Partyflock

Forumonderwerp · 698355
Uhmn wordt me eerst FFWD dit, maaruh... is er bier? want las ook iets dat er niet overal bier is...

leg uit! maak me blij! :p
Opwarmen op de Nieuwe Binnenweg is duidelijk een betere zaak! (y)

2 schiedam-gabber:
laatste aanpassing
tjah als je mijn argief zit van 2004 ben ik nu nog vaker weg geweest dan toen:(

maar dat zou wel tof zijn andere route en denk ik iets van 500.000 mensen ofzo die aanwezig zijn dit jaar als het ni minder of meer is
:o 500.000 mensen??? whahaha probeer dan maar iemand te vinden :p ;)

ik gok op 499.998 ;p
2 -=harry=-
lijkt mij de oude standaard route heheh maar dat zien we dan wel weer tog:D

hehehe miss een beetje overdreven 500.000 maar als half europa aankomt in rotterdam pffff....:P
laatste aanpassing

maar hoe dan ook, het wordt :zuipen:
2 harry uitraard het word reuze gezellie weer is in het hartje van rotterdam:P ahumm rotterdam bahh heheh ik kom er zelf vandaan maar niet mijn favo stadjuh

Eindelijk bijna zover, wat zal ik een plezier hebben :xtc:

ik heb GEHOORD circa 450.000, maar boeien, ik vier mijn feestje wel
:zuipen:

beetje dubbel he, die afbeelding van de route ;p
ojaaa idd hahahahha lache 2x het zelfde plaatje ik zal de mijne ff weg halen had het ni eens gezien

maar het kan best kloppen hoor dat er zo veel stampende mensen komen:D die hun ff lekker gaan vermaken:D
laatste aanpassing
het word knetter druk en super gezellig en route is wel anders....

ze zijn nog nooit zo dicht bij de binnestad geweest ff bron zoeken.....

word knalle mensen :bounce:
450.000 man? wordt nog dringen dan :D
dan ken je beter je fiets thuis laten:P of ergens anders pakkeren
laatste aanpassing
maar ik heb er zelf ook reuze zin in ik woon tog dichtbij:jaja: ff de metro pakken en uitstappen op een locatie in het centrum heheheh en ff wandelen en zoeken maar zoeffffffff:P

zo ninanaomi, jij heb er zeker zin in
(y)
Bier wordt afgepakt door de politie, net als vorig jaar. Beetje krom alleen, tis toch de heineken ffwd... Maar je kan het natuurlijk wel gewoon meenemen, al wordt het afgepakt heb je pech...

2 ninanaomi:
:yes:
:zuipen:

2 sambuca sheep:
jij vroeg oom agent zeker ook of ie een biertje mee wilde drinken...

Bier proberen ze inderdaad af te pakken, als je het leeg moeten maken gewoon over z'n schoenen gooien kunnen ze altijd waarderen. :yes:
het bier mogen ze afpakken is toch vies :P als ze mijn flesje cola maar met rust laten :[ hahaha
Artiest {SHOWLIST artist 38760, 42863}
wat een onzin , wordt mijn eerst ffwd ook , maar geen bier op een parade gesponsert door heineken... :/

tja ik neem gewoon een 1.5 liter fles met een lekkr mix erin mee, daarvan heb ik de heledag ook wel lol :9
kan je beter wat kleinere flesjes vullen als je die fles moet weggooien is alles op :D

wij nemen altijd zelf mee paar blikken en daar een paar keer opnieuw inslaan en de vrouwen nemen kleine flesjes mix mee

2 Ninanaomi: als ik nah een fles bacardi of whisky meeneem, zie ik je dan op FFWD? ;)

2 AoT: (y)
whehhehehehe

Als ze de blikjes naar hun hoofd krijgen vinden ze ook altijd leuk.

o nee, ik zou me gedragen deze keer O:)
bacardi

:yes: :9

en of je me tegen komt??? doe je best denk ik mn tijger hoedje wel op heb ;)

denk ik mn tijger hoedje wel op heb

dan doe ik mijn jagerspak aan ;)
laatste aanpassing

flinke tas met bier meeslepen....hoe sneller ik drink de gemakkelijker het loopt:)(Y)

vorig jaar ook zo dronken als een toeter door de mensen heen gewaggelt...heerlijk!

al die toeschouwertjes die staan te kijken zo van "kijk al die rare dronken housertjes is":lief:

heeeeeerlijk weer!!

jeps.......heeft zin!!
laat die politiepet dan ook maar op zijn hoofd zitten, flesjes komen trouwens harder aan :p
ja best wel vaag eigenlijk dat je op de ffwd geen bier mag terwijl het gesponsord word zoals conn dat zeg hierboven:P

maar het schiet op de dagen komen dichterbij heheh zuipuhhh en stampuhh:bounce:
zoals je op deze plaatje ziet....zien de weersverwachtingen de komende weekend uit

ik hoop dat het een beetje mooi blijft(Y)

en ik die fles bacardi! :yes:
prcs het zonnetje moet gewoon mee gaan en uitraard de bacardi(Y)
en dan neem ik wel ff wat vitamine W mee heheheh:P
laatste aanpassing
whahaha harry en gabber waar ga ik jullie zien??? :P
mjaa we kunnen idd wel ff meeten natuurlijk:D
ik zal wel ff in een pbtje me nummer geven want rotterdam is ni zo makkelijk met meeting afspreek plekjes:D

2 ninanaomi:
als je gewoon kijkt naar iemand in een jagerspak met een fles bacardi komt het goed :)
laatste aanpassing
als je fles barcardi zichtbaar houd vrees ik dat het niet goed komt hahaha ;)

waarom niet dan? ;)
FFWD wordt droog
maar bier op straat is niet toegestaan

*gaat express mensen in jagerspakken ontlopen* ;D
ik ben te herkennen aan de foto in me profiel:D maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan hahah ze zegge dat ik klein ben maar ben tog 180cm hoor:D
als bier al niet mag zal barcardi wel mogen :p

*gaat express mensen in jagerspakken ontlopen*

als je maar niet met tijger hoed ontloopt :[