| Betreft: | evenement: FFWD Heineken Dance Parade, zaterdag 14 augustus 2004 om 11:00 |
ik ben alle ffwd's geweest. het is in r'dam verboden op straat bier te drinken. als de politie vervelend wil doen dan moet je je biertje leeggooien. zoals ons al eens is overkomen. maar in het algemeen valt het wel mee hoor. alle horeacagelegenheden maken gebruik van de situatie en verkopen langs de route blikjes bier e.d.
advies: neem drank mee in een rugzakje.
veel plezier allemaal en misschien kom ik jullie wel tegen... in Rotjeknor!
veel plezier allemaal en misschien kom ik jullie wel tegen... in Rotjeknor!
ik ben alle ffwd's geweest. het is in r'dam verboden op straat bier te drinken. als de politie vervelend wil doen dan moet je je biertje leeggooien. zoals ons al eens is overkomen. maar in het algemeen valt het wel mee hoor. alle horeacagelegenheden maken gebruik van de situatie en verkopen langs de route blikjes bier e.d.
Dat advies ben ik het helemaal mee eens
Verder zullen er wel weer "gebieden" zijn waar je wel mag drinken op straat en stukke niet....
Maar al doe jij gewoon rustig gaan ze der echt niet moeilijk over doen (denk ik)...en anders gooi je dat ene
Tot zaterdag
hee die ninanaomi is van het zelfde bouwjaar
ïk ook toevallig!
gaan er nog mensen naar het eindfeest van ffwd?
wij gaan lekker een bbq houden in het euromastpark...
ïk ook toevallig!
gaan er nog mensen naar het eindfeest van ffwd?
wij gaan lekker een bbq houden in het euromastpark...
laatste aanpassing
goed bouwjaar he hahaha
1977 is en blijft een goed bouwjaar
maar wat de kit betreft, ik heb nog nooit gezeik gehad over bier op FFWD dus dit jaar ook niet.en als ze mijn biertje willen pakken, dan doen ze dat maar lekker. ik gaat sowieso niet met een volle rugzak bier sjouwen. heb je wel eens VEEL lauw bier gezopen? dan ben ik het wel met Naomi eens, dan is het idd niet echt lekker
-=ninanaomi=- heheh ja 1977 de beste jaar en leuke tijden vroeger gehad en zeker toen ik vanaf 1996 naar feesten ging
ging jij vroeger ook vaak naar feesten?
maar ik ben benieuwd of die route weer standaard is want dat zal wel
ook half duitsland en europa komt in rotterdam ffies
kijken voor een paar uur
wat zal het record zijn in rotterdam met deze optocht?
500.000 mensen die ff flink uit hun bolletje gaan met die optocht?
maar ik ben benieuwd of die route weer standaard is want dat zal wel
ook half duitsland en europa komt in rotterdam ffies
wat zal het record zijn in rotterdam met deze optocht?
500.000 mensen die ff flink uit hun bolletje gaan met die optocht?