Na een feest zijn mijn schoenen altijd helemaal verneukt. Ben altijd zeker wel een half uur mee bezig om die dingen weer schoon te krijgen..met Biotex..
whehe me ma maakt ze altijd schoon mare wasmachine is beste met sportschoenen
Nike's van stof zeg maar kun je ontzettend goed schoonmaken met Glassex!
Met Dreft, een schuursponsje en wegwerp washandjes.
Dit is echt een gouden combinatie!
´t helpt ook om van tevoren je schoenen in te spuiten, dan ligt er zo´n mooi beschermlaagje overheen. Krijg je het ook makkelijker schoon na het feesten.
na Mysteryland waren me schoenen (en broek_wit ) wel heeeeel erg vies! van het stampuh in de modder. Maar toch is alles schoon,
Schoenen ff afspoelen en borstelen en broek beetjuh bleek en draaien maar.
Als ze versleten zijn, dan moeten ze weg. En anders met 'n eind zeep en 'n ouwe tandeborstel. Ok lach me maar uit maar 't werkt heel goed. De zeep laat 'n beetje 'n vetlaagje achter waardoor ze soepel blijven en het vuil niet aan de schoen zelf hecht. En 'n tandeborstel omdat nikies schuursponsjes niet zo aardig vinden
ik maak ze altijd schoon met een doekje, even onder de kraan en boenen maar. soms gooi ik mn schoenen gewoon in de garage om er vervolgens weken niet meer naar om te kijken.
Gooi ze in de keuken..en als mam zich er aan begint te irriterendat die versmeerde schoenen er nog staan maakt ze ze schoon....kzou niet weten waarmee..Biotex staat wel in het keuken kassie
ik was ook naar decibel geweest nou me schoenen zagen der niet uit ik heb ze onder de kraan gehouden en met wat zeep en een schuurspons ze schoon gekregen
ik had puma's van een soort suede.. die heb ik 5 maanden gehad en nu zijn ze totaal gesloopt (n). dus heb nu maar maxxies gekocht omdat je die idd wel weer schoon krijgt
Soms is een doekje er overheen halen genoeg anders gaan ze gewoon in de wasmachine. Moet wel zeggen dat mijn schoenen na Mysteryland (nieuwe witte )nog steeds niet helemaal schoon waren. Maar ja boeit me ook niet zo volgende keer worden ze toch wel weer vies.
HaLLuVu KrOePoEk Niet nodig,ik loop toch naast mn schoenen...
Ik vraag me af waarom je naast je schoenen loopt, naar aanleiding van het bekijken van je profiel. Ben je heel leuk en/of slim ofzo? Andere redenen kan ik na het bekijken van je foto's namelijk niet bedenken.
eerst met een harde borstel het opgedroogde vuil afborstelen, dan met een wonderdoekje (hoop dat iedereen begrijpt welke ik bedoel anders moet je je moeder maar vragen, die kent ze vast wel) en water de rest eraf halen...
Eej maar met je Classics he....de schoen zelf is goed schoon te maken, maar onderaan, dus zeg maar net boven de zool zit zo een witte/geelkleurige rand...de overgang van het suede/leer/nylon van de schoen naar de zool zeg maar, lastig uit te leggen maar ook lastig schoon te krijgen. Iemand tips?
nou je weet wel, met dat spul wat uit de kraan komt en een doekje...
sorry dat ik het vraag maar wat zijn classics??
Mijn schoenen die ik zaterdag aan had waren vanochtend nog heel smerig, maar nu weer schoon
altijd handig die vaders
donateur
gewoon niet, gewoon met oude schoenen naar feest gaan en voor alle indoor feesten kan je ze gewoon in de wasmachine dumpen dan wel met een nat doekje
niet dat doet mama en als ik wakker ben zijn ze weer glimmend
Essy! 2 september 2004 01:47
HaLLuVu KrOePoEk Niet nodig,ik loop toch naast mn schoenen...
Ik vraag me af waarom je naast je schoenen loopt, naar aanleiding van het bekijken van je profiel. Ben je heel leuk en/of slim ofzo? Andere redenen kan ik na het bekijken van je foto's namelijk niet bedenken.
Dat ken jij wel zeggen als je er zelf zo lekker uitziet,vooral op je forum foto,en zelfs nog als je er een gek gezicht bij trekt.XXX Mark
heeel veel tips..zitten een paar goeie tussen, ben er ook achter dat veel mensen nog steeds thuis wonen, bij mammie die de schoenen dus schoonmaakt....
Ik gooi ze altijd gewoon in de wasmachine want verpest zijn ze toch al als ze zo smerig zijn. Maar ik heb nog geen een keer gehad dat ze er nie schoon of kapot uit kwamen dus ik heb iedere keer geluk
ik heb een 3 paar schoenen waarvan 2 echt zijn om uit te gaan die worden dan beetje vies maar ja maak ik beetje schoon maar 1 paar doe ik gewoon naar buiten aan maar zal ik nooit aantrekken als ik uitga
Ik maak ze altijd wel meteen de volgende dag schoon, bij mij staan mn schoenen onder mn bed en ik vind het niet zo lekker als er zo'n drank lucht onder je bed vandaan komt
En als ik het vergeet of er geen zin in heb doe ik ze aan naar mn werk en spuit ik ze daar even af
Ik zeg altijd dat ik het zelf doe maar mijn moeder kan het niet aanzien als ze daar langer als een dag zo ranzig staan en gaat het dan zitten doen
Ik heb 3 paar schoenen die ik alleen met feesten aan trek, die maak ik pas schoon (met water en een oude afwasborstel) net voordat ik naar het volgende feest ga.
eerst altijd met water en evt met quick n brite.. maar nu zorg ik meestal dat t schoenen zijn die makkelijk schoon te maken zijn gewoon ff doekje erover en klaar
haha wij hadden laatst van die clerasil-doekjes meegenomen voor op de terugweg om weer n beetje n fris bekkie te krijgen...
maar die dingen werken ook erg goed om je kisten mee te poetsen
In het water en lekker borstelen...maar licht er wel aan van wat voor materiaal de schoenen gemaakt zijn, want anders verneuk je ze helemaal en dat is zonde!
Als je schoenen hebt die je alleen maar aantrekt naar een party kun je ze beter niet schoonmaken. Is alleen maar dubbel werk en of ze langer meegaan als je ze wel poetst, betwijfel ik.
Me kisten ga ik meteen de volgende dag weer helemaal poetsen enz...en ook zorg ik dat ze voor het feest helemaal gepoets zijn...
En me air maxies gaan gewoon de wasmachine in heel simpel