naar mijn weten, noemen jullie allemaal tussenstations tot utrecht... zijn voetbalkunsten heeft hij geleerd bij....ajax in de jeugd.. zie je wel... iedereen profiteert van die enige balangrijke club in nederland
Whehe.. zo kan je het ook zien.. maarja, bij Ajax waren ze zo stom om het niet te houden Nu loop je daar met ene rozales ofzo? Wie loopt er eigenlijk op dir plek bij Ajax? Whehe
de mul, rosales (maar die krijgt enkelt elleboogstoten), maar goed... ik heb koeman al gesproken... 16 okt. debuteer ik (met zo'n zelfde bril als Davids)
peentje is echt een beschaafde jongen (dat meen ik ) alleen jonkeltje op zn tijd toch peen!! en soms worden dat groene periodes!! maar dat moet kunnen!! daarvoor is de schoolvakantie uitgevonden
ff jullie hulp nodig.. heb bijna bonje met pb'tjes met een vriendin van mij.. over mijn persoonlijke tekst!! zij beweert dat je eerst 2 foto's ziet (onder elkaar en dan tekst), terwijl ik zeg dat onder elke foto, gelijk een tekst staat... hoe zien jullie het?? thanx for replying
ok, thanx! dan heb ik toch gelijk!!, heb ik altijd! nog 45 min voor mij, haha... dan lekker naar me vriendin... eerst nog een half uur in de trein, kan ik weer verder lezen in het boek van lance armstrong
het ligt ook soms aan je resolutie en dergelijke als foto's die naast elkaar horen er niet oppassen plaats hij ze odner elkaar
mmm.. voor mij nog een uurtje!
Ik moet ook met de trein!
Ik wil dat boek DOOR! Dance in Nederland hebben..
Ik lees verder nooit! maar die lijkt me wel interresant