een keertje mogen komen, maar ik reken er toch niet op..
Waarschuw beheerder
ik hoop echt dat ze een totaal andere lineup neerzetten dan de komende editie...detroit special zijn goed zijn

mills
robert hood
stacey pullen
derrick may
Waarschuw beheerder
donateur
t mag van mij wel wat pittiger dan detroit, maar om mee te beginnen? Ach waarom niet :p

Goeie manier om het nieuwe jaar in te gaan; count me in! ok, de ndsm is jammer vergeleken met de Gasfabriek, maar hee, we hoeven iig niet wéér naar dat klote-rotterdam :)
Waarschuw beheerder
ja rotterdam is voor mij wel wat dichterbij,maar ik moet toegeven dat het sfeertje in onze hoofdstad wat beter is ja
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond de edities in Now & Wow ook super gezellig hoor! Zal wel aan mij liggen dan..

Boeit me echt geen kloot waar het gehouden wordt, het is toch allebei even ver weg voor mij :d

Mills zou inderdaad wel erg vet zijn om het nieuwe jaar mee in te gaan! (y) Doe dan gelijk ook ff Richie Hawtin en Headroom erbij o:)
Waarschuw beheerder
ja dat zijn de lekkere namen
Waarschuw beheerder
Ik sluit niet uit dat ik deze oud en nieuw naar de U60 in Duitsland rij. Krijg het er hier thuis ook niet meer door... Iedereen is er ziek van dat Rocco maar blijft roepen dat het volgende keer in de Gas is en zich er geen enkele keer aan houdt.
Afgelopen jaren was het wel de bom met oud en nieuw in de NDSM hoor, maar het is en blijft een beetje een zuig locatie, want de muziek gaat gewoon echt niet hard genoeg...
Waarschuw beheerder
2 Seray : Als je daar heen gaat kom je mij ook tegen hoogstwaarschijnlijk.
Boeken van een betaalbaar hostel is trouwens goed te doen daar.
Waarschuw beheerder
Da Phool, ja ik weet het nog niet hoor.
En grote kans dat ik gewoon meteen terug rij...
Maar een vriend van me woont daar ook in de buurt, dus wellicht blijf ik bij hem "pitten", hehehe.
Maar wel bedankt voor de tip! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je wat adressen wil hebben moet je me dat even laten weten.
Wij rijden hoogstwaarschijnlijk 31December s'middags daarheen.
En nemen een hostel van 1 op 2januari,wel zo verstandig :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
headroom was op technova ook zeer goed :)(Y)
der dritte raum was ook super op Liberty One..
maargoed...een john starlight zou ook niet misstaan op oud en nieuw :kwijl:

johannes heil zou ik ook weer graag zien.....

afsluiter RMB technojunk>? 8)......hahhaha met een ouwe rave achtige set....:kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik heb eigenlijk niet zoveel tegen de NDSM, hoewel het geluid altijd beter kan maargoed...

Kan iemand een prognose geven van Awake in de Now en Wow???
Ben er nog nooit geweest namelijk... Volgens een vriendin van me schijnt het een supervette locatie te zijn, maar ik ben er nog niet van overtuigd.... Iemand???
Waarschuw beheerder
Laat je verassen!

Waarschuw beheerder
het jammere van de ndsm en het voordeel van de graansilo is dat de raggertjes meteen in zaal 1 kunnen worden geplaatst en dus niet hoeven te wachten tot een uur of 3, en de minimalistic peeps die kunnen hun ei dan niet alleen kwijt tot een uur of tien...maar gewoon de hele avond in zaal 3 (y)

scheelt wel denk ik (y)

Waarschuw beheerder
donateur
weet niet of ik ga, 2x geweest en wil nu wel wat anders

vind ndsm niet eens zo een ruklokatie, heb ik op mn 50e nog wat aan mn oren, 13 november ben ik er weer te vinden. pont is minder maar ja, tis niet anders...

pet duo als afsluiter zou wel jummie zijn, kan er nog steeds niet over uit waarom er zo weinig volk stond te dansen bij hun....
Waarschuw beheerder
Klopt,ieder voordeel heeft ook zn nadeel en andersom.
Zei ooit de één na beste voetballer van Nederland.
Waarschuw beheerder
donateur
Ach Milos, dat was vroegah in de Gas ook nooit n probleem, waarom nu wel?

Waarschuw beheerder
ik zeg ook niet dat het wat uitmaakt hoor :)......alleen tzou eventueel voor sommige mensen een pluspunt kunnen zijn....

voor mij maakt het niks uit....

komende awake sta ik tot een uur of 12 in de minimal...dan tot een uur of 4 a 5 in zaal 2 en dan het laatste uurtje raggen...
dusja......maakt geen verschil eigenlijk;)
Waarschuw beheerder
Ik vind het best okee dat er voor iedereen wat is.
Opzet is opzich goed.
Alleen kan het problemen opleveren als je met een groep bent en de één hoort liever dit en ander liever dat.
Maar goed aanpassen is niet zo moelijk natuurlijk.

Waarschuw beheerder
Maar goed aanpassen is niet zo moelijk natuurlijk.

idd (Y)

Waarschuw beheerder
Detroit NYE :yes: :respect:

Of een Sloveens onderonsje :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Of een Sloveens onderonsje

....dat is ook wel een strak plan, maar hiervoor kun je ook in de P60 of op Dance Valley terecht :)
Waarschuw beheerder
Detroit NYE :respect:

Danael jij begrijpt het....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja detroit is zeker de beste optie..mills.robert hood,may,pullen

GEEEEEN slovenen..dat zou ik nou heel erg jammer vinden

Waarschuw beheerder
Jammer ? :no:
Recycled Loops rocks (Y)

Mediterraanse NYE mag ook, lekker swingend :kwijl:

Waarschuw beheerder
zat meer te denken aan een keniaans onderonsje :frusty:
;)
Waarschuw beheerder
=Techno Junk= 27 september 2004 11:38

Line up boeit me niet, ben er toch standaard aanwezig

:yes:

Waarschuw beheerder
zat meer te denken aan een keniaans onderonsje

Maken ze in Afrika eigenlijk ook techno ?!

Daar kan je wel een festivalletje geven :kwijl: :9

Waarschuw beheerder
Maken ze in Afrika eigenlijk ook techno ?!

Daar kan je wel een festivalletje geven

gheghe...zou wat zijn......dan worden de feesten daar zo damned goed...dat iedereen uit nederland gaat feesten in afrika 8) :p

kjudens verlegt zn grenzen.......Qameroen-outdoor festival....;)

Waarschuw beheerder
Whahaha (Y)

Stampen op de steppes ;)

Waarschuw beheerder
donateur
op techno wordt niet gestamptO:)

Waarschuw beheerder
Gaan we weer :S

Het moest ook gewoon ff kloppen met de S van Steppes, you know...

Housen op de Hippo's dan (Y)

Waarschuw beheerder
miech...hardhousepussy!

;)
Waarschuw beheerder
mmhmmmm
nou ik wacht de line-up af en anders ga ik voor het eerst in 2-3 jaar ergens anders me NYE vieren....
snik
we zien het wel
kom maar op met de dj's....
kussss
en fijn weekend

Waarschuw beheerder
nou ik wacht de line-up af en anders ga ik voor het eerst in 2-3 jaar ergens anders me NYE vieren

dat zou jammer zijn soor :/

beter ga je gewoon mee :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
zeg milos, dronken tor, wie liep er ook alwere met zijn staart tussen zijn benen weg bij proteus omdat hij het niet bijhield?:X
Waarschuw beheerder
donateur
Milos valt door de mand :9;)
Waarschuw beheerder
jaaa ik kreeg ook al een raar gevoel toe ik het opschreef
tuurlijk wil ik a-wa-ke!! maar ja
ik wil ook dat me gappies en me mutsies mee gaa
dus please let there be light and goede dj's .....................

want dan wordt het 1 groot feest voor mij en duizenden andere liefhebbende techno-gangers

Waarschuw beheerder
NOU... dat feest/awake-gevoel hield al behoorlijk op na zaterdagnacht 9 dec 2000 hoor... ;)
Zeker nadat je de 2e of 3e keer met tegenzin in N&Wauw ineens je halve dorp (stad op papier) rond ziet lopen ook.. pfff... Awakenings begon "in" te raken.. dat was genoeg! :S
LOL .. we zien gewoon de afg maanden t gezeik bij de "wij zijn Awake!" club (vecht zelf maar uit wie van jullie de echte zijn) net zo hard terugkomen al,zoals wij hebben lopen schelden 3jr terug! :yes: damn.. beste is t vlot te gaan facen: net als met Parkzicht wat iedereen niet wil horen en afdoet met standaard "weer dat vroeger?! hou ajb op!" is ook enig Awakenings gevoel zoals t was allang begraven hoor! OFF TOPIC
...je zult "ontdekken"... er zijn echt wel betere en leukere feessies zat around! ff doorbijten.. ghehehe.. wij moeten er wel voor naar Nature One of Berlijn,maar.. zelfs voor de die hard zeikerds is/was t mogelijk! :D "gewoon" gaan feesten weer mensen & bekkie! Je verpest alleen je eigen quality time, simpele conclusie na zolang.. hmm.. (en dan uitgelachen worden door oa hoop belgische vrienden/maten met "zo, bent u er eindelijk achter gekomen?!.. hoevele feesten & euro's ergernis heeft u weggegooid nu?? VOILA .. ergste was ze nog gelijk moeten geven ook! :S

Waarschuw beheerder
ja maar als ik alleen naar die belgische en duitse feestjes ga dan heb ik oook iedere maand max. een feestje :vaag:

neeeeehhh

we combineren het gewooon ;)

Waarschuw beheerder
donateur
de vorige 2 jaarwisselingen zat ik in de VS, deze keer niet... goh, wat zou ik dit jaar eens gaan doen? O:)

Waarschuw beheerder
079underground: Helemaal mee eens!
Sinds monumental uit de gas weg is is er op het 5jarig bestaan na geen een goede awakenings meer geweest. En dan steeds die praatjes om mensen aan het lijntje te houden. *KOTS* Ik hoor al anderhalf jaar dat ze nou toch écht binnenkort terug gaan.. :gaap: Zoals ik al eerder zei awake is gewoon gehyped en is ten onder gegaan aan zijn eigen succes.

Waarschuw beheerder
Nee niet mee eens!
Vrijdag de 13e in rotterdam was voor mij de beste awake!(13 september 2002)

Waarschuw beheerder
donateur
Gehyped? ik weet t niet hoor ;)

meer door toeval dan expres is t me tot dit jaar gelukt om op de 1 of andere manier Awake altijd mis te lopen :S

dit jaar dus 2x voor t eerst en ik kan niet anders zeggen dan dat t beide keren super-gezellige feestjes waren! sjo!

Waarschuw beheerder
Ok ik geef toe 13september 2002 was idd aardig, umek die die plaat van lionel richie draaide toch? :x
Waarschuw beheerder
dat was een vele mmale betere locatie op 13september 2002 zeker leukere feesten
Was me eerste awakenings.
Daarom wou ik de gas wel is meemaken maar denk dat ik deze editie over sla.
Waarschuw beheerder
donateur
hoevele feesten & euro's ergernis heeft u weggegooid nu??

Als jij het weggegooid geld vind dan ken je jezelf blijkbaar niet vermaken :/

Waarschuw beheerder
donateur
al geboekt voor london overigens?O:)
Artiest Dacato
Waarschuw beheerder
Heb wel zin in iets oosters getint?
Ken Ishii
Takyo Ishino
Kato

En anders echte groove rollin techno uit het zuiden van Europa
Danilo Vigorito
Paco Osuna
Marco Carola
Flo
Rino Cerrone
David Squillance

Waarschuw beheerder
NDSM... was vorige keer toppertje.. als het zo gaat dan is het helemaal goed(Y).. maar ik heb verhalen over westergast gehoord.... dus dan is het wel weer jammer dat het niet in westergast is!

Waarschuw beheerder
volgende week is de line-up bekend:-)

Waarschuw beheerder
Ik hoop op lekkere harde maar toch groovy techno.

Die techno als afsluiter van vorige oud en nieuwe editie was ultiem! Vet hard maar toch lekker normaal dansbaar :P :P

Waarschuw beheerder
zeg milos, dronken tor, wie liep er ook alwere met zijn staart tussen zijn benen weg bij proteus omdat hij het niet bijhield?

O:)
ik dronken>? hoe kom je dr bij >??;)
enne....kijk springen op proteus kan iedereen....maar technomoves maken>?8)
daar was ik echt te lam voor idd:)
;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
@ sample: nou, ik heb niet gezegd dat 't helemaal nix meer was na de verhuizing ofzo, doelde alleen meer op dat "awake-gevoel" wat er toenertijd was.. dat is voor menigeen al wel begraven..
MAAR: je kunt ook moeilijk nog gaan vergelijken met 'toen', er zijn zoveel factoren anders nu, niet t minst belangrijk is wel de plaats die t toen had als Technofeest op zich. Zoveel in die grootte in NL was er gewoon nog niet + dat daar dan die speciale locatie er nog ns bovenop kwam + die aparte sfeer (binnen)! er liep ook gewoon van alles door elkaar,vooral in de late uurtjes lol! punkers/skins zien zitten in n hoekie, paar meter verderop wat "afgevaardigden v A'dam (e.o.)-gevaarlijk" in dure pakkies etc etc, dat waren van die dingen wat t steeds n apart uitje maakten (voor ons dan..)

Waarschuw beheerder
donateur
dat "van alles door elkaar" hadden we op de laatste Awake Outdoor ook hoor! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
21.30-23.00 David Labeij
23.00-00.30 Bart Skils
00.30-02.15 Adam Beyer
02.15-03.00 Joris Voorn (live)
03.00-04.45 Rumenige & Loktibrada
04.45-05.30 Regis (live)
05.30-07.00 Miss Djax

Jah.... ik weet et niet....
denk dat ik thuis oud en nieuw ga vieren....
Waarschuw beheerder
donateur
t zou idd leuk zijn als Rocco die &^&*&*&^^&-bart skils nou s thuisliet en gewoon Jerome weer liet komen, die kan tenminste draaien...

die arrogante sukkel van n bart.... *blech*
Artiest Boté
Waarschuw beheerder
gewoon weer een "vernieuwende" kut line-up dus...
Waarschuw beheerder
donateur
Schranz, wie weet... misschien geeft Staas n feestje, hoef je ook niet thuis te zitten ;)

Waarschuw beheerder
bart skills......idd...........oprotten met die gast..........echt elke keer als ik em zag draaien verpeste hij enigzins de avond...:nee:

de rest van de line-up is wel te doen....alleen idd niet vernieuwend.

Waarschuw beheerder
Huh?Volgens mij is skills juist dé aangewezen man om een avond te openen.altijd goed gewoon....voor de rest niet echt een speciale line-up met op het einde gabbertechno van djax.
Regis en voorn natuurlijk altijd lekker!

Waarschuw beheerder
donateur
Schranz, wie weet... misschien geeft Staas n feestje, hoef je ook niet thuis te zitten

8) gelukkig zijn mn ouders op vakantie... dus ik kan enigzins ook een leuk feestje organiseren.... iemand interesse?? O:)

Maar idd er zal vast en zeker een Insomnia komen toch??? ben ik iig samen met familie met oud en nieuw hahahah (Y)

Artiest Tuur
Waarschuw beheerder
*milos-partystilos* 11 oktober 2004 14:08
bart skills......idd...........oprotten met die gast..........echt elke keer als ik em zag draaien verpeste hij enigzins de avond...

LOL... Bart Skils rules! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Guines, ik word al misselijk als ik die verveelde rotkop zie, laat staan die iets-harder-dan-trance-shit moet aan horen... *yuch*

Schranz, n avondje bij familie, netjes, zoals t hoort :p

Waarschuw beheerder
Tinkerbell,jammer.Hij heeft vette skills en een hele lekkere platenkeus!
Waarschuw beheerder
donateur
sja Guines, dan verschillen we daarin van mening ;)

Waarschuw beheerder
heb em horen draaien na 2 heerlijke sets van secret cinema en sims in de winkel van sinkel hij was toen echt fuckin bagger...

ik weet niet hoe maar hij maakt elk feestje waar ik kom en hij draait een stuk minder leuk.....en of dat nu komt omdat hij zich niet wil aanpassen aan de avond of wat dan ook..neh vind skills maar niks:)

Waarschuw beheerder
donateur
*is t eigenlijk wel een btje met Tink en Milos eens* :/
Waarschuw beheerder
donateur
vind t iig een betere line-up als vorig jaar en met Joris Voorn,rumeninge& loktibrada en Regis kan mijn avond niet meer stuk.

Hoop alleen dat t geluid beter is want dat was echt beroerd vorig jaar.

Waarschuw beheerder
donateur
Schranz, n avondje bij familie, netjes, zoals t hoort

Jah idd! maar kben zoiezo bij familie....
Awake is een hele techno familie :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
of dat nu komt omdat hij zich niet wil aanpassen aan de avond

Milos, volgens sla je hiermee de spijker op de kop!! :respect:

Schranz, anders n feestje van Insomnia bij jou thuis? :p
Waarschuw beheerder
Hmm, vind de line-up beetje saai. Alleen Beyer (Y)
Waarschuw beheerder
Vind de line-up ook een beetje tegenvallen maar weet zeker dat het weer geweldig gaat worden :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind Bart Skils, Adam Beyer, Joris Voorn (live), Rumenige & Loktibrada en Regis (live) echt wel vet, maar ben er sowieso wel. Van de week ff kaartje halen :)

Waarschuw beheerder
donateur
lineup: (N)

2nd plan to go to london met NYE(Y)

Waarschuw beheerder
Weet al waar ik oud en nieuw ga vieren! 3de x op rij @ NDSM :)
Waarschuw beheerder
Van deze zeer matige lineup wordt mijn keuze tussen Extrema NYE of weer naar die brakke NDSM loods toch een stuk makkelijker :-)
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
Dit jaar zeker awakenings met O&N!!!!!vorig jaar was echt heel relaxt zeker voor herhaling vatbaar!!!!

Waarschuw beheerder
Als het geluid net zo goed was als met awakenings zweden, komt het helemaal goed, en word het een top avond!!! en anders maak ik die zelf wel me me chickies.. en me moppie (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Kben erg aan et twijfelen of ik naar Awake of naar Projekt in Belgie ga!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Line-up is leuk ja daar in belgië (Y)

Beetje jammer dat het daadwerkelijk in België is, kut-volk :[ Te ver weg :yes:

Joris Voorn, Miss Djax en gezelligheid (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
ghehehe... iedereen is een b-tje Belgie af na afgelopen weekend heb ik et idee :D

Jah maar tis idd een end weg! maar voor de line up vind ik et wel waard! :jaja: en dat voor ook maar 25 Euri....

Ff opzoek naar een goedkoop hotel of motel in de buurt van Brussel
Waarschuw beheerder
Ben wel aanwezig bij Awake.

Voorn, Skills, Beyer, Djax.
Kan me wel in deze line-up vinden. :yes:

Wordt voor mij eerste keer NSDM.
Dus ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
Zeker aanwezig bij awakenings! Goede line up.. sfeer vond ik vorige x ook al vet bij NYE!

Waarschuw beheerder
Beetje jammer dat het daadwerkelijk in België is, kut-volk

projekt is het volk toch wel wat anders....

is toch wel een beetje meer de awake van nederland.....ipv de mysteryland van belgie...aka ILT;)

Waarschuw beheerder
Mooi gezegd (Y)

Maar toch zit ik lekker in de NDSM...

Waarschuw beheerder
groot gelijk.....

projekt was ik ook alleen heen gegaan als ik echte en bus met maatjes meehad....moet toch wel op O&N...

trouwens......kiek zag dr lekker bleekjes uit in de bus ;)

die 2 maatjes van je daarna...:D(Y)...weer hard gelachen iig;)
op hazeldonk8) ;)

Waarschuw beheerder
Iedereen was ook ver heen.... Je had Kiek thuis moeten zien :O Die was helemaal van de kaart ;P

Waarschuw beheerder
wat een schat he :lief:

Waarschuw beheerder
Ze was leuk man op ILT... Echt van dr genoten (L) Eigenlijk bijna de enige reden dat ik het nog naar mn zin heb gehad ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zeker awake net zoals vorig jaar . heb me toen ook goed vermaakt .

Waarschuw beheerder
donateur
Awakenings geeft altijd topkwaliteit voor een redelijke prijs en deze aflevering
zal dan ook net als alle afleveringen van de afgelopen 7,5 jaar wederom
uitverkopen (van mij kun je dus helaas geen desperate acties zoals 2 kaarten
voor de prijs van 1, of het weggeven van duizenden kaarten verwachten ;)

:respect: :D:D mooie opmerking ;p;p
Waarschuw beheerder
donateur
en dat vinden we ook helemaal niet erg, dat Rocco geen kaarten weggeeft :) Geen toerisme op Awakenings! :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad Tink :jaja:

maar ja... de Awake prijzen zijn ook nog niet zo extreem als die van ID$T....

Kmoet alleen eerlijk bekennen dat ik nog neit zeker weet waar ik ben met oud en nieuw :$:$

er is een zeer interesant feest in Belgie waar ik toch wel graag heen wil! :D

dus misschien kom ik niet op de afterparty ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het lijkt maar alsof je niet weet waar je heen wilt, stiekem, diep van binnen wil je toch naar Awakenings ;)

Afterparty kan geloof ik ook bij Staas, als ik t goed heb begrepen.... :D

Waarschuw beheerder
donateur
Jah maybe.... et liefst zou ik wel lekker in de buurt blijven.... met veel techno bekende om me heen....

maar als ik hier kijk :kwijl: www.pro-jekt.be
Damn dan begin ik toch weeeeer te twijfelen!

Jah ik had ook al begrepen dat mn neefie weer een feest geeft!
ben benieuwd of ze nu wat meer gaan controleren op die illegale feestjes in A'dam :|
Waarschuw beheerder
donateur
Twijfel is nee, dat weet je nu toch wel Schranz O:) :D

Tja, die van Staas zijn niet helemaal illegaal he... de huisbaas weet er van af en vindt t goed dat er feestjes gegeven worden... Tis ook niet helemaal legaal ivm vergunningen ensow, maar toch denk ik niet dat Staas er veel last van zal hebben... smeris weet ook dat t altijd goed gaat daar ;)

Waarschuw beheerder
donateur
nou Tink... deze twijfel is mogelijk toch echt een ja 8)

maar goed.... tis een luxe probleem he ;p
feestjes in overvloed... en iedereen wil natuurlijk dat ik bij hun feestje aanwezig ben O:) whahahah ;p;p

Neej Staas zn feestjes zijn grijs :D hahah
Maar goed..... ik schrok wel ff toen ik die nieuws kop hoorde hoor!
maar tis wel een goede locatie daar.... en idd ze weten er vanaf.... dus opzich ist wel redelijk safe (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
dat is zeker n luxeprobleem, als iedereen jóu op zn feestje wil ;)

Ja, tis idd schrikken, heb van t weekend verhalen gehoord van iemand die erbij was en t heeft zien gebeuren... :S Minders hoor...

Waarschuw beheerder
donateur
Jah Tink.... krijg zelfs geld toe als ik kom O:) whahahah ;p

Pfoe jah dat is zeker schrikken.... kmoet er toch neit aan denken hoor! lijkt me verschikkelijk om vast te zitten in een brand! :(
Waarschuw beheerder
donateur
Hahhahahahahahahahahaa dan ga ik met jou mee ;) :p

Ed vertelde dat er echt mensen als versteend naar stonden te kijken... die heeft ie maar naar buiten gebracht :S Erg hoor... hij merkte wel dat ie wat speed had genomen, de adrenaline ging 4x zo hard ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha ja dat zou je wel willen he! :jaja:
je bent net als al die andere... willen allemaal bij mij in de buurt zijn met O&N O:)

Pfoe jah ik begrijp wel dat zn adrenaline moeilijk tekeer ging!
wel goed dat hij nog die mensen mee naar buiten heeft gekregen dan! 1 dode is al erg.... maar als et er nog meer waren geweest :|

Waarschuw beheerder
ik denk dat ik deze awake oversla. Vond het vorig jaar met Oud en Nieuw niet echt bijzonder en 40 euro is wel veel geld!
Waarschuw beheerder
donateur
Juist door die adrenaline heeft ie ze naar buiten gekregen volgens mij....

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga ook zeker niet vanwege de line-up, maar vanwege dat Awake-NDSM en Awake Outdoor voor mij de gezelligste feesten van het jaar waren :yes:

dit is de eerste keer in een heleboel jaar dat ik met Oud en Nieuw in Nederland ben, dus ik wil gezelligheid met een hééééééleboel vriendjes om me heen

en natuurlijk een leuk muziekje erbij, maar dat zal wel lukken ;)

Waarschuw beheerder
ik denk dat ik deze awake oversla. Vond het vorig jaar met Oud en Nieuw niet echt bijzonder en 40 euro is wel veel geld!

vind ik oook......
alleen denk ik dat het dit jaar wel beter wordt........dit jaar WEL vuurwerk en MINDER strobo's ;)
scheelt wel denk ik......

ik ben er nog steeds niet uit wat er nu met O&N gebeurt...

....maar dat zal vast wel goedkomen :)

Waarschuw beheerder
donateur
die strobo's doen ze dit jaar zeker niet meer :P ...ik heb er destijds vanuit de VS met de organisatie nog een hele juridische (maar evenzo zeer opbouwende) diskussie over gehad hahaha

Waarschuw beheerder
darkie gaat dr altijd diep op in;)(Y)

specialisme....licht en oordopjes;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geeft dimi niet were een illegale!!?? daaaaar wil ik heen

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond t ook een zeer goede zaak dat Monumental er hier zo openlijk over wilde praten EN toegaf dat ze gewoon wat fout hadden gedaan (daar scoor je bij mij punten mee :yes: )

Waarschuw beheerder
agh, ik denk niet dat het dit jaar weer uitverkocht raakt en zo ja, zal dat een paar dagen van te voren zijn, dus ik heb nog alle tijd om over iets anders na te denken

Waarschuw beheerder
ik ben er nog steeds niet uit wat er nu met O&N gebeurt...

Kom nou gewoon ook eikel, krijg je een lekker glaasje champagne van ome Daan (L)
Waarschuw beheerder
Kaartje is binnen . ik ben erbij net zoals vorig jaar ...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me kaartjes ook al binnen, Dus dat word weer lekker los gaan.

Waarschuw beheerder
Same here
Waarschuw beheerder
Ik ga dezelfde nacht met snowboard vakantie, dus geen awake voor mij. Toch draag ik bij door taxi van Mijdrecht naar A'dam centraal te spelen :D
Waarschuw beheerder
toch maar ff kaartjeshalen binnenkort :P
Waarschuw beheerder
donateur
Zojuist me kaartje besteld :)

Nog nooit een techno feest meegemaakt, moet ook eerlijk bekennen dat ik me nooit in de muziek verdiept heb :$

maar was toch wel erg benieuwd naar aanleiding van de positieve berichten over de sfeer die ik van me vrienden hoor, dus met oud en nieuw krijg ik me techno ontmaagding o:)
Waarschuw beheerder
je hoeft niet te komen hoor als het je te soft is :P
ontopic: kaartje net gehaald :)
Waarschuw beheerder
miss djax gaat hem wel hard afsluiten,
kaartje haal ik toch wel,kan geen awakenings missen.
maar vergeleken met de vorige line-up van awake.
maar wordt zeker wel weer een gezellig feestje
altijd op awake toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Als je liever hard hebt met oud en nieuw moet je naar Belgie gaan :jaja:

www.pro-jekt.be
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Pitalo, je gaat ons wel helemaal naar de NDSM brengen hoor, niet tot aan CS ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
maar wordt zeker wel weer een gezellig feestje
altijd op awake toch?

Waarschuw beheerder
nopes dit jaar qrimtetime, vind deze line up toch echt te :x voor woorden !

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb niet eens naar de line-up gekeken hahaha

dat vind ik voor een feest als Awake ook niet zo heel erg belangrijk ;)

Waarschuw beheerder
de sfeer he dark 8)
Waarschuw beheerder
donateur
En die sfeer is juist de reden dat ik Awakenings mee ga maken :jaja: Al zoveel over gehoord...

Ik ben benieuwd (Y)

Waarschuw beheerder
mhhz was jij die niet van hellbound?

Waarschuw beheerder
wat zou dat er mee te maken hebben dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij heb ik daar met X-TinctioN nog een babbeltje staan maken ;)
Waarschuw beheerder
eejj nick!!

dat moet ik meemaken...

(k)
je techno slet
Waarschuw beheerder
donateur
Oei, ga ik oud en nieuw vieren met me (L) Kimmetje?

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hhmm.. Dat weet ik dus nog niet....

Ben de laatste 2 jaar al naar awakenings geweest met oud & nieuw ( wat trouwens top was!!!)

misschien crime time.. Gran canaria of Lyon, misschien bij m'n vriendje op de bank of uhh..
IK WEET HET NIET!!!

stel niet van die moeilijke vragen!

Lieve kleine techno hoer van me..
:P
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon gaan :[ Ga ik eens naar een techno feest, en dan wil me techno sletje oud & nieuw gaan vieren op een huppelstyle feest? :-/

Gewoon naar Awakenings jij :[

Waarschuw beheerder
ow je bent t toch oke haha (y)

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind t wel stoer van Nick :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook stoer b)

Ik kijk er al naar uit :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
verwijderd (favoriete muziekgenres: classics, hardcore, oldschool) wou dit jaar ook eens een keertje Awake doen en ging mee naar Awakenings Festival. Liep de hele tijd van "Wat is het hier gezellig!"

:D
Waarschuw beheerder
donateur
En dat verwacht ik dus ook gewoon te roepen :jaja:

Kom op zeg, pogo kneuzen cq. walvissen zul je daar niet zo veel aantreffen :p Dus qua sfeer kan het niet zo slechter dan hardcore feesten :p

Waarschuw beheerder
En dan wordt er ook nog eens technoi gedraait :kwijl: Wat wil je nog meer ?!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me om eerlijk te zijn nooit verder in techno muziek verdiept dan te roepen dat het herrie is :$

Ik ga voor de 31e me er ook niet in echt in verdiepen, en laat het dan wel allemaal over me heen komen ;) Heb in ieder geval genoeg (L) mensjes die daar rondlopen die me kunnen uitleggen wat ze er nou precies goed aan vinden, was tot dusverre alleen maar 100% hardcore freak :p

Waarschuw beheerder
donateur
daar zul je van iedereen wel een ander antwoord op krijgen hahaha (nou ja, dan heb je wat te babbelen he?)

sommigen zeggen dat je ernaar moet leren luisteren, anderen zeggen dat je je gewoon moet laten meedrijven door de "hypnotisch doorlopende beat"

wat mij betreft is techno multifunctioneel: je kunt er een dansje op doen, je kunt er naar luisteren (sommige DJ halen echt de waanzinnigste toeren uit qua techniek, zoals bv Ben Sims en Dylan Drazen om er maar een paar te noemen) en je kunt er ook gezellig doorheen praten :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gaat helemaal goed komen Nick.

Ik weet zeker dat je je wel zult vermaken op awake

Waarschuw beheerder
Je zal je zeker vermaken (Y)

En als HC liefhebber zal je de afsluiter toch ook wel waarderen (Y)

je kunt er naar luisteren (sommige DJ halen echt de waanzinnigste toeren uit qua techniek, zoals bv Ben Sims en Dylan Drazen om er maar een paar te noemen)

Bit of advice ;) Let goed op tijdens de 3 kwartiers Live-set van Joris Voorn :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
whehehe... Nick wordt er helemaal doorheen gecoacht :D

ik heb me om eerlijk te zijn nooit verder in techno muziek verdiept dan te roepen dat het herrie is

ik heb t zelfde met hardcore hoor... maar daarom heb ik me heus nog wel vermaakt op Ghosttown :) (nou ja, dat heb je ook wel gezien)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe, erg (L) van iedereen :$ Wordt gewoon menthaal voorbereid b)

En als dj's lekker gaan stunten en kloten met de platen, das juist :k om naar te luisteren :jaja: Plaatje inmixen kan iedereen wel na een jaartje goed oefenen, ik hou wel van wat experimentjes met de mixers en draaitafels :p

En was zeker gezellig op Ghosttown DSW (Y) Alleen wist je niet eens meer wie ik was :[

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar toen je t zei wist ik t meteen en ik ben t ook niet meer vergeten!

ik zei nog dat je best wel leek op je foto :) (en t was de eerste keer dat ik je serieus in t echt tegenkwam, dus dat moet je óók meerekenen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Speedy Nick >> Je gaat het GEWELDIG vinden, weet ik zeker! Als je maar niet te snel gaat oordelen, want het is een feit dat je er even in moet komen! Het is even wennen, maar als je er eenmaal inzit, dan kom je er noooooooooooit meer uit :D je ken techno het beste vertalen als een geweldige trip waar je niet meer uit komt ;)

Sowieso is de sfeer er geweldig, dus daar ken het niet aan liggen.. en zeker als je met goede vrienden bent en als je je openstelt voor lijpe, maar leuke gesprekken, dan ga je een topnacht tegemoet!

Helaas heeft Monumental het ff verneukt voor mij op de vorige editie, maar mocht Pro-Jekt en Extrema niet haalbaar zijn (vanwege te weinig vrienden van me, want wil toch echt bij me maatjes zijn!), dan ben ik er ook te vinden!

Enjoy!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Bit of advice ;) Let goed op tijdens de 3 kwartiers Live-set van Joris Voorn :yes:

Idd, die kerel is zo godsgruwelijk geweldig! Dat is zekers een topper! :yes:

Waarschuw beheerder
Ik ben alleen niet zo weg van die Loktibrada & Rumenige :(

Maar ik heb ook nooit iets anders dan minimal clickhouse van hun gehoord... Maar dat is echt niet waar ik zin in heb om 4 uur 's nachts :S

Waarschuw beheerder
donateur
da's dan een mooie tijd voor een paar gezellige gesprekken of een leuke wandeling door de zaal :)

(of gewoon ff gaan piesen en weer aanvullen met bier)
Waarschuw beheerder
donateur
DSW--> Klopt idd, heb je 1 keer ff snel gesproken op Q-beach hiervoor, voor de rest alleen maar via PB natuurlijk ;) Mensen zeggen (gelukkig :p) wel vaker dat me profielfoto op me lijkt b) Stomme is eraan dat mensen me echt herkennen ook omdat ik zulke fel rode lippen heb :-/ Heb zelfs mensen gehad die vroegen of ik lipstick opdoe :x

=Techno Junk= --> Zoals eerder gezegd, ik ga er gewoon heen met de verwachting een gezellig feestje te hebben, en ik laat het wel over me heen komen ;) Heb veel vrienden bij me, wat ook altijd gezellig is natuurlijk, dus ik zal dan snel genoeg wel merken hoe men techno nou precies ervaart, in de hoop natuurlijk dat ik dat ook snel zal doen ;)

En lijpe gesprekken zijn cool :p Ben ik meesterlijk in b)

Waarschuw beheerder
Minimal en clickhouse van Rumenige & Loktibrada :vaag:
Die draaien toch alleen maar offbeat.
Of heb ik serieus iets gemist?

Maar ik ga sowiezo niet naar Awake. Vorig jaar goed naar mijn zin gehad, maar dat kwam zeker niet door de muziek of het feest. Was meer dat het gewoon gezellig was enzo.. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
alwéér dat woord "gezellig" :)

Waarschuw beheerder
Ook offbeat idd... Maar ga jij mij nou eens haarfijn het verschil tussen die stijlen uitleggen :S

Waarschuw beheerder
R&L Minimal?
Hahahaha gruwelijk harde offbeat ja!

Minimal:nooit!

Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd :yes:

Heb ze alleen maar op setjes gehoord en daar vond ik het nou niet echt veel... Maar dat is natuurlijk niet te vergelijken met in het echt ;)

Ik laat me verrassen, maar hopelijk niet negatief... Heb het weleens meegemaakt dat een dj gewoon zo erg niet naar mijn zin draaide, wat erna kwam was fantastisch maar ik kon er niet meer inkomen :(

Waarschuw beheerder
Laat je maar verassen...

Waarschuw beheerder
donateur
in zo'n geval ga ik altijd ff driftig rondjes lopen en iedereen hallo zeggen enzo ;)

Waarschuw beheerder
donateur
eigenlijk het enige feest waar ik echt naar uit kijk :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik geloof ook dat het offbeat is maar ik kan me vergissen. Ik heb er in ieder geval zin in!! Was toch liever naar Pro-jekt gegaan maar het mocht niet baten. Helaas, Awakenings is ook altijd goed!
Waarschuw beheerder
kaartje is binnen!!!!! kan niet wachten om Loktibrada & Rumenige weer aan het werk te zien!!!!!! Wat waren die goed met Awakenings Fstival 04
Waarschuw beheerder
donateur
kaartje wordt na t weekend gehaald :)

Nick, eet je mee met O&N? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk eet ik mee dan :jaja: Kook ik dit keer voor jullie dan? :p

En hoe was je weekend trouwens? (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Gezwellig :) Oh, dat kan ook nog idd, we bellen vast nog wel ff voor die tijd ;)

Weekend was super, veelste kort!! Wil weer terug ;)

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Is hier een lekker rustig weekendje geweest, ben alleen ff naar oldschool feestje in patronaat gegaan ;) Was wel erg gezellig en :vaag: feestje :p

Weekend is helaas altijd te kort :-/

(K)
Waarschuw beheerder
Word ook mijn eerste technofeest naar honderden hardcore, hardstyle, oldschool feesten, ga ook voor de sfeer, ben benieuwd wat het wordt... :P

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
twijfel nog steeds tussen extrema en awake :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet ook maar is ergens kaarten voor gaan halen :|

Waarschuw beheerder
ach mijn awake kaarten liggen klaar bij de ticketbox..maar twijfel nog..anders kunnen ze altijd nog verkocht worden :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Jah ik kan mn kaarten ook reserveren voor Projekt 8)
kan ik altijd nog beslissen niet te gaan ;p haha

Waarschuw beheerder
twijfel nog steeds tussen extrema en awake

Flikker toch op man ! Gewoon Awake, champagne, alle leuke mensen, techno, daan... Wat wil je nog meer ?!

Ik zal ERG teleurgesteld zijn als je niet gaat.....

Waarschuw beheerder
ik ben er ook :[

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
Na enige twijfel ook maar besloten om te gaan, beetje traditie ook :P En sowieso altijd gezellig Awakee!
Waarschuw beheerder
yep wij gaan ook en is toch altijd weer erg gezellig.
leuk plekje om jarig te zijn :9
Waarschuw beheerder
he Frank gaan we los op Awakenings???????

Waarschuw beheerder
stan..we gaan helemaal los...althans...ik wel...:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja Pro-Jekt staat nog steeds dik bovenaan me lijstje, maar als verders geen vrienden gaan..... :/

Waarschuw beheerder
het is zeker.......mijn oud en nieuw gaat in huiselijke kring plaatsvinden :D(Y)..

tusssssen kerst en O&N zullen er sowiezo nog wel 3 a 4 feestjes bezocht worden....dus...heb dr zin in :)(Y)

Waarschuw beheerder
Jammer Michieltje :(

Maar daar zal het ongetwijfelt ook erg dope worden ;)

Waarschuw beheerder
jaaaaaaa zekur:)
stiekum wil ik ook wel naar awake......want ik weet dat hetd it jaar WEL vuurwek zal worden en ik NIET de hele avond aan de zijkant moet staan door strobo's waar ik om de 5 min. van out denk te gaan 8)

dus je zult een superfeestje hebben :yes:

alleen wil dit jaar wat anders......iets wat je bij blijft. :)

(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
iets wat je bij blijft

Daarom ga ik dus juist eens een keertje een techno feest proberen :jaja:

Vanmiddag kaartje binnen gekregen, dus 100% zeker aanwezig :jaja:

Waar begin ik aan? :x :p

Waarschuw beheerder
ja oke........maar doorgaans onthou je van een feest(als je regelmatig gaat) niet meer dan bepaalde momenten..nuchter of naard e klote.

het is super..mede door de dj's, maatjes, vrouwen enz. dus gaat de tijd snel.

in huiselijke kring, is het gewoon intiemer, gezelliger, iedereen bijelkaar. Op een feest heb ik de (vinden mn maatjes) slechte gewoonte om fulltime in mn eentje rond te housen.....ook omdat er een flinke zooi van bekenden voor me rondloopt....wat er in resulteert dat ik mn maatjes maar weinig zie op zo'n feestje.;)

ondanks dat zal awake echtw el super worden dit jaar:0
word wel even wennen voor je nick;)
had ik ook na HC in het begin :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
er zijn dit jaar geen strobo's op Awake :)
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer, kan ik niet eens gaan strobo trippen :vaag:

Neem ik wel een zaklamp mee o:) Lichtje aan, lichtje uit, etc... :p
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker een vette line-up weer hoor, ben alleen niet kapot van miss djax aan het eind, regis en loktibrada & Rumenige zijn daarintegen wel heel erg vet....toch ga ik dit jaar van mijn geloof afvallen....het spijt me Rocco.....maar keine Lust in nog een keer de NDSM, vind ik nou eenmaal niet 1 van de beste lokaties....

Al was het in de GAS was ik zeker van de partij, ik had waarschijnlijk ook nog wel gegaan als het in de NOW & WOW zou zijn geweest....maar helaas....

Dit jaar dus op naar Eindhoven....waar wel een SUPER lokatie gevonden is; Strijp S, oftewel de oude Philipsfabriek......Ik weet zeker dat ik daar muziekaal ook erg verwend zal worden en heb ook reteveel zin om met lieve Estroe 2005 in te gaan....die overgenomen zal worden door Steve en Joel back 2 back.....voor menigeen zal dit feest te ver zijn of niet hard genoeg, maar Ikzelf kijk er erg naar uit....!!!! Zeker wanneer er nog een afterparty in het Holliday Inn achteraan geknalt wordt!!!!!

Zowiezo wens ik iedereen vast een SUPERuiteinde!!! Waar ie zich ook zal bevinden......

:Respect: to all.....

Vinze....

Waarschuw beheerder
er zijn dit jaar geen strobo's op Awake

:bounce: Joepie ;P
Waarschuw beheerder
ik ga er zijn :p

En Tink, zorg ervoor dat ik je herken :[
:p
Waarschuw beheerder
donateur
Nog wel 2 dagen ook!! en lekker dichtbij ;p

über locatie :[

Waarschuw beheerder
donateur
kaartje is gehaald! :D

nog 25 dagen :) (t wordt vast héééél gezellig!)
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk, ik ben er b)

Misschien als ik me daar heel erg goed vermaakt dat ik ook naar Awakenings in Westergasfabriek ga :p Al genoeg verhalen daarover moeten aanhoren van Maren en Dennis :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nick, westergas is idd heel vet
Waarschuw beheerder
donateur
Gaan we weer samen dan? :d Moet zeggen dat ik afgelopen weekend ook erg gezellig vond :p
Waarschuw beheerder
donateur

NYE vanaf begin he
omadt de treinen vroeg stoppen met rijden :/
Waarschuw beheerder
donateur
je bent er met oud en nieuw ook bij? :d beter, je gaat maar niet naar dat stomme QrimeTime :[ Huppelstyle :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nope
ik ga naar awake

om 't jaar
vorig jaar Multi
jaar ervoor Awake
Waarschuw beheerder
donateur
Multi is toch op een kleine kut lokatie :-/ Kan wel exclusieve tent zijn en alles, maar als je daar 1500 man in propt gaat het erg druk, warm en tyfus benauwd worden denk ik :x

Whoei, mag Tobias meegenieten van me techno ontmaagding :-9
Waarschuw beheerder
donateur
ja, zyon is alleen leuk voor kleine feesten

ben al 4 jaar geleden techno ontmaagd, in de westergas :kwjiL:
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, die van mij dus met oud en nieuw :p

God spaare die technoliefhebbers dan..;d
Waarschuw beheerder
donateur
haha

ik heb ook gewoon vaak legerbroek, aussie en hellraiser longsleeve aan hoor ;D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ok, maar als ik legerbroek aantrek met me kale kop dan krijg vaak dat woord wazi weer naar me kop :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
:/
ok niet goed nee

ik werdt tot in me schoenen gefoulleerd
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha :d Zal ik ook wel hebben met oud en nieuw met me bomberjackie en kale harses :p

ff kijken of er dan aan de deur nog mooie dames staan te fouilleren :-9
Waarschuw beheerder
donateur
heb ook me bomber aan ;D

staan helaas weinig vrouwen bij controles :/
Waarschuw beheerder
donateur
Gaan we elkaar dan grondig fouilleren? :-9

Waarschuw beheerder
donateur
als ik legerbroek aantrek met me kale kop dan krijg vaak dat woord wazi weer naar me kop

op technofeestjes wordt dat niet zo snel geroepen, want wazi's komen daar sowieso al zelden/nooit ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Denk het ook niet hoor, maar helaas blijf je toch overal mensen houden die denken dat je daarmee een politiek standpunt mee wilt uiten :nee:

Ik zie de 31e wel wat ik aantrek, misschien koop ik wel een felgeel fluoriserend shirt ofzo :p Weer eens wat anders dan me merchandise shirtjes 8-)
Waarschuw beheerder
donateur
ik doe me legerbroek ook niet aan hoor

Waarschuw beheerder
donateur
ik doe jouw legerbroek óók niet aan! :D
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig ;)
Waarschuw beheerder
Jaja, ben weer van de partij B)
Waarschuw beheerder
donateur
DSW, vind eigenlijk wel dat je Xantrex zijn legerbroek moet aantrekken :jaja: Laat me lachen 8-)
Volgens mij is het net een drie kwart broek dan [img cacheid=000001d1000060093339c8bf1a007ca6d0]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
denk 't ook ja

Waarschuw beheerder
Dacht 1st niet echt wat qua djs, maar zit nu al een uurtje of 2 na sets van rumenige en loktibrada te luisteren, en denk nu echt van kut dat ik niet kan,, Wat een sets :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb er weer zeker zin in..
Nu helemaal nu ik met dat setje van cari de buren weg sta te blazen......
cari @ awake 11/4/04

Word weer uren feesten op lekkere techno, maar eerst nog ff als inkomertje Sound Architecture met sven vath vrijdag de 29e:D....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mag er een fototoestel mee naar binne?

Waarschuw beheerder
mag er een fototoestel mee naar binne?

Ik zou zeggen: stuur ze even een mailtje (Y)

info@awakenings.nl

:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
bij Awake doen ze d8 ik niet zo moeilijk

Waarschuw beheerder
donateur
nope... zolang et geen mega prof camera met 1000x zoom enz is... mag je em gewoon meenemen (Y)
Waarschuw beheerder
ok ja had ik al gehoord, maar tog nog ff hier checke :)
Vorige keer had ik'm niet bij me en toen zei iemand dat...

Op de site zelf staat overigens ook niets dusss :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja, nog iets meer dan 2 weken en dan heb ik me grootste ontmaagding sinds me 16e b)

Nou maar hopen dat het niet zo'n gestuntel word als de vorige keer 8-)
Waarschuw beheerder
donateur
Nick, je heb nu begeleiding van een aantal mensen ;p
Waarschuw beheerder
donateur
idd :jaja:

Maak me gek en gooi me haar los :-9

We gaan er weer een gezellige nacht van maken mede-slet (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
De voorbereidingen zijn in volle gang voor de meest spectaculaire party van het jaar. Mis het moment om 00.00 niet want dat wordt letterlijk da bomb!! Alle remmen gaan los bij ons definitieve afscheid van de NDSM waarbij we gretig gebruik zullen maken van de ruimere geluidsnorm die op deze speciale feestdag landelijk van toepassing is.

Als ze maar niet weer met die bizar harde knallen aankomen kreeg vorige keer zowat een hart verzakking.
Waarschuw beheerder
donateur
Als ze maar niet weer met die bizar harde knallen aankomen kreeg vorige keer zowat een hart verzakking.

Hehe... een beetje vuurwerk hoort erbij :D de laatste keer in de NDSM was ook supermooi; vuurwerk dat net boven je hoofd door de zaal vliegt.. geweldig!

Heb net toch maar een kaartje gehaald voor O&N, wil 't toch niet missen :D

Waarschuw beheerder
donateur
vorig jaar was toch drama?? :-o
toen hadden ze et toch met balonnen opgelost omdat ze geen vuurwerk vergunning hadden? of zit ik nou fout? :$

Et jaar daarvoor was et wel vet! met pijlen die over kabels schoten enz (Y)
Waarschuw beheerder
nog maar 2weken,dan gaat het LOOOOSSSSSSSS!!!!!:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
vorig jaar was toch drama??

Bedoelde de editie van dit jaar (dacht met pasen; de Drumcode night) in de NDSM, toen schoten er ook van die pijlen over kabels e.d. (de editie dat een gedeelte van 't geld naar Greenpeace ging)
Waarschuw beheerder
tering wat heb ik zin in Awake zeg!!!:D
is er trouwens nog wat speciaals omdat het O&N is

ik bedoel dan vuurwerk showtje, champagne enzo???
Waarschuw beheerder
donateur
Vuurwerk sowieso, champagne weet ik niet.. hoop het wel, vorig jaar heb ik me helemaal lam gezopen aan dat spul want bijna niemand hoefde :9

Waarschuw beheerder
Ik begin er ook erg zin in te krijgen... Heerlijke afsluiting van een weekje vakantie :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Jah me 2!!! gelijk bij binnenkomst kaarten voor de Wester halen :D

dan hoef ik daarna nergens meer aan te denken :P

maar eerst nog maar ff naar Sven @ Poema
Waarschuw beheerder
zo he!!! nog maar 1,5 week :) :)
en idd eerst effe een kaartje voor de westergas halen :yes:

Waarschuw beheerder
eerst nog even naar testemonial donderadag of niet daan ;)

en dan lekker het nieuwe jaar in op awake (y)
begin er ook wel zin in te krijgen!

Waarschuw beheerder
eerst nog even naar testemonial donderadag of niet daan

Zeker jongen, vrijdag lekker vrij (Y)

Ga je me die link nou nog geven ???! :[
Waarschuw beheerder
weet iemand of er nog kaarten voor O&N te verkrygen zyn ??
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij wel

Waarschuw beheerder
ook aanwazig,

twijfel alleen nog of ik voor of na 12'en ga

Waarschuw beheerder
twijfel alleen nog of ik voor of na 12'en ga

Dan kan je net zo goed niet gaan...

Het 12 uur moment met nog 6000 anderen is toch het mooiste moment van de avond (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat lijkt me ook ja! Zeker met de vuurwerkshow die weer terug is van weggeweest :d:d

Waarschuw beheerder
vuurwerkshow..ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
donateur
Me too :jaja:

Begin er nou toch wel naar uit te kijken :d Ben echt nieuwsgierig hoe dat wordt :$

Waarschuw beheerder
donateur
Dan kan je net zo goed niet gaan...

Het 12 uur moment met nog 6000 anderen is toch het mooiste moment van de avond

Dat is een feit ja :jaja:

en hoe dan ook wil ik ruim op tijd zijn voor mn Westergas kaartje :9 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben echt nieuwsgierig hoe dat wordt :$

En terecht :yes:;)

Ik ben er waarschijnlijk wel weer gewoon zoals vanouds vanaf het begin dus dat kaartje moet geen problemen op gaan leveren :d

Weet iemand trouwens of je nou champagne krijgt, want Oudjaar zonder champagne is als een feest zonder muziek
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet nog een kaartje kopen :$
Waarschuw beheerder
donateur
Dat ga je dan maar meteen morgen doen Tobias :[

Wil wel oud en nieuw vieren met met mede-sletje (L)

=Techno Junk= --> Heb me nooit in techno muziek verdiept, maar na alle verhalen over de sfeer moet ik dit toch minstens 1 X in me leven meegemaakt hebben :jaja:

En als bevalt, wie weet zien jullie me nog in de westergas fabriek terug ook ;p
Waarschuw beheerder
donateur
ja Nick
ik wil 't echt niet missen
pers ging namelijk niet door :/

mede-slet :lief:

Nick, miss djax als afsluitster, zal je zeker waarderen :yes:

westergas :kwijl:

dan ook mee naar Awakenings festival :p
Waarschuw beheerder
donateur
Je gaat het ook niet missen :[ De die-hard gabber Speedy Nick die naar een techno feest gaat :-o Primeur van het jaar :jaja:

En volgens mij, als oud en nieuw naar mijn verwachting verloopt, zul je me zeker wel vaker gaan zien op dat soort feesten ;) Muziek zal alleen wel ff wennen zijn, maar als je je er een beetje open voor stelt moet dat wel kunnen lukken :D
Waarschuw beheerder
donateur

lukt je wel
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb jou bij me om me te steunen :-9
Waarschuw beheerder
donateur
wordt gezellig
ben er al vroeg denk ik
omdat de laatste trein al om 19:42 gaat vanaf Alkmaar
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga met Dennis en Maren, maar wil nog wat gaan koken voor ons voordat we richting Amsterdam gaan, zit te denken aan lasagna traditionale :k

Als je wilt kun je wel mee eten dan, moet ik alleen ff grotere ovenschaal halen :d
Waarschuw beheerder
donateur
uhh
moet dan ff iets regelen met werk
moet eigenlijk van 12:30 tot 20:00 werken dan
maar dan red ik me trein niet he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon ff 2 uur eerder weggaan :jaja: Hebben ze maar eens pech gehad :[ Ik ga voor o:)
Waarschuw beheerder
donateur
precies
ga ik ook aanvragen
Waarschuw beheerder
donateur
Slim plan :jaja: Heb ook maar ff vrij gevraagd voor volgende week maandag :-/ Wordt beetje druk kerst weekend :s:s
Waarschuw beheerder
donateur
heb elke maandag vrij :D

maar hoop dat ik vrij krijg
ander ben ik erg 'ziek'
Waarschuw beheerder
donateur
Ow, ziek zijn kan geregeld worden o:)

Mag ik je dan wel goed verzorgen? :-9
Waarschuw beheerder
donateur
goed te eten geven en pillen voeren
Waarschuw beheerder
donateur
o:) geen probleem :-9

Nog voorkeur voor pillen? 8-)
Waarschuw beheerder
donateur
waar je je beter van voelt O:)
Waarschuw beheerder
donateur
:xtc:

paracetamol dus o:)
Waarschuw beheerder
donateur
je kent me toch
Waarschuw beheerder
donateur
Daarvoor juist :x

Ik merk het al weer, het gaat de 31e weer een lekker wazig nachtje worden :respect:
Waarschuw beheerder
donateur

maar moet wel nuchter zijn voor 1 januari 23:00

lukt toch wel?? ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Jawel :jaja: En anders kom je ff bijtanken bij mij thuis na Awakenings, is tenminste wat meer in de buurt dan jouw huis ;p
Waarschuw beheerder
donateur
ook een leuk idee
daarna door naar een Kinky feest in de Hemkade :9
Waarschuw beheerder
donateur
Kan wel meegaan naar kinky feest, maar of de bezoekers ervan dat ook waarderen... :x

Tobias, zoek eens ff op --> Sunside Beam - Outside world :k Wat een lekker nrtje :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, doe ik morgen wel

eerst slapen
truste kerel
Waarschuw beheerder
donateur
Weltrusten kerel (F) Spreek je morgen weer :d
Waarschuw beheerder
donateur
morguh :p
Waarschuw beheerder
donateur
Morguh :gaap:

Gvd, denk je ff uit te kunnen slapen, hangt je zusje om 9 uur aan de bel om ff je huisdier te lenen voor een spreekbeurt :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
wahahaaha
wat voor huisdier?
Waarschuw beheerder
donateur
Dollie, me Jedi schildpad :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
zo'n mini schildpad?
die zijn lief
Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe, zo mini is deze niet :x
Waarschuw beheerder
donateur
oh, oke

maat van me heeft wel 2 mini schildpadjes
die zjin cool

en uhh
collega van me komt net naar me toe
"moet jij nog een Awakenings kaartje kopen?"
ik - "ja"
"ik heb er wel 1tje"

dus, ik heb zeker een kaartje :D
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn schildpad is ook cool :[ Dat beest is echt te dom voor woorden :d

Whoei :d:d Dat gaat een leuk oud en nieuw feest worden :jaja: :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen een b-tje jammer dat Bart Skils et nieuwe jaar inleid..... :(
Waarschuw beheerder
donateur
nou, miss djax gaat alles goedmaken :yes:

Waarschuw beheerder
Ik ben naar de Tresor in Berlijn met oud en nieuw, dus geen awakenings voor mij. Maar het suckt dan wel dat ik ook geen kaarten voor de volgende in de Westergas kan kopen, waar gaat dit over....
Waarschuw beheerder
donateur
Tresor :kwijL:
was in de Tresor tent geweest met Nature One :bounce:

ik wil nog Tresor cd's thuis hebben, die zijn vet
Waarschuw beheerder
Bartje is dus echt wel goed he, dames..
En miss Djax heeft het voor mij het laatste jaar verneukt..
Waarschuw beheerder
donateur
miss djax op In Qontrol was uber

Waarschuw beheerder
donateur
de keren dat ik em gehoord heb vond ik et maar nix.....

maar misschien dat hij er nu iets speciaals van kan maken :D

Adam Beyer gaat het denk voor mij doen deze editie 8)
Waarschuw beheerder
donateur
ik mis Pet Duo :(

Waarschuw beheerder
donateur
vertel mij wat! :[

ik zou in 1e instantie naar een ram feest gaan in Belgie waar hun op de line up staan!
Waarschuw beheerder
donateur
beetje ver weg voor mij

Waarschuw beheerder
donateur
voor mij ook 8) maar een weekendje Belgie had ik ook wel leuk gevonden!
et was bijna geboekt... maar toen kwam opeens et nieuws van de kaarten voor de Westergas.....
Waarschuw beheerder
donateur
moet ik heen

Waarschuw beheerder
donateur
ik ook.... daarom ga ik met O&N toch maar naar de NDSM
Waarschuw beheerder
miss djax op In Qontrol was uber

Inqontrol PUKE en Uber PUKE

Waarschuw beheerder
Miss Djax was toch op Teq erg verdienstelijk bezig... Ik vond het een behoorlijk goeie set (Y)

Waarschuw beheerder
ik ben de laatste tijd niet meer zo kapot van djax..
Waarschuw beheerder
donateur
Inqontrol PUKE en Uber PUKE

was ook geen super feest
maar miss djax heeft wel veel goed gemaakt :bounce:
Waarschuw beheerder
Mja, djax was op AWFS vrij saai maar Teq dan wel weer beter. Denk dat het wel goed komt :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
djax draait ook alleen lekker als ze afsluit

Waarschuw beheerder
donateur
De ene keer boeit ze me wel... maar de andere keer ook totaal weer niet....
zal misschien ook wel aan mn bui liggen 8)

maar je hoord bij haar wel sommige oldskool invloeden....
Waarschuw beheerder
donateur
ja, dat is vet :yes:
old school

maar heb gewoon gemerkt dat ze slap draait als ze ergens tussen geplaatst wordt
maar wel vet afsluit

Waarschuw beheerder
maar heb gewoon gemerkt dat ze slap draait als ze ergens tussen geplaatst wordt
maar wel vet afsluit

Nou, dan zit het op NYE wel snor... Ouwe school afsluiten (Y)
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
ik ga gewoon helemaal voor meneer voorn :)

Waarschuw beheerder
ik ga gewoon helemaal voor meneer voorn

Zeker zeker (Y)

Ik zal je vanav ff een setje van hem sturen...

Ga wij daarvoor eigenlijk nog ergens afspreken kerol ?
Waarschuw beheerder
donateur
Danael, daarvoor zijn meetings

Waarschuw beheerder
Dit gaat verder dan een meeting ;P

En ik heb het toch ook niet over op Awake ?!

Waarschuw beheerder
donateur
we noemen het liever "het weerzien van techno vriendjes" O:) ipv een meeting :9
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb geen vrienden ;)

Waarschuw beheerder
Gewoon ff afspreken op de dam ofzo... Kom je ook Ap ?

Peter ook, zn zusje mee (Y)(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Oudjaars avond??? ik denk dat ik dan ff aan et opwarmen ben bij mij thuis :9
mn ouders zijn gewoon op vakantie :'(
die willen denk niet met mij et nieuwe jaar in!?! 8)

op Awake genoeg gelegenheid om een paar mensen op te zoeken... en een nieuw fijne techno jaartje te wensen 8)
Waarschuw beheerder
Ik heb er gewoon erg veel zin in!

Gashouder of niet, het wordt gewoon vet!

Waarschuw beheerder
nou daantje mijn zujse moet gewoon tot 20:00 werken..
en ik ga met de auto dan hoef ik niet meer op die veels te koude pond :D
dus we spreken binnen wel lekker af rond 22:30 :)
Waarschuw beheerder
donateur
eest ff eten bij Speedy Nick en dan naar Awake
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me nooit in techno muziek verdiept, maar na alle verhalen over de sfeer moet ik dit toch minstens 1 X in me leven meegemaakt hebben :yes:

Als je genoeg zuipt dan kom je er vanzelf wel in :d

En als bevalt, wie weet zien jullie me nog in de westergas fabriek terug ook ;p

Ook DAT nog! :frusty:

:flower:
Waarschuw beheerder
helaas kom ik pas na 12-en binnen (heb eerst nog klein besloten feestje met vrienden), maar ga alsnog helemaal los :D heb er echt zo veel zin in!
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha, ik merk het alweer ;)

=Techno Junk= zal ik eens ff flink op zijn irritatie vermogen werken in de NSDM en de Westergas..;d

Eigenlijk geef je me zo al DE reden om de westergas ook mee te maken :p
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48556, 93858}
Waarschuw beheerder
Nog maar anderhalve week :D zin gelik kaartje voor westergas halen ben wel benieuwd na al die verhalen.
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
donateur
Check de agenda voor de meeting O:)
Waarschuw beheerder
donateur
al gedaan
en opmerking geplaatst ;p
Artiest {SHOWLIST artist 52255, 19217, 44637}
Waarschuw beheerder
We hebben er mega veel zin in !!!

Nog 2 daagjes :RESPECT:
Waarschuw beheerder
donateur
Ondanks dat mijn vaste crew niet mee gaat, heb ik er zin in!
Waarschuw beheerder
nog 2 nachtjes slapen dan gaat het weer los!!!

ik heb er weer zin aan!!!!!!

Waarschuw beheerder
het is niet uitverkocht toch??
hoorde zoiets.. :/
Waarschuw beheerder
ik heb er zin in!
Waarschuw beheerder
donateur
TSUNAMI EN AL HET LEED ! AWAKENINGS ZAL NAMENS ALLE BEZOEKERS 0,50 CENT (DUS IN TOTAAL 3000 EURO) OVERMAKEN NAAR
GIRO 555. OM 00.30 HOUDEN WE EEN MINUUT STILTE.

Gevonden op Awakenings site :d Wel goede aktie :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
idd, geod bezig

ben benieuwd hoeveel organisaties dat ook doen
Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij betreft allemaal :) Iedereen kan zoveel geld ophoesten voor een kaartje, dus ook wel wat over hebben voor mensen die getroffen zijn door deze ramp :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had al met een ander ramp geld overgemaakt
lief he
Waarschuw beheerder
donateur
(L) dat wist ik al natuurlijk :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur

morgen zullen we 't nogmaals laten zien
he, medeslet
Waarschuw beheerder
donateur
daar's techno zeker geschikt voor :9
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, daar kan ik (nog) geen antwoord op geven ;)
Waarschuw beheerder
donateur
komt wel :p

Waarschuw beheerder
is het nog niet uitverkocht?

wil morgen nog een kaartje scoren..

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb echt geen idéé wat ik aan moet trekken :(
Waarschuw beheerder
Nog aan het bijkomen van een avondje Sven Vath en tegelijkertijd al weer met je hoofd bij Awake :D

Zeker goeie actie die 50 cent voor Azie, vind trouwens dat
we daar zelf nog wel wat meer van mogen maken!!
Waarschuw beheerder
Whoehoehoehoe!!!!:bounce:
Net nog een kaartje kunnen fixen! Zou eerst thuis op de bank gaan hangen, maar het kriebelt toch teveel:).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
TSUNAMI EN AL HET LEED ! AWAKENINGS ZAL NAMENS ALLE BEZOEKERS 0,50 CENT (DUS IN TOTAAL 3000 EURO) OVERMAKEN NAAR
GIRO 555. OM 00.30 HOUDEN WE EEN MINUUT STILTE.

Meer dan terecht! (Y) Vind het een hele goeie actie, hoop dat alle organisaties dat gaan doen :yes:

Hopelijk ken iedereen om half 1 ook ff z'n smoel houden

Vannacht naar Väth geweest, heb nu helemaal gruwelijk veel zin in morgen!!

Liet me trouwens vertellen (door een NS-medewerker) dat de laatste treinen om 20:00 aankomen en dat er dan ook nix meer rijdt :( moet ik me maar ff zien te vermaken in A'dam, maar dat zal wel goed komen :d
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb op NS.nl gekeken en de laatste treinen vanuit haarlem naar a'dam vertrekken om 20:07 en 20:37
wel vreemd
maar staat er wel
Waarschuw beheerder
je moet ook niet met de trein komen :P
Waarschuw beheerder
donateur
ja, lopend vanuit haarlem
Waarschuw beheerder
donateur
Hmz, die NS-er liep dus maar wat te ouwehoeren :/ morgen maar ff Reisinfo bellen, dan weet ik het tenminste zeker

Hahaha lopend vanuit Haarlem.. dan mag je zo onderhand wel gaan vertrekken :9
Waarschuw beheerder
donateur
idd

maar kijk gewoon op ns.nl
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar misschien zijn ze daar wel niet helemaal up-to-date.. je weet het immers maar nooit met de NS :s Als je OV-Reisinfo belt dan weet je het in elk geval zeker, dus ik ga dat maar ff doen (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ze roepen zelfs op station dat je op ns.nl moet kijken

en na 20:37 gaat er niks meer tot 6:37 ofzo
(vanuit Haarlem gezien he)
dus moet wel kloppen
Waarschuw beheerder
donateur
Okee als ze het daar zelf zeggen dan zal het wel zo zijn. Komt helemaal goed dan (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
kan altijd voor de zekerheid bellen he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Of gewoon vroeg vertrekken :d
Waarschuw beheerder
donateur
kan niet vroeg vertrekken
werk tot 6
naar haarlem
eten
weg
Waarschuw beheerder
donateur
Tot 6 uur werken? :| Lijkt me ook niet alles :/

Ik heb gelukkig zeeën van tijd :d
Waarschuw beheerder
Gastelijst b)

Maar oh wat heb ik zin in morgen! Op heerlijke techno 2005 ingaan.. Bter kan gewoon niet! Alle voorbereidingen zijn getroffen, klaar om te gaan :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor, zij wel :@

't Is je van harte gegunt hoor :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Gastelijst

hmmm :/

ik 1 Jnauari in Hemkade op de lijst :[

Tot 6 uur werken? Lijkt me ook niet alles

nou, eigenlik tot 8 uur
maar mag eerder weg
Waarschuw beheerder
Ik vind nog steeds dat organisaties de echte diehards techno liefhebbers moeten gaan sponsoren dmv gratis kaartjes en drank! Wij kunnen een feest maken ;)

Maar ik ben ook maar een arme studente hoor die zich kapot werkt om haar passie te kunnen onderhouden.. Wil echt niet weten wat ik op jaarbasis kwijt ben aan uitgaan/feesten :s
Waarschuw beheerder
donateur
8 Uur? :O

Beter dat je eerder weg mag, anders zou je het nooit halen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind nog steeds dat organisaties de echte diehards techno liefhebbers moeten gaan sponsoren dmv gratis kaartjes en drank! Wij kunnen een feest maken ;)

Helemaal mee eens :yes: Zeg het ze Kimmi!! :d

Ja uitgaan is duur, zeker als je in zo'n tempo als jij feestjes bezoekt :9
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens Zeg het ze Kimmi!!

Ik ga morgen Rocco maar eens lief aankijken, mayB dat het helpt :D

Ja uitgaan is duur, zeker als je in zo'n tempo als jij feestjes bezoekt

Awakenings word mijn eerste grote feest :O :p
Waarschuw beheerder
donateur
Kimmi, je heb inderdad een aardig archief
d8 dat ik al aardig op dreef was vorig jaar
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga morgen Rocco maar eens lief aankijken, mayB dat het helpt :d

Puppy-face werkt altijd :yes:;)

Je eerste grote feest.. Dus al die kleine feestjes kosten nix wou je zeggen :p

Xantrex, jij heb ook al een aardig groot archief zeg :O
Waarschuw beheerder
donateur
Junk, moet ook wel na 8 jaar feesten
Waarschuw beheerder
Puppy-face werkt altijd

Compleet met rooie wangetjes :$ Er zijn al 2 flessen champagne en 1 fles wodka ingeslagen voor thuis.. En aangezien we met 4 man gaan indrinken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
8 Jaar al? :O Dat had ik nog niet gezien.. ik ben pas 4,5 jaar onderweg, maar zal zeker nog wel wat jaartjes doorgaan :yes:

Kimmi, jij gaat het dus wel naar je zin hebben ;)

Maar door die rode wangetjes zie je er NOG schattiger uit dus dan zal Rocco wel overstag gaan, denk je niet?! :d
Waarschuw beheerder
ik ben pas 4,5 jaar onderweg, maar zal zeker nog wel wat jaartjes doorgaan

Ik bezoek pas feestjes vanaf mijn 17de, waarvan de laatste 1,5 jaar intenstief.. Imagine..

Maar door die rode wangetjes zie je er NOG schattiger uit dus dan zal Rocco wel overstag gaan, denk je niet?!

Ik ga mijn best doen! Maar wel vroeg in de avond hoor, anders gaat hij mij niet zo lief vinden O:)
Waarschuw beheerder
donateur
vanaf '96 :D

techno feestjes pas vanaf de laatste westgas

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb op NS.nl gekeken en de laatste treinen vanuit haarlem naar a'dam vertrekken om 20:07 en 20:37

de laatste treinen vanuit Alkmaar gaan volgens ns.nl om 19:42 en 19:52 dus ook die komen zeker na 8 uur aan
Waarschuw beheerder
donateur
Jeroen, dat klopt

Waarschuw beheerder
donateur
Tobias, daar ben ik blij mee! :)

(ik moet er toch echt niet aan denken dat die treinen om 20:00 ergens zomaar stoppen hahaha)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zou wel een vette actie zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Staan we ergens tussen halfweg en amsterdam cs gezellig de hele nacht in de trein te feesten :x

Maar treinen vertrekken niet meer na 8 uur vanaf vertrekpunt ;) Ik heb er zin in :jaja: Straks lekker op tijd me warme bedje in :-9 Gaan paar lange dagen worden dit weekend o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Nick, denk ik ook
Awake, Hemkade en daarna misschien nog iets :p
Waarschuw beheerder
donateur
Hemkade wordt beetje duur voor me denk ik :( Zie wel wat ik allemaal ga doen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
20 eurie
en geen echt dress code, dus jij komt ook binnen
Waarschuw beheerder
donateur
Mwoa, ligt er een beetje aan hoe ik er zelf uitzie op dat moment denk ik o:)

Waarschuw beheerder
donateur
en geen echt dress code

Looks like no dress at all :P

Waarschuw beheerder
die pont zit toch achter centraal station en dan iets naar rechts??
Waarschuw beheerder
donateur
naar links

Waarschuw beheerder
*komt weer half bij van de afgelopen week :vaag:*

Ik vind nog steeds dat organisaties de echte diehards techno liefhebbers moeten gaan sponsoren dmv gratis kaartjes en drank! Wij kunnen een feest maken

:lief:

hmmzz....begin dr echt zin in te krijgen.....heb er nog heel niet naar uit gekeken.....gistermiddag pas kaartje gekocht.....morgen nog teveel dingen doen......naar de kapper en dat soort ongein :gaap:

ben om uur of 8 in amsterdam.....(Y)
rond 12 uur lekker op de dam staan met veel bekenden.
Daarna al lekker lam naar de NDSM.....om vervolgens even flink hard te gaan housen....en daarna lekker te gaan afteren....:xtc:...:smoke:......:bier:.........aaaaaaaaargggghh!!!!!! kom maar op heurrrrrrrr!!!!:kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
links?
zeker?

ik bedoel als je uit die uitgang komt en vanaf dan bekeken zeg maar :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik dacht ook beetje rechts :/

maar ik heb de vorige keer nogal heen en weer gelopen voordat ik zeker wist waar t was dus ik kan me vergipsen
Waarschuw beheerder
donateur
zijn toch met de dock van de pondjes bezig?
Waarschuw beheerder
donateur
als we die niet vinden rip ik wel een speedboot ergens o:)
Waarschuw beheerder
donateur
hoeveel speed? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, zo'n boot weegt al gauw een tonnetje of wat o:)
Waarschuw beheerder
Voor ut eerst in mn leven totaal GEEN zin in vanaaf.. Voor mij op dit moment toch geen Happy Newyear :(
Waarschuw beheerder
donateur
Klote voor je :(

Wat het ook is, veel sterkte (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb er f!@#!cking zin in als een malle
Waarschuw beheerder
veel plezier iedereen op Awake, ik ben er helemaal klaar mee in ieder geval
Waarschuw beheerder
donateur
heb er ook zin in :P :9 :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook :d :vaag:

Tobias, je komt vanavond in ieder geval in schoon huisje :jaja: Straks maar vast de lasagne maken, hoeven we die alleen maar in de oven te zetten als je er bijna bent :-9
Waarschuw beheerder
donateur
ben op station om 18:49

en heb ook bij de ns locket gevraagd
laatste trein gaat idd om 20:37 :D
Waarschuw beheerder
donateur
Owww, we hebben tijd zat dus :d ik kom je dan wel met de fiets halen, zorg dat we direct kunnen eten, en dan staan we makkelijk om 20:07 weer op station ;)
Waarschuw beheerder
donateur
precies

heb er zin in :bounce:

waarom zit ik nou opgesloten op werk :(
Waarschuw beheerder
donateur
techno feestjes pas vanaf de laatste westgas

Ik ben jaloers :@:@

Maar in februari gaat het dan eindelijk gebeuren :d

Waarschuw beheerder
donateur

wet alleen niet welke avond ik wil
zaterdag eigenlijk, maar dat valt samen met Unique
:s
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat jij de zaterdag het leukste gaat vinden, met Speedy J en Herr Liebing :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Oef, ja
Waarschuw beheerder
donateur
Keuze dus snel gemaakt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ja, denk ik ook
ik haat gewoon dat ik niet naar alle maal kan

ik moet gewoon gecloned worden
ieder Tobias naar een ander feest en dan later weer samensmelten
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha ja dat zou idd wel handig zijn :D

Zijn gewoon teveel leuke feestjes :( maarja, altijd nog beter dan helemaal geen feesten :d
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar heb ik me echt niet vermaakt... wat een ongelofelijk kut feest was dat zeg en niet alleen omdat de kwaliteit van het geluid ZEER slecht was maar ook door de vele irritante mensen!!! WAARDELOOS
Waarschuw beheerder
donateur
Minizen, gelukkig was ik er vorig jaar niet
maar jaar daarvoor was Awake uber vet
vuurwerk, lasers :kwijL:
leuk sfeer
Waarschuw beheerder
donateur
Awake NYE vorig jaar viel ook heel erg tegen! Maar dankzij de vele bekenden toch een super avond gehad! Geluidsnorm dit jaar zou beter zijn en er is ook weer vuurwerk en 10 (!!) lasers dus ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
donateur
10 lasers :kwijL:

ja, ik ben laser geil :p
Waarschuw beheerder
donateur
En ik maar denken dat je alleen op mij geilt :-o

Maar ben benieuwd ;) net staatslot gehaald, dus ook allemaal ff bidden dat ik de 20 miljoen win :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
zal voor je bidden Nick, dat je de nacht overleeft ;)

Nick, ik heb geil genoeg voor jou en meer ;p
Waarschuw beheerder
eyzzzzzzzz iedereen veel plezier, ik moet verplicht mijn feestje ergens anders bouwen.

Hierbij alvast:

IEDEREEN HAPPY NY
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tobias, ik ga dat "en meer" ook gewoon claimen...:-9

FeedHer--> ook alvast goed nieuwjaar :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Zal wat zijn als je met je lijpe hoofd naar die 10 lasers staat te kijken :vaag::d

Wel ff feestje geven als je de 20 miljoen wint Nick, dan wil ik wel even naar God kijken voor je :9
Waarschuw beheerder
donateur
Same tot you FeedHer! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Nick, daar zullen de dames niet blij mee zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Das waar Tobias ;)

=Techno Junk= --> 10 miljoen dan, ik deel de lot met een vriend van me ;) maar alsnog, daar kunnen we een erg leuk feestje van bouwen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
10 Miljoen maar? Valt dat even tegen :|;)

Kun je idd een hoop leuks voor doen :d
Waarschuw beheerder
donateur
rentenieren en elke week naar een feest ofzo O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Zou liever een super vet huisje voor mezelf kopen :D
Met geluidsdichte kelder om daar zware feestjes te kunnen gaan geven :-9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
klinkt ook goed
maar 10 miljoen is zo op
Waarschuw beheerder
donateur
met jou in de buurt wel ja :[
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga hier ff douchen ;) me haar zit niet :x
Waarschuw beheerder
donateur
dan ga ik wel ff pauze houden

Waarschuw beheerder
Is er ook erges een afterparty????
Waarschuw beheerder
donateur
After Party? Zoveel! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
te veel
maar Hemkade is de lekkerste uhhh leukste
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop voor jullie dat ze wat rustiger doen met de strobo's want vorig jaar vielen er echt veel mensen flauw door die dingen!!!

Waarschuw beheerder
daar zit ik al de hele dag mee in mn kop.......

1 ding is zeker......als ze weer mn O&N proberen te verneuken door fulltime die strobo's te laten gaan....waardoor ik elk moment dat ik vooraan wil staan half van mn stokkie ga.....dan gooi ik elk bier wat ik in mn handen krijg naar diegene die de strobo bedient toe ipv door mn strot:@

en daarbij ben ik binnen een uur weg als dat zo gaat gebeuren............ik ben dr pas om 2 uur......en in feite kan nu alleen de strobo nog mn avond verneuken...
kan me niet voorstellen trouwens dat ze die fout weer zouden maken hoor:nee:.......zou echt wel toppunt zijn voor mij.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop voor mij dat ze juist MEER de strobo's gebruiken, die zijn echt kicke B):9

Voor de rest van de mensen hoop ik dat ze ze idd niet hebben, want was niet echt relaxt om overal mensen tegen de vlakte te zien gaan :(
Waarschuw beheerder
donateur
Na vorige week ook geen strobo's voor mij meer ff :x

Ging half dood door die tyfus dingen op Headfuck :vaag: Ben waggelend die zaal uitgelopen, 10 seconden langer en ik was echt KO gegaan :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Jullie kunnen gewoon nergens tegen :9

Waarschuw beheerder
ze kunnnen best leuk zijn....AF EN TOE........
het heeft niks met drugs of wat dan ook te maken......puur met hoe ze die dingen ophangen......hoe vaak ze flitsen en of je er tegen bestand ben...

op MOH Maart 2003......gingen ze ook met bosjes..........ik ga dr zelf noooit out van maar wel elke keer tegen het randje.....en voorraan staan was geen optie......dan zag ik echt niks meer...en weet ik dat als ik er een minuut langer blijf staan.....de volgende stap trillend op de grond liggen is..8)....
aangezien ik dat noooit wil meemaken...is het beter dat ze dus dit jaar wat minder dr meespelen gaan;)
Waarschuw beheerder
donateur
nou :x ben ook wel aantal terror feestjes afgeweest waar vrijwel alleen maar strobo's werden gebruikt :jaja:

maar denk ook dat het te maken heeft met HOE ze hem precies gebruiken :-/ vorige week dus flink slecht :jaja:

Ach, en als ik vanavond KO ga, er is vast wel mooie dame om me te verzorgen :-9
Waarschuw beheerder
donateur
=Techno Junk=, mensen die (licht) epeleptisch ben ben kun je stuiptrekkingen van krijgen.

was vorig jaar op MoH ook. 20+ man stuiptrekken en in iedergeval 1 dode
is niet iets om grapjes over te maken

Waarschuw beheerder
die zijn dr genoeg;)

vanavond maar weer es mn ogen goed de kost gven.....voor zover ik niet word afgeleid door de muziek :frusty:..;)

Waarschuw beheerder
Damn, ik zit nu echt te trillen van die vitamine shake van net... :/ Teveel fruit is ook niet goed ;P

Zin zin zin in vanavond :kwijl: Keihard housen !!!

Milosch pas om 2 uur ?! Zie je dan maatje ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Whoei :-9 over iets meer dan 3 uur mag ik tobias weer in me armpjes sluiten (L)
Waarschuw beheerder
donateur
kWeet dat het nix met drugs/alcohol te maken hebben (ken natuurlijk wel ;)), je ken er tegen of je ken het niet denk ik.. ik heb nergens last van, vind het alleen maar prachtig mooi :yes:

Net als die illegale feestjes, waar ze alleen maar een strobo hebben staan en die dan de hele nacht/ochtend doorknalt :d:d

Ach, en als ik vanavond KO ga, er is vast wel mooie dame om me te verzorgen :9

Nee hoor, we schoppen je gewoon naar de zijkant en gaan verder feesten :d

Waarschuw beheerder
Gewoon laten liggen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ik moet over ruim 3 uur van huis af... ik mag wel eens opschieten hahaha

Waarschuw beheerder
ja daan.....we gaan weer ouderwets retehard iedereen......maar dan ook IEDEREEN er uit housen vanavond.....YEAH!....kan niet wachten jonge...

echt......leker waus/dronken/stoned met alle bekende peepjes housen op voorn, regis en djaxx........whoeiiiii

dope(Y)

we vinden elkaar(mits de strobo's rustig doen:[ ) vooraan........in het midden zo'n beetje(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Nick :lief:

=Techno Junk=, als je dat doet lig je ook KO aan de kant :[
Waarschuw beheerder
donateur
was vorig jaar op MoH ook. 20+ man stuiptrekken en in iedergeval 1 dode
is niet iets om grapjes over te maken

Ja als ik ALLES wist.. sorry dan dat ik er grapjes over maak :flower: maar bedoel het ook absoluut niet serieus hoor :)

Waarschuw beheerder
Net als die illegale feestjes, waar ze alleen maar een strobo hebben staan en die dan de hele nacht/ochtend doorknalt

bij die feestjes heb ik dus ook NOOOIT ergens last van gehad.....dat is het em juist......maargoed.........eens zal ook jij dr aan moeten geloven JUNK:[ .......;)
Waarschuw beheerder
donateur
als je dat doet lig je ook KO aan de kant :[

Wordt het nog gezellig aan de zijkant :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
en ik maar denken dat techno liefhebbers van die vriendelijke mensen waren :'(
Waarschuw beheerder
donateur
We zullen zien Milos ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Junk, is je vergeven :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
whahahaha, deze wil ik jullie niet onthouden 8-)
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQCJAhAVG!2mjOoWJwOScYcT50cvzUT5TZsWkKC0mGaprx77ZtJfkI8!o4y5LZfn8IkHhohQ6!6YTTYMp2QyS!wx1cO0mQq5MBdTbk4ZLm4/tekoop.jpg?dc=4675503910125540035[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Nick, zijn ze ook
merk je vanavond
en Junk is in 't echt stuk liever 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Owwww, junk is beetje een internet hooligan? [img cacheid=000001d1000060093339c8bf1a00838a39]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
hier wel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
en Junk is in 't echt stuk liever 8)

Owwww, junk is beetje een internet hooligan?

Grote mond, klein hartje.. je kent het wel :$

Hehehe, dat plaatje :p:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: ken je een beetje ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:O Ze hebben me door :$
Waarschuw beheerder
donateur
8)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou Tobias, de lasagne is klaar :jaja: Hoeft alleen straks de oven in :d

Wij gaan genieten :k
Waarschuw beheerder
donateur
:9
lekker hoor

en nog maar een uurtje werken en dan naar jou

Waarschuw beheerder
haartjes zijn geknipt.......om 7 uur de trein pakken.....dan even fles champagne naar achter gieten zodat ik om 12 uur lekker dronken over de dam vlieg 8).....jiee...

heb dur zin an!!
Waarschuw beheerder
nog een paar uurtjes en dan gaan we knallen!!! :D

heb er zin an en tot vanavond!! woehoehhhh ik kan bijna nie meer wachten :)

Waarschuw beheerder
donateur
en de pont is écht naar rechts :

De gratis Awakenings pont (Moby King) vaart iedere 3 kwartier vanaf 21.15.Loop als je C.S. uitkomt 300 meter naar rechts en daar kun je aan boord gaan.
Vertrektijden boot HEEN:
- 21:15 - 22:00 - 22:45 - 23:30 - 00:30 - 01:15 - 02:00
Vertrektijden boot TERUG:
- 04:15 - 05:00 - 05:45 - 06:30 - 07:15 - 08:00

Waarschuw beheerder
donateur
vaart iedere 3 kwartier

:|
dat is wel heel erg lang
als je em net mist ben je lekker de lul :/

heb em al om 21:15

Waarschuw beheerder
dus 2 uur gaat de laatste drheen>?:O....

dan moet ik stipt zijn :/

Waarschuw beheerder
donateur
*gaat nu stipt op weg*

tot vanavond allemaal! :D *zwaait*
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ook zo weg!! :d Hopelijk ken ik ook de eerste boot nog halen, anders word het 3 kwartier wachten :( ach, zolang er mensen zijn, is er gezelligheid :yes:

Tot straxxxxx!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Lasagne is lekker hier :jaja: we gaan met een klein kwartiertje de deur uit, zie jullie straks allemaal :d

Greetz Nick & Tobias :d
Waarschuw beheerder
houd t dan nooit op..

Het was weer top. iets anders nuttigs heb ik nu toch niet te zeggen.
Waarschuw beheerder
NIIICCKK!!!! (speedy nick)

hoe wast?

Heb je wel gemist op Qrime Time dus hoop dat alles voor het goede doel was en je nu eindelijk van TECHNO houdt.
( en mij nooit meer pest :P )
Waarschuw beheerder
donateur
Werelds :respect:

Ben alleen me kaartje voor de Westergas verloren :( de reden dat ik hierheen was gegaan :(
Waarschuw beheerder
donateur
Hee Kim :d

Was echt super :jaja: Muziek was wel erg wennen, maar die sfeer :respect: Vrouwelijk schoon was gelukkig ook geen tekort aan :-9

Junk--> Wat een lul ben je ook hé? :frusty: geen slimme aktie :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ehhhhhhhhhm :$ baal er ook echt enorm van! Was de reden dat ik naar deze Awakenings gegaan ben.. :frusty: zal hem wel verloren zijn toen ik geld wou pakken ofzo, beter had ik hem in me andere broekzak gedaan :/

Maar was wel gezellig he Nick :d
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hem goed opgeborgen in me portomonnee :jaja:

Was zeker gezellig :d We hebben bij Djax toch ff lekker staan raggen :jaja: Heb nou wel verrotte poten alleen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe dacht al dat je Djax wel wat zou vinden ;) vond er zelf geen fuck aan maarja, moest toch gedanst worden he ;) keihard los gegaan :bounce:

Verotte poten is een goed teken (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond Djax ook niet echt indrukwekkend... t tempo was verder wel okee, alleen véééél te simplistische nummers (nogal een schril contrast met wat er tussen 1 en 5 werd gedraaid, want dat was allemaal erg lekker)

ik heb ook verrotte poten *kijkt trots*

verder ben ik blij dat Nick het zo leuk heeft gehad (al verbaast t me eigenlijk niks :[ ) en was t een zwaar gezellig avondje met een hele hoop bekenden :D

sjo, en nu ga ik naar bed, ik ben kapót :P ...jammer alleen dat die laatste pont véél te laat was en zo'n moeite had met afmeren, anders had ik bijna een uur eerder thuis kunnen zijn, maar ik heb nog wél ff lekker op de boot met Milos staan stampen :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
WAHAHA NICKY!

Nu ben je MIJN techno slet ;)
Toch fijn om te horen dat ik na anderhalfjaar eindelijk gelijk krijg. ZEG DAT TECHNO RULES ... :P
Waarschuw beheerder
Leuk feestje :jaja:

Ik ben echt GEWELDIG 2005 ingegaan.. Thuis al flink aan de champagne gezeten, dus bij binnekomst zat de sfeer er al goed in ;) Vooraan met alle :lief: mensen gestaan..

Had alleen wat meer verwacht vd jaarwisseling :/ Vond het echt zwaar tegenvallen! Ze telden te vroeg af :| bij mij duurde het nog zo'n 3 minuten voordat het 00.00 uur was... Er werd te snel geteld en het vuurwerk was ook niet van je het.. Maar die eerste plaat :respect: KIPPEVEL!!!

Verder de rest vd avond echt met een big :) gelopen.. Ja.. Ik heb mij uitstekend weten te vermaken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ondanks et kutgevoel dat er was bij mij en bepaalde vrienden toch nog geweldig et nieuwe jaar in gegaan :D Idd die eerste plaat na 0.00 uur :kwijl: Kippevelmoment was dat! Heel de zaal in één keer uit ze dak :respect:

Oja.. en nu kan ik nog steeds nie slapen :P :frusty:

Waarschuw beheerder
Vet feest, beste Awake in de NDSM!! Geluid ook moddervet
Waarschuw beheerder
Wat een gruwelijk feestje :respect: Het was echt 10x zo bruut dan dat ik had gedacht.

@Junk - das niet erg slim he :P

Gelukkig nieuwjaar voor degene die ik gister niet gehad heb! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo te horen was het dus een heel vet feestje...

Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Op naar de 28ste dan maar...

Gelukkig nieuwjaar iedereen!!!! :yes::yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Phat, sfeer enne Marcel :frusty:.

Gegroet een WYNN

*krijg nog bier van iemand 8)*

Waarschuw beheerder
Beyer die squar draaid:respect:

verder was het gewoon een geweldig feest!
Waarschuw beheerder
Yeh, Beyer was echt heel vet. Gelijk lekker stevig na de minuut stilte :o

Waarschuw beheerder
hmmzz net thuis :vaag:.......

ondanks dat ik me niet al teveel dingen meer kan herrrrrinnneren 8)......weet ik dat ik me weer perfect vermaakt heb(Y)........veel lieve bekende mensjes...en heb flink gehoused........

missss djax was echt monotoon poing poing......maargoed......kon me weinig schelen op dat moment....

schade:.....telefoon kapot laten kletteren, tas laten liggen in amsterdam bij een vriendinnetje, kluisjessleutel kwijtgeraakt dus mn jas is ook pleitte....
maaaaaarrrrrrrr.......twas wel leuk8)

;)(Y)
Waarschuw beheerder
Muziek:Top!...Sfeer:top!...oftewel superfeessie!
Zeker na de slechte verhalen over awake o&n(ndsm) viel me alles 100% mee! Alleen van de vuurwerkshow had ik net iets meer verwacht..
:respect:born slippy:respect:
Ook na de tijd nog ff chillen(in rotterdam) was zekers niet verkeerd!!!Milos, bedankt gast!!!(ik zie de rekening wel verschijnen;p)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

ben net 2 uurtjes thuis
6 uur totaal geslapen sinds vrijdag 8 uur 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben alleen me kaartje voor de Westergas verloren de reden dat ik hierheen was gegaan

schade:.....telefoon kapot laten kletteren, tas laten liggen in amsterdam bij een vriendinnetje, kluisjessleutel kwijtgeraakt dus mn jas is ook pleitte....
maaaaaarrrrrrrr.......twas wel leuk

Drugs maakt meer kapot dan je lief is O:)

:D:D:D

Motion was werelds!! Lang leve Ken Ishii en Secret Cinema :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Drugs maakt meer kapot dan je lief is

niks kapot gegaan bij mij en ik heb 3 feesten achter de rug ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Het ligt ook aan Milos zelf denk ik, het is tijd dat ie een meisje vindt die een beetje op hem kan letten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zou het de drugs geweest zijn dan?? :| Denk toch eerder de alcohol :$
Waarschuw beheerder
donateur
zou dat helpen?
Waarschuw beheerder
donateur
Probeer maar eens iemand te vinden die Milos bij ken houden met z'n ge-heen-en-weer ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dame in kwestie moet gewoon kilometer vergoeding aan hem gaan vragen :[ Leert ie het wel snel af o:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik stuiter liever ;)

Waarschuw beheerder
dat was me toch een bruut feestje

supervette sfeer genoeg ruimte om los te gaan

dikke lasershow met 10 lasers spiegelbollen lichten
wat een dikke trip was dat

vette groep

bedankt voor de champange tom was lekker

en regis vaag maar erg lekker

:RESPECT:BORN SLIPPY:RESPECT:

PARTY UP PEACE OUT

BESTE WENSEN VOOR 2005
Waarschuw beheerder
donateur
Alcohol is ook drugs O:)

Champagne ook :D

Probeer maar eens iemand te vinden die Milos bij ken houden met z'n ge-heen-en-weer

En jij dan met je op-en-neer ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dame in kwestie moet gewoon kilometer vergoeding aan hem gaan vragen :[ Leert ie het wel snel af o:)

Whahaha ja idd :p

Alcohol is ook drugs o:)

Ik wist dat je dat zou gaan zeggen :[ waarom houd ik me mond niet :/

En jij dan met je op-en-neer ;)

Das wat makkelijker te volgen dan iemand die de hele zaal door loopt te sjouwen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en jij loopt zeker nooit rond Mars? :D

Je weet toch dat ik dol ben op drugs ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Stelletje junkies hiero o:)
Waarschuw beheerder
donateur
<-- :x
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, ik spring altijd rond :d das heel wat anders ja O:)

Stelletje junkies hiero o:)

Je past hier dus mooi tussen :d
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, ik spring altijd rond :D das heel wat anders ja O:)

Met 2 :bier: hou je mooi op de plaats rust hoor ;).

Gegroete en WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Je past hier dus mooi tussen :d

Je beschuldigt mij toch niet van drugsgebruik hé? :[

Waarschuw beheerder
Het ligt ook aan Milos zelf denk ik, het is tijd dat ie een meisje vindt die een beetje op hem kan letten

whahhaha :p
tja.......maar net zoals ik van kant naar kant loop op een awake bijvoorbeeld zo lang hou ik het ook uit bij het gem. meisje.......ik zoek daarom oook geen gemiddeld meisje8)..
just enjoying het vrijgezelle leven;)
enne.......telefoon is alweer gemaakt......nu mn jas nog vinden 8).....

achja.......hoort erbij......weet nu na een jaar wel dat een pilletje en drank niet de perfecte combinatie is 8)
mn goede voornemen van 2005 is......OF zuipen OF een pilletje.......MAARR geen combi meer O:)
;)

Waarschuw beheerder
wat een party!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Je beschuldigt mij toch niet van drugsgebruik hé? :[

Ik zou niet durven O:)

Milos, combi ken best, alleen zuip jij je helemaal de tering, ja, dan is het een ander verhaal :9

Waarschuw beheerder
ach dat valt wel mee..........gewennning noemen ze het he :frusty:.....

ik kan me beter wat meer aan jouw tempo houden...dat zal vast beter zijn :yes:......denkt aan een avond 4 weekies terug in utreg O:)
just kiddin'mate;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:O Hoer!! :@:@

Maar over het algemeen valt het wel mee toch?! O:)

Waarschuw beheerder
ach weet je wat het is...........ik zuip wel veel.......maar heb het nog wel vaak onder controle..omdat ik alleen bier drink..........en af en toe een smirnofie.....

JIJ daarentegen zuipt alles doorelkaar..........smoked er ook nog es bij.......sterke drank kan soms leiden tot een lichtelijk evenwichtig balans....waardoor je nog welleens wil zwalken mars 8):P
;)

goede voornemen mars.....: alleen nog maar bier drinken in 2005......zodat het allemaal makkelijker te doseren valt ;)
ik heb al een goed voornemen...........geen pil en drank combi meer ...;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zwalken? Ik? O:)

Okee, gebeurt misschien wel eens, maar ga nooit meer zover dat ik nix meer weet of dat ik alles uitkots, want dat zou een beetje zonde zijn ;)

Goede voornemens doe ik niet aan, nooit gedaan ook dus nu zeker geen uitzondering :) kzie allemaal wel wat dit jaar me gaat brengen.. sowieso vrijwel geen energietabletjes meer gebruiken, maar daar was ik de laatste tijd al mee bezig :yes:

Wordt gewoon weer een mooi (techno)jaar! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Technoërs kunnen gewoon niet tegen drank en drugs :x

Milos en Marcel zijn van alles kwijt na een nachtje Awakenings :vaag: Neem een voorbeeld aan mij o:) Ben alleen 75% van me hersencellen verloren, en das gewoonlijk bij mij :p

Waarschuw beheerder
whahaha kan dr best tegen hoor...tis alleen dat afgelopen 4 jaar wel aardig wat drógen en drank heb genuttigt en die combi welleens voor wat geheugenverlies wil zorgen......om nog maar over de 3 overmatige smoke-jaartjes te zwijgen 8)

tis ook meer....ik ga zoveel feesten in korte tijd..
ze zeggen altijd alles wat heel leuk is is snel voorbij...denk dat dat wel klopt ja 8).....
afgelopen awake was gewoon zo vet dat ik er weinig meer van weet 8)
het rare is dan weer wel.....dat ik alles voor awake(tot 2uur) en de hele terugrei en after weer perfect weet dus :vaag:......het ligt gewoon puur aan de ndsm denk ik......al teveel vage tijden daar beleeft..........valt in herhaling zo dus 8).......tijd voor de westergas zou ik zeggen ;)

ene tijd voor een feestje zowiezo........voel me alweer veels te fit joh ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
milos, c-ya @ westergas (18 feb)
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha, NSDM is zeker wel lekkere wazige lokatie :d

Ik wil terug! :'( Geen hardcore feest zal hetzelfde meer zijn nu ik Awakenings heb gehad vrees ik :p

Best een goed gevoel te merken dat er nog feesten zijn me zo'n sfeer :respect: Maar 1 hardcore feest dat die sfeer heeft kunnen ervaren voor mij, en dat was TD A Decade, dus alweer te lang geleden :-/

Op naar de 19e :d:d
Waarschuw beheerder
donateur
Nick, je ben dus goed terecht gekomen na je ontmaagding
Waarschuw beheerder
donateur
Me beste ontmaagding ooit (L) waren ze maar allemaal zo goed 8-)
Waarschuw beheerder
donateur
achja, komen nog genoeg leuke
Westergas & Awake festival :p

Waarschuw beheerder
nou speedy nick..nu wordt het tijd om een technofreak te worden!!! :D :D :D (y)

Waarschuw beheerder
Hij komt er nu toch nooit meer vanaf haha...

Elk HC feestje vanaf nu: "tis toch geen techno :("

Waarschuw beheerder
techno roeleert!!!!

:respect: 18 februari :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha FrankyBooi :d

Is zeker wel iets wat ik vaker ga doen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Nick, komt goed kerel ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Nick, geen enkel feest zal boven Awake uitkomen B) ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Tink, je ben zeker nog niet op Nature One geweest he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat hoeft ook niet :)
Op Awakenings ligt net iets minder blubber :D
Waarschuw beheerder
donateur
op Nature One ook geen blubber 8)
Waarschuw beheerder
donateur
dat was wel anders op de foto's van vrienden... hun eettafel is zelfs weggespoeld daaro! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
niet afgelopen jaar
echt beste feest dat ik heb meegemaakt
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, was t jaar ervoor alweer ;)

Evengoed is het me in 8 jaar Awakenings nog nooit overkomen dat mn eettafel wegspoelde..... :p
Waarschuw beheerder
donateur
goh, hoe zou dat nou komen met binnen feesten O:) (ja, uitzondering van Awake festival)

achja, Awake is wel 1 van de betere feesten :yes:

Waarschuw beheerder
Xantrex..je zag er wel sexy uit op Awakenings :$
Waarschuw beheerder
donateur
was ook de bedoeling :p
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee Xan O:) Heb nog steeds flashbacks aan blubber tot aan mn dijen en n voetstap op mn bovenbeen, misschien ben ik daardoor in de war :p

Awake rules gewoon (l)

:o Was FrenkyBooi er ook????
Waarschuw beheerder
donateur
Franky was er ook
heb em ff 10 sec gezien (iets te kort hehe)

Tink, waren de beste 4 dagen van me leven (denk ik)

Waarschuw beheerder
Tink..ik was er ook...

ik wilde nog op jou meeting komen...maar was te verliefd op 1 plek...dat was een wereldplek...achterin bij de tribune...was mij te warm en te druk vooraan...wilde eigenlijk nog met Milos "Battelen" maar bij nader inzien was het mij te heet @ Awakenings...18 februari maar weer :D :D :D :D

Xantrex...was te kort ja...;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dubbel :(
Wij stonden ook steeds achterin bij de tribune....

*vraagt zich nu af of ze Milos nou wel of niet gezien heeft... tis n beetje blurry :$*
Waarschuw beheerder
donateur
Tink, hij stond links achter
wij rechts

Waarschuw beheerder
:D :D :D :D

18 februari herkansing
Waarschuw beheerder
donateur
Franky :@
de zaterdag is leuk :[

Waarschuw beheerder
zaterdag is GAY-evening...O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Oew Tobias, dan hebben wij kaarten voor de goede dag :k :-9
Waarschuw beheerder
donateur
gay is 't franse woord voor vrolijk/blij
en dat zal ik zeker zjin, :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wilde eigenlijk nog met Milos "Battelen" maar bij nader inzien was het mij te heet @ Awakenings...18 februari maar weer

ah kiek;)
dat gaat zekers helemaal goedkomen de 18de kerol:yes:(Y)

met een uitzondering van een paar mensen weet ik echt niet meer wie ik wel of niet heb gezien.......zoveel bekenden...zo lekker werd er gedraaid....zo heerlijk was ik naar de klote........ach je kent het wel 8)
;)

kom maar op met de volgende editie....heb wel weer zin:)(Y)
ookal zijn dr nog veeeeeeel leuke feestjes voor de 28ste..maargoed;)

Waarschuw beheerder
milos...de 18de ;D

dan zal ik je eens wat ritmes leren...;D :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
laten we hopen dat je het er beter van af brengt dan de vorige 3 x dat we hadden afgesproken te battlen..........want die heb ik allemaal gewonnen met vlag en wimpel :flower:......

maargoed...........heb je nu weer tijdje niet gezien.......ik hoop voor je dat je geoefent hebt;)

komt goed(Y)

Waarschuw beheerder
:D :D :D :D :D
Waarschuw beheerder
De set van Beyer staat online op 3voor12 :D
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00029b9900061ad493f1f94d1a0084c36a]http://td.wilcke.at.quicknet.nl/tobias.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een knappe kerel die rechter (L) :k
Waarschuw beheerder
donateur
allemaal toppers
mis alleen 1 dame van onze groep :(
Waarschuw beheerder
donateur
Die zat weer eens een joint te roken :p

Waarschuw beheerder
die godvere PFpicca's laten ook weer is op zich wachten :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
ja, denk 't Nick.

Milos, idd
moet er 4 keer op staan als 't goed is :p
Waarschuw beheerder
donateur
Apart zo'n foto van mij :-o Zou me bijna techno gaan wanen o:)
Waarschuw beheerder
donateur
kale techno freak ;)
Waarschuw beheerder
donateur
maar wel een knappe kale techno freak ;)

goh, ik heb me zeldzame dag dat me zelfvertrouwen er weer beetje is :p Of komt dat door de :bier:?

Waarschuw beheerder
ik vind gewoon dat je je naam moet veranderen :D

techno nick :O
Waarschuw beheerder
donateur
kan niet door de snoepjes komen
want die heb ik meegenomen :p
Waarschuw beheerder
donateur
drugs dief :[

en By Peter... Zo drastisch ben ik nog net NIET omgeslagen hoor ;)

Waarschuw beheerder
komt nog wel :)

Waarschuw beheerder
Milos, idd
moet er 4 keer op staan als 't goed is

ik zou het niet meer weten.......maar de PFfotograaf vind ik altijd.,.......hopelijk komt me weer meer te dagen van vrijdag als ik de picca's zie;)

ik vind dat nick zo langzamerhand ipv die kale kop van em maar is na heel wat jaartjes een technokapseltje moet laten aanmeten........matje ofzo 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:D nick met een matje dat zou wat zijn :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=000001d1000060093339c8bf1a0084c923]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img][img cacheid=000001d1000060093339c8bf1a0084c923]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img][img cacheid=000001d1000060093339c8bf1a0084c923]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img][img cacheid=000001d1000060093339c8bf1a0084c923]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]

Niemand die aan mijn haar komt :[ Leer van mijn levensmotto:
How can I control my life, when I can't control my hair??

8-)

Waarschuw beheerder
whahah......:p

werkt goed bij de technochickies nick:p(Y)

Waarschuw beheerder
kerol.......hoe lang ben je nu al kaal>?8)

Waarschuw beheerder
of milos met een kale kop :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ehmmm, jaartje of 8 :$ Heb wel enkele keren ff haar gehad, maar daar begin ik maar niet meer aan :nee:

Ik heb echt klote haar :[
Waarschuw beheerder
donateur
nou . . . . . . . .

Nick was nog geen 10 min binnen of er stond een leuke dame in een tijgerpakje voor em

:kwijL:

Waarschuw beheerder
foto's? :D
Waarschuw beheerder
donateur
en zo'n succes had dat trouwens niet bij de vrouwen hoor :-/

Dan mag ik eerder een plastisch chirurg gaan overwegen ;p

Waarschuw beheerder
of milos met een kale kop

ja dar heb ik vaker aan gedacht:/
denk wel dat het erg lachwekend word.....denk anders sanders is in ,met een kale kop peters...8)
wij gan namelijk deze zomer de kop kal scheren.....puur omdat ik het nog nooit gedaan heb......en jawel......scheermesjeskaal...8)
lache(Y)

Ik heb echt klote haar

je kan tegenwoordig oook hele dope pruiken kopen nick8)(Y)
;)

Waarschuw beheerder
sanders met een kale knar :D
benieuwd :jaja:
ik kan misschien wel ff gaan photosoepen met een foto van sanders :)
Waarschuw beheerder
donateur
heb er geen foto's zelf van :-/ Wel oude foto's uit internaat waarop ik nog haar heb, maar die ga ik echt NIET inscannen :[

Waarschuw beheerder
ik vind dat je dat wel even moet doen nick :jaja:

Waarschuw beheerder
sanders met een kale knar

whehhe :p......ja met die bult op zn voorharses......mijn god dat word echt fuckin clownswerk:P(Y)

ik ga zowiezo mar es morgen mn eigen koppie mooi netjes kaal photoshoppen.......als een voorbeeldje alvast voor mezelf zeg maar(Y)

ik vind dat je dat wel even moet doen nick

ja joh mietje:@
;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
scheermesjeskaal...

Anders is het niet kaal :[ Dat noemen ze gemillimeterd haar ;)

Waarschuw beheerder
owja;)

Waarschuw beheerder
milos ik verwacht deze avond/nacht nog wel even een gefotosoept fototje van jezelf :)
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: Ben ik wel benieuwd naar :p

By Peter --> Die foto's zet ik liever niet online (F) Dat is echt een periode waarvoor ik mij schaam en toch ook veel moeite mee heb, vanwege bepaalde redenen :)

Waarschuw beheerder
hmmmzz heb geen photoshop thuis......en als ik het doe moet het wel dermate echt lijken dattie op mn profiel komt en dat mensen denken dat ik serieus mn kop kaal heb;)

dussssse........dat word pas volgende week als ik weer indesign 2.2 en photoshop en illustrator 10 op schoool tot mn beschikking heb:)

Waarschuw beheerder
dan moet je het niet doen nick (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Thx voor je begrip man (Y) leg het je wel eens uit op feest ofzo ;) Ga niet weer op PF forum zetten, heeft me al eens erg kinderachtige reacties opgeleverd :nee:

Waarschuw beheerder
(y)