1 volger · 59699x bekeken
[zeikmode aan]
hummer h3:
tjek het verschil! nederland met ze kutbelasting!
vriend van mij heeft iPod in new york gekocht voor ruim 130 euro minder dan hier. echt zieke verschille! en dan nog steeds bezuinigen! moet je kijken hoeveel we aan belasting betale! [zeikmode nog steeds aan
]
hummer h3:
Hij zal in Amerika worden verkocht voor ongeveer 35.000 dollar, maar zal in Nederland door alle belastingen naar schatting 70.000 euro moeten kosten.
tjek het verschil! nederland met ze kutbelasting!
vriend van mij heeft iPod in new york gekocht voor ruim 130 euro minder dan hier. echt zieke verschille! en dan nog steeds bezuinigen! moet je kijken hoeveel we aan belasting betale! [zeikmode nog steeds aan
Lang leve de belastingdienst. 
Nou moet ik zeggen dat ik hoge belasting op auto's die vet vel zuipen niet eens zo'n vreemd idee vindt. Dit is laatst geopperd door enkele mensen. Hang d'r maar een soort milieuheffing aan, ik ben van mening at we bestwel wat zuinig met brandstof mogen omspringen.
Nou moet ik zeggen dat ik hoge belasting op auto's die vet vel zuipen niet eens zo'n vreemd idee vindt. Dit is laatst geopperd door enkele mensen. Hang d'r maar een soort milieuheffing aan, ik ben van mening at we bestwel wat zuinig met brandstof mogen omspringen.
NAIROBI - Ruim honderd gedetineerde straatkinderen in Kenia hebben zichzelf en hun cellen ingesmeerd met uitwerpselen uit protest tegen hun gevangenschap
"Ze smeerden zichzelf in met stront, smeerden het overal en vernielden deuren in een poging te ontsnappen', aldus een politiewoordvoerder.
sommige mensen doen de gekste dingen hahahaha....wel vette actie"Ze smeerden zichzelf in met stront, smeerden het overal en vernielden deuren in een poging te ontsnappen', aldus een politiewoordvoerder.

![[SF] da Burp](/images/user/63_1047222.jpg)