17750x bekeken
Terror is ook niet de muziek waar ik denk ik een hele nacht van zou trekken... (doe iig niet aan 'de benodigde middeltjes' voorzon soort feest)
Maar ik vind het wel altijd bruut als op t einde van een goed hardcore feest ineens keihard 'eeextreeeeemeeeee teeerrorrrrr' uit de speaker hoort knallen!
En dan ff lekekr laatste kwartier flink rossen, alles eruit, en dan naar huisje toe!
Maar ik vind het wel altijd bruut als op t einde van een goed hardcore feest ineens keihard 'eeextreeeeemeeeee teeerrorrrrr' uit de speaker hoort knallen!
En dan ff lekekr laatste kwartier flink rossen, alles eruit, en dan naar huisje toe!
laatste aanpassing
Extreme terror heb staan op de eerste Tunnel of Terror cd, en die cd heb ik gekocht in 1997
Na 8 jaar Extreme Terror te hebben geluisterd beginnen de Hardcore liefhebbers het pas een goed nummer te vinden...
Jullie lopen een beetje achter
Terror is muziek waar je met verstand naar moet luisteren, en er is ook zeker goed op te dansen, maar ga je echt op elke beat proberen te dansen dan ben je snel uitgeteld. Wat veel mensen ook niet weten is dat Terror, Speedcore, darkcore, techno enz. zeer intelligente muziek is.
Mijn tip.... Luister verder dan alleen die enkele beats
Mijn tip.... Luister verder dan alleen die enkele beats
doe iig niet aan 'de benodigde middeltjes' voorzon soort feest)
wat zijn dan de benodigde middeltjes?
want er zijn er zat die ook gewoon nuchter naar een terror feest gaan
dat jij het nou nodig zou vinden om shit te gebruiken op een feest, betekend niet dat het nodig is
Terror is ook niet de muziek waar ik denk ik een hele nacht van zou trekken... (doe iig niet aan 'de benodigde middeltjes' voorzon soort feest)
Waarom heb jij in vredesnaam in je profiel staan dat je terror en speedcore gaaf vind?? Je trekt het maar een kwartiertje!!!! BLEEEHHHHH!!!!!!!!!
HET MOET DE HELE NACHT RAMMEN!!!!!!!
Al kan ik een uurtje drokz boswandeling terror ook wel waarderen
Wel eens van merkenrecht gehoord Toetski??? Boswandelingterror tststsss ahhh grr uknsg blaaaaa! lkkr hor
Hehehe Zit er Copy right op dan ????
Uiteraard!!! zie je die kleine c daar rechtsboven niet dan?? it means copyright by Zyon!!! BOSWANDELINGTERROR Rulezz
Ik vind terror beetje zinloos woord. Ik denk meer in hardcore of speedcore. In mijn oren is hardcore namelijk veeeeeeeeeeeeeeel sneller dan die mainstream hardcore wat we hier in nederland kennen. Verder vind ik speedcore ook heeeeel fijn maar weer hetzelfde verhaaltje die nederlandse speedcore vind ik niks.
laatste aanpassing
Wat wil je nog meer op het einde van een feest als al het laatste wat je nog van kracht hebt in je benen eruithakke
ghehehehehe
maar je kan niet eens een heel feest tereuren
dan is t toch ook niet terror uber alles?
ElayZ
ElayZ Terror is ook niet de muziek waar ik denk ik een hele nacht van zou trekken... (doe iig niet aan 'de benodigde middeltjes' voorzon soort feest)
ElayZ Terror is ook niet de muziek waar ik denk ik een hele nacht van zou trekken... (doe iig niet aan 'de benodigde middeltjes' voorzon soort feest)
als ik op die feesten iets gebruk zal ik het echt niet overleven, speedcore geeft me zoveel nrg en adrenaline daar heb ik echt niks voor nodig om de hele nacht avond op los te gaan
als ik daar nog bij gebruik dan word het echt teveel van het goeie
Wat maakt het uit, zolang je het maar naar je zin hebt
i like that attitude. vorige vrijdag nog terreurfeestje in brussel. hellfish live!!!
btw, komt er zaterdag iemand naar Collision?
laatste aanpassing

![[BE] Industrial Freak :bounce:](/images/user/141367_960138.jpg)