Partyflock

Forumonderwerp · 702987

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=001326960012b820dabb3caa1a00619a29]http://www.net5.nl/er2003/ER2003.jpg[/img]

Eén eiland… Twee naties… Achttien deelnemers moeten 46 dagen overleven in een keiharde wereld vol verrassingen. Een meedogenloze afvalrace, tot er één overblijft: de winnaar!

Vanaf 6 september weer op de buis.
Ben benieuwd hoe het dit jaar verloopt!
Waarschuw beheerder
donateur
Hey bedankt!!! Wist ik helemaal niet! Heb elk jaar nog gekeken! Jeetje had t anders gewoon echt gemist! THX!
Waarschuw beheerder
expeditie robinson rules (y)
Waarschuw beheerder
Goeie shit dat programma
Waarschuw beheerder
:D ook geen enkel jaar gemist en dit jaar ook niet!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jaaaa Leuk programma, ga zeker weeer kijken!!
Waarschuw beheerder
ik ben fan

Deze jongen ook, ga geen minuutje missen en twijfel zelfs al een aantal jaar om me op te geven.......
Waarschuw beheerder
donateur
had het al in de agenda van me telefoon gezet :D

Waarschuw beheerder
donateur
ben benieuwd wat voor vage figuren er dit jaar in zitten ...

vorig jaar had je die maffe bjorn
[img cacheid=0006fd5e0012c5711423be2c1a0061cccc]http://www.visitmalaysia.nl/images/bjorn.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
6 september is maandag
Waarschuw beheerder
Dit jaar is het Nederlanders vs. Belgen. Hoe zou dat uitpakken?

Heb je dan 1 Nederlands eiland en 1 Belgisch eiland? En hoe gaat dat dan met de samensmelting?

Ben benieuwd...

Waarschuw beheerder
Wordt egt een topavond, de zondagavond...heb er al helemaal zin an!
Waarschuw beheerder
donateur
expeditie robinson

:respect: :D
Waarschuw beheerder
wordt weer erg leuk :yes:

Waarschuw beheerder
Zondag Avond Tv Avond :yes:
:flower:

eindelijk weer expeditie robinson :respect:

Nederlanders vs. Belgen zitte ze dit jaar niet samen op 1 eiland ofso ...
Waarschuw beheerder
ik ga het zoals elk jaar weer helemaal volgen top-programma:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Het word een strijd van Belgie tegen Nederland!

Sara, Mohammed, Peter, Mitchel, Mick, Kelly, Frank, Darline en Matthias zullen Belgie gaan vertegenwoordigen in deze bittere strijd waarin moeilijke en zware opdrachten centraal staan. Zal één van hen zich Robinson 2004 mogen gaan noemen of wordt het iemand van Nederlandse bodem? Ernestine, Shandinella, frouke, Klaar, Jeroen, Henk, Patrick en Ronald zullen de rood wit blauwe vlaggen dragen.
Waarschuw beheerder
Nou de idioot van deze expeditie is al bekend hoor ! dat is die indiaan :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
waarom zaten de belgen in die kooi?

en zijn die twee verstekelingen al in die kooi eruit gegaan? :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik kijk nooit tv.. maar voor expeditie robinson maak graag een uitzondering :respect:
Waarschuw beheerder
nee,.... ken het nou wel...

En ik haat dat belgen taaltje... :S

Waarschuw beheerder
Geweldig weer :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet zeggen dat ik meer sympathie voor de Belgen heb, zitten daar wat meer aansprekende mensen in vind ik :jaja:

Die Nederlanders zijn saai vind ik en blijven inderdaad maar overleggen :S

Wel blij dat die Klaar eruit is trouwens :D Die Kelly is wel een mooi en lief meisje bij de Belgen. Doet me ook een beetje denken aan Guusje Nederhorst trouwens.

Lijkt me wel zwaarder dan voorheen. Die kooi en dat mangrovegedoe, pittig!
Waarschuw beheerder
Die Nederlanders dat is echt drie keer niks.....hopen dat er een paar flink doordraaien ofzo want dit is echt helemaal niks.

Die Klaar werd er uit gekicked, ergens wel terecht hoewel ze volkomen gelijk had. Zo'n geitenwollensok die gelijk een workshop vuur maken gaat geven, alsof het een of ander creatief kamp is:S

De Belgen worden het interessantst. De winnaar wordt ook een belg denk ik dit jaar.

Waarschuw beheerder
expeditie Robinson :respect:

en... die belgische Eva he? deel 1.. tering wat vond ik dat een lekker wijf!

Waarschuw beheerder
donateur
aangezien niemand het belangrijk genoeg vind om een wit voetje te halen bij een pf-admin: :( ;P

wanneer is de herhaling :)

en wordt die serie over de verbouwing ook nog herhaald?

Waarschuw beheerder
ja, ik heb door trein reizen ook ER gemist :(
herhaling? :D
Waarschuw beheerder
ik vind het eigenlijk niet zo interessant

ik kan je zelfs zeggen hoe het afloopt

hoop energie moeite gejank geploeg en dan wint er iemand :D yeah wat een geweldige ervaring
Waarschuw beheerder
Leuk programma, eens even kijken vanavond!

Waarschuw beheerder
vind er nix aan, ga dus ook niet kijke... stom gejammer de hele tijd.

Waarschuw beheerder
Ik heb vele jaren gevolgt weet niet of ik deze serie ga volgen.

NL vs BE whahaha humor..

die belgen gelijk in die kooi gesodemieterd:D

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00070be80012f1e2eedc56ea1a00630c44]http://www.realitynet.nl/images/er/ER5/kandidaten/profiel-frank.jpg[/img]

die indiaan ja die moet ver komen!
en die ouwe lul moest er gister eigenlijk al uit!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben fan van frank :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
voor diegenen die het gemist hebben...

aflevering 1

Waarschuw beheerder
Ga zeker weer kijken!
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben voor de belgen
Waarschuw beheerder
De nederlanders zijn gruwelijk irritant.
Je zit op een onbewoond eiland
en dan ga je praten over effectiviteit, efficency en het poldermodel

toch blijft het een boeiend programma

Waarschuw beheerder
donateur
sja ze lullen teveel
en daarom verloren ze de eerste eliminatie proef met de de hindernisbaan ook!
Waarschuw beheerder
wtf...eerste aflevering gemist dus?

Waarschuw beheerder
HEERLIJK!! :D

Elke zondagavon Robinson (Y)

Henk moet eruit.. rare vent is dat zeg :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben wel voor de Belgen tot nu toe, dat zwakke geouwehoer van Nederland wordt ik niet goed van. Wel blij dat die kunstenares eruit gaat, vreselijk tegendraads.

Waarschuw beheerder
die ogen van dat mens... IIEEUUWWW :S

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00070da80012f7d456c99ce71a00634e54]http://www.realitynet.nl/images/er/ER5/kandidaten/klaar.jpg[/img] Klaar is gelukkig pleite idd [img cacheid=000004e90000fefedd4f4d031a00634e54]http://images.fok.nl/s/bye.gif[/img]

[img cacheid=00070dab0012f7d61075b62a1a00634e54]http://www.realitynet.nl/images/er/ER5/kandidaten/henk.jpg[/img] nu deze ouwe van 60 nog [img cacheid=0000a7a0000cf33cf587e4611a00634e54]http://members.home.nl/ozz-works/Images/Smilies/019.gif[/img]

Waarschuw beheerder
:respect: EXPEDITIE ROBINSON !!! :respect:
Ik ben al vanaf het begin fan :lief: Heb tot nu toe allleeee afleveringen die er ooit uitgezonden zijn vervolgt en had er vroeger zelfs een eigen website over :O!!!
Vind het alleen wel jammer dat ik afgelopen zondag het begin heb gemist,maar heb gelukkig op teletekst kunnen lezen wat de kandidaten waren :D
Vind wel dat er tot nu toe hele andere kandidaten inzitten dan afgelopen jaren, bijvoorbeeld die ouwe opa van 60 of die vreemde kunstenares :D
Ben benieuwd welke mensen het deze keer halen, ik gok weer op een jonge vrouw :yes:
Waarschuw beheerder
Ik denk dat die piloot of die indiaan gaat winnen.

Waarschuw beheerder
Die piloot?? Neee dat denk ik juist niet!
Denk dat mensen hem op een gegeven moment zat zijn ,omdat hij te slim is en vaak duidelijk van zijn mening is en behoorlijk leidinggevend..

Waarschuw beheerder
*edit* :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die piloot.. wat een engbek zeg :S

Hij gaat t allemaal wel ff regelen..

Hij wilde Henk wel als leider zodat de groep en UITERAARD hijzelf hem konden sturen (zijn zijn woorden)

Lekker makkelijk.. krijgt Henk alle shit over zich heen terwijl meneer de verwende piloot zijn zin krijgt
:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Topprogrammaatje!! Wel leuk dat het dit jaar Nederland- België is, krijg je lekker veel strijd! Vind het ook wel cool dat de afvallers toch nog verder mogen als verstekelingen, en dat ze niet gezien mogen worden door de kampbewoners! Die gaan straks eten pikken bij de kampbewoners, waar die dan vervolgens de grootste ruzie over krijgen natuurlijk, dat zag je vorig jaar ook!
Waarschuw beheerder
er zit weer raar volk in t team vd nederlanders.denk dat er wel flinke conflicten zullen ontstaan daar,en das natuurlijk leuk om naar te kijken.

Waarschuw beheerder
donateur
die indiaan zal aardig wat kilo's verliezen denk ik zo :jaja:

hij zal het ook erg zwaar krijgen!
Waarschuw beheerder
Die piloot was toch ontslagen bij de KLM nadat hij mee had gedaan?

Waarschuw beheerder
vond in de vorige meer jongere spelen vond ik wel leuker maar ga het zeker veder volgen
Waarschuw beheerder
donateur
goeie vriend van mij was 2e reserve heeft het dus net niet gehaald, maar hij zit nu in Amerika om daar te studeren en te tennissen :O

Waarschuw beheerder
donateur
Die piloot was toch ontslagen bij de KLM nadat hij mee had gedaan?

had ook zoiets gehoord jah
maar weet niet hoe het zit vage boel :s

Waarschuw beheerder
Heerlijke serie! (L)
Waarschuw beheerder
Het is op zondag avond toch?
Weet ook iemand wanneer de herhaling is.
Ik ben er namelijk niet morgen.
Waarschuw beheerder
donateur
De herhalingen zijn op zaterdag rond 17.40 op net5

:D

Waarschuw beheerder
gogogirl : volgens mij zijn er geen herhalingen :( Althans ik kan het ook nergens vinden :S

Waarschuw beheerder
Oh :$ Perfect Blood dankjewel :p

Waarschuw beheerder
donateur
Die is dus nu al geweest :9
Waarschuw beheerder
donateur
wat een stelletje zeikerds bij elkaar ook, die Nederlanders :S
Absoluut geen sprake van teamgeest zoals bij de Belgen. Wat dat betreft, heeft de kooi ze veel goeds gedaan!

Ik vind het nu wel leuker in elkaar gezet en de Mangrove vind ik echt een toevoeging aan de spanning.

Sarah is trouwens ook bijzonder leuk om naar te kijken :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
vanavond weer lekker voor de tv, expeditie robinson is goed
Waarschuw beheerder
vanavond zeker weer voor de tv
Waarschuw beheerder
jawel, ik kijk nou voor het 3e seizoen, maar dat de nederlanders nu tegen de belgen moeten maakt het wel ff wat leuker! ik ben alleen wel bang dat de belgen het beter doen:(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de belgen iets leuker vindt :bloos:

En die mangroove is geweldig! Benieuwd hoe ze het daar gaan redden!
Waarschuw beheerder
lachen er zit een zakenmanager tussen patrick ofzo. Doet heel interssant is gewoon eigenaar van een sportschool in Horst limburg.

Hoezo beetje egotripper
Waarschuw beheerder
vanavond weer..!
heb het elk jaar gevolgd!
woow wat is dat programma mooi in elkaar gezet zeg:|
elk jaar weer mooi!
Waarschuw beheerder
donateur
Die patrick is irritant ja :/

Waarschuw beheerder
krobinson!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Sarah :K :respect:
Waarschuw beheerder
tering he die nl ers verliezen al die proeven :S, wat een afgang !
Waarschuw beheerder
misschien dat ze een proef die bestaat uit heel lang slap ouwehoeren kunnen winnen :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind de Nederlanders geen flikker aan, dat slappe gezeik. . .
Waarschuw beheerder
Zag ik dat nou goed? Komt er een Expeditie Robinson Allstars met allemaal oude kandidaten?
Dat zou leuk zijn...

Waarschuw beheerder
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de belgen iets leuker vindt:$

Same here! Gelukkig is Henk er nu uit.. die ouwe heeft echt helemaal nix toegevoegd!

Gelukkig wil onze vriend PILOOT :S de taken van de coordinator wel op zich nemen.. Wat n Kwal! BAH!

Waarschuw beheerder
ja, volgens mijn die er ook weer heen..

hoe vet zou dat zijn!

was wel lachen gisteren.. henk die wilde zelf weg.. ik voorspel: kan je lachen, let op, moeten ze daarna nog iemand wegstemmen, want henk vertrekt uit zichzelf.. en .. jawel

en wederom voorspel ik: nu hoeft er niemand weg, alleen die stem word meegenomen... en... jawel.. je neemt 1 stem tegen mee naarr de volgende eilandraad :D

heb me kapot gelachen :D

Waarschuw beheerder
jij hebt t vast vaker gekeken.. waren ook mijn voorspellingen :D

Waarschuw beheerder
Het was weer een super show!

Het leuke is dat we dit jaar zien wat er dus gebeurd als het NL-BE is.

vorafgaande jaen was dit gemengt.

Ik denk dat je dan gelijk ook de verschillende manieren van handelen ziet en dat is bst interessant..

Het is jullie dus ook vast opgevallen dat de Nederlanders veel meer overleggen..en mij viel ineens op dat de nederlanders gingen rantsoenen maken en de belgen deden dit niet.

dat komt vast omdat het nu dus alleen belgen zijn en vorig jaar gingen beide teams rantsoenen maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was wel lachen gisteren.. henk die wilde zelf weg.. ik voorspel: kan je lachen, let op, moeten ze daarna nog iemand wegstemmen, want henk vertrekt uit zichzelf.. en .. jawel

en wederom voorspel ik: nu hoeft er niemand weg, alleen die stem word meegenomen... en... jawel.. je neemt 1 stem tegen mee naarr de volgende eilandraad

Die piloot begon bijna te janken toen hij het hoorde hahahaha shit ik mag toch aannemen dat 'ie als voorbereiding de oude afleveringen nog eens bekeken heeft?

Waarschuw beheerder
Ja, mooi he?

heb inderdaad veel vaker gekeken dan alleen gisteren ;)

Sterker nog, zou zelf wel een keer mee willen doen.

Waarschuw beheerder
ga je opgeven zou ik zeggen

Waarschuw beheerder
Sterker nog, zou zelf wel een keer mee willen doen.

Opzich lijkt het me echt heel coowl om mee te doen, maar stel dat je er dit jaar bij had gezeten.. DAMN, dan zit je daar echt met alleen maar kneuzen die over alles willen vergaderen enzo! denk dat je je dan best alleen voelt hoor..

Maar.. als je kijkt naar de Belgen, als het zo gaat is het natuurlijk onwijs tof!

Ach.. ik kijk er voorlopig nog wel naar! lijkt me voor nu t beste ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ze hadden gewoon gedacht dat Henk wel gewoon weg kon ipv eerst al dat stemmen gedoe. Als dit van te voren goed duidelijk was geweest had Henk zich weg laten stemmen.

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00071c2e001322003f461afd1a0064e6ed]http://www.realitynet.nl/images/er/aflevering2/er2-10.jpg[/img]

De belgen weer terecht gewonnen, ben benieuwd of de nederlanders uberhaud nog wel wat gaan winnen met dat al die vergaderingen van ze :s

Waarschuw beheerder
GVD, had met mezelf afgesproken om elke aflevering te volgen,maar heb em dus gemist gister :frusty:
Moesten ze ALWEER op zo'n houten balk staan in het water ??? Dat doen ze echt ELK jaar :D!

Waarschuw beheerder
donateur
deze keer elkaar d'r met zandzakken afgooien :D

Waarschuw beheerder
het is goed dat de nedeelrnders zo overleggen vind ik..zo voorkom je cnonflicten en ik denk wel dat we gaan winnen want die belgen gaan misschien wel flink ruzie krijgen ofzo..

Waarschuw beheerder
donateur
dat denk ik ook wel ja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zag ik dat nou goed? Komt er een Expeditie Robinson Allstars met allemaal oude kandidaten?
Dat zou leuk zijn...

Klopt ja :D

Ben benieuwd wie er allemaal in terecht komen!

Waarschuw beheerder
Zat net te zappen en hoorde op RTL Boulevard dat die kerel van belgie, Mick volgens mij, een moord op zn naam heeft. En daar nog terecht voor moet staan.
Hij had een of andere junk samen met een uitsmijter voor een auto geflikkerd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat zou leuk zijn...

Klopt ja

Ben benieuwd wie er allemaal in terecht komen!

Ik hoop Bjorn van de vorige expeditie... die kerel was Master :)

Waarschuw beheerder
[img]members1.chello.nl/h.grefhorst/Mick-mugshot.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Ik hoop Bjorn van de vorige expeditie... die kerel was Master

Hahaha.. die was zo gek als een deur ;p
Waarschuw beheerder
bjorn was zeker de man van de vorige expeditie. En maar zeggen: ik hoor niet bij de groep en toen die op dat duivelseiland zat, voelde ie zich geweldig. En dat allemaal op dat Begische toontje hehe

Waarschuw beheerder
donateur
nog een uurtje :D

Waarschuw beheerder
donateur
fijn die psychologische oorlogsvoering bij de verstekelingen :)

Waarschuw beheerder
haha taart lijkt op XTC, hij weet het wel:P
Waarschuw beheerder
Agressief mannetje die Mick :-S :-S :-S

Ben benieuwd hoe hij zich gaat vermaken met onze Klaar en Ernestine 8)
En issie echt zo crimineel joh???
Waarschuw beheerder
Klaar en Mich lijkt me een leuk koppeltje :)
Waarschuw beheerder
Wordt wel kicken met die Mick in dat verstekelingenkamp, die gast die gaat zeker kamp Belgie plunderen :devil:

Waarschuw beheerder
waarom gaan die lui niet naar het kamp tijdens die proeven of is dat niet steeds op het zelfde moment
Waarschuw beheerder
Die Hollandse wijven gingen ook toen dat Belgische bootje vertrok naar het Hollandse kamp maar ze wisten niet zeker of dat de Hollanders weg waren.
Waarschuw beheerder
donateur
die bjorn van vorig jaar was niet bij de allerlaatste aflevering in de studio toen tijdens die finale.

maar het 1 jaar vond ik toch wel het leukste ( daar werd niet zoveel geruziet en alles) bij de laatste 4 word er over van alles en nog wat gezeikt en gejankt

Waarschuw beheerder
donateur
die bjorn van vorig jaar was niet bij de allerlaatste aflevering in de studio toen tijdens die finale.

Uiteindelijk zat hij er wel hoor :jaja:
Waarschuw beheerder
Vind al die ruzies wel vet, houdt de spanning er een beetje in....

Waarschuw beheerder
donateur
idd Mick gaat ze zeker terugpakken
hoop alleen wel dat ie kan opschieten met die 2 dames
Waarschuw beheerder
Ja die zitten wel te wachten op iemand die een beetje lef heeft. De kampen gaan geplunderd worden, ben alleen benieuwd of Mick het voor elkaar krijgt dat hij niet gezien wordt en de chickies wel, want ook dat is natuurlijk een manier van winnen. Minder concurrenten voor de finale! Wat denk je daar van?

Expeditie Robinson is overigens echt mijn favorite programma, blijf er voor thuis.
Wie denken jullie dat er wint?
Waarschuw beheerder
Denk die piloot, weet zo niet hoe die heet, dacht Ronald

of anders Mohammed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mick is echt een dom mannetje joh:O:O
maar wel grappig hahaha.. ik lig de hele tijd dubbel van het laggen haha:P
Waarschuw beheerder
Vind het een leuk programma, Ben wel voor de belgen die nederlanders joh.. met dat vergaderen ik zou gek worden!
En dat verstekelingen kamp is ook wel leuk.. is toch weer een beetje anders als de andere jaren!

Waarschuw beheerder
donateur
zeker leuk programma :yes: probeer t iedere week te kijken.....

Waarschuw beheerder
mn vriend en ik kijken het ook altijd....we zijn er aan verslaafd..

Waarschuw beheerder
donateur
vanavond weer :D
20:30 vergeet het niet!

Waarschuw beheerder
yes vanaaf weer!

vraag me echt af of de NLers echt een proef gaan winnen!
Waarschuw beheerder
2 man per groep veranderd
mwoah......schiet niet echt op :s

met mick kan wle eens lachen worden :D

patrick is een jankerd
Waarschuw beheerder
zijn wel allemaal vieze jankers :jaja:
Waarschuw beheerder
mooi dat die jeroen eruit ging

die proef ook weer.........nabespreking :S
mietjes zijn het :[

Waarschuw beheerder
inderdaad patrick is een mietje
Waarschuw beheerder
De rooftocht van de verstekelingen was MEESTER!!!!
Waarschuw beheerder
Mitch de Bitch was weer bezig zag ik in de voorstukjes van volgende week.
Waarschuw beheerder
Was weer een topaflevering gister!! Die Patrick die is idd echt zwaar afgegaan, in het begin de grootste bek en uiteindelijk de grote kneus! De verstekelingen waren ook top, die Klaar is echt schitterend, gewoon volop bijten in die rauwe vissen echt goed haha! Verder zakte die Ronald ook zwaar door het ijs, een beetje staan kijken bij die eliminatieproef en dan zeggen 'ja, ik had al het meeste gedaan met die kist sjouwen', loser!! ben al weer benieuwd naar volgende week!

Waarschuw beheerder
mooi dat die jeroen eruit ging

volgens mij zit hij er nog gewoon in hoor!!

Vind wel dat Mick het geweldig doet met die Klaar! haha.. wat een stel! Zou wel stoer zijn als zij de finale weten te halen! (Y)

Ik sluit me helemaal aan bij Bassman wat betreft Ronald! Hij moest uitrusten.. HAHA! Hier onderscheiden de mannen zich van de mietjes ;p

Wachten op volg week... :D
Waarschuw beheerder
Sis > ja hij mag naar het verstekelingen kamp
maar hij is wel weggeschopt uit het kamp

had ie niet verwacht denk :D
Waarschuw beheerder
nee hoor .. omdat patrick eruit is gegaan mag jeroen blijven maar krijgt wel een zwarte stem

Waarschuw beheerder
Youri, dat klopt! maar zit er dus nog wel in ;)

2 Shadow.. dat had hij zeker niet verwacht! :P Hij stelt zich nu ook heel anders op dan in het kamp! Juist omdat t zo'n eikel is, is het wel cool dat hij het nu zo leuk doet ;)
Waarschuw beheerder
mick had het wel naar zijn zin:P
ben benieuwd hoe die kampleden nou helemaal precies reageren van dat eten dat gestolen was:D
Waarschuw beheerder
:O

fuck das waar ja
helemaal ontschoten

van mij mag er trouwens wel een belg winnen :$
Waarschuw beheerder
Ik vond Richard (meen dat dat de tweede Expeditie was) toch echt de ultieme Robinson. Echt een survivor, hij haalde ook alle proeven op het laatst. Wist precies welke vruchten giftig waren, wist hoe 'ie vuur moest maken, waakte elke avond bij het vuur als een soort vader...echt een held! Die heeft toen ook gewonnen.

Vorig jar was ik helemaal weg van Robin. Wat een oprechte vent zeg, gewoon al zn emoties laten zien en hij begreep hoe t spelletje gespeeld moest worden (psycholog he...:D). Jammer dat ie er uiteindelijk uitlag door die stomme proef op de evenwichtsbalk. Toen ie rondrende in zn Zorrokostuumpje was ik echt helemaal verliefd, wat een held zeg.

Die zou ik graag nog terugzien volgend jaar met de oud-leden! :)

Dit jaar ben ik helemaal weg van die leraar met zn blonde krullen. Maar dan gewoon omdat ik m een toffe vent vind om te zien.

Dat wijf wat de aanvoerster is bij de Belgen vind ik om te kotsen, zo ook dat mietje bij de NLers.

Vodn dat beglische cluppie wat nu uit elkar gevallen is wel ok. Die mogen allemaal wel ver komen wat mij betreft! :)
Waarschuw beheerder
Richard was de man :jaja:

vorig jaar waren bjorn en robin cool

Waarschuw beheerder
donateur
de gemiste aflevering weer helemaal bijgewerkt
dus morgen om half 9 weer lekker de mangroven in :D

Waarschuw beheerder
(Y) je bent goed bezig ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:

nog 4 uurtjes wachten :D
Waarschuw beheerder
nou loopt die jeroen weer te janken
wat een mietjes in het nederlandse kamp dit jaar :S

Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad zeg, wat een sneu figuur die Jeroen :S

Eerst wil ie dat mensen op hem stemmen zodat hij weg kan, dan wil hij weer blijven maar krijgt hij logischerwijs toch stemmen.

Dan is ie daar weer boos om en wil hij wederom weg. En dan ook niet eens even kunnen wachten tot die Ronald terug is :S
Waarschuw beheerder
Hehehehe die kunstenares die gaan ze straks verzuipen, villen en roosteren als ze zo door gaat. Natuurlijk weten ze nu wel zeker dat ze bezoek hebben gehad, die anderen trapten er nog in dat het een leguaan kon zijn geweest, maar nou zijn de bussen met rijst en bloem gewoon meegenomen.
Waarschuw beheerder
als ze kaar opvreten hoeven ze niets meer te stelen voorlopig ghehe
Waarschuw beheerder
Hij was weer lachen gister!! Die Mick gister tegen Klaar 'Jij klotekutwijf ik ben echt helemaal Klaar met jou' haha! Verder is die Jeroen idd echt een pisnicht als het ff tegenzit gelijk opgeven echt een beetje jammer! Wordt volgende week ook cool als die Belgen erachter komen dat dat eten weg is dan krijgt die Mitchel echt de volle laag haha!

Waarschuw beheerder
Idd die jeroen wat een mietje zeg
En volgende week gekkenhuis in het kamp van mitchel hihiihi :):)
Waarschuw beheerder
Robin moet terugkomen en winnen!!! :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zet de tv maar weer aan mensen
ik zit er klaar voor

Waarschuw beheerder
klote wachten tot volgende week:S
Waarschuw beheerder
hmmm

beetje tamme aflevering

volgende week mitch vs mick
dat wordt leuk :jaja:

Waarschuw beheerder
en Mohammed vs Ronald :P
Waarschuw beheerder
Ik vond het wel een mooie aflevering, niks saais aan. Kan niet wachten tot volgende week met Mitch en Mick....die jongen heeft twee weken in die mangrove gezeten met als enigste motivatie het gezicht van Mitch als hij niet echt weg blijkt te zijn.
Waarschuw beheerder
Vond het toch echt wel weer toppie gister!! Wordt volgende week idd echt lachen als die Mitch dat eiland opkomt haha wordt oorlog!!

Waarschuw beheerder
wat is er gister allemaal gebeurd heb het gemist..
Waarschuw beheerder
Het blijkt dat de verstekelingen mogen bepalen wie er blijft op het oude kamp zuid, dat nu het verstekelingen kamp is.
Mitch is weg gestemd in de eerste eilandraad na de samensmelting. En is nu op weg naar haar grote vriend Mick, die al de hele tijd roept dat Mitch in ieder geval niet mag blijven... Dat wordt dus lache!!

Waarschuw beheerder
donateur
vanavond half 9 mis het niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er zin aan.:)
Waarschuw beheerder
:jaja:
niet te missen
Waarschuw beheerder
donateur
ik zag laatst ook iets dat je kon stemmen welke gasten uit de vorige edities weer mee konden doen ofzo?

wat was dat dan?
Waarschuw beheerder
expeditie robinson all star edition

dat wordt wat b)

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00075beb0013ee4ba88650151a006d9cbe]http://www.realitynet.nl/images/er/aflevering6/afl6-1.jpg[/img]
Ik denk dat onze grote vriend mick... Mitchel wel van harte welkom heet vanavond :devil:
Waarschuw beheerder
Mick gaat rocken vanavond 8)
Waarschuw beheerder
*kickje*

Mick heeft zijn zin gekregen. Heel mooi (Y)

Benieuwd naar volgende week, als Ronald er aan gaat, met zijn verkrampte poepert mentaliteit :devil:
Waarschuw beheerder
Ronald = Looser. Maar die Mohamed zit iets te veel in een dip. Op die manier red je het niet!
Waarschuw beheerder
Toch is t vaak zo dat degenen die niet heel erg opvallen het ver schoppen. Da's ook een tactiek natuurlijk. :) Zo'n Matthias is amper aan het woord, valt niet op, speelt zn eigen game en komt zo wel steeds verder. Vind t trouwens een erg lekkere vent met zn blonde krullen! :D

Wel jammer dat er dit jaar zoveel mensne vrijwillig opstappen. Kijk van Froukje begreep ik dat ze niet verder ging. Heb net als haar een tesnelle stofwisseling en dan verzwak je echt zwaar als je een paar dagfen slecht eet. Ze was helemaal vel over been. Maar dat die Ernestien nu naar huis gaat omdat ze ongsteld is %), die Jeroen omdat ie 't niet meer trok...ze worden na 3 weken al emotioneel omdat ze hun familie missen...come on dr zijn mensne die reizen een jaar rond zonder hun familie te zien.

Wat dat betreft kies ik liever voor een sterker karakter als winnaar. Moh wint veel proeven, zal ook wel winnen (zeker omdat de Marokkanenproblematiek zo erg leeft, zie je weer dat er ook goeien zijn...sad but true, zo denken veel mensen), maar wat mij betreft mag een Frank wel winnen eigenlijk. :)
Waarschuw beheerder
Valt mij ook tegen ja, dit jaar.
Hoeveel mensen er opgeven.....vooral die Jeroen, omdat ie het niet meer leuk vond. :S

Ernestien heeft wel een week (??) in de Mangrove gezeten he, met Klaar en Mick....dat is ook een prestatie op zich. ;)

Maakt me niet zo veel uit wie er wit, als het maar geen hollander is, dat zijn een stel mietjes dit jaar. :$
Frank is idd wel cool. :D
Waarschuw beheerder
Is idd vaak zo dat diegenen die het minste opvallen het verste komen, dat zie je nu met die matthias en kelly bijvoorbeeld.. Vind dan Mick ofzo leuker, met hem gebeurt er tenminste wat! Wordt volgende wel weer lachen met Ronald en Moh, vindt die moh trouwens ook met de week irritanter worden met al dat geklaag van hem!
Waarschuw beheerder
Tja die Ernestien die had het makkelijke stuk nu voor zich, die lui die op het oude eiland zitten hebben het echt relaxed ten opzichte van de rest.

Waarschuw beheerder
vanaaf weer!

ben benieuwd hoe het loopt!

Waarschuw beheerder
Elke keer vraag ik me weer af wanneer ze is godsnaam drinken.
Heb ik nog nooit gezien! :/
Behalve met de samensmelting en die ene keer met de koffie!
Waarschuw beheerder
Ze krijgen geloof ik gewoon water in van die veldflessen.

Eens kijken wie er vanavond weer gaat sneuvelen :)

Waarschuw beheerder
Ronald :yes:

Volgens de stukjes van vorige week, wordt dit een heftige aflevering! :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ronald wordt nog net niet gevierendeeld, ik zag vanmiddag al andere "ik haat Ronald" stukjes dan vorige week als voorproefje.

Omkopen, schijnheilig, weggestemd.
Waarschuw beheerder
ik vind die 3e afvaller zo irritant
niet klaar en mick maar ?

frank is cool :)
vind dat mo zich loopt aan te stellen, heeft z'n kans verspeeld denk

Waarschuw beheerder
bedoel je de 3e van de 3 moerasketiers? das ernestien (of hoe je t ook mag schrijven :s)

tis weer een lekker zooitje dit jaar.. pff die Ronald moe dr uit
Waarschuw beheerder
nee die er nu zit
shaminela ofzo?

ronald ging denk te ver met het weggeven van z'n post
had ie niet moeten doen denk

Waarschuw beheerder
Ja das shaminela

hmmzz idd :P

Waarschuw beheerder
zooo wat is die ronald een sneaky mother fucker

Waarschuw beheerder
wat een engerd :@:@ kotsss

Waarschuw beheerder
Inderdaad wat is die Ronald een irritant achterbaks ventje zeg! *kots*
Waarschuw beheerder
Shandinella? Wazi :[

Er gaat NOG een matennaaiactie plaatsvinden volgende week. Erg stoer!
Waarschuw beheerder
bla > and proud of it b)

ik denk dat matthias of die andere kerel mo wat flikt
aangezien ze die wle een beetje beu raken

Ronald........geloof niet dat er in de voorgaande jaren zoiets heeft plaats gevonden?

toch vind ik mick ook wel humor hoor
zo verschrikkelijk.....bloeddorstig :D
Waarschuw beheerder
Ik snap dat niet
Je doet toch aan dat programma mee om zo ver mogelijk te komen dat je wint
Nu weer Kelly weg "Ja ik wou tot de samensmelting komen"

Waarschuw beheerder
Mick is altijd lekker gefrustreerd met Klaar in zijn buurt :p
Zou ik trouwens ook zijn, dat mens zou op mijn zenuwen werken zeg!

Hoop trouwens dat Frank of Peter de expeditie winnen.
Jullie?
Waarschuw beheerder
Vind sowieso dat er dit jaar veel afhakers zijn

Volgens mij is iedereen gefrustreerd met Klaar in de buurt :|

van mij mag frank winnen
Waarschuw beheerder
Klaar heeft een ultra-grefo moeder, en verder niemand die op haar zit te wachten.

Klaar is een soort nazi-alto.
Waarschuw beheerder
van mij mag mick winnen eerst een bloed hekel aan die kerel maar sinds die in dat moeras heeft gezeten :respect: echt geweldig

ronal vind ik maar een achterbakse hufter... Mo is wel sterk maar de laatste tijd ook niet echt btrouwbaar meer....

de enige echte ROBINSON die daar zit is natuurlijk FRANK!!
en verder vind ik dat marjolein zich ook goed staande houdt tussen de belgen...

nou ik wacht met smart op volgende week :9 de battle tegen de afvallers ;)
Waarschuw beheerder
ZO die Ronald viel ff lelijk door de mand he haha!! Met z'n
" Ik ben zo'n sociaal type, wil gewoon graag mensen helpen" bullshit haha, yeah right! Verder mag die Moh er ook echt wel uit, is echt een saaie lul! Frank mag van mij wel winnen, met zijn indianenliederen is wel humor haha! Ben weer benieuwd volgende week!

Waarschuw beheerder
Ronald hebt tenminste nog wat hersens :yes: , kan je van die Peter niet zeggen :no:. Maar Frank is idd de enige Robinson :respect:

Waarschuw beheerder
ik denk dat die mathias nog een heel eind komt
meestal komen de wat rustige types heel ver

Waarschuw beheerder
donateur
vanavond weer!
niet vergeten...
[img cacheid=000779fe00144dff239a91731a0071a2da]http://www.realitynet.nl/images/er/aflevering8/8-36.jpg[/img]

jammer dat ze die huilebalk verwelkomen in de groep op Si Mirat
Waarschuw beheerder
ik ben vanavond weg :| :$

ik verwacht wel een uitgebreid verslag in het topic :P

Waarschuw beheerder
Ik moet het vanavond ook missen :/
Waarschuw beheerder
Ik ga weer kijken hoor.

Valt me toch op hoe t programma door de jaren heen veranderd is. het wordt steeds meer een soort docusoap. Ze weten precies wat ze moeten uitzenden en kijkers gaan daardoor een beeld vormen van iemand wat helemaal overtrokken is. Frank zal heus ook wel eens niet aardig zijn en Ronald heeft vast ook zn goede kanten.

Sowieso veel afvallers en emoties dit jaar. Sorry ik begrijp dat het veel met je doet hoor maar als je nog geen 20 dagen zonder je familie kunt en dan maar naar huis gaat ben je niet geschikt vind ik om hieraan mee te doen.

Ik denk dat de beste tactiek is je gewoon niet teveel met anderen te bemoeien. Je moet het zien als een extreme vorm van een groep, net als een therapiegroep. Het is niet zoals in real life dus denk dat je wat op de achtergrond houden de beste tactiek is. Anders verschiet je al je kruit.

Dat doet bijd. die Sharinella (of zoiets) wel goed. Die past zich aan, doet dr ding en daardoor blijft ze sterk. Matthias idem dito. Misschien voor de kijker minder amusant mar dat is wellicht wel de beste overlevingstactiek.

Toch blijft er voor mij maar een echte Robinson en dat is Richard. Die vent kun je echt een maand op een onbewoond eiland droppen en hij overleeft het. In de groep lag ie moeilijker maar t feitdat toch iedereen op m stemde zegt al genoeg. Er gebeurt veel meer dan de kijker te zien krijgt.

Echt pure psychologie dit allemaal. Lijkt me wel gaaf om een keer mee te doen maar ik trek t nog geen dag zonder eten. :D

Waarschuw beheerder
Wat is er deze aflevering gebeurd?
Waarschuw beheerder
donateur
te veel om op te noemen...

alles is bij elkaar gezet, daardoor mo en peter naar huis gegaan (vrijwillig), mede ook doordat matthias na het winnen van een proef frank en marjolein meenam naar een hotel.

darline is eruit gestemd, nu dus nog 7 over. dit was wel een hele korte samenvatting...

is opzich wel leuk voor de kijker al die veranderingen, maar ik vind het niet echt eerlijk meer. er zijn nu meer afvallers dan "overlevers" in het kamp en dat gaat nergens meer over... ben benieuwd wat ze gaan verzinnen om die verhoudingen weer een beetje recht te trekken
Waarschuw beheerder
sow dan :O

wordt het door de week nog herhaald?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee alleen op zaterdag

Moet ook maar kijken want heb gisteren gemist
Waarschuw beheerder
Ja ik heb het gelukkig opgenomen! zow ff kijke
wel verot dat mo en peter er uit zijn!

Waarschuw beheerder
Had wel even het gesprek erna met Peter, Mo en Klaar gekeken, maar de terugblik zag er dramatisch uit hoor!
Ga zaterdag wel kijken, wil dit niet gemist hebben :)

Mick heeft trouwens zo wel zijn doel bereikt! Hahaha..
Waarschuw beheerder
Mo was ik al erg beu dus dat is niet erg

Peter had er niet uit gehoeven van mij

Ga van de week wel even die terugblik kijken met 1 deelnemer
als dat wordt uit gezonden
Waarschuw beheerder
ow ow owwww wat een slappe teringleier die Mo niet normaal zeg... Peter er achteraan wat een slappelingen!!!
en die darline is maar een achterbakse trut jezus maar nu gaa al die belgen dr 1 voor 1 aan!!!

heerlijk dat mick inmuniteit pakte echt zoals hij het spel speelt geniet ik er echt van.... hij is ook behoorlijk genaaid in het begin :devil:

matthias volgende ronde er ook maar uit! en dan word t echt leuk want ik denk dat frank zich wel kan aanpassen en marjolein ook ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het een leuke aflevering, mocht je een aflevering gemist hebben net als mij vorige week kun je alles nog eens rustig nalezen op www.expeditierobinson.net (met plaatjes)

gister vond ik het enige jammere dat er 5 bekenden in de bosjes verstopt zaten en dat ze ze maar zo kort mochten zien niet bepaald een opkikker te noemen

verder weer met vole teugen genoten en Frank moet winnen!

Waarschuw beheerder
donateur
vanavond weer!

genieten!

Waarschuw beheerder
spoort die klaar nou niet
of denkt ze van ik win dit toch niet dus toch maar ff
zorgen dat die andere groep mij ook mag
Waarschuw beheerder
ghehhee
tis weer heerlijk :P

ben erg benieuwd wie er nou uitgaat

alleen die shaminella had gewoon die stemmen moeten pakken
dom dom dom

Waarschuw beheerder
pff mick er uit volgende week ronald
weinig gezeur dan, behalve misschien van die mafkees klaar
Waarschuw beheerder
alleen die shaminella had gewoon die stemmen moeten pakken
dom dom dom

Nou die Shandinella houdt zich lekker afzijdig van alle politieke spelletjes. Dat is zo'n stille die stiekem best ver komt.

Waarschuw beheerder
Inderdaad, dat soort figuren winnen altijd. De rest speelt zichzelf altijd weg.
Waarschuw beheerder
echt jammer dat spel op t einde.
ik vond Mick echt een goeie winnaar!:yes:
de rest vin ik maar saai, en Marlolein met die eritante lach!
Waarschuw beheerder
Eeeecht jammer dat Mick eruit is, vond hem echt top! Hij was tenminste de enige die het hele programma zichzelf is gebleven, de rest is allemaal nep!! Vooral die tyfusKlaar, die steekt gewoon keihard een mes in Mick zijn rug, echt een loeder kan er gewoon kwaad om worden haha!! Verder hoop ik echt dat Matthias eruit vliegt, wat een gluiperige meeluller is dat nou!! Wordt weer leuk volgende week!

Waarschuw beheerder
Shandinelle bemoeit zich er gewoon niet mee, en houdt zich daardoor buiten de stemmen.
Erg slim dus :yes:
Vond het juist top dat Klaar op Ronald ging stemmen, het is tenslotte ook een gluiperig mannetje!
En Mick moet niet zeiken, zij heeft tenslotte niet op hem gestemd(wat ook hun afspraak was).

Waarschuw beheerder
donateur
Geweldig spelletje :respect:

Nu wordt pas duidelijk wie er eerlijk zijn. Klaar is heel erg eerlijk... Mick beschuldigd klaar maar das puur vnwege t feit dat hij dr nu uitvliegt. Kan hij niet tegen :nee:

Shandinella vind ik op dit moment t beste bezig. Gewoon voor zichzelf....nergens mee bemoeien.
Waarschuw beheerder
zo zie je maar weer:

nooit eten kiezen maar gewoon die stem houden!
(helemaal op het einde van de expeditie)

Shandinella gaat winnen!!
Waarschuw beheerder
Ik denk nog steeds dat Frank of Matthias gaat winnen.

Waarschuw beheerder
donateur
wat een lompe actie van die Klaar zeg :vaag:
goed voor het spel, maar niet echt slim want nu ligt ze er zelf ook over 2 rondes uit!

de volgende die mag gaan is ronald!
Waarschuw beheerder
ja en daarna gaat shaminella weg

het is nu pact tegen pact
en de 3 originals (toch?) blijven dan over

Misschien speelt ze het wel goed, maar ikvind eigenlijk dat ze zich er te veel buiten houdt.
Vind dat ze veel te weinig echt heeft laten zien wat haar de winnaar zou maken
Waarschuw beheerder
Ohh die klaar.. kutwijff en marjolein.. die is helemaal FOUT! (N)
Waarschuw beheerder
Volgens mij blijven er zo'n vier over voor de eindstrijd.

Shandinella, Mat, Frank, en die Nederbelgse chick.
Waarschuw beheerder
Eindstrijd gaat tussen 4?

Is er al meer bekend over die All-Star Robinson
wie er allemaal meedoen

Waarschuw beheerder
donateur
all star wordt altijd wat later op de zondag vanalles over bekend

[img cacheid=00078d4e00148dc9d933b9061a0073f62c]http://www.realitynet.nl/images/er/aflevering10alweer/9-2.jpg[/img]
wat een zware proefdit zeg en die Shandinella ... :respect: al die mannen ff verslaan! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Klaar moet winnen !!!!!!
Klaar rules :P

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0002e8890006d68df6cec13d1a0073f798]http://www.realitynet.nl/images/er/aflevering10alweer/9-13.jpg[/img]

pfffffffffffff stom wijf!

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat mick eruit is.. aan de ene kant is 't een ontzettende lul.. maar wel een lul met principes.

ik hoop dat Shandinella nu wint
Waarschuw beheerder
Mick was geweldig !! zo strijdvaardig en al die fuckin verraarders als zelf klaar mick al gaat verraden :(

en tsja als je met zn 5en een complot smeed moet je er gvd ook aan houden!!!
ik kijk niet meer maar Shandinella mag winnen!
Waarschuw beheerder
Eindstrijd gaat tussen 4?

Nou ja kijk wat er vorig jaar gebeurde in de finale.
Waarschuw beheerder
uhm

dat zou ik zo niet meer weten uit m'n hoofd

Waarschuw beheerder
hup voor marjolien

Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd naar vanavond

Waarschuw beheerder
*die hard Robinson fan :9 *

Na vorige week ben ik Marjolein gaan haten,weet niet waarom :/

Mick moest erin blijven :yes:

Waarschuw beheerder
Mick was geweldig !! zo strijdvaardig en al die fuckin verraarders als zelf klaar mick al gaat verraden

en tsja als je met zn 5en een complot smeed moet je er gvd ook aan houden!!!

Idd :@

Omdat Mick zo volhouder was gunde ik het hem om te winnen!!Vanaf het begin al :yes:
Waarschuw beheerder
Zo die Ronald had weer mazzel haha hij had er op ckers uitgeweest als ie geen immuniteit had gehad! Hij heeft ook echt niet door dat iedereen hem uitkotst haha! Ben wel benieuwd naar volgende week dan gaat ie Mat benaderen voor weer een complot..Klaar heeft het aan zichzelf te danken dat ze eruit ligt, al had ze zich vorige week aan het complot gehouden, dan had ze er nu nog ingezeten!
Waarschuw beheerder
ben ik met je eens bassman, ze heeft zichzelf eruit gewerkt.
Waarschuw beheerder
Na vorige week ben ik Marjolein gaan haten,weet niet waarom :/

Misschien omdat ze het Belgenkamp beurtelings gepijpt heeft zodat ze niet net zoals de rest van de Nederlanders weggestemd werd en vervolgens heel arrogant bezig is tegen haar slijmbal collega's?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die Ronald die is zo gek als een deur, ik ben echt benieuwd wat ze er thuis van vinden als hij zo op TV is. Goed voorbeeld voor zijn kinderen (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Klaar de kokosnoten-verstopper is eruit :D
wat een muts, ze had haar eigen graf gegaven
en die ronald had een mazzel idd
volgende week is ie alsnog de lul maar ja

Waarschuw beheerder
Na vorige week ben ik Marjolein gaan haten,weet niet waarom

Nu weet ik het :d
Ze heeft een te grote muil OPEENS :s
eerst hoorde je het grijze muisje nooit,en nu komt ze een x los,hangt ze gelijk de bitch uit

Klaar de kokosnoten-verstopper is eruit
wat een muts, ze had haar eigen graf gegaven

hehehe Klaar is cool b)Met haar lekkere bekkie 8)Ze was echt wel sterk,jammer dat ze eruit is :yes:

en die ronald had een mazzel idd
volgende week is ie alsnog de lul maar ja

Ja vast en zeker,maar Matthias twijfeld volgende week tussen MARJOLEIN en Ronald,wie had dat nou gedacht dat hij misschien wel op Marjolein stemt..Met hun hechte groepje

Matthias is saai,Ronald gaat er toch uit,Marjolein heeft een te grote bek
Dus dan ga ik maar voor Frank :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hier ook een fan :respect:
Maar die Marjolein mijn god heeft ze het over Ronald dat die een slijmbal is en kontenkusser...En Klaar is ook maar vreemd zegt ze :S Eerst zit ze ongelofelijk te slijmen bij het Nederlandse kamp, word ze bij de Belgen gezet zit ze daar weer tot haar oksels erin!!! En nu mevrouw met dr grote bek vind zich opeens te goed voor iedereen :/ Nou ik hoop dat ze er snel uitvliegt !
En Klaar en Mick ruleren :respect: Tenminste beetje pit nog in het kamp (Y) maarja dat kan niet schijnbaar want dan word je er meteen uitgestemd :( jammer hoor vind Klaar echt graapig :D

Denk dat Chandinella wint, zij praat als enige met niemand nog over haar stemmen en ze is erg neutraal heeft nooit met iemand woordenwisselingen ofzo..
Verder is ze fysiek echt toppie (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik snap 1 ding niet..... je komt met zn 5en terug in de exped. je hebt ALLE troeven in handen om jezelf die finale in stellen.... dat die darline begon te verraden dat kan nog maar daarna toen zei ipv klaar eruit ging stond je nog veeeeeel sterker... nu is t spel gespeeld

Ronald moet zeker de volgende keer vertrekken.... en hoewel iedereen shandinella aardig vind is ze dom geweest om die fitness show te geven waardoor ze nu zelf denk ik eerder word beschouwd als concurrent en die 2 belgen willen met marjolein wel naar de finale!

en klaar was heel aardig totdat ze t mick zuur maakte dat vond ik zo vreselijk laf :bah:

matthias is ook maar een gore achterbakse rat hoor vergis je daar zeker niet in.......

ik hoop dat in de finale FRANK tegen SHANDINELLA mag uitkomen..... maar ja daar spelen de afvallers ook weer een grote rol in!!

ach volgens mij is het gewoon een loterij :P

Waarschuw beheerder
Maar die Marjolein mijn god heeft ze het over Ronald dat die een slijmbal is en kontenkusser...En Klaar is ook maar vreemd zegt ze Eerst zit ze ongelofelijk te slijmen bij het Nederlandse kamp, word ze bij de Belgen gezet zit ze daar weer tot haar oksels erin!!! En nu mevrouw met dr grote bek vind zich opeens te goed voor iedereen Nou ik hoop dat ze er snel uitvliegt !
En Klaar en Mick ruleren Tenminste beetje pit nog in het kamp maarja dat kan niet schijnbaar want dan word je er meteen uitgestemd jammer hoor vind Klaar echt graapig

Precies :yes:
Ben niet de enigste dus,die voor Mick was :d
Als je een beetje anders dan de anderen bent vlieg je eruit :/
Die anderen vooral Matthias vind ik een saaie gozer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pppfff IK vind MICK gewoon DE robbinson van HET jaar :yes:
En Marjolein DE eritante slijmerige DOOS!!!
Waarschuw beheerder
Marjolein hadden ze beter kunnen achterlaten daar.....
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind er geen zak meer aan, het begin was leuk maar nu kijk ik het niet meer, die van volgend jaar lijkt me wel weer leuk , met al die oude afvallers
Waarschuw beheerder
exp.Robinson is echt genieten ja:respect:
ik denk ook dat shandinella moet winnen fysiek erg goed, en gewoon eerlijk!

Waarschuw beheerder
donateur
SHANDINELLA moet winnen! Zij is de echte Robinson!

Waarschuw beheerder
donateur
dat spel met die koekjes vond ik echt relaxed...
[img cacheid=0001dc9400045218fa5e5ebb1a0077d021]http://www.realitynet.nl/images/er/aflevering11/11-7.jpg[/img]

[img cacheid=0001dc9500045219199829831a0077d021]http://www.realitynet.nl/images/er/aflevering11/11-30.jpg[/img]
en marjolein opgebanjoerd!

Waarschuw beheerder
donateur
vanavond half 9
schijnheil kan ze spullen vast pakken!

Waarschuw beheerder
Joepie!!!! Eindelijk die sukkel van een Ronald eruit!
Ook maar weer net op het nippertje zeg!
Met dank aan Klaar :)
Waarschuw beheerder
Vind het op zich niet erg dat Ronald eruit is, had ie wel een beetje verdiend, maar vind het ook zeker niet erg als Marjolein eruit ligt, wat een DOOS is dat zeg he!! Het viel me mee dat Mat uiteindelijk toch op Ronald stemde, dacht echt dat hij toch op Marjolein ging stemmen.. Volgende week finale, is dat ook gelijk de laatste aflevering??? Hoop dat Frank of Shandinella wint!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook voor frank of shandinella :yes:

Weet alleen niet of de prijs die frank had zo in zn voordeel gaat werken......
Waarschuw beheerder
Ik had het leuker gevonden als Marjolein eruit ging ipv Ronald. Dan was die
DOOS

er tenminste uit.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Frank moet winnen. En wat ben ik blij dat ie KLAAR deruit is :@. Wat een tering wijf, ergerde me de tyfus aan haar!

Waarschuw beheerder
Kleine Marjoleine met d'r grote bimbambeine....Whahahaha. Ik ben voor Frank, big time! Lieve goedzak, echte indiaan, alleen dat GETROMMEL.... :s

Waarschuw beheerder
Is de volgende x de finale al?? :/

Waarschuw beheerder
Ja, Marjolein, Mattias, Frank en Chandinella (of whatever) zitten in de finale...
Waarschuw beheerder
Frank is een echte winnaar. Beetje indianen liedjes zingen bij kampvuur. Eigen vogeldrinkbadplaats. Zo doet een echte winnaar dat ook. Ik denk dat hij als er gekozen moet worden wie het moet worden Frank overduidelijk de winnaar zal zijn.
Waarschuw beheerder
Nouuu en wie wint er vanavond.........?
Denk Frank ofzoww..

Kijken jullie daarna ook wel eens Het Blok.. (ook laatste aflevering maja wehe das wel lache
Waarschuw beheerder
Ik hoop Frank

onbevangen, eerlijk en doet er ook wat voor

Waarschuw beheerder
donateur
Laatste aflevering inderdaad helaas :(
Kijk er wel naar uit, ben benieuwd wie er gaat winnen!
Hoop op Frank, maar ik denk dat het Shandinella gaat worden.

Hoop ik de laatste afleveringen een beetje saai vond, is het wel een van de leukste seizoenen geweest vind ik en zeker de zwaarste volgens mij :jaja:

Waarschuw beheerder
Maakt mij eigenlijk niet zo veel uit wie er gaat winnen, als Mathias maar niet wint, schijnheilig mannetje :/

Waarschuw beheerder
Frank :bounce: Frank :bounce: Frank :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat Frank of Shandinella de Robinson 2004 wordt.

Alleen jammer dat ze net van de evenwichtsbalk is gevallen. door Mathias en dat ze eruit is in de finale :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Frank moet winnen, en idd heel jammer voor Shandinella die had van mij ook mogen winnen Mathias mag in iedergevaal nooit winnen die is een echte matennaaier ...

Waarschuw beheerder
Ben ook voor Frank! :D
Waarschuw beheerder
ik vind expeditie robinson niet echt alles doe mij maar sex and the city ofzo maar als ik moetst kiezen kies ik voor die jonge rare belg ok al ben ik een beetje tegen belgen !!!!

maar kk heb het ook nog maar 1 keer gezien dus...

doeg

Waarschuw beheerder
donateur
toch maar ff op frank gestemd.. omdat ie net achter staat
Waarschuw beheerder
donateur
Frank is gewoon de enige egte robinson :)
Waarschuw beheerder
frank :jaja:

hoop dat ie die gare eindshow ook wint
feit dat hij de laatste proef won is genoeg voor mij in principe :)

Waarschuw beheerder
3x dubbel verdient
een robinson is iemand die kan overleven, niet iemand die vuile spelletjes speelt
Waarschuw beheerder
Dus Frank heeft gewonnen?? Heb het einde niet gezien gister weet het dus niet!! Zou wel beter zijn, want vind hem de echte robinson idd, Frank is echt toppie!! Vond het echt een supercoole serie dit jaar, volgend jaar de allstar edition wordt ook cool!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
:respect: Frank :respect:
Waarschuw beheerder
toch maar ff op frank gestemd.. omdat ie net achter staat

Hehehehe ik weet 100% zeker dat Frank qua bellers en SMSjes vanaf het begin dik voor stond en dat ze gewoon een nipte voorsprong voor Matthias hebben laten zien zodat alle Frank fans als een gek gingen SMS'en.

Er moet wel geld verdiend worden he (Y)

Waarschuw beheerder
Van de jury kreeg Matthias maar 2 stemmen, van Ronald en ??
Waarschuw beheerder
Marjolijn
Waarschuw beheerder
Ik had het ze allebei wel gegund. Precies om dereden die Marjolein noemde en waarom ze haar stem aan Mat gaf. Omdat het een tv-ptrogramma is en ze dus gewoon iedereen ene stempeltje opdrukken. Dat trekt meer kijkers.

Mohammed het werkpaard, Frank de bemiddelaar, Ronald de achterbakse huichelaar, Darlibne de moeder, Kelly het kleine meisje...enzovoorts. En Mat werd dus afgeschilders als iemand die alleen amar strategisch speelde.

Vuile spelletjes? Marjolein zegt notabene dat toen hij erover dacht haar weg te stemmen, dat haar ook eerlijkheeft gezegd. Maar DAT laten ze niet zien op tv.

Jammer dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is en zich zo laten beinvloeden door slechts die paar uurtjes die ze op tv zien. Neem aan dat het niet voor niets is dat Mat nooit is weggestemd. Hij heeft het slim gedaan. Uiteindelijk is het toch altijd een ouder iemand met meer levcenservaring die Robinson wint. dat hij met zn 23 zo ver gekomen is is heel netjes. En wat hij al zei, als 'ie ECHT had willen winnen had 'ie Frank weggestemd. Vanaf dag1 was al duidelijk dat hij een grote kanshebber was.

Frank was ook mijn favoriet maar ik vind het heel tof voor Mat dat 'ie zover gekomen is. :)

Waarschuw beheerder
Ik was voor Frank!!! En die heeft lkkr gewonnen :yes: :respect:!!!
Waarschuw beheerder
Mat is gewoon een achterbaks poedeltje met een verschrikkelijk irritant accent!!!!
Waarschuw beheerder
Mat was tactisch, maar geen rat. En als 'ie echt zo slim was geweest had 'ie zeker Frank niet meegenomen samen met Marjolein.

Dat was dé kans geweest om van Frank af te komen zonder dat hij ergens op aangekeken zou worden. Mo zou sowieso snel afgebrand zijn, en Peter had ook hooguit een paar dagen respijt gehad.
Waarschuw beheerder
:respect:Frank:respect:

Voor het eerst dat mijn favoriet wint!
Waarschuw beheerder
Frank is zo'n gast waar je echt respect voor hebt. Met dat indiane gezang enzo. Best wel mooi om te horen en tezien dat een mens zo 1 kan zijn met de natuur. Volgens mij zou Frank ook veel heimwee hebben gehad toen hij weer een weekje terug was in België . Die man zag er ook uit of hij al 2 jaar erop heeft gezeten op ut laatst. Prachtig om tezien.

Ben benieuwd naar volgend jaar, dat word denk ik wel een extreem seizoen.