Partyflock

Forumonderwerp · 701661

Waarschuw beheerder
Word gek.. en het is nog maar 10:00

al bijna half zes!! gelukkig :S :S

Maar goed dat PF er is :D
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
utrecht roeleerd de pan uit kuip ! wordt is wakker ;)
mooi vieze oude stad :P
Waarschuw beheerder
2 dr. quipers:

Khep nog wat S&W's liggen. Welke mis je? ik hoop dat je een goeie baan heb!;) die krengen zijn fakkin' duur!
Waarschuw beheerder
whaha peentje beheerd kuifjes terwaarde van 1,4 miljoen:P! moehahah!!!! peen waneer neem je er nu 1 mee voor me!! wel die van 20.000 eutje he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Haha neuh ik spaar niks, heb ze wel zo ongeveer allemaal gelezen geloof ik :P

Bijna lunchtijd! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Bijna is nog niet helemaal. :P
Waarschuw beheerder
kut wat gesloopt van 600 eurotjes ofzo :o
systemboard naar de herrie :
stagaires van tegewoordig :P
Waarschuw beheerder
:frusty::frusty::frusty:
laatste aanpassing
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
ik kom net pas aan op me stage:P.. moest naar de dokter:(:(... nog een paar maanden langer met bril lopen... hoornvlies beschadiging... consequentie: minder uitgaan, omdat rokerige ruimtes slecht voor het genezingsproces zijn:(:(:'(
Waarschuw beheerder
zo das bout!:(
Waarschuw beheerder
donateur
Wow dan zou ik zelfmoord plegen... :/

;)

Lunch is alweer op :(

Ze zijn hier nu leuke MP3 machine aan het opbouwen, is zaterdag opendag...
Waarschijnlijk blijft dat ding hier dan staan :D
Straks ff mn MP3 spelertje erop aansluiten!!!

DJ Bike - Evil Bike :kwijl: :kwijl: :P

Waarschuw beheerder
hmmm lang weekend alleen moek zaterdag werken :( maar aangezien ik zin heb in zaterdagavond komt dat goed!! Hehehe nog 3 uurtjes mensen :) xxxx
Waarschuw beheerder
donateur
nog 3 uur en 30 minuten

Waarschuw beheerder
donateur
ben al sinds gisteren weer van me weekend aan het genieten :d
Waarschuw beheerder
donateur
ja jij moet je er niet mee bemoeien! :[

:P

Waarschuw beheerder
Utreg is de baas :9

die hebben ze gedisabled omdat jij niet lief ben Quipers :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Wow dan zou ik zelfmoord plegen... :/

zo erg is het nou ook weer niet Dr., maar.... amper uitgaan (1x in de maand zei de arts, als max.) is heel erg ja:(:(:'(..

gelukkig heb ik een lieve vriendin, die nu allerlei dingen gaat organiseren, zodat ik toch nog leuke dingen ken doen;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Minder Timmetje dat je weinig uit ken gaan.. beter een andere uitweg zoeken om je energie kwijt te raken!

TIP! Voetbal :p

Waarschuw beheerder
donateur
met zo'n mondkapje oplopen :yes:

Waarschuw beheerder
2.5 uur :(

Waarschuw beheerder
donateur
Pink bitch, wanneer gaan we die trio nou doen ;)

Waarschuw beheerder
2,5 uur??

4 uur zal je bedoelen :S :S :S
Waarschuw beheerder
donateur
TIP! Voetbal:d

:yes: cootje... seizoenskaart van ajax (2 zelfs) heb ik thuis liggen:D:D:P:P (ja, ik weet het utrecht staat hoger.. voor ffies;))..

Waarschuw beheerder
Oww.. kijk eens aan!
Kom je zaterdag ook kijken? Dan gaat ik voetballen in de Arena :p
Met een bedrijfsfeessie van me vader.. maarja, moet ook werken op zaterdag, dus weet niet zeker of ik mee gaat!
Maarja.. lijkt me wel lachen! Eerst rondvaart door Amsterdam, dan rondleiding arena, en dan minitoernooitje! Maarja, er moeten ook centjes binnen komen.. dus of ik zeker weten mee gaat.. dat weet ik nog niet!

En ja, we staan iets boven Ajax, wen er maar aan.. want dit beeld zal de eerst volgende 6 jaar niet veranderen ;) :9

Waarschuw beheerder
2 uur en een kwartier nu :P:P

een trio.... owww wist ik daar al wat van...

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Enne, utreg koopt spelers van fortuna... nou bedankt :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoe zit het met die trio :P
Waarschuw beheerder
donateur
En ja, we staan iets boven Ajax, wen er maar aan.. want dit beeld zal de eerst volgende 6 jaar niet veranderen;):P

:no: daar hoef ik niet aan te wennen hoor;).. ik ken het schema van utrecht niet, maar ajax wint van heerenveen en die week daarna ook uit van psv:):)... uit bij psv ben ik er tuurlijk bij in het bezoekersvak;)... haha... saampies met me vriendin en andere vrienden...

nog iets meer dan 3 uur:D

Waarschuw beheerder
Regelen jullie maar een trio hoor haha....
nog 2 uur en 10 minuten... hehehe... wweeeekkeeeennddddddddd
Waarschuw beheerder
donateur
Pink als jij nou eerst eens hier komt ;)

Dan bel ik daarna Traxx wel als je gearriveerd bent :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit zo door al die forums (is dat de goede mv spelling...) te kijken he, nou vroeg ik me af... wat is het allereerste forum geweest op pf?? en wanneer heeft het eerste lid zich aangemeld??? ik ben een lid tegengekomen van nov.2001.... wie helpt mij bij het beantwoordne van deze vragen??

jullie hebben volgens mij toch niet zoveel op je stage te doen volgens mij???:P:P;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dan bel ik daarna Traxx wel als je gearriveerd bent

dus....

Waarschuw beheerder
hee hee wij doen ons uiterste best om hard te werken... dr is alleen teveel afleiding :P!!! Ik ben namelijk ontzettend druk bezig!! hihihi.....
maarree ik kan je nie helpen sorrryyyy (K)

Ja s goed Quip.. ik kom al ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nummer 2 ( lid 2 ) vd site voor je gevonden)

Nook is aangemeld op 10 nov 2001
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kom jij zo snel... :O :9 ;)

Waarschuw beheerder
hahaha wil je weten eej

Waarschuw beheerder
donateur
:no: k wordt weer buitengesloten... story of my life :(
Waarschuw beheerder
donateur
nou, das niet zo moeilijk timmetje.

gewoon beginnen bij UserID 1 ;) Maargoed, die is leeg lijkt wel. nummertje 2 echter is van 10 nov 2001: kekmaar

Ik ben zelf #63, heb me ook aangemeld nov 2001. Wat +/- het eerste forum was ga ik ff opzoeken, ik heb vast nog wel posts van toen...

OK, en hier het eerste topic. Goede oude tijd :P, ging wel heel snel met nieuwe members. In begin wast echt ons kent ons. Was op een gegeven moment wel ff uitgekeken hier, eigenlijk pas weer de laatste maanden terug gekomen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik was eerder :yes:

Traxx 7 oktober 2004 13:42

donateur! ik heb nummer 2 ( lid 2 ) vd site voor je gevonden)

Nook is aangemeld op 10 nov 2001laatste aanpassing: 7 oktober 2004 13:43
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Timmetje, wij moeten uit naar Groningen, daarna uit naar Heerenveen (die pakken we allebei) Dan hebben jullie PSV al verslagen als het goed is!
En die week daarna komt PSV bij ons! Dus als we die ff hebben afgeslacht, dan staan wij netjes boven aan :D
En volgens jou staat Ajax dan tweede.. want ze winnen bij PSV en Heerenveen als jouw beredenering klopt :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben helemaal gek van statistiek he (misschien doe ik daarom een economische studie), maar ik heb nog niemand gezien die 7 of meer cijfers bij bekeken pagina's heeft staan (meer dan een miljoen dus..)... lid2 heeft ruim 675.000 pagina's bekeken;)...

btw: profiel bekeken stond bij mij eerst op 2800 ongeveer, vandaag in 1x op 2102:S:S, heeft iemand daar een zinnige mogelijke reden voor??

(ik zet jullie wel aan het werk geloof ik he, met onzinnige dingen?? nou ja, als jullie baas het niet doet he;)....)

Waarschuw beheerder
donateur
maar ik heb nog niemand gezien die 7 of meer cijfers bij bekeken pagina's heeft staan (meer dan een miljoen dus..)...

dit persoon heeft + 1 miljoen bekeken pagina' s

tadaaaaa
Waarschuw beheerder
donateur
En die week daarna komt PSV bij ons! Dus als we die ff hebben afgeslacht, dan staan wij netjes boven aan

cootje... heeft psv het niet altijd betrekkelijk makkelijk bij utrecht?? zei alje(:S) schut niet laatst bij canal+ dat psv de moeilijkst bespeelbare tegenstander is voor utrecht??;)

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://party.snt.utwente.nl/images/diagram.php?USERID=13544[/img]

en dit zijn het aantal pagina' s per dag bekeken door mevrouw die meer als 1.000.000 pagina' s in totaal heeft bekeken :s
Waarschuw beheerder
donateur
jezus... op 1 dag 7255 pagina's bekeken:S:S:S.. dat ken toch nooit?? ik zit nu op me stage 7 a 8 uur bijna op pf sommige dagen... en bekijk dan 1611 pagina's...

je kan wel op verschillende pc's tegelijk inloggen op een naam... misschien is dat het??

Waarschuw beheerder
donateur
mijn record staat op +5000 op een dag...

4 windows tegelijkertijd helpt,... wanneer je op een pagina gepost hebt, ga je op de andere verder, en hierdoor laad de andere pagina, maar jij kan alvast verder, dat scheelt eenhoop tijd, en meer pagina' s bekeken ;)

het kan wel ;)

owja... k had wel 2 schermen waar ik gebruik van maakte op 1 pc :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, je kan oko de hele dag op refresh drukken, dan kom je er ook wel. :P

Maar die Marja is biochemicus, misschien is ze hier wel opzoek naar de vraag op de markt naar biodrugs. :P
Waarschuw beheerder
donateur
btw: profiel bekeken stond bij mij eerst op 2800 ongeveer, vandaag in 1x op 2102 , heeft iemand daar een zinnige mogelijke reden voor??

traxx, weet je ook hoe dat kan??
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://partyvip.snt.utwente.nl/images/diagram.php?USERID=4354[/img]

Dit is de mijne :P

Waarschuw beheerder
donateur
nee dat weet k niet

hehe, je kan oko de hele dag op refresh drukken, dan kom je er ook wel.

kan niet meer, heb ik n keer gedaan en toen werd ik na 1 uur geblokkeerd en verwijdert vd site o:)

Maar die Marja is biochemicus, misschien is ze hier wel opzoek naar de vraag op de markt naar biodrugs

Via marja ken ik PF, maare, ze had op dr stage gewoon geen kont te doen, dus ze zat van sochtends tot snachts online, met idd 6 schermen van PF geopenbd... vandaar dat ze zoveel posts heeft ;)

en die 7000 pagina' s ..... toen was ze ziek thuis :D
laatste aanpassing