Partyflock

Forumonderwerp · 701661

Waarschuw beheerder
Word gek.. en het is nog maar 10:00

al bijna half zes!! gelukkig :S :S

Maar goed dat PF er is :D
Waarschuw beheerder
donateur
Quipers, nix tegen Londsdale...:@:@:@:@
Waarschuw beheerder
donateur
Gotta agree Durin. Op het moment dat je weleens een Ptje tikt of een lijntje neemt wordt je vaak meteen veroordeeld tot junk. Iedereen wordt weer lekker makkelijk in hokjes geplaats.

Ik heb ben ook weleens iets te ver gegaan. Ik zie dat enkel als een leerproces. Maargoed, ik ben ook weleens uit m'n plaat gegaan zonder dope, moet meestal ff langer inkomen dan, da bij mij het voornaamste verschil denk. Ach jah, afentoe vant padje is ook weleens leuk. Zoals je zegt, met mate. En overal waar TE voor staat is slecht voor je. Maargoed die TE grens ligt bij iedereen ergens anders. Sommige mensen vinden out gaan nog nieteens TE.
Waarschuw beheerder
Ik wil wel een keer coke snuiven en daarna sex hebben met Durin... ;)

Jasper word weer heel verlegen.... :$:$:$

Ik ben vanavond nog weg maar verder het hele weekend thuis... Heb ik dan een date???? :D

was voor het dvd'tje kijken he....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je moet niet te veel op andere mensen letten op feesten gewoon lekker lol hebben metj e eigen vrienden!! Alleen de mensen die altijd willen vechten op een feest haat ik te erg
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar het is wel naief om te denken dat iedereen die drugs gebruikt irritant is op feesten en de sfeer verneukt...

Bedenk me nu ineens een leuk verhaal wat ik op Raving Nightmare meemaakte toen ik met mn enkel bij de EHBO lag...
Waren 3 van die pillenwijven vet vrolijk en dachten dat overal beestjes liepen die ze gingen platstampen en dachten dat er planten stonden... pakten bekertje water en gooiden het over grond... En toen hadden de bloemetjes water... 8)
En daar heb ik wel om moeten lachen toen, maakt het EHBO bezoek nog een beetje dragelijk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
@ Durin, weekend staat waarschijnlijk volgeplant. Ga je anders volgende week mee naar de kermis?;)

Lekker je kinderjaartjes ophalen...:P
Waarschuw beheerder
Volgende week kermis????

Het is trouwens te betwijfelen of het wel zo naief is. genoeg mensen die zijn afgekickt en gestopt met zooi, onderanderen vrienden van mij en ja ook van jou durin. Achteraf gezien vinden ze het beter dat ze zijn gestopt.

Dan vraag ik me af wat jij precies naief vindt, dat ik en quip nog nooit hebben gebruikt en dus nog nooit hebben geprobeert of dat wij t niet willen gebruiken? Als het over dat laatste gaat, valt daar nog heel erg aan te twijfelen...

Nee maar dat zijn over het algemeen jongen ventjes die zich niet in de hand kunnen houden... (was ik dus ook)
Het gaar erom dat af en toe drugs gebruiken op een normale manier helemaal niet zo vreselijk slecht is, je moet je alleen in de hand weten te houden...
En nogmaals nee het is niet naief om geen drugs te gebruiken, als je niet wilt moet je het ook vooral niet doen. Maar het naieve komt wel vaak door 'het nooit gebruikt' hebben, mensen zien vaak het vershil niet tussen af en toe een keer gebruiken en iedere dag een gram wegsnuiven.... En oordeel niet over het onbekende... ;)

Amen! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
*op verzoek aangepast...*

Ja jasper kermis ja... vanaf zaterdag t/m zondag... (of je leest ff de krant...:P)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En overal waar TE voor staat is slecht voor je. Maargoed die TE grens ligt bij iedereen ergens anders. Sommige mensen vinden out gaan nog nieteens TE.

behlave TEquila!! :D
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
En oordeel niet over het onbekende...;)

ben ik met je eens, dat gebeurt idd wel vaker ja..:(:(, jammergenoeg!!!

maar ik gaat naar huis luitjes, prettige dag nog en tot morgen!!

een schouderklopje en hand voor de heren en een (K) voor de dame(s)..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga er ook weer vandoor, tot morgen...

De mensen die me missen enzow mogen altijd nog ff bellen!!! ;)

Bedankt voor t kusje tim, (K) terug!
Waarschuw beheerder
donateur
Doei Taz!:( (K)

Burp druipt ook maar af zo. Er gaat toch niet veel meer uit m'n handen komen vandaag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
*gaat ook zo naar huis* :D

de woensdag is voorbij! de week is doormidden... en ik zie het weekend in de verte! :D :D :D
Waarschuw beheerder
opverzoek aangepast is helemaal suf ;)
dus:
TazzieGirl Maar natuurlijk weet ik dat er mensen om me heen gebruiken, hebben gebruikt of ECHT gebruiken.

En natuurlijk weet ik dat er een groot verschil tussen gebruiken en ECHT gebruiken is. Maar natuurlijk ga ik t niemand verbieden, ik heb ook met een strakke jan willen staan stampen, maar vaak ontkennen de drugsgebruikers dat t slecht is en zeggen ze dat ze niet verslaafd zijn.

Vaak zat meegemaakt dat iemand beweerde niet verslaafd te zijn maar toch iedere dag blowde en bijna iedere week slikte. Misschien ben jij dan naief? Misschien wil jij gewoon niet toegeven dat t zooi is en dat t beter is het niet te doen in welke mate je t ook mag doen?

Misschien kan je het gewoon niet? Omdat je een plaat voor je hoofd houdt en volhoudt dat je t redt? Vraag maar aan mensen die zijn gestopt hoe ze er nu over denken. Ze vinden zichzelf naief...

Hoe kan jij bepalen of iemand verslaafd is, of wat precies de verslaving inhoud...
95% van de jeugd die regelmatig drugs gebruikt, kan er zonder problemen mee stoppen. Op een gegeven moment heb je gewoon geen zin meer in drugs.
De meesten stoppen dan ook met regelmatig gebruiken en doen dat dan alleen nog maar op een speciale gelegenheid. Vanaf een bepaalde leeftijd kun je er sowieso beter mee om gaan.

Het grootste nadeel van drugs is de vreselijk slechte naam die het heeft. Iedereen heeft wel eens een slechte ervaring gehad met drugs of met iemand die drugs gebruikt. Maar hebben jullie dat nooit gehad met iemand die veel te veel heeft gedronken? En toch drinken we (bijna) allemaal nog, kan iemand mij dat eens uitleggen?????
De echte deskundige vinden alcohol ook veel gevaarlijker dan drugs, tuurlijk moet drugs niet legaal zijn, maar ja waarom is alcohol dat wel??
De echte drugsverslaafde hadden vast wel andere problemen in hun leven gekregen als er geen drugs was, echte verslaafden zijn labiele mensen en dus erg vatbaar voor allerlei dingen, is het geen drugs, dan is het wel alcohol, dan is het wel criminaliteit, enz...

Ja, er zijn een paar van mn beste vrienden verkloot door de drugs, maar als ik eraan terug denk waren dat ook eigenlijk daarvoor al vreemde gasten.
En ja ik heb mn school verziekt door drugs, maar of ik daar achteraf iets aan heb gemist.... En wie zegt dat ik het anders wel had gehaald :S

De andere kant is dat je wel een hoop leert door drugs vooral menselijke kennis, bv: kom je jezelf een paar keer keihard tegen en je krijgt enorm veel mensenkennis.

En hoezo een plaat voor mn kop, hoezo zou ik het niet redden??? Ik heb een prima baan, en mn eigen huis gekocht? Laat me eens 1 keer in de paar maanden uit mn dakkie gaan...

Drugs is niet goed voor je en kan gevaarlijk zijn, maar te hard rijden kan ook gevaarlijk zijn (zowel procentueel als absoluut veeeeeeeeeel meer slachtoffers) toch doen we het allemaal nog..

Ik denk dat bepaalde mensen hier er wel veel over nagedacht hebben maar veel te veel 1-richtings verkeer... Meer in de zin van 'waarom is drugs slecht' en nooit 'waarom is drugs toch niet zo heel verkeerd'....

(k)
(was ondertussen aant werk daarom duurde het zolang..)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor deze ode en inhoudelijk stem ik er ook mee in!!

ook al gebruik ik het eens in de maand gemiddeld en nu al sinds mysteryland niet;)...
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat jullie het deze ochtend zonder mij moeten doen... heb eerst ff een bedrijfsbezoekje bij de VU in amsterdam, daarna een beurs in rotterdam... druk druk dus!!

bij deze dank ik wel ff De Graef van de graafschap, anders had ook willem2 boven ajax gestaan en hadden we naar een 8ste (:O) plaats weggezakt:S:S...

veel plezier allen, (K)
Waarschuw beheerder
Goedemorgen.

Aanwezig:
Tim
Melvin

Afwezig:

De rest :P

Zo om op die fiets naar me stage te gaan is echt zwaar bout lekker zweten :P
Waarschuw beheerder
mogguh gasten!! ik ben er vandaag ook niet veel want ik ben leren voor mn toets van maandag!! (in de baas zn tijd:P)!!
Waarschuw beheerder
yo mogge..zo gvd ik trek het slecht vandaag! ben echt kkmoe!:@kutstage!!!!!!!!!!!:@:@:@
Waarschuw beheerder
ja ik trek het ook slecht!! 2e bakkie pleur alweer!! had me ook half uur verslapen :S
Waarschuw beheerder
De tering ik haat het dat het nog zo donker is als ik uit bed moest.

Maar goed we hebben allemaal weer even lekker lopen zeuren. Verder wel lekker geslapen?
Waarschuw beheerder
nee ik heb ook echt BOUT! geslapen.. echt kkvaag gedroomd.. der werden in me droom 1 voor 1 mensen doodgestoken:| Hoe ik derbij kom weer ik ook niet maar het was iig kkpara! Kben ook echt saggo als een madderfakker! en ik moet tot 10 uur vanavond:cry:
Waarschuw beheerder
ik trekte het gisteraaaf heeel slecht!!me vader jongen zeiken over leren en met dat ik moet sparen als ik in maart opvakantie wil en natuurlijk over die stoel die stuk is gegaan van het weekend :S! maar ja vanochtend werd ik wakker gebelt door An dus was wel relaxt wakker worden. en vandaag kan teminsten leuke werkzaamheden doen.
Waarschuw beheerder
sjo pott toen ik gister je auto in stapte dacht ik echt dat er iemand was overleden man!!!!3

mare je werd wakker met pog dus;)
Waarschuw beheerder
nee niet met POG!

Maar ik had het echt even gehad gister en ook al hebben ze me ouders wel gelijk.

Maar wat ik wel vet vind is dat overal nog die heineken hoedjes staan. :)
Waarschuw beheerder
pfffff..ik hoorde dat verhaal van "de stoel" haha. gisteravond nog wat bieries gezope! Ik ga in dat halve jaar denk ik ff bij me pa werken. Beetje klussen ja toch lijkt me wel lache:) En hoe zit het nou met Annemaalrije dan pott!!:9
Waarschuw beheerder
allemaalrije op annemarije

en die hoedjes waren fucking master
Waarschuw beheerder
hoe met annemaRIJE zit ja uuhmm gewoon nog geen tijd voor gehad man zei heeft het ook druk dus even chill!! En het verhaal van de stoel is best leuk want ik keek opdat moment ook nog! maar me pa vind het toch niet zo leuk
Waarschuw beheerder
whahah en dat andere stoelverhaal met henk!! moethahah sjo die kkrde echt snoeihard op zn reet
Waarschuw beheerder
donateur
*meldt zich* :D

Ben ietsje later dan gepland, ging op de fiets en dat schoot niet op :P
En heb sinds vandaag een nieuw telnummer dus daar liep ik ook mee te kutten :P

Kan nu weer alle PF mensjes die mijn nummer hadden een bericht gaan sturen dat ik een nieuw nummer heb :D Zo krik ik dat aantaal berichtjes wel op iig O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Opzich is het kkdroog! Ik heb ook vaak van dat soort dingen meegemaakt jonge. in center parcs d8 een vriend van mij eve cool te doen door met een aansteker en een fles deo een dikke vlam onder die deur door te jagen! der lag alleen vloerbedekkeing:vaag:...khep in een scheur gelegen! alleen center parcs vond het niet zo leuk:9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whahah toen michael dat verhaal vertelde kwam ik neit meer bij!!! man die gozer kan verhalen vertelen :respect:
Waarschuw beheerder
maar P1 volgens mij moet jij ook een keer flink naaie want ik zie wel is die verhalen en dan denk ik van zo die peen heeft een partij POG In ze lijer
Waarschuw beheerder
whahah!!!:jaja: P1POG (spreek uit als PEENPOG, uiterst erge vorm van : Zie POG)

wahha pott toen jij mij vrijdag aan de lijn had toen ik bij heleen zat!! ik moest daarna zo kapothard lachuh:P!!!
Waarschuw beheerder
hahaha ja annemarije zat ook zo meeteluisteren en echt zo van wat is die aant doen.
Waarschuw beheerder
whahaha vet!!!
wahha pott toen jij mij vrijdag aan de lijn had toen ik bij heleen zat!! ik moest daarna zo kapothard lachuh
hoezo dan?
Waarschuw beheerder
uuhh had 2 vrouwen bovenop me terwijl ik met hem aan de lijn zat:$
Waarschuw beheerder
simmie werd gereden!!!op de pulp fiction manier :P
Waarschuw beheerder
LOL!:d
Waarschuw beheerder
hey hebben jullie nou nog wat gehoord van stellaap en paninimini uit miami of wat?!
Waarschuw beheerder
nee en ik mail ze ook niet meer!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zow, burp is present. Zal wel rustig worden vandaag. Ik heb ook nog ff een druk daggie.
Waarschuw beheerder
mogguh!!!
Waarschuw beheerder
ik ook lang niks gehoord van ze. kreeg meestal wen een smsje van shalini ofzo eens in de 2 weken.
Waarschuw beheerder
donateur
ja smorgens!

ik ben ook weer helemaal klaar voor vandaag met alles wat ik wou doen! :D

O:)
Waarschuw beheerder
kreeg meestal wen een smsje van shalini ofzo eens in de 2 weken.

maar das logisch:P;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, quip, harde werker! :)

Bij mij is het meestal andersom. Ik ben nooit klaar met hetgeen ik wil doen op een bepaalde dag. :P
Waarschuw beheerder
pff zou niet weten wat ik zou moeten doen! Als ik nou wat te doen had ging de dag tenminste nog een beetje snel ja toch! nu zit je vanaf 10 uur s'ochtends af te telle tot half 5 s'middags!:S....
Waarschuw beheerder
uuhh peen LEREN EIKOL!!! waneer moet je dat anders gaan doen :S