Partyflock

Forumonderwerp · 702259
Waarschuw beheerder
donateur
19 november

Profiles Special in Club Las Palmas, Rotterdam
Voor deze speciale editie van Profiles zullen de twee techno grootheden Chris Liebing en Speedy J, samen een speciale set ten gehore brengen.
Eén keer eerder werd een dergelijke set door deze vrienden ten gehore gebracht. Dit was op het Detroit Music festival in Amerika waar de sets van Chris Liebing en Speedy J samen smolten tot één geheel. Zij omschrijven dit zelf als een mini concert. De samenwerking tussen deze 2 vrienden is wederom goed bevallen en daarom hebben zij besloten om dit nog een keer samen te doen en wel op Profiles. Meer info over dit optreden volgt snel.

WHAAAAAAAAAAAAAA!!! 1 keer raden waar ik die avond ben (ja las palmas)

Waarschuw beheerder
....kan gebeuren he :)...

moet ik een lijstje samnstellen die jullie hebben gemist dit jaar(muv junk8))>?

ehmm efe kijken...
liberty one
projekt
enz
enz

:[

ps. junk geef es even toe dat het te dope was..maar niet in de buurt van die 2 kwam ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Top 5 feesten van dit jaar:
1. Fusion Festival
2. Liberty One
3. Pro-Jekt
4. Profiles Special
5. Free Your Mind Festival

Je heb gelijk kerel ;) daar waren die 3 buitenlandse feesten te exclusief/speciaal voor :yes:

Waarschuw beheerder
oke......wilde ik even horen O:)

wel nog boven free your mind :o

ik ben zowiezo al jaloers dak er niet bij was hoor;)

kan niet alles hebben;)

jij was niet op heroes of techno reloops tour en southside grooves junk :[

;)

ach..zo hou je altijd wel wat;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja wel boven FYM, maar zijn 2 feestjes die absoluut niet te vergelijken zijn.. allebei geweldig naar me zin gehad!

ik ben zowiezo al jaloers dak er niet bij was hoor ;)

Dat wilde ik ff horen o:)

En je ken idd niet alles hebben.. maar aankomend weekend wordt weer een erg lange, dus kans om het in te halen ;)

Heroes Reloops.. tsja, toen was ik ook ergens, maar waar? :s Helaas kunnen we niet op 6000 plekken tegelijk zijn :9

Waarschuw beheerder
Heroes Reloops.. tsja, toen was ik ook ergens, maar waar? Helaas kunnen we niet op 6000 plekken tegelijk zijn

we proberen het iig :P.....
dat kan niet iedereen zeggen;)

komt goed maatje:yes:

komend weekend word weer :bounce:
Artiest Jay
Waarschuw beheerder
Late reactie ! Maar hij moet geplaatst worden ! Dit was super ! Jammer dat ik die mensen die hier er over schrijven niet gezien heb...
Nieuwe mensen leren kenne is altijd fun :D
Mare deze koppeling speedy j en liebing was een samensmelting van een fantatisch duo !!!!!!!! Jeetje wat was het gaaf (Y)
Mr. D en ik heb met volle teugen genoten !
Waarschuw beheerder
donateur
Dat 4 minuten filmpje op mijn telefoon B). Gaaf, ga ik lang koesteren 8).

Gegroet een WYNN