Partyflock

Forumonderwerp · 698355
Uhmn wordt me eerst FFWD dit, maaruh... is er bier? want las ook iets dat er niet overal bier is...

leg uit! maak me blij! :p
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Hoeveel mensen komen er? +/- 450.000 ofzo
Hoeveel biertenten staan er? Juist! Veel minder.

Dus wat doe je? Je neemt je eigen biertjes mee toch!

In alle voorgaande jaren was het echt TE druk overal om even snel een :bier: te scoren, dussss
zonde... als organisatie kun je zoveel verdienen door paar extra biertenten... :D

:bier:

ffwd HEINEKEN dance parade
ffwd HEINEKEN dance parade

Da's het MERK dat ze verkopen ja, omdat ze sponsor zijn. Ze mogen alleen wel wat meer verkooppunten plaatsen.

:zuipen:
zoo de 1e paar zijn ingeslagen
bier moet je leren drinken

dan leer jij dat Naomi nog ff snel voor morgen
;)
ik leer niet graag o:)
dat zal niet lukken
zie d'r morgen pas

ik denk dat je wijn bedoelt...
bier leren drinken... :S
wijn is juist een kwestie van smaak

bier moet je gewoon blijven drinken en vanzelf leer je het waarderen

bier moet je gewoon blijven drinken en vanzelf leer je het waarderen

:vaag:
wat moet je nah leren? moet je het leren drinken of leren waarderen
;p
drinken kun je wel, dat is gewoon een slok nemen en doorslikken.

maar leren waarderen is 't

:vaag:

je spreekt jezelf een beetje tegen jongen

kreeg zojuist door dat het er redelijk uitziet voor morgen, dus dat wordt veel :zuipen:

Nog een nachtje slapen en dan is het zover, de achtste FFWD Heineken Dance Parade. En niet alleen wij hebben er zin ook, ook de weergoden hebben zin in een feestje: www.weeronline.nl voorspelt namelijk dat de zon morgen gaat schijnen in Rotterdam.

bron: http://www.ffwdheinekendanceparade.nl/
laatste aanpassing
heb 't gewoon niet goed verwoord

ga je eige ff lopen verdedigen hierzo...

maar ik ga ervandoor :zuipen:
laatste aanpassing
ja, heb honger

oke
laters
dan leer jij dat Naomi nog ff snel voor morgen

:no: wil ik niet leren :p
wat wil je morgen dan wel?? ;)
ja, dan moet ik hard schreeuwen
heb er alle vertrouwen in dat jij dat wel kan :p

<----- eten maken o:)
tot later
(K)

2 Ninanaomi: Mexico..... ;)

Dj Yves.nl geeft nog aan 1 iemand de kans om mee te rijden met de Club X truck.

Voorwaarde is dat je om 11 uur aanwezig bent bij het vertrekpunt in "partydress"
(hoe groener hoe gekker:)

Dus laat via mijn gastenboek een berichtje achter dat jij mee wil en vergeet je e-mail niet te vermelden. De winnaar krijgt voor morgenvroeg 09 uur een mailtje met alle info, succes!
wij ook

11:45 zijn we in R'dam
:o dat gaan wij niet redden :no:

<------- douche o:)
nou, ik zie je vanzelf

ff hard roepen wanneer je er ben
heeft hard genoeg geroepen o:)
laatste aanpassing
:yes: heel hard
daarom vond ik je ook
heeel vaag allemaal daar, van de ene pakken ze het biertje af en de andere 10.000 mogen lekker met hun pilsje doorfeesten.
Geen last van gehad gelukkig, wel gezien dat er bij iemand anders z'n biertje werd afgepakt. Ook flauw dat ze geen bier op het station verkopen trouwens, maarja, bij de eerste de beste supermarkt om de hoek van het station was het gelukkig wel gewoon verkrijgbaar :D
Ik had ook al gezien dat de politie het afpakte en leeggooide en andere lieten de mensen gewoon lekker hun biertje opdrinken,dus was een beetje dubbel:S
supermarktjes op de route waren gelukkig niet al te druk, dus wanneer de bier op was, snel ff naar binnen, wat scoren weer verder :)

En om te voorkomen dat ze het je afpakken, moet je gewoon zorgen dat je de mannen in die gele hesjes een beetje ontwijkt, dan is er niets aan de hand.
Tja zaten mensen lekker in het gras naar de Parade te kijken en daar kwamen ze dus gewoon bij controleren en gooide het leeg:/
ging nergens over :nee:

bij de ene wel idd en bij de ander niet......

Ikzelf liep netjes met cola flesje....O:)
Netjes gevuld met cola en..... :P
bacardi :jaja:
nog zoiets....ik had me digi cam bij me overdag en ging gelijk door naar after dus niet naar huis....had echt zoiets kom ik ermee binnen??

Nou door de poortjes netjes kaartje gegeven op naar tafels om te laten zien wat je bij je had...

kerel draait zich om.....loopt ff naar iemand en gaat staan praten :S dus ik wacht 10 sec naja toen gewoon door gelopen :/
Wel beter dan heb je teminste nog foto''s kunnen maken,In tropican mocht je geen digi mee,dus nu maar wachten tot de foto's zijn ontwikkelt:/
ja vond ok wel beter maar aan de andere kant zwaar slecht.... ik had het halve leger mee kunnen smokkelen
Had je kunnen doen ja,Maar ja bij tropicana vroegen ze of mijn zakken leeg waren en toen ik ja zei,mocht ik ook gewoon doorlopen zonder controle dus had ook van alles mee kunnen nemen naar binnen:/
ach het moet eigenlijk helemaal niet nodig zijn :D we komen om te :bounce: feesten en geen andere dingen......

hoe warm was het in tropicana??
Sfeer beetje gezellig
Nee inderdaad hoeft het allemaal niet nodig te zijn,maar helaas denkt niet iedereen der zo over en verzinnen ze altijd wel iets doms om ruzie over te maken...
Was erg warm in tropicana,Maar de sfeer boven was super ook onderling enzo,liep der iemand tegen je aan was het ff sorry zeggen enzo en als iemand het warm had en een ander had een waaier dan gaven ze je die gewoon even,Gewoon een sfeer zoals het hoort te zijn:yes:
Beneden vond ik de sfeer erg tegenvallen,hing een beeltje een kille sfeer daar:/
En hoe was het eindfeest,was dat nog een beetje gezellig zonder ruzie's ?
tropicana is idd verziekend heet :(

Maar sfeer was vorige x (h4l) ook goed...

Eindfeest was echt super gezellig mede door:
Zeer veel bekende lekker drankje

Maar heb geen vechtpartij gezien of gehoord meegemaakt, zullen er misschien best geweest zijn maar heb er niets van gemerkt....