ik vind expeditie robinson niet echt alles doe mij maar sex and the city ofzo maar als ik moetst kiezen kies ik voor die jonge rare belg ok al ben ik een beetje tegen belgen !!!!
maar kk heb het ook nog maar 1 keer gezien dus...
doeg
maar kk heb het ook nog maar 1 keer gezien dus...
doeg
toch maar ff op frank gestemd.. omdat ie net achter staat
Hehehehe ik weet 100% zeker dat Frank qua bellers en SMSjes vanaf het begin dik voor stond en dat ze gewoon een nipte voorsprong voor Matthias hebben laten zien zodat alle Frank fans als een gek gingen SMS'en.
Er moet wel geld verdiend worden he
Ik had het ze allebei wel gegund. Precies om dereden die Marjolein noemde en waarom ze haar stem aan Mat gaf. Omdat het een tv-ptrogramma is en ze dus gewoon iedereen ene stempeltje opdrukken. Dat trekt meer kijkers.
Mohammed het werkpaard, Frank de bemiddelaar, Ronald de achterbakse huichelaar, Darlibne de moeder, Kelly het kleine meisje...enzovoorts. En Mat werd dus afgeschilders als iemand die alleen amar strategisch speelde.
Vuile spelletjes? Marjolein zegt notabene dat toen hij erover dacht haar weg te stemmen, dat haar ook eerlijkheeft gezegd. Maar DAT laten ze niet zien op tv.
Jammer dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is en zich zo laten beinvloeden door slechts die paar uurtjes die ze op tv zien. Neem aan dat het niet voor niets is dat Mat nooit is weggestemd. Hij heeft het slim gedaan. Uiteindelijk is het toch altijd een ouder iemand met meer levcenservaring die Robinson wint. dat hij met zn 23 zo ver gekomen is is heel netjes. En wat hij al zei, als 'ie ECHT had willen winnen had 'ie Frank weggestemd. Vanaf dag1 was al duidelijk dat hij een grote kanshebber was.
Frank was ook mijn favoriet maar ik vind het heel tof voor Mat dat 'ie zover gekomen is.
Mohammed het werkpaard, Frank de bemiddelaar, Ronald de achterbakse huichelaar, Darlibne de moeder, Kelly het kleine meisje...enzovoorts. En Mat werd dus afgeschilders als iemand die alleen amar strategisch speelde.
Vuile spelletjes? Marjolein zegt notabene dat toen hij erover dacht haar weg te stemmen, dat haar ook eerlijkheeft gezegd. Maar DAT laten ze niet zien op tv.
Jammer dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is en zich zo laten beinvloeden door slechts die paar uurtjes die ze op tv zien. Neem aan dat het niet voor niets is dat Mat nooit is weggestemd. Hij heeft het slim gedaan. Uiteindelijk is het toch altijd een ouder iemand met meer levcenservaring die Robinson wint. dat hij met zn 23 zo ver gekomen is is heel netjes. En wat hij al zei, als 'ie ECHT had willen winnen had 'ie Frank weggestemd. Vanaf dag1 was al duidelijk dat hij een grote kanshebber was.
Frank was ook mijn favoriet maar ik vind het heel tof voor Mat dat 'ie zover gekomen is.
Mat was tactisch, maar geen rat. En als 'ie echt zo slim was geweest had 'ie zeker Frank niet meegenomen samen met Marjolein.
Dat was dé kans geweest om van Frank af te komen zonder dat hij ergens op aangekeken zou worden. Mo zou sowieso snel afgebrand zijn, en Peter had ook hooguit een paar dagen respijt gehad.
Dat was dé kans geweest om van Frank af te komen zonder dat hij ergens op aangekeken zou worden. Mo zou sowieso snel afgebrand zijn, en Peter had ook hooguit een paar dagen respijt gehad.
Frank is zo'n gast waar je echt respect voor hebt. Met dat indiane gezang enzo. Best wel mooi om te horen en tezien dat een mens zo 1 kan zijn met de natuur. Volgens mij zou Frank ook veel heimwee hebben gehad toen hij weer een weekje terug was in België . Die man zag er ook uit of hij al 2 jaar erop heeft gezeten op ut laatst. Prachtig om tezien.
Ben benieuwd naar volgend jaar, dat word denk ik wel een extreem seizoen.
Ben benieuwd naar volgend jaar, dat word denk ik wel een extreem seizoen.