Partyflock

Forumonderwerp · 702216
Maakt niet uit wat het is!
Cadeautjes zijn altijd leuk toch!!:D
Hij gaat gewoon voor sinterklaas spelen :P:P
Dan moeten we natuurlijk wel voor hem zinge he??

het grootste kado voor mij is dat ik 18 word op outblast :D
das pas een vet kado :D

een poster van Korsakoff ?

wat moet je met een poster van een vent man

FF voor de duidelijkheid, Korsakoff is een VROUW!!!!
En heb er al zker zin in!!!!

Artiest Balbasaur
FF voor de duidelijk, Korsakoff is en MAN!!!!

Straks geeft hij helemaal geen cadeua meer en zitten jullie je voor niks en om niks druk te maken. :)

:no:

FF voor de duidelijk, Korsakoff is en MAN!!!!

:yes:
laatste aanpassing
wat is het nu man of vrouw???????????:D
sterf met outblast :P
nou uh als ik hem krijg als cadeautje ben ik allang blij :P:P
een mooie meid die saskia :respect:

uhm..hij is toch jarig??:S
jullie nie;)
korsakoff is een vrouw :)
en als cadeau van outblast zal wel een t-shirt zijn denk ik ook..
Doe niet zo nutteloos. Korsakoff is een MAN en wel onze eigen industrial power Catscan. Gewoon een alias omdat hij bang was dat hij z'n echte fans zou verliezen als hij zulke bagger nummers uitbracht. De blonde vrouw is slechts 't gezicht voor deze alias.
Zal wel weer een tshirt zijn net als vorig jaar

En Korsakoff is een vrouw:

Korsakoff, according to the dictionary: Serious amnesia caused by abuse of alcohol. Thank God Lindsay aka Dj Korsakoff has no alcohol-problem! Her only serious habit is music. Korsakoffs first release on the Third Movement label, "Separated world" , was a big partyhit and also the follow up single "Tamara" (named after her best girlfriend) got big reviews in Holland, Spain, Italy and Germany. Lindsays melodic based type of productions are in fact in sharp contradiction with her fabulous looks. It’s because of that, that she didn’t present herself to the public in an earlier stage of her career. “First they love the music and then they’ll hopefully start loving me,” she ones said about that. She’s ready to show herself and her skills on stage. We are sure you’ll love her…

bron: thunderdome website

ze deed zichzelf voor als man (Jeroen Kanon >> TTM website), maar tis eigenlijk een vrouw, omdat ze wou dat ze bekend werd om haar muziek en niet om haar uiterlijk
stephanie jij zal wel een lekkere beurt van outblast en korsakoff samen krijgen :9
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
een uurtje langer feesten het is namelijk wintertijd net als vorig jaar td
meedoen robby? met die spuit van een korsakoff en mij?

:yes:
laatste aanpassing
een gratis CDtje van de hardstyle remix:

Outblast vs. O-Zone - Dragostea din tei (hardstyle rmx)

de clip volgt spoedig, met allemaal coole zonnebank jongetjes met Jim kapsels en roze blousejes...... helemaal trendy!!
Outblast vonk vanochtend toch wel zuigen samen met die luitjes van neophyte... terror en angerfist waren kick maja who cares iedereen was zo leip als een deur... leuk feessie hoor
Een ritje met de rondvaartboot met al zijn dj-vriendjes en vriendinnetjes en een goeie Db instalatie een boel drank en wat te snoepen
en dan is het vast wel gezellig lijkt mij !
MOH was idd Kut Geluid!!!

Hoop dat Art Of Dance op dit feest wel ervoor zorgt dat het Volume wat omhoog gekrikt wordt, en meer bonnenverkoop plekken zijn,,, ik haat wachten namelijk!!! .. TOT OUTBLAST HE!!!!

voor dat cadeautje moet je 1 vd eerste 100 zijn geloof ik.

dus dan moet je al 1,5 uur van te voren voor de deur staan ofzo :jaja: :P hahaha *lol*

het is maar wat je er voor over heb ;)

geloven jullie nou egt alles wat je leest :/

nou het maakt mij niet uit hoor.. wel een cadeau of niet.. deze avond wordt zeker knalluh en daar gaat het om of niet soms! :D

Feesie wordt zeker leuk met genoeg DJ's!!!!
Een flinke bass geven daaroh..
Dat word hatseknatse..
een kusje

Misschien dat het hij Unleash the Beast op CD Single gaat uitbrengen en iedereen een gratis single krijgt :)
Een zak drop!!
ik wil ook een cadeautje ....
wie gaan er eigenlijk extra vroeg voor in de rij staan ??

Oooow ja :P
snoepjes bij de ingang :xtc: (6)
ff voor de duidelijkheid:) korsakoff is een project van catscan en promo, dat dametje die je ziet is een stripper en ze is gewoon te huur. dit zijn dj promo's eigen woorden.

ennuh ik weet niet of iemand haar heb hore draaien op moh? nou ze mixte ongeveer 3 platen en alle 3 fout ingemixed:vaag: voor de rest heeft outblast gedraaid :)

maare kadeautje zal wel t-shirt zijn net als vorig jaar

Ik heb er zeker zin in :bounce:

korsakoff is een project van catscan en promo, dat dametje die je ziet is een stripper en ze is gewoon te huur.

De eerste 100 bezoekers mogen ff over Korsakoff heen :o
zie eerst maar eens als 1 van de eerste 100 binnen te komen
Wor n Vet Feesjieh....

mn Suszie zal ik ns meenemuh die wor die dag 18 jaar!!!

......KnalluuuHH DaarooWWW.....

*zie idd maar ns als een van 100 binne te kome joh....sjore

:bounce:
zie eerst maar eens als 1 van de eerste 100 binnen te komen

ben nu een aantal keren in de Hemkade geweest en nog nooit echt een rij meegemaakt daar....

was dr nog niet eens zo vroeg ook nog
Ben wel benieuwd jah wat et kado zal zijn.. Nie da ik als één van de eerste 100 binnen zal zijn.. Moet helemaal uit Brabant komen..

waa t vorig jaar ook voor de eerste 100 dan ofwat??
een t shirt zou lullig zijn dat ie dan 500 doet
maar een string van korsakoff das een ander verhaal
lekker als je als 101e binnenkomt :P