1122x bekeken
Wat Stampertje zegt.. Ik heb 't ook, maak ruzie met alles wat los en vast zit, ga van me af meppen en dingen kapot maken
! Das pas als ik écht dronken ben hoor, daarvoor ben ik juist lief
! Maar goed, om die reden drink ik dus niet meer, omdat ik dat risico niet wil lopen! Als ik drink is 't thuis en hooguit 2 glaasjes..
Vind dat ie dat best zelf kan beslissen, hij is niet verslaafd aan alcohol ofzo dus hij moet nu bedenken wat ie belangrijker vind.. Z'n bier of jou!
Vind dat ie dat best zelf kan beslissen, hij is niet verslaafd aan alcohol ofzo dus hij moet nu bedenken wat ie belangrijker vind.. Z'n bier of jou!
dumpen weg ermee! ook niet meer aan beginnen!
Als iemand van zichzelf weet dat ie problemen veroorzaakt wanneer hij gedronken heeft en het dan toch doet heb je wel een probleem...
de alcohol is dan dus erg belangrijk voor hem en zo iemand zou je wel een alcoholist kunnen noemen.
Vind het goed dat je het hebt uitgemaakt, maar als je nog met hem kunt praten erover zou ik dat gewoon doen.
Misschien kiest hij dan echt voor jou en laat ie de alcohol staan.
de alcohol is dan dus erg belangrijk voor hem en zo iemand zou je wel een alcoholist kunnen noemen.
Vind het goed dat je het hebt uitgemaakt, maar als je nog met hem kunt praten erover zou ik dat gewoon doen.
Misschien kiest hij dan echt voor jou en laat ie de alcohol staan.
donateur
ja met zo'n iemand moet je t zekers mee uitmaken...
heb ook een ex gehad die agressief werd van drank...
en t is geen pretje om daar mee samen te leven...
die keuzen kan je wel stellen aan zo'n iemand die drinkt dat ie moet keizen voor jouw of drank...
zoiets doen ze maar even en dan gebeurt dezelfde liedje weer...
als ik jouw was zou ik gewoon bij hem weggaan nu t nog kan en niet steeds weer opnieuw proberen..
je gaat er zelf aan kapot...
heb ook een ex gehad die agressief werd van drank...
en t is geen pretje om daar mee samen te leven...
die keuzen kan je wel stellen aan zo'n iemand die drinkt dat ie moet keizen voor jouw of drank...
zoiets doen ze maar even en dan gebeurt dezelfde liedje weer...
als ik jouw was zou ik gewoon bij hem weggaan nu t nog kan en niet steeds weer opnieuw proberen..
je gaat er zelf aan kapot...
donateur
Gewoon opzouten ermee. Ik red me wel en als je niet tegen alcohol kunt drink dan niet!
Prima
Ik wordt juist heel lief en aanhankelijk als ik dronken ben
(ben ik normaal ook)
Maar ik heb ook weleens door dat ik sneller kwaad op iemand ben (wijzend naar de Pogosukkels ).
Als ze dan tegen me aanknallen geef ik ze gewoon een stoot (zachies hoor maar als ze meteen daarna weer tegen me aanknallen laat ik voelen dat ik daar niet van gedient ben!..
Als ie weg is ben ik weer lief hoor
Maar ik heb ook weleens door dat ik sneller kwaad op iemand ben (wijzend naar de Pogosukkels ).
Als ze dan tegen me aanknallen geef ik ze gewoon een stoot (zachies hoor maar als ze meteen daarna weer tegen me aanknallen laat ik voelen dat ik daar niet van gedient ben!..
Als ie weg is ben ik weer lief hoor
DUMPEN 
één keer is al teveel, no excusus
zoiemand is jou niet waard
Trap niet in : De volgende keer zal ik het niet meer doen hoor
Eens een lul, altijd een lul
één keer is al teveel, no excusus
zoiemand is jou niet waard
Trap niet in : De volgende keer zal ik het niet meer doen hoor
Eens een lul, altijd een lul
donateur
Alcohol en drugs zijn verdovende middelen (ja ook alcohol)
ze verdoven sommige gevoelens en/of bepaalde remmen.
Ik word liever niet dronken
nou ben ik geen agressieveling maar ik zou niet weten wat ik anders zou doen..mensen kunnen je makkelijker gebruiken want je laat meer toe als je een slok op hebt
je zou het niet zeggen maar ik merkte laatst al na een bacardi achtig drankje (ander merk) dat ik sneller een kwetsende opmerking maak dan normaal, en dan ben je nog niet eens aangeschoten:weird:
[b]LET OP:[/B] alcohol is geen excuus! enkel een Oorzaak van
ze verdoven sommige gevoelens en/of bepaalde remmen.
Ik word liever niet dronken
nou ben ik geen agressieveling maar ik zou niet weten wat ik anders zou doen..mensen kunnen je makkelijker gebruiken want je laat meer toe als je een slok op hebt
je zou het niet zeggen maar ik merkte laatst al na een bacardi achtig drankje (ander merk) dat ik sneller een kwetsende opmerking maak dan normaal, en dan ben je nog niet eens aangeschoten:weird:
[b]LET OP:[/B] alcohol is geen excuus! enkel een Oorzaak van
zeer zekers uitmaken!
want als je vriend zo doet tegen jou dan is dat zekers niet goed..
ik heb het zelf ook weleens gehad als ik teveel op had en jonguh ging ouwehoere bij mij meisje dat ik helemaal door draaide en kuurde ik het niet af op de vriendin maar op die jonguh ookal bleek het dan 1 goeie vriend of kennis van haar te zijn...
gelukkig ken ik nu wel me grenzen want zo raak je mensen kwijt waar je egt om gaf!
maar succes dan meisie...
want als je vriend zo doet tegen jou dan is dat zekers niet goed..
ik heb het zelf ook weleens gehad als ik teveel op had en jonguh ging ouwehoere bij mij meisje dat ik helemaal door draaide en kuurde ik het niet af op de vriendin maar op die jonguh ookal bleek het dan 1 goeie vriend of kennis van haar te zijn...
gelukkig ken ik nu wel me grenzen want zo raak je mensen kwijt waar je egt om gaf!
maar succes dan meisie...

![[077] Reneetjuhh](/images/user/69330_1989758.jpg)