Partyflock

Forumonderwerp · 700561

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Vanacht heeft een medewerker van discotheek Hollywood music hall in Rotterdam een jongen op ongepaste wijze de deur gewezen! Nadat hem gevraagt was even mee te lopen (!!) werd hem gezegt dat hij op het hardcore feest alleen bevoegd was om in de r&b zaal te zijn en dat hij het overige publiek hinderde!
Dat de jongen op zoek ging naar een maat om hem de trap naar het toilet af te helpen werd niet getolereerd! Er werd gezegt dat hij eigenlijk niet eens mocht komen op avonden met bezoekersaantallen als die gisteravond en dat hij door de menigte heen reed was onacceptabel, dus werd hij verzocht de toko te verlaten!!
De medewerker vond hoge nood geen reden om te gaan rijden en vond dat de maat zelf naar de jongen moest gaan en was niet bereid om zijn standpunt uit sociaal oogpunt te herzien!!!

Ik vind het echt niet normaal dat zoiets halverwege het feest gezegt kan worden, te bedenken dat die jongen met de trein was en dus een nacht op straat moest hangen! Zoiezo vraag je niet aan een rolstoelgebruiker of ie even mee wilt lopen en er staat ook niets over zo'n beleid op het bordje waarop alle huisregels staan! Ze hadden bij de deur duidelijk moeten zijn en niet zeggen dat het om veiligheidsoverweging is als je klanthinder bedoeld!!! De portiers zelf wisten ook niet dat dit de bedoeling was, zeiden ze.
Meerdere mensen hebben geprobeerd de medewerker/manager/lijer/whatever de situatie van een menselijke kant te doen bekijken maar die vond dat hij gelijk had! Ze hebben de jongen ook nog gezegt dat hij dagen van tevoren gebeld had moeten hebben om te zeggen dat hij op die manier mobiel was!!!

ONMENSELIJK ALS JE HET MIJ VRAAGT (en ook als je het de portier vroeg en de organisatie)!!!!!!
Dus dan weet je het voor de volgende keer; in de Hollywood music hall hoef je niet te verwachten dat ze je als mens behandelen!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wou toch al een bom op de HMH gooien..Heb ik gelukkig nu een goeie reden voor!!
Werkzaam bij The Firm Organised
Artiest Ked
Waarschuw beheerder
donateur
Idd, toch een kut Breezah Tent (n)

*Edit*
Ik ben er nooit geweest, maar de verhalen, cd's, foto's en videobeelden spreken voor zich...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Daar was ik jaren geleden al achter, zeer slecht beleid daar in Rdam..:/ wel meerdere tenten waar ik niet zo'n hoge pet wat betreft deurbeleid van op heb..
Waarschuw beheerder
donateur
Bah wat een stakkers *kots*

Waarschuw beheerder
Ze hebben nie voor niets een heel panel voor t deurbeleid, voel juh vrij om te klagen zou k zeggen;
www.deurbeleid.nl
Waarschuw beheerder
donateur
mag er zelf ook al jaren niet meer binnen....

Waarschuw beheerder
:o wat een tering streek
dat vind ik egt sneu :frusty:
dit is tog niet normaal :S
gadverdamme
hebben ze geen gastenboek???

Waarschuw beheerder
ze zeuren ovr dat hij dus nie mag komen met dit soort drukke feesten nou volges mij is Holly elke week wel Druk TE DRUK ze late echt teveel mensen binnen je ken nieteens gewoon staan :S de mensen staan zelfs gewoon in de gang te dansen omdat in de ZAAL geen plaats meer is

(N)slechte zaak voor een discotheek die als 1 vd beste van nederland staat genomineerd(N)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En dit bericht moeten wij geloven?

Waarschuw beheerder
donateur
ik mag er ook niet in :D

Waarschuw beheerder
ik mag er ook niet meer in en waarom omdat ze daar gewoon niet goed bij de hoofd zijn ik zeg bom erop :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ik mag er niet in omdat ik te oud ben :D

Waarschuw beheerder
tja dat ken ook al zou ik er dan toch nooit meer heen gaan en al die sukkels daar die denken dat ze heel wat zijn daar word ik zo boos om en kan ik egt geen leuke avond hebben

Waarschuw beheerder
donateur
nou ja, ik ging er toch al niet heen... t lijkt me een tent van niks hahahaha

Waarschuw beheerder
ik stoote pas iemand per ongeluk daar aan die er normaal uitsmijter is, die begint tocvh stoer te kijken en te dreigen joh! En dat alleen omdat ie toevallig breed en 35 jaar is en zich daar de man voelt ofzo. LEIPO!

Waarschuw beheerder
Beter wordt juh meteen geweigerd, dan er later om ongegronde redenen uitgetrapt worden. Maareh dat risico loop juh daar als juh er nie uit ziet als n moderne rasnicht en de vrouwen die op dat type vallen........zeg dan meteen dat juh graag die doelgroep binnen wilt en dat juh anders maar weg moet blijven!!!! Was ook de 1ste en laatste keer dat k daar ben geweest :@

Waarschuw beheerder
ja dat is hollywood ze denken dat ze alles kunnen maaken en alles kunne doen en vrouwen heb je daar wel of moet ik zeggen meisjes 14 15 jaar

Waarschuw beheerder
Dat viel wel mee, maar een party arrogant dat ze waren!!!! Whehehe k vraag muh echt af waar ze dat op baseren!!

Waarschuw beheerder
en zo gewelidig zijn ze nog niet eens

Waarschuw beheerder
nog nbiet eens is zwak uitgedrukt

Waarschuw beheerder
en dan vind je een leuke en loop je er heen vraag je hoe oud ze is zegt ze 14 en weten der ouders niet eens dat ze daar half naakt in het rond loopt te huppelen

Waarschuw beheerder
Maar goed, het kan natuurlijk niet dat de rolstoeler over hun tere puntschoentjes heen rijd en daardoor de ehbopost overuren draait om ervoor te zorgen dat de punt weer vorm krijgt ipv plat is! Dus moeten er maatregelen genomen worden en dat wordt natuurlijk de meest voor de hand liggende :S

Waarschuw beheerder
ja en je zou ze is moete hooren als er iemand over de zeer gevoelige teentjes rijd dan heb je herrie en ach ja de vrouwen leveren geld op dus dan de rolstoelgebruiker eruit, nou ik kots er op

Waarschuw beheerder
Whahaha en juh goeie naam behouden! Las t idd verkeerd gozer onder me :S:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de vrouwen leveren geld op, daarme bedoeld ie dat daarom mannen komen die veel geld opmaken:P

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Was toch niet ons aller "rollie" heh? :|

Waarschuw beheerder
Nee dat was m nie, maar dat maakt het nog nie minder aso!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja het slaat gewoon helemaal nergens op wat daar gebeurd die (mensen) valt ook niet mee te praten en dan ben je buiten en dan heb je je drinken gewoon mee wat ook niet mag en loopt die vent ook nog ff aan je kop te zeiken nou de volgende keer hoop ik dat ik het flesje raak gooi

ik weet ik kan in de weg staan maar als ik er niet door kan vraag ik het dus slaat nergens op heb nog NOOIT klachten gehad je staat in de weg mensen struikelen over je
kom op kom met een betere smoes

Waarschuw beheerder
ja ik vind het behoorlijk sneu daar ja,en roy lieverd ik hoop dat je als het weer gebeurd raak gooit met dat flessie! :YES:,iedereen weeet je loopt nooit iemand in de we gen dit sloeg gewoon nergens op maar schat we doen het vanavond wel even over :D en diegene die ook maar loopt te zeiekn over die kk stoel! krijgt van mij hoogstpersoonlijk een knal voor zijn muil!!! ze blijven van jou af lieverd anders komen ze aan mij! :YES: (K) bianca

Waarschuw beheerder
probeer anders is een moletofje

Waarschuw beheerder
Whehehe heb muh nog best vermaakt buiten, k zei nog tegen Jeffrey dat k elke reden aannam om weg te gaan, t was alleen naar dat het zo moest!!!!!

Waarschuw beheerder
ik vond het ook ckers een kk streek!
ik ga altyd met roy naar feesten en zoiets belachelijks heb ik nog nooit meegemaakt!
en zegt die kerel nog zo leuk het is voor je eigen veiligheid! wat een onzin!
ik weet wel dat ik daar never nooit meer kom!
wat een kk tent!

en al die kk puntschoenen moeten ook oprotten!

Waarschuw beheerder
-1
ik haat godverdomme puntschoenen en clubkutten!! ja dacht ook later van als zo'n clubkut me nou even aanduwt ofzo kan ik gaan beuken terreur op het bot :YES: ;) ze blijven van mijjn schatje af! en jef en roy we doen he twel even goed over :YES:

Artiest Buck
Waarschuw beheerder
jezus wat een bullshit man slaat weer helemaal nergens op
Waarschuw beheerder
Roy Ik zal helpe dit slaat nergens Weg met hollywood barst lekker
Geen hardcore feest voor holly wood

Waarschuw beheerder
egt triest van hollywood dit vind ik egt pure discriminatie

Waarschuw beheerder
donateur
wat een stelletje tering honden waarom flikken ze dat :@:@:@:@:@:@:@ en nog wel bij een vriend van me !! Mensen in een rolStoel Zijn Ook mensen
Vlees en Bloed KAnker kOppen!!!

Die lUi Meten ze echt afmaken !!!

:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

Waarschuw beheerder
idd lorraine

die gastuh moeten zich eens bezig houden met gastuh die aan het knokken zijn of zoiets.
jezus man ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand ooit last heeft gehad van een fucking rolstoel!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
holly was al een kanker tent(werd overgens wel goed gedraaid) maar dit slaat alles hoe kunnen ze iemand op zijn smerige manier de zaak uitsturen ten eerste moet t al gemeld worden als ie binnenkomt ten tweede wie heeft er gvd last van rollin terror niemand toch
holly ken nu van mij egt de kk krijgen eerst al geen lonsdale meer en nu dit wat een trieste kk tent is t geworden zeg
Waarschuw beheerder
Tering streek, laat die gozer lekker meebeuken met de rest. Meeste mensen kunnen t volgens mij ook nog wel waarderen dat ie in een rolstoel komt!! BOMMETJE EROP

Waarschuw beheerder
die gasten die zouden zelf eens in een rolstoel moeten zitten en dan daarvoor eruit gekickt worden

Waarschuw beheerder
jazekers de tiefus kennen ze daar krijgen!
achtelijke tering lijers!

Waarschuw beheerder
egt zin om die lui nou op te zoeken joh!!!
Waarschuw beheerder
hollywood is gewoon een tyfes tent sta je te bekken met een wijf komen ze dat niet de plaats is om te vrijen en dan hoor ik dit ook nog is eenkeer waar gaat naar toe met dat tyfes hollywood volgende keer gaan we gewoon allemaal in een rolstoel moeten ze ons er allemaal uit goeien wat zullen ze dan een omzet hebben
Waarschuw beheerder
donateur
ja en dan moeten wij ons aan een kleding voor schrift houden om dat we anders discrimineren

nou sorry maar als dat gebeurde gister was het wel door hun

Waarschuw beheerder
Heejj loverboyyy geef ze wel ff een belletjuh dat juh in een rolstoel komt, dat schijnt beleid te zijn ofzo zei die neger !!!:vaag: whahahaha stelletjuh idioten daaroh
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat? ik zal hun eens in een rolstoel slaan!!!!
Waarschuw beheerder
hoezo bellen we komen allemaal in rolstoel als we allemaal komen in een rolstoel dan hoefen we niet te bellen dan houden we gewoon een rolstoel hakkuhhhhh party en kijken wie ze er dan uitzetten wij die tyfes uitsmijters die rijden we er gewoon uit

Waarschuw beheerder
gheheheh ik doe wel mee met de rolstoel hakkuh aktie

Waarschuw beheerder
Jahahaaa met z'n alle in het zaaltjuh bij de keuken, als ze daar dan ook eens hard gaan draaien ipv van die k*tmuziek!!!!
Waarschuw beheerder
mwah vind wel dat ze enigzins gelijk hebben, immers als iemand zo'n jongen van de trap af duw hebtie toch een probleem met ze stoel

pff jullie maken je veel te druk

Waarschuw beheerder
dat is misschien wel zo wat je zegt maar dan hoefen ze hem er toch niet uit te schoppen of tegen hem te zeggen dat hij in de r&b zaal moet zitten :S
Waarschuw beheerder
moeten,.ze.tegen.mij,zeggen.je.kom/.niet.binne,dan­,verbouw;ik,de,mederwerker.zelf.we.even.naar,biute­n.toe

Waarschuw beheerder
Maar zeg dat dan meteen en nie om 2 uur al juh geen kant meer op kan toch???!!!!!
Ennuh waren de portiers nie, die waren begripvol en vriendelijk hor!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
misschien dat hij beter swingt in ze rolstoel op r&b :)
Waarschuw beheerder
We gooien gewoon bom er op lovverboy dat zullen we doen ja rolstoelm party houden
Je mag niks kut tent
Plat met dat zaakjes
100% dordt wij maken ons niet druk we maken ons boos
Waarschuw beheerder
donateur
ja als je niet weet waar je het over hebt 100% dordts hou dan gewoon lekker ff stil
Waarschuw beheerder
Ik hoorde het gisteren al, dat er iemand, in een rolstoel eruit was gezet om 1 of andere vage rede!:S Ik vind het dus zwaar klote voor hem en zijn vriendin!!!

Het beleid is daar KUT!(N)

Waarschuw beheerder
ik ben er nog nooit geweest maar is dat een tent voor jehovaas ofzo :S
Waarschuw beheerder
hey roy!!!!!

ik moest dit effe lezen van bianca!!
en ik heb vet veel respect voor je en ga zo door feesten in een rolstoel kan ook of niet see ya 18 sepmazzll(K)

Waarschuw beheerder
donateur
mág dat eigenlijk wel, iemand uit een tent zetten omdat hij/zij in een rolstoel zit? :/

misschien ff hiermee kontakt opnemen?
http://www.lvadb.nl/index2.html

Waarschuw beheerder
aan zoiets zat ik ook al te denken

Waarschuw beheerder
donateur
Huisregelement Hollywood Music Hall

1. Minimale leeftijd dames 17 jaar.

2. Minimale leeftijd heren 20 jaar.

3. Vanwege de sfeerbeleving worden personen boven de 28 jaar niet toegelaten.

4. Legitimatie verplicht. Geldig paspoort, rijbewijs of identiteitsbewijs.

5. Entreegeld betalen bij de kassa.

6. Passende kleding is verplicht. Kleding als hoofddeksels, voetbalshirts, trainingspakken, sportschoenen en kleding met groepskenmerkende teksten zijn niet toegestaan.

7. Geen toegang aan groepen bestaande uit meer dan vier personen, danwel personen waarvan redelijkerwijs kan worden verwacht dat zij binnen HMH een groep van meer dan vier personen zullen vormen.

8. Geen toegang aan personen in bezit en/of onder invloed van drugs. Binnen HMH is drugsgebruik ten strengste verboden.

9. Geen toegang aan personen in het bezit van wapens. De politie wordt in dat geval ingeschakeld.

10. Geen toegang aan personen in kennelijke staat van dronkenschap.

11. Geen toegang aan personen die in welke vorm dan ook overlast aan de omgeving veroorzaken.

12. Vanwege grote drukte en in verband met de veiligheid kunnen op vrijdag en zaterdag maar een beperkt aantal nieuwe bezoekers worden toegelaten. Bezoekers die dan de toegang ontzegd kan worden, nodigen wij ter kennismaking uit op een donderdag.

13. Geen toegang aan personen die in welke vorm dan ook overlast en/of agressiviteit met zich meebrengen.

14. Verboden goederen te verhandelen in of rondom HMH, hetgeen bij de wet niet toegestaan is.

15. Ter bescherming van uw eigen en andermans veiligheid kan men aan kleding/tassen worden gefouilleerd/gedetecteerd. Indien hieraan geen medewerking door de bezoeker wordt verleend, kan de toegang tot HMH worden ontzegd.

16. Voorwerpen die als wapen gebruikt zouden kunnen worden, worden in beslag genomen. De beslissing van de gastheer hieromtrent is bindend.

17. Wanneer iemand ongewenste intimiteiten/hinderlijk en of aanstootgevend gedrag vertoont kan hij of zij verwijderd worden.

18. Het onrechtmatig verblijven op het HMH-terrein na sluitingstijd wordt bestraft met onmiddellijke ontzegging tot HMH.

19. Het is niet toegestaan drank en etenswaren mee naar binnen te nemen.

20. Consumpties alleen binnen het bedrijf gebruiken. Het is verboden glaswerk of consumpties mee naar buiten te nemen.

21. Bij onenigheid of ruzie is men verplicht één van de gastheren in te schakelen.

22. Bedreiging, mishandeling, intimidatie en andere vormen van agressie zijn verboden.

23. Handelingen en uitlatingen die duiden op racisme en discriminatie zijn verboden.

24. Samenscholing is verboden. Vermoedt een gastheer samenscholing, dan kan de vermoedelijke deelnemers onmiddellijk de toegang worden ontzegd.

25. Jassen e.d. verplicht afgeven bij de garderobe. Zonder bewijs worden geen jassen teruggegeven. De directie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor goederen die achtergelaten worden in jassen en tassen e.d.

26. HMH kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enig letsel, materiële en immateriële schade aan bezoekers.

27. Overtreding van het HMH huisreglement kan leiden tot verwijdering.

28. In situaties waarin de huisregels niet voorzien, beslist de directie van HMH over mogelijk te nemen maatregelen.

29. Camera’s waken over uw en onze veiligheid.

30. Bij constatering van wangedrag of openbare geweldpleging wordt de politie gewaarschuwd

31. Uitzonderingen op het HMH huisreglement kunnen uitsluitend plaatsvinden in overleg met de directie.

BIJ ONGENOEGEN KUNT U TERECHT OP ONS SPREEKUUR
IEDERE VRIJDAG TUSSEN 22.00 - 23.00 UUR.

Waarschijnlijk beroepen ze zich op punt 11 of 13, maar dan hadden ze Roy dus niet eens binnen moeten laten, dus ze staan niet echt sterk vind ik

(bovendien, wie wil er in hemelsnaam naar een tent met zó'n regelement? :S:S:S )

Punt 26 is trwns strijdig met de wet :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja als je niet weet waar je het over hebt 100% dordts hou dan gewoon lekker ff stil

pfff ik reageer waar ik wil pannekoek

trouwens bij hmh worden elk weekend velen niet nederlanders enzo geweigerd, hoor jullie daar dan toch ook nie over

die gozer in die rolstoel snap toch zelf ook wel dat het hinderlijk ken wezen

Waarschuw beheerder
trouwens bij hmh worden elk weekend velen niet nederlanders enzo geweigerd, hoor jullie daar dan toch ook nie over

ja maar dat is terecht!:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
net zoals dat een persoon in rolstoel die opdat moment daar gevaarlijk ken wezen voor zijn omgeving en voor m zelf alstie bv de trap af rij

misschien istie wel juist ook voor ze eigen veiligheid verwijderd denk daar eens aan

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het gelukkig zelf nog nooit meegemaakt, maar wel heel triest om iemand met die "reden" de deur te wijzen!! Gaat echt nergens over, maar is waarschijnlijk gewoon zo'n onzeker portiertje geweest die zich over de rug van iemand anders beter wil voelen!!:yes: :yes: Hij zal waarschijnlijk dan ook héél gelukkig in zijn privé leven zijn..:no: :no: (6) Mwuahahahahahahahahahahaha....LOSER
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
trouwens zal me er wel nie meer mee bemoeie, wil alleen aangeven dat er altijd en overal wel mensen geweigerd worden om één of andere vage reden

hoop dat jullie daar ook eens aan denken
Waarschuw beheerder
25. Jassen e.d. verplicht afgeven bij de garderobe. Zonder bewijs worden geen jassen teruggegeven. De directie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor goederen die achtergelaten worden in jassen en tassen e.d.

de directie is in dit geval wel degelijk aansprakelijk.

Waarschuw beheerder
donateur

Jij bent echt een kortzichtige mega geit!! Damn hé!!

p.s. cursus ABN zal je ook goed doen!!;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij bent echt een kortzichtige mega geit!! Damn hé!!

zal je helpen herinnere dat wij Dordtenare schapekoppen zijn en geen geiten

en mijn abn voldoet aan alle maatstaven in deze verloren maatschappij

Waarschuw beheerder
en mijn abn voldoet aan alle maatstaven in deze verloren maatschappij

probeert intelligent over te komen met woorden die ie ff zo snel mogelijk kon verzinnen

Waarschuw beheerder
donateur
Mwuahahahahaahahahahaha jah inderdaad ja!! En in elke zin die hij zogenaamd interessant probeert in te typen maakt hij ook nog zulke domme fouten!! Helaas toch (voor hem) dat hij 1 van de redenen is dat deze maatschappij verloren gaat!!;)

Waarschuw beheerder
donateur
misschien istie wel juist ook voor ze eigen veiligheid verwijderd denk daar eens aan

En die rolstoel heeft ie zeker stiekem naar binnen gesmokkeld? :/

(echt logisch hoor, eerst gewoon binnenlaten en daarna voor zijn eigen veiligheid een paar uur lang op straat zetten)

Waarschuw beheerder
Het is gewoon niet normaal!!!!!
FUCK HOLLYWOOD MUSIC HALL

Waarschuw beheerder
Wat een trieste zooi! Kunnen ze niet gewoon dat tuig buiten laten staan en die kindjes van 15 :@
Echt heel triest om zoiets te doen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
triest...

echt triest...

hmmm kga denk ik daar effe stennis maken O:) wil wel ff zien of ze mij er ook uitzetten :P:P:P

maar ok als het echt te druk is dan is het geen pretje met de rolstoel... echt geen pretje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hebben ze een gastenboek?even allemaal in klagen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ik hoor steeds meer vreemde verhalen over die tent :S

Gewoon NOOIT heengaan dus is mijn idee ;)

En het gastenboek kan ik zo snel nie vinden :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

-----------------------------------------------

:yes: ja dat is een mogelijkheid

zijn er in de hmh trappen? zojah was de hardcore zaal trap op of trap af?

ze kunnen mensen die zich niet snel uit de voeten kunnen maken bij brand of iets dergelijks weigeren :yes:

ik heb persoonlijk al eens een verklaring moeten tekenen dat ikzelf verantwoordelijk was als er iets zou gebeuren bij brand of andere dingen (omdat ze een trap hadden die naar de uitgang moest)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja, maar ze hadden m dus al binnengelaten en ik vind t nou net bepaald "veilig" om iemand in plaats daarvan 4½ uur buiten te laten staan :/
Waarschuw beheerder
dat is niet hun probleem ze zijn niet meer verantwoordelijk voor hem

is er geld teruggevraagd trouwens?

Waarschuw beheerder
donateur
maar ze *zijn* toch al niet verantwoordelijk? (althans, volgens henzelf dan :P )

26. HMH kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enig letsel, materiële en immateriële schade aan bezoekers.

Waarschuw beheerder
de horeca gelegenheid is altijd verantwoordelijk...

als ze niet verantwoordelijk zijn..waarom zouden ze dan portiers hebben :P

maja stelletje gore commerciele uitzuigende tyfusleijers zijn het gewoon :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik mag er niet eens in vanwege de sfeerbeleving :O
Waarschuw beheerder
ze willen geen vieze mannetjes binnen die op 14 jarige breezersletjes zitten te geilen :P:P:P:P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
oh, dus jij mag er ook al niet in? :O:O:O
Waarschuw beheerder
neej :(
Waarschuw beheerder
donateur
rollie mag alleen de R&B zaal in ;p
Waarschuw beheerder
vet :D dan kan ik raggen en beuken :D
Waarschuw beheerder
donateur
tjaaah kutstreek roy:@ slaat echt nergens op neej:no:
ik was zelf van plan binnenkort een x van hengelo naar hollywoodmusichall te reizen om daar te stappuh omdak er wel goeie verhalen over hoor maar als ik dit hierzo lees:s vraag ik me af of het wel de moeite waard is dan om er 3 uur voor te reizen:/
Waarschuw beheerder
donateur
3 uur reizen voor snolly :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
woiuden eerst naar tropicana maar daar hoor ik nog meer slechte verhalen over en degen bij wie we zaten kwam ok uit rotterdam en die zei dat HMH wel(Y) was. haha nu weet ik het ook nie tmeer:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Mjah Hollywood is gewoon een discotheek en tropicana word alleen gebruikt voor bijv. Hardcore 4 life en andere Feesten, nou ben ik zelf niet zo'n fan van tropicana en w8 weer lekker tot de Ministry of Dance weer open is :lief:

Maar dat kun je zeker niet vergelijken, Hollywood is wel leuk t heeft alleen de naam van een kindertent ( wat ook wel zo is ). :)

Het grootste voordeel vind ik dat er meer zalen zijn dus heb iedereen t naar zn zin als je met mensen met een verschillende muziek smaak uit bent. :)
Waarschuw beheerder
rotterdam is uurtje reizen maar hoor :P

Waarschuw beheerder
Wat een losers zeg, vind je het gek dat zo'n mensen uitsmijter zijn. Die kunnen vaak niet nadenken. Enige wat ze kunnen is in de gewichten hangen en dom voor zich uit staren.

Waarschuw beheerder
Lees 1st ff voor juh reageert!!! Die portiers hebben er nix mee te maken!!!!

Waarschuw beheerder
echt een tering streek!

Waarschuw beheerder
donateur
nou, als rollie en ik er niet in mogen dan... dan... dan...

...dan gáán we niet eens! :@:@:@

sjo! :@
Waarschuw beheerder
Het lijkt me vrij lastig om jezelf rond te bewegen in een tent als Hollywood die tot de nok toe gevuld is, dat is overduidelijk.
De gangen zijn smal, veel trappen, verhogingen enz.
Het is toch helemaal niet zo gek om in de week voorafgaand aan zo'n feest even te bellen of het gaat lukken als er binnen jullie vriendenkring iemand met een rolstoel is?
Ik wil de reactie van die manager niet goed praten, maar zo iemand staat de hele avond onder volle stress en probeert alles op rolletjes (woordspeling ;)) te laten lopen. Dan neem je weleens verkeerde beslissingen, waarvan dit er 1 zou kúnnen zijn.
Misschien is het echter wel de juiste beslissing geweest omdat er anders hele lastige situaties waren ontstaan.
Waarom hier nou een heel topic over gevuld moet worden, snap ik niet. Je had ook gewoon even naar het klachtenuur kunnen gaan, je verhaal doen en dan alsnog naar buiten treden, indien de reactie erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
donateur
punt 1 ik kan lopen en mez11 goed uit de voeten/wielen maken als het moet maar kan niet te lang lopen en de hardcore zaal was niet trap op of af dus was nergens probleem mee in het begin

maar aan alles word nu gewerkt wil jullie wel bedanken voor je steun
Waarschuw beheerder
succes in ieder geval...laat het nog even weten :)

Waarschuw beheerder
von het zeer laf dat die medewerker op son manier en op dat tijdstip pas kwam dat hij eruit moest! die jongen deed nix verkeert als in een rolstoel naar de wc gaan al niet mag wat dan nog wel? als die medewerker self is in een rolstoel sit heeft ie miss niet son grote bek meer! :@

:respect: (WOH) Terreur_op_wielen :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tsss slaat echt hele,maal nerges op :S:S:S
boycotten die tent dus...
niet dat ik van plan was er ooit heen te gaan maar ja...
echt belachelijk :S

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Belachelijk, handicap-discriminatie :no:
Waarschuw beheerder
en leeftijds discriminatie

Vanwege de sfeerbeleving worden personen boven de 28 jaar niet toegelaten.
Waarschuw beheerder
donateur
haah jaaa belachelijk he:s dat is bij ons in hengelo ook! en toch lope er oudere dan 28 rond kom op heyy hoezo kinderparadijs creeren dan ofniej:P hier hebbe we ook ny met 5 zalen maar goed ben ut wel es zat om een x tussen die boeren te gaan stampuhh:P maar ut blijft wel een klotuh streek:@

Waarschuw beheerder
we will fight for our rolling terror friends ghehehe :[

Waarschuw beheerder
donateur
Minimum leeftijd vrouwen 17 jaar in Hollywood,

Hahahahahahahahahah.
Waarschuw beheerder
donateur

Ja, en ik ook.
Maar dan laat je hem alsnog binnen.
Als jij uit je bek stinkt zorg je ook voor overlast :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: (WOH) Terreur_op_wielen :respect:

ik hoop tot je het in emmen veel beter naar je zin heb gehad :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou er zeker werk van gaan maken, belachelijk!
Ze laten daar gewoon te veel mensen binnen, dat ze daar eens iets aan gaan doen je maakt mij niet wijs dat als daar brand uitbreekt geen ongelukken gebeuren.

Waarschuw beheerder
dat zoiets gebeurt kan gewoon niet.
al die kk snollen met die puntschoenen met een leeftijd van ongeveer 13 jaar worden wel toegelaten.
die moeten gewoon op kk en roy hollywood is gewoon klote wij bouwen ons feesie wel ergens anders waar gewoon normalen mensen komen en niet van die kk sukkels en van die stoephoeren.
ik vind dat hollywood een gewoon een trieste kk tent is.

xxxjes terror naatje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dit is zeer triest....

btw:

de directie is in dit geval wel degelijk aansprakelijk.

zeker... als ze er geld voor vragen zijn ze aansprakelijk, anders niet.
En heel dat beleid klopt voor geen meter bij die tent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit is pas triest:

en diegene die ook maar loopt te zeiekn over die kk stoel! krijgt van mij hoogstpersoonlijk een knal voor zijn muil!!!

ik vond het ook ckers een kk streek!

wat een kk tent!

en al die kk puntschoenen moeten ook oprotten!

ik haat godverdomme puntschoenen en clubkutten!! ja dacht ook later van als zo'n clubkut me nou even aanduwt ofzo kan ik gaan beuken terreur op het bot

holly was al een kanker tent

holly ken nu van mij egt de kk krijgen

wat een trieste kk tent is t geworden zeg

al die kk snollen met die puntschoenen

die moeten gewoon op kk

en niet van die kk sukkels en van die stoephoeren.

gewoon een trieste kk tent

de volgende keer is het niet vanwege die rolstoel maar jullie niveau dat je geweigerd wordt. Dat gekanker hier en fuck puntschoenen daar zeg, allemaal met je middelvingertjes in de lucht. Erg positieve instelling merk ik alweer (Y)

:nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat droevig zeg :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
dat zoiets gebeurt kan gewoon niet.
al die kk snollen met die puntschoenen met een leeftijd van ongeveer 13 jaar worden wel toegelaten.
die moeten gewoon op kk en roy hollywood is gewoon klote wij bouwen ons feesie wel ergens anders waar gewoon normalen mensen komen en niet van die kk sukkels en van die stoephoeren.
ik vind dat hollywood een gewoon een trieste kk tent is.
==================================================­======
Kind doe eens iets aan je taalgebruik, groot gelijk dat je geweigerd bent.
Pfffffff, hoe vaak moeten we het hier nog zeggen, beter puntschoenen dan slonsdale trutjes die met ziektes strooien als of het snoepjes zijn.
Wat ga je daar dan ook doen als je weet dat er meer puntschoenen ( lees fatsoenlijk geklede meisjes) rondlopen!!!
Waarschuw beheerder
Jemig stelletje kleuters... lijkt wel of elke puberig puisterig ettertje tegenwoordig moet vloeken met ziektes die je, je ergste vijand nog niet toe wenst! Get a life! :[

Maar HMH is id een schijttent! Goede muziek... maar dat asociale tuig wat dr vaak rondloopt! :kots:

En dat slonsdale... :vaag:
Waarschuw beheerder
ja dacht ook later van als zo'n clubkut me nou even aanduwt ofzo kan ik gaan beuken terreur op het bot

ook erg charmant :vaag:

tErReUR tOtT oP HeT BOttTtT (Y)

mag hopen dat je zo'n puntschoen tegen je botjes krijgt als je dat doet.

Waarschuw beheerder
ok gastuh nu weer back on topic ok ? gweoon weer effe over het rolstoelgebruik ja!

Waarschuw beheerder
Die drukte moet voor die jongen in die rolstoel ook zwaar irritant geweest zijn, laat staan voor de mensen om hem heen.

En...stel dat er brand uitbreekt???
zit je daar dan in je rolstoel..., dan ben je zelf in gevaar + de mensen om je heen, die jou omverlopen of juist door jou niet optijd bij de nooduitgang zouden zijn.

Begrijp me goed mensen, ik wil niets goed praten, maar er kan zoveel misgaan, ik denk dat het ook oa. voor z'n eigen veiligheid is geweest dat ze hem eruit hebben gezet.

:flower:
Waarschuw beheerder
charly dat zei ik dus ook al :)

Waarschuw beheerder
donateur
maar ja, dat verklaart verder niet waarom ze m dan wél binnenlieten he? :/

Waarschuw beheerder
ja psies :)

tis overduidelijk dat er veel mensen zijn die alles op een "woeste" manier bekijken vanuit het standpunt van de jonge man in de rolstoel...

En dan krijg je die "kk dit kk dat"... domme kortzichtige reacties dus :).

En negatief over de Hollywod Music Hall praten lijkt hier op partyflock een hype te zijn haha :D

maar ja, dat verklaart verder niet waarom ze m dan wél binnenlieten he?

Ze hadden t misschien ff voor deze x door de vingers gezien.
En dat ze er later op terugkwamen omdat t toch "te druk" werd...
Het was zo druk, ik liep vanuit mijn zaal naar de dj-cabine in de grote zaal waar Panic op dat moment aan t draaien was (01.00 ofzo), en ik heb er ongeveer 10 minuten over gedaan, meestal duurt dat stukje lopen 30 sec., stel je dan eens voor dat er wat gebeurd, en iedereen in paniek raakt...dan is de ellende niet meer te overzien... laat staan voor iemand in een rolstoel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ga persoonlijk nooit in drukke gebieden staan.. probeer altijd aan de zijkant te staan of achteraan

als het te druk is dan is het niet te doen dus helemaal niet voor een rolstoeler... onbeschoft dat ze hem eruit hebben gezet dat is zo, helemaal onbeschoft als ze geen geld terug hebben gegeven. hollywood kan bij het begin niet weten dat het zo druk word. kan dus dat ze er inderdaad op teruggekomen zijn.

Waarschuw beheerder
Ik snap sowieso niet dat er ZOveel mensen naar binnen mogen, als er wat gebeurd dan is echt iedereen het zaadje.Misschien is het persoonlijk maar zodra het zo druk wordt heb ik t gehad ..kan me dan ook echt niet vermaken..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hollywood is breezer tent

dus geilen ze op geld en lappen ze elke regel aan de laars

moet je op zaterdagnacht keertje naar politie bellen en een bommelding doen bij hollywood

is die tent zo dicht :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ze hadden t misschien ff voor deze x door de vingers gezien.
En dat ze er later op terugkwamen omdat t toch "te druk" werd...

kijk, en DAT kun je dan volgens mij niet maken als iemand daardoor buiten 4½ uur op de trein moet wachten :/

en ze hadden m dan toch écht bij de ingang moeten zeggen: okee, je mag er nu in, maar als t te druk wordt moet je weer weg

ik denk dat hij dan zéker niet eens naar binnen was gegaan (of had betaald :P )

Waarschuw beheerder
en ze hadden m dan toch écht bij de ingang moeten zeggen: okee, je mag er nu in, maar als t te druk wordt moet je weer weg

misschien hebben ze dat ook gezegd, of misschien ook niet

Iig, als ik zijn verhaal moet geloven, heb k best wel met m te doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zolang ze het geld van het kaartje terugbetalen wel :)

kga ze ff een mailtje sturen :D

hoi ik ben rollie ik zit in een rolstoel mag ik naar binnen :P:P:P:P:P:P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
en mn chauffeur is 49, mag hij mee? :P:P:P:P:P:P
Waarschuw beheerder
ben je al zo oud :O:O:O:O

Waarschuw beheerder
donateur
nee, zo hard gaat-ie :P
Waarschuw beheerder
donateur
Bij deze wil ik dus ff iedereen bedanken voor hun steun en medeleven

Mijn klacht is in behandeling genomen
en ben vanmiddag gebeld door de eigenaar van HMH die op dit moment op vakantie was in spanje

na en lang en goed gesprek zijn we er samen uit gekomen

volgens hem had dit ook nooit mogen gebeuren
en hij heeft namens HMH zijn excuus aangeboden en zal er voor zorgen dat dit soort voor vallen nooit meer gebeuren

en alle gemaakte onkosten van de avond zullen worden vergoed

dus hierbij wil ik het houden over het gezeik van HMH
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg boycotten die handel.... alsof mensen in een rolstoel geen recht hebben op feesten...

hier hou ik dus echt niet van he!! T maakt me vrij boos... :@
Waarschuw beheerder
donateur
...mooi dat dat geregeld is.. nu nog maar kijken of het de volgende keer wel beter gaat... (y)

Waarschuw beheerder
donateur
dus hierbij wil ik het houden over het gezeik van HMH

mooi, dan kan er nu een slotje op :)