Partyflock

Forumonderwerp · 702259
19 november

Profiles Special in Club Las Palmas, Rotterdam
Voor deze speciale editie van Profiles zullen de twee techno grootheden Chris Liebing en Speedy J, samen een speciale set ten gehore brengen.
Eén keer eerder werd een dergelijke set door deze vrienden ten gehore gebracht. Dit was op het Detroit Music festival in Amerika waar de sets van Chris Liebing en Speedy J samen smolten tot één geheel. Zij omschrijven dit zelf als een mini concert. De samenwerking tussen deze 2 vrienden is wederom goed bevallen en daarom hebben zij besloten om dit nog een keer samen te doen en wel op Profiles. Meer info over dit optreden volgt snel.

WHAAAAAAAAAAAAAA!!! 1 keer raden waar ik die avond ben (ja las palmas)
tot dan...! ;)
laatste aanpassing

Chris Liebing en Speedy draaien wel harde techno.....
maar niet de Indutrial hardcore hard techno die jou vrienden bedoelen :)

je bent gewaarschuwd ;)
Artiest Manzel
maar wat vrienden zeiden dat dit harde techno is en wel een beetje op hardcore lijkt,

Dan zal jij zwaar teleurgesteld worden op dit feestje want het eerste uur gaan ze zwaar experimentele muziek draaien, als je het uberhaupt nog muziek kan noemen.

o dat wist ik niet, lijkt me wel vet

oow nou ja..als ik het niks vind dan is het voor het eerst en voor het laatst techno voor mij 8)
Maar wie weet bevalt harde techno mij toch wel goed!

ook wel aanwezig
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
ik ben 19 nov zeker te vinden in las palmas!!!damn speedy-j en liebing samen achter de decks...dat beloofd wat...

Wordt zekersss een leuk feesie, MAAR ik ga natuurlijk voor de HOTDOGS die voor de deur staat, HANSWORST..!!!!!!!!!

hahaha
Artiest Pie
typies steef, ik wist niet dat jij ook zou gaan, wel gezellig

HAHAHAHAHAHAHA ben geen worstenfetisch ofzo hoor, maar ik kan de worsten van HANSWORST bij LAS PALMAS zekerssssssss AANRADEN...!!!!!!!!!!

Dus jullie zijn allen van harte welkom bij HANSWORST na dit SPETTER FEEST profiles...

volgende week rond dit tijdstip :kwijl:
Jup, ook present :yes:
Als ik tijd heb dan ga ik vanmiddag ff een kaartje halen :yes:

Lang leve Chris Liebing & Speedy J en de cocktails :cocktail:
laatste aanpassing
Oh nee mars.. écht niet.. ik blijf heel die nacht vér uit de buurt van de cocktailbar hahahaha 8)

Damn.. viel bijna om na misstress Barabara ;)
Wedden dat jij als eerste bij die bar staat? ;)

Valt me nog alles mee dat ik niet van zo'n podium ben afgepleurd :p
Berry Caipirinha's :k :k

Okeeeee.. ééntje dan ;)

Gaan we weer fotoshoots doen met Arjen hahahahaha 8)
Jaaaaa lekkurrr :9 maar Long Island Ice Tea was ook erg smakelijk :yes: kGa gewoon van alles proberen.. :d

Kijken of die fotoshoot te overtreffen is hehehehe

Oh ja, op 1 been ken je niet leven Tish ;)
Waarom begrijp ik die niet? :/

Ik stond toch steeds met beide benen op de grond?

En je gaat toch niet heel de cocktaillijst afwerken he?
Damn.. gelukkig zit de cocktailbar naast de EHBO voor als je dat gaat proberen ;)
Okeeeee.. ééntje dan

op 1 been ken je niet leven Tish

Snap je het nu wel? ;) Ik weet dat het nog vroeg is hehehe :p

Ik kijk wel hoever ik kom.. wil nog van alles proberen, want het zag er allemaal ZO lekker uit :yes: en voor zover ik weet is dit de enige club met zo'n bar, dus dan moet je het er ook wel van nemen vind ik ;)
Ohhh.. ja sorry.. nog nie zo lang wakker :gaap:

oke, doen we er twee :D
That's more like it :cocktail:

Lang getwijfeld, omdat ik iets te veel geld uitgaf aan die feesten de laatste tijd..Maar kan het toch niet laten en ga toch maar. Kaartjes zijn niet zo heel duur en vorig jaar was het super met Chris Liebing..Dus ga toch maar en heb er zin in!

Jah ik kijk alweer uit naar et volgende weekend 8)

Als de Las Palmas bevalt dan ga ik ook 3 dec naar profiles :jaja:

Las Palmas vind ik echt (Y)
Ben er de laatste tijd eigenlijk alleen met techno-avonden geweest. En dan is de sfeer heel goed vind ik!
Vond alleen de xcess met Dave Clarke op 1 oktober iets minder..
Maar deze wordt gewoon weer heel goed :D
Las Palmas vind ik een van de vetste lokaties waar ik geweest ben! Vind het heel erg mooi, heel stijlvol, vaak erg goed geluid en niet te groot, niet te klein (y) en je ken lekker chillen aan de zijkant op van die witte kussens ofzo.. en een enorm pluspunt: de Cocktailbar :d:d

Heb helaas nog geen kaartje kunnen halen, maar dat gaat gauw geregeld worden (y)
weet je wat ook zo tof is aan die las-palmas zijn die worsten als je naar buiten ga van hansworst diemoet je echt ff doen ...................!!!!!!

ahaaaaaaaaaa :| hahahah

maar et klinkt wel als een leuke toko :D
en dat in combi met 2 favo's van me :respect:
ik ga eens kijken of ik wat techno peeps om me heen kan verzamelen om erheen te gaan :)
present!!

:jaja:
Openingstijden vervroegd van Profiles Special met Chris Liebing & Speedy J !!!!

19 november is het zover !!!! Dan zullen de 2 techno giganten met hun Collabs Sessions voor het eerst Europa aan doen. Deze zogenaamde ‘Collabs Session’ zal bestaan uit een vijf uur durende set, waarbij Chris Liebing & Speedy gebruik zullen maken van ‘decks, fx, laptops & samplers’, maar ook andere apparatuur niet zullen schuwen. Een elektronische jamsessie dus, al spreken de heren zelf liever van een volwaardig concert waar van alles kan gebeuren. Dus Liebing achter de computer of Jochem Paap als dj, anything goes!

De show zal om 00.00 beginnen en om de meeste mensen een kans te willen geven om op tijd binnen te zijn hebben wij besloten om niet om 23.00 maar om 22.30 de deuren voor het publiek te openen !!!!
Draait Zaxxon trouwens de hele nacht?? Weet iemand dat?

Zullen er ook nog kaarten verkrijgbaar zijn aan de deur?
kHeb zo het idee dat het uitverkocht gaat, maar ik heb wel eens gehoord dat ze daar altijd een aantal kaarten aan de deur hebben, maar dat weet ik dus niet zeker.. ik zou ze gewoon een mailtje sturen, dan weet je het zeker :)

profiles houdt naar mijn weten altijd 200 kaarten over voor de deurverkoop......

(Y)
Ga jij ook?

ehmm...mmzz beetje veel hoge boetes die ik nog moet afbetalen de komende maanden......(1000e ofzo bijelkaar:0) en wil niet weer als een schooier gaan feesten zoals de afgelopen maanden;).....even flink werken..en dat betekent zaterdag hele dag zowiezo... dus geen feesten meer voor me op vrijdag de komende maanden....

..........tis kut.......maar het moet! :/ (Y)
laatste aanpassing
Begrijpelijk! Ik weet hoe je er financieel voor staat, maar kon het toch niet laten het ff voor de zekerheid te vragen ;)

't Is kut dat je tijdelijk niet meer op vrijdag ken feesten, maar is wel zo verstandig (y)

Ik laat morgen ff een kaartje halen dus ik ben er sowieso wel bij :yes:

Wat voor boetes heb je trouwens allemaal gekregen dan??
boetes :x ik word er ook hélemaal lijp van!

ik heb er wel heel veel zin in

o.a een voor met de auto nog met kettingbotsing toen 8).....en dat terwijl ik als laatste erop klapte toen...ach je kent dat verhaal wel;)en de rest van die boete .......heb ik je wel verteld....even nadenken;)....

ach is allemaal niet heel erg......maar had er toch menig feestje voor kunenn gaan 8)
;)
Artiest Dacato
Damn...wat heb ik er zin in :D

Spijtig voor je Milos,
Die k##te politie komt altijd op het verkeerde moment.
Balen is dat....
Ach ja, komen nog andere leuke feestjes zat :yes:
Kaartje is binnen! Technooooo :lief:

Kimmi 16 november 2004 19:40
Kaartje is binnen! Technooooo

house ze dr uit meis ;)(Y)
B).

Gegroet een WYNN
Klinkt goed!
Ik kan echt niet wachten tot het vrijdag is!

kaartje is in the pocket..
Werkzaam bij Cyndium
mensen
er gaan twee mensen in mijn groep niet mee wie heeft nog 2 kaarten nodig!!!!!!!!!!!!