| Betreft: | evenement: FFWD Heineken Dance Parade, zaterdag 14 augustus 2004 om 11:00 |
kreeg zojuist door dat het er redelijk uitziet voor morgen, dus dat wordt veel 

bron: http://www.ffwdheinekendanceparade.nl/
Nog een nachtje slapen en dan is het zover, de achtste FFWD Heineken Dance Parade. En niet alleen wij hebben er zin ook, ook de weergoden hebben zin in een feestje: www.weeronline.nl voorspelt namelijk dat de zon morgen gaat schijnen in Rotterdam.

bron: http://www.ffwdheinekendanceparade.nl/
laatste aanpassing
Dj Yves.nl geeft nog aan 1 iemand de kans om mee te rijden met de Club X truck.
Voorwaarde is dat je om 11 uur aanwezig bent bij het vertrekpunt in "partydress"
(hoe groener hoe gekker
Dus laat via mijn gastenboek een berichtje achter dat jij mee wil en vergeet je e-mail niet te vermelden. De winnaar krijgt voor morgenvroeg 09 uur een mailtje met alle info, succes!
Voorwaarde is dat je om 11 uur aanwezig bent bij het vertrekpunt in "partydress"
(hoe groener hoe gekker
Dus laat via mijn gastenboek een berichtje achter dat jij mee wil en vergeet je e-mail niet te vermelden. De winnaar krijgt voor morgenvroeg 09 uur een mailtje met alle info, succes!
nog zoiets....ik had me digi cam bij me overdag en ging gelijk door naar after dus niet naar huis....had echt zoiets kom ik ermee binnen??
Nou door de poortjes netjes kaartje gegeven op naar tafels om te laten zien wat je bij je had...
kerel draait zich om.....loopt ff naar iemand en gaat staan praten
dus ik wacht 10 sec naja toen gewoon door gelopen 
Nou door de poortjes netjes kaartje gegeven op naar tafels om te laten zien wat je bij je had...
kerel draait zich om.....loopt ff naar iemand en gaat staan praten
Nee inderdaad hoeft het allemaal niet nodig te zijn,maar helaas denkt niet iedereen der zo over en verzinnen ze altijd wel iets doms om ruzie over te maken...
Was erg warm in tropicana,Maar de sfeer boven was super ook onderling enzo,liep der iemand tegen je aan was het ff sorry zeggen enzo en als iemand het warm had en een ander had een waaier dan gaven ze je die gewoon even,Gewoon een sfeer zoals het hoort te zijn
Beneden vond ik de sfeer erg tegenvallen,hing een beeltje een kille sfeer daar
En hoe was het eindfeest,was dat nog een beetje gezellig zonder ruzie's ?
Was erg warm in tropicana,Maar de sfeer boven was super ook onderling enzo,liep der iemand tegen je aan was het ff sorry zeggen enzo en als iemand het warm had en een ander had een waaier dan gaven ze je die gewoon even,Gewoon een sfeer zoals het hoort te zijn
Beneden vond ik de sfeer erg tegenvallen,hing een beeltje een kille sfeer daar
En hoe was het eindfeest,was dat nog een beetje gezellig zonder ruzie's ?