Partyflock

Forumonderwerp · 702259
Waarschuw beheerder
donateur
19 november

Profiles Special in Club Las Palmas, Rotterdam
Voor deze speciale editie van Profiles zullen de twee techno grootheden Chris Liebing en Speedy J, samen een speciale set ten gehore brengen.
Eén keer eerder werd een dergelijke set door deze vrienden ten gehore gebracht. Dit was op het Detroit Music festival in Amerika waar de sets van Chris Liebing en Speedy J samen smolten tot één geheel. Zij omschrijven dit zelf als een mini concert. De samenwerking tussen deze 2 vrienden is wederom goed bevallen en daarom hebben zij besloten om dit nog een keer samen te doen en wel op Profiles. Meer info over dit optreden volgt snel.

WHAAAAAAAAAAAAAA!!! 1 keer raden waar ik die avond ben (ja las palmas)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat word een echte "es ist freitag abend" 8)

Waarschuw beheerder
en dat betekend?

Waarschuw beheerder
donateur
dat is een avondje Chris Liebing :jaja: (L)

Worden er nog foto's gemaakt deze avond??
Waarschuw beheerder
donateur
Logisch goos...;)

Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa van jou weet ik et natuurlijk 8)

je gaat me toch wel ff mee back stage nemen voor die pic samen met mn held Liebing he :$ ;p

*edit*

wrom maak je eigenlijk geen PF foto's dan Nes? :)
of mag dat neit als je voor technolusion aan et schieten bent?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben blij als het vrijdag avond is,
want heb echt zin in een 5 uur durende musicale trip
van de 2 techno helden!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
wrom maak je eigenlijk geen PF foto's dan Nes?
of mag dat neit als je voor technolusion aan et schieten bent?

Mag wel, maar niet voor allebei tegelijk. Trouwens PF heeft nog nooit een verzoek van mijn ingewilligd en dat zal ook niet zo snel gebeuren.

Nee, ik hou het lekker bij TechnoLusion!!!

Als ze het podium net zo hebben ingericht als toen met misstress B. dan zit het wel goed met de pic...;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Aha is ook wel logisch opzich.... niet leuk om op de 2 sites dezelfde foto's te zien hahahah :D
en 2x gastenplaatsen zou ook wel sneaky zijn ;p;p

Maar wel jammer dan dat PF je verzoek nooit ingewilligd heeft! maar ja... et moet graag gaan vind je ook niet ;)
maar voor deze profiles is er nog niemand volgens mij....

Als ze het podium net zo hebben ingericht als toen met misstress B. dan zit het wel goed met de pic...

8)8)8) oehhhh dan ben ik je eeuwig dankbaar! :jaja:
dus kom me maar meesleuren als et zover is :D

Waarschuw beheerder
donateur
hoe heb jij trouwens ILT ervaren??

Waarschuw beheerder
Weet iemand wie er in de grote zaal draaid van 22:30 tot 00:00???

Volgens mij draaid Zaxxon in de andere zaal....

Waarschuw beheerder
oeps d=t
Waarschuw beheerder
donateur
Voor zover ik weet niemand.. je ken om half 11 naar binnen zodat je op tijd binnen ken zijn en ehm.. ik denk dat Zaxxon om 11 uur begint in de kleine zaal ofzo? kWeet het anders ook niet :s
Waarschuw beheerder
ben een las palmas-maagd ;-) ist nog wat daarzo? publiek/geluid/de tent zelf??

heb er in ieder geval zin in!! ;P
Waarschuw beheerder
zal je wel ontmaagden met een bacootje don, neem nicolaas mee
Waarschuw beheerder
gadverdamme william, moet dat nou? ;-)

bacobaco :bier: lekkalekka
Waarschuw beheerder
donateur
Las Palmas vind ik een van de vetste lokaties waar ik geweest ben! Vind het heel erg mooi, heel stijlvol, vaak erg goed geluid en niet te groot, niet te klein en je ken lekker chillen aan de zijkant op van die witte kussens ofzo.. en een enorm pluspunt: de Cocktailbar :D:D

Had ik een stukje terug getikt over Las Palmas.. te lui om het nog eens te typen :$
Waarschuw beheerder
hahahahaha, gemak dient de mens techno junk(ben trouwens benieuwd of ik bekende koppen tegenkom van PF)
Waarschuw beheerder
donateur
Oh ja, en het Profiles-publiek is altijd goed! Vaak is het wel eerst ff de kat uit de boom kijken, maar uiteindelijk gaat het er goed los :yes:

Als het zo gaat zoals het 2 weken geleden in Las Palmas ging, dan word het een bezopen avondje :bier::cocktail:
Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe ach ja daarom.. waarom moeilijk doen als het makkelijk ken :d
Waarschuw beheerder
dat wordt dan weer lache gieren brulle! :-D

ik was weer te lui om alle postststs te lezen ;-)
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
ik weet nog niet of ik ga, omdat ik zaterdag om 10:00 in apeldoorn moet werken en dat is zo een ander half uur rijden...ben ik weer zo vertript enzo
Waarschuw beheerder
donateur
ik was weer te lui om alle postststs te lezen

Gelukkig had ik nog een klein beetje energie over om op CTRL C te drukken ;)

PIE>> :O Wanneer weet je dat zeker dan, want anders moet ik ff wat anders zien te regelen om aan een kaartje te komen..

Maar goed, uiteindelijk ga je er toch wel heen want jij wil Speedy J EN Zaxxon niet missen (je bent niet de enige) o:)
Waarschuw beheerder
hoelaat is alles, ik weet dat Zaxxon om 1uur begint

maar wat is er nou allemaal te doen in de grote zaal???

kaartje is geen probleem JUNK alleen je maat zou het even zelf moeten halen. dan moet je maar met rolf afspreken bij de deur
Waarschuw beheerder
donateur
Ah okee, Rolf gaat dus sowieso wel (y) en ik zal tegen me maat zeggen dat ie zelf ergens een kaartje moet fixen, maar ehm, is het nou zo dat je bij Profiles ALTIJD nog een kaartje aan de deur ken halen? Want hoor van verschillende mensen dat er, uitverkocht of niet, altijd nog 200 kaarten aan de deur verkrijgbaar zijn..

Als Zaxxon om 1 uur begint dan snap ik niet dat Las Palmas al om half 11 open is, want Speedy J & Chris Liebing draaien/spelen live van 00:00 tot 05:00 uur :/

Maar je komt maar gewoon PIE :[
Waarschuw beheerder
donateur
Kaartverkoop :

Zoals het er nu uitziet, zullen deze week de laatste kaarten de deur uitvliegen, maar zoals bij elk event van XCess zullen wij 250 kaarten apart houden voor verkoop aan de deur.

Kosten: €25,-

Bron: Nieuwsbrief Xcess
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik haal zelf dan wel weer Junk :[ .

Of iemand moet zo vriendelijk zijn om een kaartje achter te houden o:). Kan ook natuurlijk. NIW ik zie wel, geen zin om eenzaam en alleen door Rotterdam te zwerven...

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
Kan me niet voorstellen dat er niemand draait van 22:30 tot 00:00...Iemand moet dit toch weten!!!

Ik heb in ieder geval wreed veel zin.
Waarschuw beheerder
Vanaf 22:30 zullen er natte washandjes aan de muur worden opgehangen. Deze zullen doordruppelen tot uiterlijk 00:00 uur, wanneer de echte show zal beginnen.
Misschien dat ze ook een slijptol laten spinnen van 22:30 tot 00:00.

Waarschuw beheerder
Zoals het er nu uitziet, zullen deze week de laatste kaarten de deur uitvliegen, maar zoals bij elk event van XCess zullen wij 250 kaarten apart houden voor verkoop aan de deur

zei toch O:)
Waarschuw beheerder
ben er ook bij vrijdag! :)
Waarschuw beheerder
damn, had er graag bij geweest vrijdag :yes:

helaas ben ik met mijn knie tegen de hoek van een tafel opgelopen :s en zit er nu een heel klein scheurtje in mijn knieschijf.

feesten/dansen gaat dus niet echt van harte
(traplopen en fietsen trouwens ook niet :| )

veel plezier iedereen die gaat (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Zow dat zuigt gek!

je hebt niet veel geluk he jij :|
eerst al je kaartjes pleite.....
en nu weer zoiets :[

suc6 (Y)
Waarschuw beheerder
e hebt niet veel geluk he jij :|
eerst al je kaartjes pleite.....

hmmm, idd dat was ook niet zo'n lekkere actie :no:
maaruh, daar wil ik ook liever niet meer aan herinnerd worden :[

;p

ach, kga me dit weekend dan maar vermaken met mijn nieuwe xbox-game....en eindelijk weer eens wat doen aan school.....enzo.....

Waarschuw beheerder
donateur
8)

owkeej ik zal er maar niet over doorgaan dan ;) (Y)

Ach ja een weekendje relaxen kan ook geen kwaad :D
vorig weekend ben ik ook lekker ff niet weze housuh...

Maaruh.... welke game hebbie gekocht dan? Halo 2? 8)

Waarschuw beheerder
....en eindelijk weer eens wat doen aan school

same here maatje(Y)
al zul je altijd zien dat je dan op vrijdag weer met een krat nier met maten aant ouderwets gek doen bent.......en dr weer heeeeeeel weinig van school komt ;)
maar ach.....het iig zeggen dat je wat voor schoool gaat doen is al heel wat.......bij mij dan iig 8)
Waarschuw beheerder
Maaruh.... welke game hebbie gekocht dan? Halo 2?

nope....Pro Evolution Soccer 4 , heb maandenlang niet meer ge-gamed, maar nu kan ie weer :)

kans is dan wel weer groot dat er hierdoor bij mij ook weer weinig van school terecht komt
Waarschuw beheerder
Nog heel even en dan kunnen we weer!~!
Waarschuw beheerder
kaartje is binnen hoor JUNK! ik ga zelf ook eventjes...ik denk ff bij zaxxon kijke
Waarschuw beheerder
donateur
Mars.. gaan we nog met iedereen wat drinken van te voren? Ik heb sowieso ook 1 aanhang van t luke-forum mee..

gaan arjan enz ook?

Tish heeft ZINNNN :D

Waarschuw beheerder
Zin:)
Waarschuw beheerder
me to! zin!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook, eindelijk weer eens een avondje met Junk op stap.

Ook eindelijk dat biertje dat we zouden drinken (L).

Kan niet wachten!!!

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Bart.. ga jij dan ook mee eerst wat drinken of niet?
Waarschuw beheerder
donateur
nog 1 dagje :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
geen zin om eenzaam en alleen door Rotterdam te zwerven...

We gaan er samen heen en samen terug, dus wat bedoel je precies? :/

Ga je kaartje aan de deur halen of koop je hem van tevoren?

Tish >> Rolf of PIE heb me kaartje en ik moet nog ff een tijd afspreken, maar in principe wil ik wel van tevoren ff wat drinken hoor :yes: weet alleen niet wat Bart wil en of ie überhaupt wel vroeg ken vertrekken..
Weet niet of Arjen enz gaan, denk het haast wel, maar daar zal ik hem morgen ff over bellen (y)

Neem je nu WEL me lader mee?! :[ Ik word gek zonder telefoon! Hou nu ook veel te veel belminuten over ;)

Ook erg veel zin!! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
24 hours 2 go 8)
Waarschuw beheerder
owww....echt jammer dat ik moet laten schieten.
Techno in Las Palmas = (y)

Tish, doe jij ff een dansje voor mij daar ?
Waarschuw beheerder
donateur
Gabriel -> Tuurlijk babe!! Echt jammer dat je er niet bij kan zijn :(

Mars -> Ja, ik vergeet m echt niet deze keer... :/
Bel je wel nog ff die avond om ervoor te zorgen O:)
Drinken komt wel goed.. we bellen wel ff ofzo.. ik bel Spiewak enz ook wel.. en ik heb ook nog twee anderen mee met wat drinken.. dus wordt sowieso gezellig!! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Techno in Las Palmas = (Y)

Ben er nog nooit geweest :$ maar als dit echt zo is ben ik er 3 december mooi weer te vinden :jaja: :D
Artiest Dacato
Waarschuw beheerder
Nog nooit geweest? :no:
phoe dan heb je al heel wat gemist!
Vanavond gaan we loooooooooooooossssss!!!!!!!!!!!
:xtc: :bounce: